♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

سونوي جديد ني ني جديد _ گردش گل پسر

1392/3/12 19:30
2,517 بازدید
اشتراک گذاری

سلام كوچولوي ناز ماماني كه الان شدي قد يه ميگوي گندهههههههههههههههههه

فدات بشم كه با ضربه هاي كوچولوي مثل نبضي كه ميزني من كلي حال ميكنم

ديروز رفتم دكتر گفت همه چي خوبه خدارو شكر عاليييييييي منم گفتم اخييييييييييي نگران بودم با ضربه هاي اقا اران چيزي نشده باشهآخ بهم گفت  12 هفتته و برو سونوي nt,غربلگري من خوشحالللللللل بدو بدو رفتم سونوگرافي كه جنسيتت معلوم بشه اخه عمه پريسا و سپيده دختر عمه بابا هر جفتشون تو سونو nt بچشون مشخص شد 80 درصد تازه سپيده هفتش از منم پاييتر بود خلاصه چون ساعت 7 شب بود كلييييييييي گشتيم چون هر جا ميرفتيم ميگفتن ديره و ما قبول نميكنيم و فردا بيايي ماهم كه عجوللللللللللل گفتيم نه امروزقهر

خلاصه 1 جا پيدا كرديم  اخر وقت ساعت 9.30 وقت داد خوشحال رفتيم تو صداي قلبتو كه شنيدم حسابي ذوق كردم مثل گنجيشك تند تند ميزد قلبگفت 13 هفتته و زايمانت 16 اذر من اينجوري بودم تعجباخه دكتر گفت اخر آبان خلاصه گفتم جنسيت گفت معلوم نيس كه گفتم اااااااااااااا نميشه كه فلاني  فلاني رفتن گفتن بهشون گفت نه نميشه گفتم حداقل 50 درصد احتمال چي ميدي نگفتعصبانی

واييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي انقدر عصبي شدم نزديك بود دعوام بشه دكتر خرفت احمق واقعا عصبي شدم کلافهخودمونو كشتيم كه امروز بريم اخرشم گفته هيچي به هيچي دست از پا دراز تر برگشتيم خونهمنتظر

ديگه جونم برات بگه فسقلي خودم كه خدارو شكر اذيت نكردي تا اينجا اخه حاملگي قبليم از ماه اول سخت بود حالم بد بود تا اخر البته صبحا حالت تهوعي دارم كه رو به قبله ميشمااااااااااااسبز ولي در كل خوبم الهي شكر من و سامانم گفتيم به درك 2 هفته ديگه كه امتحاناي بابا تموم شد و منم شد 15 هفتم ميريم 4 بعدي چرا روزه شك دار بگيريم و اينجوري خودمو قانع كرديم از خود راضی فدات بشم كه دارم لحظه شماري ميكنم بيايي پيشم با اينكه تازه اين دورانو گذروندم ولي دلم پرررررررررررر ميكشه عشق كوچولوي منبغل

فعلا باي باي ميگوي مامانننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننبای بایماچ

ميگو خوشگل 13 هفته يي من

حالا ميريم سر آران خوشگل شيطون بلاي خودمممممممممممممممممممم بازم سلام تپلي مامان عاشقتم بخدااااااااااااااا ميدونيييييي يا نههههههههههههههههههههههههههه

فلفلي خودم جونم برات بگه بازم رفتيم پارك و بازي كردي شيطوني كردي جيغ زدي كلي خوب بود تو سه چرخت ميشينيو همه جارو ديد ميزني انقدر بلا شدي كه نگو از وقتي تل ميزنم همه ميگن دختره يا پسر سوالههههههههههه ميگم از سيبيلاش معلوم نيستچشمک پارك كه بوديم با خاله سپيده دختر عمه بابا دوباره سوار الاكلنگ شدي واي انقدر دوست داشتي كه وقتي بلند كردم مثل كوليهااااااااااااااا جيغا ميزدي كلي خنديدم  سر سره هم كه نگو كلا پسر ما مثل مامانش عاشق شلوغيو بازيهابله

يه سوالي داشتم ازت كي ميخواي راه بري پسرم تكليفمو بدونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خونه زندگي كه نزاشتي همه جا درهم داغون قربونت برم خرابكارررررررررر و هزار ماشالا شيطونننننننن رفته بوديم شام بيرون ميزارو چسبونده بوديم به هم صندلي بچه هم نداشت تو هم گذاشتيم رو ميز واييييييييييييي ميرفتي روميز وايميسادي در و ديوارو به گند كشيدي از سس و سيب زميني بعد ميخوابيدي رو ميز خودتو سر ميدادي به عقب انقدررررررررررررررررررر خنده دار بود همه محو تو بود كلي قربون صدقت رفتن

ديگه برات بگم يه جاي سالم تو بدنت نداري اين پشه هاي لعنتيييييييييييييييييييي كلي قرمزت كردن فدات شم

راستي يه خصوصيت خفن و جونگير شما اينه كه اگه از صبح تا شب بيدار باشي ولي قبل ساعت 12 بخوابي حتي 5 دقيقه به 12 بعدش بيدار ميشيخنثی ديشبم خسته خسته بودي ولي يه ربع به 12 خوابيدي 1.30 بيدار شدي تا 4 صبححححححححححححححححححح اي خداااا من چيكار كنم چشماي من دو دو ميزد خلاصه با بدبختي خوابيد 8 صبح بيدار شدي سرلاك خوردي عمو پورنگ ديدي خوابيدي منم كه از گشنگي حالت تهوع داشتم ميخواستم صبحانه بخورم ولي از زور خواب وقتي خوابيد منم با شكم گرسنه خوابيدم تا ساعت 1 مژه

اگه من عمو پورنگو ببينم از  سر تا نوك پاشو ميبوسم از بس تو اينودوست داريو با سي دي عمو پورنگ اروم ميشي

اينم از ماجراي من و شماو ميگو كوچولو الانم ميريم سراغ عكساي نازتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

اينجا داشتيم بادت ميزديم تو هم ريسه رفته بوديخنده

خرابكاري پسري

چشم گاورو دراوردي

آرانم مشغول تفريحات روزانش

جاي دستش رو كل صفحه تلويزيون هست

بعدشم استراحت

مهر منم كه كندي انداختي اون ور

عاشق اينجوري نشستنتم

اثر توت فرنگي رو لباس پاك ميشهسوال

فدات بشم خوش خندهههههههههه

همش دوست داري وايسي رو چرخ

نفس من گوگولي مگوليييييييييييييييييي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (74)

مامان بنيتا
12 خرداد 92 19:22
خدا رو شكر كه همه چي خوب بوده مرجان جون براي جنسيت عجله نكن دير يا زود معلوم ميشه ديگه هر چند كه خودم دل تو دلم نيستا
اران نازم عاشقتم خاله


چيكار كنيم اخه عجوليمممممممممم
فدات شم مهربون:
majede
12 خرداد 92 19:23
hamechiiiii perfect bo0000d
ham axa ham neveshteha.....
niniham Eshala zo0di malo0m mishe chie....


ممنون ماجده جونمممممممم فدات شمممممم
ايشالااااا
ღبارانღ
12 خرداد 92 19:30
سلام عزیزم....
خوبی مرجانم؟عزیزممممممممممممم..نی نی جونی را صدای قلبش را شنیدی...


سلام عزيز دلممممممممممم
خدارو شكر خوبيممممم اره فدات شم:
ღبارانღ
12 خرداد 92 19:32
اره از آرانم هی هی بنویس...عشق منهههههههههههههخب دوست نداره راه بره..سخته.


چشم حتمااا اون عزيز دلممممممممم
نه تنبلههههههههههه
ღبارانღ
12 خرداد 92 19:36
هورااااااااااااااااااا..یادته من وقتی می نشست از پشت سر میخواستم بخورمش؟ماشاالله تو پولوی من..عکسش را نگاه..خداااااااااااااااااا.مرجان هزار تا بوسش کن...


اره اتفاقا بيشتر ياد تو بودم انداختم عزيز دلممممممممممممممممممممممم
ღبارانღ
12 خرداد 92 19:36
عکس با شورت و تلش یعن دخترها شده.. عاشقتم خوشگلم...


ااااا جديييييييييي
ღبارانღ
12 خرداد 92 19:37
تیپ را برم مننننننننننننننن..با اون کفشهات...جیگر منننننننننننننننننن..


