♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

دردونه من كلي خوش گذروند

1392/2/10 19:01
2,680 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قلمبه مامانننننن فداي لپاي خوشگلت برممممم فندقمممممممقلب

ما روز يكشنبه 8 برگشتيم اران جون كليييييييي شيطنت كردو اتيش سوزوند ما هم خوش گذرونديم

ولييييييي بازم اران با مامان مرجان سر ناسازگاري در اورد يكمي اذيت كردخنثی يه شب كه واقعااااااااااااااااا داغون شدم كلي گريه كردم دست خودم نبود ولي واقعا يهو بريدم اخه اران مامان تا كي ميخواد اينجوري كنه تا 4 صبح بيدار بود نه بيداري كه بازي كنه بيداري كه فقط جيغ بزنه و گريه كنه و غر بزنه و داد بزنهگریه

موقع خواب با اينكه چشماش بسته بود ولي نميخوابيد گريه گريه جيغ داد اصلا نميدونستم چيكار كنم استامينوفن دادم دوباره فردا صبحشم از 6 تا 8 داد و گريه كه به زور استامينوفن و ديفن هيدرامين خوابيد كه منم بتونم بخوابم خواب

تازه بابا سامان و خاله حديث و عمو وحيد كليييييييييي كمك ميكردن و باهات بازي ميكردن ولي نميدونم چرا بد قلقي ميكردي روزا خوب بودي بازي ميكردي

ولي يهووووووووو نق ميزدي اون شب كه تا صبح بيدار بود من خيلي گريه كردم از خستگي حالت تهوع داشتم انقدرررررررر شير خورده بودي ضعف كرده بودم اصلا مونده بودم فقط گريه كردمو به خدا گفتم كمك كنه و صبر بده بهم نميدونم والااااااا چي بگم

ولي بازم ميگم خدايا شكرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت نا شكري نميكنم بازم رفتيم مسافرت يكم حالمون عوض شدو خوش بوديم دوست دارم خدااااااااايا با همه ي سختياشفرشته

راستي يه خبر خوب بلاخره خودت ميتوني وقتي وايميستي بشيني ديگه يكم راحت شدمتشویق

يه چيز خيلييييييييي بامزه كه واقعااااااااا ميخنديمو خيلي جالبه تو عاشقققققق اهنگ باراني ( كه ميگه بياااااا دوري كنيم از همممممممم بيااااااااا تنها بشيم كم كممممممم)هر وقت باران ميخونه تو محو اهنگ ميشيو وقتي اهنگشو ميكشه و ميخونه تو تكون ميخوري و باهاش ميخوني و صداتو ميكشي بلند بلندددددددددددددد خيلي خيلي جالبه و بامزست واقعا هر كي ميبينه ميخنده و كپ ميكنه عشق منننننن فداي خوندنت بشم عاشق صداتم دلبركممممممممممممممممم بغل

راستي از بلندي هم ميترسي تا وقتي مطمئن نشي كه زير پاهات سفته ميتوني وايسي پاهاتو نميزاري يا دستتو بگيري به جاييو نيوفتي جاي نميگيري عسلم

اینجا قایم موشک بازی میکنی تازه یاد گرفتینیشخند

ارانم عشق بیرون نگاه کردنه

اینجام تازه رسیده بودیم

کلی با کثیف کاری حال کردی

داشتیم میرفتیم دریاچه الیمالات

عمو وحیدو خاله حدیث اران خوشگلم و مامان و بابا

اینجام روز بعدشه اومدیم ناهار اینجا بخوریم

اران عشق ماشین و فرمون

تازه كلي عكسامون دست خاله حديث ايناست عزيزمممم دوربينمون شارجش تموم شد بعد عكسارو ميذارمبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (83)

عمه ي آتنا
9 اردیبهشت 92 20:02
هميشه به تفريح خب قر زدناشم شيرينه نه؟؟ من عاشق بچه م
اينجا درياچه اليمالاته؟


مرسي عزيزمممم
اره همونجاستت
فرناز
9 اردیبهشت 92 20:19
سلام من عاشق اران کوشولو شدم تو وبلاگم لینکتون کردماگه صلاح دونستی میشه رمز پستای رمزدارو بهم بدید؟


سلام عزيزم مرسييي
چشم ميام سر ميزنم
مامان یلدا و سروش
9 اردیبهشت 92 20:46
عزیزممممم. معلومه که حسابی سفرت خووب بود. همیشه به گشت و شادب باشه برات آرانم.




