♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

تعطيلات در خانه

1392/3/18 16:10
1,175 بازدید
اشتراک گذاری

سلام كوچولوهاي خوشگلممممم

سلام آرانم عزيز دلمممممم جون مامان نفس مامان

اين چند روز تعطيلات خيلي بد بودددددد انقدر حوصلم سر رفته بود كه نگوخمیازه البته بيرون رفتيم ولي از اونجايي كه خيلي بي حال شدم و حس كار ندارم  و خيلي كسل شدم همشم حالت تهوع دارم خيلي بد بودسبز

چند روزه ميخوام هي بيام اپ كنم اصلا حوصله ندارمافسوس

بخاطر امتحاناي بابا سامان نميتونستيم جايي بريم چون امتحاناي اخريش خيلي سختن ماهم بايد مدارا كنيم تا پنج شنبه ديگه كه تموم ميشه ايشالاااااااااااااااابرو

تو اين چند روزم خيلي بيكار نبوديم ولي من دوست نداشتمخنثی

روز اول تعطيلي با اينكه خيلي حوصلم سر رفته بود دوستامون زنگ زدن بريم بيرون منم كه خيلي بي حوصله بودم براي اينكه ساز مخالف نباشم نگفتم نه و رفتيم پارك و جوجه كباب خورديم كه من حالم بهم ميخورههههههههه

خاله سميرا اينام اومده بودن خونمون به اصرار من موندن بعدشم بيكار بوديمو جمعه هم رفته بوديم مهموني

از 3 شنبه شكمت يكم شل شد كه گفتم شايد براي ميوه باشه ولي از پنج شنبه بيشتر شديو جمعه خيلي بد بودي منم خيلي ترسيدم گفتم نههههههههه اي خدا نكنه دوباره مثل بهمن كه مريض شدي دوباره بري زير سرماسترس ولي خدارو شكر بالا نمياوردي و فقط اسهال شدي منم بهت يكم عرق اترج دادمو نبات سوخته امروز صبحم بهتر بودي خدا رو شكررررررررررفرشته

ولي باسنت خيلي قرمزه و همش دستتو گاز ميگيري لثه هاتم خيلييييييييييييييييي قرمزو متورمه همه ميگفتم دندونته كه اسهال شدي ولي بخدا خسته شدم چرا انقدر دندونات اذيت ميكنن چرا در نميان دلم برات خيلي ميسوزه كه انقدر درد ميكشي عشق مننگرانبغل

همش دعا ميكنم اي خدا بچه بعديم  دل دردي نباشه دندوناشم خوب در بياد و اروم باشه وگرنه اگه خداييييييييييييي نكرده زبونم لاللللللللللللل اونم ايبنجوري باشه من واقعااااااااااااااااااااااااااااا ميميرمو خيلي داغون ميشم

اين هفته هم دارم ميرم دكتر جديد يكي ديگه پيدا كردم خيلي خوبه حالا ببينيم خدا چي ميخواد ديگه

      

حالا ميريم سراغ عكساي خوشگلت

آرانم عاشقتممممممممم با همه اين بدقلقيات كپلكم خدارو هم هميشه شكر ميكنم ولي خوب بايد يكم غر هم بزنم ديگهخجالت                              

         

آران خوشگلم همراه با ديدن عمو پورنگ و خوردن نودليت

اولين اثر هنري با مداد توسط آران جون روي زمين

اينجام رفته بودي سر اشغالا كه گير كردي البته خودم صندلي گذاشته بودم كه نري ولي ديدم تو

پرو تر از اين حرفاييي

صدبارم جاي سطل اشغالو عوض كردم اخرشم درشو كنديچشمک

اينجام كه داشتي تك تك ميخوردي حسابي كثيف كاري كردي

عسل مامان مشغول خيار خوردن ولباس تن كردن كه ميخواستيم بريم پارك

اينجا شبيه وزنه بردارا شدي

اينجام بازم عمو پورنگ ميديدي

قربون جوجه خوردنت برمنوش جونت

هرچند من حالم بد ميشههههههههههههههه

فدات بشم داشتي تلويزيون ميديدي تا فهميدي عكس ميگيرم سريع برگشتي

شايد يكم دير تر بعضي روزا اپ كنم چون حالم خيلي خوب نيست پسر نازمممممممممم ببخش مامانو

 

از دوستاي خوبمون كه نظر ميدن بهم بگيد به نظرتون ني ني من دختره يا پسر ميخوام يه نظر سنجي داشته باشم خيلي جالبه پيشاپيش از نظراتتون ممنونمممممممممممممممقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (85)

مامان آراد(خاطره)
18 خرداد 92 16:21
سلام مرجان جون خوبی عزیزم؟
بمیرم برات که با یه بچه کوچیک و حال بهم خوری چی میکشی...خیلی سخته خدا کمکت کنه
آران کپلم هزار ماشالا هر روز بلاتر میشه...قربونش برم عوض من ببوسش
به نظر من نی نیت پسره


سلام خاطره جوننن
خدا نكنه عزيزممممم
اره خيلي سختههه
فدات شم عزيزمممم
جدي مييگي پسرهههه
چي بگممممممممم
negar
18 خرداد 92 16:28
من که خیلی وقته گفتم فندقمون شازده پسره..


