♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

32 آرانم/13 ماهگی بارانم/ تولد باران قسمت اول :)و دندان 8 بارانی و مهد کودک آرانم

1393/10/16 16:53
3,224 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای نازم عمرای من جونای من فداتون بشم

عاشقتونمممممممممممممممم این چند وقته سرمون کلی شلوغ بود منم

وقتشو نداشتم بیام کلی عکس جا مونده هم داریم که بعد میزامعینک

اول از همه 32 ماهگی ارانم نفسم پسرم مبارککککککککککککککک

دوستتتتت دارم خیل خیلی امید زندگیم محبتبعدم 13 ماهگی عروسک

شیرین نازم مبارک عاشقتم دخترم بوس

اخرین بار از باران گفتم که رفتیم دکتر و خدارو شکر عفونتش خوب شده بود

ولی وزن نگرفته بودی عشقم کم خونی شدیدم داشتی واسه همین غذا

نمیخوردی غمگینعروسکم دندونتم داشت در میومد وای که چه ها

کشیدممممممممممممممم لاغری و ظریفیت سوختگی وحشتناک

وحشتناکککککککککک درد دندون و وای وای وای خیلی بد بودگریه اخرشم با

وازلین پاهات خوب شددندونتم در اومد پایین سمت چپ الان 4 تا پایین 4 تا

بالا خلاصه که جونمو در اومد واقعاااااااااا ولی تموم شد عشقم خدارو شکر فرشته

الانم با داروی اشتها اور و قرص فولیک اسید و هزار تا چیز دیگه یه کم غذا

میخوری و بهتر از قبل شدی بی حوصله

از جونم نفسم آرانم بگم که قشنگ بزرگ شدنو تو چهرش حس میکنم

عاشقتم آرانم عاشققققققققق خیل خیلی مهربونتر شدی همش دولا

میشی پاها بوس میکنی یا دستامو مثلا تشکر کنی همچنان جیغ جیغ بدتر

که هست بهتر نسیت کلافه شدیم بدبوولی خوب گفتیم الان سنت به مهد

میخوره بری بلکه بهتر شدی اون زبون خوشگلتم باز شه هر چقدر حرف

میزنیم انگار نه انگار خودت یواشکی حرف میزنی بعضی وقتا چند کلمه

جلوی تلویزیون یا پیش کسی میگی ولی جلوی ما ابدااااااااا سکوت

بارانم خیلی میزنی خیلییییییییییی جیگرم کباب شده براش طفل معصوم

ولی خوب چیکار کنیم در یه لحظه جلوی چشمم همچین گازی مگیری

نفسش بند میاد خطانمیتونم تو رو هم خیلی دعوا کنم خیلی حساستر

شدی اینم بگم که باران ماشالاااااااااااااااااااا ووروجکیه از پس خودش بر میاد

مثل بنزززززز میاد با عروسک دنبالت میکنه میگه خوخوخووووووووو میزنتت

وای از خنده روده بر میشیم خندهولی در کل داستانی داریم بیا و ببین باران که

همش پیش همسایمونه اونا نباشن من عذاب الهی انگار بران نازل میشه

اون اونجاست اران اینجا خوبه بارانم نفس راحت میکشهراضی

همه میگن وای تورخدا مواظب باشین اطمینان دارید چرا دل گنده یی ولی

من هم خوب میشناسمشون هم اعتماد دارم چون واقعا براشون عزیزه و از

جون و دل مایه میزارن بارانم که براشون بال بال میزنه خدارو شکر میکنم که

یکی به دادم میرسه خداجونم شکرت مثل همیشه دوستت دارم واسه

همه چییییییییییییییییییی شکررررررررررررررررررررررررررررررررررر

برعکس آران که بابا نمیگه باران تا سامانو میبینه میگه بابا بابا بابا وای

سامان ضعف میکنه براش آرانم که همش ماما ماما ماما خندونکباران پرنده و

حیواناتو میبینه میگه خو خو خو  میره سمت گاز یا چیز داغ یا خطرناک میگه

چیزززززه قربون زبونت برم میگیم بریم دد بلند میشه بای بای میکنه میگه دد

دد خلاصه که یادم نیست دیگه چشمک

انقدر داستان دارم این دفعه عکسای تولد سری بعد عکسای خانوادگی

بعدی هم عکسای جاموندهاجازه

برای تولدم خیلی کار کردیم خیلی خوش

گذشت خوب بود خدارو شکر خانواده من و بابا سامانو خاله و پسر خاله

های بابا سامان بودن

                         دلغکدلغکدلغکدلغکدلغکدلغکدلغک

تزیینات خونهزیبا

3تا عسلای من

عروس خانوم منبغل

عزیز دلمممممممممممبغل

کیان جون و امیر سام جونمحبت

اینجا اهنگ چرا گذاشته بودیم داشتن ذوق میکردنبوس

اینم کادوی آرانم دوچرخه عشقشبوس

کیک خانوم کوچولوبغل

ذوق کردنشونمحبت

مهمون کوچولو پارسای نازم

میز شام:پیتزا/جوجه/ دلمه /راویلی بادمجان / ژله رولی / سالاد ماکارانیآرام

بارانم از ما یاد گرفتهزبان

کادوی باران جونمبوس

 

پسندها (8)

نظرات (73)