قربونت برمممممممم
الهام مامان یسنا
12 خرداد 92 19:46
ماشالله چه گل پسر تپلی و شیرینی خدا حفظش کنه. انشالله نی نی تو راهتم سالم باشه و این دوران رو به راحتی سپری کنی.
عزیزم شما چه دل و جراتی داری که تازه پسرت یک سالش شده، دوباره بچه دار شدی. فکرش هم تن منو میلرزونه. ماشالله.

مرسي عزيزمممممممم ممنوننننن
اره ديگه ميخواستيم اورديمممممممم عزمو جزم كرديممم
تا خدا كمك كنه
بابابزرگ ارسطو
12 خرداد 92 20:56
سلام
نترسين به زودي راه ميره خرابكاريهاش هم بيشتر ميشه


سلاممممم
ايشالا مرديم بخدااااااااا
مامان نفس
12 خرداد 92 21:33
ای جانم...ماشا.. خدا حفظش کنه.مرجان جون چه طوری تا حالا نخولدیش اران جونو؟؟مرسی بهم سر زدی


مرسي عزيزمممممممممم
خواهش مهربون
مامان ایسو وایسا
12 خرداد 92 22:20
ای پسر شیطون وتپلوی خوشمزه...عکسها خیلی قشنگن مرجان جونبرا آران مامانیش ومیگو کوچولو.....بدم میاد از این دکترهایی که میدونن جنسیت بچه چیه ولی نمیگن ...مطمینا الان دیگه دستگاههای سونو اینقدر پیشرفتن که جنسیت رو زود تشخیص بدن


قربونت عزيزممم ممنونننننننننن
اره من خييلي بدم اومدددددددددددد
اره والا همينون بگووو
رضوان مامان رادین
12 خرداد 92 22:45
ای جونم آران خاله تو هم مثل رادین پارکو خیلی دوست داری؟؟ان شاا... دو هفته دیگه جنسیت میگو کوچولو هم معلوم میشه...راستش منم مشتاق شدم ببینم فرشته کوچولو دخمله یا پسر؟؟


بله آران هه چي د.ست دارههههههههه
ايشالا كه معلومهه عزيزممم همه مشتاقيمممممم
majede
12 خرداد 92 23:08
fadaye ro0naye topolesh beshaaaaaaaaam
marjan jo0n ye espand bedo0d barash
che labkhande malihiiiiiiiiii mizane


قربونت برم خدا نكنهههههههههه :
رنگارنگ
12 خرداد 92 23:20
سلام خوبی دوست عزیز آران جان چطوره ایشالله به سلامتی نی نی جدید هم دنیا بیاد


سلام عزيزممممممم سلامت باشييييي مرسي
راستي من همش سر ميزنم بهتا كامنت نميتونم بزارم
گُـ لـ ی
12 خرداد 92 23:33
ای جوووونم؛ میگو کوچولو ..
الهی سالم باشه ..
الهی همیشه شاد و خوشبخت باشین ..

چقد تِل بهش میاد؛ خیلی جیگر میشه ..


سلامت باشي گلي جوننننننننننننن
قربونت برم عزيزم
مامان ساجده
12 خرداد 92 23:52
اشكال نداره خودتو ناراحت نكن هر چي ديرتر بري مطمئن تره ديگه خيالتم راحته كه اشتباه نگفته
انشاالله هر چي باشه سالم باشه
براي آران تپلي كه تكه


بله دير تر برم صدر در صدي معلومهههههههههه
ايشالا عزيزممم مرسييي
هلیا
13 خرداد 92 0:09
وااااااااااااااااااااااای از دست آران خان آخه چرا شیشه تی وی رو اینطوری کردی؟؟؟؟؟؟
انقدم سخت جای انگشت پاک میشه
آخه یکم مراعات مامان مرجانتو بکن بنده خدا خسته میشه
من دعواش کردم مرجان جون خوب بود ؟


اخه بيكارم خرابكاري ميكنم
اره خيلي بد پاك ميشهههه
من كلا دوست ندارم مامانم اب خوش از گلوش پايين بره
دستت درد نكنه هليا جونننننننننن حتما روش تاثير ميذاره
majede
13 خرداد 92 0:22
آیا میدانید؟

اولین زنی که عبارت((مردا مثل هم اند))رو به کار برد یه زن چینی بود که تو بازار شوهرش رو گم کرده بود !


پرهام ومامانش
13 خرداد 92 0:59
دیم میخاد یه گاز ازون رونا بگیرممممممممممم ولی خب دلم نمیاد وهم اینکه دستم بهت نیمرسههههههههههههههه فدای تو که اینقدر سفید بهت میاددددددددددد


من بجات گاز ميگيرم
قربونت برم ممنون
نیر
13 خرداد 92 1:08
عزیزم مبارکههههههههههههههه گلم خشکم زد یهو فقط یه ماهی میشه به وبت سر نزدم چیکارا کردی بازم تبریک الهی به سلامتی این دورانو سپری کنی یه توپولی دیگه بیاری قربون اون پسرت بشم عاشق اون عکسش شدم که از پشت گرفتی ماشالله هزاز ماشالله


فدات شم عزيزممممممممممم ممنوننن
قربونت برم ايشلاااااا
لطف داري عزيزمم
مامان زهرا
13 خرداد 92 2:09
اخی خاله جون چرا چش گاوه بیچاره رو در اوردی
شیطونک من


خرابكارم اخههههههههههه
مامان نيكان
13 خرداد 92 2:28
سلام عزيزم اين همه عجله براي چيه؟/
انشالله يه كم بزرگتر كه بشه 100 درصدي مشخص ميشه..
قربون آران خوشگلم برم كه اينقدر با اين موهاي نازش خواستني شده


سلام عزيزمممممممم
اخه عجوليمممممممم خوب
ممنون مهربونمممممم
صوفیا مامان سامیار
13 خرداد 92 4:42
ای کاش دستم به این اران میزسید محکم لپشو میکشیدم
ماششششششششالله به این انرژِی مرجان جون من نمیدونم شما کی وقت میکنی که انقد تند تند اپ میکنیخصوصی نوشتم عزیزم


عزي دليييييييييييي
ااا جدييي ديگه تا ني ني ديگه نيومده دست بجونبونم
مامان احسان
13 خرداد 92 8:32
سلام عزیزم خدا رو شکر که همه چیز خوبه عجله نکن جنسیتشو هم میفهمی خدارو شکر که سالمه آران ناناسمو ببوس و حسابی به خودت برس و مراقب خودت باش دوستتون دارم و با هر بار خوندن مطالبی که مینویسی کلی انرژی میگیرم میبوسمت عزیزم


سلام مهربونمممممممم
بله ديگه بايد صبر كرددددددد
مرسي عزيزم لطف دارييييييي عزيزممم
مامان اهورا
13 خرداد 92 9:40
خدارو شكر كه همه چي خوبه. در واقع تو همه چي رو خوب ميبينيا. وگرنه خيلييييييييي سخته مرجان. اميدوارم هميشه همينجوري باشي عزيزم. درضمن من احساس ميكنم ميگو كوچولوت پسره. حالا ايشالا ميري سونو بعد ببينيم چقدر پيش بيني من درست بود


قربونت برم عزيز دلم ممنوننننننن
بايد خوب ببينيم تا خوب پيش بره ديگههههههه
جدييي حالا بريم ببينيم چيههه
مامان نوژا
13 خرداد 92 10:26
بوس واسه مامان و آران و میگو کوچولو


مرسي عزيزممممممممم
مامان هديه
13 خرداد 92 11:27
سلام منم تو 12 هفته بهم گفت اما با شك اما بعدش درست بود برو سونو جاي ديگه كه بهتر باشه عزيزم دستگاه جديدتر.موفق باشي و حس هايي كه داري درك ميكنم ايشالا دختر باشه كه جفتت درست بشه بووووس


سلام عزيزم
ااا جدي
پس اين دكتره احمق بودهه
ايشالاااا عزيزم
تاطي جون
13 خرداد 92 11:49
سلااااااااااااااااااااااام اران جونم خوبي عزيزم
فداااااااااااااااااااااااااات نازم خيلي دوست دارم اران جوووووووووووووون


سلام عزيزممممممممم قربونت مهربون
ارغوان
13 خرداد 92 12:04
وای وای قربونش برم من...آره خب وقتی تل میزنه واقعا مشخص نمیشه دختره یا پسر! :دی یکی ندونه سوال میشه واسش :دی ... سر جریان رستوران کلی خندیدم از کاراش:xx قربونت بشم آران فسقلی بانمک...منم عاشق اون مدل نشستن شدم مواظب خودتون باشید



