♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

عكس هاي به جامانده

1392/3/8 17:13
1,940 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قلقلي من شيريني زندگي عسل مامان

قربونت برم جونم برات بگه كه همه چي همونجوريه هيچ اتفاق خاصي نيوفتاده طبق معمول شما شيرين كاري ميكني و شيطنتات زياد و زياد تر ميشه من و سامانم  با كاراي خوشگلت كلي حال ميكنيم انقدر شيرين شدييييييييي و كارت خنده دار كه نگو به جاي اينكه بري با وسيلات بازي كني همش تو اتق مني و شلوغ ميكني و بهم ميريزي منم همه وسايلا با لوازم ارايشو هر چي بودو جمع كردم تو هم وقتي دستت نميرسه ميري رو كشوها وايميسييييييي  وقتي ميخواي مارو هم بخندوني خنده هاي صدا دار ميكني از خنده غش ميكني خودت انقدر بلند ميخندي كه به جيغ شبيه واي فدات شممممممم ميميرم برات و كلي حال ميكنيم البته به شرطي كه خوب باشي جيغ و جيغو نباشيچشمک

بلاخره بعد 1 ماه البته زوتر عكساي شمالمون رو كه تو دوربينمون نبود به دستم رسيدو برات ميزارم

آران خوشگلم عاشقققققق گوجه سبزي و گوجه فرنگي كلا همه چي ميخوري و دوست داري خيلييييييي ولي خيار كه عشقت بودو گاز ميزدي بعد تف ميكردي ولي گوجه سبزو كه ترش خرچ خرچ ميخوريو دهنتو جمع ميكني خوشمزهاز ترشيو ميخوري الهي فدات بشممممممممممم نوش جونتتتتتت 

خدارو شكر شيشه رو هم ديگه ميگيري البته زياد بهت نميدم ولي وقتيم بخوام بدم اذيت نميكني

خدارو شكر فعلا از دندون دراوردن خبري نيست چون اذيت نكردي شبا فقط پا ميشي اب ميخوري با چشماي بسته قيلي ويلي بعد ميخوابي و صبح مثل خروسسسسسسسسس از 5.6 بيداري

ديروز رفتيم پارك و كلي دوست داشتي تو كالسكه اذيت ميكني ولي تو  3 چرخت اصلا خيلي خوشت  مياد حالا كلي عكس دارم كه بعدن ميزارم چون الان عكس زياده خيلي زياد ميشه تو پست بعد حتما ميزارمشون كپل مامان

راستي شنبه وقت دكتر دارم ميخواستم امروز برم كه كار دارمو نيشه رفتم سونو 4 بعدي پرسيدم زودترينننننننننن موقعي كه براي تعيين جنسيت ميشه بيام  چند هفتگيه گفت 14 به بعد منم حالا بايد صبر كنم ديگه طاقت ندارممممممممم خيلي ذوق دارم عزيزم

حالا ميريم سر عكساي خوشگلتقلب

اين مسافرتم اخرين باري بود كه شير خوردي چون وقتي اومديم ديگه از شير گرفتمت

   

آران عسلم عاشق رانندگي

فدات بشم با اين تيپت

اينجا گوجه فرنگي ميخورديو حسابييييييييييي كثيف شدي منم گفتم نوش جونت راحت باش فوقش لباستو عوض ميكنم

بعدش رفتيم لب دريا منم لباستو عوض كردمو دست و صورتتو شستم

اينجام كه موقع برگشت بود تو خواب بودي ديگه لباستو عوض نكردم

اينم از اين عكسا عشقم ايشالا دفعه بعد كلي عكساي خوشگلتر ميزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (73)

مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
8 خرداد 92 17:22
وااااااااااااااااااااای خدا من فدات بشم تپلکــــ من ...
مرجان جونم عاشق اون عکستون که سه تایی نشستین وسط خیابووووون خیلی قشنگه ...
ایشالا زودتر معلوم بشه نی نی چیه منم کلی ذوق دارم چه برسه به تو...
ایشالا همیشه شاد و سلامت باشیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن



قربونت برم خدانكنههههههههههههه
مرسي عزيزمممم
ايشالااااا منم خودم دلم داره ميرهههههههههههههه
همچنين شما عزيزمممممممم:
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
8 خرداد 92 17:33
هر حادثه اے کہ حادثہ نیست ، حادثہ یعنـے آمـــدלּ " تـ ـ ـ ـ ـو" ❤


