♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

ارزش

1392/3/21 3:04
2,524 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دل مامان سلام عشق مامان انقدر دوستت دارم كه نميدونم هر وقت ميام برات بنويسم از چه كلمه جديدي استفاده كنم برات نخود فرنگي نازم( هر دفعه تورو شبيه يه چيز مخصوص ميبينم)زبان

با اين اصلا روزاي خوبي رو پشت سر نميزارمو واقعا حالم بده از سر دردو حالت تهوع دارم رو به قبله ميشم ولي بازم دلم نمياد نيام اينجالبخند

چند وقت بود ميخواستم درمورد ارزش گذاشتن برات بنويسمو از تجربم بگم كه نشد ولي اين دفعه عزمو جزم كردمو اومدمگاوچران

خوشگل من راستش من كلا ادم شاد و شيطون خوش خنده يي هستم خيلي هم با همه روراستم و متاسفانههههههههههه انقدر باهاشون زود جور ميشم كه حتي در دل ميكنم و همه چيزو ميگم 

براي اين ميگم متاسفانه چون همه جنبه صداقت و ساده بودنو ندارن

من انقدرررررررر دوستاي زيادي داشتم كه كم كم بخاطر رفتاراشون كنار گذاشته شدن و از زندگيم بيرون رفتن كه برام تجربه شد

هر چند هنوزم خيلي دوست دارمو همه اينايي كه ميگمو ترك نكردم چون تو ذاتمه

به جون خودت كه انقدر با ارزشيييييييييييي من وقتي از يكي خوشم بياد برام فرقي نداره از چه سطحي باشه ميخواد از من خيلي پايين تر باشه يا خيلي بالا تروقتي جور ميشم باهاش روراستم وكلا يكي از خصوصياتم قربون صدقه رفتنه كه به ماماني رفتم(شايدم اخلاقم خوب نباشه)

شايد بعضيا بگن از رو چاپلوسيه ولي خدا و كسايي كه منو ميشناسن ميدونن از ته دلمه و عادتمه نميتونم عادي صحبت كنم خيلي احساساتي هستم

ولي هميشه اين كار خوب نيست من از اعتمادم ضربه خيلي بدي خوردم

من انقدر براشون ارزش قائل بودم كه صميمي ساده باشم ولي اونا ارزششو نداشتن

يا از دوستي و مهربوني قربون صدقه رفتنم همينطور طرف مقابلم فكر كرد خبريه و خيلييييييييييي بالاست ولي نه من بودم كه گندش كردم در واقع مهربوني زياد اعتماد زياد و اطمينان زياد يا حتي راحتي بسيار من كه باهاش خيليييييييي راحت بود باعث شد فكر كنه ادم بالايي و خلاصه........

من از رفتارام ضربه هايي خوردم يا بهتره بگم تجربه هايي به دست اوردم كه اويزه گوشم شد

همه باجنبه نيستن حتي  شيطنتا و خنده هاي زياد من هم باعث يه سري چيزا شد كه متوجه بشم درك و شعور افراد چقدره

آرانم عشقم آرام جونم

هيچ وقتتتتتتتتتتت هيچ وقت هيچ وقت خودتو دست كم نگير چون چيزي كم نداري

با همه خوب باش و مهربون و دوست باش  كاري نداشته باش طرف زير دستته يا از تو بالا تره

خودتو براي كسي نگير يا كسيو خرد نكن

ولي نزار هيچ احديييييييييييييييييييييييي از حد خودش تجاوز كنه و به تو بي احترامي كنه و برات ارزش قائل نباشه

هميشه خودت باش خود خودت

كاري نداشته باش كه چي ميگه تظاهر نكن و به كارا و رفتار خودت ادامه بده

ولي اينو از من داشته باش تو مثل من به هر كسي اعتماد نكن جوري رفتار كن كه از خنده هات شيطنتات و محبتات و دلسوزيات سواستفاده نكنن و هميشه ارزش خودتو حفظ كن تا كسي تورو دست كم نگيره و بالا ببيننت

خيلي دوست دارم حتي نميتوني فكرشو بكني عزيزمممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (95)

سمانه مامان ستایش
21 خرداد 92 3:16
مرجان جون پس شما هم شب زنده داری
درکت میکنم عزیزم.خیلی ها جنبه اینو ندارن که باهاشون صاف و صادق باشی.مشکل دنیای ما اینه که مجبورت میکنن بد باشی و خوبی هاتو پنهون کنی...
متاسفم برای آدمایی که نمیتونن صداقت و روراستی رو درک کنن و اعتمادها رو از بین میبرند...
دلم پر بودااا
آران جونمو ببوس مامان مرجان شاد و پر انرژی


بلههههههه خواب نداريم كه
بله عزيزم واقعاااا
ههههه نه بابا حقيقتو گفتي عزيزممم
ممنون مهربونممممممممم
سمانه مامان ستایش
21 خرداد 92 3:18
راستی من لینکتون کردم تا با هم دوست بشیم


مرسي عزيز دلمممم منم لينكتون كردمم
persian mom
21 خرداد 92 3:20
حالا واسه من ارزش قائل شو یعد از ظهر ساعت 4 اینا بیا کلوپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ حرفات خیلی قشنگ بود مثل خودمی منم خیلی ضربه خوردم..من که زندگیمو میزاشتم پای دوستام شوهرمو ول میکردم شبا پای درد دل دوستم میشستم .. خیلی خرم خیلی الان 1 دونه دوست ندارم همه مجازی.. دوستام در حدِ یه اس ام اس مناسبتی فقط یه دوست اویزونمه که من خوشم نمیاد خلاصه خواهرررررررررررر به قول مامانم زیاد بخندی میگن شفتس.. نخندی میگن خودشو میگیره دوست دارم ارانی عشقم


