♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

يه مسابقه وبلاگي ديگه:)

1392/3/11 2:14
1,179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان بازم يه مسابقه وبلاگي ديگه داريمچشمک

يه مسابقه پر از سوالللللللللللللللل جالبه سر گرميه ديگه پسركم

ولي يه سوالي تو ذهنم هست كه كي اين بازي  هارو شروع ميكنه و باعث پخش شدنش ميشهنیشخند

خاطره جونم مامان آراد خوشگلم دعوت كرده مرسي مهربونممممممممممممممممم

اينم از سوالا:

1_بزرگرتريت ترس تو زندگيت چيه؟مرگ عزيزانم

2_اگه 24 ساعت نامرئي بشي چيكار ميكني؟ميرم جاهايي كه تو ذهنم ببينم چه خبرهشیطان

3_اگه غول چراغ جادو توانايي براورده كردن 5 الي 12 حرف رو داشته باشه چيه؟حاجت روا شدن

4_از ميان اسب و پلنگ و عقاب كدومو دوست داري؟اسب خيلي خوب و مهربونه

5_كارتون مورد علاقه كودكيت چيه؟ مهاجران/بابا لنگ دراز/تام و جري

6_در پختن كدوم غذا مهارت نداري؟فسنجون يكيشونهمژه ولي خدايي اكثرشو بلدم و درست كردم

7_اولين واكنش موقع اعصبانيت چيه؟اولش از اعصبانيت رنگ گردن ميزنه بيرونعصبانی

8_با مرغ دريا اورانيوم و خسته يه جمله بساز؟از بس تو دريا به جاي مرغ اورانيوم ديدم خسته شدمچشمک

9_2 بيت شعر كه خيلي دوست داري؟

مثل عادت نيستي تا ساده انكارت كنم                                      تو نفس هاي مني بايد كه تكرارت كنم

مقتضاي بودني يعني كه بي تو نيستم                                زندگي بخشي و بايد عمري ايثارت كنم

10_اگه بخواي با تونل زمان يه روز زندگيت در گذشته و اينده سفر كني كجاست؟به گذشته كه خاطرات خيلي خوبي با دوستام داشتمخیال باطل

11_ چه رنگي هستي؟قرمز چون خيلي انرژي داره و شاده مثل خودمخجالت

12_اگه بخواي از ايران بري كدون كشورو انتخاب ميكني؟ايتاليا

13_بهترينsms inbox چيه؟قشنگ ترين حس وقتيه كه بدوني هيچ وقت فراموش نميشوي

14_اگه قرار باشه 3 نفر از عزيزانتو دعوت كني چه كساني هستند؟خانوادم ولي از 3 نفر بيشترن نميشه فقط 3 تاشونو بگمنیشخند

15_اگه قرار بود يه كلمه رو از لغت نامه زندگيت حذف كني چيه؟حسادت

16_كسي رو بخواي ملاقات كني؟يه دوست قديمي

17_ اگه بخواي اسم ديگه براي وبلاگت اتنخاب كني؟آرانم آرام جانم

18_خصوصيت اخلاقي؟شاد پر انرژي خوش خندهزبان

19_كاشكي؟كاشكي آرزوهاي همه بر اورده بشه و همه مامانا ني ني دار بشن ايشالاااااااااااااااااافرشته

حالا بايد 3 تا از دوستامونو دعوت كنيم كه چه كارررررررررررر سختيه اخه خيلي دوستاي خوب دارم ولي خوب بلاخره بايد 3 نفر باشن ديگه

زينب جون مامان امير علي نازم

باران جون مهربونممممممم

سحر جون مامان بنيتاي خوشگلممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (43)

مامان ايسو وايسا
11 خرداد 92 3:14
خيلي جالب بود ..جواب هاتونم قشنگ بودهزار تا بوس برا اران جون


مرسي مهربونممممممممممم
انسیه
11 خرداد 92 3:49
وبلاگ جالبی داری پسرتم نانازه


مرسي انسيه جون
انسیه
11 خرداد 92 3:49
عزیزم خوت خواستی یانه که دوباره بارداربشی


ميخواستم عزيزم
مامان بهراد
11 خرداد 92 8:07
چرا كسي ما رو قابل ندونسته و دعوت نكرده باشه اينجورياست ديگه ما كه حسود نيستيم ما كه دوستون داريم حالا شماها ندارين بازم دوستون داريم خودم نميدونم چي گفتم


نه باب اين چه حرفيه عزيزممممممممممم
گـُ لـ ی
11 خرداد 92 10:24
چه جور مسابقه ایه ؟!