:*
آتيلا جون و مامان شيما
8 خرداد 92 18:16
سلام مرجان جون...
خوبي خانومي...
ني ني ناز تو راهيت خوبه...
آخي...
العي فداش...
مواظبش هستي ديكه...!؟
قبون آرانمم ميشم با شيطونيهاش...
گردوي منه...
عكسهاي شمالم خيلي خوشمل بودن...
فكرشو ميكنم بعد امتحانات ي سفر شمال خوب ميچسبه هاااااا...!؟
قند تو دلم آب شد با ديدن عكسهاتون...
ايشاا.... سفر بعدي با فسقلي دوم...
بوووووووووووووووس...



سلام شيماي مهربونممممممم فدات شم خوبيم خدارو شكررر
مرسي مهربونمممممم
ااا خوب به سلامتيييييي خسته شدم از دست امتحاناي شما
خوش بگذره بهتون
ايشالااا حتما از اب و گل در بياد ميريم
گـُ لـ ی
8 خرداد 92 18:49
خدا رو شکر که جیغایِ شبونه ش قطع شده ..

عکسی که با شما و باباش گرفته خیلی قشنگ شده؛ اونجا هم که لباساشو عوض کردین و رفتین لبِ دریا خیلی عزیز شده ..


گوجه سبز و قرمز هم نوشِ جونش ..


نه بابا ديشبم جيغ زد
مرسي عزيزممممم
اره خيلي دوست داره
majede
8 خرداد 92 19:03
vaaaaaaaaaaaaayiiiiiiii che axaye khoshmeliiiiiiiiiiiiiii
che arane khoshmazeE
che kho0nevadeye ghashangiii
eshala hamishe intori bekhandino shad bashin marjan jo0nam
montazere axaye ghashangeto0n hastam do0ste kho0bam


قربونت برم ماجده جون مهربونمممممممممم كه با محبتيييييييي عزيزم
پرتو
8 خرداد 92 19:37
قربون اون گوجه خوردنت برم عزیزممممممممممم توپولوووووووووووووی نازم نوش جونت عشقم ماشاالله هزار ماشاالله به این ارانی نازممممممممممموننننننننننننننن


خدا نكنه عزيزممممممممممم مرسييييي
مامان بنيتا
8 خرداد 92 19:51
مرجان جون چقدر عكس سه نفرتون قشنگه
واي خيلي دوست دارم زودتر جنسيت ني ني رو بدونم


مرسييييييييي عزيزمممم
اره بخدا منم دلم پر ميكشهههههههه:
مریم مامان نیکان
8 خرداد 92 19:52
وای چه عکسهای قشنگی.من عاشق عکسی شدم که 3 تایی انداختید خیلی ژست زیبایی بود.
راستی فکر کنم دلتون دختر بخواد انشالله خدا یه سالمش رو بهتون بده.


ممنون عزيزمممممم
ايشالا سالم باشه هر چي خدا بخواد دخترم باشه
مامان هدیه
8 خرداد 92 20:47
واااااااای سلام یعنی میشه اولین نفر باشم .سلام ذوق کردم که آپیدی چه عکساییی خیلی خوشملن مخصوصا اونی که 3تایی گرفتید وسط جاده بوووووس


سلام اخييييييي عزيز دلم نه اول نيستييييي
مرسي مهربونمممم
زری مامان مهدیار
8 خرداد 92 21:13
چه عکسای شاد و قشنگی
مرسی مرجان جونم


قربونت عزيز دلمممممممم
الی مامی آراد
8 خرداد 92 21:43
وااای کیف کردم همیشه به گردش و شادی آران جونم عاشقتم


فدات شم الي جونننن
شهرزاد
8 خرداد 92 22:34
وااااااااااااای چه عکسای خوبییییییییییی مخصوصا" سه تایی وسط جاده عالیه من اگه جات بودم حتما" بزرگش می کردم حتما"


مرسيييييي عزيزم
ايشالا حتمااا تو برنامه هام هست
پرهام ومامانش
8 خرداد 92 22:50



هلیا
8 خرداد 92 23:03
آخـــــــی با اون لباس سفید چقدر خواستنی شده آران جون
انشاله که همیشه شاد باشین
راستی اون پست رمز دار من عکس نداره اما اگه بخوای رمزشو میدم



قربونت عزيزممممم
همچنين شماا
اا خوب عكس خودتو بزار به منم رمز بده
مامان ایمان
8 خرداد 92 23:22
به به چه عکسهاییییییییی خوشگلییییییییییی ماشاالله همیشه تو تفریح و شادیییییییییی قربونت برممممممممممم
مرجان جون ارانموببوسسسسسسسس


مرسي مهربونمممممممممممم:
مامان الیناجونی
8 خرداد 92 23:33
سلام عزیزم خوبییییید
مرجان جون تو رو خدا عجله نکن سونو سه بعدی و چهار بعدی خوب نیست واستون ضررداره
انشاا... یکی دو ماه دیگه دوبعدی نشون میده
عکسها خیلییییییی قشنگ بودن مخصوصااون عکسی که با همسری تو جاده نشستید خیلی عالی بود حیفه اگه چاپش نکنی
ببوس آران گوجه فرنگی خوشمزه خور خودمو


سلام عزيزمممممممم
مرسي عززيزم البته من از چند تا دكتر پرسيدم گفته زمانش كمه 1 بار عيبي نداره ماه هاي بالا خطرناكه
فدات شم مهربونمممممم:
مامان ايسو وايسا
9 خرداد 92 1:50
واي مرجان جون چقد خوب شده عكسهاي اين گل پسر ومامانيش. اون عكس سه تايي خيلي جالب وقشنگه برا اران وماماني مهربونش خودتونم خيلي نازي ماماني خوشتيپ


قربونت برم عزيزمممم
لطف داري
مامان ايسو وايسا
9 خرداد 92 1:54
مرجان جون كاش ايندفعه نيني اول اولش سالم باشه بعدم اگه خودتم ميخواي دخملي باشه ولي مهم سلامتيشه عزيزم


قربونت برم ايشالااااااااااااااا همه بچه ها سالم باشن
ღبارانღ
9 خرداد 92 2:24
سلام کی خیلی میخوره؟ مرجان!!! دوباره خوردنی های عشقم را نوشتی؟؟؟


نه ميگم خوب ميكنه ميخوره
سلام عزيزم
ღبارانღ
9 خرداد 92 2:28
الهیییییییییییییییییی من قربون اون لپهای نازت بشمممممممممممم...پیرهن چارخونه منوووفیلم هندی باز می کنهههههههههههه...


خدانكنه عزيزمممممممممم
ههههههههه فيلم هنديو خوب اومديييي
ღبارانღ
9 خرداد 92 2:29
اوووووووووووووووووووووووووو...بابا خانواده تو جاده... خیلی خوشگله...خوشبخت باشید عزیزممممممممممم....


قربونتتتتتتتتتتتتتتتتتت
ღبارانღ
9 خرداد 92 2:31
تا صروتش را شستند فوری به کوپولو من های بای دادند...یادت رفت بگی قربون اون چال های صورتت برممممممممممممم... وای خدا انگشهاتش را نگاه.اماشالللللللللللللللله..


اره ديگه كلا عشق خوراكيهههههههههههه
فدات شم خدا تو رم نگه داره از بس خوبييييي
ღبارانღ
9 خرداد 92 2:34
ای جونم...مرجان جونی مواظب خودت و نی نی تو دلی باش..آران خوشملم را هم ببوسش..خیلیییییییییییییییییییییی ...یک کمی هم گاز لبی..نه دندونی ها... باشه؟


فدات شم باران خوبممممممممم
توهم مراقب خودت باش
مامان کیان
9 خرداد 92 7:51
فدای آران شیطون بلا و شیرین
بشم عکسات خیلی خوشگله



خدانكنه قربونت برم عزيزم
مامان احسان
9 خرداد 92 7:55
سلام عزیزم خیلی خوشگل بودن خوشحالم که خدا رو شکر روبراهی .اون عکس سه نفری تون هم خیلی جالب بود .