بله بلههههههه گفته بودي عزيزم
مهسا مامان آیهان
18 خرداد 92 16:38
سلام مرجان جون عزیزم
ایشالله زود زود زود خوب شی
من فکر کنم
دختر بشه
آرانم خیلی خوشمزه تر شده قربونننننننششششششششششششش برممممممممم مممننننننننن


سلام مهسا جونمممممم
ايشالا عزيزمممم
بابا متفكررررررررر
ميگي دخترههههه نميدونم والاااااا
قربونت برممممم
مامان ايسو وايسا
18 خرداد 92 16:51
سلام گلم عكسها هم عاليبرا آران خوشمزه عاشق اون عكسشم كه دمر خوابيده توپولوي نازمن فكر كنم ني ني دخمله نميدونم حسم اينو ميگه حالا خدا داند


سلام عزيزممممم
قربونت ممنوننننن
مرسي از نظررررررررت دخترررررره پس
persian mom
18 خرداد 92 17:01
وای وای درکت میکنم
ایشالله نی نی بعدی اروم باشه و اصلااااااااا اذیتت نکنه من که فکر میکنم دخمله، جدول چینی هم درسته ها امتحان کن، از خودت با یه لباس هر ماه عکس بنداز مثل من تو دلتت نمونه .. منِ خنگگگگگگ فقط از شکمم عکس مینداختم یا با لباسای جورواجور..
اران جونمو فدا شممممممممم الهی اقا شده ها.. از عکساش معلومه


سلام قربونت برمممم
ايشالااااااااااااااااا
ااا تو هم ميگي دختررررر باشه ميندازم عزيزممممم
دور از جونتتتتتتتتت
فدات شمممم
عمه ی آتنا
18 خرداد 92 17:53
ای جونم چقد خوش اشتهاس
من حسم میگه نی نی یه دخمل خوشگلههههههههههه


قربونت عمه جونننننن
انگاري پس دخترههههههههه
مامان آوا
18 خرداد 92 17:54
سلام من چند وقتيه وبلاگتونو ميخونم .
خدا حفظ كنه پسرتون و خيلي بامزست

راستي تبريك ميگم تو راهي هم كه دارين انشالله كه خوش قدم باشه.

به نظر من ني ني دخمله چون تو هفته 13 رفتين سونو مشخص نشد پسر زودتر تشخيص داده ميشه و تو هفته 13 جنسيتش كاملا مشخصه اما دختر ديرتر مشخص ميشه.

يه پسر مثله دسته گل كه دارين انشالله خدا يه دخمل خوشگلم بهتون بده البته سلامت باشه پسرو دختر فرقي نداره


مرسي عزيزممممم كه به ما سر ميزنيييي
جدي دختره ميگيييي نميدونم والاااااا
فدات شم ممنوننننننن سلامت باشي
سعيده
18 خرداد 92 18:41
مرجان عزيزم، من نوشته هاي صادقانه و زيباتو خيلي دوست دارم. اميدوارم ني نيتون پسر باشه با اختلاف سني کمي که باهم دارند حتما دوستاي خوبي براي هم مي شن. اميدوارم در کنار هم شاد و سلامت باشيد.



مرسي سعيده جون مهربونمممممممم
ايشالا هر چي صلاحههه
اگه به حرف دوستان باشه فعلا دخترههههه
سلامت باشي مهربونممممم
مامان اهورا
18 خرداد 92 19:19
قوربون این پسر کپل خوووووووووووشگل برم من که روز به روز هزار ماشاله خوشگلتر و بانمک تر میشه. مرجان جونم انشااله این روزای سختت هرچه زودتر تموم شه عزیزم. تحمل کن دیگه. کاری نمیشه کرد مامان کوشولوووووووووو


فدات شم عزيزمممممممم قربون محبتتتت
ايشالااااااا
راستي نظرتو نگفتييي
صوفیا مامان سامیار
18 خرداد 92 19:22
مرجان جون من میگم پسره


مرسييييي از نظرت پسر شد 2 تا همه ميگن دختر
majede
18 خرداد 92 20:05
marjan jo0nam doa mikonam zo0dtar kho0b shi
aran jo0naaaaaaaaam fadat besham k enghad bahal ghaza mikhori...no0she jo0net topolaaaaaam
eshala nini jadide kamtar aziatet kone vali khob ninian dg
man fk konam dokhtar bashe...ye dokhtare nazo khoshgelo topol eyne dadashesh
eshala zo0di kho0b shi do0stam


مرسي ماجده جونمممممممممم
خدانكنه عزيزمممممممم
ايشالا خدا از دهنت بشنوههههههه
توهم ميگي دختره چه جالبببببببب
ممنون عزيزمممممممم
nahid
18 خرداد 92 20:21
سلام عزیزم خوبى.؟ماشالا به آقا آران گل ما.فداش ببوسش.به نظر من نی نی یه دختر ناز و تپل مثل آقا آران.خودت چی دوست داری؟


سلام ناهيد جون خوبم
خوبي عزيزممم
ممنون مهربونممممم
قربونت برم چقدر دخترررررر دوست زيادهه
بعداااااااا ميگم چي دوست دارم
مامان نفس
18 خرداد 92 20:30
عسیس دل خاله اخه چلا مریض شدی؟فدای خوراکی خوردنتمرجان جوون به نظرم نی نیت دخمره.


