♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 10 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

13 دندون بعد ماه ها:)) ماهگرد و عکس ♥♥♥♥

1394/8/6 13:50
3,138 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقولکای نازم نخود فرنگیای خوشگلم قلب

. 23 ماهگی عروسک نازم و 43 ماهگی نفسم مبارکککک.باران فندق ریزه میزم ماه دیگه

تولدته عروس کوچولوی من ریزه میزه قشنگم تو میشی2 ساله عاشقتم من اخه فلفلیبغل

.ماشالا روز به روزززز بلاتر میشید و شیطون

.بلاخره بعد مدتهااااااااا دندون نیشت در اومد بالا سمت چپ تا چند وقت دیگم پایینی سمت راست

در میاد.

عزیزای دلم روزا و ماه های سختی رو پشت سر گذاشتم اذیت و شيطنتو خلاصه چیزای دیگه هر

روز میگم من بهشت نمیخوام اینا بزرگ شن عقلشون برسه بهشته برامنیشخند انقدر همدیگرو

دوستتت دارین از اون ورم به قصد کشت دعوا میکنید سرتقاخنده.باران که دادا دادا از زبونش

نمیوفته ارانم عاشقته هوای تو رو خیلی داره ولی توی بلا هی ارانو میزنی اران بوست میکنه

البته یه  جاهایی خوب حالی میده بهتا.خنده

این چند وقت یه سر شمال رفتیم بعدم عروسی رفتبمو و دیگه همین بابا هم همش ماموریت داره

ماهم کنج خونه دیوارو بغل کردیماز خود راضی.

اران دست و پا شکسته حرف میزنه ولی همه کلماتش با ا.ب . ل ،.و مثلا الو ابو هاپو اپو تبلت

ببی ابی ببو پتو بپو عمه ممه کلا به ب علاقه داری .بارانم چایی چاچی خاله خاله پتو بعله ببهه

بعد بهد باران بگه ارانم میگه اران نگه بارانم نمیگه بارانی یه کلاه قرمزی داره اسمش گاگیه

عاشق اونی همه جا باهاته گاگی جون خلاصه همین دیگه فسقلکاا

 



پسندها (6)

نظرات (8)

رضوان
7 آبان 94 12:58
هزار ماشاا... پس تولد دارید....اخ جون...فسقلیا دارن بزرگ میشه سختیهاشونم کم و کمتر میشه...شاد باشید
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی قربونت برم
شهرزاد
7 آبان 94 14:18
ماشالا به هر دوتاشون مخصوصا" آران جونم که دوباره چاق و تپلی شده
مریم
7 آبان 94 19:11
وقتی مهربونن با هم میگی دنیا رو به مامانه دادن. میشینه و نگاه می کنه و کیف!!!
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
دقیقا عزیزمم
مینا
8 آبان 94 0:01
مامانی من خیلی نی نی هاتو دوست دارم.خیلی نازن ماشالله همیشه به وبتون سر میزنم.مثل مامانشون خوشکلن.انشالله همیشه کنار هم شاد باشین
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی دوست گلممم محبت داری عزیزم
عشق مشکی یواش
9 آبان 94 6:27
سلام صبح زیباتون بخیر خوبید تولد تولد تولدت مبارک عزیزم از طرف من این دوتا فرشته ی کوچولو و ناز رو دوتا بوس محکم کن براتون از خدا بهترینها رو میخوام چون بهترین هستین دوست دار همیشگی شما زری
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام زری جون مهربونم مرسی از محبتت میبوسمت
مامان زهرا
13 آبان 94 12:19
عاشقتونم فنجولای خوشگل دلم براتون تنگ شده بود
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم همچنین عزبزم
مامان بنیتا
17 آبان 94 19:17
سلام مرجان جونم خوبی عزیزم؟ ماشالا به گل پسر و گل دختر عسلت خیلی بزرگ شدن خدا حفظشون کنه انشالا ببخشید خیلی وقت بود که به نی نی وبلاگ سرنزده بودم از طرف من گلهای قشنگت رو ببوس عزیزم راستی تولد باران عروسک هم پیشاپیش مبارک باشه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلم ق رونت ممنون دوست خوبم ممنون از محبتت ببوس گل دخترو
مامانه شایلین
21 آبان 94 13:20
ای جووووووووونم چه پسر خوشملی!! خاله فدات شه اران وباران کوشولو
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم مهربونننن خدانکنه