♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

اخخخ جون ما برگشتم با یه پست طولانییییی:))))

1392/4/2 16:21
2,693 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به آران خوشگل نق نقوی جیغ جیغوی بد دندوناز خود راضی عشق مامان و بابااااااااااااااااااااابغل

اول از همه بگم اشتباه نکنید لب تاب درست نشده این لب تابه خودم نیست هنوزمشغول تلفن

ولی دوام نیاوردمو اومدم تا دوباره فعال بشم چشمک

بعد با تاخیرررررررر بگم عشق کوچولوی مامان 14 ماهگیت کامل شدو وارد 15 ماه زندگیت شدیدلقکابلههورا

چون این پست خیلی طولانیه و پر عکس خلاصه اخبارو میگمیول

همینونجور که گفتم بعد از 3 تا سونوگرافی که مشخص نشد چیه تصمیم گرفتیم بعد ازمایش  غربالگری دوم بریم سونو اخه من شنبه رفتم تو 5 ماه هوراااااااااااااااااااااااااا  شنبه 16 هفتم شد 4 ماهم تموم شد خیلی زود گذشت با تمام سختیا

نی نی خوشگلمون الان انداره یه گلابی 11 سانتی 110 گرمیه الهی فداش بشممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم خیلی دوستت دارممممم

یعنی ایشالا 10 /15 روز دیگه البته اگه دوام بیارم زودتر نرم

10 روز پیشم با اران رفتیم  مهمونی باغ خالم لواسون که خیلییییییییییی بد گذشت  خیلییییی از بس اران گریه کردو جیغ زد و همشم بغلم بود من از دل درد رو به موت بودم شبم انقدر درد داشتم فکر کردم انشبم سقط میشه میوفته گریههمه دلشون سوخت برام که چرا اران اینجوری شدهمتفکر

من انقدر گریه کردم گفتم بمیرم دیگه جایی نمیرم تا اران راه نره و بهتر نشهگریهگریه

اخه 2 روز قبلشم خودم رفته بودم زیر سرم چون حالم بد بودو گلاب به روتون همش حالم بهم میخوردسبز

خورد ارانم عفونت گرفته بودو همش اسهال بود که رفتیم دکتر

الهی بمیرم از وقتی از شیر گرفتمش خیلی زود مریض مبشه عذاب وجدان دارم بمیرم براتتتتتتتنگران

بعد این اتفاق سامان گفت برای اینکه حالت بهتر شه بریم شمال ویلای مامانی اینا اخه مامان و بابام 1 ماهی بود اونجا بودن وگفت بریم مامان کمکت میکنه تو استراحت کن با اینکه من خیلی حالم بد بودو شب و روزم بخاطر حال بد خودم و اران گریه بود گفتم نه ولی سامان اصرار کرد که بریمقلب

خلاصه رفتیم از 3 شنبه تا شنبه صبح برگشتیم در کل خدایی خیلی خوب بود مامانم که ایشالااااااااااااااااااااااااا خدا خیرش بده همش کمکم میکرد میگفت وای اران چرا اینجوری شدهتعجب

همش جیغ داد گریه سروش میزد زمین همش مامانم بغلش میکرد باهاش بازی میکرد با تمام گریه و جیغ اران ولی مسافرت خوبی بودو حالو هوام خیلی بهتر شد خیلییییییییییابلههورا

اران بد خواب شده بود 11 بیدار میشد تا4 صبح اخراشم فقط جیغ میزد یه اوضاعی بودددد

ولی بردیمش بیرون خیلی خوب بود اروم بود و بازی میکرد خدارو شکر آخ

شنبه موقع برگشتنی هم انقدرررررررررر رو شکممم بالا پاییین کرد اخرشم خوابید تو بغلم منم حالت تهوع شدیددددددد گرفتم و چون اران بیدار نشه گوله گوله اشک میریختم چون خیلی اوضاع بدی داشتم تا برسیم خونهگریه

اخه اران تو صندلی ماشینش نمیشینه و چون هنوز راهم نمیره نمیتونم بزارم صندلی عقب خطرناکه

لثه هاش شده اندازه گردو ولی در نمیاد ای خدااااااااااااااااااااا

تازگیا خودش وایمیسه و میگی اران تاتی کن بیا میاد ولی وسطش میترسه میشینه

ایشالا زوتر راه بیوفتهخیال باطل

تازه خیلی شانس اوردم اران خیلی باباییه و باهاش جوره وکلی بازی میکنه وهمیجوری همش من بغلش میکنم و با من اگه بابای نبود که من دیگه بیچاره بودمممممهیپنوتیزم

خوب شد خلاصه میخواستم بگم وگرنه چی میشهخنده

      

اینجا اقا اران برچسبا رو میکنه و دوباره به حساب خودش میزنه به دیوار

با هزار ضرب و زور تو صندلی غذلش نشست عمو پورنگ دید و غدا خورد

اخرشم چراخای ماشینشو در اورد

اینجام لواسونی که اصلا خوب نبود

ارانم همش میخواست 4 دست و پا بره تو خاک و سنگ هر چی میبینه بخوره اگرم نمیزاشتم جیغغغغغغغغغغغغغغغ

اینم اقا کیان پسر عمه اران جونم

اینجام اران جون خودش وایساده و میخواد تاتی کنه

از بس خرابکاری میکرد دوباره دکور خونه رو عوض کردیمو زیر اندازایی که من بدممممممممم میاد ازش مجبور شدم همیشگی کنیم تا بیشتر گند نزدنهمنتظر

اران یه گوجه سبز تو دستشه و کل خونه رو صفا میده

تازگیا یه کم زور بزنه دستش به دستگیره میخوره یه بارم خوابم برد یهو دیدم صدای در میاد دیدم ااااااااااا

چجوری دستش رسیده کشیده پایین دستگیره رو در باز شدهسوال

فدات بشم با اینکه ترشه ولی دست از خوردن بر نمیداری خیلی هم دوست داره خودشو تو ایینه ببینه

الهی فدات بشم رفتیم شما هوا خوب بود استخرتو اب کردیم گذاشتیم تو اب کلیییی گریه کردی نمیدونم چرا اخه تو خیلی اب دوست داری ابشم خیلی گرم بود

روز اخرم میخواستیم بریم دریا بزاریمت تو قایقت که هوا سرد و ابریو بارونیییییییییی شد

قربونت برم اینجا شیرین عسل به دست خوابت برد نتونستم بشورمت قربون چهره خوشگل چرکولکت بشمممممممممممممممممم

اینجام رفتیم گشت و تفریح

اینجام برای بار 100000 رفتیم ولی چون با مامان و بابام نرفته بودیم دوباره رفتیم

مامان خوب مهربونممممممممم الهی فداش بشم که کلی کمک میکنهقلب

مرجان و آران و سامان

سامان عزیزمممممممممم که دوست داشت من تو این سفر استراحت کنم  بعد این همه خستگی من و خیلی تلاش کرد که خوش بگذره و اران کمتر اذیت کنهبغل

اران جون نه تنها از راه رفتن بلکه از کفشم خوشش نمیادزبان

بعد رفتیم بابلسر شهربازی بود که خیلی خوشت اومد ولی فقط 2 تا از بازیاش مناسب تو بود ولی کلی خوشحال شدی عشقم

همش دعا میکنم این بچه بیگناه تو دلیم سالم و صحیح بمونه  به دنیا بیاد با این استرسا و گریه و خستگیا و لگدای اراننننن

ارانم عزیزم ببخشیددددددددددددددددد منم خیلی غر میزنه و شاید دعوات کنم فدات بشم الهیییی مامانیو ببخش و درک کن که خسته شدمو باید هم مراقب تو باشم و حواسم باشه که اب تو دلت تکون نخوره هم باید حواسم به نی نی گوگولیه تو شکمم باشم

ولی بدونم هر روز بیشتر عاشق و دیوونت میشم عزیزم نفسم عمرممممممممممممممممم

ببخشید که طولانی شدددددددددددقلبماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (126)

majede
2 تیر 92 16:43
bah bah....che axaye ghashangiiiii
marjan jo0n ye shami nahari tashrif miovordin pishe ma khob
hatman aran badan darket mikone
eshala zo0di behtar shiiiiiiiiiiiii


قربونت ماجده جونممممم
فدات شم مرسی مزاحم میشیم حاللللا
ایشالا قربونتتت*
خاله ی آریسا
2 تیر 92 16:51
الهی بگردم چقدر اذیت شدی ایشالله زودتر تموم بشه و شما و آران کوچولو رو با خنده ی از ته دل ببینم آران کوچولو پس کلی گردش کردی و خوشحالی کردی ایشالله همیشه شاد باشی. به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم


خدانکنه عزیزمممم
ایشالا قربونت برم
فدات شم چشم عزیزمممم
مهسا مامان آیهان
2 تیر 92 16:54
الهیییییییییییییییییی منننننننننننن فدات شم کاش نزدیک به تو بودم مرجان جون اون وقت تن تن میومدم کمکت ولی حیف مه خیللللللللللللی دوریم


خدانکنههههه عزیز دلممممممم لطف داری مهربونمممممم
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
2 تیر 92 16:55
مژده ای هم نفسان روح روان می آید
هادی ما ز فراسوی زمان می آید

عاشقان باده زنید از قدح و خوش باشید
که ز خـُم خانه صبوئی به میان می آید

هر دو دست حلقه کنید و به میانش گیرید
ساقی سیم تنی کاو ز نهان می آید


عید شماهم مبارک عزیزممم
مامان ایلیا
2 تیر 92 17:14
سلام خانمی.
ایشالله این روزا زود زود برات بگذره و نی نی نازت صحیح و سالم به دنیا بیاد.
منم با افتخار لینکتون کردم


سلام عزیزم ایشالا
ممنون
زهرامامانه ایلیا جون
2 تیر 92 18:09
بر چهره پر ز نور مهدی صلوات / بر جان و دل صبور مهدی صلوات

تا امر فرج شود مهیا بفرست / بهر فرج و ظهور مهدی صلوات . . .

ولادت امام زمان (عج) مبارک باد



عید شمام مبارک عزیزمممم
زهرامامانه ایلیا جون
2 تیر 92 18:11
سلام عزیزم دلمون برات تنگ شده بود خانومی خوب شد که هر جوری بود پست جدید تو گذاشتی حال نی نی خوبه
راستی عزیزم اون شهر بازی تو بابلسر که اران جونم و بردی اتفاقا همون جا ما هم رفتیم و عکس انداختیم میتونی تو پست بابلسر ببینی تو مطالب میتو نی پیدا کنی


سلام زهرا جون قربونت برمممم
اره دیگه با سعیو تلاشششش
اخی چه بامزه
چشم حتما
رضوان مامان رادین
2 تیر 92 18:18
وای چقدر خوب شد که بازم نوشتی مرجان جونولی اذیتهای آران یه خوبی داره..اونم اینکه اصلاااا نمیذاره دوران بارداری شما اضافه وزن پیدا کنی...


قربونت برم رضوان جونمممم
اره والا گفتتتتیا
مریم مامان نیکان
2 تیر 92 18:29
سلام عزیزم خیلی خوشحالم که زود برگشتید خوش آمدید عزیزم احتمالا دیگه جنسیت کوچولوتون مشخص شده ولی شما چیزی در موردش ننوشته بودید خیلی مشتاقم بدونم عکسها هم واقعا زیبا بودند آران جیغجیغو هم از طرف من ببوسید


سلام مریم جوننن
قربونت مرسی عزیزممممم
نه بخدا معلوم نیست هنوز
فدای تو
مامان آروین
2 تیر 92 18:50
سلام به روی ماه آران خوشگل و ناز و مامان مهربونش مرجان جون و نی نی تو راهی نازنین

همیشه به گردش و تفریح و خوشی

مرجان جون با خوندن این پستت از ته دل دوست داشتم نزدیک هم بودیم تا بهت کمک می کردم تا این دوران و به خوبی طی کنی واقعا شرایطتو درک می کنم . ولی باید باز هم از اینی که هستی صبور تر باشی چون وقتی نی نی گوگولیت بدنیا بیاد سرت خیلی شلوغ تر میشه شاید مجبور بشی پرستار بگیری . گریه های اران جون هم قسمت زیادش به نظرم بر می گرده به اینکه احساس نا آرامی و نگرانی رو در شما حس می کنه و با گریه و بی تابی اونها رو بروز می ده بچه ها حسشون فوقالعاده بالاست . اگه لثه هاش متورY





سلام عزیز دلممممممم

قربونتتتت برم فدات مهربونم لطف داری

نمیدونم شاید

ژلم زدم بی فایدس بخدا

اره حتما میگیرم ایشالا

قربونت:


رنگارنگ
2 تیر 92 21:55
سلام مرجان جون الهی فدات این همه اذیت میشی


سلام قربونت برمممم
خدانکنه مهربونممممممم
مامان نیروانا
2 تیر 92 22:00
عزیزم چه روزای سختی رو می گزرونی.امیدوارم زودتر این روزای سختت تموم بشه و روزایی پر از شادی با خانواده 4 نفرت داشته باشی.


مرسی عزیزممم ایشالا
قربونت برم
مامان دینا جون
2 تیر 92 22:12
سلام مرجان عزیز.امیدوارم که این روزهای سخت براتون زود بگذره هرچند که شیرینی خاص خودش رو هم داره.اران عزیزمو میبوسم.


سلام عزیزممم
ایشالا قربونت برم ممنونننن
صبا خاله ی ایسا
2 تیر 92 22:50
به به حسابی از عکس ها لذت بردم
امیدوارم حالت خوب بشه مرجان جونم
اران جونم کمی لاغر شده[ناراحت
]
خصوصی داری گلم


مرسی صبا جونمممممم ممنون عزیزممم
مامان ساجده
2 تیر 92 23:38
انشاالله زودتر دندوناش در بيادو هر دو تاتون راحت بشيد البته بماندكه تا دو سال و خورده اي طول ميكشه كه تمام دندوناش در بياد
مرجان جون خيلي هم به خودت فشار نيار سعي كن خيلي آرانم بغل نكني اون طفلي تو شكمت اذيت ميشه به خودتم فشار مياد
هميشه خوش باشي گلم


ایشالا عزیزمممم
یا خخخخخدا
چشم عزیزم حتما
مرسی فدات شمم
گُـ لـ ی
3 تیر 92 0:15
قربووووون اون موهای تل زده ش ..!!
میگم مامان مرجان شکمت جلو نیومده ؟!