مهربوون
16 دی 93 18:59
سلام مرجان جون خوبین ؟دلمون تنگ شده بود براتون... ماهگردای دو تا قند عسلات مبارک ... خداروشکر که این روزهای سختم پشت سر گذاشتی ... چه کیکییییی... عزیز دلم آران جون چه بزرگ شده نازززززی... فدای دختر نازموننننن... بهترین هارو براتون از خدا میخوام...
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام فدات شم قربونت ممنونننننننننن مرسی عزیزمممم فدای تووووووووووووووووو
رضوان
16 دی 93 20:29
هزااار ماشاا... این دخمل چه عسلی شده... اران جونمم که اقایی شده واسه خودش..ماشاا.. بزرگ شده تولد خانوم طلا هم مبااارک..کیکشم خیلی خوشمل بود
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی رضوان جونم قربونت برمممممممممممممممممممممممم
رها
16 دی 93 20:52
تولدت مبارک 120 ساله بشی عزیزمممممممممم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلمممممممممممم
الهام مامان آراد
16 دی 93 21:00
سلام مرجان جونم دلمون براتون تنگ شده بود تولد باران نازم مبارک انشالله جشن 120 سالگیش منم رمز می خوام برای قسمت تولد باران
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم ممنوننننننن الهام جون
مامان آیسل
16 دی 93 21:34
سلام خانمی...مبارک باشه..چقدررر ذوق زده شدم از اختلاف سنیشون...خدا حفظشون کنه
مامانی و بابایی الیسا جون
16 دی 93 21:56
مرجان عزیزم دوست گلم تود فرشته کوچولوی نازتو بهت تبریک میگم و امیدوارم همیشه شادو سلامت در کنار هم باشین
عمه فروغ
16 دی 93 22:08
تولد یکسالگی باران جون مبارک ان شاا.. 1000 ساله بشی فرشته کوچولو ان شاا.. همیشه شاد و سلامت باشی فرشته های نازنینت رو هم از طرف من ببوس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلمم
مامان سمیه
16 دی 93 22:34
عزیزم قربون باران جونم برم.تولدت مبارک عزیز خاله.خیلی دوستت دارم.اینم برای بارانم. مامانش اگه امکان داره برا من رمز را بفرست؟
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی دوستممممممممممم
سولماز
16 دی 93 23:18
س لام مرجان جون عالللللللللللی بود می دانم دست تنهایی خییلی سخت بود گلم ببوس دو تاوروجک کیکشم خوشگل بود مر جان به من رمز نمی دهی مرجان واقعا دمت گرم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام سولماز جونممممممممم عزیزمی قربونت برممممممممممممممممممم
اسپاترا
17 دی 93 4:15
مرجان جون كلى زحمت كشيده بودى همه چيز عالى بود خسته نباشى عزيزم اين دو تا وروجكهاى خوشگلمون رو هم ببوس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی دوست گلممممممممممممممم
محبوبه مامان الینا
17 دی 93 7:30
تولد باران عششششششششششق مباااااااااااارک ای جان خنده هاشو موهای آرانو کوتاه کردی چه بهش اومده مرجان جون رمز پست بعد رو ندارم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی قربونت برمممممممممم ممنونننننننننن
الهام خواننده خاموش
17 دی 93 8:44
مبارک باشه عزيزم خيلي با سليقه و زيباااااااااا ايشالله کنار هم شاد باشين و باران جون صد ساله بشه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی الهام جونممممممممممم
الهام خواننده خاموش
17 دی 93 8:47
راويلي بادمجون چيه؟ مامان هنرمند وقت داشتي دستورش رو به ما هم بده
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
عزیزمی خانوم چشمممممم بادمجون رو ورقه ورقه میکنی خیلی نازکم نه چون موقع سرخ کردن میسوزه بعد سرخ کردن لولش میکنی بعد مواد داخلش مثل مایع ماکارونی گوشت و ادویه همین بعد میریزه داخل لوبه بادمجون بعدم روش پنیر پیتزا میریزی وسط لوله هم خلال دندون رد میکنی که وا نشه بعدم میزاری فر که داغ بشه و پنیر اب بشه عزیزم