قربون تو برم منننننننننننن
مرسي عزيز دلممممممممم
اره ميدونم راست ميگي
بابا اخر رفاقتتتتتتتتت
هي روزگارررررررر
مامنتم راست ميگههههههه
فربونت عزيزممممم
مريم مامان نيكان
21 خرداد 92 7:09
تو چه خوبي غزلكتو پر از ناز و نمكنبينم روزيو كه بخوره دلت تركبشينه غم تو نگاهتدل پاكت بشه لك
عزيزم تو اين دنيا يه خوبي ميمونه و بس مطمين باشيد كسايي كه از محبتتون سوءاستفاده كردند خودشون ضرر ميبينند نه شما


مرسييييييييي عزيز دلممممممممممم
negar
21 خرداد 92 10:52
مرجااااااااااااااااااااااان کی ارزشتو ندونسته قربونت برم دوست خوبم تا بیام خفش کنم؟ احتمالا خودش خیلی بی ارزش بوده که ارزش شما رو ندونسته.من خودم تو همین دنیای مجازی قشنگ میفهمم شما چه دل ساده و بی آلایشی داری..
من ارزشتو میدونم و احترام زیادی واست قائلم


قربونتتتتتتتتتت عزيزممممم
از بس خودت خوبي منو خوب ميبينيييي مهربوننم
مامان احسان
21 خرداد 92 11:15
سلام دوست خوب و مهربونم چه عکس مردونه ای از پسر ناناسی گذاشتی حرفهاتم خیلی قشنگ و آموزنده بود دوستتدارم


سلام عزيزمممم
ممنون مرسيييييييييي
مامان نفس
21 خرداد 92 11:39
مرسی بابت رمز مرجان جون.چه پسر خوشملی بخورمش


فداي توو
مهسا مامان آیهان
21 خرداد 92 12:00
واقعا حرفات مرجان جون حرفای دل منم بود منم درست مثل خودتم ولی دیگه دارم درستش میکنم


مرسي مهسا جونننننننن
ديگه بايد درستشششش كرد
مامان ايسو وايسا
21 خرداد 92 12:03
مرجان جون ..كسي ناراحتت كرده گلم..ول كن عزيزم اينم بدون ارزش هر انساني همونيه كه توفكرشه..بعضي ها هم كه به قول خودت فكر ميكنن حتما من چيم كه مثلا منو اينجوري تحويلم ميگيرن....برا آران جوني ونخود فرنگي خشگل تو راهي


نه عزيزدلم كلا گفتمممممممممم
البته خوب قبلا اتفاق افتاده برام
مرسي عزيزممممممم
الهام مامان یسنا
21 خرداد 92 12:10
قربونت برم گل پسر توپولی. مرجان جون عکسش با پلیور سفید خیلی قشنگه. ماشالله شما که گل پسری رو دارید انشالله نی نی تو راهت دختر باشه. دختر خیلی شیرینه. خدا دو تاشون رو حفظ کنه. امیدوارم خیلی زود حالت بهتر بشه عزیزم.


مرسي عزيزمممم خدانكنهههه
ايشالا هر چي قسمت باشه واقعا
دخترم خيلي خوبه
ممنونننننم
مامان اميرحسين و ارميا
21 خرداد 92 12:35
ايشالا آران به حرفهاي مامانش گوش كنه و نصيحتها فراموشش نشه .مرجان خانوم ايشالا حالت خوب شه ما هم منتظريم ني ني رو بدونيم دخمليه يا پسملي


قربونت برم عزيزممممممممممم ممنون
ايشاااا
حتما خبر ميدممم
majede
21 خرداد 92 12:50
marjan jo0nam to0 neveshtehat dard bo0d...in kheili bade k adam az do0stash ya nazdikash zarbe bokhore
taze shahrivariaaaaaaaa kheiliiiii ehsasatian...
in kho0b nist
eshalaaaaaaa dg az in tajrobe ha nadashte bashi

قربونتتتتتتتت ماجده جون
كلا تجربود ديگههههههههههه
مرسي عزيزم ايشالاااااااا
اره ديگه شهريورررررررررررر
مامان حسنا
21 خرداد 92 13:24
خیلی خوبه مامانی چیزی رو واسه خودت سخت نمیگیری
ایشالا نی نی جون صحیح و سالم دنیا بیاد


مرسي عزيزممممممممممم
رضوان مامان رادین
21 خرداد 92 13:30
ای جونم عسل خاله...مرجان جون کی میری سونو تا ببینم حدسم درست بوده یا نه؟؟



اخر هفته يا شنبه حتماااااااا خبرميدمممم
♥ نیم وجبی ♥
21 خرداد 92 13:56
گل گفتی مرجان جون
فدای تو بشم مهربون همه میدونیم که همه این مهربونیات از ته دلته فدات شم


قربونت عزيزم
خدانكنهههههههههه مرسي مهربونمممممممم
پرتو
21 خرداد 92 15:25
عزیزم خصوصی داری


هما
21 خرداد 92 15:58
خیلی خوب نوشتی خانمی.
امیدوارم حالتم زودی خوب بشه.
عزیزم خیلی ناراحت شدم که بعضیا بی جنبه اند ولی من که تا دیدمت و از مهربونیات یه بار دیگه هم بهت گفتم بدون اینکه حتی یه بار همو از نزدیک ببینیم خیلی دوستت دارم.زنده باشی و برقرار.راستی عکسمو دیدی؟رمزو برات گذاشته بودم ها .........


