♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

عکسای گوگولی برای بچه های گوگولی :))

1392/11/22 0:12
995 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فنچولکای من دختر و پسر گلمممممم

یه لحظه گفتم دختر و پسرم احساس کردم 20/ 30 سالتونه منم اینم نیشخند

این دفعه چندتا از عکسای خوشگلتونو درست کردم خیلی بامزه شده

خیلی خوشم اومدددد کلی گوگولی شدیننننننن عشقای منقلب

اخه نیست که من خیلی خیلی بیکارم اصلا کار روسرم نریخته وقتمم ازاده گفتم یه ذره عکسارو بامزه کنم خجالت

ایندفعه گفتم زیاد حرف نزنم فقط عکساتونو بزارم دفعه بعد باز  میام  با

یه طومارخوشمزه

        

الهی فدات شم مرد شدی

 

خنده

بچم مارکوپولو شدهنیشخند

مهندس من البته نه با تفنگبغل

زبان

داره میره مهد کودکچشمک

قربونت برمممممممقلب

دخترمم جهانگرد شدهاز خود راضی

خودم که خیلی حال کردم با اینازبانخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (68)

زهرا
22 بهمن 92 0:18
ای جانم خیلی بامزه بود
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
22 بهمن 92 0:20
خیلی قشنگ شده اخی نازی باران جووون
مامان دینا جونی
22 بهمن 92 0:37
سلام مرجان عزیز. دستت درد نکنه .خیلی جالب وبامزه شدن.روی ماهشونو میبوسم
مامان مهرناز
22 بهمن 92 1:11
وااااای چه جوری عکسارو درست کردی خیلی خیلی نازوبامزه شدن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
یه برنامست دانلود کردم
بهاره مامان ونداد
22 بهمن 92 2:58
وای خیلی باحال بود مرجان جون مخصوصا عکس ای اران گلیییییییی
عاطفه
22 بهمن 92 3:29
سلام عزیزکم واقعا خیلی خوشگل و بامزه شده تمام عکساااخیلی دوس داشتم آخی عزیزم که این فسقلا اینقد بامزه ان دسته مامانی گل و هنرمند دردنکنه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمم مرسی ممنون
الینا
22 بهمن 92 9:16
واییی خیلی باحال شدن واقعا هنرمندینا
پرتو
22 بهمن 92 9:27
چه با حال کلی کیف کردم ها خیلی جالب شدن ، یادگاری قشنگی براشون درست کردی عزیزم
زهرا
22 بهمن 92 10:11
چه عکسای بانمکی
فرناز خاله آرسن جون
22 بهمن 92 12:08
خیلی با نمک بودن عکسها کلی خندیدم
خاله زری ( مامان آرمان)
22 بهمن 92 16:07
وای خدا چه با نمکن این دو تا وروجک وبلاگتون رو تصادفی دیدم که پسرتون آران خان از آرمانی من فقط ده روز بزرگتره خدا حفظش کنه آفرین بهت میگم که با وجود یه فسقل شیطون مامان پرحوصله یه نی نی دیگه هم هستی خدا ایشالله که هر دوشون رو واست نگه داره بوس واسه هر دوشون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزممم اخی عزیزمم مرسی ممنونننن
پریسا پ
22 بهمن 92 16:32
وای سلام فندق های خالهچقدر ماه شدین ماشاالله مرجانجون خیییییللللییییی بانمک شدن عکسها به نظر من هر چقدر خونه رو تمیز کنی و کار کنی باز همون اشه و همون کاسه تنها چیزی که برات میمونه ای عکسها و خاطره هاستخیلییییییی کار خوبی میکنی قربربونتون برممممم مننننن فندقها
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلممم مرسی ممنون اره دقیقاااا
مامان اهورا
22 بهمن 92 18:28
خدایی خیلی حوصله داری مرجان . ایشالا همیشه اینجوری بمونی . والا منکه ی دونشونو دارم وقت نمیکنم . ولی خیلی با حال شده بودن باران بامزه تر شده بود گوگولی
مامان هدیه
22 بهمن 92 20:12
سلای،خوبید چه قدر جالب بئد این عکسا از کدوم سایت گرفتی و عکساشونو اینطوری کردی جالب بود برام بهم یاد بده
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم باشه میام میگم
مامان هاجر ( یوسف و یگانه)
22 بهمن 92 21:43
واقعا هم خیلی جالب بود مرجان جووووووونبوووووووس برا خوشملای خاله
مینا مامان آرمانی
22 بهمن 92 22:51
آخی خیلی قشنگه... ایشالله فنچولکات به قول خودت بزرگ شن قدر مامانشونو بدونن که حتما همینطوره
آزاده
22 بهمن 92 23:59
سلام.واای چه عکسای باحالی.خیلی جالب بود.ایشالا هر دوتا بچه های گلت و خودت و آقاتون عاقبت بخیر شین
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم ممنون
صبا خاله ی آیسا
23 بهمن 92 1:18
عزیزم خیلیییییییییییییییییییییییییییییی قشنگ شدن این وروجکا
مريم مامان نيكان
23 بهمن 92 6:56
آخه خلاقيت تا چه حدخداييش خيلي كار جديد و قشنگي بود از ديدنشون لذت بردم .حالا واقعا اين كاريكاتورهاي قشنگ ايده كي بود
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
عزیزم از یه برناامست دانلود کردم
محبوبه مامان الینا
23 بهمن 92 7:50
وااااااای خیلی جالب بودن مخصوصا عکسهای باران جونی مرجان از دست تو! با ابنهمه مشغله چه کارا میکنی دل یه ملت رو شاد کردی
نيلوفر(مامان پرهام )
23 بهمن 92 10:27
خيلي باحال شدن من كه خوشم اومد ...شما هم خوب جور در آوردين
مامان آروین ( مهناز )
23 بهمن 92 10:48
سلام مرجان جونم خوبی ؟ منم با این عکسها خیلی حال کردم واقعاً قشنگ بودن عزیزم روی ماه آران و باران جان رو ببوس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیرمم ممنون
رضوان مامان رادین
23 بهمن 92 13:02
چه عکسهای بانمکی...
persian mom
23 بهمن 92 13:40
وای مردم از خنده چقدر با نمک شدن مخصوصا باران نه که دخمله گوگولیه ناز شده تو اون لباسا لباسی که هندوستانه رو بیششتر دوس میدارم قربونت برم که اینقدر بیکاری شوهره از سرکار میاد میگه شام چی داریم میگه بیا عکسارو ببین گوگولی شدن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
اره خیلی بیکارمشامممم چیه بابا ول کن
مامان ایلیا
23 بهمن 92 15:12
به به چه مامان با سلیقه ای مرجان جون کلی کیف کردم از دیدن این همه ذوق و سلیقه
مامانی هیما
23 بهمن 92 15:27
ااااااااااااای جااااااااااااااااااااااااااااااانم آفرین به مامان مرجان چه قشنگه
مامان بردیا شیطون
23 بهمن 92 15:36
خیلی باحال بود ایول
سمیه
23 بهمن 92 17:29
باحال بود.دستت دردنکنه عزیزم.
مامان آروین
23 بهمن 92 19:53
خیلییییییییییییییییییییی جالب و قشنگ بوووووووووووووود
mamani taranom
24 بهمن 92 6:24
Mashala mamane por enerjiiiii Baranemon kheili khastani shode ... bolholamet man nanazam Rasti marjan joonam ninie manam dokhmale
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسییی عزیزمم اخی به سلامتییییی عزیزم
نیم وجبی
24 بهمن 92 14:07
سلااااممم به مرجان عزیزم و فسقلیهای خوشمزش وااای این عکسها خیلییی بامزس دست مامانی با ذوقتون درد نکنههه
مامان نیروانا
24 بهمن 92 19:06
خیلی عکسا جالب بود.آران و باران نازو ببوس.واقعا که چه حوصله ای
الناز مامان آوا
24 بهمن 92 22:37
خسته نباشي مامان مرجااااااااااااااااان خدا قوت عكسا هم خيلي بامزه بودند
آزاده مامان کوروش
25 بهمن 92 13:50
خیلی جالب بود چکار می کنید با نی نی های شیطون
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 بهمن 92 18:29
چه اى رابودنامش معرفت،
مردمانش بامرام ازهر جهت،
سيل آمد کوچه را ويرانه کرد،
مردمش راباجهان بيگانه کرد،
هرچه درآنکوى بودازمعرفت، شست وباخودبردسيل بىصفت، ازتمام کوچه تنهايک نفرخانه اش ماندوخودش جست از خطر، رسم وراه نيك هرجابود وهست، ازنهاد مردم آن كوچه است، چونكه درانديشه ام اينگونه اي، حتم دارم بچه ى آن كوچه اي!
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 بهمن 92 18:31
خداييش همه عكس ها عالي شدن خواهر
زیبا
25 بهمن 92 18:38
ای جون دلممممممممممممممممممممم عزیزای من قربونش برممممممممممممم
مامان آتنا
26 بهمن 92 9:38
چقدر با نمک شده عکسا، آفرین خیلی جالب بود.
خاله ی آریسا
26 بهمن 92 9:50
آفرین به این خلاقیت و ذوق خیلی خوشگلن البته این دو تا فرشته خیلی خوشگلن
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
26 بهمن 92 10:52
ووووووووووواااااااااااااای فکرشو کن آقا آران و خانم باران اینقدری شن خیلی خوشگل شدن عکسها مرجان جون خداحفظ کنه برات گوگولیارو میشه اسم برنامشو بهم بدی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
