♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

60 روزگیت مبارککککک فکر کنم 2 ماهت تموم شد:)))

1391/3/23 14:50
787 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممممممم

سلاممممممممم به پسر خوشگل و نازم خوبی عزیزم

اول بگم حسابی گیج شدم چون ماه 31 روزه من هر جور حساب میکنم هر ماه تولدت یه روز میره عقب این ماهم تو به جای 25/ 23 60 روزه شدی حالا یا امروز یا 25 مبارکهههههههههه عزیزم 2 ماهت تموم شد 

قراره پنج شنبه بریم واکسن 2 ماهگیتو بزنیم به سلامتی ولی میترسم نکنه خیلی تب کنی وایییی خدا نکیه ایشالا چیزی نمیشه 

ببخشید میدونم دیر اومدم ولی اخه مگه تو میزاریییییییییییی حسابی سرگرمم کردی همش درگیرم واسه اینکه دل دردو رفلاکس داری

یا شیر میخوری فدات شم یا بغلمی یا روپاهامی یا تو نی نی لای لایت تا میزارم سر جاتم یا بیدار میشی یا اینکه انقدر زورررررررررر میزنی که خواب از سرت میپره خلاصه من حسابییییی با تو سرم گرم شده

حتی وقت نمیکنم غذا بخورم یا برم دستشویی همش باید منتظر شم بابات بیاد تا به کارام برسم خدا خیرش بده وگرنه من دست تنها چیکاررررررررررررررررررر میکردم

جونم برات بگه هزاررررررررررر ماشالا روز به روز داری خوشگلتر و توپولی تر میشی عزیزمممممم  دلم میخواد بخورمت عاشقتیمممممممممم فدات شم

مامان و بابای بابا سامانم رفتن مکه به سلامتی اخ جونننننن کلی سوغاتی داریم شیطون تازه برای تو بیشتره میدونم راستیییییییییییییییییی پنج شنبه آمیتیس جون دختر خاله نگینم به دنیا اومد مبارکش باشه خاله نگینم یکی از دوستای خوب منه تولدت مبارک آمیتس عزیزم بوسسسسسسسسسسسس

خیلی دوست داریم پسر قشنگم عروسک من فدات بشم ایشالا

عزیزم

دیروزم بردیمت دکتر خدا رو شکر هزار ماشالاااااا همه چی خوب بود و توام صحیح و سالم روز به روزم عسلی  تر میشییییییی

هفته پیشم رفتیم پارک که الان عکساشو میزارم

قربونت برم اینجا تو خوابت میومد ولی نمیخوابیدییییی منم از فرصت استفاده کردم ازت کلی عکس گرفتمراستی یه چیز دیگه واییییی قربونت برم تازگیا به شکم میخوابونمت انقدر زور داری هزارررررررررررررر ماشالا همش میخوای بلند شی هی خودتو بلند میکنی تازهههههه یاد گرفتی دست کوچولوتم همش میخوری واییییییییییییییییییییی الهی من فدات بشم که وقتی دستتو میخوری دلم برات ضعف میره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سوسن
28 خرداد 91 20:06
آراد جون ماشالا چقدر بزرگ و تپلی مپلی شده.

خدا نگه دارش باشه.

مامان آراد منم دقیقا همین مشکلات رو دارم چند روزه شوشو سرما خورده نمی تونه بچه رو نگه داره کارا رو سرم خراب شدن.



مرسی قربونت برم )


اره خیلی بده دست تنهاااااااااااااا
سمانه (مامی آرشام)
30 خرداد 91 23:16
ماشاالله هزار ماشالله خیلی پسر گل خاله نازه تازه با پسر من تو یک ماه بدنیا اومدن. خدا حفظش کنه ببوسش.
با اجازه من لینکتون کردم تا برای هم دوستای خوبی باشن.


قربونت برم عزیزم مرسیییی حتما
رها مامان راستین
31 خرداد 91 13:13
پسر خوسگل ونازی داری باپسر من دوست میشی خوشحال میشم که منولینکم کنین ونظر بدین


مرسی عزیزم منم خوشحال میشم دوست بشیم
negin
1 تیر 91 0:58
درود به مرجان جونممممممممممممممممممممم و آران خوشگلممممممممممممممممممممممم
وای عزیزم چقدر با نمک پسر کوچولوت بااورکن همیشه براش ایت الکرسی میخونم
آران جونم خاله زود خوب شو فدات شم
نمیدونی چدر دلم میخواد همدیگرو ببینیم مخصوصا حالا که آمیتیسم به دنیا اومده روز شماری میکنم به خدااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بوس بوس بوسسسسسسسسسسسسسسسسس


قربونت عزیزم مرسیییییییییییییییی منم دوست دارم تو با دختر خوشگلتو ببینم عزیزم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس