♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 10 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

مسافرت شادی بازی و دوباره دیر اومدنو تنبلی:)

1395/3/10 11:51
2,340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای من عشقای من خوشگلای نخودای مامانی

انقدر سرگرم میشم طبق معمول که واقعا یادم میره و تنبلی میکنم بیام

ولی اصلاااا دلم نمیاد دیگه نیامو ول کنم حتی ماهگرداتونم دیگه وقت

نمیکنم باران گل مامانی الان 2سال و 6ماهته مثل برق و باد گذشت و

6ماه دیگه میشه 3سالت عروسک نازم آرانم نازم گل مامان4سال و

2ماهته مهربونم

چقدر همه چی زود میگذره وقتی فکرشو میکنی میبینی مامان 2تا

فسقل ریزه میزه شیطونی که تا دیروز همش نق میزدی که خسته شدم

از دست بچه ها البته الانم همچین اروم نیستینااا ولی از قبل خیلی بهتر

شدین

جونم بگه براتون که کلی مشغول بودبم مهمونی پارک گردش بازی

دورهمی مسافرت که بلاخره اومدم عکسارو بزارم و خیالم راحت شه

عاشقتونممم کوچولوهای دوست داشتنی♥♥♥♥♥

هفته پیشم رفتیم مشهدو فرح اباد ساری و 1هفته حسابی بازی کردین

پسندها (14)

نظرات (8)

عمه فروغ
11 خرداد 95 15:14
سلام مرجان جون خوب هستید؟ به به چه عالی خوشحالم که سفر بهتون خوش گذشته همیشه به شادی و خوشی باشید
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم فدات شم ممنون
سولماز
15 خرداد 95 21:06
سلام دوستم دلم براتون خییلی تنگ شده بچه ها بزرگ شدن مرجان جون واقعا خشته نباشی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم قربونت همچنین
مامان آینده
16 خرداد 95 16:37
همیشه به گردش و شادی ان شاالله مامانی
مامان آنیسا سعیده
22 خرداد 95 1:44
ای جاااان عزیزای من همیشه خوش باشین
رضوان
29 خرداد 95 12:10
وااای که دلم حسابی تنگ شده بود.... مااشا... بزرگ شدن...فکر کنم اذیتهاشونم خیلللی کمتر شده...چقدر خوب که الان دو تا گل داری که حسابی با هم بازی میکنن...رادین که همش میگه من چرا داداش ندارم باهاش بازی کنم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت عزیزمم اخی نازی خدا حفطش کنه
مه سا
17 تیر 95 15:47
سلام . ممنون منم خوبم مرجان عزیز عه پس یه پیج واسه بچه ها درست کن دیگه اگه ممکنه، با اینکه به پیج چنتا بچه تو اینستا سر میزنم هرازگاهی ولی هیچ بچه ای واسم آران نمیشه 😚البته باران کوچولو هم جای خودشو داره😍 بذار اول یه تعجب کنم هزار ماشاالله آران چقدر تغییر کرده و بزرگ شده
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلم خوبی والا وقت پیج جدا ندارم تو اینستا واسه بچه ها اونجا درهمه خانوادگی 😆آدرس وبلاگتو بزار اینجا دوباره برام شرمنده دقیق وبلاگتو یادم نییت دیر سر میزنم وبلاگ خودمو چه برسه دوستای گلن .برات تو خصوصی بزارم پیج اینستانو😘😘😘
آموزش تعمير ماشينهاي اداري
20 تیر 95 17:48
خيلي بود واقعا عالي بود