خدانکنهههه
نه هنوووووز
ناهید
3 تیر 92 2:36
سلام عزیزم خوبی؟نگران نباش همه چیز به زودی اشالا روبه راه میشه.


سلام مرسی خوبیم
ایشالاا
نسرین مامان هلیا و دانیال
3 تیر 92 3:17
سلام مرجان جونم.گفتی که آران سخت دندون در میاره .عزیزم دکتر دانیال براش دیفن هیدرامین نوشت گفت هر موقع بی تابی کرد بهش بده به خاطر همین کمتر منو اذیت میکنه .عزیزم زیاد دعا نکن که راه بی افته این گل پسل که اول سختیته.چون دیگه هرجا که نمیتونست بره میره و باید یکی 24 ساعته دنبالش باشه و مواظبش.البته باز از 4 ست و پا بهتره.عزیزم ایشالله خدا هت نیروی مضاعف بده که از پس این روزها خوب بربیای و هیچ کدومتون اذیت نشین


سلام عزیز دلمممم
بهش میدادم ولی زیادش خوب نیست
از الان که بهتره همش بغل میکنم
مرسی مهربونمممم
انسیه
3 تیر 92 5:12
همیشه به گردشوتفریح باشی مرجان جون امیدوارم زودبگذره این روزاولی هنوزموندم چرااینهمه زودبچه دارشدی


مرسی عزیز دلممم
ایشالا
دیگه دیگه
انسیه
3 تیر 92 5:12
چراتل زدی بهش مرجان


موهاش بلندهههه خوب
مامان نفس
3 تیر 92 8:25
خیییلی خوشمل بودن عکسا...میدونم خیلی سخته اما مطمینم از پسش راحت تر از هر کسی برمیای


فدای تو
ایشالاحتما برمیامممم
بابابزرگ ارسطو
3 تیر 92 9:11
سلام
ممنو ن كه سر ميزنيد
آران جون چرا از آب ميترسه؟
نكنه آبه زياد گرم بوده؟ يا اينكه تازه از خاب بيداره شده بود؟ يا اينكه يكدفعه و بدون مقدمه گذاشتينش توي آب براي عكس بر داري؟


سلام خواهش میکنم
نه دوست داره اولین بار بود
نمیدونم والا همه چی خوب بود
الهام مامان یسنا
3 تیر 92 13:49
مرجان جون انشالله این سختی ها تموم میشه و آران جون دندونش درمیاد و آروم میشه و کوچولو تو دلت هم صحیح و سالم به دنیا میاد و میشه یه هم بازی خوب برای آران کوچولو .
حالا اگه آران راه بیافته کارت دوبرابر میشه همش باید دنبالش باشی که نیافته سرش جایی بخوره و یه خرابکاری درست نکنه.
عزیزم سعی کن کمتر آران رو بغل کنی چون ماشالله توپولیه به بچه تو شکمت فشار میاد.
برای آران ناز و توپولی


ایشالا الهام جوننن
قربونت ممنون عزیزم
چمیدونم والا ولی زودتر راه بیوفته
چشم حتما
ღبارانღ
3 تیر 92 13:53
سلام عزیزمممممممممم...عیدت مبارک خوشگلم...

ممنون که به یادم بودی...


فدات شم همیشه به یادتمممم
ღبارانღ
3 تیر 92 13:55
نمی دونی چقدر تو این چند روز اون متنت را مرور کردما...باید با طلا بنویسم بزنم تو اتاقم....پست : ارزش...

یعنییییییییییی اگر همه جا قبول نداشته باشم تو نت کاملا قبول دارم...

کلی برات دعا کردم...روحت شاد...
کاش به جای آران برای من نوشته بودی...




ای جانم عزیزمممممم
قربونت بامحبتتتتتتت
ღبارانღ
3 تیر 92 15:05
سلام باز امدم...
وای سمیرا خط اولت چقدر غر زدی به آرانم


سلاممم خوش اومدی
من مرجانمممممما
ღبارانღ
3 تیر 92 15:06
تولد 14 ماهگیت مبارک عزیزممممممممم....


مرسیییی قربونت برممممم
ღبارانღ
3 تیر 92 15:07
دل مبرای دوتایی تون سوخت...خاله جونی مامان را اذیت نکن.


مهربوننننننن
ღبارانღ
3 تیر 92 15:08
دست مامان گلت درد نکنه...خدا را شکر بهتر شدی...


فدات عزیزممم
ღبارانღ
3 تیر 92 15:09
چه علاقه ای به در آوردن چرخ ماشین هاش داره...


بخدا همینو بگو
ماشیناش بی چرخن
ღبارانღ
3 تیر 92 15:10
نی نی عمه پریسا امد؟


نه بیستم میاد
ღبارانღ
3 تیر 92 15:12
عاششششششششقتونم...الهی همیشه در کنار هم خوب و خوش عاشق باشید...


فداتتتتتتتت شم من بیشترررررررررر
ღبارانღ
3 تیر 92 15:13
کفشهاش را نگاه....خداخب مجبور می شه راه بره تنبل خان خودممممممممم...


میبینیییی تورو خدا
ღبارانღ
3 تیر 92 15:13
مرجانم ماشالله هنوز هم خوشگل و خوش تیپی..


چشمات خوشگل میبینه عزیزممم
ღبارانღ
3 تیر 92 15:15
انشالله سالمه..نگران نباش...خدا خودش محافظتش میکنه..اون خالق هر دوشونه..خودش خبر داره..هم از آران هم از نی نی ...به دلت بد راه نده...فقط خوبی...
خوشحال شدم دوباره امدی و نوشتی..مواظب خودت باش..خیلی....آرانم را ببوس...


ایشالآ قربونت برم
فدات شم مهربونمممممم
هیراد و عمه لیلاش
3 تیر 92 15:32
در تمنای نگاهت مینشینم تا بیایی
من سکوت لحظه ها را میشمارم تا بیایی
عید بر شما مبارک


عید شماهم مبارک عزیزممم
مامان ایلیا
3 تیر 92 15:51
ماییم کز او دوریم
یا رب برسان ما را...
میلاد پر از نورش مبارک


مرسی عزیزممم
عید شمام مبارکک*
مامان آروین
3 تیر 92 16:05
سلام
دلم میخواد این پسر شوپولو رو بوس کنم


سلامم قربونت ممنوننن
نیر
3 تیر 92 17:00
عزیزم دلم برات سوخت خدا کمکت کنه تو عکس سه نفریتون البته 4 نفری اصلا به سما و همسرت نمباد دو تا بچه داشته باشین خدا همیشه با هم در کنار هم زندگی کردنو نصیب کنه اران نگو توپولی نیر بگو عشقم دوستت دارم


فدات شممم مرسی انقدر دردناکم
قربونت مرسی عزیزممممم
همچنیننن
نگین مامان آمیتیس
3 تیر 92 17:09
درود مرجان جونممممممممممممم
خوبی عزیزمممممم آران جون شیطونم خوبه؟
مثل اینکه خیلی تحت فشاری دوستم خیلی ناراحتت شدم و البته نگران
بیشتر حواست به خودت باشه از اطرافیانت کمک بگیر همه شرایط رو درک میککنن عزیزم اگه میتونی پرستاربگیر خیلی خوبه خیلی بهت کمک میکنه.
مراقب خودتو تو دلیت هم باش .راستی جنسیتش رو کی معلوم میکنن؟ما مردیم از ذوق که


سلاممم نگین جونم دل تنگیده بود برات
اره خیلی فدات شم
باهش حتما عزیزممم
میگیرم حتما
باشه زودی میام میگمممم
negar
3 تیر 92 17:26
سلام مرجان جون خوبی قربونت بشم؟
تو رو خدا مراقب خودت باش اینقدر به خودت فشار نیار ای کاش میتونستم بیام و کمکمت کنم که اینقدر بهترین دوستم اذیت نشه.آران عزیزم اینقدر مامان خوشگلتو اذیت نکن یکم همکاری کن.شما که پسر خوبی هستی نفسی.
راستی مرجان جون ما رو هم بی تاب کردی برای فهمیدن جنسیت فندوقمون الهی دورش بگردم.دل خودت چی میگه؟ در گوش من بگو آخه مادرا خودشون به دلشون معلوم میشه...