فدات نفس جونمممممم
توهم ميگي دختررررررررر
ارغوان
18 خرداد 92 22:13
الان اومده بودم بلاگتون یه حالی بپرسم چون بین آپ فاصله افتاده بود که دیدم آپ کردین
باز شما تل زدی و چلوندنی شدی؟؟؟Xقربون اون خیار خوردنت با 5.6 تا دونه مروارید قشنگت آخه زیبا آخه فسقلی آخه کلوچه آخه تپل مپلی که قراره داداش ارشد بشی عزیزممممم*....مواظب خودتون باشید بوس بوس
راستی من فکر میکنم دختر باشه اون نخود چی :دی



قربونت مهربونم مرسي اومدييييييي
فداي محبتتتتت ارغوان جوننننننننن
مرسي چشم حتمااااا
چقدر نظر دختر دارنننننننن
رنگارنگ
18 خرداد 92 23:34
سلام مرجان جون خبی همیشه به گشت وگذاری .به نظرمن دختر .الهی هر دو تاشون به سلامتی باشن


سلام مهربونمممممم
سلامت باشي عزيزممممممم

دخترررررره يعنييييي
پرهام ومامانش
18 خرداد 92 23:44
تریپتتتتتتتت منو کشته اران جونم
انشالله که چیزیت نیست وفقط فقط بخاطر دندوناشه

فک کنم دختری میخایی بیاری
هر چی باشه سلامت باشه وکپ اران جون باشه عالییییییییییییییییییییییییییییییییییهههههههه


فدات شممممم
ايشالاااااااا خداكنهههه
سلامت باشييي
انگار همه ميگن دخترررر
مامان خورشید
19 خرداد 92 0:28
سلام عزیزم وای مبارک باشه دوباره بارداری؟
ایشالله سالم وسلامت دمیاد بغلت من فکر کنم دخمله
خصوصی عزیزم


سلام عزيزمممم
ممنون سلامت باشيييي
پس شما هم ميگيد دخترررررر
ممنون عزيزم
مامان کوروش (زهره)
19 خرداد 92 1:02
ننه بهت میاد پسر داشته باشی


واااااااا جدي ميگي خواهررر
مامان بنیتا
19 خرداد 92 1:40
وای عزززززززیزم قربونت برم با این عکسای نازت آران جووووونم
مرجان جون منم از مرغ به شدت متنفر بودم و سریع بعد از خوردنش حالم بهم می خورد...به نظر من نی نیت دخملیه

خدا نكنهههههههه عزيزمممممم
اره خيلي بده البته مئ جوجه بيشتر بدم مياددددد
دخترهههههه نميدونم والا نظره ديگه
متین من
19 خرداد 92 1:52
سلام مرجان جون اخی اران جونی داره دندوناش در میاد به خاطر همینه که اسهال داره کاش کمتر درد بکشه امیدوارم واسه دندونای بعدی اصلا درد نکشه و بسلامتی همه دندوناش در بیاد
من فکر میکنم نی نی ت مرجان جون پسره حسم اینو میگه ولی جنسیت فرقی نمیکنه سلامتیش مهمه ولی امیدوارم به خوبی زایمان کنی وهر دوتای تون سالم وسرحال باشین
یه دنیا ببوس آران بازیگوش رو


سلام عزيز دلممم
خدا كنه ايشالا كه دندونهههه
خوب پس شما ميگيد پسرررررررررر
فدات شم مهربونمم:
سارا
19 خرداد 92 7:32
بذار من از تجربیات خودم بگم بد ببن خودت چطوری موقع دخترم خیلی وزنم رفت بالا سنگین وکسل وتنبل شده بودم ولی موقع پسرم وزنم کمتر بود خیلی اکتیو بودم موقع دخترم صورتم لک برنداشت ولی واس پسرم ی کوچولو حالا بگو چطوری تو؟سونو هم دخترو میگه دیده نمیشه ی کلام


بگو عزيزمممم
منم سر اران كوچول بودم خيليييي
ولي صورتم خوب بود
پس نصف نصف شد
نميدونم ايشالا دفعه بعد مشخص ميشه
مرسي از نظرت
خاله ی آریسا
19 خرداد 92 8:39
ایشالله این حالتا زودی تموم میشه عزیزم
آران کوچولو رو ببوس عاااااااشق اون تک تک خوردنشم عزیزم بوووووووووووس
آران اگه یه خواهر داشته باشه چی میشه


ايشالااااااا
قربونت مهربونمممممم
چي ميشههههههههه
مامان احسان
19 خرداد 92 9:46
من دوست دارم دختر باشه پس میگم دختره


قربونت برم ممنون از نظرتتت
حنانه
19 خرداد 92 9:53
سلام مامان مرجان
الهی بمیرم خیلی اذیت میشی نه؟
نی نیت به احتمال 95درصد دختره
چون دورو وری های ما هرکی دختر به دنیا آورد دوران بارداریش از مرغ و بوی مرغ و کبابش بدش میومد
آبجی خودمم دوتا دختر داره همینطوری بود دوران بارداریش.
پسر و دخترش مهم نیست ایشالا سالم باشه و قدمش واستون خیر و برکت.
آران جونمم ببوس


سلام عزيزممممم خدانكنههههه
جدييي چه جالب نميدونم والااااااا
اره واقعا سلامتيش مهمه
فدات شم مهربونمم
مامان بهراد
19 خرداد 92 10:27
وايييييييييييييييييييييي چه حسي داشتي وقتي كه صداي قلبشو شنيدي حتماً نفست داشت تند تند ميزد مثل قلب نيني.نگران چيزي نباش تا چند ماه ديگه اونو بغل ميگيري ميبوسيش اميدوارم كه سلامت باشيددددددددددددددددددد


