♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

همه چی داره روبه راه میشه

1391/8/10 14:03
624 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل پسر خودم قند عسل خودم آران کلوچهههه

ایندفعه اومدم بگم بلاخره بعد از 6 ماه  یه ذرههههههههههههه شما داری کم کم اقا میشی البته اقا که هستی ولی اذیتت نسبتا داره کم میشه وداری با مامان راه میایی

تازه بگماااااااااااااا خیلیم لوس نشو هنوز همون جوری هستی فقط یکم بهتر شدی ولی بابا کاچی بعض هیچی به خدا من به همینم راضیم تا درست بشی والاااااااااااااااا من هر دفعه از تو تعریف میکنم بد میشی فکر کنم چشمت میزنم  ولی دیگه دیگه باید بگمممممممممم

اول از همه که خدارو صد هزار مرتبه شکر دلت خوبه خوبه خوب شد اون کوچولشم که مونده بود خوب شد دوم از همه خواب شبتم بهتر شده یعنی شبا زود میخوابیو دیگه نصفه شب خروس بی محل نمیشی امااااااااااااااا به جاش تلافی میکنی انگار تو دوست نداری من بعد 6 ماه شبا راحت بخوابم یه روز در میون خوبی حتی زودم بخوابی انقدر تو خواب غر میزنیو تکون میخوری تو جات حرکت میکنی من یا باید بغلت کنم یا دائم شیرت بدم وگرنه جیغ و گریه

درکل بغلی شدنتم کمتر شده میزارمت تو روروئک یا تو تختت یا رو زمین بازی میکنی دیگه خیلی کلافه شی بغلت میکنم فقط تو خوابیدن لج بازی میکنی نق میزنی تو غذا خوردنم که نگوووووو فقط شیر خودمو دوست داری غذا رو به سختی میخوری یا نمیخوری

ای پسرررررررررررر من چیکار کنم از دستت توپولیییییییییییییییی راستی به دندونت بگو سر جدش در بیاد دیگه هم منو کلافه کرده هم خودتوووووووووووووووووو هر چی دیر تر بهتر ولی نه به قیمت زجر کش کردنمون که بابااااااااااا  اخه از 4 ماهگی اذیت داری میشی

اره دیگه اینم از کارای تو قند عسلللللل دیگه باید کم کم بخونم همه چی آرومهههههههههههههههه من چقدر خوشحالم البته اگه پسر خوبی باشی ایینو میخونماااااا ولی از چشمات معلومه در اینده یی نه چندان دور بخاطر شیطناتای تو باید سر به کوه و بیابون بزارمممم قلقلی

البته شکی توش نیست که شیطنت برای بچست اونم پسر بچه اوه اوه اوهههههههه قربون این شیطنتات برم من الان با روروئک مثل بنز این ور اون ور میری هر چی میبینی اویزونه یا دم دستته بر میداری میکنی تو دهنت قربونت برم الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

باز عکسای خوشگللللل از پسر خوشگلللللل

      

ما داریم میریم مهمونی

نه به اینکه نمیخوری نه به اینکه میخوای قاشقم بخوریییی

اران تنبل دوست نداره بشینه میخواد خودشو هل بده عقب

والانم راضی از کارش

وای وای ماماننننننننننن داروم تلخ بودددددددد

یک بازی مفرح و جذاب کشیدن کامیونننننننن

که اران کلییییییی ذوق میکنه

 

من بازم میرم مهمونیییییییی

اینجا خواب بودم مامان و بابا با بی رحمی لباس تنم کردن که بریم بیرون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

فلوریا مامان دیانا
12 آبان 91 0:43
ای جوووووووووونم، خاله همش دلم می خواد بیام لپاتو بچینم. خیلی ناززززززززی
راستی آران جون مامانو اذیت نکن افرین پسر گلم


قربونت برم عزیزمممممم مرسیییییی بوس برای خودتو دختر خوشگلت
بابابزرگ ارسطو و گلشيد
14 آبان 91 19:27
سلام
ممنون كه به وبلاگ نوه جون من اومديد و باعث خوشحاليه كه صحبت از لينك كردن فرموديد
آران جون را از طرف من وارسطو صدها بار ببوسيد نه اصلن گازش بگيريد
در ضمن عكسهاي آران كوچولو را با فلش نگيريد! چون مامان ارسطو ميگويد از يكي چشم پزشك سوال كرده وگفته اند نور فلاش براي چشم بچه ها خيلي ضرر داره.البته ببخشيد من عكس پست ثابت شما را ديدم و اين موضوع به نظرم رسيد.

مرسی ممنون از لطقتونننننننننننن چشم حتما مرسی که گفتین
پگاه مامان آرتین
16 آبان 91 10:44
مرجان جون بخدا اگه بگم هنوزوقن نکردم Facebook برم باورمی کنی. ماشالا به آقای گل.همیشه به مهمونی.یک قراربذار همدیگرو ببینیم.


حتما عزیزم مننم خیلی دوست دارم ببینمت عزیزمممم
میدونم سرت شلوغه عزیزم ایشالا همیشه خوش باشی
مريم مامان آريا
18 آبان 91 13:24
چقدر تو عکساش خوردني شده
کاش اينجا پيشم بود ميچلوندمش
بوسسسسسسسسسس


فدات شم عزیزمممممممممممممم خودت که یه خوردنی داری
سحر مامان اهورا
20 آبان 91 9:00
سلام دوست گلم...گلپسرت رو ببوسسسسسسسسسسسسمنم لینکت کردم


قربونت برم مرسی
بهارک
20 آبان 91 10:55
موش بخورتت آران تپلی

من هم میخواستم از این کامیونها بگیرم آردا سوار شه اما انقدر شیطونه فکر کردن در عرض سه ثانیه خودشو پرت کنه بیرون، اما اون روش کش یا بند دورش جالبه... ایده خوبی به من داد.

راستی ، لینک شدین بوووووووووووووووووس


اره خیلی خوبه ولی اران از روش افتاد با سر پایین
ولی در کا چیز باحالیه
مرسی عزیزمممم
نگین
20 آبان 91 14:18
آران جونم خدا رو شکر که دیگه پسر خیلی خوبی شدی و مامانی رو اذیت نمیکنی
خاله دندونتم بگو در بیاد دیگه ما که از ذوق برای دندونت مردیم آخه
لپش بکشممممممممممممممممم
بوس بوسسسسسسسس



بوسص برای خودتو دختر گلتتتتتتتتت
مامان رخی (مامان رادوین تو دلی)
20 آبان 91 21:41
وای وای وای از دست این پسرت مرجان جون خیلی نمکیه کاراش جیگر خالشه از طرف من محکم ببوسش


قربونت برم عزیزمممممم
به سلامتی رادوین جونم که داره میادددددددد عزیزم بوسسسسس
mamanebaran
22 آبان 91 14:43
واي خدا جونم كوچولوي نانازي من عزيز دلم ، لپاتو بكشم الهي كه انقدر نازي هزار ماشالله ، ماماني براي آران خوشگلمون يه عالمه اسپند دود كنيد لطفاً خيلي خيلي خوشحال شدم از آشنائيتون عزيز دلم


فدات شم عزیزم منم خیلی خوشحالم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس