♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 12 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

ماهگردای 33 و34 ارانم/14 ماهگی بارانم/ 2 دیدار وبلاگی عالی و کلی عکس جا مونده :)

1393/11/18 13:35
3,110 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربونتون برم من نفسای زندگیمممممممممم که هر روز عسلتر از

دیروز میشیدمحبت

جونم براتون بگه واقعااا وقت کم میارم و حوصله هم کمتر دارم ولی لحظه

شماری میکنم برای اینجا و ثبت خاطرات قشنگتون عزیزای من عمرای من

متاسفانه ماهگرداتونم دیر میشه 33 و پیشاپیش 34 ماهگیت مبارک آران

گلی مامان مهربون نازنینم عشق من وجود من بغل

و 14 ماهگی نخود فرنگی ریزه میزه عروسک شیطونم مبارککک گلای

خوشگلممممممممم بوس

دیگه بگم انقدر عکس داریم که نگو ولی قبلش بگم بارانم نسبت اران زودتر

حرف میزنه جدیدن صدای هاپو رو میگی هوهو ببعی هم میگی ببب ببب و

هر چی میشنوی اوا و اهنگشونو در میاری و ماما رو هم میگی

2بار جفتتون سخت مریض شدینو خفن سکوتدیگه بگم جدیدن خیلی باهم بازی

میکنیدو اتیش میسوزونیدو من و سامان خیلی میخندیمو خوشحالیم اران

عقلش بیشتر شده و عزیز دلم اقا تر شده بلاخره طاقت نیاوردیمو گفتار

درمانی بردیم که گفت تا مهر 94 اصلااااااااا مشکلی نیستو نگران نباشید

الانم دیر نشده مهم نیستآرام

ارانم بر خلاف جیغ زدنش خیلی اروم و مظلومه یعنی شیطنتای مخصوص

سنشو داره ولی باران ماشالاااااااااااااااااا هر چی بگم کمه زلزست زده رو

دست اران گیج

بچم ارانو قورت میده و ارانم تنها صلاحش جیغه بمیرم براتتتتتتتتتزبان خلاصه

که روزامو میگذره بلاخره خوب و خوش سخت و خسته کننده اخر شبم

جنازه از دست شماخندونک

تو این حال و احوال دوستامونم دیدیم که دیدار اولی بارانو نبردم دومی ارانو

نبردم چون 2 تایی نمیتونم واقعا خلاصه که داستانهایی داریمو داشتیم

عشقولیای من ایشالا 20 هم میریم شمال و 1 هفته یی هستیم اگه خدا

بخواد میبوسمتون عزیزای نازم بوسسسسسسسسس گندههههههه بوسبوس

خداجونم شکرت شکرت شکرتتتتتتتتتتت دوستت دارم مثل همیشه واسه

همه چیبغلمحبتبوس

  من و اران دوتایی رفتیم پارک بوس

دیدار وبلاگی اولی بدون باران با سه قلوهای خوشگلمو سولماز جون

همسر خیلی خوبشون واقعا خوب بودراضی

اران جونمو هانا خوشگلم عشقمممم

متاسفانه با کوشا و ارشا عکس ندارنغمگین

دیدار دومی جمع دوستای خوبمون ایندفعه خونه ساجده جونم بود واقعا

عالی بود خوش گذشت مرسی عزیزممممممحبت اینجام ارانم نبود دفعه قبل

خونه نرگس جونم جفتشون بودن ولی بیچاره شدمدلخور

بینتا جون متین جون ستایش جون ارمیتا جون باران جون نیکا جون ارنیکا جون اوا جون و باران خودم

بقیه هم عکسای جامونده از فسقلیای نازم عاشقتونممممممممبغل

مانیا خوشگلم و باران و اران

باران خانم تخمه میخورد

اونجا هم رفتع بود مهمونی تنهاییزبان

عشقولانه های عشقای منبغل

الهی مامان فدای موهای قشنگت عزیزمممممممممممم

اینجام ادای بارانو در اوردهخندونک

عشق تاپن جفتشونخجالت

وورووجک خانوممممممم

میبوسمتون نفسای من عاشقتونم خیلی زیادددددددددددددددددددددددددد

پسندها (15)

نظرات (26)