قربونت برم هما جونننن
فدات شم مهربونم لطف داريييييي
دل به دل راه داره عزيزمممم
الان ميامممممممم
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
21 خرداد 92 16:03
الهـــــــــــی من فدای عکس نازتـــــ ...
مرجان جونم اشکــــــــــال نداره یعنی این دوره و زمونه ارزش ناراحت کردن خودت و نداره ...



خدانكنه عزيزمممم
اره عزيزم واقعااا
گـُ لـ ی
21 خرداد 92 16:38
حرفایِ قشنگی بودن و همشون رو هم قبول دارم چون خودمم بعضی هاشونو تجربه کردم ..

ایشاالله که آران جوون از حرفایِ مامانش بهترین بهره رو ببره ..


قربونت برم گلي جون ممنوننن:
پرهام ومامانش
21 خرداد 92 17:04



مريم مامان آريا
21 خرداد 92 17:14
مرجان جون شما گلي بلبلي ماهي
من که عاشق خودت و پسرت هستم
انشالله هميشه از ديگران خوبي ببيني دوست خوبم.
راستي اون آزمايشه واسه زمانيه که شکم کوچيکه مطمئنا يکي دوسانت فرق ميکنه
حالا انجام بده
من فکر مي کنم ني ني ات پسره
اميدوارم اول سالم باشه بعد هرچي خواستي بشه جنسيتش


فدايييييييييي تو مريم جونم از بس خودت خوبيييييي
مرسي لطف داري شماااااااااا
ااا جدي باشه حتما مرسي كه گفتي عزيزممممممم
ممنون از نظرات خوبت
صبا خاله ی ایسا
21 خرداد 92 18:23
اخی عزیزم انشاالله هرچه زودتر حالت خوب بشه
نی نی نازمونم صحیح و سالم به دنیا بیاد
خیلی زیبا نوشتی
دوستون دارم
عکس ارانم خیلی زیباست


مرسي صبا جونم قربونتتتت
منم همينطور عزيزمممممممم
فدات شم
مامان شیوا
21 خرداد 92 20:48
مرجان جون یه جایی خونده بودم بعضی آدما مثل عکس میمونن.وقتیکه بزرگشون می کنی کیفیتشون میاد پایین
به نظرم آدم باید وقت و انرژیشو صرف کسی کنه که ارزششو داشته باشه.مثل تو


بله عزيز دلم دقيقاااااااااا
قربونت برم مهربونممم
SaYa
21 خرداد 92 22:09
سلام مرجان جون خوبی قربونت برم؟واااای تمام خصوصیاتی که گفتی مثل من بود...
اتفاقا واسه بعضیا باید خودتو بگیری بدجورم خودتو بگیری
قبلا اینجوری نبودما ولی مثلا یه سری آدما شعورشو ندارن و به قول داییم که میگفت:ما خودمون ساده ایم همیشه به یکی انقدر بها میدیم که اون واسه ما شاخ میشه
من کسایی که واسم کلاس بزارن بدجور خردشون میکنم...چون خودم همیشه با دیگران صاف و صادقم و هیچی واسشون کم نمیزارم
قربونت برم دور از جونت که میگی رو به قبلم عزیزززززززززم
ایشالله زودی حالت بهتر میشه قربونت برررررم من
راستی مرجان جون از کدوم شهری؟بمیرم برات بابت لینکبخدا حواسم نبوده الان لینکت میکنم قرررررربونت بررررم


سلام عزيز دلممم قربونت برم خوبيم تو خوبي
اره واقعا راست ميگي ولي من نميتونم بخدا
دقيقا راست ميگه داييتون
چي بگم والا ادما اينجورين ديگه بعضياشون
قربونت برم مهربونممممممم
من تهرانم عزيزم
ممنوننننننننن عزيزم
majede
22 خرداد 92 0:46
eshala zo0di bhtar shi marjaaaaaaan jo00000n

arane topolamo bebo0oo0o0o00os...


فداي تووووووووو مهربون خوبم
شاه صنم و مامان هانیه
22 خرداد 92 0:46
ااااااااا مرجان جون کی ازارت داده
تو قلبت به این مهربونی به این خانومی
هرچند من ندیدمت اما واقعا خلوص نیتتو میتونم حسش کنم
عزیزم منم اینجوریم به خاطر زود باوریم و خوش خیالیم ضربه های سختی خوردم ولی هرکدوم یه تجربه خوب بود
خودتو اصلا ازار نده
هرکس بسته به شخصیتش رفتار میکنه
از روی ماه پسر گلت بوس
مراقب خودت و نی نی هم باش


فدات شم عزيزممم
مربوط به گذشته دوره
خيلي بده ديگههههه چشم عزيزممم مرسيييييييي
فداي توووو
مامان آریام
22 خرداد 92 1:05
مرجان جون میبینم که یکی مثل من پیدا شد که همه از رفتارش سوء استفاده میکنند. اما من تو وبلاگ خودم مینویسم از دست این زمونه و ادمهاش


اخي عزيز دلمممم
راست ميگيييي
واقعاااااااا
SaYa
22 خرداد 92 1:37
بیداریییی؟


بيدار بودم ولي اران بود نتونستم بيام
متین من
22 خرداد 92 2:06
سلام مرجان جان چه ساده و زیبا احساسات وتجربه هات بیان کردی
اره راست میگی منم موافقم وقتی با کسی خیلی احساس راحتی میکنی نمیدونم چرا بعضی ها خودشون گم میکنن فک میکنن خبریه
ولی چه خوبه که تو هم خوش رو هستی و خیلی مهربون پس دوسی من شو منم خیلی به تو شباهت دارم
اران ببوس امیدوارم حرفای که تو این پست گفتی به درد اینده ش بخوره ازشون استفاده کن
این هم یک بوس خوشکل واسه اون نی نی تو راهی


سلام عزيز دلمممم
بله ديگه هر كي يه مدليهههههههههه
قربونت برم ماكه دوستيمممممممممم
فدات شم ممنوننننن*
مامان بنیتا
22 خرداد 92 2:16
مرجان جون از نوشته هات توی همه پست هات قشنگ معلومه خیلییییی خوب و مهربونی عزیزم...آدمهای خوب هم چون همه رو مثله خودشون بی ریا می بینن بیشتر ضربه می خورن ولی تو خودتو واسه این مسایل ناراحت نکن که واقعا ارزش نداره
قربونه آران جونم برم با این چال خوشگل رو لپش


قربونت برم ممنون عزيزم لطف داري شماااااااااا
فدات شممممم دختر خوشگلو ببوس*
زهره مامان آریان
22 خرداد 92 8:32
این روزا دورنگی ها خیلی بیشتر شده.ادم واقعا میترسه بخاد با همه صاف و ساده باشه که خیلی جنبه ندارن و از محبتت سو استفاده می کنن.
امیدوارم آران جون از حرفا و تجربیات مامانش استفاده کنه.
راستی ما بی صبرانه منتظریم ببینیم نی نی چیه؟البته فکر نکنی ف ض و ل ی م
نه فقط حس کنجکاویه زیاده
بوس برا آرانم و نی نی ناز تو دل مامانش.
مطمئنن هرچی باشه مثثله داداشش تو دل برو و خوردنی میشه.


اره عزيزم درستههههههه
ايشالاا كه استفاده كنهههه
نه عزيز دلمممم اين چه حرفيهههه
تو پست قبل خودم گفتم بگين جنسيتو
فدات شم مهربونمممممم
mamanebaran
22 خرداد 92 8:40
ای جانممممممممممممممممممم

قربونت برم که انقدر با احساسی

نازنینم منم مثل خودت احساسی و

قربون و صدقه ای ام اما برای مهم

نیست که دیگران فکر کنن که چاپلوسم

و یا برای خود شیرینی اینکارو

می کنم , این قلب ماست که سرشار از مهربونییه

باور کن جدی میگممم

همیشه مهربان باش و از افتادن

نهراس چرا که بدها همیشه حضور

دارن


خدانكنه عزيزمممممممم
فدات شم بله درست ميگيييييييي
ممنون از نظرت خوبت
شبنم
22 خرداد 92 11:02
هزار ماشااله
چقدر این عکس آران قشنگه



rقربونت عزيزممممممممم
مامان بردیا
22 خرداد 92 12:37
مهربونی و صداقت قشنگترین چیزیه که خدا به آدما میده. افتخار کن به این دل مهربونت. هر چند با نظرت موافقم که خیلی ها ارزش این رفتار رو ندارن...
این چند وقت نشد بیام دیدنتون شرمنده اما الان با دیدن عکسای آران خوشکلم حسابی سر حال شدم.ببوس روی ماهشو. مواظب خودت و نی نی گلمون خییییلی باش


قربونت عزيز دلممم
ممنون از نظرتتتتتتتت
عمه الناز درینا
22 خرداد 92 13:02
سلام من همیشه میام و به آران توپولیه خوردنیه بامزه شیطون سر میزنم

ولی متاسفانه تابحال براش نظر نذاشته بودم

ولی این پست شما واقعاً هم بدرد من خورد هم امیدوارم آران جونم بزرگ شد ازش استفاده کنه چون واقعیت تلخ روزگار ماست که آدما اکثریت از خوبیهای دیگران سواستفاده میکنن من چون جدیداً این اتفاق برام افتاده خیلی تحت تاثیر این پست شما قرار گرفتم امید وارم هردومون و آدمهای امثال ما بتونیم محبت هامون رو کنترل کنیم که نشکنیم

آران جونم همیشه محبت کن و خوب باش ولی به اندازه ظرفیت آدمها تا بعداً پشیمونت نکنن

برای مامان آران خوردنی





سلام عزيزم مرسي ممونننن
بله واقعيت ديگه
متاسفانه بعضيا اينجوري هستن
قربونت برم ايشالااااا
ممنون كه به ما سر زدي مهربونمممممم

مرمربانو
22 خرداد 92 16:37
سلام عزیزم...افرین واسه داشتن قلب پاک و شاد...و افرین بهم همتتت ن که دوباره مامان شدی....ایشالله این روزای سخت تهوع و سردرد هم تموم میشه..چقدر من هم دوس دارم دوتا نی نی داشتم ..ایشالله در اینده
لبنکتون کذدم که از تجربه هاتو ن استفاده کنم


سلام عزيزمم ممنون از محيتتتت
ايشالاااااااااا
منم لينكتون كردم عزيزم
مامان سویل
22 خرداد 92 16:41
مرجان جون واقعا که خوب نوشتی