مرجان جون نگو که منم دارم داغون میشم یلدا اصلا اینطوری نبود من موندم که این پسرا چی از جونمون میخوان. سروش شبا خوب میخوابه ولی روزا اگه خواب باشه که همش تو خواب نق میزنه...و دایم به من چسبیده . گاهی اینقدر شیر میخوره که چشمام تار میشه



مرسي بهناز جون جاتون خاليييي
نميدونم والا چرا اذيت دارن
بايد بگذره ديگهههه
خوشگلامو ببوس
رضوان مامان رادین
9 اردیبهشت 92 22:09
چقدر عکسهاتون قشنگ بود...عزیزم همیشه به د در
مرجان جون میدونم چی میگی گاهی اوقات این بچه ها جون ما رو به لبون میرسونن(البته دور از جون)...اما خب مادر بودن لذتش به همین چیزهاست


مرسي رضوان جونن اره ديگه همينو بگوووووووو
قربونت برم واقعااا
majede
9 اردیبهشت 92 23:34
salaaaaam
man taze webeto0no peyda kardam...kheili alieeeeeeeee..
ham neveshtehato0n ham axato0n....
vaaaaaay marjan jo0n aran kheili naze...
eshalaaa damadesh koni
bazam miam inja


سلام عزيزمممممم مرسي ممنون لطف دارييي
قربونت برم ممنون خوشحال ميشمم
فلوریا مامان دیانا
10 اردیبهشت 92 9:09
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است

زیباترین خطاب “مادر جان” است

“مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید

**روز مادر مبارک**


مرسييييي فلوريا جونمممم
سارا مامانی شیدا
10 اردیبهشت 92 9:49
سلام دوستم خیلی ناراحت شدم وقتی فهمیدم اران جونم ناراحتی میکنه و مامان گلش رو کلافه میکنه اما عزیزم این روزا میگذره منم بارها نشستم گریه کردم و احساس کردم دارم دیوونه میشم شاید دندون درمیاره اذیت میشه به هر حال امیدوارم زودتر این روزا بگذره و همیشه خوشحال و خندون باشید عکساتونم خیلی خوشگله


سلام عزيزمممم قربونت برم مهربونممم
شايد براي دندون باشه
ايشالاااااا
مرسي عزيزممممم
سارا مامانی شیدا
10 اردیبهشت 92 9:50
گرامیداشت روز مادر، گرامیداشت فرشته ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است، فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد. فرشته مهربان روزت مبارک.





ممنون از متن قشنگتتت:
مريم مامان آريا
10 اردیبهشت 92 10:32
خيلي خوشحالم بهتون خوش گذشته
هميشه به شادي و سفر
اي جان اين فسقلي چه بامزست تو عکسا


مرسي مريم جونممممم ممنون
راحیل
10 اردیبهشت 92 10:53
یه آسمون محبت یک کوله بار صداقت یه دشت پر ستاره پر از گلهای لاله برای قلب صافت هدیه به روح ماهت روزت مبارک


قربونت برم ممنوننننننن:
راحیل
10 اردیبهشت 92 10:54
چه عکسهای قشنگی کپل هم ببوس


ممنون راحيل جونم
مامان ایمان
10 اردیبهشت 92 11:28
آهنگ صدایت، زیباترین ترانه زندگی‌ام، نفس هایت، تنها بهانه نفس كشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم شد. روزت مبارك. متن روز مادر وقتی چشم به جهان گشودم. قلب کوچکم مهربانی روز زننن مبارکککککککککک



مرسييييييييي خيلي قشنگ بوددددد*
مهسا مامان آیهان
10 اردیبهشت 92 13:11
سلام خسته نباشی
ایشالله همیشه سفر باشه و کلی خوش بگذرونین
وای خدا خوردنیه منو عزیزم بوس بوس بوس ..............................