زیبا
19 بهمن 93 13:22
ماهگردت مبارککککککک آران قندعسل ماهگردت باران شیرین عسل هم مبارکککککککک همیشه به تفریح و شادی و دیدار دوستان مرجان جونممممم ای جانمممممممم لذت میبرم عکسهای دوتا دسته گل خوشبو و ناز و وروجک رو میبینم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی زیبا جون خوبم فدات شممممم
مامان لیلی
19 بهمن 93 13:42
ای جان دلممممممممممممممم ماشاا... خیلی ووروجک شده باران جونم... عزیزم آران جونم 330و 34 ماهگیتم مبارک باشه... باران جون 14 ماهگی شما هم مبارک باشه مرجان جونم شما هم خسته نباشی با این فسقلی های خوشگلت
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت لیلی جونمممم ممنوننن مرسی فدا شمممممم
مامان عالمه
19 بهمن 93 16:36
همیشه شاد باشی عزیزم.خ.شحال میشم منم توی مهمونیهای وبلاگیتون باشم و از نزدیک همدیگرو ببینیم
مامان امیرعباس
20 بهمن 93 9:08
ماشالله لاحول ولا قوه الا بالله العلی العظیم خدا هردوشون براتون نگهداره عزیزم، ما پدرو مادرها با نفسهای بچه هامون زنده ایم و خوشیم با خوشحالیشون ، خدای بزرگ و مهربون حافظ و نگهدار همه بچه ها باشه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم دوستممم فدای تووو
عشق مشکی یواش
20 بهمن 93 11:24
سلام خوبید آران و باران جون خیلی بانمک شدن الاهی قربون جفتشون برم ولی خدا بهتون صبر بده چون با تمام شیرینیش سخته بهترینها رو براتون آرزو میکنیم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلمممم مرسی زری جون خوبم
mozhgan
20 بهمن 93 17:31
سلام مرجان خانم خیلی وقته منتظر آپ وبلاگ شیطونکا هستم ای جاااااااااااانم چقد باران خوردنی ماشالله اران هم اقایی شده واسه خودش بوووووووووووووووووس واسه دوتاشون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم مرسی ببخشیددددقربونت دوست خوبممم
بابا و مامان آروین کوچولو
23 بهمن 93 12:10
سلام به روی ماه آران و باران گلم و مامانیه مهربون دوست جون نازم از دیدن عکسای پر انرژیت کلی ذوق زده شدم خدا شکر ایشاله همیشه شاد و سلامت و خندون باشید الهییییییییییییی دیگه الان این دو تا فرشته ها حسابی همبازی شدن از طرفم ببوسشون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلمممممم مرسی قربونت برم مممنوننننننن
مریم
23 بهمن 93 22:00
روی هم رفته بازم زود گذشت ها. چقدر زود گذشت . من که باورم نمیشه همه اش فکر می کنم همین دو هفته قبل بود میخاستی بری بیمارستان و با باران خوشگله برگردی.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
اره واقعااا مرسی عزیزممم دقیقا زود گذشت
مامان آینده
24 بهمن 93 16:16
وااااااااااااااااااااااااای کلی بوووووووووووووووووووووس
مریم
25 بهمن 93 9:46
سلام خوبی گلم خدا برات حفظشون کنه خ ماهن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم ممنوننن
نونو
25 بهمن 93 14:18
الهی فدای قد و بالاتون عسلای من. بارانو نیگا تو اون عکس که تل گل سرشه دلم میخواد بیام قورتش بدم..اصن الهی زود زود بیان ساقدوش خودم شن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خدانکنه عزیززززم ایشالاااا
مامان احسان
26 بهمن 93 8:23
سلااااااااااااام ای جونم ماشالله عاشق هر دوتا گلهاتم مرجان خدا حفظشون کنه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت معصومه جونممم
مامانی هیما
26 بهمن 93 11:37
عزیزم باران جون چقدر ناز شده ، قربون این پسر خوشگل با اون موهای دم موشیش
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزممممم
سولماز
26 بهمن 93 20:21
سلام عزیزم همیشه شاد وخوش باشید با وجود شما به ما هم خییلی خوش گذشت دوستتون داریم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی سلماز جونممممم
مامان آروین(مهناز )
27 بهمن 93 13:29
سلام عزیزم ایندفعه غیبتتون خیلی طولانی شد دلمون براتون تنگ شده بود الهی فدای 2 تا عشقای خاله بشم من چقدر بزرگ شدن ماه شدن خدا رو شکر که همه چیز بر وفق مراد بوده و کلی بهتون خوش گذشته ببوس روی ماهشون رو مرجان جونم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم قربونت خیلی منم منم همینطور خدانکنه عزیزمم مرسی ممنون عزیزممم
مامان منا