خدانكنه عزيزممممممم
اره شبيه ميشهههههههه
منم كلي خنديدممممممم
فدات شم مهربونم
مامانی هدیه
13 خرداد 92 12:20
ای جان
ایشالا اران جون با اون یکی نین خوب کنار بیاد تا همیشه همین جور بخنده و خوشحال باشه
مامانی عجله نکن خلاصه به قول مادر بزرگم بچه ما فقیر فقرا یا پسر یا دختر


ايشالا كه خوب باشننننننننن
اخه عجوليممممممم
رنگارنگ
13 خرداد 92 12:22
سلام ممنون ببخش.نمیدونم باید چکار کنم اگه میشه راهنماییم کن


سلام عزيزمممم منم خيلي نميدونم اخههههههههههه
مهسا مامان آیهان
13 خرداد 92 13:18
وای فدای تو بشم مننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتممممممممممممممممممممم
خداروشکر دوست جونم که حالت خوبه ایشالله بهترم میشی خیلی دوستون دارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررمممممممممممممممممم


خدا نكنه عزيزمممممممممممممممم
فدات شم مهربونممممم ماهم دوستت داريم
نسیم
13 خرداد 92 14:28
وای خدا من این آران میبینم دلم ضعف میره هزار ماشاللههههههههه خیلی جیگره دلم میخواد ببینمش یکم بچلونمش.

خدارو شکر که نی نیه جدیدت هم خوبه ایشاللهههههه هر چی هست همیشه خوب و سالم باشه


فدات شم نسيم جونممممممم
ايشالا عزيزممممممم سلامت باشي دختر خوشگلتو ببوس
خاله جونی
13 خرداد 92 16:25
سلام عزیزم دا رو شکر که هم چی خوب بوده
تل هم خیلی به آران جون میاد


سلام عزيزممممممم
مرسي ممنون
مامان یلدا و سروش
13 خرداد 92 16:44
خدا بهت قوت بده مرجان جون. یه نی ینی کپل و شیطون و دوست داشتنی.. وی ه نی نی که هنوز هیچی نشده وروجکه بر خودش...
خدا همیشه پشت و پناهتون باشه


ممنون عزيز دلمممممممم
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
13 خرداد 92 17:12
الهی خاله فدای آران کوچولوووووو و اون میگوی فسقلی بره ...
مرجان جونم پس تو و فـــرناز(خواهرشوهرم) تو ی ماه هستید ...
اونم امروز رفته بود آزمایش غربالگـــری (البته آزمایش خون بوده)نمیدونم چرا ؟؟؟
من دوست دارم ی دخمل ناز و تپلی باشه مثل آرانی (اونوقت میشه عــــروس خودم )
دوستتون دارم خیلی زیااااااااد
مراقب خودت باش گلم ...


قربونت برم عزيزم خدا نكنههههههههههههه
اخي چه بامزهههه
هههههه باشه ايشالا عروس خودتونننننننه
فدات شم ماهم دوست داريممممممممممممممممم
مامان بنیتا
13 خرداد 92 17:16
ای جوووونم به آران خوشگل و با نمکم با این عکسای نازش
مرجان جوون ایشالا نی نیت هرچی که هست اول سالم باشه قربونش برم


قربونت عزيز دلمممم
ايشالاااا
مامان ایمان
13 خرداد 92 20:48
سلام مرجان جان به نظر م این فسقلی دخملللللللللله ولی هر چی خیره فقط سالم باشه
آران جون چه تیپی زدی خاله قربونت بره چه سه چرخه نازی هم دارهههههههه می تونی خودت برونییییییییییییییییییییی جیگرممممممممممم[


سلام عزيزم خداكنه هر چي صلاحههههههه
فدات شم مهربونم مرسيي
بهاره مامان ونداد
14 خرداد 92 1:54
ای یییییییییییییییییییی لجم گرفت از این دکتره چه ادم بی فرهنگی دیگه الان حتی تو هفته اول هم میشه فهمید بچه چیه
وای خدا مرجان چقدر تل به این توپولی میاد


