♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

به زودی میام با کلی خبرررررر

1392/4/1 22:11
1,469 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم اول همه از همتون تشکر میکنم خیلییییییییییییییییییییییییییی بخاطر نظرات خوبتون برای 2 تا پست اخیر مرسی از مهربونیتون خیلیییییییی دوستتون دارم

ببخشید که نظراتتون دیر تایید میشه

سونوگرافی رفتم  2 بار ولییییییییی پاهاش بسته بود یا دستش جلوی پاهاش بود معلوم نبودمتفکر

اران جونم ال سی دی لب تابو خورد کرده باید درست کنیم در دست تعمیرهنیشخند

خود من یا زیر سرمم بودم یا بیحال از حالت تهوعنگران شرمنده در اولین فرصت میام از خجالت همه در میام و به هم سر میزنم

اران خیلیییییییییییی بد شده اذیت مبکنه و من بیچاره باید مواظب لگدای اران باشم

لثه هاش باد کرده هنوز خبری نیست همشم جیغ میزنه و سرشو میکوبه زمینگریه

راستی مسافرتم بودیم که یکم بهتر شدمچشمک

حتما زودی میام با کلی عکسسسسسسسسس

بوس بوس برای همه مهربونا و دوستای خوبمممممممممممممممممممممممقلبماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

majede
1 تیر 92 22:15
vay marjan jo0n kho0b shod o0madi y khabari dadi
eshala zo0di kho0b shio aranam dando0nash dar biad...
akhe chera enghad dando0nash bad gheleghan?
eyyyyyyyyy ninie sheyto0n...ma k mordim az fo0zo0liiiiiiiiiiiiiiii
montazeriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim


سلام ماجده جونم فدات شم انقدر بامحبتی مرسی عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممممممم
هلیا
1 تیر 92 22:43
سلام سلام
خوبین؟
واااااااااااااای از دست این آران شیطون با این همه خرابکاری ....
نی نی کوچولو خوبه ؟ منکه تجربه ندارم فقط میتونم بگم مراقب خودتون باشین
ببخشید من سفر بودم این مدت نیومدم پیشتون
انشاله حال خودتم بهتر بشه و زود برگردی


سلام عزیزممممم
مرسی ممنون
قربونت بد نیستیممم
خواهش میکنم عزیزم ممنون که اومدییییی
مامان نفس
1 تیر 92 23:15
فدات مرجان جووووووووووووووووونممممم.بی صبرانه منتظر اومدنتم.خوب نی نیت با حجب و حیاست دیگه مامانشبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببوس واسه اران و مامانش


خدا نکنهههههههههه عزیزمم
زودی میام قربونت برم
رضوان مامان رادین
1 تیر 92 23:19
خدا را شکر بهتری مرجان جونم...نی نی کوشولو هم حسابی دست ما رو گذاشته تو پوست گردو...نمیخواد جنسیتشو برملا کنه شیطون بلا


فداتش م مهربونمممممممممممممممممم
که بهمون سر میزنی
رنگارنگ
1 تیر 92 23:43
هورا هورا مرجان جون اومد خیلی خوش حالم
سامان. مرجان .اران .نی نی


قربونتتتتتتتتتت عزیزمممم
خاله جونی
1 تیر 92 23:53
چه نی نی خجالتی نمیذاره کسی ببینتش
ایشالا زودتر خوب بشی
واسه آران تپلو


اره والااا دیدیییییییی
ایشالاااا
پرهام ومامانش
1 تیر 92 23:58
کوتاه اما مفصل ومفید


بله دیگههههههه
مامان ایلیا
2 تیر 92 1:55
سلام مامانی.
ماشااله به این پسر خوشگل و ناز. خداحفظش کنه.
پسرماهم خوشحال میشه به وبلاگش سر بزنید


سلام عزیزمم
چشمممم حتما میام مرسی
مامان رخي(مامان رادوين)
2 تیر 92 3:22
مرجي جونم اسم دخملتو چي ميزاري؟؟؟
ترلان اسم قشگيه هاااا به آران و خانوادتون مياد[چشمك]
شك ندارم ني ني گل پريه [بوس]
يه خواهر كوچولو واسه آراني كه ازش مراقبت كنه جانمممم مراقب خودت و ني ني ها باش
واسه حال بدت راهي جز تحمل نداري تا ٤ماهت تموم شه منم خيلي بدحال بودم ماءشعير و بستني رو قاطي كن واسه تهوع خيلي خوبه ني نيت هم توپول و مودار ميشه مثل پسملامون هزار ماشالهههه به هردوشون


بزار معلوم بشه حتما میگمممممم
ایشالا نمیدونم والا
چشم عزیز دلم مرسییییییییییی
گـُ لـ ی
2 تیر 92 10:01
ای جوووووووونم نی نی دومیه ..
خوب داره مامان و باباش رو بازی میده هااااا ..!!