سلام عزیزممم
چشم حتما فدات شممم مرسی قربونت برمممم
بخدا منم مردم از فضولی
من دو به شکم عزیزمممم
مريم مامان آريا
3 تیر 92 17:58
اي جانم مرجان جونم
واقعا نمي تونم خودمو جات بذارم مي دونم خيلي سخته ولي انشالله آران جون آرومتر ميشه و ني ني کوچولو هم صحيح و سالم مياد تو بغلت
انشالله اون هم خيلي آروم باشه و بتوني انرژي بگيري
واقعا بايد بهت يه تنديس داد که با تمام خستگي هات و شيطنتهاي آران دوستات رو فراموش نميکني و براي اينکه خبري ازت داشته باشيم وبلاگتو اپ مي کني
ميشه شاد و خوش و خرم باشين و از کنار هم بودن لذت ببرين انشالله


قربونت مریم جون
اره نذار اصلا ههههه
مرسی ایشالا
فدات شم مهربونممم
مامان شیوا
3 تیر 92 21:00
مرجاااااااااااان جوووووووووونم چه خوب که برگشتین
عزیزم واقعا شرایط سختی داری درکت می کنم.من با یونه بچه 6ماهه گاهی کم میارم شما که دیگه حق داری ...
میگم شمال میاین به ما هم یه سزی بزنین خوشحال میشیما.من محمودآبادم


قربونت برم شیوا جونمممممم
فدات شم مزاحم میشیم چشمممم
پگاه مامان آرتین
3 تیر 92 21:52
سلام به مرجان گل ونازنازیاش.عزیزم ماشالا خوشگل ترشدی.ماشالا.

خانومی بخ خودت بیشتربرس واینقدرتوجاده نرووبیا عزیزم
آران هوای مامان داشته باش مردشدی دیگه خودت راه برو
مرجان جون آرانو ببوسش.سلام به آفا سامانم برسون


سلامپگاه جونممم فدای تووووو
چشم دیگه نمیرممم
دیگه باید داشته باشه
قربونت برمممم تو هم همینطور
پرهام ومامانش
3 تیر 92 22:03
بسلامتییییییی این نیز بگذرد
ارانم جونم معلومه خیلی اذیتی چون کلییییی اب رفتیییییی فدات شم


سلامت باشه عزیزمم
اره طفلی البته قد کشیده
مامانی درسا
4 تیر 92 2:13
چی چی نفهمیدم نی نی داری ببین من یه مدت نبودم سریع نی نی درست کردی ؟؟؟؟؟ الهی مبارک باشه انشاالله به سلامتی ...... آران حالا برادر دار میشه یا خواهر دار ........ ببوس این کوچولوی بد اخلاق رو .....


بله عزیزمم دیر اومدی
قربونت برمم ممنون
مامان الیناجونی
4 تیر 92 7:20
سلام مرجان جونم الهی عزیزم خیلی ناراحت شدم واسه این روزهای سختی که داره به شما و آران جییییگر وشیطون میگذره انشاا... یه کم دیگه تحمل کنی آران جونم اون صدفای نازش دریاد دیگه انشاا... تموم تموم میشه عزیز کوچولو هم نیاز به آرامش داره از خدا میخوام به سه تاییتون آرامش بده خیلی مراقب خودت باش عزیزممممممم
ببوس اون شیطون فرشته لپی جیگرموووووو


قربونت برممم ممنون مهربونم
ایشالا زودتر
مرسییییی فدات شم
مامان بهراد
4 تیر 92 7:34
مرجان عزيزم بابت پيامت ممنون ولي به خدا هيچ پيامي ازت نداشتم حق و بهت ميدم كه شاكي باشي اتفاقاً من روي پياماي دوستان خيلي حساسم اينجوري نيست كه از قصد جواب نداده باشم. و اما در مورد حال و روزت خيلي ناراحت شدم كه اينقدر داري اذيت ميشي باور كن من با اين يه دونه كوچولو تا ديروز مثلاً روز تعطيلي من بود گريه ميكردم بهراد منم خيلي منو اذيت ميكنه مدام بهانه اتفاقاً اونم از كفش خوشش نمياد فقط ميگيره دستش.تمام وسايلامونو داغون كرده يه مدت خونمون مثل مسجد شده بود و تمام وسايلامونو جمع كرديم. جديداً هم روفرشي انداختم خدا مادرتونو نگه داره اميدوارم كه تو هم بهتر بشي ولي ما همZ

قرونت عزیزممم شوخی کروم گفتم که فقط به یادتم
اخی عزیزم نازی
مرسی مهربونم اومدی
مامان احسان
4 تیر 92 8:34
سلام عزیزم خیلی هم خوب بود که برامون کلی تعریف کردی امیدوارم زودتر حالتون روبراه بشه و گل پسری هم خودش راه بیفته و کمتر به شما زحمت بده دوستتون دارم


سلام عزیزممم
مرسی ممنونم ایشالا
فدات شمم
مامان بردیا
4 تیر 92 9:46
خوب شد اومدی دلمون براتون تنگ شده بود
امیدوارم این روزهای سخت زودتر تموم بشه. خسته نباشی عزیزم .ببوس روی ماه آران جونو


قربونت برم منم همینطور مهربونم
فدات شم ایشالآ
مرسییی
راحیل
4 تیر 92 10:10
سلام عزیزم خوبی من فکر می کنم نی نی دختر باشه ولی هر چی که باشه سالم باشه برای دندونهای ارن هم کیسه یخ خیلی خوبه و آرومش می کنه برای ویار خودت چیزی برای تجویز ندارم چون خودم نه ماه گرفتارش بودم ولی دعا می کنم زود از این ویار خلاص شی مواظب خودت باش


سلام عزیزم ایشالا هر چی باشه سالم باشه
مرسی فدات شم مممنون
مامان هدیه
4 تیر 92 11:44
سلای آپم بدو بیا،مطالبتوم خوندم با عکسای قشنگش راستی مامانی برات ضرر نداره گل پسرتو بغل میکنی الان که بارداری منو هیچکس نمیکذاره بچه بغل کنم دعوام میکنن.مراقب باش بووووس


سلام عزیزم چشم زودی میام
چرا بابا ولی نمیشه بغل نکنم
منا(مامان کورش)
4 تیر 92 12:28
سلام مرجان جون الهی بگردم خیلی اذیت میشی هیج کاری هم نمیتونی بکنی امیدوارم زود زود این دوران تموم بشه


سلام عزیزممم
خدانکنه
ممنونم عزیزم
مامان ايسو وايسا
4 تیر 92 13:46
عزيزم بالاخره آمدي آران گلمو ببوس ....اميدوارم زودي حالت خوب شه مرجان جون ...تو عكسها اصلا شكمت معلوم نيست دوستم خوش به حالتچه خوب كه تونستي يه آب وهوايي عوض كني ....دستت مامان گلتم درد نكنهبرا اران گلم كه دلمون براش تنگ شده بود


اره فدات شممم
مرسی ممنون اره معلوم نیست هنوز
قربونت برمممم ماهم همینطور
ارغوان
4 تیر 92 13:51
الهییی حتما کلی اذیت شده آران فسقلی مون:xx...جیگرتو که با اون تل اینهمه خوشگل میشی**...کفشاشو ببین که به زور داره از پاش در میارهه:دی


اره طفلی
قربونت خاله جونممم
مامان ملینا و کوروش
4 تیر 92 14:53
ایشالا خدا انرژی و توانشو بهت میده تا این دوران سخت رو به خوبی طی کنی عزیزم نگران نباش
راستی شاید از دندوناش باشه بهش استامینوفن میدی؟
آخه کوروش هم خیلی غرغرو شده داره دندون در میاره


مرسی عزیزم ایشالاا
اره بهش میدم اثر نداره:C
مامان ملینا و کوروش
4 تیر 92 14:54
آپ کردیم خاله با عکسای تولد
ملینا
http://aramejanam.niniweblog.com/
کوروش
http://fenchool.niniweblog.com/


چشم زدی میام
علی خوشتیپ
4 تیر 92 15:23
سلام خاله.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم

اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.

ممنون




چشم عزیزممم


میرزا کوچک خان
4 تیر 92 17:13
سلام عزیزم... اول از همه اون لپ خوشگل آران جیگر و یه ماچش کن....
اینقده خوب میگی از نی نی 4 ماهه ات که آدم دلش میخواد دوباره نی نی بیاره ولی حیف که بخاطر شرایطی که داریم نمی تونم و همین یه دونه رو بزرگ کنم شاهکار کردم!!!!

قربونت برم بخدا من همیشه می خوندمت ولی مگه سینایی میذاره آدم کامنت بذاره؟! فک کن!!! الان خوابه!

امیدوارم هم نی نی تو دلت و هم آران گوگولی هر دو همیشه سالم باشن و زیر سایه پدرمادر گلشون زندگی کنن....




سلام عزیز دلممم قربونت برم چشم
اخی عزیزمممم
فداتشم مهربونم که اومدی
مرسی قربونتتتتت
میرزا کوچک خان
4 تیر 92 17:14
خصوصی داری عزیز


باشه عزیزممم
مامان آنیسا
4 تیر 92 17:29
قربون این آران خوشگل و جیغ جیغو برم منامیدوارم مروارید های خوشگلش زودی در آد و هم خودش هم مامانی راحتشن!


خدانکنه عزیزممم
مرسییی ایشالا
marziye
4 تیر 92 18:01
سلام
مرجان جون این طفلی که نمی دونه شما یه نی نی تو شکمت داری یا اگه بدونه هم هم که نمی تونه درک کنه!!! حالا هی بیا اینجا بنویس ببخشید.
اون الان به شما نیاز داره.به صبر و شکیباییت!
اون 2 تا بچه نخواسته، شما خواستی، پس باید تحمل و ظرفیت 2تا بچه رو داشته باشی چون بعد از به دنیا اومدن کوچولوی دومت همه این فشارا 2 برابر می شه.
موفق باشی.


سلام عزیزم
میدونم نمیدونه و درک نمیکنه
این وبلاگ ارانه و من براش مینویسم و دردل میکنم از شادی ناراحتی همیشه که بچه نیست
منم شکنجش نمیدم درضمن
خودم دو تا دوست دارمو اوردم پاشم وایسادم
اگرم خسته شدم طبیعیه دارم میام بهش بگم بعدا بدونه منت که نمیزارم
ممنون تو هم موفق باشی
شقایق مامان آرشا
4 تیر 92 19:44
ایشالا سالم به دنیا میاد.آرانم طفلی مقصر نیست تو سن بدی هست خدا را شکر سفر حالتو عوض کرد


ایشالا عزیزم
اره میدونم
ممنون عزیز
مامان بابای الیسا
5 تیر 92 1:04
واااااااااااااااااااااااای کلی لذت بردم از دیدن عکسهای ناز این پسری 14 ماهگیت مبارک خاله جون همیشه به گردش و شادی مرجان جونمنه دیگه راه نرفتن این بچه ها دیگه همه گیر شده ما چه گناهی کردیم مرجان عزیزم خیلی مواظب خودت باش ومخصوصا فسقلی تو دلت امیدوارم به سلامتی این مرحله رو هم بگذرونی اما به دلم افتاده نی نی نازت دخملی


مرسی الهام جونممممم
فدات شم مهربون
اره والا جه گیری کردیم
مرسی چشم عزیزممممم ایشالا
مه لقا
5 تیر 92 1:11
عزیزم امیدوارم این وزات زودتر بگذره و اونیکی کوچواوتم بیاد تو بغلت.


مرسی قربونت برم:
رها مامان راستین
5 تیر 92 1:17
سلام خاله مرجان جون خاطرها وعکسها همه عالی بودن تو لو خدا آران جونم و دعوا نکن آخه اون تپلی منه خیلی نی نی کوچولو شلوغ کاریاش مثل راستین جونم من که حامله نیستم کم میارم وخیلی خسته وکلافه میشم خدای مهربون کمکت باشه خواهر جون


سلام عزیز دلمممم قربونت برم چشممم حتما
اره دیگه شیطونن و سخته
مرسی فدات شم
مامان بنيتا
5 تیر 92 1:43
آران نازم 14 ماهگيت مبارك عشق خاله
واي مرجان جون مرديم از چشم انتظاري
عكساتون خيلي قشنگ بودن خودتم كه ماشالا اصلا تغيير نكردي خوش بحالت


قربونت عزیزمممم
دور از جون بخدا منم دوست دارم زود به زود بیام
مرسی فدات شممم ممنونن
مامان بنیتا
5 تیر 92 2:22
چه خوب که دوباره اومدی مرجان جون دلمون براتون تنگ شده بود
ای جونم به این نی نیه خجالتی که پاهاشو بسته و نمی ذاره کسی ببینتش گلابی کوچولومون باحیاست دیگه
الهی بمیرم آران جونم چرا بداخلاق شدی خاله جون..شاید به خاطر اینکه از شیر گرفتیش ناراحته و بدقلق شده عزیز دلم
فدات بشم با این موهای پرپشتت خوشگلم



قربونت برم عزیزم ماهم همینطور
اره باحیاست انگارییی
خدانکنههه احتمالا شاید
قربونت برممم
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
5 تیر 92 3:12
سلام عزیز دلم ...
امیدوارم که حالتـــ تهوع هاتــــ زودی خوب بشه ...
فدای این پســـــرنازتــــ و سرتق بشم من ...
فقط نمیدونم چــــرا اینهمه مامانش و اذیتـــــ میکنه ...
ایشالا اونم درستـــ میشه ...
مرجان عزیزم باید من و ببخشی چند هفته میشه قراره بهت بزنگم ولی نشــــده ...