اره والا ميبينييييييييييييييييي توروخدا
قربونت عزيزمم
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
14 خرداد 92 8:51
وای عزیزم خوشم میاد از خرابکاریه بچه ها البته وقتی که کنجکاویشون گل میکنه
خوشحالم که میگو کوچولو حالش خوبه
فکرنمیکردم بارداری دوم اینم با فاصله ی کم بازم لذت داشته باشه
انداختیم تو هوا


جدي خوشت مياد وايسا پس به انتظارش
ممنون عزيزممممممم
خوب پس دس به كار شووو
سجاد
14 خرداد 92 11:32
مسابقه ی بی سابقه . . . بدو بیا منتظرم . . . مر30
majede
14 خرداد 92 12:58
لا مصبا این قدر تبلیغ کرم حلزون رو پخش کردن که آدم هر وقت حلزون میبینه دوست داره بره ی امضا ازش بگیره



♥ نیم وجبی ♥
14 خرداد 92 21:18
الهی فدای میگو تپلی که داره زودی بزرگ میشه..وای کی بشه ما روی ماهشو ببینیم
و البته آران عشق خودمممم که میمیرم برا عکسهای خوردنیت
الهی دورت بگردم همیشه خندون باشی قند نبات


خدانكنه نيكو جونمممممم
قربونت برم مهربونممممممممممم
زهرا
14 خرداد 92 22:20
ای جونمممممممممممممم
چقدرنازمیشی وقتی میخندی عشقم
مرجان جون آخه چراااااااا تل میزنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آران دوست داشتنی


اخه موهاشو ميخوام بلند كنممممممممممم
زهرا
14 خرداد 92 22:21
البته باتل هم خیلی نازوخوردنی هستی آران کوچولو


مرسي عزيزممممممممممم
ثریا
14 خرداد 92 22:55
سلام مرجان جان خدا رو شکر که همه چی خوبه اینطوری که مینویسی و تعریف میکنی آدم هوس میکنه دوباره بچه دار شه خواهر- هزار ماشالله به آران ناز


سلام عزيزممممممم اره خدارو شكر
ههههههه جدي خوب بيار عزيزم
بهناز
14 خرداد 92 23:51
سلام ...اي جون چه نازه پسرت؟؟؟؟؟به منم سر بزن لينكت ميكنم شما هم همينطور...اگه قابل ميدوني


سلام عزيزممممم ممنون مرسييي
منم لينكتون كردم عزيزم
ღبارانღ
15 خرداد 92 14:30
سلام مرجانم...
اره عزیزم تو را گفتم...تو مرجانم بودی دیگه...قربونت بروم که ذوق کردی...
عشق من را ببوسشششششششششششش....


فدات شم مهربونممممممممم قربونت برممممممم
درنا(مامان محمدرهام)
15 خرداد 92 17:18
وااااااى مرجان جون الان متوجه شدم باردارى
مبارکههههههه
مواظب خودت باش
اىشالا اي نينيت صحىح وسالم باشه ومثل اران چاقالو و خواستنى باشه


قربونت عزيز دلمممممممممممممم ممنوننن
ايشالا عزيزممم سلامت باشي
چشم حتمااا
نسرین مامان هلیا و دانیال
15 خرداد 92 21:31
عزیزم خوشحالم که حال نی نی گلو خوبه میدونم آدم تا ندونه جنس بچش چیه دل تو دلش نیست .امید وارم هر چی که دلت میخواد باشه البته سالم و سلامت این آرانو میدینش یه بار اون رونای تپلشو گاز بگیرم عایا.


مرسي عزيزممممممم كه بهمون سر زدين
اره والا دلم پررررر ميكشهههه
قربونت برم بفرماييد
رنگارنگ
16 خرداد 92 0:46
سلام مرجان جون خوبی وبمو درست کردم منتظرتم


سلام عزيزم مرسيييييييييييي مهربونمم اومدم
رنگارنگ
16 خرداد 92 1:27
عزیزم مرسی سر زدی آران جون چطوره


خواهش عزيزممم
خوبه خدارو شكر
زهرامامانه ایلیا جون
16 خرداد 92 4:28
منتظر پست جدیدم


چشممممم
صبا خاله ی ایسا
16 خرداد 92 15:09
سلام
عزیزم ای جونم چه عکسای نازی بااون موهای خوشگلت
انشاالله نی نی جدید هم چ پسر چ دختر صحیح و سالم باشه..همیشه خوش باشید
ببخشید دیر به دیر سرمیزنم با موبایل میام نت برام سخته..میبوسمتون


سلام عزيزم قربونت برم ممنون كه بهمون سر ميزني:
مامان آروین
16 خرداد 92 15:26
الههههههی
هر وقت می یام تو نی نی وبلاگ محاله نیام جوجوی ناز خوشگل ملوسمو نبینم و غش و ضعف نرم
من فدای اون رون کپلیت
قربون پسر ناز و جیگرم
آران جونم عااااااااااااااشقتم
مرجان جون بیشتر مواظب خودت باش . روی ماهتون و می بوسم


مرسي عزيز دلمممممممم
قربون محبتتتتتت
ماهم دوستتوت داريم
مامان سارا
16 خرداد 92 18:48
خواند زبان دلم ثنای محمد(ص)
ماند خرد خیره در لقای محمد(ص)
دیده دل، جام جم به هیچ شمارد
سرمه کند گر زخاک پای محمد(ص)
عید مبعث بر شما و خانواده محترمتان مبارک


مرسي عزيزم همچنين
مامان الیناجونی
16 خرداد 92 20:57
سلامممممممممم خوبید وای خدا که از دست این گل پسر چقدر شاد میشم وقتی این چهره ناززززززززو دوست داشتنی شو میبینم معلومه نیست اون میگو کوچولو چی میشه همینطور به خوردنیهات اضافه کن مرجان جون منظور نی نی های خوردنیتو میگم بد جور داری منو وسوسه میکنی ها حواست هست


سلام عزيزممممممممممم قربونت برم مهربونممم
اره گذاشتم تو برنامه غذاييم
اخي عزيزمممم جدي خوب يكي بيارررر ديگه
مامان کیان
16 خرداد 92 22:41
کوچولوی دوست داشتنی من
همیشه به تفریح و گردش ،وای جای انگشتاش روی tv خیلی با مزه است نمیدونم این پسرها چه علاقه ای به و سایل برقی دارن .حدس میزنم نی نی دوم
باید پسر باشه البته حدس منه
منتطرم ببینم چقدر درست حدس زدم .
یه نظر سنجی هم با توجه به
تعداد دوستانتون که زیاده انجام بدی فکر کنم با مزه باشه .


مرسي عزيزمم
اره والا خيلي علاقه داررهههههه
جدي چه بامزه اره واقعا نظرا فرق داره ديگه
خيلي جالب ميشه نظر سنجي بزارم
كيان خوشگلو ببوس
الهه
16 خرداد 92 23:17
مرجان عزیز
خدا این گل پسر و نی نی تو دلی و خانواده عزیزت رو برات حفظ کنه، همه خیلی ماه و دوست داشتنی هستید
با آرزوی بهترین ها
ضمنا خصوصی هم دارید عزیزم
شاد و سلامت باشید



قربون محبتت الهه جونم مرسيييييييييي
خيلي لطف دارسي مهربونم
همچنين شمااا عزيزم
چشم ممنون
هیراد و عمه لیلاش
16 خرداد 92 23:40
امید آنکه لیاقت رحمتی از الطاف رحمة للعالمین را داشته باشیم و این روز را به یادش گناه نکنیم


مبعث بر شما مبارک


مرسي عزيزممممممم
هیراد و عمه لیلاش
16 خرداد 92 23:41
الهی خاله فدات بشم که اینقده جیگر شدی عسلم


قربونت برم عزيزمممممم خدانكنههه
مامان آریام
17 خرداد 92 3:33
سلام مامانی من وبلاگ شما رو اتفاقی دیدم....عاشق این پسمل نازتون شدم....خدا حفظش کنه... باورم نمیشه که به این سرعت داری دوباره مامان میشی
من تو یکیش موندم....به هر حال من با اجازه لینکتون کردم و خوشحال میشم که با هم در ارتباط باشیم
تمام خاطرات دوران بارداریم برام مرور شد با این عکسها


سلام عزيزمممم
قربونت ممنون عزيزمممممم
اره ديگه زودي مامان شدم
منم لينكتون كردم عزيزم
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
17 خرداد 92 3:56
واااااااا چه بد
ما بیشتر از شما مشتاقیم ببینیم نی نی جدید دختره یا پسر
آران چه ناز شده با اون تل یه گاز یواش از لپای تپلش بگیر