اره والاااااااااااا
مامان اهورا
2 تیر 92 10:42
ما منتظريما


چشممم
مهسا مامان آیهان
2 تیر 92 11:02
خوش بگذره
ایشالله زودی جنسیتم معلوم میشه و ایشالله زودی هم خوب شی عزیزم
آران خوشگلمم هم زودی دندنش در بیاد


مرسی عزیز دلممممممم
ممنونننن
پرتو
2 تیر 92 11:43
سلام مرجان جونم انشاالله که حالت بهتره الهی بگردم این گل پسر چقدر به خاطر این دندوناش اذیت شد انشاالله زودی دندوناش دربیاد که دیگه اذیت نشه . ای جونم به نینی تو دلت که چقدر حجب و حیا داره دوست نداره خودشو نشون بده مگه زوره خخخخخخخ انشاالله که همگیتون سالم و شاد باشین عزیزم


سلام عزیزممم ممنونننننننن
ایشالااا مرسی دعات عزیزمممم
الناز مامان آوا
2 تیر 92 11:49
پس ديگه صد در صد دختره من سر آوا 4 بار رفتم سونو كه هر دفعه همين و ميگفتن.




جدییییییی چه بامزه نمیدونم والاااااااااااااا
الناز مامان آوا
2 تیر 92 11:50
انشالله كه حال هر دوتون زودتر خوب شه مواظب ني ني كوچولو هم باشين و زودي هم بياين .



مرسی عزیزمممممممممم
ღبارانღ
2 تیر 92 12:07
سلام...
چقدر اتفاقات عجیب...
اخه این توپولو من چرا به وسایل ارتباطی تو رحم نمیکنه...اون از گوشیت..این از لب تاپ؟

ولی عشقمهههههههههههههه....خیلی هم...



اره بخدا میبینییییییییییییییی ارانو
فداتشمم
ღبارانღ
2 تیر 92 12:08
مواظب خودت باش مرجانم...این گوشی را هم زود درست کن


قربونت برم چشممممممم
مامان بهراد
2 تیر 92 12:40
منم خبر ميخوام اول به من خوب مرجان جون به من خبر بده
در مورد لثه‌هاي آران جون هم نگران نباش بهراد همچنان داره دندون در مياره با درده بچم شبا خيلي درد ميكشه و با گريه ميخوابه ايشاا... به سلامتي دندوناي آراني هم در مياد دوست دارم بوس بوس


چشممم خبر خوبم میدم
خداکنه زودتر خوب بشه بخدا خسته شدمممم
مامان ایناز
2 تیر 92 12:55
یه کوچولو دیگه تو راه داری بابا شیرزنی تو ما تو همین یکیش موندیم ای ولا


بله عزیزم
مرسی دیگه چه کنیمممممم
بهناز مامی یلدا و سروش
2 تیر 92 13:28
مرجان جون امیدوارم حالت بهتر شده باشه.
خیلی مواظب خودت و نی نی تو دلت باش بچه ها تو این سن خصوصا پسر ها خیلی شیطون میشن..