قربونت برم اره خيلي خوب بودددددددددد
ايشالا زودي بگذرههه
سلامت باشي مهربونم
مامان بهراد
19 خرداد 92 10:32
مراقب خودت خيلي باش. عزيزم من فكر ميكنم كه يه پسر ناز و خوجججججججججججججججل و ملوووووووووووووووووووووووووووووس مثل آرانننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننني جونه.
اون عكس جوجه خوردنش مثل بهراد بود كه تو تعطيلات رفته بوديم ساري و داشت همچين جوجه ميخورد كه اينقدر خوشش اومده بود داشت ديگه كم كم استخوناشم ميخورد.
نوش جون همه نيني‌ها
اول خودت سالم باشي بعد نيني‌ات سالم باشه پسر يا دختر هيچ فرقي نميكنه مهم نامدار بودنشه


قربونت عزيزممممممممم
جدي نميدونم والا فعلا همه دختري شدن
اخي عزيزممم ببوسشششششش
فدات شم ايشالاااا
مامان ساجده
19 خرداد 92 10:54
مرجان جون انشاالله همیشه خوش باشید
آران جون حالش چطوره بهتر شده البته من فکر میکنم برای دندوناش باشه چون الان وقت دندونای آسیابه که در بیاد متین هم همیشه بیرون روی میگرفت انشاالله که زودتر در بیاد و جفتتون راحت بشید



ممنون عزيزممممممم
هي بد نيستتتتتتتتتت
جدي اسيابه چميدونم از بس همه لثه هاش قرمزه
ايشالا عزيزم
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
19 خرداد 92 11:14
ســــــلام خوشگل خاله ...
الهی فداتــــ شم ...
مرجـــــان جونم برگشتیم ولی گل پســـری مــــــریض شده ....
اعصـــابم خیلی خورده ایشالا چند روز دیگـــــه با کلی عکس میام ...
آران جیگــــــــــرم و ببوس محکــــــــــــم



سلام عزيزممممم
خدانكنههه
اخي چرا عزيزممم طفليييييي
قربونت برم
majede
19 خرداد 92 11:31

marjan jo0nam maro a halet bikhabar nazarihaaaaa



چشم مهربونممم
مامان ايلحان
19 خرداد 92 11:47
اران خوشگله
مرجاني من ميگم يه دخمل نازو تپولو باشه خودشم شبيه خودت چون اران شبيه باباشه
من دارم ثانيه شماري ميكنم تا بفهمم چيه?هر وقت ميام پاي نت ميام وبلاگت تا ببينم معلوم شده يا نه?
بعد براش اسم انتخاب كنيم



جدي نميدونموالاااا ايشالا هر چي بود شبيه من باشه واقعا اران كپيه باباشه

فدا شمممممم
زودي خبر ميدم
لاله
19 خرداد 92 11:49
سلام مرجان جون . خوبی عزیزم ؟
آران خوشگل هم که دوباره با دندوناش درگیره . فداش بشم طفلی چقدر اذیت میشه با این دندونا
عکسا هم که مثه همیشه قشنگ و عالی




سلام لاله جوننن
اره والا دندونننننننن
خدانكنه عزيزممم مرسيي
ســــرزمــــیـــن شـــکلــکهای متحرک
19 خرداد 92 12:31
مرسی سرزدین
لینکتون کردم


مريم مامان آريا
19 خرداد 92 12:57
اي جان به قربونش برم
چرا موهاشو کوتاه نميکنين؟
فکر کنم تو يه عکسش براش تل زدين.
مرجان جون اين آزمايشو انجام بده و بهم بگو تا جوابتو بدم
وقتي ميخواي بري حمام و لباستو درآوردي با متر دور ناف و اندازه بزن وقتي هم اومدي بيرون و هنوز حوله ننداختي بازم همون دور ناف رو اندازه بزن ببين اندازش کمتر ميشه يا بيشتر
بهم بگو تا بهت بگم
البته من خودم اين آزمايشو نکردم ولي خيلي ها که کردن ميگه درسته
حالا خودتون دختر ميخواين يا پسر؟


خدانكنه عزيزممم
ميخوايم بلند كنيم موهاشوووووووو
اره تل زديممممم
باشه عزيزمم
ولي اخه شكمم كوچولوئهههههههه
بعد ميگم چي ميخوام خودم
مامان هديه
19 خرداد 92 13:00
سلام خوفي؟
ايشلا ي ني بعديت اذيتت نكنه عزيزم مراقب هر دوتا شون باش بووووس منتظرم مشتاقانه اينسري واسه سونو بچت چي ميشه


سلام عزيزممم
قربونت چشم حتماااااا
زیبا مامان آرنیکا
19 خرداد 92 13:48
سلام مرجان عزیز و آران کپلی و توراهی خوشگل که من فکر میکنم دختره مرجان جون منم با تموم وجود برات دعا میکنم که نی نی خوشگلت بچه راحتی باشهآرنیکا هم کولیک داشت و شب تا صبح جیغ میکشید و الانم 2ماهه ظاهرا قرار دندون دربیاره و بیتابه و پاهاشم شدیدا قرمز شده ولی خبری نیست خلاصه اینکه شدیدا درکت میکنم.امیدوارم سر دومی جبران بشه مخصوصا که 2تا بچه باهم کلا کارو سخت میکنه ایشالا که حالت تهوع خودت هم زودتر خوب بشه و راحت بتونی به آران برسی...در ضمن تا جاییکه میتونی آران رو بغل نکن که واست خوب نیست