سلام عزيزممم
قربونت برم مرسيييييي مهسا جوننن
مامان ساجده
10 اردیبهشت 92 13:39
کیست مادر؟ نقشه ایجاد ما
کیست مادر؟ بانی بنیاد ما
قلب او سرچشمه امید هاست
سینه او مشرق خورشیدهاست
دوست عزیزم روز مادر پیشاپیش مبارک


مرسي ساجده جونممممممممم همچنين
♥ نیم وجبی ♥
10 اردیبهشت 92 13:54
مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک مادر♥



مرسي نيكو جون مهربونم
معصي
10 اردیبهشت 92 14:06
سلام مرجان جون خوبي مسافرت خوش گذشت آران تپل ما خوبه ؟ شايد كپل پا دل درد داشته كه جيغ ميزده و گريه ميكرده بيشتر بچه ها جاشونم كه عوض ميشه بهانه گير ميشن خوش باشي گلم.

سلام عزيزم جاي شما خالييييييييييي
نميدونم والاااا شايددد
قربونت مهربونمم
معصي
10 اردیبهشت 92 14:07
زن شکوفه ایست که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی موقع گل کردن عشق ورزیدنی و در وقت پژمردن پرستیدنی است پیشاپیش روزت مبارک ای گل زیبای خلقت. مرجان جان روزت مبارک

ممنون عزيز دلممممممممممم
صبا
10 اردیبهشت 92 14:16
مادر اي معني ايثار تو گل باغ خدايي
توي روزگار غربت با غم دل آشنايي
مينويسم ازسرخط مادر اي معني بودن
مينويسم تا هميشه توئي لايق ستودن
روزتان مبارک


مرسي خيلي قشنگ بوددد
صبا
10 اردیبهشت 92 14:17
ووووووووووووووووویی
تربچه کوچولووو عکسات خیلی نازن معلومه که حسابی بهتون خوش گذشته همیشه به گردش مامان خوشگله...
مرجان جوووونم ماشاالله خوشگلو خوشتیب


قربونت برم صبا جون مهربونمممممممم
zohre,mamane kiyan
10 اردیبهشت 92 14:42
عزیزم سلااااااااااااااااااااااام
خانم کلی دلتنگتون بودیم
مرجان جون منم با کیان همین مشکل و دارم.
همیشه به گردش...
آران کوچولو رو ببوس


سلام عزيزمممممم قربونت برم ممنوننننننننن
ديگه بايد تحمل كرددددد
كيان خوشگلمو ببوسسسسسسسسسسسس
مامان بردیا
10 اردیبهشت 92 15:18
تصور کردم چهره خوشکلتو موقع آواز خوندن که چقدر با مزه شدی


قربون خاله مهربونننننننن
مامان نازی
10 اردیبهشت 92 15:20
خدای من! مادر، اسطوره ای مقدس است در زندگی انسان. بزرگ و بلند. شاید نیمی از انسانها مادر شوند اما بازهم مادر بودن و مادری کردن مفهومی مقدس است.
روزت مبارک...


مرسي نازي جون
مامان آویسا
10 اردیبهشت 92 15:59
دوست خوبم روز مادر مبارک


قربونت عزيزمممم همچنين
مامان سونیا
10 اردیبهشت 92 16:05
میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل

صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر
را به شما دوست گلم تبریک میگم


مرسي ممنون عزيزم همچنين
مامان بنيتا
10 اردیبهشت 92 16:43
واي مرجان جون عكساتون خيلي قشنگ بود كلي لذت بردم
آران جونم ماماني اذيت نكن خوشگلم


قربونت برم عزيزممممممم مرسي
بنيتا جونموو ببوس
مامان سانلی
10 اردیبهشت 92 17:04
سلام مرجان جونم...روزت حسابی مبارک باشه مامان خسته
زود کم اوردی ها مرجان...حالا حالا ها باید حرص بخوری و خسته بشی....تا بشه اندازه ی سانی ...تازه به سن سانی برسه بجای اینکه راحتتر بشه سختتر میشه...منم خیلی ازین گریه ها کردم...
فدای اران عسلم بشم من اینقدر خوش عکس و باحاله..میبوسمت عشقم

سلام عزيز دلممممممممم قربونت برم مهربونمممم
يهو كم ميارم ديگهههههه
ايشالا روز به رزو راحت ميشم
قربونت مهربوننننننننن
مامان دوقلوها(حســـــین_حســـــام)
10 اردیبهشت 92 19:59
سلام مرجان جونم خوبی وای چه عکسای زیبا و قشنگی
ایشالا همیشه به گردش و شادی فداتون بشم دوستون دارم یه عالمه


سلام عزيزم قربونت برممممممم
ماهم دوست داريم يه عالمههههههه
مامان ایمان
10 اردیبهشت 92 21:11
سلام عزیزخالههههههه خوش اومدی مسافرت خوش گذشت همیشه به تفریح و شادی عزیز دلم چه عکسهای نازی قربون اون لپات برم مرجان جون نگوووووووووو خواهر به خدا منم اصلا شب ندارم نصفه شبی ایمان جونم بازیش می گیره تا صبح منم اینجوری میشنم دیگه چیکار کنیم والا بچه ها پدرمونو در اوردن دوست دارم حسابی بخوابم به خدا حسرت خواب تو دلم مونده


سلام عزيزمممممممممم
مرسيييييي اره بخدا منم حسرت به دلم موندهه
ثریا
10 اردیبهشت 92 23:52
مرجان جان همیشه به تفریح و سلامتی - انشالله همیشه خوب و خوش و سلامت باشید عزیزم روز مادر به شما مادر مهربان و دوست داشتنی هم مبارک باشه


مرسي مهربونم همچنيننن
مامان زهرا
11 اردیبهشت 92 4:16
مهربانبت را مرزی نیست .یقین دارم فرشته ای قبل از افرینش قلبت را بوسیده . روزت مبارک



مرسي عزيزمم ممنون
پرتو
11 اردیبهشت 92 8:15
سلام دوست خوبم روزت مبارک عزیزم انشاالله همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه آران جونو ببوسسسسسسسسسسسسس


سلام عزيزمم قربونت برمممم ممنونننن
مریم مامان ارشیدا
11 اردیبهشت 92 8:20
عزیزم همیشه به تفریح و خوشی

روز زن و روز مادر را هم به شما تبریک میگم همیشه خوش باشید


مرسي مريم جون ممنونننن
مامان علی خوشتیپ
11 اردیبهشت 92 8:28
در کنار نام پاک فاطمه
جانماز عشق را وامیکنم
دست حاجت را به عشق فاطمه
رو به سوی نور بالا میکنم
با قسم بر آبروی حضرتش
آرزویت را تمنا میکنم
روزت مبارک عزیزم




مرسي عزيزممممممممم
مامان سویل
11 اردیبهشت 92 8:37
سلام عزیزم دلم براتون تنگ شده بود اران جونمو ببوس گلم .روزت مبارک مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااادر


سلام عزيزم ماهم همينطوررررررررر
قربونتتتتتت برم
پگاه مامان آرتین
11 اردیبهشت 92 8:54
سلام
به به خوش گذشت.آران همش می ره شمال مارم ببرشیطونک

مرجان جونم روزت مبارک

مادراي معني ايثار تو گل باغ خدايي
توي روزگار غربت با غم دل آشنايي
مينويسم ازسرخط مادر اي معني بودن
مينويسم تا هميشه توئي لايق ستودن


سلام پگاه جون مرسي عزيزممم
بفرماييد خوشحال ميشيمممم
ممنونننننن عزيزممم
مامان اهورا
11 اردیبهشت 92 9:48
خدا رو شكر كه خوش گذشته عزيزم . چه عكساي خوشگلي . مامان مرجان شايد اران جون جاييش درد ميكنه كه اينجوري بي تابي ميكنه . انشاله كه بلا ازش دور باشه


مرسي عزيزمم
شايد نميدونمممممممم
قربونت
;)..... 000 ZAHra ANd AlI 000...... ;)
11 اردیبهشت 92 9:53
سلام عزیزم
خووبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟پآران جونی خوبه؟؟؟
ماشالا چقد مسافرت و گردیش داغرین
خوش بحالتون
بخووووووووووورم این فندقیتووووووووووووو


سلام عزيزم قربونت برمممممممممممم
مرسييي
;)..... 000 ZAHra ANd AlI 000...... ;)
11 اردیبهشت 92 9:53
عزیزم رووووزت مبارک
امیدوارم همیشه به خوبی و خوشی و شادی


مرسي زهرا جونمممممم:
هما
11 اردیبهشت 92 10:00
چه خوب که خوش گذشته.........همیشه خوش باشین.
روزت هم مبارک خانمی

____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██
_██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██
██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██
██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██
██♥◊◊_______◊________◊◊♥██
_██♥◊◊______________◊◊♥██
__██♥◊◊___________◊◊♥██
____██♥◊◊_______◊◊♥██
______██♥◊◊__◊◊♥██
________██♥◊◊
___________██♥◊◊
_____________██♥◊◊
_______________██◊


مرسي هماجون مهربونم
ستایش مهربون
11 اردیبهشت 92 10:02
*;%’*
*%;;%’*
*;%*;%’*.
*;*;%;*%*,
)i(
( )
مادر جون این دسته گل تقدیم تو، به شرط اونکه تو خودت گل باشی و من خاک زیر پات !
روز مادر مبارک


قربونت برم عزيزمممممممممممممممممم
مامان الیناجونی
11 اردیبهشت 92 10:29
مادر نمــای قــدرت دنیـــای خلقـــت است

مادر به مـا ز ایــزد یکتــا فضیـــلت است

فـردوس را بــــه زیر قدمهـــاش مانده رب

کـو را مقــام، بعــد خـــدا در عبـادت است

.
روزت مبارک مادر


مرسيييييييييييي
منا (مامان کورش )
11 اردیبهشت 92 10:58
چه عکسای قشنگی حسابی بهتون خوش گذشته امیدوارم همیشه شاد باشید


مرسي مهربونم جاتون خالي
منا (مامان کورش )
11 اردیبهشت 92 10:59
سلام مرجان جون روز مادر بهت تبریک میگم


قربونت برم سلامممممممممممم مرسي عزيزم
خاله هستي
11 اردیبهشت 92 11:19
http://s4.picofile.com/file/7743329244/BABOL2011_BLOGFA_COM_6.gif
عزيزم روزت مبارك
لباس آبي آران خيلي بهش مياد و عكساتونم مثل هميشه قشنگه

مرسي مهربونمممممممممم
لاله
11 اردیبهشت 92 11:27
بهترین و زیباترین گلهای دنیا تقدیم به کسیکه جنسش کیمیا عهدش وفا مهرش صفا و حسابش از همه جداست ...باران کوثر نثار گل گل رویت . روز قلب تمام خونه های گرم دنیا روز زن و مادر مبارک


مرسييي لاله جونم
عطیه
11 اردیبهشت 92 12:04
خوشحالم بهت خوش گذشته آران جونم.راستی چه مامان و نی نیه خوشگل و خوش تیپیییی.


قربونت عزيزم لطف داري
persian mom
11 اردیبهشت 92 12:22
سلام سلاممم
روزت مبارک مامان کوچولوی خوشگل
به خازر دندون اذیت کرد؟ تو هم مثل من کم میاری گریه میکنی؟فدای اون دستای تپلششششششش


سلام به روي ماهت
نميدونم شايددد
اره گريه
قربونتتتتتتتت
عمه ي آتنا
11 اردیبهشت 92 12:34
مادر" است زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "
زیباترین خطاب "مادر جان" است
"مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق
واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید
روزت مبارک مادر . . .




مرسي عمه مهربوننن
متین من
11 اردیبهشت 92 12:41
کمترین آرزویم این است:

هرگز با چشمان مهربانت، نامهربانى روزگار را نبینى ناز بانو!

روزت مبارک



ممنوننننننننننننن
مریم (مامان آرین )
11 اردیبهشت 92 12:55
1000 ماشالا آران جونییییییییییی خیلی جیگرههههههههههههه
روزت هم مبارک مرجان جون


فدات شم مهربونمممممم
همنچنين عزيزممم
مامان کیان
11 اردیبهشت 92 13:26
رسیدن بخیر مشخصه به تپلی خوشگل حسابی خوش گذشته


قربونت عزيزم جاتون خاليي
مامان کیان
11 اردیبهشت 92 13:28
یک حلقه گل یاس ،آویزه به الماس ،از روی صداقت ،تقدیم
تو باد ای مهد محبت ،روزت مبارک


فدات شم عزيزم
مامان دانیال
11 اردیبهشت 92 13:53
در زيباترين واژه بر لبان آدمي واژه مادر است. زيباترين خطاب مادر جان است.
مادر واژه ايست سرشار از اميد و عشق. واژه اي شيرين و مهربان كه از ژرفاي جان بر مي آيد. روزت مبارك مادر



ممنون مهربونمم
مامان ایلحان
11 اردیبهشت 92 14:30
ناراحت نباش مرجانی،مادر بودن همینه باید سوخت و ساخت.ولی خودمونیم شیرینیش زیاده با اینکه خیلی خسته میشیم و وقت حال کردن با دوستامونو نداریم مثل قدیما..


اره عزيزممم واقعااااااااا
عمه ی ماهان
11 اردیبهشت 92 14:44
مامااااان جون خوشمل آران روزت مباااررررررررررررک


مرسي فدات شم
عمه ی ماهان
11 اردیبهشت 92 14:46
جیگره خندیدنت عزیز دلم
عااااشقتم


قربون عمه جوننننن
مهسا مامان آیهان
11 اردیبهشت 92 15:05
سلام مامان فرشته
روزت مبارک


قربونت برم همچنينننن
آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 اردیبهشت 92 15:17
بهشت زیر پای مادرم نیست مادرم بهشت است. این روز بهشتی رو تبریک میگم دوست خوبم


ممنون عزيزمممممممم
مامان آراد(خاطره)
11 اردیبهشت 92 15:19
سلام مرجان جون...عزیزم همیشه به گردش...
روزت هم مبارک...آران جونمو بوسسسسسس
بفرما خصوصی


سلام خاطره جون مرسي عزيزم همچنين
چشمممممم:
مامان آنی
11 اردیبهشت 92 16:19
مرجان جونم
مامانی ناز و خوشگل روزت مبارک


قربونت برم ممنوننننننن
مريم مامان آريا
11 اردیبهشت 92 16:52
سلام عزيزم روزتون مبارک


قربونت برم همچنين
مامان بنیتا
11 اردیبهشت 92 17:25
الهی عزیزم حتما مشکلی داشته که نمی خوابیده و گریه می کرده..ولی بازم خداروشکر شکر که بهتون خوش گذشته دوست جونم
عکساتونم خیلییییی قشنکه


قربونت برم مهربونمممممممممم
بنيتا خوشگلمو ببوسسسسسس
شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 17:25
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون.
من یه گلم تویی برام یه ریشه
مادر بمون کنار من همیشه
کنار من بمون تا همیشه
که هیچکی مثل مادرم نمی شه



مرسي عزيزممممممم :*
هیراد و عمه لیلاش
11 اردیبهشت 92 18:28
____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██
_██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██
██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██
██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██
██♥◊◊_______◊________◊◊♥██
_██♥◊◊______________◊◊♥██
__██♥◊◊___________◊◊♥██
____██♥◊◊_______◊◊♥██
______██♥◊◊__◊◊♥██
________██♥◊◊
___________██♥◊◊
_____________██♥◊◊
_______________██◊

مامانی عزیز رورت مبارک


مرسي عمه جون مهربونممممم
مامان آندیا
11 اردیبهشت 92 18:51
مادر" است زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "
زیباترین خطاب "مادر جان" است
"مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق
واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید
روزت مبارک مادر . . .




مرسي عزيزمممممممممم
ღ باران ღ
11 اردیبهشت 92 20:06
الهیییییییییییی من قربونت بشمممممممممممممممم پیراهن چارخونه مننننننننننننننننن..مرجان بگو می خواهی منو بکشی از دوری...


خدا نكنه عزيزممممممممممممم
ღ باران ღ
11 اردیبهشت 92 20:07
سلام...آرانم قلمبه نیست...نگو خاله بارانش ناراحت می شه ها... خوشگلههیچ هم اذیت نمیکنه..عشق من..شما ها ناسازگاری باهاش میکنید..خیلی هم خوبه. یادت رفت بگی با صدای کلفتت...الهی من قربون اون صدات بشمممممممممممممممممممممممممم...