27 بهمن 93 15:48
سلام مرجان جون لطف کن یک سر به خصوصی بزن ممنون
مامان منا
27 بهمن 93 15:55
مرجان جون رمز بهم میدی ممنون
سمیرا مامان پرنیان
29 بهمن 93 22:42
عزیزای دلمممم...انشاالله که خوش و شاد باشین وای این باران خیلی ناناز شده از طرف من گازش بگیر مرجان جون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی سمیرااااا جونمممم
عمه فروغ
30 بهمن 93 1:39
33و 34 ماهگي آران عزيز و 114 ماهگيباران گلم مبترک ان شاا.. هميشه زنده و پاينده باشيد خوشحالم که اين مدت در کنار دوستان روزهاي خوبي رو اشتيد ان شاا.. هميشه شاد و خوش باشبد اي جونم عشقولانه هاي خواهر و برادري رو ببين با اجازه شما رو لينک کردم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی فروغ جون مهربون ممنون عزیزمم دوست عزیزز منم لینک میکنم عزیزم
مامان عالمه
1 اسفند 93 20:22
سلاممممممممممممم__________#__##__# ________________#########_#____#_# ________########____________##_#_# _____##__##___ حالت چطوره؟؟؟؟ ____#_# ____##_#___#_____________________# ____#_#___#_________________##___# ____#_#__##___________#######_____# ____#__#_#_________###________##__# _____##_______###_#_____##_____#________####### _______###_______#_____###______##____##__###__# _________#______#________#___#__#____##_##خوفی##_# _________#______#_______#####___#___##_##____#__# __________#_____##____##_______#____#__#_____#__# ___________##____##__________#######___#___##__# _____________##____##_____###_____#_____###____# __________#############_####______#_________# _______##_______#______#____#_____#___________# _____##_________#______#____#_____##_________# ___##___________#_______#___###__###________# __#____________###_______###___##___#______# _##__________##___#____##____________#___## _#__________#______####______________#_## ##_________#____ ____من آپم___ _ ______# #__________#____________بدو بیا___ا ___ # _#_________#_________________ا_____# _##________#_____________________ ### ___##____##________-----------____#__ ## _____#########_____^_^________####___# ___##_________###________#####_________# __#_____#________##_#####__________######### _#___###__##_______#_____________##__________## _#__#_______##______#__________##______________## _#__#_________##____#___##____#____########__## __#_#__زود بیا_#____#_#_#___##___##________##__ _# __##_#__________#___###___####___#_ باباااااای ___#_# ___##__#________#___#________#__#_____________### ____##__##____##__#___________#__##_________## ______##__####__##______________#__##_____## ________########___________________#######
فاطمه
5 اسفند 93 14:12
من عاااااااااااااااااااااااشققققققققققققققققققق دخترتمممممممممممممممممممممممممممم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزممممم محبت داریییی
مامانیه آلاء و ترنم
7 اسفند 93 4:55
مرجان جونی ... خصوصیتو ببین
مهسا مامان ایهان
10 اسفند 93 13:28
سلام عزیزم خیلی وقت بود نبودم تازه اومدم وااااایییییییییی خوشگلای من چقدز بزرگ شدن ماشالله مامان نمونه اپند یادت نره گلم و بوس فراوووووووووووووووووووون بکن جفتشونوووووووووووووووو .............
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز خوش اومدییی مرسی دوست خوبمم
نازیلا
11 اسفند 93 20:54
سلام به مامان خوش ذوق و به 2 تا گل قشنگت.من یکی از دنبال کننده های قدیمی وبلاگ شما هستم اما چون نی نی نداشتم فقط یه بار براتون پیام گذاشتم.الان منم دارم مامان میشم.امیدوارم دوستای خوبی واسه هم باشیم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام 5زیزمم ممنوننننن مرسییییی اخی به سلامتی عزیزممممم.ایشالا اا
هلیـا
13 اسفند 93 11:40
عزیزمممممممممممممممممممم دلم براتون کلی تنگ شده بود ایشالا تنتون همیشه سالم و لبتون خندون باشه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسیییی عزیزم همجنبننننن