♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

وقت عکس ندارم ولی خاطراتتونو که میتونم بنویسم:)))♥♥♥♥

1394/5/13 0:17
1,922 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسکای شیطونم عزیزای دلم شیرینی زندگیمونقلب

 واقعا مشغولیمو وقت ندارم حس ندارم کارم زیادددد دارم. ولی دلم

راضی نمیشه که نمیشه نیام هر دفعه میام میگم تا اصلااا اینجارو ترک

نکنم. قبل از اینکه ماهگرداتونو بگم مهمتربت اتفاق زندگیو بگم که

بلاخره تو 3سال و 3ماهگی آران جیگرم  تو تیر ماه لبخنداز پوشک گرفتم

دقیقا هفته دوم ماه رمضون بود خدایی تو این مورد اونجور اذیت نشدم

چون هم عاقل بودی هم بد دلی زود فهمیدیو راه افتادی خدارو شکررر.

و اینکه بگم الان 2. هفته یی مشاور میریم که دوست داریو هر وقت

قشنگ اروم شدیو راه اومدی لازم بود گفتار درمانیو شروع میکنیمبغل.

جدیدن بابا . مامانو دبگه واضح میگیو صدا میکنی وقتی میپرسیم چند تا

دوسم داری میگی 10 تاماچ.دیگه بگم 19و 20 ماهگی باران جون

نازم.و39 ماهگیو پیشاپیش 40 ماهگی گل پسرم مبارکدلقک

.از شیطنتای خانوم کوچولو بگم که سر به فلک کشیده و سرتقیه

ماشالااا هر چی اران بگه تکرار میکنه اگرم نگه بازم تقلید مبکنه کلا

جفتتون از هم تقلید میکنید.کلی ارانو طفلیو اذیت میکنیخنثی

.جمعه 8مرداد 94 هم عروسی خاله سارا بود خوب بود تو باغ شهریار

گرفت خوش گذشت ولی من همششش دنبال شما بودم خدایی اذیت

نداشتین همش رقصیدین ولی باران از بغل پایین نمیومد ابرواصلا

نخوابیدین تا آخر شب من کلا 20 دقیقه هم نرقصیدم ولی کلا خوب

بودخیال باطل

.الانم 4تامون سرماخوردیم نه ویروسی ولی همه گرفتیم.بعدش اینکه

یادم نمیاد بعدش چیهنیشخند

انشالله که بشه بیام عکس بزارم البته لبتاب خرابه و یکی از ولایل مهم

دیر اومدنمه

راستی بادوستای خودمونی هم یه پارک بانوان رفتیم بدون باران خیلی

خوش گذشت ولی اران نازنينم خورد زمین دقییا دو روز قبل عروسی

بغل چشمش خفن زخم شدنگران


 

پسندها (4)

نظرات (13)

رویــــا
13 مرداد 94 3:26
عزیزم ایشالله عروسی خوش بگذرهو از روی ماه اران و باران عزیزم ببوس...ایشالله که زخم چشم اران جان جدی نباشه و خیلی زود خو بشه مامانی گلم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلممم
عمه فروغ
13 مرداد 94 15:08
سلام مرجان جون خوب هستید؟آران و باران گلم خوب هستند؟ اول ا همه تبریک موفق آران گلم که به خوبی تونستی پوشک رو کنار بذارهان شاا.. که همیشه موفق باشی عزیزم و همچنین جلسات گفتاردرمانی رو هم با موفقیت پشت سر بذاری ماهگردهاتون هم مبارک ای جوووووووونم 1000 ماشاا.. به باران شیطون بلا خوشحالم که عروسی بهتون خوش گذشته ان شاا.. همیشه خوش باشید.بوس برای آران و باران گلم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام فروغ جون مهربونممم مرسی عزیز دلممم محبت داری دوست دارم زیاددد
رضوان
13 مرداد 94 15:19
دلم واستون تنگ شده بود.چ عالی اران جونو از پوشک گرفتین.دلم عکس میخادددد
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فددت شم رضوان جونم
عشق مشکی یواش
13 مرداد 94 16:31
سلام خوبید امیدوارم خوب سلامت باشید دلم براتون تنگ شده بود مرسی که امدی دوس دارم عکس بزارید تا این دوتا فرشته ی خوشکلم رو ببینم ولی اگه نشد نوشتن تنها هم خوب آخه دلم برا شیطونیشون تنگ میشه از خدا براتون بهترینها رو میخوام دوست دار همیشگی شما زری
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلممم ممنون دوست خوبم ممنون از محبت همبشگىتتت
زهرا مامان ایلیا جون
14 مرداد 94 1:45
همیشه شاد باشی دوست خوبم تبریک میگم موفقیت اران عزیزم و ماشالا به تربچه که داداش و اذیت میکنه ببوسش برام ایشالا همیشه دور همی و جشن و شادی باشه براتون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی فداتوشم قربونت
عشق مشکی یواش
19 مرداد 94 9:50
سلام خوبید کوچولوهای ناز چطور هستن امیدوارم زندگیتون پر باشه از شادی و انرژی دوست دار همیشگی شما زری
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام زری جونممم فدات شم ممنونننننن
مامان سمیرا
22 مرداد 94 10:53
مرجان عزیزم انشاالله که در کنار کوچولوهای نازت همیشه خوش و خرم باشید
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم عزیزمممم
عشق مشکی یواش
26 مرداد 94 10:25
سلام خوبید اگه وقت کردین مطلب جدید بزارید براتون از خدا بهترینها رو میخوام دوست دار همیشگی شما زری
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام زری جونم چشم قربونت برم
مامان آینده
27 مرداد 94 14:04
سلام. تبریک بابت اتفاقات شیرین. مامانی قبول نیست عکس کوچولو ها رو بذارین
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
حتما عزیز دلممم
مامان گل ناز
28 مرداد 94 0:54
دوستتون دارم عزیزای من
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم گلناز جونم
مریم
28 مرداد 94 9:44
ممنون که اومدی با این همه مشغله. دلمون تنگ شده بود
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فدات شم دوست خوبم
زیبا
30 مرداد 94 1:47
قربونش برم که مرد کوچولومون داره بزرگ میشه بارانی چقدر خوردنی هستی جیگر، دلم میخواد بچلونمت
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قررونت برم زیبای نازمممم
سمیه
12 تیر 95 10:40
سلام مامان آران امید وارم خوب باشید در کنار خانواده محترم .من تازه وبلاگ شما رو دیدم اسم پسرم رو می خواستم بذارم آران ولی یکم دودلم آیا اطرافیان و خود شما از این اسم واقعا راضی هستین ممنون میشم جواب بدین
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم ممنون همچنین والا من که خیلی دوست دارم اسم آرانو اطرافیانم هر کی شنیده خوشش اومده اسم تکیه زیاد نیست