سلام زيبا جون مهربونمممممممممم
قربونت برم مرسييييييي
اخي پس آرنيكا هم اينجوري بود خدايي خيلي سختههه
مرسي از دعات عزيزممممم
چشم ممنوننننننننننننن
مامان سویل
19 خرداد 92 14:14
سلام خانومی الهیییی چی میکشی با دوتا نی نی؟؟
فک کنم دومی هم پسرهاران جونمو ببوس


سلام عزيزممم
قربونت ميسوزيمو ميسازيممممممم

مرسي از نظرتتتتتت
مامان سونیا
19 خرداد 92 14:30
ای جان دلم خدا بدنده اران جونم چی شده خاله مرجان جون خیلی مراقبش باش الان با حال اسهال داره خیار میخوره براش بده هندونههم بد هست براش عزیزم یک کوچولو کته براش بپز با ماست و نعنا بهش بده بزار زودی خوب بشه وگر نه بخوره به فصل گرمای تابستون ادامه پیدا میکنه خیلی مراقب باش که تا بهار تموم نشده زودی خوب بشه


قربونت عزيزممم
اونجا هنوز اسهال نبود
مرسي عزيزم چشمممممم
zohre,mamane kiyan
19 خرداد 92 14:40
سلام مرجان جون
قربونت برم
آخه خانمی با یه بچه کوچیک خیلی سخته خدا کمکت کنه
آران جونم رو عوض من ببوسش
به نظر من نی نیت پسره
امیدوارم همیشه دنیا به کامتون شیرین باشه زندگی4 نفرتون سرشار از عشقو خوشبختی.



سلام عزيزممممممم
خدانكنههه مهربونممم
اره ديگه خدا كمك كنهه
چدي ميگي پسر نميدونمممممم
فدات شم ممنونممممممم همچنين
مامان بنيتا
19 خرداد 92 15:01
سلام خوبي مرجان جونم
آخه نديده و نشنيده چطوري حدس بزنيم هر چند كه من فكر كنم دختر باشه

هر چي باشه من كه نديده عاشقشم


سلام عزيزمم
قربونت برم خوب حدسه ديگهههههه
فدات شم مهربونممم
نیر
19 خرداد 92 15:48
برا مطلب قبلیت نظر گذاشتم ارسال نشده انگار
بازم تبریک میگم دوستم اانشالله به سلامتی دخترتووووووووو بغل بگیری

اران توپولی من او روناتو بخورم تو قهرمان منی میدونستی

اینم برا خواهرت که امیدوارم عین خودت توپولی باشه

نازی مامانی تحمل کن انشالله زودی این حالتها رفع میشه


قربونت برم عزيزمممم
چرا نظرتو تاييد كردم نير جونننن
قربونت برم مهربونممممممممم
رضوان مامان رادین
19 خرداد 92 15:59
ای جونم آران ناز خاله..فدای خوردنتبه نظرم نی نی تون دخمله


قربونت عزيزمممم
راي دختر بيشترررررره
بهاره مامان ونداد
19 خرداد 92 16:16
وای خیلی سخته ادم تعطیلات رو مجبور بشه تو خونه بگذرونه برات ارزو میکنم که روز های خوبی داشته باشی دوست من
راستی من خنثی هستم ولی ته دلم یه کوچولو شک به دخمل دارم


اره والا خيلييييي
قربونت عزيز دلمممممم
جديييي ولي خوب بازم ميگي دخترررررر
مامان ارسطو
19 خرداد 92 17:13
ایشالا که دختر باشه البته منم از جوجه بدم میومد
اخه 2تا پسر خیلی سخته حالا که شما یه کپل خوشملشو دارین پس خداکنه این یکی دختر بشه
وای تصور کن اران بزرگتر شده مواظب خواهرشه جووووونم


ايشالا عزيزممممممم
قربونت برم ممنوننن
*
اره خيلي خوب ميشه ههها
زهره مامان عرفان خان
19 خرداد 92 22:11
سلام عزیزم ... امیدوارم بهتر بشی خانمی ؛ منم موقع بارداری عرفان خیلی تهوع داشتم و فقط با خوردن یکی دوبار سیرابی که ازش متنفر بوده و هستم خوب خوب شدم... امتحان کن شاید تاثیر داشته باشه
عزیزم خیلی خیلی مراقب خودت باش و خیلی استراحت کن و از همسر مهربونت بیشتر کمک بگیر ... امیدوارم نی نی بعدی سالم و ناناز دنیا بیاد و من فکر میکنم نی نی دختره بخاطر حس ششم


سلام عزيزمممم
ممنون ايشالااااا
واي خيلي بدهههه نميدونم بتونم بخورم يا نه
چشم عزيزممم مرسيييييييي
سلامت باشي مهربونممممم ممنونن
مامان آریام
19 خرداد 92 23:18
من عاشق اون پاهای کپلت هستم...دلم میخواد حسابی بچلونمت
مامانی من دلم میخواد نی نی دخمل باشه که جنست جور بشه....آخه هر چی پستهای قبلی رو خوندم چیزی دستگیرن نشد که بتونم حدس بزنم....ایشاالله بعد از سلامتیش دخمل ناناز تپلی باشه


قربونت مهربونمممممم
اخي عزيزممممم ممنوننننننن
فدات شم عزيزم مرسي از نظرت
زهره مامان آریان
20 خرداد 92 0:03
سلام مرجان جون.امیدوارم هرچیزودتر این حالت تعوع های عذاب آور تموم شه و راحت شی.
وای آران جونم اونجا که داره شکلاننت میخوره خیلی ناز و خوردنی شده.


سلام عزيزمممممممم ممنون ايشالاااااا
قربونت برم
زهره مامان آریان
20 خرداد 92 0:05
من امیدوارم نی نیت دختر باشه.چون خودم دو تا پسر دوست ندارم.به نظرم بزرگ گردنشون خیلی سخته.
و فکر می کنم ادم حتما باید یه دختر داشته باشه.
ولی انشالله هرچی هست سالم باشه.
ای بلا از ما نظر خواستی ولی نگفتی خودت ته ته ته دلت چی میخواد ؟ البته میدونم که وقتی بارداری هیچ فرقی نمی کنه ولی خوب ...



مرسي فدات شممم هر چي قسمت واقعااااا
اره خدايي سختهههههههه
ايشالااا سلامت باشي ممنونممم
من بعدااااا ميگم
hedieh
20 خرداد 92 0:15
شبیه بابای هستی گلم


بله دقيقااااااا
شاه صنم و مامان هانیه
20 خرداد 92 0:49
سلام گلم خوبی
منم همین حالات دارم از همه چیز حالت تهوع میگیرم ولی نسبت به بارداری اولم خدارو شکر بهترم
من فکر میکنم پسر نمیدونم همینجوری به زبونم اومد


سلام عزيزمممم قربونت ممنون
جدييي خداروشكررر
نميدونم والا ببينيم چيههه
مامان اهورا
20 خرداد 92 1:30
منکه اول همه گفتم گلم. گفتم دخمله . هرچند انشاله هرچی که هست سالم باشه


قربونت ممنون عزيزم سلامت باشي
مامی امیرین
20 خرداد 92 8:48
سلام مرجان جون.خدا قوت.
ایشالا که تا نی نی جدید به دنیا بیاد دندونای آران جون کامل در اومده و دیگه یه آقا شده واسه خودش.
من فکر کنم نی نی پسر باشه...
من سر 2 بارداریم همه حالتهام فرق میکرد ولی دیدم که 2 تا یک جنسن.البته به نظر پزشکان این یک شانس که بچه های پشت همی یک جنس بشن.
ایشالا سلامت باشه.هر چی که هست.


سلام عزيزممم قربونت برم ممنون
ايشالا خداكنهههههههههه
نمنيدونم والااااا
سلامت باشي عزيزم ممنون
مریم مامان نیکان
20 خرداد 92 9:06
قربونت برم که اینقدر خوش خوراکی
نوش جونت عزیزم


فدات شممم عزيزك
مریم مامان نیکان
20 خرداد 92 9:32
راستی بابت نظرم ..کاش یه خورده از حال الانتون میگفتید تا بتونیم حدس بزنیم مثلا اگه آب تو دهانتون جمع میشه دختره؛اگه خوشگلتر شدید پسره به هرحال من فکر میکنم پسره آخه میگن اگه فاصله حاملگی اول و دوم زیاد باشه جنسیت تغییر میکنههرچی باشه سالم باشه


ايشالا دفعه بعد ميگم
قربونت ممنون از نظرت عزيزمممم
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
20 خرداد 92 9:55
ما هم تعطیلات رو تو خونه میوندیم به خاطر مریضی ستایش خیلی کسل کننده بود چه خوب که تموم شد
از اونجایی که جدیداً موهای آرانی رو می بندی و به سرش تل میزنی فففففکککررر کنم که نی نی تون دختر باشه


اخييي عزيزممم
حالش بهتره حالا؟
اره خداروشكررررررررر تموم شددد
ههههه جدييي
الان فكر ميكنن من عشق دخترم تل ميزنم
گـُ لـ ی
20 خرداد 92 11:28
ایشاالله که آقا سامان امتحاناتش رو با موفقیت پشت سر بذاره و مرتب برین بیرون ..

آران جوونی هم سالم باشه و مریض نشه که مامانش اذیت نشه ..

وقتی تل میزنه توو موهاش خیلی ناز میشه ..

منم میگم دختر؛ یه پسر یه دختر خیلی باحال میشه ..


ايشالا عزيزمممممممممم
قربونت برم ممنونننننننننن
اره بامزه ميشهههه
اشالا هر چي قسمتهههه
ღبارانღ
20 خرداد 92 11:42
سلام مرجانم..
خوبی؟من می دونم وضعیت تو را...قربونت بروم.خیلی هم با معرفتی...عشقم چطورههههه؟؟
ماه شعبانتون مبارک..ماه خوبی داشته باشی...عزیزمممممممممم...


سلام عزيزم قربونت برم ممنوننننننن
همچنين براي شما عزيزمم
ღبارانღ
20 خرداد 92 11:43
دوباره که توپولو من مریضه... قربونش بروم...جانم..بیا بغل خودم...


خدارو شكر بهتذه عزيزم :
ღبارانღ
20 خرداد 92 11:44
هندونه منو نگاه...قربونت برومممممم... قربونش بروم..مثل مامانی هنرمنده..بده؟


خدانكنهههههه عزيزممم
بله هنرمندهههههه
ღبارانღ
20 خرداد 92 11:45
در سطل را شکسته..کلا اون منطقه را دوست داره..قبلا به خاطر اینه یخچال..حالا در سطل...


اره والا ميبينيييييييييي
ღبارانღ
20 خرداد 92 11:47
جیگرش را بروم...پسر خوبمه..خب میخواسته مامانی صورت خوشگلش را بگیره..الهییییییییییی....توپلولو من...عچقولیم...


قربونت برم عزيزمممممممممممم
ღبارانღ
20 خرداد 92 11:48
من نمی دونم ولی آرانم تک پسر باشههههههههههههههه...اون دختر باشه..ولی چرا حس نمیکنم دختره... دختر باشه...ارانم مال خودمه..دختر هم باشه خوگله نازه..بهش بگو...


قربونت عزيزممممم به هر حال پسر ارشدهههههههههههه
ღبارانღ
20 خرداد 92 11:50
خارج از شوخی...اول حس میکردم دختر دارر می شی ولی حالا حس میکنم پسره...ان شالله هر چی هست سالم باشه...


نميدونم والاااااااااااااا خودم دودلمممم
SaYa
20 خرداد 92 12:17
سلام مرجان عزیزم خوبی؟چه خبر؟منم همیشه نظرای خوب و قشنگتو تو وب دوستان میدیدم و میدونستم مادر خوب و مهربونی هستی اما به دلایلی من نمیرم وب دوستان تا باهاشون دوست بشم چون خیلیا شیوه نوشتن منو دوست ندارن...سلیقست دیگه
اینطور که فهمیدم بارداری عزیزم
چه خوب که زود اقدام کردی
فاصله سنی که بین بچه ها بیافته خیلی بده
الان من و خواهر و برادرم چون باهمیم مامان و بابام عشق میکنن...

هرجا برن فکر بچه کوچیک نداره و کلا به نفعته
منم حس میکنم بچت دختره گلم
آران جونو ببوس قربونش برم چه ماهه
لینکم شدی
خصوصی هم داری عزیزم


قربونت برم ساسا جون مهربوننننن مرسي از لطفت
ممنون كه اومدي پيشم عزيزممممم
اره خيلي خوبه هم سن و سال باشن
موفق باشي عزيزممممم
مموننننننننننن مهربونمن
PERSIAN MOM
20 خرداد 92 14:19
وای یادم رفت خصوصی بدم بی زحمت پاک کن


باشه عزيزمممممممم
بابابزرگ ارسطو
20 خرداد 92 15:55
سلام دوران سختيه ولي ميگذره
مامان ارسطو بيچاره تنهاي تنها بود اين دوران را سپري كرد و هيچي هم به ما نگفت گاهي هم مجبور شد سرم درماني كنه
سلام به آران جونم


سلامم بله واقعاا
اخي جدي چه بدددد
ارسطو خوشگلو ببوسيد
SaYa
20 خرداد 92 16:23
الان واست میزارم
چون برش داشته بودم
با همون رمزی که دادم
هست
فقط اینکه عزیزم
هر سوالی دوس داری بپرس


مرسي عزيزمممممم
ههههه يادم رفت خصوصي كنم اخهههههه
SaYa
20 خرداد 92 16:29
عزیزم گفتی خصوصی دارم ولی نداشتما
واست عکسارو گذاشتم


ممنوننننننننن
لیلا جواهری
20 خرداد 92 16:34
سلام عزیزم. حالت رو درک میکنم. ایشالا این روزها میگذره. و نی نی نازتو بغل میکنی. من وقتی تو شرایط شما بودم. خیلی دوست داشتم. بچم دخمل باشه. هر چند همه میگفتند که همجنس برای خودشون بهتره. حالا برات دعا میکنم. هر چی دلت میخواد باشه. و سالم و خوشگل مثل آران جوووون


سلام ليلا جون مرسي عزيزممممممممممم
واقعا ايشالا هر چي باشه سالم باشه تا ببينيم قسمت چيهههههههههه
SaYa
20 خرداد 92 16:45
عزیزم پست 24 ساعته عکسه دیگه


بلهههههههه ديدمممممم
من زرنگتر بودم سريع ديدممممممممم تا قبل اينكه بيايييييييييييييييييييي
سمانه مامان ستایش
20 خرداد 92 16:57
سلام مرجان جون.اسمتونو تو وب دوستامون دیدم و اومدم اینجا و با اجازتون چندتا از پست هاتونو خوندم و عکسای آران جونو دیدم و عااااشق گل پسر کپلی شدمماشالا خیلی شیرینه،خدا حفظش کنه.
نی نی تو راهی تونم مبااارکانشالا قدمش براتون خیر باشه و چه دختر چه پسر،صحیح و سالم به دنیا بیاد
من فکر میکنم نی نی پسر باشه،هرچند دختر باشه بهتره
برای آران جون و مامان مرجان


سلام عزيزمممم
مرسي ممنون از محبتت خدا دختر خوشگل شمارو حفظ كنه عزيزممم
ممنون عزيزمممممم
مامان هدیه
20 خرداد 92 19:23
سلام مامانی آپ کردم و همینطور سوال دارم بدو بیا


سلام عزيزم اومدمممممم
اریانا
21 خرداد 92 11:46
اولین باری که به شما سر می زنم ولی میگم دخمله


مرسي عزيزم
مامان اميرحسين و ارميا
21 خرداد 92 12:41
من براي بارداري دوممممممم خيلي دوست داشتم بچه ام دختر باشه يه پسر داشتم .بعد يهو حامله شدم ميخواستم قبلش براي تعيين جنسيت رژيم غذايي بگيرم خودم حس ميكردم دختر باشه حتي خواهرم كه اصلا نميدونست باردارم خواب ديده بود يه دخملي تو بغلمه و هي بهش تو خواب ميگم تازه گوشاشو سوراخ كردم اما وقتي رفتم سونو گفت پسره .اما ايشالا اول سلامت باشه وبعد شما اون چيزي رو كه دوست داري خدا بهت بده.چقدر توضيح دادم


اخيييي عزيزم چه بامزه
اره خوب ادم دلش ميخواد ديگهههههههههه
اي وايييي خوابم ديد
قسمت بود ديگه
قربونت برمم ممنون از نظرتتتتتتت
♥ نیم وجبی ♥
21 خرداد 92 14:00
الهی فدات شم عزییییز دلم تپل خوشگلم
مرجان جونم امیدوارم که حال خودت و تو دلیتم خوب باشه
به نظر من فندق کوچولومون دختره


خدانكنه نيكوجونمممممم
مرسي عزيزممم
جدي مرسي از نظرتتت
صبا خاله ی ایسا
21 خرداد 92 18:20
سلام دوست خوبم ببخشید که بهتون دیر به دیر سر میزنم
باموبایل میام نت خیلی سخته
اران جونم ماشاالله نازتر شده تپلیه خالشه
مرجانم من میگم نی نی دخمله


سلام عزيز دلم قربونت برم مهربونننننن
مرسي لطف داريييي
جدي توهم ميگي دخترررررر
نسیم
22 خرداد 92 1:59
مرجان جونم به نظره من دخمل

ایشاللههههههههه دندونای آران جونم همش دربیاد راحت بشه


مرسي عزيزممم
ايشالا
mamanebaran
22 خرداد 92 8:46
سلامممممم مرجان جونمممممم

قربونت برم که حالت بهم میخوره

ایشالله زوده زود بهترو بهتر بشی

وای خدا جونمممممم آرانمو ببین

هزار ماشالله چقدر بزرگتر شدی خاله

قربون نودل خوردنت عروسکمممم

وای تلشو ببیننننننن , وای جوجه

خوردنشو ببین

عاشقتمممممم قند عسللللم

فک کنم یه دخمره توپولی و موپولی

خوشگل درست مثل آرانممممم


سلام عزز دلممممممممم ممنون از محبتتت
فدات شم عزيز دلمممممممممم
بران خوشگلمو ببوسسسسسسس
مینا مامان امیرعلی
23 خرداد 92 17:24
مرجان جونم سلامممم عسیسم تو که هنوز نیومدی بگی نخودفلگنی مون دخمله یا پسمل .... من میگم دخمله ایشالله زوده زوده بیایی خبر بدی چون دارم میمیرم از فضولی


سلام عزيزممممممم بخدا معلوم نيستتتتتت
ايشالاااااااااا
زری مامان مهدیار
26 خرداد 92 11:47
مرجان جونم ایشالا که حالت تهوع هات خوب بشه عزیز دلم
ایشالا که نی نی ت سالم باشه و به سلامتی و خوشی به دنیا بیاد
به نظر من نی نی ت دختره
یه دخمل تپل و خوشگل مثل داداش نازنینش



مرسی عزیزم ایشالا
قربونت همچنین برای نی نی گولوی خودت
مرسیییی
رها مامان راستین
26 خرداد 92 17:57
قوربون این پسر خوووووووووووشگل برم من که روز به روز هزار ماشاله خوشگلتر و بانمک تر میشه. مرجان جونم انشااله این روزای سختت هرچه زودتر تموم شه عزیزم. من که میگم پسره


فدات شم عزیزم خدانکنه مهربونممممم
مرسی ایشالا عزیزم
جدی نمیدونممم
مامان دینا جون
27 خرداد 92 23:04
سلام مرجان عزیزم .کوچولوی نازت مبارک باشه .امیدوارم به سلامتی به دنیا بیاد .دلتون شاد ولباتون خندون .اران عزیزمو میبوسم[ماچ


مرسی عزیز دلممم
ممنون
مامانی هدیه
29 خرداد 92 10:04
سلام خانومی نگران نباش ایشالا دیگه از این به بعد اذیت نمی شی
به نظرم دختر باشه خوشمل تره دیده یه خواهر و برادر کپل


سلام عزیزمممم مرسییییی ایشالاا*
نسرین مامان هلیا و دانیال
30 خرداد 92 0:12
سلام خانمی من که اولین بار وبلاگتو خوندم شیفته مهربونیت و بی ریاییت شدم .ایشالله همیشه شاد و سلامت باشین .آران ناز هم ببوس.نینی هم ازاونجایی که مادر دوست داره هر جفتشو تجربه کنه ایشالله دخمله


قربونت برم عزیزمممممم
ممنوننننننن
بهارک مامان آردا
1 تیر 92 17:08
سلام
اولا من هم میگم پسره

وای الان چه میکشی با ویار و بچه کوچولو
خدا خودش کمکت کنه


سلام عزیزم جدی نمیدونم والا
اره خیلی سخته بخدا مرسی عزیزمم
مامان ملینا و کوروش
4 تیر 92 14:50
مرجان جون من قبلا هم گفتم دخمله عزیزم آخه با این همه سختی و فشاری که داشتی حتما دخمله می دونی که خانوما از همون اول در برابر سختی ها مقاومترن


نمیدونم والا ایشالا
اره والا گفتی :