مرسی بهناز جونم ممنونننننننننن*
بهناز مامی یلدا و سروش
2 تیر 92 13:28
در ضمن گل پسری ما رو هم ببوس


فدات شم عزیزممم
مامان الیناجونی
2 تیر 92 13:35
الهی بگردم به امید روزهای خوب شیرین با دندونای در اومده آراننننننننننن جونییییییییییییییییی


قربونت برم ممنونن
لیلا جواهری
2 تیر 92 15:56
ای
آران شیطوووونمگه نمیدونی چقدر همه چی گرونه عزیزم یه چی هم برای فندق بذار آخه


نه تمیدونه خبر ندارهههه

ارغوان
2 تیر 92 16:01
فکر کنم نی نی تصمیم داره سورپرایزتون کنه که خودشو نشون نمیده!ولی همچنان احساس میکنم نی نی جورابش صورتی باشه! :دی :x
ای جانممم که آران هنوزم دندونش اذیتش میکنه **



اره والا احتمالاااااااااااا
خلی اذیت داره بیچاره
مامان سارا
2 تیر 92 16:04
سلام خوبید؟؟؟
ای جانم چه خرابکاری کرده این وروجک
انشالا که هرچه زودتر حالتون خوب بشه


سلام عزیزم مرسیییییییییی:
مامان سارا
2 تیر 92 16:04
بر مهدی و آن هاله نورش صلوات/
بر خال لب و جام ظهورش صلوات/
بی پرده همه انس و ملک می گویند/
بر سال و مه و وقت ظهورش صلوات/
ولادت حضرت صاحب الزمان(عج)بر شما و خانواده محترمتان مبارک


همچنین عزیزم مرسی
مامان سونیا
2 تیر 92 16:21
امشب رسد از سامره بوی گل نرگس / گلها همه چشم‎اند به سوی گل نرگس
یعقوب شنیده است بـوی پیرهن امشب / مهدی زده لبخند به روی حسن امشب

میلاد امام زمان عج مبارک باد


مرسی عزیزم همچنینننن
مامان ایدین
2 تیر 92 16:36
دوست عزیز ایشالا همیشه سالم باشین با پرنس خوشگل خاله بووووووووس


قربونت برمممم ممنون
صبا خاله ی ایسا
2 تیر 92 22:48

عزیزم انشاالله همیشه سلامت باشید


فداتتتت شم
♥متین من♥
4 تیر 92 19:32
سلام مرجان جون خوبی متین هم وقتی دندوناش میخواست در بیاد سرش زمین زیاد میزد باید اون لحظه یک جورای با یک وسیله ی سرگرمش کنی تایادش بره وترک کنه اگه بگی نکن یا حساس بشی بدتر میشه
راستی من گفته بودم جنسیت بچه ت پسره ولی حرفمو پس میگیرم اگه نی نی ت تو سونو مشخص نبوده و پاهاش بسته بوده اون دختره
خواهرمن که دوقلو باردادربود هر وقت میرفت سونو پای بچه ش بسته بود مشخص نمیشد قدیمیا میگن اینطوی دختره در مورد خواهرم که درست بود ولی ایشالا اول نی نی ت سالم باشه
بوووووووووووس


سلام عزیز دلممم
بخداسرشو همش گرم میکنم مشغول باشه
اخی چه بامزه نمیدونم والا
شقایق مامان آرشا
4 تیر 92 19:41
آخیییییی مراقب خودت باش


مرسی چشم عزیزم
♥متین من♥
6 تیر 92 15:10
دوستان خوبم متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه میخواین بهش رای بدید

کد ١٧٤ به شماره پیامک: ٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠ ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنین

ممنونم ..

اگربهم رای ندی دعا می کنم: در قشنگترین و زیباترین لحظه های خوابت پشه بره تو دماغت...‏!‏‏!‏‏!‏



سلام عزیزممممعجب دعاییییی
ایشالا حتما
کاشکی میشد به جای سه تا به صد تا رای داد
الی مامی آراد
11 تیر 92 0:26
قربون اون گوجه سبز خوردنت بشم ماه من


خدانكنه خالهههههه
مامان بهراد
11 تیر 92 8:18
تورو خدا به بهراد هم رأي بدين توي جشنواره آتليه سها بهار 92 شركت كرده پليزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز زودي به دوستان ديگه هم خبر بدين اگه براتون زحمتي نيست وارد وبلاگ بهراد جون بشن و بهش راي 5 امتيازي بدن ممنونم
بهراد صحرانورد
منم به آران جون راي دادم چقدر ماشاا... قشنگ ميخوره عزيزم يه وقت بشقابو نخوري ها

حتما عزيزممممممممم ممنون از رايت
مامان سام
24 تیر 92 3:28
بااون صورت و دستای شبربین عسلی چه جیگر خوابده آخه .... گوله نمکی شما آران جون


قربونتتتت
مرسی عزیزمممم*