سلام عزيز دلمممم مرسي ممنوننننننن
رها مامان راستین
9 خرداد 92 9:24
سلام عکسا عالی بودن اون سه نفری خیلی خوشگل بود سال بعد چهار نفری اونو بگیرین آران جونم دوست دارم توپل خاله


سلام عزيز دلممم ممنون مرسي ايشالاااااا
مامی امیرین
9 خرداد 92 10:11
خانمی از این جیغهای شبونه نگو که امیرعلی ما مدام داره و ما هم گذاشتیم پای در آوردن دندانهای کرسیش...والا پسر اولم اینکارا رو نکرده...
سعی کن حتما در روز بهش شیرم بدی که کمش نباشه..
از دیدن عکسها لذت بردم خانمی..
ماشالا خوشگل و خوش اندام و خانمی...
پس من یه 5 سالی از شما بزرگترم


اي واييييي الانم جيغ ميكشهههههه يعني ارانم ادامه دارهههه
وقتي بخواد بخوره زياد بهش شير ميدم
مرسي مهربونم نظرلطفته فدات شم
جدييي پس كلي جووونياااااااا
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
9 خرداد 92 10:31
مرسی دوست جونم با افتخار لینک شدین


majede
9 خرداد 92 12:05






zohre,mamane kiyan
9 خرداد 92 12:17
سلام مرجان جون
چه عکسای قشنگی و چه وروجک نازی
حالتون بهتره خانمی
یه وقتایی خودم و میزارم جای شرایط شما کلی غصه دار میشم...
گلم خیلی مراقب خودت باش.
راستی اگه میخوای یه سری از عکسای آرانم را برام بفرست تا براش قالب طراحی کنم.بهم خبر بده تا e-mail برات بزارم


سلام عزيزمممم مرسي خوبيم دارو شكر
اره خدايي خيلي سختهههه
فدات شم مچشم حتمتتت
جدي مرسي ممنون حتما عزيزم
رنگارنگ
9 خرداد 92 13:35
سلام مرجان جون واقعا چه ابتکاری چه خلاقیتی ان عکس تو جاده خدایی ایده کی بود خیییییییییلی قشنگه واقعا قشنکه
اینو میگن خلاقیت


سلام عزيزم ايده خودمون بودهههههههه
قربونت برم مرسيييييييي:
خاله جونی
9 خرداد 92 13:43
همیشه به گردش و تفریح
همه عکس ها هم قشنگ بودن مخصوصا عکس سه نفریتون


مرسي عزيز دلمم ممنونن
persian mom
9 خرداد 92 14:08
عسله خاله فدای اون خنده هاش بشم.ایشالله همیشه لبش خندون باشه .عکس 3 نفری وسط جاده خیلی قشنگ شده. تو هم مثل همیشه زیباااااااااااااااااااااااااااااااا .. مامان خوشگل شیکککککککککککک هفته ی چندی؟ دوست من سونو 2 بعدی هفته 13 رفت جنسیت معلوم شد.. ویار داری؟ ایش از خودتم بنویسسسسس


سلام عزيز دلممممممممم
قربونت برم خدا نكنهههه
مرسي فدااااااات شمممممم
من دقيقا نميدونم والا 13 يا كمتر
باشه حتما حتما تو پست بعدي مينويسم عزيز دلممم
اره حالت تهوع دارم خفننننننن:
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
9 خرداد 92 14:38
سلام مرجان جونم خوبی عزیز دلم
الهی قربون اون اران توپولوم برم
الهی فداش شم دستای توپولوش بشم من عجب گاز گرفتنی هستی عزیزم
مرجان جون اون عکس 3تایی تون رو خیلی دوست دارم خیلی باحاله

فداتون بشم من خیلی جیگره اران
مواظب نی نی نازمون باشی عزیزم


سلام عزيزممممممممم
خدانكنه مهربونمممممم قربونت برممم
مرسي عزيزم ممنوننننن چشم حتمااااااا
مامان کوروش (زهره)
9 خرداد 92 16:44

ای جون دلم چقدر خواستنی هستی تو آران توپولی!! مامانتم که از خوشگلی و خوشتیپی تکه ماشالااااااااااااااااااا


قربونت زهره جوننننننننن
فدات شم چشمات خوشگل ميبينه عزيز دلممممممممممممم
مامان سونیا
9 خرداد 92 16:47
به به مرجان جون با دیدن این پست کلی حال وهوام عوض شده چه عکسای خوشگلی مخصوصا اون سه نفره و اون دوتا که آران جون لب دریاست یک لباس سفید انداختی روی شونه هاش کلی ذوق کردم و قربون صدقه اش رفتم اگر پیشم بود بوس که هیچی چندتا گاز میگرفتم ازش تا سیر سیر بشم و حظ کنم از این گل پسر قند عسل


قربونت عزيز دلممممممممممم فدات شم مهربونم
لطف داري شماااااااااا
مریم (مامان آرین )
9 خرداد 92 17:01
امیدوارم همیشه شاد باشین مرجان جون
آران جیگرووووووووووووو از طرف من حسابی ببوسششششششششش