مرسي عزيزم
مامان رخي(مامان رادوين)
22 خرداد 92 17:10
مرجي جون دركت ميكنم دوست خوبم
منم مثل خودتم ولي همه مثل ما نيستن دل همه رو بدست مياريمو هميشه دل خودمون شكستست[گريه]
بعضي وقتها فكرميكنم من اشتباه ميكنم اينجوري رفتار ميكنم ولي بعدش پشيمون ميشم دلمون دريايي و تنها دوستمون خداي مهربونه
اينو مطمئن باش خدا خودش از دل ماها خبر داره و زودي كسايي كه دل مارو ميشكنن به سزاي كارشون ميرسونه[چشمك]
پس غصه نخوردوست خوبم بدون خداي بزرگ كنارته و جاي حق نشسته خوشگلم


اره عزيزم ميدونم چي ميگيييييي
قربونت برم با دل مهربونتتتتتتتتتتتت
فدات شم مرسي عزيزم چشممم
مامان کیان
22 خرداد 92 17:59
عزیزم حرفات خیلی قشنگ و
آموزنده است انشاالله آران جان از
تجربیات مامانش بهترین استفاده
رو میکنه .


ايشالا عزيزمممممممم
ممنون
مامان هدیه
22 خرداد 92 18:36
سلام حرفای پر معنی بود و بسیار آدمو تو فکر میندازه که به خودمون بیایام و....
ایشلا گل پسرتم دقت کنه


سلام عزيزم ممنونننن
ايشالاااااا
سمیرا مامان پرنیان
22 خرداد 92 18:37
دوست خوبم ای مشکلات واسه منم پیش اومده و خیلی درسها گرفتم اما چه کنم که ذاتا آدم کینه ای نیستم و خیلی زود فراموش میکنم عاشق اون نخود فرنگی کوچولو و آران نانازی هستمممممممم


تجربه ميشه براي همه ديگهههههه
قربونت عزيزممممممممممممممم
مامان ساجده
22 خرداد 92 23:28
مرجان جون منم باهات موافقم بعضيها واقعا جنبه محبت ندارن اگه ي كم باهاشون گرم بگيري فكر ميكنن چه خبره ي مدت كه ميگذره ديگه آدمو قبول ندارن
دوستم انشاالله كه زودتر اين روزهاي سختت تموم بشه
ولي خودمونيما اين نيم وجبي كاري داره باهات ميكنه كه ديگه حوس بچه سوم نكني
راستي سر آرانم همينطور بدويار بودي؟
چون ميگن اگه حالتاي آدم سر بارداري دوم با اولي فرق داشته باشه جنسيتش يكي نيست


بله عزيزم درست ميگييييي ايشالااااااكه تموم شه
اره ديگه سوميم ميخواستم ديگه سخته
سذ ارانم خيلي حالم بد بوددد
ممنون از نظرتتت
ارغوان
22 خرداد 92 23:45
کی مرجان جونو اذیت کرده؟؟جمع شیم بیایم دعوااا ... با تک تک حرفا موافق بودم واقعا درسته خیلی از آدما بی ارزش و لیاقت خیلی چیزها رو ندارن و نه تنها لطمه ای نمیبینن بلکه اصلا واسشون مهم هم نیست!من خودم آدمی هستم که زود اعتماد میکنم دل میبندم و دیر فراموش میکنم و بعضی وقتا خیلی چیزا رو نمیشه از یاد برد و به دست فراموشی سپرد و این ماییم که اذیت میشیم و ضربه میبینیم و این خیلی بده شاید مقصر هم خودمون باشیم ، نمیدونم ... !!
چقد دلم پر بود :دی
دوستون داریم و در آخر من قربون اون لبخند قشنگش بشم آخهههه با اون چال خوشگلش پسرک دوست داشتنی X



فدات شم عزيزمممممممممممم قربون مهربونيت نميخواد خودم دعوا كردم
بله عزيزم درست ميگي
بايد بگي هي روزگار پر كلك با ما وفا كنننننننن
قربونمت برم عزيز دلمممممممممممم منم خيلي دوستتون دارم
هیراد و عمه لیلاش
23 خرداد 92 9:20
فدای مهربونیت بشم
میدونی هیچکس نمیتونه خودشو عوض کنه حتی دنیایی ضربه هم بخوره تو هم نمیتونی خوبیهاتو از خودت دور کنی چون ذات وجودت خوبیه
اران گلمو ببوس


خدانكنه عزيزم
بله عزيزمممممم درستهههه
قربونت عزيزممم
الی مامی آراد
23 خرداد 92 12:41
اگه دستم بهت برسه میام و درسته قورتت میدم عشقم


قربونت عزيزمممم
مامان بنيتا
23 خرداد 92 16:52
مرجان جون من كه با يكبار ديدنت عاشق اخلاق خوبت شدم واقعا دوست داشتني هستي
متاسفم براي كساني كه لياقت دوستي با شما رو نداشتن
آران جونم عكست خيلي نازه خاله جون


قربونت برم سحر جون مهربونممممممممممممممممم
لطف داري عزيز دلممممممم
بنيتاي نازمو ببوس
لیلا جواهری
23 خرداد 92 17:08





مینا مامان امیرعلی
23 خرداد 92 17:22
عزیزمممممممم نبینم ناراحتیتو ... جیگرتو برم کی دل نازکتو شکسته ... عزیزم ولی از شوخی گذشته من نمیدونم کی باعث شده برنجی اما حرفم اینه خودتو برای کسی که ارزش نداره هیچوقت تحت هیچ شرایطی ناراحت نکن