گل من سه شنبه هفته آینده ساعتــ 4 عصــــر اگه تونستی و حالش و داشتی بیا بریم پارکـــ بانوان هرچند میدونم چقدر موقعیتت سخته کاملا درکت میکنم ...
این حالت تهوع
خیلی چیز بدیه ...

ببوس گل نااااااز من و ....



سلام عزیز دلمممم قربونت ممنون
این چه حرفیه عزیزممممم
اا جدیییییی چه خوب ایشالا حتما دوست دارم بیام
فدای تو عزیزمممم
مرمربانو
5 تیر 92 3:13
سلام اران و مرجان عزیزم...الهی خیلی ناراحت شدم از این همه سختی...میدونم چی میکشی و چقدر تخملش سخته اما به روزای خوب فکر کن به سه چهار سال دیگه که واسه خودشون مستقل شدند و صدای بازی و خنده هاشون دلت رو شاد میکنه

به جمع چهارنفره ای که عاشق همدیگه ند...ایشالله که نی نی گولو از اون نی نی اروما باشه...تجربه نشون داده که دومی ها به از اولی هاند...نمونه ش خودم خخخ



این بهونه گیری هاش واسه دندونه و ترک شیر ...کم کم دندون در میاد و بدنش هم مقاون تر میشه

میبوسمش این گوجه سبز نمکی رووووو




سلام عزیز دلممممم

اره فدات شم میگذره قربونت برم

مرسی مهربونممممممم


مرمربانو
5 تیر 92 3:18
نه کامنتم پرید ایا نهه


نه فدات بشم بود
سمانه مامان ستایش
5 تیر 92 3:35
14ماهگی آران جون مبارک
مرجان جون امیدوارم این روزای سخت زودتر بگذرن و هم آران کوچولو بابت دندوناش راحت بشه و هم شما کمتر اذیت بشی.
عکساتون هم خیلی خوشگل بودن عززززیزم


مرسی عزیزممم
قربونت ایشالا
ممنونم مهربون
عمه ی آتنا
5 تیر 92 7:30
سلام سلام
میشه به وبلاگم بیای؟ آتنا توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده
میشه لطف کنی بهش رای بدی؟ یه دنیا ممنون


سلام عزیزمممم
چشم حتمآ میام عزیزم
عمه ی آتنا
5 تیر 92 7:30
وای ترکوندیااااااا
غیبتت جبران شد زود میام میخونمش


قربونت عزیزمممم
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
5 تیر 92 8:51
سلام، امیدوارم که حالتون خوب باشه.
ستایش در مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده... خوشحالمون می کنید اگه بهش رأی بدین و با یک پیامک، عدد 141 را به شماره 20008080200 ارسال کنید.
از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید.



سلام عزیزمممم
چشم قربونت برممم
zohre,mamane kiyan
5 تیر 92 10:06
سلام عزیزم خیلی خوشحالم که برگشتی هر بار که میام تو نت وبتون و باز میکردم و غصم میشد
مرجان عزیزم کاشکی کاری از دستم بر بیاد و کمکت کنم من با کیان شبا بیهوش میشم شما چی میشی با این حالت
آران جون خوشتیپم خیلی ماه شدیا
وای ببخشید حال اون گوگولیمونم نپرسیدم خوبی عشقم


سلام زهره جونننم
فدات شم عزیزم
ممنون مهربونممم لطف داری
فدای توووووووو
مامان اهورا
5 تیر 92 10:31
آخیش چه خوب شد که اومدی مرجان دلم واست تنگ شده بود واسه آرانم همینطور. واسه نی نی گولو هم همینطور .پس هنوز معلوم نیشده نی نی چیه دخمله یا پسره/ ایشالا هرچی هست سالم دنیابیاد عزیزم.


قربونت برم مهربونممم منم همینطور عزیزممم
نه بابا معلوم نشده
ایشالا عزیزم مرسیییی
مریم ( مامان آرین )
5 تیر 92 11:26
مثل همیشه عکساتون قشنگ بود، امیدوارم همیشه خوش باشین
انشاالله زودتر دندونای آران جونییییییییی در بیاد تا دیگه اذیت نشین
10000000 بوس برای آران جونی و نی نی خوشگلت


قربونت برم عزیزمممممم مرسی
ایشالا
بوسسسسس
♥ نیم وجبی ♥
5 تیر 92 13:41
سلام مرجان عزیییز
حالت چطوره؟؟ایشالله که بعد این سفر یکم بهتر شده باشی..براتون دعا می کنم که نینی گولو هم سالم به دنیا بیاد.
بمیرم آران چقدر بی تابی کرده
امیدوارم این روزهای سختتون خیلیی زود بگذرن..
راستی دوست خوبم با 2 پست جدید آپم و منتظر حضور گرمتون


سلام نیکو جونممم
مرسی عزیزم قربونت
خدانکنهههه
ایشالا
چشم زودی میام
مامان و بابای حسین
5 تیر 92 15:02
سلام واااااااااااااااااااااای چه وبلاگ نازی دارین ماشاللا
خدا آران کوچولوتون رو حفظ کنه ایشاللا
حسین کوچولوی ما هم خوشحال میشه یه سری بهش بزنین

وسیله هم برات گذاشتم بهم سر بزنی منتظرتم

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~
~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##




سلام عزیزمممم
مرسی ممنون قربونت برم
چشم حتما میامممم
مامان الیناجونی
5 تیر 92 15:38
سلام دوست گلم

الینا تو جشنواره تابستانی شرکت کرده اگه لطف کنید کد 169 به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید ممنون میشم.




سلام چشم عزیزمممم


مامان ملینا و کوروش
5 تیر 92 15:43
سلام مامانی. ملینا و کوروش در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به گلای من رای بدین.
فقط کافیه کد 144 و 145 را به شماره 20008080200 پیامک کنید.
هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل)
مرسی از همراهی شما.



سلام عزیزم چشم
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
5 تیر 92 16:25
آپم ...........…...…’•,.آپم `’•,*’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•b

چشم عزیزم
persian mom
5 تیر 92 16:34
مرجان من بابلمممم وای تا نزدیکای ما اومدی ی ی ی ی.. چرا ارانو بغل میکنی خطرنااک نباشه؟ ایشالله چیزیت نمیشه انرژی مثبت بدیم عکسای اران مثل همیشه عالی و خوشششگللللل
منم از دسته ارمیا ارامش ندارم یه وقتایی فقط میخواد بغل باشه دندونشم در نمیاد فقط به قول تو اندازه گردو باد کرده مرجان 5 ماهت شد چه زود اما سختتتت گذشت ایشالله این نی نی اصلا اذیتتت نکنه


اخی عزیزمممم نمیدونستم
دیگه چیکار کنم مجبورم
قربونت برم مرسیییی
اره خیلی سختههه
اره خیلی زود گذششت واقعا
ایشالا عزیزممم
مریم (مامان روشا)
5 تیر 92 16:49
آخی عزیزم چه اوضاعی داری...ایشالا زود همه چی درست بشه...هم حال خودت و هم آران جونم....خیلی مواظب خودت باش...
عکساش هم مثل همیشه خوشگل بودن