قربونت برم مهربونمممممممممممممم
شاه صنم و مامان هانیه
9 خرداد 92 23:16
سلام مرجان جون تبریک میگم
منم نی نی دارم ولی خیلی میترسم
شما نمیترسی؟


سلام عزيزم نه بابا چه ترسييييييي
ارغوان
10 خرداد 92 0:13
ای خداا جیگرتو بشم با اون دستای تپلی ت فسقلی من...اگه پیشم بود حتما میچلوندمشX...جون دلم چه چال خوشگلی داره چه ذوقی کرده با اون های بای...خیلی عکسای قشنگی بود خصوصا عکس مادر و پسر خوشتیپ...خب خوبه دیگه چند وقت دیگه میشن 2تا قلقلی خوردنی و حسابی حال میکنید مرجان جووون **


قربونت برم ارغوان جون مهربونننننن
مرسي لطف داري عزيزممممممم
اره ديگه 2 تا وروجكككككككك
رضوان مامان رادین
10 خرداد 92 0:41
ای جونم آران جیـــــــــــــــــــــگر


صبا خاله ی ایسا
10 خرداد 92 12:55

ای جونم چه عکسای قشنگی
او.ن عکس سه نفرتون
عالی بوووووووووود


مرسيييييييييي صباي عزيز قربونت برم
مامان نفس
10 خرداد 92 13:17
چه نی نی اران نازی.چه مامانیه خوش تیپی.با منم دوست میشین؟من هنوز نی نی ندارم.


مرسي عزيزممم ممنوننن لطف داري شما
حتما چرا كه نه عزيزم
ادرس وبلاگ نداري كه دوستممم
حنانه
10 خرداد 92 13:21
سلام مامان مرجان خوبی؟

کوچولوت خوبه؟

آران جونم خوبه؟؟

چه عکسای خوشکلی

بالاخره آپ کردم




سلام عزيز قربونت خوبيمممممم خدارو شكرررر

مرسي اومدمممم:


وبلاگت باز نميشه چرااااااا
زهرا(ترنم عشق)
10 خرداد 92 15:27
جیگرتو آران جونمممممممممممممممممم با اون لپای کپلت عسیسممممممممممممممممممممممممرجان جونم عکسای شما هم خیلی خوشگل شدن دوستم


مرسي عزيزمممممممم
مامان نفس
10 خرداد 92 16:17
اینم ادرس


سمیرا مامان پرنیان
10 خرداد 92 19:52
اوخخخخخخخخخخخ......قربون شوماخر کوشولوووووو برمممممممم


مرسي خاله جون خدا نكنه
نگین مامان آمیتیس
10 خرداد 92 22:37
الهییییییییییییی قربونتون برم
مرجان جونم خودت خوشگلیییییییی پسرتوپولوتم خوشگلهههههههههه عکساتم خوشگلننننننننننن
بوس بوسسسسسسسسسسسس
ایشالا همیشه شاد شاد باشی
تازه مطمئنم که نی نیه تودلتم خیلیییییی نازههههههههه وایییی خدایا بوس برای نی نی تو دلت


خدا نكنههههههه نگين جونممممممم
مرسي مهربونمممممممممم فدات شم عزيز دلمممممممم:
مامان متین
10 خرداد 92 23:17
سلام خانمی. ماشالله گل پسری هرروز تپپل تر میشه .عاشق لپای فرورفتشم.از طرف من ببوسش.


سلام عزيزممممم قربونت برم مرسييييييييييييي
♥ نیم وجبی ♥
10 خرداد 92 23:40
الهیییییی چقدر ناااز بودن عکساش اون عکس 3 نفری محشرهههههههه
همیشه شاد و سلامت باشین و جمع 4 نفریتون برقرار باشه


قربونت برم نيكوجونمممممممممممم مرسي
مامان آراد(خاطره)
11 خرداد 92 0:24
سلام مرجان جون
خوبی عزیزم؟آران جونممممممممممم خوبه؟
تو یه بازی وبلاگی شرکت کردم که منم از بین دوستام یکیش هم شما رو انخاب کردم...خواستی یه سر به وبلاگم بزن و شما هم شرکت کن
ممنون
آرانموووووووووووو بوسسسسسس


