♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

چقدر لجم گرفت :/

1392/11/15 17:01
853 بازدید
اشتراک گذاری

3روزه متوالییییی با این پشتکاری که من دارمممممم کلی زحمت کشیدم عکس گذاشتم ماجرا

تعریف کردمممم تا اومدم سیو کنم موس لب تاب قفل کرد لب تاب هنگ کرد همه نوشته ها و

مطالب پر زد منم میخواستم خودمو دار بزنم کلافهولی دوستان نگران نباشید من پرو تر از این

حرفام همه رو مینویسم دوباره درست میکنم تا اطلاع ثانوی نیستم تا درست بشه البته شاید فردا

دادیم در دست تعمیررررررنیشخند ولی اخه چرااااا من خیلی گناه داشتم با 2تا طفل معصوم با این

همه مشغله چه ضد حالی خوردما خودمونیممژهابرو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (53)

نازنين مامان اميرعلي
15 بهمن 92 9:28
salam khoda ghovat taghriban weblogetono khondam por az enerjiam akhe man bade 7 sal baz maman shodam esteres daram ke natonam khob az pasesh bar biam bebosin ferestehaye zibatono
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم ممنون ممنون از محبتتت ایشالا به سلامتی فدات شم قربونت برممم
مامانی هیما
15 بهمن 92 9:58
ای داد واقعا ضد حاله آدم اعصابش خورد میشه ،دلمون خیلی برای فسقلی ها تنگ شده بود مرجان جون زود زود بیا
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فدای تو چشممم زودی میاییم
مامان اهورا(شهرزاد)
15 بهمن 92 10:25
اشكال نداره عزيزم تو پشتكارت بيش از ايناس
جیران بخشنده
15 بهمن 92 10:38
واااااااای چه قدر بده ما منتظریم
خانوم کوچولو(hanieh)
15 بهمن 92 11:15
سلام عزیزززززززززززمممممم اره واقعا خیلی گناه داشتی،واس منم از این اتفاقا افتاده بود،وااااااای میخواستم کامپیوترو بفرستم فضا..
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمم اره واقعااا
مینا مامان آرمانی
15 بهمن 92 11:21
مامان منم همدردم باهات.پرشین هم خیلی عادت داره به قورت دادن
مامان آیسو وآیسا
15 بهمن 92 12:23
خوب منم این بلا خیلی سرم اومده اون حس بدش مثل اسفند رو آتیش میشی منتظریم
مامان کوثری
15 بهمن 92 12:31
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی
خانوم کوچولو(hanieh)
15 بهمن 92 12:37
اپمممممممممممممممممم اران باران مامانشون
الهام مامان یسنا
15 بهمن 92 16:12
ای جان واقعا هم آدم لجش میگیره. منم یه بار اینجوری شد یه پست طولانی کلی عکس آپلود کردم اینجوری شد کلی عصبانی شده بودم. ما منتظر این پست هستیم.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
اره بخداا خیلی عصبی شدم
زیبا
15 بهمن 92 16:23
عزیزدلمممممممممممممممممم واقعا با این همه مشغله ایی که داری خیلی سخته خیلی عزیزم ایشالا که زودتر تعمیر بشه 2 تا فرشته های کوچولو و نازت رو ببوس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی دوست خوبم
مامی یلدا و سروش
15 بهمن 92 17:06
خدا قوت مرجان جون. اشناالله که خیلی زود درست میشه عزیزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالا
مهوش
15 بهمن 92 19:27
سلام عزیزم،من هر روز به وبلاگتون سر میزنم و عاشق دو گل زیبای شما هستم.خدا براتون سالم نگهشون داره.من منتظر عکسای دو گل شما هستم.سالم باشید.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از محبت
الینا
15 بهمن 92 19:45
واییییییی من اعصابم داغون شد حالا چه برسه به شماعیبی نداره ایشالاهرچه زود تر مطالبه جدیدو بنویسی اینم براخوشگلاتاینم براشما که وقت ارزشمندتونو براخوندن نظرام میزارین