مرسی عزیز دلمممم
قربونتت
عمه ی آتنا
5 تیر 92 22:21
وای مرجان جون خیلی صبوری تو یه مامان نمونه ایییی


ای بابا قربونت برمممم شرمنده میکنی
لطف داری مهربونم کاری نمیکنم وظیفمه
خاله مزگان(مامان گلبرگ)
6 تیر 92 0:43
به به دوست خوبم
بابا کجا بودی دلمون تنگیده بود حسابی.
آران جونم ماشاله چه ناز شده موهای بلند خیلی بهش میاد. ببوسش .
عکسای خیلی خوشگلی هم انداختی .
بازم بیا و از نی نی تو دلت برامون خبر بیار
بوسسسسسسسسس


سلام عزیز دلمممم
منم همینطور بخدا
مرسی فدات شممممم
چشم حتما زودی میاممممم
میرزا کوچک خان
6 تیر 92 1:11
خصوصی!


جشمممممم
زهرامامانه ایلیا جون
6 تیر 92 17:15
سلام عزیزم
لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم
بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید شما میتونید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نی رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم
یه دنیا سپاس


سلام عزیزم چشم
منا (مامان کورش )
6 تیر 92 19:13
سلام مرجان جون کورش تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده با کد 119 خوشحال میشه بشه رای بدیدئ شماره پیامک 20008080200 ممنون عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممم


سلام عزیزمممم جشممم
ثریا
7 تیر 92 0:06
سلام عزیزم ایشالله این سختی ها با وجود شیرین بودنش تموم میشه و آران هم کمتر اذیت میشه الان تو سنی هستن که فقط باید دنبالشون باشی باور کن سعید راه رفتن رو شروع کرده اینقدر این روزها دنبالشم که سر گیجه میگیرم واز وقتی هم کامیون دار شده میره توش و منم باید همه جا ببرمش تو که جای خود داری با یه نی نی دیگه برات سختر میشه ایشالله همیشه سلامت باشید و این روزها هم میگذره


سلام عزیزمممم
ایشالا
اره دیگه واقعا
فدات شم سلامت باشی سعید جونم ببوسسسسسس*
ثریا
7 تیر 92 0:07
راستی گل پسرتم ماشالله خیلی خیلی ناز شده براش اسپند دود کن عزیزم


مرسی ثریاجونم ممنونننن
مامان اميرحسين و ارميا
7 تیر 92 0:14
از دست اين آران شيطون .مرجان جون ايشالا كه به سلامتي زايمان كني اما بزار مشكلاتت اون موقع چندييييييييييين برابر ميشه .فقط صبور باش من كه يه وقتايي ميشينم گريه ميكنم از دست اميرحسين


مرسی عزیزم ممنونننن
اره میدونم خدا بزرگههههههههههه
اخی عزیزممممم راست میگی
مامان رخي
7 تیر 92 5:40
عزيز شيرين اداي خاله من بهت رأي دادم ايشالهه برنده ميشي مرجاني ماشالهههه خوشكلتر شديا زودي بيا بگو ني ني چيه دلمون رفت اينجور كه تو جيگر شدي به دختر بودن شك كردم


قربونتتتتت مرسی فدات شمممممم
جشمات خوشگل میبینه مهربونمممممممم
بخدا میخوام برم سونو وقت نمیکنم باور کن ولی باخبر شم حتما میام زودی میگم
مريم مامان نيكان
7 تیر 92 7:11
منم به گل پسرمون راي دادم انشالله برنده بشه


فدات شم خیلییییییییییی ممنونم ازت
زهرا
7 تیر 92 14:53
آخه مرجان جون چقدررراذیت شدی.انشالله زودتراین روزهابگذره ونی نی نازت بیادتوبغلت
مواظب خودت باش وزیادآران بغل نکن
انشالله دندونای آران زودتردربیان وکمترگریه کنه


ایشالا عزیزمممم
مرسی فدات شم ممنونننننن
آتيلا جون و مامان شيما
7 تیر 92 16:06
مرجان جون ايشاا... به سلامتي فارغ بشي
كمي از خستگي هات در ره...
ايشاا... دندونهاي آراني هم زودي در بياد و بهونه گيري هاش كمتر شه...
دست آقاي پدر هم درد نكنه...
سعي كن بيشتر برنامه ي سفرو مسافرت داشته باشي...
تو روحيت خيلي تاثير مثبت ميزاره...
از روي آراني ببوس...


مرسی عزیزم ممنون
ایشالا زودتررررر
قربونت برم
حتما ولی از شش هفت ماهگی نمیشه دیگه
قربونت
مامان اميرحسين و ارميا
7 تیر 92 22:06
خصوصي


باشه عزیزم
مهسا مامان نورا
7 تیر 92 22:38
نورا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین.
فقط کافیه کد 190 را به شماره 20008080200 پیامک کنید.
مرسی خاله جونی



مامان کیان
8 تیر 92 10:32
عزیزم 14 ماهگیت مبارک باشه .
انشالله همیشه به گردش و تفریح ،آران جون با تل خیلی با مزه شده .آران خوشگلم رو ببوس


قربونت ممنون عزیزمممممم*
هلیا
8 تیر 92 14:59
سلام واااااااااااااااای من حتمآ به آران کوچولووووو رآی میدم

خوشکل خانوم خصوصیاتو چک کن لطفآ




سلاممم عزیزممممم مرسیییییییی


مینا مامی لیانا
8 تیر 92 16:20
سلام سلام
عاشقتونمممممممممممم مرجان آران فندق کوچولوووووووووووووووووو
هروقت میام وبلاگ آران جونی دلم باز میشه از عکسای زیباتون و روی ماهتون به به چه مادربزرگ جوون و زیبایی ماشالله خدا همتونو حفظ کنه عزیزای من مواظب خودتون کلی باشیدددددددددددد


سلام عزیز دلممممممم
همجنین عزیزمممممم مرسیییییی
قربونت چشمات قشنگ میبنه فدات شم مرسیییی
مینا مامی لیانا
8 تیر 92 16:21
اینوووو یادم رفت بگمممممممممممم موهاشووووووووووو ببین عزیزممممممممممم ماه ماه


فدات شم مهربونممممممم
مامان مانلی
8 تیر 92 19:11
دوست جونی عزیزم اگر منو دوست داری به 241 کد من رآی بده ممنون میشم البته کد پسر خالمم 105 هست اگر اونم دوست داری به دوتاییمون رآی بده مرسی دوست خوبم

البته اگر خواستید به دوتاییمون رآی بدین توی یک اس ام اس کد هردوتاییمون را با فاصله کنار هم بزنید و به 20008080200 ارسال کنید دوست نازم شما فقط یک بار میتونید باهر خط رآی بدید اگر دوستم دارید بهم رآی بدید و برام رآی جمع کنید

دوستتون دارم


زهره مامان آریان
9 تیر 92 8:19
اخه واقعا سخته خدا کنه هرچی زودتر آران جونم بهتر بشه و یه استراحتی به مامان خوبش بده.چون وقتی نی نی گولوی شما به دنیا بیاد مطمئنا دیگه وقت سرخاروندن هم نخواهید داشت.