سلام عزيز دلممممممممم مرسي ممنونننننننن
چش عزيزم دستت درد نكنه حتماااا ميام*
بابای ارشیا
11 خرداد 92 0:44
ماشالله به این پدر و پسر خوب و صمیمی و خوشتیپ و بامرام الهی همیشه در کنار هم از رحمت ربانی بهرمند و دل شاد و تن سالم و بی بلا و بی غم باشید ممنون که بهمون سرزدید و ممنون از نظر لطفتون


مرسي ممنون باباي خوب ارشيا جوننننننننن
همچنين شمااا
هميشه شاد باشيدددددد
منا (مامان کورش )
11 خرداد 92 1:13
سلام مرجان جون امیدوارم هر چه زودتر جنسیت نی نی نازت معلوم بشه عکسای زیبایی بود اون عکس 3 نفر فوق العاده بود اران جون از طرف من وکورش ببوسسسسسسسسسس


سلام عزيزمممم
ممنون مهربونمم ايشالا معلوم بشه زودتررررررررررر
قربونت برم منا جون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 خرداد 92 3:52
مرجان جون منم خیلی عجله دارم بدونم نی نی دومت چیه
ایشالا هرچی هست سالم باشه
عکسهاتونم خیلی قشنگ بود ..راستی دوستم موهاتوتیره کردی خیییلی بهت میادمبااالکه البته باتاخیر


اره بخدا من كه دارم بال بال ميزنمممممممم
مرسي عزيزم ايشالااا
ممنون انا جون نظر لطفته
FARIBA
11 خرداد 92 4:47
سلام عزیزم .وبلاگ قشنگی دارید.از پسر نازتم خیلی خوشم اومداگه موافقی تبادل لینک کنیم؟بهم خبر بده.




سلام عزيز دلممممم ممنون

بله حتا چرا كه نههههههههه


فقط ادرس نداري كه
رویا
11 خرداد 92 7:58
سلام مرجان جونم خوبی؟من تازه با وبلاگتون آشنا شدم خیلی قشنگن خدا پسرتونم حفظ کنه خیلی بامزه است نی نی تونم که تو راهه ایشالا دختر باشه...یه پسر یه دختر...از تبریز می بوسمت عزیزم


سلام عزيز دلممممممممم ممنوننن مهربونم
قربونت برم
مامان بهراد
11 خرداد 92 8:05
چه عكساي خوشگلي خصوصاً اوني كه سه نفري وسط جاده واييييييييييييييييييييييي منم ميخوامممممممممممممممممم كجاي شمال رفته بوديد تو رو خدا به ما هم بگين كه بريمممممممممممممممممممممممممم اميدوارم كه هميشه هر 3 نفرتون اي واي ببخشيد هر 4 نفرتون شاد و شنگول باشيدددددددددددددددددددددد هوراااااااااااااااااااااااا اين فينگيل دقيقاً مثل من عشق گوجه سبز داره نوش جونت آران جونم


دات شم عزيز ذلممممممممممم
چمستان بود عزيزم
ممنون مهربونم شما هم شاد باشيد هميشه
مامان اهورا
11 خرداد 92 8:53
وااااااااااااااااي عزيز دم . چه عكساي قشنگي . خيلي ماه شدي. عاشق اون عكس سه تاييتونم


مرسي فدات شمممممممم
خاله ی آریسا
11 خرداد 92 8:57
جوووووووووووونم توپولو ( تق تق زدم به تخته ) ایشالله مسافرت بعدی بابا نی نی جدید عزیزم


قربونت برم عزيزم مرسيييييييييييييييي
رویا
11 خرداد 92 13:23
مرجان جونم من وب ندارم ولی تو فیس عضوم شما هم عضوید اونجا با هم دوست شیم؟


بله عزيزم هستم ادرستو برام خصوصي بزار برم اد كنم الته بگو عكستم چيه اخه ديدي كه اسم زياده
مامان آنیسا
11 خرداد 92 17:09
عزیزم قربون اون چاله خوشگل رو لپت برم من


خدانكنه مهربونننننننننننن
مامان آروین
11 خرداد 92 17:59
واااااااااااااااااااااااااای چه عکسهای خوشگلی
الهیییییییییییی خوشگل خاله تپلی من نفسمی جیگری تو . عاشق همه عکسهات مخصوصا عکس 3 تایی که خیلی ژستتون زیباست
همیشه خندون و سلامت باشید .1000000000000000000 بوس واسه کپلی خودم


