♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

مهمونیییییییییی

1390/11/16 18:36
875 بازدید
اشتراک گذاری

خیلییییییییی خوشحالم چون ٥ شنبه میخوام  واسه سیسمونیت مهمونی بگیرم

عزیزممممممممهورا

عزیز دلم حالا روز مهمونی از سیسمونی نازت عکس میگیرم تا بعدااااااااااااا ببینی نمیدونی چقدر خوشحالم بغل

 امروز رفتم یه سری خریدای کوچیک دیگه کردم واست تازههههههههههه دستگیره های کمدتو با کشو هاتو عروسکی کردم

انقدر گوگلیننننننننن

دیشب انقدر ذوق داشتم خیلی زیاد وایسادم که یه ذره از وسایلاتو بچینم ولی نمیدونییییییییی انقدر پهلوهامو دلم درد گرفتولی عیبی نداره عشق مامانننننننننننننن من کار بدی کردم تقصیر تو نبود که تازه الان که مهمونی گرفتم همه میگن زوده ولی میگم نه بابا اسفند که همه میخوان خونه تکونی کننبعدشم که عیده نمیشه سختهههههه توام میایی دیگه اصلا نمیتونم

خودت که بهتر میدونی اگه به من و بابات بود همون  اول فهمیدیم پسر دار شدیممممممممو  همههههههههههه وسایلاتو گرفتیم مهمونی میگرفتیم از بس ذوق داریم



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مادر&پدر
17 بهمن 90 15:13
سلام تبریک میگم انشاالا 9 ماه بارداری رو پشت س بگزاری و یک نینیه نازو توپولی بیاری.اسمای من 3اردیبهسشت متولد شده.


مرسی عزیزمممنونننننننن
به سلامتی ایشالا خدا حفظش کنههههههههههه
مامان هدیه
7 خرداد 92 20:52
سلام چه وبلاگ قشنگ و راحتی داری دقیاق انگار دفترچه خاطرات هست بدون هیچ مشکلی کلی عکس از همه گذاشتی منم دوستدارم بگذارم به زودی اما انگار حس میکنم درست نباشه البته به دید دیگران وگرنه خودم دوست دارم بگذریم گل پسر نازی داری مثل خودت خوشمل و نازه راستی لینکتون کردم قابل دونستید لینک کنید تا بعد میام بازم سر میزنم بوووووس


سلام عزيز مرسييييييييي ممنون از لطفت مهربونممممم
اره خودم هر چي دوست دارم ميزارم وبلاگ خودمه
توهم بزار مال خودت
مرسي مهربونمممم قربونت برم منم لينكت ميكنم