♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

بارانم دختر نازم آرانم پسر عزیزمم

1393/12/21 0:59
2,421 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته های زندگیم عزیزای دلمممم دختر وپسر خوشگلم که واقعا

هر روز خدا بخاطر داشتن شما خدارو شکر میکنم بخاطر ارانم پسر

بزرگم مهربونم ارشدم مرد کوچولوی خودم بخاطر بارانم فرشته زندگیم باران

رحمت خدا ارزوی همیشگیم بازم شکرت خدا جونم به همه پدر

و مادرا لیاقت حس خوب داشتن بچه خوب و سالمو بده

راستش میخواستم بگم یکی دوتا از دوستام بهم یه چیزی گفتن شایدم

بعضی هام همین نظرو داشته باشن که توی نوشتنم اران اوله یا همیشه

اران ارجحیت داره یا بلاعکس باران اوله و ارجحیت داره منم گفتم بیام هم

بنویسم شما دوتا فرشته بدونید هم دوستای گل مهربون که به فکر ما

هستن

من عاشققق جفتتونم همه مادرا بچه هاشونو دوست دارنو تبعیض قائل

نمیشن ولی اگه من الان میگم ارانم برای اینکه الان اران فهمش بیشتر

شده فوق العاده مهربونه فوق العادهههههه خیلی درکش بیشتر شده

کاراش عوض شده خیلی بهم وابسته شده حتما همه بچه ها اینجوری

هستن یا سنشون ایجاب میکنه ولی من از لحاظ خودمو میگم واسه همین

همینطور که من روز به روز ماه به ماه سال به سال وسر سن مینویسمو

جلو میرم بسته به همونم اول میگم ارانم بزرگم مهربونم بخاطر اینکه اران

الان بیشتر داره باهام سر و کله میزنهمحبت وگرنه هر دقیقه هر لحظه هر روز

که بارانو میبینم خداشاهده اشک تو چشمم جمع میشه چشمام برق

شادی میزنه کلا حالم عوض میشه میگم خدایااا باران دختر منه بارانم نفس

منه دختری که همیشه ارزو داشتم داشته باشم خدایا شکرت 

و بخاطر کم بودن سن ارانم اومدنه باران و ضربه خوردنت و بماند داستانهای

دیگه ..... به این دلیل من به عنوان مادرتون تو عذابم شاید اصلا غلطم باشه .؟!

که چرا اران چرا الان که سن توجه و بازیو دقته چرا اینجوری شده و چرااااا

های دیگه!!! نه من اینجوری نمینویسم که خودمو قانع کنم و گول بزنم

اینجوری مینویسم چون از ته دلم میگم بدون هیچ اغراقی هیچ دروغ و کم

کاست خودشونم میدونن و کسایی که باید بدونن .

و دیگه اینکه من بخاطر رفتارهای اران و توجهاتش در بعد و بعدها مینویسم

همینطور بارانم تازگیام بارانم مقل اران شده و داره یاد میگیره مثل همه

بچه های دیگه که کم کم شروع میکنن بارانم شیرینیاش زیاد و وصف ناپذیره

و منم دارم لحظه هاشو مینویسمو میگم محبت

کوچولوهای نازم بدونید و درک کنید و لمس کنید من واقعا واقعا واقعا حتی

برای 1 در هزارهاااا درصد بینتون فرق نمیزارمو  نخواهم گذاشت بلکه بخاطر

سنتون تو این لحظه و در مورد موضوعات و تو این حال براتون مینویسم اینو

نوشتم برای خودم برای ارانم و بارانم که وقتی میخونید قشنگ حس کنید با

تمام وجودتون میدونم که حسم میکنید چون از دل و جونم میگمبغل

دوستم مرسی خیلیییی مرسی که گفتی چون من خیلی وقت بود

میخواستم بگم ولی پشت گوش انداختم ولی تو مجابم کردی دوستت دارم

دوست باتوجهبوس

 

 

 

پسندها (10)

نظرات (25)