فدات شم عزيزممممممممممم مرسييييي:
مامان ساجده
11 خرداد 92 22:26
واااااي مرجان جون چقدر اون عكس سه تاييتون هنري و قشنگ شده اميدوارم هميشه لباتون خندون باشه
اينو جدي ميگم هر وقت عكساتو ميبينم كلي انرژي ميگيرم از بس چهرت شاد و دلنشينه
براي آران تپلي عشق خاله


قربونت برم ساجده جونمممممممممم
واي مرسي عزيزمممممممممممممم ممنوننننن
قربونت برم متين خوشگلو ببوس:
نسرین مامان هلیا و دانیال
12 خرداد 92 1:15
سلام مرجان جون عاشق وبت شدم آخه آران کوچولو همش 3روز از دانیال من بزرگتره وبا خوندن پستات همش کارای دانیال میومد جلو چشمم ایشالله خدا ای آقا پسملی که اینقدر هم جیییگر و خوردنیه براتو حفظش کنه در ضمن نینی تو دلیت هم مبارک ایشالله این دوران هم بدون درد سر بگذرونی و خدا یه نی نیه خوشمل و سلامت تو بغلتون بذاره .میبوسمت.لینکت کردم پیش ما هم بیا


مرسي عزيز دلمممممممممممم ممنون از لطف و محبتتتتتت
خدا دانيال عزيزمو حفظ كنه
چشم حتما ميامممممممممم لينكم كردم
نسرین مامان هلیا و دانیال
12 خرداد 92 1:16
خصوصی دای عزیزم


مامانی درسا
12 خرداد 92 3:54
وای چقده خوشگلن ....... ما فدای عکسای جامونده تون هم برم


قربونت برم خدا نكنههه
مامان رخي
12 خرداد 92 4:40
واي چه عكسهايييييي ماشالهههه به اين خانواده ناز ايشاله هميشه در كنار هم شاد باشيد و ني ني جديدتون هم به سلامتي بياد كنارتون


قربونت برم عزيز دلمممم همچنين
امیررضا
12 خرداد 92 8:56
سلام مامان مرجان
از احساسات خوشم میاد. حسی که داری رو خوب بیان می کنی. ایشا الله آقات قدرت رو بدونه که میدونه. مواظب کوچولوهات باش عسیسم


سلام عزيزم ممنوننننننن قربونت برم
راحیل
12 خرداد 92 9:31
چقدر دلم می خواد این کپل رو توی بغل بگیرم و فشارش بدم چه عکسای خوشگلی گرفتین ایشالله همیشه خوش باشید. زیاد عجله نکن عزیزم آخر مشخص می شه که نی نی مون چیه اول سالم باشه ایشالله یک کپل دیگه باشه


مرسي راحيل جون ممنون عزيزمممم
بله درسته ايشالا سالم باشه
لاله
12 خرداد 92 9:34
وااااااااااااای چه عکسای قشنگی
عکس گوجه خوردن آران جون خیلی باحال بود
عکس سه نفره هم خیلی قشنگه
خدایی ما هم مشتاقیم ببینیم آران جون آبجی دار میشه یا یه داداشی کپلچه گیرش میاد


قربونت لاله جون مرسيييييييييي
منم مشتاقم زودتر معلوم شه
مامان اميرحسين و ارميا
12 خرداد 92 11:03
هميشه به گردش مرجان جون عكسها خيلي قشنگ بودن مخصوصا اون سه نفريه


مرسي مهربونمممممم
مامان بابای الیسا
12 خرداد 92 11:13
وای چه عکسهااااااااااااااااااااااااایی خیلی قشنگ هستن عزیزم مخصوصا اون عکس سه تاییتون که تو خیابون نشسته هستین خیلی قشنگ شده بوس برای نی نی های ناز نازی ومامانی گلشون


مرسيييييي الهام جون ممنون عزيزممممممممممم
عمه ی آتنا
12 خرداد 92 14:40
ماشااله چقد آقا شدهقربووووووون گوجه خودنت
مام منتظریم بیینیم آران جونی داداش دار میشه یا آبجی دار
کنجکاویه دیگه


مرسي عمه جوننن
منم منتظرممممممممممم:
مامان آرادخان
16 خرداد 92 19:25
سلام مرجان جون من چند وقته به اینترنت دسترسی ندارم انشاله به زودی میام آران جون را از طرف من ببوس مواظب خودت و نی نی توی شکمت باش


سلام عزيزم قربونت برم ممنونننننننن