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برمممم دوستم
حدیث مامان آرش کمانگیر
15 بهمن 92 21:15
وای چه ضد حالیاننشاا... هرچه زودتر شما و دوتا فرزند نانازت رو ببینیم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
15 بهمن 92 21:32
اگه يه روز همه فراموشت كردند من با توام،اگه همه به توظلم كردندمن با توام، ولي اگه همه دوستت داشتند، شرمنده؛ من با اونام!!!
سمیه مامان آیسا
15 بهمن 92 22:25
اخیییییییییی چقد ناراحت شدم
مه سا
16 بهمن 92 1:04
سلام پریدن پست فاجعه س اونم پستای تو که طوماره و کلی عکس هم داره ، هوووف ولی در عوض روحیه شکست ناپذیری داری
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلاممم ای گفتی اونممم پستای من دقیقااا
پریسا پ
16 بهمن 92 4:03
سلامممم اخیییییی قربوت برم خسته نباشی عزیزم خوبه عکس بارانو عوض کردی قربونش چقدر توپولی شده ماشاااللهههه ارانی خوبه؟راحته ؟به امید دیدار عزیزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فدات شمم مرسیییی
مامان ایلیا
16 بهمن 92 12:09
ما منتظر مطالب جدیدیم مامان جون زود
هلیا
16 بهمن 92 14:41
تو هیچ زمینه ای اگه نتونسنم درکت کنم تو این یه مورد باهات خیلیییییییی همدردم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
افرین خانوممم
ارغوان
16 بهمن 92 17:43
منتظر پست جدید هستیم ما
مامان هاجر ( یوسف و یگانه)
16 بهمن 92 18:47
اشکالی نداره مرجان جوووون ولی خیلی اعصاب خورد کنه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
واقعا اعصاب خوردی داره
زری مامان مهدیار و صدرا
16 بهمن 92 22:26
درکت می کنم منم پست تولد مهدیار رو دو بار گذاشتم و پرید برای بار سوم موفق شدم مـــــــــــا می تونیم مرجان جونم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
وای فکرررررررررر کن دقیقااااا ما میتوانیمممم
زری مامان مهدیار و صدرا
16 بهمن 92 22:28
مهدکودک؟ چقدر عالییییییییییی باور کن پشیمون نمی شی هم برای خود آران خوبه و هم برای خودت الان هم سن خوبیه و هم خودت خیلی به این تغییر نیاز داری امیدوارم موفق بشی گلم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
اره خیلی خوبهههههههه مرسی قدات شم
مامان مهرناز
17 بهمن 92 0:02
اره واقعا وحشتناکه درکت میکنم یه بار واسه منم اتفاق افتاد کلی نشستم گریه کردم زود برگردی ها منتظریم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
منم همینطورررررررچ شم دوست خوبم
مریم مامان شاینا
17 بهمن 92 0:45
واقعا اعصاب آدم خورد میشه چون برای خودم هم اتفاق افتاده
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
دقیقاااااااا
مامان ایلیا
17 بهمن 92 0:47
سلام وااااای خیلی بده منم چند بار این مدلی ضد حال خوردم و از عصبانیت در حال انفجار بودم ولی زودی بیا مرجان جون ما منتظریم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ا ره خیلی بد بوددددددددد چشم عزیزم
مامانی هدیه
17 بهمن 92 9:48
سلام ما برگشتیم ببخشید که نتونستیم یه مدت طولانی بهتون سر بزنیم راستی ایشالا که این خواهر و برادر خوچکل همیشه سالم باشن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم ممنوننننننننن
مامان سویل
17 بهمن 92 10:26
مرجان جون هراتفاقی هم بخواد بیافته نه شما از نوشتن میمونید و نه ما از خوندنبووووووووووووس واسه فسقلیهاااااااا