عشق مشکی یواش
21 اسفند 93 7:10
سلام خوبید راست میگی بخدا مگه میشه آدم یکی از بچه هاش رو بیشتر دوست داشته باشه اونم بچه ها ی که یکی از یکی نازتر و شیرینترند
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلممم ممنون از محبتتت
زیبا
23 اسفند 93 0:11
فدای آران مهربونم و باران عسلم بشمممممممم چقدر شیرین هستن هزار ماشاالله
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
من فدای توووو مهربونممممممم
مامان امیرصدرا
23 اسفند 93 18:18
سلام خدا را شکر که خوبید خدا حفظشون کند
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمم ممنون
مونا
25 اسفند 93 2:44
سلام مرجان جونم. آقا من هی میام سر میزنم نظر میذارم ولی خبری ازشون نیست!. پیشاپیش سال نو و تولد آران جووووونم مباااارک باااااشه. انشا.دامادیش ... بارانم چطوره؟ماشا. خانم شده. همیشه به مسافرت و تفر یح . با خوندن خاطراتت اونقدر باهات همذات پنداری کردم که خوابتو دیدن و یه دل سیر اندر احوالات دوبچه پشت سرهم بزرگ کردن باهم حرف زدیم!! لحطاتتون لبریز آرامش باااااد. شاید پست جدیدم برات آشناباشه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام قربونت برممم ممنون دوست گلممممممممفدای توو
مامان زهره
25 اسفند 93 8:16
سلام گلم خدا کوچولوهات رو حفظ کنه سال جدیدرو پیشاپیش به شما تبریک میگم امیدوارم سالی خوش به همراه سلامتی پیش رو داشته باشید وبه تمامی آرزوهاتون برسید شادی فراوان شما را در این سال خواستارم سال نو مبارک
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمم ممنونننننن
مامانی شهرزاد
25 اسفند 93 13:11
مرجان عزیزیم پیشاپیش سال نو رو بهت تبریک میگم . امیدوارم سالی پر از شادی و سلامتی برای خانواده چهارنفریتون باشه . قوربون این فسقلیا برم من که اینقدر شیرین و خوردنی شدن . می بوسمتون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم مهربونمممم
خاله ی آریسا
26 اسفند 93 10:31
سال 94 پیشاپیش مبارک باشه دوست نازم همیشه سبز باشید میبوسمت یه عالمه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیزممم
الي.
26 اسفند 93 14:49
سلاااام،عزيييزممم،حتما،هميني كه ميگي هست،اميدوارم تو سال جديد،مهر وبركت و عشق و محبت و سلامتي همنشين خودتو خانوادت باشه،از ته قلبم برات بهترينها رو ميخوام،خدا برات حفظ كنه اين دو تا فرشته خوشگلتو،الهي آمين.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فدوت الی جونممممم
مامان احسان
27 اسفند 93 10:23
سلام عزیزم سال نوتون پیشاپیش مبارک امیدوارم سال جدید سالی پر از شادی و سلامتی براتون باشه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برمممممم
پریسا
28 اسفند 93 13:10
سلام مرجان جون انقدر خودتو درگیر این قید و بند ها نکن محبت خالص تو حتی از نوشته هات معلومه این مهم نیست اسم کی رو اول مییاری یا تو یه پست بیشتر از کی عکس میذاری و کارهای جالبو کب روتعریف میکنی معم اینه که این وقتو براشون میذاری و با وجود دو تا جوجه که تمام وقتتو میگیرن بازم تا یه ثانیه وقت پیدا میکنی خاطراتشونو براشون ثبت میکنی مرچان جون این مهمه نه حرفای خاله زنکی لازم نیست به کسی توضیح بدی چون همه مون خواهر برادر داریمو هیچوقت من حساب نکردم عکس بچه گیای من بیشتره یا خواهرم یا مامانم بیشتر از بچه گیای کی تعریف میکنه چون مامان منم مثل شما دو تا جوجه با فاصله سنی خیلی کم داشت که سعی داشت هر چقدر توان داره بهشون محبت کنه و همه بچه ها محبت خالصو درک میکنن سال نو مبارک مرجان جون با ارزوی بهترین هاااا ا
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از محبتتتت دوستم قربونت برمممم سال نو شماهم مبارک
عشق مشکی یواش
1 فروردین 94 5:30
سلام خوبید امیدوارم سالی زیا و شیرین داشته باشین عیدتون مبارک دوستدار شما زری
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام زدی جونم ممنون همچنبن
فاطمه
2 فروردین 94 13:27
سال نو مبارك خاله مرجان ايشالا سال پر از خير وبركتي داشته باشين
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون فاطمه جونمممم همچنینن
عمه فروغ
3 فروردین 94 2:18
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نو مبارک . . .
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلمم
مامانی هیما
16 فروردین 94 10:06
سال نو مبارک ان شااله سال خوبی داشته باشید ماشااله این فرشته ها چقدر ناز شدن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سال نو شماهم مبارک مهربون
مامان زهرا
17 فروردین 94 1:38
سال نو مبارک عزیزممممم سال خوبی داشته باشید
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
همچنین عزیز دلمم
رضوان
17 فروردین 94 14:12
مرجان جون معلومه که واسه مادر و پدر یچه ها با هم ذره ای فرق ندارند...خدا دو تا گلهای نازتو واسه نگه داره
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ق بونت رضوان جونمممم
مامان بنیتا
17 فروردین 94 17:28
سلام مرجان جونممم خوبی عزیزم سال نوتون مبارک باشه امیدوارم سال خیلی خوبی در کنار خانواده گلت داشته باشی معلومه که فرشته های کوچولوت هردو برات عزیزن و تبعیضی قایل نیستی اصلا مگه یه مادر می تونی بین بچه هاش که پاره تنشن تفاوتی بذاره مطمئن باش گلهای قشنگت همیشه به این مادر نمونه افتخار می کنن و عشقت رو با تمام وجود درک می کنن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلممم ممنون از محبتتتت دوست خوبمممم
نونو
20 فروردین 94 11:08
الهی من قربونشون شممممممممممم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خدانکنه عزیزممم
بابا و مامان آروین کوچولو
20 فروردین 94 22:19
الهیییییییییییییییییییییی این دوتا کلوچه ها چه خوردنی شدن مرجان جون از طرف ماچ آبدار فراموش نشه لطفا خدا این مامان عاشق و دوست داشتنی رو برای فرشته های نازش نگه داره مرجان جون دوست عزیز و مهربانم روزت مبااااااااااااااااااااااااااااارک
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فدای تو بشمممممم مهربونن
بابا و مامان آروین کوچولو
20 فروردین 94 22:50
از صمیم قلبم خواهان آنم که ضربان قلبتان به لبخند های مکرر تکرار شود و هر آنچه به دل آرزویش را دارید بی بهانه ای از آن شما باشد دعایتان می کنم به خیر نگاهتان می کنم به پاکی یادتان می کنم به خوبی هرجا هستید بهترین ها را برایتان آرزو دارم لحظه هایتان بهاری لباتون خندون دلتون شاد روز و شب هاتون پر از شادی و آرامش و خوبی و سلامتی سال نو مبارک
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنونم عزیز دلمممم
عشق مشکی یواش
21 فروردین 94 7:33
سلام زن یعنی ناز هستی در وجود زن یعنی یک فرشته در سجود زن یعنی هدیه ی مرد از خدا زن یعنی همدم و یک هم صدا زن یعنی یک بغل آسودگی زن یعنی مرهم هر خستگی زن یعنی بهترین وابستگى تقدیم به همه خانمهای گل روز خودم و خودت مبارک
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسیی فدات شمممم
مامان آیسل
21 فروردین 94 18:44
سلام خوبین..خدا گلهای زندگیتونو حفظ کنه...روزتون مبارک
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم ممنون
مامان لیانا جون
24 فروردین 94 9:56
سلااااااااااااااااااااااااااااااااام مرجان جون با تاخیر زیاد سال نو رو بهت تبریک میگم و سال خوب و توام با لحظات شاد رو براتون ارزومندم امیدوارم تو سال جدید به ارزوهای قشنگت برسیییی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فدات شم همچنبنن
نازنین(مامان پارمین)
30 اردیبهشت 94 15:44
چشم بد ازهردوتاتون دووووور گلای خوشگل .مرجان جون خدا قوت مادر نمونه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برممم عزیزم
مامان آراد خان
19 خرداد 94 11:25
سلام حالتون خوبه کم کم دوران سخت بچه داری هم داره میگذره انگار همین دیروز بود که با خودم میگفتم گناه با دو تا بچه چکار بکنه . ماشاله روابطشون هم خوب خوبه مرجان جون توی پیدا کردن اسم دختر از آ میتونی کمکم کنی چند تا انتخاب کردم ولی باز میگم بگردم آوا-آدرینا -آتریسا
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم قربونت خدادو شکر حتماا میام