اسم برنامش مومنت کم هست عزیزم
نیلوفر
26 بهمن 92 11:58
وای مرجان خیییییلیییی قشنگ شده آفریییین خانوم هنرمند تو باعث افتخاری
hanieh
26 بهمن 92 12:12
دوتا عکس اخریه باران خععععععععععععلی گشنگ شده. اران و که اصلا نگووووووووووووو.بی نظیره جیگرمممممممممممممم خسته نباشی مامانی.
مامانی گیلدا
26 بهمن 92 14:16
سلام مامانیییییییییییییی.وای خیلی بامزه بودن.خیلی خوشم اومد.باحال بودددددددددد.
جیران بخشنده
26 بهمن 92 14:32
وااااای خیلی بامزه بودن
مامان یگانه و ریحانه
26 بهمن 92 15:43
سلام عزیزم خوبین؟چه خبرا از وروجکای خونه؟ خیلی باحال بودن عزیزم منم بروزم
مامان رخی(مامان رادوین)
26 بهمن 92 16:10
سلام عزیزای دل خاله الهی من فداتون شم دوردونه و نازدونه خاله دلم واستون یه ذره شده میبوسمتونننننننن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام قربونتتتتت بدم منم دلم تنگ شده براتونننن رخی جونم کاشکی یه جوری در ارتباط بودبم حیف شد وبلاگت میبوسمتتتتت
پریساپ
26 بهمن 92 23:15
سلام 22ومین ماهگردت مبارک اران عزیزممممم ببخشید دیر کردم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی فدات شمم من دیر کردم پست نذاشتم
نازنین
26 بهمن 92 23:40
خیلی خوجل بودن..
میرزاکوچک خان
27 بهمن 92 0:33
عزیزم... سلام. همه پستات و خوندم. بچه های گلت و ببوس... خیلی با سلیقه ای!
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم قربونت برممممممم
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
27 بهمن 92 8:44
ممنونم مرجان جون برای اسم برنامه
سحر
27 بهمن 92 12:17
چه باحااال بوووود عکسا مامانی واقعا با این مشغله چه کارا که نمی کنیاااا عشقای کوچولوی منو ببوووووووس زودیم بیاااا مامانی دلم واسشون تنگ شده ه ه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فدای تو چشممممممممم
مامان ارسطو
27 بهمن 92 12:18
سلام مرجان جون خوبی خانمی مرجان جون لنگار وقت اضافه زیاد داری پس خوبه به فکر سومی باشی عزیزم اران ماشالا بزرگتر شده اونم فهمیده داداش بزرگه شده داره زود بزرگ میشه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممممممم اره خیلیییییییی تو فکرم اره عزیزممم
زهرا مامان ارتا
27 بهمن 92 12:44
چه گوگولی مگولیایی مرجان جون خیلی کارت عالی بود
مامان آیسو وآیسا
27 بهمن 92 13:47
خیلی ناززززززززززززززززززززززززن
الهام مامان یسنا
27 بهمن 92 16:41
ای جانم. خیلی خوشگل شدن ماشالله به این وروجک های گوگولی.
رها مامان راستین
27 بهمن 92 17:46
.واای چه عکسای باحالی.خیلی جالب بود.
منا(مامان کورش)
27 بهمن 92 18:17
عزیزم خیلی قشنگ شده مثل همیشه فوق العاده هستش
مامان اهورا(شهرزاد)
28 بهمن 92 15:09
ما آپيم اگه فينيگليات اجازه دادن بهمون سر بزن عزيزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
حتما فدات شممممممممممممم
مامان الینا جونی
28 بهمن 92 18:41
چقدررررررررررر قشنگگگگگگگگگگگ عالیه مرجان جونمممممممممم
مینا( دلنوشته هایی برای دلبندم )
29 بهمن 92 21:41
ای جاااااااانم خیلی بامزه بود مرجان جوووون
مامان متین و مهبد
1 اسفند 92 14:53
وااای چه باحال شدن .خیلی خوشمل شدنا.خوب انتخاب کردی
مریـــم ( مــامـــان آریـــن )
2 اسفند 92 17:43
واااای عزیزمممم ... خیلی باخال شدههههههههه بوس بوس
mamane mani
5 اسفند 92 14:12
مرجان جون گاهی از کار زیادی آدم دست به کارهای باور نکردنی می زنه ولی جالب بود
مامان اهورا(نرگس)
10 اسفند 92 18:42
آفرین به تو مامان فعال!!!!
پگاه مامان آرتین
12 فروردین 93 17:46
سالی سرشارازتندرستی پیروزی وشادکامی براتون آرزومندم. گلهای نازتو ببوس عکسا محشر بود
عطی
15 اردیبهشت 93 14:38
سلام خیلی عکساتونو دوست داشتم . خدا دو تا دخملتو حفظ کنه . به منم یر بزن خوشحال میشم