♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

خوشگل مامان روز به روز بزرگتر میشه

1391/4/13 16:47
1,314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نفس مامان و بابا آران خوشگلمممممم

الهی قربونت برم که هر چقدرم قربون صدقت میرم و بوست میکنم سیر نمیشم وقتی میای بغلم همش سفت بغلت میکنمو بوست میکنم عزیزم هزارماشالااااااا بهت که انقدر خوردنی هستی با اون موهای فشنت مامان قربوت برهههههه  بابا سامان که میپرستت همش نگاهت میکنه بوست میکنه لوستتتتتتت میکنه ای خدای خوبم شکرررررررررررررررر که به ما یه پسر خوشگل دادی صحیح و سالم

مرسی خدا جونممممممممممم ایشالا همه نی نی دار بشنو خوشبخت باشن

 

خدارو شکر از وقتی  که اخرین بار بردیمت دکتر دل دردات بهتر شده فکر کنم واسه دارو جدیدا باشه البته خودمم خیلییییی بیشتر مراعات میکنم ولی مثل قبل 2.3 ساعت جیغ نمیزنیو گریه نمیکنی یا خیلی بالا نمیاری الان هنوز دلت درد میگیره ولی ول میکنه و میگیره پشت سر هم نیست منم تورو بغل میکنمو یا بپر بپر میکنم یا تند تند راه میرم که دلت خوب شه بعضی وقتام دلتو فشار میدم اینجوری آروم میشه عشق مامان عروسک مامان ماشالا روز به روز بزرگتر میشیو هوشیارتر و خوردنی تر الان حواست حسابییییی جمع شده قشنگ دنبالم میکنی با چشمات باهات بازی میکنم و بارت شکلک در میارم همش میخندی هر کی باهات حرف میزنه یا وقتی یه نفر جدید میبینی ذل میزنی بهش میخندی من و بابا سامانم دلمون برات غششششششششش میره

مامانی و بابایی و که نگووووو مامانی میگه هر شب عکستو بوس میکنه و میخوابه

بعضی وقتا خیلی بد خواب میشی مثلا چند روز پیش تا 7 صبحححححح بیدار بودی وای داشتم میمردم عزیزم ولی به جاش وقتیم که خوش خواب میشی حسابی میخوابی هر کاریتم بکنم خواببببببببببب خوابی خدا کنه خوابتم زودتر رو روال بیوفته

روزام که بیداری یا بازی میکنیم یا حرف میزنیم یا اینکه اسباب بازی موزیکالتو که خیلی دوسش داری میزارم بالا سرت که اهنگ میزنه و رنگا رنگه حسابی حال میکنیو میخندی حالا میخوام برم چند تا کتاب خوشگل و رنگیم برات بخرم با سی دی های مخصوص سنت اخه عاشق تلویزیونی وقتی بغلت میکنم ذل میزنی بهش و جیکتم در نمیاد 

زورتم که هزار ماشالااااااااااا انقدر زیاده که نگو همشم میخوای بلند شی هی خودتو میاری بالا بغلیم که شدی عسلم وقتی بد خواب میشی باید تو بغل باشی اگه بزارمت زمین که واییییییییییی جیغ جیغت میره رو هوا

دیگه جونم برات بگه دیشبم رفته بودیم بیرون خدا رو شکررررررر مثل یه پسر خوب خوابیدی دلتم درد نگرفت عزیزم الهی فدات بشمممممممممممممممم بوس بوس

کلی عکسای خوشگلم گرفتم که میزارم ایشالا اخر هفته میریم خونه خاله سمیرا اخخخخخ جونننننننننن 10 12 روز دیگم به امید خدا میریم مسافرت که دلم لک زده واسه سفر

هفته دیگم میریم آتلیه ازت عکس بگیریم  که بزارم بغل عکسایی خودم که تو بارداری گرفتم

  الانم عکسای ناز و بامزتو میزارم

                                                                      

دیشب که رفته بودیم بیرون شماهم پسر خوبی بودی

اینجا بغل خاله سمیرا بودیو باهاش بازی میکردی میخندیدی

من و بابایی بردیمت تو اتاقت کلی عکسای خوشگل گرفتیم

اینجام میخواستی جیش کنی چون لباتو غنچه کرده بودی:))

اینجام یا میخواستی عروسکو بخوری یا دستتو

اینجا داری مرموزانه میخندیو نگاه میکنی:))

اینم از عکسای گل پسر خوشگل خودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رها مامان راستین
17 تیر 91 18:29
خیلی با مزه وشیرین شده دل دردش مثل راستین ولی راستین تا3ماه تموم کرد دل دردشم بهتر شد


قربونت برم عزیزم مرسی
ایشالا ارانم دل دردش خوب بشه زودتر
نگار
19 تیر 91 16:36
سلااااام......من الان سرکارم پشت میزم...اومدم تو وبلاگ نینیت...دلم باز شد خیلی بامزس


قربونت برم عزیزم مرسیییییییییییییییی
negin
19 تیر 91 20:41
خاله قربونت برم الهیییییییییییییی که انقدر نازی آران جونمممممممممممممممممم
ماشالا خاله جون هر روز ناز تر و توپولوتر میشی.
از همون موقع که تو دل مامان مرجان بودی من میگفتم آران توپولو خدارو شکرهم که با مراقبت و نگه داری مامان مهربونت هر روز توپولوتر میشی
مرجان جون من براش اسپند دود کردم خودتم حتما براش اسپند دود کن این عکسای خوشگل و نازش رو گذاشتی.
عزیزم عکس سه نفرتونم خیلی قشنگ بود من که کلی ذوق کردم و خوش حال شدم. مامانی وبابایی با پسر خوش اخلاق که گریه نکرده
. یه عالمه بوس برای مامانی و پسر خوشگلش


قربونت برم عزیز دلککککککککککککککککککممممم بوسسسسسسسسس
برای خودتو امیتس نازو خوشگلممممممممممم