اره خيلي بددد
منم دوست دارم بدونم زودتررر
قربونت مهربونممم
سارا مامی عسل
17 خرداد 92 4:22
سلام عزیزم خوبی؟

اران جونم چقدر تو خوشکلی اخهههههههههههههه

ایشالا نی نی کوچولومونم زودتر صحیح وسالم بیاد

مرجان جون خیلی مواظب خودت باش عزیزم


سلام عزيزم مرسييييييييي
قربونت برم ممنونننن
چشم حتما
حنانه
17 خرداد 92 10:18
سلام مامان مرجان خوبی؟
این پسرت که شبیه دخملا شده نمیخوای موهاشو کوتاه کنی؟


سلام عزيزمم
نههههه ميخوام بلند كنممممممم
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
17 خرداد 92 17:56
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤


چشم عزيزم الان ميلممم
پگاه مامان آرتین
18 خرداد 92 9:41
عزیزم خنده هات منو کشته.مرجان جون امیدوارم خوب خوب باشی.ببوس هردوشونو.موهای آران جون چه بلندشده.بهش میاد


قربونت برم عزيزممم ممونننن
سمیرا مامان پرنیان
18 خرداد 92 10:29
عزیزم خدا رو شکر که هم خودت هم نینی سالمین آران نانازی هم ببوسسسسسس


مرسي عزيزم ممنون
مامان یلدا و سروش
18 خرداد 92 14:31
زندگی آرام است،

مثل آرامش یک خواب بلند.

زندگی شیرین است،

مثل شیرینی یک روز قشنگ.

زندگی رویایی است،

مثل رویای ِیکی کودک ناز.

زندگی زیبایی است،

مثل زیبایی یک غنچه ی باز.

زندگی تک تک این ساعتهاست،

زندگی چرخش این عقربه هاست،

زندگی مثل زمان در گذر است...

امیدوارم که بهار دلت همیشه شاد باشه و هیچوقت رنگ خزان نگیره عزیزم


فدات شم عزيز مرسييييييييي
مامان ملینا و کوروش
18 خرداد 92 14:47
الهی چقدر آرن تپلی ناز شده با اون موهای خوشگلش مامانی فکر کنم نی نی جدید دخمل باشه آخه آرن که خیلی شکل دخملا شده بوس


قربونت عزيزممم
جدي نميدونمممممممممممم شايد
مریم مامان بهار
18 خرداد 92 15:45
سلام مرجان جون
من چند ماهی نبودم
حاله که اومدم دیدن تو و آران جون میبینم که یه خبر خوب برام داری
واقعا بهت تبریک میگم انشالله که نینی نازتو سلامت به دنیا بیساری و هیکلتم همون طور زیبا حفظ کنی



سلام عزيز دلم قربونت برم ممنوننننننننننننننن از محبتت::
مامان سونیا
19 خرداد 92 14:24
عیب نداره حالا یک هفته هم صبر کن دیگه تا بفهمی نی نی خوشگلت چیه هرچی که دلت میخواد انشالله خدا همون رو قسمتت بکنه ولی هرچی خدا بده خوبه فقط سالم باشه جنسش فرقی نداره
قربون این پسمل بشم من با این عکسای خوشگلش


ايشالا
صبر ميكنيممممممم
ممنونم مهربونمممممم
الی مامی آراد
23 خرداد 92 12:40
خدا رو شکر سالمه حالا جنسیتش مشخص میشه یکمی دیگه صبر کن قربون آران جونم بشم کپلی من یه اسفند براش دود کن الان که دارم وبش رو نگاه میکنم آراد هم نشسته کنارم تند تند براش بوس میفرسته عاشقش شده


قربونت برم ممنونننن
چشم عزيزممم مرسيييييييييي
فدات شم مهربونم:
مامان بهراد
25 خرداد 92 14:20
اي جان اين گل پسر چقدر شبيه دخترها شده موهاش ماشاا... داره بلند ميشه بايد براش كش مو بخري خيلي بانمكه بوس بوس بوسسسسسسسسس
حال ميگو جون نيني‌گولوي توي شكمت چطوره از اون برامون بگو


قربونت عزيزممممم
خوبيم
اره كشم ميبنديم