♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

15ماهگی باران/ 2تا دندان آسیاب بارانم/ تولد بابا سامان/باغ وحش/شمال/ومهمتر 3 سالگرد وبلاگ

1393/12/13 2:30
3,478 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام به فنچولکای شیطونم عروسکای نازنینم

وایییییی انقدر نگفته دارم که اول پست ترسیدم جا نشهسکوت چقدر این وقته

سرمون شلوغ بودبماندددددددد من واقعا نمیتونم بیام بنویسم و تلنبار

میشه عشقای منننننننننننننننن مسافرت گشت و

گذارو تولد اوفففففففف چقدر چیز میز ننوشتم اول بگم 16 بهمن یادم

رفت  تولد 3سالگیچشمک وبتونو بنویسم هوراااااااااا من 3 ساله بی وقفه دارم

مینویسم بعلههههههه من همچین مادری هستممخنده

باران جونم15 ماهگیت مبارکککککککک اینکه 2 تا دندون آسیاب بالا

دراومده و2تاپایینیام داره توک توک میکنن نمیدونم کی دربیان تو دوراهی

موندنچشمک

و اینکه 6 اسفند تولد عزیز دلم عشقم مهربونم همسر خوبم سامان جون

بود تولدت مبارک بابای خوببببببب و مهربونممممممم سامان

عزیزممممممممممممممممم بغل

بعدش اینکه شمال رفتیم 2 روز اول هوا خوب وبودو بازی کردیمو رفتیم جنگل بعدش هوا افتضاحححححححححح بود اهههه بارونو سرد اصلا خوش

نگذشت ارانم هی جیغ داد که بره بازی کنه کچل

جونم بگه دیگه رفتیم باغ وحش وای خیلی عالی بود ارانم گل اقا عزیز دل

اصلا اذیت نکردو خیلی خوش گذشت زیبابارانم خیلی دوست داشت عاشق

پرنده هاا برعکس اران که از پرنده میترسهترسو یه اردکم خریدیم اسمش

طلایی خانومه همه میگم نه که بچه نداشتی اینم اوردین بلهههه دیگه زبان

نمیدونی باران چه میکنهههههههههه انقدر دوستش داره نگوو وای بجاش

اران مثل چی میترسه خیلی بامزههههه بارانم ماشالا به

جونشششششش ووروجکه هر چی میگیم تکرار میکنه حرف میزنه ارانم

بعضی وقتا به هوای باران حرف میزنهآرام جدیدن باران بوس یاد گرفته دلمون

ضعف میرهههههه ولی بادکش میکنه و کم مونده خون مرده بشیم خندونک

بعدمیرقصه یه کارای دیگم میکنه خداااااا میخوام بخورمش دیگه از ارانم بگم

که چقدر بددلی عشقم وای باران بوست کنه تفی بشی غذا یکم له باشه

و بد ریخت اگه دست و پات کثیف بشن یا به جایی بزنی بو بگیرن همش در

حال بو کردنی و اه اه کردنتعجب  ووو هزار تا چیز دیگه اخه تو فسقل بچه چقدر

بد دلیییییییییی سبز

نزدیکای 2 هفته دیگه سال نو هستشو ما ایندفعه برنامه خاصی نداریم

من کلی خانوم شدم کار کردم بیا و ببیننننننن بله دیگه کارگرمون حامله

شد من موندم یه لنگ در هوا دلخورخلاصه که کلی مشغولیم نفسای منمحبت

ارانم عشقم نفسم اول تویی جونم تویی نفسم تویی کاشکی که با بند

بند وجودت حسمو درک کنی و متوجه بشی چجوری دوست دارم بوسماه

دیگه تولد 3 سالگیته ایشالا 30 سالگیت ایشالا دومادیت ایشالا هر چیز

خوبیه واسه تو عشقم راستی ارانم عاشق باب اسفنجی 

مینیون شده هر چی میخواد توش باب اسفنجی داره

 