ندا مامان یسنا
17 دی 93 10:17
فرشته نازنین باران کوچولو تولدت مبارک انشاالله ۱۲۰ سالگت
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزممممممممم
زهرا
17 دی 93 10:28
سلام به به مبارک باشه تولد خانوم گل ایشالله تولد 120 سالگیش زیر سایه شما و بابای مهربونش خیلی ناراحت شدم که مریض شده ایشالله زودتر بهتر بشه و مریضی دیگه سراغش نیاد الهیییییی آران جوجههههه مرجان جون رفتاراش به نظرم طبیعیه هم حسودی میکنه هم هنوز خیلی کوچولو و هم اینکه نمیتونه منظورشو بگه جیغ میزنه ایشالله خیلی زود درست میشه تولد هم عالیییییییی بود خسته نباشی مامان مهربون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم ممنونننننننن قربونت دوست خوبممممممممممم فدای توووووووو
الی مامان آراد
17 دی 93 10:29
سلام دوست جونی میشه لطفا توی جشنواره نی نی وبلاگ به ما رای بدید.کد 129 را به 1000891010 ارسال کنید مرسی چون ما دیر شرگت کردیم هنوز رای جمع نگردیم
زیبا
17 دی 93 13:58
ای جون دلممممممممممم باران خوشگل و ناز و قشنگم اران وروجک و شیرینم ایشالا جشن، تولد 120 سالگی،فارغ التحصيلی دانشگاه،.... دست گلا
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم عزیز دلم ممنونننننننننن
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
17 دی 93 15:22
تولدت مبااااااااارررررک پرنسس کوچولووووو
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممممم
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
17 دی 93 15:24
مرجان جونم من یکی یادم نمیاد دیشب شام چی خوردم چه برسه رمز سال پیش پلیز رمزو برسووون
persian mom
17 دی 93 17:26
چقدر خوب بود همه چییییی..خیلی خیلی عالیییی باریکلااا... خودت درست کردی شامو؟؟ کادوی باران چقدر خوشگله مبارکش باشه. ارانم خیلی خوشتیپ شده ماشالله دیگه مردی شده فداششش راستی باز مامان نشده باشی !؟
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون نازنین جونممممممممم مرسی عزیزممممممم چرا دوتا دیگه اوردم
مامان بنیتا
17 دی 93 18:02
وااااااااااااای خدا قربونه این دوتافرشته خوشگلم بشم با این عکساشون ....خدا حفظتون کنه عزیزای دلم کادوهای خوشگلتونم مبارک دست مامان و بابای مهربونتون درد نکنه مرجان جونم من رمز رو برات فرستاده بودم نمی دونم چرا نیومده گلم شرمنده...دوباره می فرستم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خدا نکنه فدات شم ممنونننننننننننن
مامان هاجر(یوسف و یگانه )
17 دی 93 22:59
تولداتون مباررررررک خوشگلای من ، وای قربووووون عروس کوچولو بررررررم من ماشاللللللللللله چه فرق کرده عروسکم ،براش اسفند دود کن ،لپاشونو بکش و ببوووووس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی هاجر جونممممممممممممممم
مامان بهراد
17 دی 93 23:01
سلام مرجان جون. تولد باران جون مبارک ایشالا که حسابی خوش گذشته آخی طفلی باران جون ایشالا که بهتره.از دست این دندون درآوردن نی نی ها رمز پست بعدی رو هم لطف بکن بده
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمممممممممم مرسی ممنوننننن
نازنین
18 دی 93 0:47
سلآم.. تولد بآرآن خآنوم مبآرک... من ـم رمز لطفا
زری مامان
18 دی 93 0:52
تولد باران گلمممممممممم مبارک ایشالا همیشه سلامت و خوش باشین مرجان نازنین
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی فدات شممممممم
زری مامان
18 دی 93 0:53
ماشالا با آران جوووون چقدر ماشالا آقا و بزرگ شده کیک باران خیلیییییی خوشگله دست گل مرجان جون و بابا سامان درد نکنه بابت همه چی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت ممنونننننننننننننن
زری مامان
18 دی 93 0:56
مرجان جون اول از همه مرسی بابت رمز ولی متاسفانه هر چی می زنم باز نمی شه
مامان آریام
18 دی 93 1:19
عزیزم تولدت مبارک...مامانی ایشاالله یه روز عروسش کنی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونتتتتتتتتتتت
عشق مشکی یواش
18 دی 93 11:12
سلام خوبید امیدوارم که خو باشین چرا اینقدر کم به وبلاگ سرمیزنید باران جونم تولدت مبارک امیدوارم همیشه به شادی باشه راستی خانمی اگه شد رمز رو به منم بدین این جیمیلم هست ashgh.mashki@gmail.com بعد اگه میشه جواب نظرها رو بدین جواب قبلی رو ندادین دوست دار همیشگی شما زری
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام دوست مهربونم ممنون از محبتت بخدا هر چی سعی میکنم نمیرسه نمیدونم چجوری به دستت برسونم عزیزم
majede
18 دی 93 15:43
ای جونم عسلای من...اران جون مهربونم..ماشاالله چه اقا شده..ایشاالله زودی مثل بلبل حرف بزنه خوشتیپ کوچولوووووو...باران جون شیطونکنم..ای جونم چشماشوبازم تولدش مبارک باشه.امیدوارم تولد 120 سالگیشو با هم جشن بگیرین مرجان جونم.. عزیزم خصوصی چک کن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی ماجده جونم عزیزممممممممممممممممم راستی عزیزم تو وبتم جواب دادم انگار ندیدی خیلی هم خوشحال میشم اونجا هم با هم دوست باشیم ماجده جونمممممممممم
مامان عالمه
19 دی 93 11:53
تولدت مبارک عزیزخاله رمز ندارم
مامي طاها
20 دی 93 8:34
سلام دوست خوبم ميشه لطف كنيد و رمز پست تولدو برام ايميل كنين ممنون ميشم من خواننده خاموش وبلاگتون هستم كل وبلاگتون رو خوندم و هر روز هم سر مي زنم
مامان لیانا جون
20 دی 93 11:40
سلاممممم سلام به مرجان عزیزم و کوچولوهای نازش واییییییی چه کردی عزیزم با این همه مشغله ترکوندی دیگه تزییناتت خیلی خوشگل شده عزیزم امیدوارم سالهای سال روزهای خوبی رو در کنار خانوادت سپری کنی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمممم مرسی ممنونننننننننننننن دوست گلم
مامان لیانا جون
20 دی 93 11:40
باران نازم تولدت مبارک خوشگل خانوم
مامان لیانا جون
20 دی 93 11:43
عزیزم خصوصیتو چک کن
صفورا مامان آوا
20 دی 93 11:59
به به عجججججب تولدی ترکوندیا مامان با سلیقه من رمز ندااااارم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
عزیز دلمی صفورا جونممم
آویسا
20 دی 93 12:11
عزیزم تولدش مبارک.120 ساله بشی گلکم ماشاا... چقد آران عوض شده
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت عزیزمم
آویسا
20 دی 93 12:27
منم رمز لطفا
نرگسی
20 دی 93 21:34
سلاممممم مرجان جووونم وایییی عشقمووووو الهی فداش بشم چه جیگر شده بود بارانیممم آرانممم که اقایی شده واسه خودشا الهی بگردم فدای هردوشون اینستام عکسارو دیدم البته عالیییی بوده تولدش مرجان جووونم من رمزوو ندارم یعنی یادم رفتهه بهم میدیش راستی ادرس وبمم عوض شده هاا این ادرس جدیده دوستووووووووون دارم عزیزای من
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام فدات شممم مرسی عزیزم ممنوننننننننننن بوسسسسسسسس
زهرا
20 دی 93 23:58
سلام خانمی مبارک باااشه تولد باران جون واااااااااااایییی مرجان جون یادته پارسال واسه تولد باران چقدددددددد استرس داشتی و ناراحت بودی؟؟؟قربونت برم خداروشکر یکسال گذشت و گلای نازت سالم و شاد کنارتن عزیزم من رمزو فراموش کردم اگه دوست داشتی به منم بده ممنون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلمممم ممنونننننننننننن اره زود گذشت واقعااا
زری مامان
21 دی 93 0:36
بفرما خصوصی
زری مامان
21 دی 93 0:36
فک کنم یادم رفت رمزو خصوصی کنم
زهرا مامان ایلیا جون
21 دی 93 3:16
مبارک باشه عزیزم ایشالله عروسش کنی من رمز ندارم
مامان مهرناز
21 دی 93 22:17
تولدت مبارک گل نازمان شالله تولد 120 سالگیت خوشکلم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی دوست خوبممم
الهه ناز...مامان اوا
22 دی 93 3:16
سلام مرجان جون.اول از همه تولد باران عزیزو تبریک میگم.راستش من بهمن زایمان کردم اومدم تو وبلاگت گفتم اگه میشه رمز مطلبه زایمانتو بده میخوام بخونم ترسم بریزه شما رمزو دادیولی گفتی بیشتر میترسی خانمی اینا رو گفتم تا بدونی رمز و داشتم ولی یادم رفت اگه میشه رمزو بهم بده مرسی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم ممنوننننن دوستم
مامان پرنيان درنيان
22 دی 93 14:22
تولدت مبارك عروسسسسسسسسسسسسك منم رمز
مامان آنيسا
22 دی 93 16:02
خصوصی داری گلم
مادر اميرحسين و اميرعلى
23 دی 93 16:19
سلام مرجان جون اى خدا بعد مدتها اومدم ديدم بارانم ١ ساله شده!!!! تولدش و تبريك ميگم ببوس گل بچه هات وووو
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلممم
مامان آروین(مهناز )
24 دی 93 11:21
تولد باران جون مبارک باشه عزیزم ان شائ الله 120 ساله بشه در کنار خانواده گلش همه چیز عالی بود دوست گلم دستت درد نکنه راستی ما هم رمز میخواهیم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت عزیزم ممنونننننننننننن
مامان بردیا
24 دی 93 11:24
تولدت مبارک کوچولوی نازم. همیشه شادی و سلامتی داشته باشی تولدش مبارک مرجان جون زیر سایه تون باشن همیشه رمز رو ندارم اگر لطف کنی ممنون میشم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی دوست عزیزممممممممممم
صبا خاله ی آیسا
24 دی 93 11:52
عزیزم همه چییییز عالی بوووود چ کیک خوشمزه ایی تولدتتتتتتت مباااااااارک باران عزییییییزم ماشاالله چ خانوم شدی بزرگ شدیییی برات بهترینارو ارزو میکنم بووووووووووووووووووووووووووس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی صبا جونمممممم فدای تووووو
مــامــان فروغ و بــابــا محســن
24 دی 93 12:40
ای جونم چه تولد خوشمزه ای به ما هم سر بزن آران و بارانم ببووووس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزممم
الي
24 دی 93 15:26
واي فدااااي هر دوشون،تولدباران خوشگلم مبارك،چقد جيگر شده،خوش به حال همسايه ها،من كه عاشق بچه ام،كاش بارانو ميدادي من نگهش ميداشتم،از طرف من هم اران خوشتيپمو و هم عروسك خانمو ببوس،اين دومين باره كه براتون پيغام ميزارم،اميدوارم هر جا كه هستيد خوب و خوشو سلامت باشيد.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خدانکنه عزیزمممم مرسی ممنون از محبتتتتت دوست عزیزم
مامان لیانا جون
24 دی 93 19:30
مرجان جووونم خیلی مممنوم عزیزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت عزیزم
زری مامان
26 دی 93 11:09
مرجان گلی خصوصی
الی مامان نیروانا و سانیار
26 دی 93 16:58
سلام مرجان جون ماشاالل.. به اران و باران مخصوصا اران خیلی بزرگ شده و صورتش ناز تر.ببوسشون تولد بارانم تبریک میگم .ایشاالل.. عروسکت همیشه سالم باشه. عریرم من رمزت یادم رفته برام بفرست.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم مرسی ممنوننن حتما دوستمممم
مامان باران
26 دی 93 18:02
سلام مرجان جون.تولد باران خانوم مبارک....لطفااگه میخوای رمز برام بفرست