چي بگم والا ايني كه ميبيني ديگه از نظر ميگي چه جوري
ههههههه اخرشم هيچي همينجوري يكي تموم ميكنه
مامان نفس
11 خرداد 92 10:55
واسه اران جونم و مامان خوشگلش


قربونت برمممممم
ارغوان
11 خرداد 92 11:18
بازی جالبی بود...خصوصا 9 و 17
آران کوچولو رو ببوسید


جدييييييي مرسي ارغوان جون
زری مامان مهدیار
11 خرداد 92 12:00
خیلی جالب بود
از سوال ها قشنگ تر، جواب های خودت بود عزیزم
به نظرم هر کسی مبتکر این مسابقات هست خیلی خلاق و باسلیقه است



مرسسي زري جونممممممممممم
مامان هدیه
11 خرداد 92 12:31
سلام جالب بود سوالات و همیطور جواباش بووووس منتظر آپ بعدیت هستم


مرسي مهربونممم
به زودي برم دكتر اپ ميكنممممممم
مامان بنيتا
11 خرداد 92 12:53
ممنونم مرجان جونم كه هميشه به ما لطف داري دوست خوبم


خواهش ميكنم عزيزممم
majede
11 خرداد 92 13:15
che mosabegheye jalebi...........
javabato0n kheili bahal bo0d makhso0san o0n shere......
kheili do0sesh midaraaam



هههههههه قربونت عزيزمممم ديگه يه شعري بود ديگههه
hojjat
11 خرداد 92 14:59
سلام دوست عزيز
وبسايت جالبي داريد
خيلي خوشم اومد!!!!
يه پيشنهاد داشتم:
اگه ميشه لطفا منو با نام ♥♥♥مطالب جالب-hojjat♥♥♥لينك كنيد و بگيد با چه اسمي لينكتان كنم يا در حاشيه وبلاگم قسمت تبادل لينک،لينک خود را ثبت کنيد.
(آمار بازديد وبلاگ من هم كم نيست!!)

زود خبر بده كه منتظرم...
راستي پيج وبلاگم 3 هست
خيلي ممنون@@


مرسي ممنون لينك ميكنم
لیلا جواهری
11 خرداد 92 16:14
راستی تو پست قبل یادم رفت بگم. عکسهای سه نفریتون خیلی قشنگ بود


ممنون عزيز دلممممم
majede
11 خرداد 92 16:27
asan mido0ni marjan jo0n hame shahrivaria shado por enerjian




پس توهم شهريوري هستييييييييييي
اره والااااااا
persian mom
11 خرداد 92 17:53
قربونه مامان پر انرژی و نخودیه تو دلش


قربونت برم مهربوننممممممممم
انسیه
11 خرداد 92 19:12
عزیزم کی میری واسه سونو دخترمیخوای اخه من عاشق دخترم


امروز رفتم ولي پاهاش بسته بود
انسیه
11 خرداد 92 19:13
واقعاخودت خواستی چه خوب میرسی به هردوشون واقعا


اره ميخواستم
ايشالا كه بتونممممم
zohre,mamane kiyan
11 خرداد 92 20:15
جوابای جالبی بود مرجان جون


مرسي عزيزممممممممم
هلیا
11 خرداد 92 20:40
قشنگ بود
ولی من فسنجون خیلی خوب درست میکنم آخه دانشجوی اصفهان بودم و کلی ازشون غذای اصفهانی یاد گرفتم که یکیشونم فسنجون بود
رنگ منم فقط قرمزه


مرسي عزيزمممممم
جدي چه خوب خوشبحالتتتتتت
اره قرمز خوبههههههه
مامان ساجده
11 خرداد 92 22:28
چه مسابقه جالي جواباتم جالب بود مرجان جون


ممنون عزيز دلممممممممم
majede
11 خرداد 92 22:42

bahleeeeeeeeeeeeee

pas nini dare maro montazer mizare??/
nmikhad ma bdo0nim jensiatesh chie...mikhad surprisemo0n kone


اره اعصابم كلي خورد شد انقدر رفتم سونو گرافي امروز همه شلوغ يكي هم كه پيدا كرديم بچه باهاشو بسته بودددددددددددد
majede
12 خرداد 92 0:26
eshkali nadare....
nini bazi mikone ba mamanesh


اره والا
majede
12 خرداد 92 0:38
رایت رویاهایی آرزو می‏کنم تمام نشدنی
و آرزوهایی پرشور

برایت آرزو می‏کنم که دوست داشته باشی
آنچه را که باید دوست بداری
و فراموش کنی
آنچه را که باید فراموش کنی.

برایت شوق آرزو می‏کنم. آرامش آرزو می‏کنم.
برایت آرزو می‏کنم که با آواز پرندگان بیدار شوی
و با خنده‏ ی کودکان.

"ژاک برل"


ღبارانღ
12 خرداد 92 0:39
سلام عزیزممممممممممممم...
قربونت بروم من...مهربونمممممممم...بگو من بلاگفا را چکارشش کنم تو خوب باشی... ممتدد...تا خوب شدنت...


سلام عزيز دلللللللللللل
هيچي بسوزيمو بسازيم
ღبارانღ
12 خرداد 92 0:40
رفتی سونو؟خوب بود نی نی جونی؟ خوشگل من چطورهههههههههه؟دلم براش همیشه تنگ میشه...


ميام ميگممممممممم عزيزم تو پست جديد
ღبارانღ
12 خرداد 92 0:40
مرسی مرجانم که منو قابل دونستی مهربونمممممممممممم...


فدات شم عزيزمممممممممممممممم
ღبارانღ
12 خرداد 92 0:42
چقدر شعرت خوشگلههههههههه...عزیزمممممم...



از جايي ديدم خوشم اومد هههههههههههههههههه
ღبارانღ
12 خرداد 92 0:43
وای با اسم وبت خیلییییییییییییی موافقم..عزیزمممممممممم...آرانم آرام جانم...



اره خوب بودااااااااااا
ღبارانღ
12 خرداد 92 0:44
علاوه بر اون خصوصیتها مهربون هم هستی..خیلیییییییی..جدی میگم..همیشه برای همه دعا میکنی..من کمتر کسی را دیدم مثل تو دلش پاک باشه..خدا حفظت کنه...


اي باباااااا خجالتم ميدي عزيز دلممم
ღبارانღ
12 خرداد 92 0:45
وای ببین..من می گم تو خیلی مهربونی...دقیقا یاد وقتی که سر آران حامله بودی افتادم..تو اخرین روزها همش داشتی برای همه دعا می کردی..تا آران را دیدی همینطور...عزیزم..خدا خودت و همه عزیزانت را حفظ کنه...


قربونت عزيزممممممممممممممممممممممم
خودت به اين خوبيو ماهييييييييييييييييي
بهاره مامان ونداد
12 خرداد 92 1:07
برای جواب ها که یه دل سیر به بعضی هاشون خندیدم


هههههههه جدي
منا (مامان کورش)
12 خرداد 92 1:14
مرجان جون سوالهای جالبی بود وجوابهای خیلی قشنگ داده بود ی


مرسي عزيزمم
مامانی درسا
12 خرداد 92 3:53
اوووووو . دوباره مسابقه ........ این یکی جالب تره ........ آفرین پاسخای خوبی بود ....


مرسيييييييي
مامان بابای الیسا
12 خرداد 92 11:09
مسابقه جالبی بود


مامان علی خوشتیپ
12 خرداد 92 11:13
آخی چه بااحساس جواب دادی برعکس منالبته ما خیلی جدی نگرفتیمش


ههههههههه شوخي و جدي باهم بود
مهسا مامان آیهان
12 خرداد 92 11:34
سللللممممم عزززززیبیییززززززممممممممم
عکسسسات خیلی خوشگلن مثل همیشه


مرسي مهسا جونننن
كجا بودي چند وقت بابااااااا
متین من
12 خرداد 92 15:02
راست میگی مرگ عزیزان خیلی سخته امیدوارم هیچ کسی غم نبینه مرجان جون خوبی نی نی کوچولوت خوبه ؟ آران جون چی بهتره ببوسش


اره بخدا واقعااااا
خدارو شكر خوبيم عزيزمممم
رضوان مامان رادین
12 خرداد 92 15:56
چه مسابقه با مزه ای


اره بامزست
رها مامان راستین
12 خرداد 92 17:38
سلام مرجان جونم مامان مهربون عزیز خوبی نی نی ها خوبن؟؟من اودفعه برات رمز رو دادم تو هم لطف کردی نظرت و برام نوشتی قربونت که یادت رفته دوباره برات خصوصی میزارم البته این اوبگم که دو تا از عکسای خوبشو مدیر پاک کرده نمیدونم کی خبر داده ؟؟منم دیگه عکس باحجاب نداشتم جاش بزارم


واي جدييييييييييييي فراموشي گرفتممممم
مرسي عزيزممم بازم اومدي
مامان سونیا
12 خرداد 92 18:31
جواباتون رو دوست داشتم من فسنجون رو خیلی خوب درست میکنم ولی کوفته هام همیشه وا میره

آآآآآآآآآآآآآآپپپپپپپممممم


مرسييييييييييييي عزيزمم
هیراد و عمه لیلاش
12 خرداد 92 22:32
بوس برای آران گلم


مرسييييييييي:
مامان ایمان
13 خرداد 92 20:49
چه جالبههههههههههههه خواهرررررررر


اره والا خواهررررررررررر
هما
21 خرداد 92 23:06
عالی بود.اگه می خوای منو ببینی زودی بیا تا عکسامو حذف نکردم..........


مرسي عزيزم
چشم اومدمممممممممم