مرسی عزیزم ایشالا
اره بخدا واقعا
مینا
9 تیر 92 11:06
سلام گلم انشا الله زودتر خوب شید و نی نی دوست داشتنیتون صحیح و سالم به دنیا بیاد من با اجازتون شما رو لینک کردم شما هم اگه دوست داشتید منو لینک کنید . آران جونو ببوس و ماظب خودتون و گوگولی تون باشید
http://minamosavi.niniweblog.com/


سلام عزیزممم ممنون
مرسی منم حتما لینکتون میکنم عزیزم وقتی درست درمون لب تاب درست شد
قربونت برم
مامانی آرتین
9 تیر 92 13:40
مرجان جون وقتی مطالبتو میخونم خیلی ناراحت میشم.درک میکنم روزای خیلی سختی رو میگدرونی.ما با یه بچه تو کارامون موندیم چه برسه به تو که باردارم هستی.فقط از خدا میخوام خودش کمکت کنه و بهت نیروی مضاعف بده تا در کنار نی نیهای خوشگلت با شادی زندگی کنی


فدات شم مهربونم مرسیییییییی
مامان بهراد
9 تیر 92 13:55
سلام بياين به وبلاگ پسرم به رأي شما نياز داره جشنواره بهار 92 آتليه سها
آدرسش تو وبلاگ بهراد جان هست زودي بياين شماره عكس 728 بهراد صحرانورد


سلام عزیزم باشه حتما
آناهیتا مامانیه آرمیتا
9 تیر 92 15:36
وای که چقدرزودشد۵ماه البته برای مازودگذشت
عکساعااالی شده تپل خان ایشالا دندونت به راحتی زودتربیادبیرون
سلامت وشادباشیددوستم


اره واقعا زود گذشتتتتت
مرسی عزیزمممم ممنون
همچنین شما دوست خوبم*
مامان سانلی
9 تیر 92 18:21
سلام مرجان جون کم پست
قربون هر دو تون که دارین اینقدر اذیت میشین ولی اشکال نداره عوضش دو سه سال دیگه دو تا پسره عسل داری که بزرگ شدن و راحت شدی و فقط لذتشونو میبری ایشاا...
5 ماهگی نینی تو دلی هم مبارک...سونو نمیخواد که مظءن باش نی نی پسره
تک تک عکسهارو هم دیدم کیف کردم...
بوس برای هردوتون


سلام عزیزمممم اره دیدی چه کمه
خدانکنه فدات شممممم
ایشالاهر چی قسمته نمیدونم والا
فدات شم ممنوننننن بوسسسسسس
مامان حسنا
9 تیر 92 18:38
اوه چه پست ظولانی شرمنده من وقت نکردم با حسنا بخونمشون ولی وقت عکسهای اران جونم و دیدم ایشالا که همیشه خوش باشید


اره خیلیییییی
قربونت برم ممنون عزیزممممممممم
مامان کمیل و کیان {خاله حسنا}
9 تیر 92 21:48
سلام مامانی با اجازه لینکتون کردم


سلام عزیزمممم ممنون منم لبتاب درست شد لینک میکنم با گوشی نمیتونم
مامان بنيتا
10 تیر 92 1:23
خصوصي مرجان جون


نبود کههه
مامان کوروش
10 تیر 92 2:27
سلام
دعا میکنم که شما و نی نی عزیز همیشه سالم باشید و زایمان راحتی داشته باشید



مرسي قربونتتتتتتتت
مامان بنيتا
10 تیر 92 2:41
راستي حتما به اران جونم راي ميدم


قربونت برم مرسييييييي
مامان آروین (الهه)
10 تیر 92 14:58
سلام من اولین باره به وب شما اومدم اول اینکه آران جون خیلی ناز و دوست داشتنیه بعدم اینکه امیدوارم به سلامتی نینی تون به دنیا بیاد اگه اجازه بدین شما رو لینک کنم


مرسي فدات شم حتما لينك ميكنمممممم
مامان حسنا
10 تیر 92 15:13

من رای دادم به نی نی

واييييي مرسي قربونت برمممنمممم
صبا خاله ی ایسا
10 تیر 92 16:50
عزیزم حالت چه طوره؟؟
همیشه به یادتونم
انشاالله این روزها تموم میشه و یه نی نی خوشگل و سلامت به ئنیا بیاری


قربونت خوبيممممم ممنونم منم به يادتم هميشه فدات شمممممم
سحر
10 تیر 92 17:05
قربون آران جیجرم بشم دیگه داره مرد می شه واسه خودش
کااااش زودی می فهمیدی نی نی جون کوشمولوت پسره یا دختر
باید از الان رای بدیم ؟؟؟


خدانكنه عزيزممممم فهميدم دخترهههههه اره عزيزم بايد راي بدي الان ممنونمممممممممممم
مامان نفس
10 تیر 92 19:47
من به اران جووووووووووووووووووووووووون رای دادمممممم.


فداتتتتتتتتتت شممممممممم
majede
11 تیر 92 18:03
vay marjan joonam khubu?
aran khoshgelam chetore?
nini googooli khube?hanu maloom nashode golpesare ya goldokhtar?
khodet behtari?eshalla k halet behtar shode bashe


سلام عزيزم خوبيم فدات شم دخترهههههههه هورااااا راستي به اران راي بديا بوسسسس
مامان متین و مهبد
11 تیر 92 23:12
عزیزم.. من نمیدونستم .مبارک باشه .درکت میکنم گلم خیلی اذیت میشی .ان شالله این روزا به خوبی و خوشی تموم میشه و گل دخترت میاد توی بغلت .و اران جونی هم دندوناش در میاد و راحت میشه.


قربونتتتت مرسی عزیزممممممم:
majede
11 تیر 92 23:33
ray dadam azizam....
vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
akh joooooooooooooooooon
elahiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii fadashhhhhhhhhh]
pas nini dokhmaleeee
vay age bedooni cheghad khoshhal shodaaaaaaaaaaaaaam
eshala aranam to mosabeghe aval she
kheili khoshhal shodam..tabrik migam behet aziizam


مرسی ماجده جونممممم
قربونت مهربونمممممممم فدای تووووووو
سارا مامانی شیدا
13 تیر 92 11:23
دوست جونم امیدوارم این روزای سخت زود زود تموم بشه و با خانواده گرمتون خوش باشید عزیزم


مرسی عزیزمممممم ممنون
نرگس مامان باران قلنبه
14 تیر 92 17:57
آخه عزیزم کاملا درکت میکنم امیدوارم باران جونم صحیح وسالم به دنیا بیاد منو خواهرم هم با هم 13 ماه تفاوت داریم و مامانم میگه خیلی سختی کشیده ولی عوضش الان خیلی با هم صمیمی هستیم چون اختلاف سنیمون کمه
راستی منم پسر دار بشم اسمشو میزارم آران
عکسهای آران جونم خیلی خوشگله


اره بخدا خیلیییی
اخی نازیییییی چه بامزه ایشالاااا
ممنوننن
سهیلا مامان آیسا
13 مرداد 92 9:46
واااااااااااااااااااای عزیزم.مواظب نی نی باش تو رو خدا
راستی شما بچه بابلسری؟


حتما عزیزم
نه تهرانیم