فدات شم مهربونممممممممممم
كلا گفتم براي زمان قديم بودددددددددده
مامان الیناجونی
23 خرداد 92 19:20
سلاممممممممم عزیزم الهی بگردم میفهمم چی میگی همین چهار ماهه اول یه خورده سخته امیدوارم زود زود حالت بهتر شه
عزیزدلم از چهره ات مشخصه چقدر خوب و روراست هستی و چیزی توی دل مهربونت نیست امیدوارم د.تا فرشته نازززت هم رفتارهای خوب مامانشونو سرلوحه کارشون بدونن


سلام عزيز دلمممممممم اره واقعا سختهههه
ممنون مهربونم لطف داريييييييييييييي
فداي توووو
SaYa
23 خرداد 92 21:47
یه خصوصی دارید مرجان بانو


بله بله بازم چشممممممم
SaYa
23 خرداد 92 21:52
قرررررررربونت برم عزیزم
شهریور دارم میام تهران


اخي چه خوبببببببببببب
SaYa
23 خرداد 92 21:52
یه خصوصی دیگه عزیزم


بله بله ممنوننننن
SaYa
23 خرداد 92 23:11
خصوصی بفرست منه خنگ نفهمیدم


دور جون چشمم اومدم
زهرامامانه ایلیا جون
24 خرداد 92 5:00
آپم ...........…...…’•,.آپم `’•,*’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
آپم و منتظر حضور گرمت

خوشحال ميشم به ديدنم بياي


حتمااا
zohre,mamane kiyan
24 خرداد 92 11:12
سلام مرجان عزیزم
منم خیلی از این مشکلات دارم و فقط از سر دلسوزی همه اینها پیش میاد....
حالا ناراحت نباش شما عزیزم
اما اگه راه حلی پیدا کردی خوشحال میشم منم راهنمایی کنی


سلام عزيز دلمممممم
بله دقيقااااا
چشم عزيزممممم حتما خبر ميدم
لاله
24 خرداد 92 12:43
سلام مرجان جون
واقعا"راست میگی همه ی حرفات و قبول دارم توی این دوره و زمونه آدم هر چی بیشتر صادق و رو راست باشه و محبت کنه بعده یه مدت همه ی توقعات میره بالا و میگن وظیفش بود ولی از اون ور همونایی که واسشون کلاسای الکی میذارن و تحویلشون نمیگیرن براشون با ارزشترن
الکی غصه نخور خودتو ناراحت نکن به فکر گل پسر توی شکمت و آران جون باش
حس من میگه پسره


سلام عزيز دلم قربونت برم بله دقيقااااااا
چشم ممنون از نظرات خوبت
ღبارانღ
24 خرداد 92 15:25
سلام مرجانم...خوبی عزیزم؟آرانم بهتره؟ امروز به یادت بودم...وسط کلی کار امدم پیشت...


سلام عزيزممممممممم مرسي مهربونممممممممممممم
ღبارانღ
24 خرداد 92 15:26
قربونت بروم تو خوبی...ناراحت نباش...


نه ديگه نيستممممممممم قبلا بود
ღبارانღ
24 خرداد 92 15:28
تو با مهربونیت خودت را دست کم نگرفتی...خودت را بالا بردی....قربونت برم..چقدر ناراحتی؟


فدات شم عزيزم اين براي قديم قديماست:
ღبارانღ
24 خرداد 92 15:29
ای جونم...عکس شمالش را گذاشتی..قربونششششششششششش بروم...اخه خاله تو چقدر نازی... خدا حفظت کنه...


اره شماله
فدات شم خدانكنههههههههه
منا (مامان کورش)
24 خرداد 92 19:24
سلام مرجان جون امیدوارم حالت تهوعت زود خوب بشه عزیزم درکت میکنم اکثر افراد بی جنبه هستن اصلا درکشون نمی رسه منم همین طور هستم منم از بعضی دوستام فاصله گرفتم


سلام عزيزممممممم
قربونت بهترم عزيزمممم
خوب كردي بايد فاصله گرفت عزيزم*
مامان فرشته
25 خرداد 92 9:33
با افتخار لینک شدیننننننن


مامان علی خوشتیپ
25 خرداد 92 10:26
الهی قربونت برم...کی ناراحتت کرده...خدا ناراحتش کنه
چقدر خوشمله عکس پسری


خدانكنههههههههه
مرسي عزيزم
مامان علی خوشتیپ
25 خرداد 92 10:28
خصوصی


چشم
معصي
25 خرداد 92 10:39
سلام مرجان خانم خوبي عزيز دل خاله آران تپل ما چطوره خانمي منم خيلي از صميمي ترين و مهربونترين دوستام ضربه خوردم و براي همين ديگه ازشون فاصله گرفتم و اعتماد نمي كنم چون اصلا ارزششو ندارن خودتو ناراحت نكن اميدوارم كه روزهاي خوبي پشت سر داشته باشي با آران گلت و دختر گلي كه توي راه داري ارانو ببوس


سلام عزيزمممم
مرسي فدات شم خوبيم
بله دقيقااااا
ممنون مهربونم
مامان سانلی
25 خرداد 92 11:17
سلام ارانم.سلام مرجانم.دلم کلی تنگ شده بود براتون.پستهای نخونده رو تند تند خوندم.عزیزمین.
یعنی از روی نوشته هات کاملا شخصیت خوبت مشخصه.صاف و ساده و خانوم.کاملا مشخصه که چقدر مهربونی.اینهمه دوست وبلااگی قشنگ نشون میده که همه جذبت میشن.از بس خودتی.هر کس هم قدر دوستیتو ندونسته خودش ضرر کرده.یه دوست خوبو از دست داده.
قربونت برم اران جون با این عکس خوشگلت


سلام عزيز دلممممممممم
فدات شم مهربونمممممممممم خودت مهربونو خوبييييييييييييييييي
فداي تو
مامی امیرین
25 خرداد 92 11:52
چه حرفهای قشنگی برای گل پسرت نوشتی..
گاهی آدم چوب خوب بودنش و میخوره..
جواب ندادن به کارها و حرفهای دیگران هم این حرفها رو بسشتر میکنه.
همش با خودم میجنگم که هر وقت از کسی ناراحت شدم جوابشون و بدم ولی متاسفانه نمیتونم.


