♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

ایندفعه کلی عکس و کمتر حرف زدن من :))

1394/5/30 13:07
1,855 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام فرشته های نازم عشقای من دوستتون دارم کلی زیاد

زیادددد.

عکسای نزاشته خیلی دارم ولی گلچینشون کردم تقریبا از عروس خاله

سارا شمالمون گردشو دور همیامون .

یه اتفاق خیلی مهم خوبم 7 امین سالگرد ازدواجمون بود مرداد ماه که

عالی بود.

ارانم تک تک حرف میزنه نی نی و میگه ننی پا رو میگه ولی نه تلفظ

درست عددا رو میشمره خودش دیگه یکم داره راه میاد که گوش بده

مشاوره هم ادامه داره

.بارانم که فلفلی خانوم شینطتاش تمومی نداره ارانو همش میترسونه

دنبالش میکنه میزنتش اخه دختر چقدر وزه یی ماشالاخنده

.اینجام عروسی خاله ساراست که ارانم طفلی صورتش زخم بود

رفته بودیم با خاله سمیرا اینا رشت

پارک و بازی

اینجام با خاله سارا اینا رفته بودیم باغ شهریار

جیگرای من

فلفلی خانوممممممممم

روز دختر مبارک عروسکمممممممم

اینمدورهمی با دوستامون تو پارک بانوانکه اران خورد زمین صورتش واسه عروسی زخم شد

شیرین کاری اقا اران/کرمای بارانو بر داشته مالیده همه جاخندونک

عزیزای من تا بعد که بیام انشالا بشه زودددد بوسسسسسسسسسس گنده گنده برای لوبیا های سحر امیزمخندونک

پسندها (9)

نظرات (18)

عمه فروغ
30 مرداد 94 13:36
سلام مرجان جون خوب هستید؟آران و باران گلم خوب هستند؟ به به ماشاا.. به گل پسری که حرف زدن رو آغاز کرده ان شاا.. که همیشه موفق باشی مرد کوچک ای جوووووووونم به باران آتیش پارهالهی که همیشه خدا حافظت باشه مرجان جون 7 سالگرد یکی شدنتون رو تبریک میگم ان شاا.. که همیشه در کنار هم و فرشته های ماهتون به شادی و خوشی زندگی کنید و همیشه محفلتون از محبت گرم باشه به به چه عکس های خوشگلی نازگل هات رو هم از طرف من ببوس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلمممم مرسی عزیزم ممنون از محبتت خیلی خوشحالم کردی لطف داری میبوسمت زیاااااااد
رضوان
31 مرداد 94 11:49
چقدر دلم تنگ شده بود...ممنون بابت عکسهااا
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونتوبرم دوستمممم
سولماز
31 مرداد 94 23:34
سلام دوستم ساد وخوش باشید خوب می گردی ها ماشالله چقدر بزرگ شدن وروجکها می بوسمتون دلم براتون تنگ شده
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام سلماز جونم مرسی عزیز دلممممم
farnoosh
1 شهریور 94 3:10
قربونه اران و باران خوشگلم ماشالا هر روز خوشگلتر از دیروز مرجان جونم دلمون تنگ شده بود ایشالا همیشه خوش باشی عزززییییززم خدا گل های نازتو برات حفظ کنه بووووووووووس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فداتکشم ممنون عزبزممم مىبوسمتتت
الهام خواننده خاموش
1 شهریور 94 10:16
ماشالله باران خانم چه بزرگ شده......... مرجان جونم يه خبر ميخواستم بهت بدم البته قبلا برات پيام گذاشتم فکر کنم دستت نرسيد، وقتم که نداري به وبلاگ سربزني منم به لطف خدا مامان شدم و ان شالله دخترم رو مهر ماه در آغوش خواهم گرفت
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
عزیز دلم واقعا خوشحالم کردی اومدم سر زدم پیغام گذاشتم امیدوارم رسیده باشه مبارکه فداتوشممم
عشق مشکی یواش
1 شهریور 94 13:40
سلام خوبید حسابی خوش گذشته جای ما خالی امیدوارم زندگیتون پر باشه از شادی دوست دار همیشگی شما زری
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام زری جونممم مرسی عزیزم جاتون خالی فدات شمممم
مونا
1 شهریور 94 15:02
سلام دوست خوبم . چه عکسای خوشگلی عزیزم . و چه مامان خوشگلتری . کوچولوهای نازم رو ببوس . ماشا . . . . بهتون .
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمم قربونت برممم ممنون
مامان آینده
7 شهریور 94 16:47
سلام. آهاااان حالا شد مامانی. ماشاالله آران و باران جون کلی بزرگ شدن. چشم بد ازشون دوووووووووووور
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلمممم قربونتتت بوسسسس
زیبا
14 شهریور 94 12:59
جونممممممممم عزیزای دلمممممممم..... آران خواستنی و عزیزمممممم باران شیرین و خوردنی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فدات شم مهربوننننن
مامانی هیما
14 شهریور 94 14:48
ای جونم باران جون عجب شیطونی شده ماشااله قربون آران چه جیگری شده خدا حفظش کنه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممممم
نونو
17 شهریور 94 10:26
جوووووون جون من قربون فرشته های نازممممم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فدات شم خدانکنههههه
مه سا
17 شهریور 94 22:18
سلام. وای خدای من این دوتا فسقلی هر سری که عکس میزاری کلی بزرگ شدن هزار ماشالا. یعنی عکس باران با عروسکش که رو پاش خوابونده منو کشت سالگرد ازدواجتونم تبریک میگم بعد اینکه خودتم بزنم به تخته هرروزبهتر از دیروز
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم قربونت برم ممنونننن لطف داری فدات شم
عشق مشکی یواش
25 شهریور 94 16:59
سلام خوبید پس کی میاین دلم براتون تنگ شده دوست دار همیشگی شما زری
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلم میام به زودی چشممممم
مونا
29 شهریور 94 1:23
سلام . آپدیت شدم . مامان علی و باران
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم چشممممم
طاهره
30 شهریور 94 10:14
وبلاگتون را از اول تا آخر نگاه كردم حيف اين بچه ها كه در اين چنين خانواده بي عفت و بي حجاب و بي دين و بي شرف بزرگ خواهند شد چون اين خانواده فرهنگ حيواني و لخت بودن را براي خودش پيشه كرده چون تو اين خانواده اصلا از حجاب خبري نيست همش لختي و بي غيرتي بي داد مي كند . خاك بر سر همتون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
بدبخت عقده یی تاوچشم تو و امثال تو در بیادو کور شه به تو و امثال کصافطا و حسودایی مثل شما ربطی نداره که تو زندگی من دخالت کنید تو زندگی خودتو بچسب باد نبره. بیچاره اون بچه که بخواد زیر دست تو عقده یی بی فرهنگ بزرگ بشه
مامان زری
31 شهریور 94 10:21
سلام عزیزم ماشاا... بچه ها بزرگ شدند. دلم براشون تنگ شده بود . خدا حفظشون کنه . عزیزم ما هم بزودی 4 نفره خواهیم شد با اینکه اختلاف سنشون به 4 سال می رسه ولی استرس دارم دوباره از بچه داری. خدا خودش همه بچه ها رو حفظ کنه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزبزممم قربونت ممنوننن اخی به سلامتی انشالله که خوش قدم باشه انشالا عزبزممم میبوسمتون
عشق مشکی یواش
2 مهر 94 6:10
سلام خوبید عیدتون مبارک چه خوب آدما کل زندگیشون عید باشه زندگیشون پر باشه از شادی براتون از خدا بهترینها رو میخوام دوست دار همیشگی شما زری
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلممم عید شما هم مبارک قربونت برم دوست خوبم همچنین بهترین هارو براتون ارزو میکنم
عشق مشکی یواش
7 مهر 94 7:29
سلام خوبید دلم براتون تنگ شده کی میاین انسانها با دوست داشتن زنده اند وگرنه این دنیا ارزش زندگی را ندارد دوست دار همیشگی شما زری
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام زری جونم فداتوشم مهربونم خیلی ماهی