لیزر انگشتی اران خان

قربونت برم الهییییمحبت

اینجا باران خانوم خودشو مدادی کردهخنده

گند اقا اران با بستنی که خودشم نشون میدهسکوت

عروسک نازمممممممممممممم

فدای تو بشمممم

گل من داره میپره که من عکس بگیرمخندونک

2تا عسل

من عاشقتونمممممممممممم

باران خانوم سرتق کلاه سامو در میارهخندونک

اینجام داره صدای سگو در میاره رفته تو حلق سگه وایسادهزبان

سرتق خانوم طلایی جون

باغ  وحش و شیطونکا

اینم کیک تولد سامان جون که با مشقتو هول هولی 3 سوت رفتم گرفتمراضی

دیگه بگم چند وقته که دیر میامو مثل قبل نمینویسم ولی ماجراهامون ادامه

داره که هیچ بد ترم شدهخطا تو باز شروع کردی جیغای بد لج بازی بیشتر

طبق معمول مشاورو چیزای دیگه ودوره رفتاریو مدرا کردن نمیدونم چرا هی

اینجور میکنی و جیغات افتضاح تر از قبل میشنغمگین الانم سخت تر شده هم

بخاطر باران هم بخاطر سنت عزیزکم جونکم  چرا حرف نمیزنی قربون اون

زبون خوشگلت بشم تو که میتونی و بعضی وقتا میگی چرا لج میکنی هم

خودتو عصبی میکنی هم مارو دیوونه ارانم پسرم عمرم عاشقتم ولی اخه

چقدر لجبازی

از 13 اسفند مشغول نوشتنم 16 تموم شدمتفکر

پسندها (8)

نظرات (18)