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
بله بله واقعاااااام رسییی از حضور گرمتونننننن
الناز مامان مهیار
17 بهمن 92 11:07
اشکال نداره خودت ناراحت نکن سلامتی باشه اینا چیزی نیست دوباره مینویسی منم بعضی وقتا مینویسم عکس دانلو میکنم مهیار میاد دقیقه نود گل میزنه همه پاک میشن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
اخ اخ میدونمی میگییییییییی
خانوم کوچولو
17 بهمن 92 12:46
مرجان جون جون جونمممممممممممممممممممممممم اپم مهربونم.کجایی عزیزم.ی عکس کوشولو از ارانم .عشقم بزار دیگههههه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
اومدم هانیه جوننننننننننننن
نیر
17 بهمن 92 15:30
عزیزم نازی بیا بغلم خسته نباشی مرجانی خیلی خوشحالم حالتون خوبه من دیگه الان وقت نمیکنم وبلاگ گردی کنم یهو میام کل مطلبهای جیدیو میخونم و کبف میکنم ماشالا به باران چقدر زود قیافش عوض شده 2ماه چه زود گذشت خیلی دوستون دارم هر سه تاتونو
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی فدات شمممم قربون دوست مهربونمممممممممممممم منم دوستتون دارممممم
مامان کیاراد.آرزو
19 بهمن 92 17:47
واقعا هم آأم چقــــــــــــــدر لجش میگیرهبرامنم خیلی پیش اومده
مامان آینده
19 بهمن 92 18:19
سلام مامانی. خصوصی داری مامان آینده
منا(مامان کورش)
20 بهمن 92 1:58
سلام عزیزم خصوصی دارید ممنون
jalal &fahimeh
20 بهمن 92 6:45
همه چیز خنده دار بود.... ؛ داشتن تو...! بودن من! ماندن ما....!! رفتن تو... این همه آه.... گاهی از این همه خنده گریه ام میگیرد....! اپیمممم................
سارا مامانی شیدا
20 بهمن 92 9:30
سلام مرجان جونم چطوری خسته نباشی دوستم اشکالی نداره درست میشه فرشته کوچولوها چطورن چقدر عکسایی که تو پست ثابت گذاشتی خوشگلن برای گلای کوچولو اسپند بدود لطفا دلم براتون تنگ شده بود تو این مدت درگیر بودم و نمیتونستم بهتون سر بزنم امیدوارم شاد باشید عزیزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممممم مرسی ممنوننن دوست خوبمممم فدای تووو ممنون از محبتتت
پگاه مامان آرتین
20 بهمن 92 11:19
سلام خانم سخت کوش.ما عکس جدید می خوایم از گلهای نازت یالااااااااااااااااا
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم پست جدید که گذاشتمممممممممم ندیدییییییییییییی
مامان آریام
20 بهمن 92 16:16
مامانی اول تو word بنویس بعد کپی کن. ازاین بلاها سر منم اومده...انی جوری از هر گونه حادثه ناخواسته جلوگیری میشه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
دفعه بعد ایشالاا
مامان جوجه طلا
21 بهمن 92 11:52
نگران نباش دوست خوبم من منتظر پست مطلب جدید هستم . هزارتا بوس برای آران خان و باران خانوم گل .
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
پست جدید که گذاشتممم
فرناز خاله آرسن جون
21 بهمن 92 13:20
واقعا میدونم چه ضد حالی میشه من هر وقت میخوام وبلاگ رو آپ کنم یه بلایی سر نوشته هام میاد و من همیشه از این ضد حال ها میخورم دیگه عادت کردم ایشالله زودی درست بشه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
وای خیلی بدههه
مامان آروین ( مهناز )
23 بهمن 92 10:52
آخه الهی خیلی دلم برات سوخت مرجان جون میدونم چه حالی داشتی اون موقع منم ابن بلا سرم اومده ولی اصلا ً ناراحت نباش تو میتونی تشویقت کردم تا دوباره دست به کار بشی
مامان بردیا شیطون
23 بهمن 92 15:37
اخی.................. پیش میاد..... ناراحت نشو