♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

ماهگردای عسلام.عکسای خوشگل .تولد خودم و گشت گذار♥♥

1394/7/7 16:27
2,698 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسکای من مهربونای من عزیزای من مثل همیشه عاشقتونمو

دوستتون دارم قلب

قبل از هر چیزی تشکر کنم از دوستای خیلی خوبم که همیشه بهم سر

میزنن و جویای حالمون هستن و منو ببخشن که نمیتونم بیام مثل قبل

دوستتون دارم دوستای با معرفتمبغل

.دوم اینکه بازم تشکر کنم از اون مریضای روانی که میان کل وبلاگو از

فضولی میخونن بعد دری وری میگن از اونجای که من واقعااااا برام مهم

نیست میخواستم بگم انقدر بیایید بنویسید که خسته شین چون من خسته

نمیشم جوابتونم میدم پاکم نمیکنم فقط متاسفم برای خودتو بیچاره اون

بچه یی که داری یا در اینده خواهی داشت و زیر دست تو بزرگ میشه

گاوچران.

ماهگرد 41 و 42 مبارک اران نازم عشق من  مهربونممممممم 

شیرینم.ماچ

ماهگرد 21و22 توهم مبارک باران عروسک ریزه فسقلی فلفلیم.ماچ

13شهریور تولد خودم بود خدایا شکرت که تو تولد 26 سالگیم 2تا

عروسک ناز دارم.دلقک

دیگه بگم که دوتا تولد رفتیم تولد ارمیتا جونو و اوا

جون بارانو بردم ارانم رفت با بابا صفا سیتیچشمک

.با دوستامون رامسر رفتیم و 1هفته یی بودیم.

ارانم عزیزم کم کم داری راه میوفتی.عمو =عمو عمه=عمه زرد=یرد

ابی=ببو هاپو=اپو الو=ابو حموم=مموم اجی=داجیش 6=شششش

123= یک او یه دست و پا=دس پا توپ=اوپ کلا ی و ش و ا تو

کلماتت هستو اینحو نلفظ مبکنیتشویق

عشقم بارانم که ماشالا به جونش حرفارو قشنگ میگه تو و باران حرف

زدتون مثل همه فقط باران یکم بهتر تلفظ میکنه

.باغ پرندگانم رفتیم که خیلی بهتون خوش گذشت و عالی بود، تو این

وسطا 4تایی افتضاح سرماخوردیم که ارانم خیلی حالت بد بود.دیگه

اتفاقای خاصی نیوفتاد عشقای من میبوسمتون♥♥♥♥

ببخشید چون عکسا رو ریختم تو لب تاب دیگه همینارو داشتمو درست

کردم و ادیت کردم نیشخند



پسندها (3)

نظرات (9)

مریم
9 مهر 94 12:24
خدا کوچولوهای نازتو حفظ کنه. خیلی ملوس و خوب شدن. دیگه کم کم داره شرایط عالی میشه...
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیز دلمممم
مامانی مینا
11 مهر 94 15:20
ای جووووووووووونم، خدا حفظشون کنه این دو تا جیگرووووووووو همیشه کنار هم خوش باشید مرجان جون.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم عزیزمممم
عشق مشکی یواش
11 مهر 94 20:58
سلام خوبید خانمی بخاطر این آدما ناراحت نشو بعضیها نظراتشون با ما فرق داره ولی بلد نیستن بیان کنند چون کسی نبوده که بهشون یاد بده امیدوارم یک روز اونا هم حرف زدن رو یاد بگیرند از طرف من اون دوتا فرشته ی ناز و خوشکل رو ببوس دوست دار همیشگی شما زری
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام زری جونمم ممنون از محبتت دوسست دارم زیاددد
مامان آینده
16 مهر 94 7:39
سلاااام. مناسبت 16 مهر و روز جهانیه کودک بر شما فرشته ی ناز مبارک
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام ممنون عزیزممممم
الي
21 مهر 94 18:13
اي جوووووون دلم،خدا حفظشون كنه،از طرف من محكممممم ببوس اين دو تا وروجكِ عشقووووو.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی قربونت برم
پارمیس
26 مهر 94 11:44
سلام عزیز دلم ..خیلی خوشحالم کردی بهم سر زدی .... چه دختر پسر نازی داری هزار ماشالله بهشون از طرف من حتما ببوسشون رمز و برات خصوصی فرستادم مرجان جون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم منم خوسحال شدم دوستم ممنون عزیزم
مامان آراد و آرین
5 آبان 94 12:28
سلام عزیزم. چه عکسای قشنگی. خدا این دو تا جیگر رو برات حفظ کنه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم مرسی قربونت برم
parisa .p
9 آبان 94 21:11
عزیزای دلم چقدر بزرگ شدن خیلی دلم براشون تنگ شده بود😚😚😚😚😚😚
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی پریسا جونم
بابا و مامان آروین کوچولو
18 دی 94 21:22
مامان گلی ایشاله همیشه خوش و سلامت باشید
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنونم عزیزمممم