سلام عزيزمم
چرا ديگه قلمبه مامانههههههههههه
فدات شم مهربونمممممممم
ღ باران ღ
11 اردیبهشت 92 20:09
چرا مرجان گریه می کرده....دلش درد می کرده؟تو خواب؟ الهی بمیرم...وای تو هم خیلی اذیت شدی.بدنش درد می کرده شاید.


نميدونم والاااااااااااا شايددددد
ღ باران ღ
11 اردیبهشت 92 22:39
الهی من قربون خبرهای خوشت بشمممممممممم....ارانم پهلوانه..همه کاری می تونه.


فداي تو عزيزمممممم
ღ باران ღ
11 اردیبهشت 92 22:40
به خاطر من اون هانگ را دوست داره...ازش بپرسالهی من قربون اون خودندنش برمممممممممممممممم


بله 100 در صددد
خدانكنههههههههههههه عزيزممم
ღ باران ღ
11 اردیبهشت 92 22:42
جیگر قایم شدنت آرانمممممممممممم...واییییییییییییی مرجان دوباره مردیدم...پیرهن چارخونه خودم را دیدممممممممممممممم..مرجاننننننننننننننننننننننننننننننننننننآران می خواهمممممممممممممممممممممممم


قربونتت عزيزممممممم
مهربونممممممممممم
ღ باران ღ
11 اردیبهشت 92 22:43
دیدی همیشه دوست دارممممممممممم...


از بس مهربونييييييييييييييي
ღ باران ღ
11 اردیبهشت 92 22:44
مرجان جونم روزت مبارکککککککککک...مامان ویژه خودم..مامان عشخممممممممممممم


قربونت برم عزيزمممممممممممممم
مامان بابای الیسا
12 اردیبهشت 92 1:53
طلایی ترین روزها
ارزانی نگاه مهربانت
وهزارگل مریم پیشکش قلب باصفایت
روزت مبارک دوست عزیزم


مرسي عزيزمممم
مامان کوروش (زهره)
12 اردیبهشت 92 8:05
به به چه مامی شیکی! چجوری اینقدر خوش اندامی؟

از اذیتای بچه ها نگو که دلم خونِ




قربونت عزيزممم

والا خداكمك كرد

يكمشم از اذيتشون بود لاغر شدم


majede
12 اردیبهشت 92 13:31



مامان متین
12 اردیبهشت 92 13:48
ایشالله همیشه خوش باشید .ماشالله اران جون تپل تر از روز قیلش میشه .
ای جانم شیطونت از نگاهش میباره . کاش اونجا بودم لپاتو میخوردم.البته با اجازه مامانت.


قربونت برم ممنون از لطفتتت
زهره مامان آریان
12 اردیبهشت 92 14:23
همیشه به گردش و تفریح


قربونت برم مرسي
سمیرامامان پرنیان
12 اردیبهشت 92 15:45
مرجان عزیزم سفر به خیر امیدوارم که خوش گذشته باشه آران عزیزمو ببوس و حسابی مواظبش باش آخه این وروجکها خیلی شیطونن


قربونت برم سميرا جون ممنوننننننن
اره والا خيلييي
شقایق مامان آرشا
13 اردیبهشت 92 10:52
باز اومدین شمال به ما سر نزدید.خیلی نزدیک ما بودین منم عاشق سد الیمالات هستم .همیشه به سفر و خوش باشید


قربونت عزيزمممممم مرسييييييي
ايشالا مزاحم ميشم
حنانه
13 اردیبهشت 92 12:24
سلاااااام
ای جان آران جونواز طرف من دوتا ببوسش محکم
یه گاز کوچولو هم بگیرش


سلاممممممم
قربونت برممم
چشمممم
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
17 اردیبهشت 92 2:51
قلبون اون چاردستوپا رفتن....قلنبه شوووووووووو............
هميشه به تفريح عزييييييييييييزم....خيلي شيرين و نازي....لينكتون كردم...مرسي كه به ما سرزديد...بازم منتظرتون هستيم


خدانكنه عزيزمممم مرسي
منم لينكتون كردم
تاطي جون
19 اردیبهشت 92 17:13
.
دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را
در انحصار قطره های اشک نبینم
دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم
دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد
همیشه از حرارت عشق گرم باشد
من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند
برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم
که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند
من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند





مرسي عزيزمممممممممممم