قربونت برم عزيزمممممم
بله عزيز واقعاااااااا
اخي عزيزمممم مهربونم
بهاره مامان ونداد
25 خرداد 92 12:10
مرجان جونی غصه نخور هر کس به اندازه ظرفیتش سهمش از دوستی تو که خوبی همه رو هم مثل خودت خوب میبینی
راستی نرفتی سونو؟


بله عزيز دقيقااااااااا
چرا رفتم معلوم نشد
بهناز
25 خرداد 92 13:37
سلام ..با عكساي جديد آپم ..منتظرم..


چشم حتمااااااا
مامان بهراد
25 خرداد 92 14:17
اي جانم من فكر ميكردم كه توي اين دنياي بزرگ فقط من هستم كه همچين خصلتي دارم كمااينكه امروز صبح دقيقاً ساعت 6:45 يكي از بهترين هم سرويسيام و يا بهتر بگم همكارم چنين جسارتي نسبت به من داشت به من خيلي برخورد تصميم دارم از امروز بعداز ظهر كمتر از 45 دقيقه ديگه رفتارم نسبت بهش عوض بشه خودمو خيلي دست پايين گرفتم اما اينطور نيست همه بايد به هم احترام بذارند.
من نه فقط از دوست يا همكار بلكه از نزديكترينم هم چنين رفتارهايي ديده‌ام شايد عادي بشه ولي فراموش نميشه.
نگران چيزي نباش ما درد مشترك هستيم.
مهم خانواده يعني همسر و فرزندان هستن همين و بسسسسسسسسسس
فرزند دومت هم پسره راستي كي مشخص ميشه مرجان جونم زود بگو منتظريم آپم زودي بيا


اي بابا چه بدددد خدايي خيلي بذه
اره عزيزم راست ميگيژمرسي از نظرت چشم حتما ميام
ارلا
25 خرداد 92 23:11
سلام دوست من وبلاگ بیستی داری خوشحال میشم به من سر بزنی اگه تبادل لینکم کنیم چه بهتر بهم نزدیک تریم


سلام عزیزم چشم میام
ممنون از نظرت فقط الان لب تابم ترکیده درست شد زودی میام
زری مامان مهدیار
26 خرداد 92 11:51
مرجان مهربون و پر انرژی مطمئن باش مزد این خوش قلبی و مهربونیت رو می گیری
خیلی خوبه که به گل پسر هم خوش قلبی و مهربونی رو یاد می دی
دووووووووووست دارم هزار تا


فدات شمممم زری جونم خوبی از خودته عزیزممممممم
مرسی منم هزارتا دوستتتتت دارم
خاله ی آریسا
26 خرداد 92 12:13
. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام
. . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.-
. . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_,
. . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_
. . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨`
. . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸
'``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨
, . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’
. . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨
. . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯
. . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./
. … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ .

چشم حتما
عالمه مامان امیرحسین
26 خرداد 92 13:14
سلام راستی نی نی جدید دخمله یا پسل


سلام عزیزم معلوم نشد
مامان کوثری
26 خرداد 92 14:24
با سلام طراحی تم تولد و تم های مختلف جشن های کودکان ، طراحی تم جشن الفبا ، طراحی تقویم ، طراحی انواع فریم های کودکانه و هر طراحی دیگه ای که دوست داشته باشین رو با ما تجربه کنید طراحی و چاپ و بسته بندی انواع گیفت های هدیه مخصوص هر جشنی که شما بخواهین http://temparti.blogfa.com/ چاپ همه موارد هم انجام میشود در صورت نیاز چاپ و برش طرح های خودتون هم میتونید به ما بسپارید حتما برای یکبار از وبلاگ من دیدن کنید امیدوارم خوشتون بیاد از نمونه کارهام http://temparti.blogfa.com/
مامان بهار
26 خرداد 92 16:38
عجب دل پرییییییی
میفهممت


پگاه مامان آرتین
26 خرداد 92 16:41
سلام به مرجان گلم وآران عسل ونینی ناز
ببخشیددیرسرمی زنم درگیر یک سری کارای اموزشیم
عزیزم رفتارمنم عین شماست.ولی منم بانطرت موافقم. وازرفتارم ضربه خوردم.

ولی عشقم خالصانه به تووآران تقدیم می کنم.برای همینه روزاولی که دیدمت مهرت عجیب به دلم نشست.
پسرگلمو ببوس ونینی نازو




سلام پگاه جون قرب.نت برم
ممنون با همه گرفتاریات میایی عزیزممم
مرسی از مهربونیتتتتت قربونت برم
رها مامان راستین
26 خرداد 92 17:50
عزیزم من به خاطر این رفتار به تو تبریک میگم اگه کسی کاره کرده از حسادت که این خوش اخلاقی تورو نمیتونه تحمل کنه


قربونت ممنونمممم
مرسی عزیزمممم
خاله جونی
26 خرداد 92 19:28
سلام گلم خیلی زیبا نوشتی یه جورایی زدی تو هدف همیشه همین بوده و هست
آران جون هم ببوسش


سلام عزیزممم
ممنون از نظرت فدات شم
SaYa
27 خرداد 92 0:15
سلااااااااااااام عزیزم خوبی؟چه خبر؟آران جون خوبه؟
بهتری ؟ویارت خوب شد؟


سلام عزیزم سلامتی
قربونت بد نیستیم مهربونم
هی نه زیاد خوب نیستیم
رنگارنگ
27 خرداد 92 0:45
سلام مرجان جون خوبی آران جان خوبه .الهی زودتر حالت خوب بشه طبیعیه دیگه سختی داره باید تحمل کرد مواظب نینی هم باش


سلام عزیزممم مرسی ممنون قربونت برم
مامان بهراد
27 خرداد 92 10:14
سلام مرجان جونم خوبي نينيگولو چطوره از همه مهمتر آران جون در چه حاله اين خوشگل خاله خودتو هيچوقت ناراحت نكن دنيا همينه ولي راجع به ارزش واقعاً منم تجربه كردم پس زندگي كن با دو تا خوشگل پسر اااااا راستي گفتم با دو تا پس حتماً دوميشم پسره ديگههههههههههههههههههههههه



سلام عزیزممم
ممنونم خوبیم
مرسی از نظرت عزیزم ایشالا هر چی قسمت باشه
majede
27 خرداد 92 12:20
marjan jo0n kho0bi azizam???????
halet behtar shode?/


قربونت هی بد نیستیم عزیزممم
ارغوان
27 خرداد 92 12:34
**
آرانمون و مامان مرجانش چطورن؟X



فدات شم بد نیستیم عزیز دلممم
الناز مامان بنیا
27 خرداد 92 14:56
امیدوارم تو دوستم هیمشه شاد و خرم باشی عزیزم


ممنون عزیزم همچنین
مینا مامی لیانا
27 خرداد 92 20:11
سلام سلام عزیزای من
مرجان عزیزم این قلب مهربون و دل پاکت رو میرسونه اما خب متاسفانه همه مثل تو نیستن و نمیشه خیلی زود اعتماد کرد من مطمئنم آران عزیزم و فندق کوچولوت هم مثل خودت مهربون و گل هستند مراقب خودتون باشید دوستتون دارممم بووووووووووووووووووووووووووووووس

سلام عزیزمممممم مرسی از لطفتتتتت
منم همینطوررر
مامان دینا جون
27 خرداد 92 22:55
سلام مرجان عزیزم .کوچولوی ناناز نازیت مبارک باشه امیدوارم که همیشه تنتون سالم باشه .لباتون خندون .اران عزیزمو میبوسم


قربونت عزیز دلم
نازی مامان امیر علی
28 خرداد 92 12:42
سلام عزیزم
خوبی اران خوشلم خوبه
تو دلیت چطوره
عزیزم امیدوارم هیچ وقت ضربه نخوری از ادمای دوست نما
تو واقعا گلیییییییییی
دوست دارم
بوسسسسسسسسسسسس


قربونت برم مهربونممممممممممم فدات
مامان سونیا
28 خرداد 92 15:58
حرفهات خیلی قشنگ بود عزیزم همیشه خداوند بنده های ساده و مهربونش رو دوست داره و تنهاشون نمیگذاره پس ناراحت نباش و امیدت به خدا باشه


قربونت عزیز دلممممممم مرسی
مامان ایناز
28 خرداد 92 16:46
سلام عزیزم وب پسملت اوشکله با اجازه لینکت کردم آپ شدی و قابل دونستی لینک کن


سلام عزیزممم مرسی چشم حتما
مامانی هدیه
29 خرداد 92 10:00
حق با شماست عزیزم همه چیز تو این دنیا حد و اندازه داره حتی روراستی


بله عزیزمممم واقعا
ღبارانღ
29 خرداد 92 11:19
سلام
وبلاگ www.rainii.blogfa.com مال من نیست...براش نظر نذار...مال کس دیگه است...خواستم اس بدهم گفتم خاموشی...


باشه مرسی
مامان آنی
1 تیر 92 19:28
از صورت زیبات معلومه که خوب و مهربونی مرجان جون من هم باهات در مورد بعضی چیزهایی که نوشتی موافقم


فدات شم مهربونممممممممم ممنون
مامان نیروانا
1 تیر 92 22:56
سلام.من تازه با وبت آشنا شدم .عزیزم اخلاقت چقدر شبیه من.منم خیلی دوست داشتم که الان همشون و گزاشتم کنار .خیلی دوست دارم با کسی که متاهل و خصوصیاتش مثل من آشنا بشم.به وب منم سر بزن.پسر بانمک وتپلتم از طرف من ببوس


سلام عزیزمممم
مرسی ممنوننن
حتمامیامممم:
persian mom
6 تیر 92 16:27
مرسی عزیزممممم
من خودمم دیر به دیر میام
خونه رو وقت نمیکنم مرتب کنممممم
بیشتر شبیه منههههههه
محصوصا چشماش اخر نیومدی ببینیمممممم


سلام خانوممممم
اخی راست میگی میدونممممم
بهخدا نشدددددد شرمنده فدات شممممم
حالا میبینمت میگم*