عمه فروغ
16 اسفند 93 13:03
15ماهگیت مبارک باران گلم ان شاا.. همیشه زنده باشی مرواریدات هم مبارک باران جونم مامان خانمی تو پست نوشته 18 ماهگی تولد اقای همس هم مبارک ان شاا..سالهدهلی سال زنده باشن و سایشون بالای سر شما و فرشته های نازتون باشه و همیشه در کنار هم شاد و خوش باشید. خوشحالم این مدت بهتون خوش گذشت ان شاا..همیشه شاد و خوش باشید. بوسسسسس برای باران جون و اران جونم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیززز دلم ممنون قربونت دوست خوبم مرسی عزیز خیلی محبت دارییییببر
مامانی شهرزاد
16 اسفند 93 13:08
واااااااااااااااااااااااااای مرجان چقدر همه چی قر و قاطیه دختر از دست تو دختر معلومه کاملا هول هولی نوشتی. واقعا که مادر فعالی هستی . اونجا که باران خودشو مدادی کرده شبیه پیشی شده وای مرجان چه میکنی تو با این دوتا فسقلی خدا کمکت کنه من توی یکیش موندم . انشاله سالم باشین همگی . همه اتفاقای خوب مبارک باشه عزززززززیزم . سال نو پیشاپیش مبارک
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
اره میبینییی وای اره هول بودم اخه 2 بار نوشتم پاک شدمرسی فدات شمممم ایشالا کمک کنه فدات شممم
مهربوون(محیا)
16 اسفند 93 13:28
سلاااااام مرجان جووووووونم...خودت خوبی ؟خانواده خوبنننننن؟ 15ماهگی باررررررااااان و 2تا دندونای جدیدشممممم مبارکککک... تولد همسرتون هم مبارر،ک ..انشالله سالیان طولانی در کنار هم خوشبهت و سلامت باشید و این روزهارو جشن بگیرید عزیززززم... 3سالگی وبلاگتوووونم مبارررک... همیشه داخلش از خوشی و سلامتی بنویسید دوستمممم.. چه عکسااااای ناززززی ..دلمون تنگیده بود ... اردکش و چطوری بهش دست میزنههههههه ..عزیزززززززم... آرانم آقا شده ... ماشاالله به این گل پسر... عجب خرابکاری بدددددی😱😱😱 شاد و سلامت باشیددددد دوست مننننننن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلمممممممم مرسب فدات شم تو خوبیی؟؟ ممنون محیا جون مهربون عزیزمممممم خیلی محبت داری قربونت برممممممممممم منم دلم برات کلی تنگولیده بود
فریما
16 اسفند 93 13:29
چه نی نی های نازی دارین خدا حفظشون کنه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزممم
زیبا
16 اسفند 93 20:44
ماهگردت مبارکککککا پرنسس خوشگلمممممممم مرجان جونم تولد همسرتون رو تبریک میگم...ان شاالله تولد 120 سالگیشونو جشن بگیرید در کنار نوه و نتیجه هاتون ان شاالله همیشه به سفر و تفریح و خوش گذرونی عزیزم هزار ماشاالله، هزار ماشاالله دارن ابن دوتا آلوچه های خوشمزهچقدر شیرین و دوستداشتنی هستین اخه عسلای من
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام زیبا جون خوب و مهربونمممم مرسی فدات شم فدات شمممم ممنون همچنین عزیزم.میبوسمتتتتتت
شهرزاد
16 اسفند 93 21:26
ضمن عرض خسته نباشی به مناسبت پایان نگارش این پست در 3 روز! باید به عرضت برسونم عکسا مثل همیشه عالی ماشالا به گل پسری عسل دختری از طرف من روشون رو ببوس ولی واقعا"کارت خیلی سخته وقتی بچه جیغ می زنه آدم دیوونه می شه ایشالا همش به خوشی گردش مرجان جون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربون شما خانوم مرسی عزیز دلممم فدات شمممم ارهدبخدا روانی شدم
عشق مشکی یواش
17 اسفند 93 6:24
سلام خوبید امدم بگم همیچی مبارک وبلاگ دندون تولد بابایی... پس این ماه ماه خوبی هست با کلی اتفاقهای خوب امیدوارم هر روز عشق شما خانواده ی خوب به هم بیشتر و بیشتر بشه براتون از خدا بهترینها رو میخوام دوستدار شما زری
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام دوست خوبم مرسی ممنون از لطفت
پگاه مامان آرتين
17 اسفند 93 8:40
واي چقدرماجرا.مرجان جون خداكمكت كنه چه بلاهايي شدن وروجكا.ببوسشون ماشالا
مامان آینده
17 اسفند 93 17:25
سلام. ماهگرد و سالگرد تولد مبارک. دندونای بارانی هم مبارک. واااای نکو از کار عید که من با اینکه نیمه مجردم کلافه ام. خدا به دادتون برسه با دو تا بچه. موفق باشید
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم مرسی ممنون اره خیای سخته قربونت عزیزممم
مریم
17 اسفند 93 20:38
سلام. بنظرم آران جون چون خیلی چیزها رو میفهمه و نمی تونه بگه احساساتش رو عصبی هم میشه. البته از سه سالگی حرف زدن بیشتر شروع میشه. سروش من هم از سه سالگی شروع کرد و قبلش تنها کلمه می گفت اونم خیلی نبود و بیشتر با اشاره حرفش رو میرسوند. پانتومیم بازی می کرد. امیدوارم شرا یط زودتر وفق مرادت شه.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم اره دبگه دقیقا .اخی پس سروشن اینجوری بود چمیدونم ایشالا که ارانم زودتر به حرف بیوفته ممنون عزیزم همجنین
زهرا مامان ارتا
18 اسفند 93 21:24
سلام به مرجان عزیزو کوچولوهای ناناز و شیطون اخییییی وروجک باران معلومه خیلی شیطون بلاست بنده خدا اران مظلوم میزنه اما باران جونم حریفه الهی قربونتون برم خیلی دوستون دارم همیشه بهتون سر میزنم اما گاهی فرصت نظر دادن پیدا نمیکنم مرجان جون خدا قوت
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلامم زهرا جونممم فدات شممم مهربون خیلی بامحبتی عزیزمممم میبوسمتتتتت
نسرین مامان هلیا و دانیال
18 اسفند 93 23:26
سلام مرجان جونم .هزار ماشالله به این دخمل ناز چه خانمی شده آران عزیزم هم خیلی آقا شده از دیدنتون کلی ذوق کردم تولد همسرتون هم مبارک باشه .پیشا پیش سال نوتون هم مبارک باشه .میبوسمتون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام نسرین جونم قربونتت عزیزممممم همچنیننن بوسسسس
مونا
19 اسفند 93 13:17
فکر کنم نظر قبلی ان خصوصی شد. لطفا عمومی اش کن . مرسییییی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
اخه خصوصی زدی نمیشه عمومی کنم با این حال مرسی عزیز دلمممممم
سولماز
19 اسفند 93 18:08
سلام بچه های گل ماهگردتون مبارک واااااای که چقدر خانم گل بزرگ شده عزیزم چقدر بزرگ شده ماشالله دلم براتون تنگ شده تولد همسری مبارک با بهترین ارزوها
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام سولماز جونممم مرسی فدات شممم
مامان بردیا
20 اسفند 93 15:42
خسته نباشی واقعا...15 ماهگی دختر خوشکلمون مبارکحسابی ببوسشون مرجان جون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم عزیزمممم
فاطمه
20 اسفند 93 21:59
سلام مرجان خانم خوبين بچه هاخوبن 15ماهگيت مبارك باران نازم خيلي دوست دارمممممممممممممممم باران جونممممممممممممممممم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سللام عزیزمم مرسی ممنونننننن
مامان سمیه
22 اسفند 93 0:27
عزیزم خسته نباشی
مامی دوقلوها ( امیرعباس و ارغوان )
3 خرداد 94 23:01
سلام اعظم هستم خوشحالم از آشنایی با شما( گروه تلگرام) کوچولوهای نازی دارید خدا حفظشون کنه ...
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم منم خیلی خوشحال شدم