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
حتما عزیزممم
مامان آنیسا
26 دی 93 19:19
مرجان جون مبارک باشه تولد پرنسس خوشگلت ایشالا عروسش کنی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممم
farnoosh
27 دی 93 2:24
تولدت مبارک عروسک نازم قربون اران خوشتیپم مرجان جووووونمم مبارک باشه همه چی عالی و قشنگه واقعا خسته نباشی عزززززیییزززم ایشالا همیشه تنشون سالم و لبشون خندون باشه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممممنون دوست خوبمممممم
بآنو
27 دی 93 23:31
سلام مرجان جون تولده یک سالگیه باران جون مبارک دو ساله خواننده ی خاموشتم رمز آیا ؟
زهرا مامان ارتا
28 دی 93 1:21
عزیزمییییییییییییییی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فدای تووووووو
عشق مشکی یواش
28 دی 93 13:17
سلام خوبید امیدوارم همیشه به تولد و شادی باشه مرسی بابت رمز با آرزوی زندگی به زیبای آران وبارن جون برای شما خانواده ی مهربون دوست دار همیشگی شما زری
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمم اا مگه رسیددد هر کار کردم نشد عزیزم نمیدونستم چجوری بهت رمز بدم مرسی ممنون
صبا
29 دی 93 13:09
سلام مرجان عزیزم..من عاشق خودت و نی نی های نازتم همیشه به وبلاگتون سر میزنم و از اینکه با این همه مشغله انقد با ذوق و عشق برای فرشته های کوچولوت مینویسی لذت میبرم امیدوارم تنتون همیشه سالم باشه و سایه خودت و همسری رو سر عروسکات باشه..و اینکه آران جون و باران نازم قدر مامان به این گلی رو بدونن اگه امکانش هست و دوست داشتی به منم رمز بده شریک شادیتون بشم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از لطفت عزیزممم
حدیث مامان آرش
30 دی 93 9:43
ای جانم دو تا وروجکا.باران جونم تولدت مبارک ایشالا تولد صدو بیست سالگیتمرجان جون منم رمز میخوام
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزممممممممم چشمم
مامانی شهرزاد
30 دی 93 11:47
به به به به چه تولدي چه ميز شامي چه كيك با حالي . دلم آب افتاد بابا .مرجان چقدر باران بزرگ شده هزار ماشاله اونجا كه جارو دستش گرفته چقدر جيگر شده . آرانم خيلي بزرگ شده مرد شده واسه خودش عزيز دلم خيلي خوردني شدن جفتشون خيلي تولد باران خوشگلم مبارك باشه انشالا عروسش كني ارانم دوماد كني . خدا حفظشون كنه براتون .
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی شهرزاد جونمممممممممممم فدات شممم
مینا مامان روشا
2 بهمن 93 16:14
عزیزم ماشالا به این دو تا نی نی ناز و خوشگلت
دنیای دسر
2 بهمن 93 18:16
آپــــــــــــم عزیزم (:
مامان رها
6 بهمن 93 9:00
مبارک باشه خیلی جیگر شدن این دوتا خوشگلا ببوسشون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت عزیزم
نازنین
13 بهمن 93 22:23
مرجآن خآنوم به من رمز ندآدی ـآ
زهرا مامان ایلیا جون
17 بهمن 93 3:14
سلام .مرجان جون .اپ کن دلم تنگید برای پستهات . منم اپم بهم سر بزن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم چشم حتماااا
ღ مــــــامــــــانی ღ
18 بهمن 93 1:26
وااااااای من فدای این دوتا وروجک بشم خدا برات هزار سالشون کنه مرجان جونم ... عشقم من رمز وبت و ندارم اگه دوست داشتی بهم بده ... ممنوووووووووووووووون ایشالا روزی عکس های عروسی و دامادیه این دختر و پسر عزیز و ببینم ... دوستتون دارممممممممممممممم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خدانکنه عزیز دلممممممممم مرسی قربونت برممممم چشم فدات شم حتماااااااا
مریم
18 بهمن 93 21:12
سلام عزیزم بچه هات خیلی نازن