♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

هورااااااااااا خدا جونم شكرتتتتتتت

1392/4/11 22:57
1,445 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عسلممممم سلام ارانمممممم انقدر خوشحالم كه نگووووو فقط با گوشي اومدم خبر بدم انقدر خوشحالم جنسيت مشخص شددددددد هوراااااااااا باران جونم خوش اومدي دختر نازممممممممم ايشالا صحيح سالم به دنيا بيايييييي عزيز دلمممممممممم باورم نميشه خدا جونم شكرتتتتتتتتتتتتتتتت اران خوشگلم داداشي شدي از خواهرت محافظت كن شديم سامان /مرجان/اران/باران بازم خدايااا شكرتتتتتتت
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (77)

مامان متین و مهبد
11 تیر 92 23:14
مبارک باشه .ان شالله صحیح وسالم دنیا میاد.
راستی گلم مهبد توی مسلبقه نی نی شکمم شرکت کرده خوشحال میشم که بهش رای بدی .کدش 329 .


مرسی عزیزمم ممنونمم
چشم حتما
عمه ی آتنا
12 تیر 92 0:04
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چقدر خوشحال شدم خیلی خوووووووووووووووووبه مبارکهههههههههههههههه حدسم درست بود
چقدر اسم خوشگلیم انتخاب کردین
آران و باران دوستون دارم


فدات شم عزیزمممممممم مرسییییییی
اره درست بودددد
ممنون مهربونمممممم)*:
بهاره مامان ونداد
12 تیر 92 0:21
واییییییییییییییییییییییییییی مرجانییییییییییییییییییییی خیلیییییییییییییییییی خوشحال شدم واقعا خدا رو شکر به نظرم خیلی خوبه که بچه ها دو نوع متفاوت باشند
راستی خیلی خانواده هم قافیه
ا یی هستید


قربونت برممممممم بهاره جونممممممممم
مرسی فدات شممممممم
مامان نازی
12 تیر 92 0:44
سلام گلم.مبارک باشه.دختر واقعا رحمته،نعمته.بازم تبریک میگم.الهی همیشه شاد باشین


سلام عزیزم ممنونمممممم همچنین
مامان ايسو وايسا
12 تیر 92 1:09
مباركهههههههههههههههههههههههخيلي خوشحال شدم مرجان جون مباركت باشه دوستم


قربونت برم عزیزمممممممممم فدای تووو:
الی مامی آراد
12 تیر 92 1:51
عزیزم خیلی خیلی بهت تبریک می کم خیلی خوبه یه دختر ناز و ملوس مثل داداش آران جونش انشالله مثل قطره های باران که قابل شمارش نیست همنجوری براتون شادی بیاره و سالم و تن درست باشه چه خوب که یه دختر و یه پسر هر دوشون رو داریاین بوسه ها هم مال باران جون و مامانش و البته آران جونم........

مرسی عزیز دلمممممم ممنون مهربونممممممممم
مامان بنیتا
12 تیر 92 2:42
وااااااااااااای مرجان جونم خیلییییی برات خوشحال شدم که دخمل دار شدی..لذت داشتن یک پسر و دختر گل به کامتون گوارا عزززززززیزم



مرسی قربونت برممممممم بله دیگه واقعا فدات شممم*
♥ نیم وجبی ♥
12 تیر 92 2:56
آخخخخخخخخخ جووووووووون
تبرییییییییییییک
دیدی گفتم دخملیهه
قربونتون.. خیلیییی خوشحال شدم


قربونتتتت نیکو جونم بله درست بوددددد
فدات شمممممم:
ماری
12 تیر 92 3:05
ای جونم چی از این بهتر...مبارکههههههه دوستم



فداتشم ماری جونمممممممممم
خاله ی آریسا
12 تیر 92 8:30
عزیزم خیلی تبریک میگم ایشالله همیشه شاد باشید دختر کوچولو خوش اومدی


مرسی قربونت برممممم ممنوننن*
marjan
12 تیر 92 9:33
عزیزم خیلی بهت تبریک میگم چه اسم قشمگیم انتخاب کردی من عاشق اسم بارانم ایشااله سالم پا به این دنیا بزاره


مرسی مهربونم ممنونننننننن
مینا
12 تیر 92 9:46
خیلی خوشخال شدم انشالا صحیح و سالم به دنیا بیاد مرجان جون
آران جونو ببوس


فدای تو عزیزمممممممم
گـُ لـ ی
12 تیر 92 10:05
منم خیلی خوشحال شدم مامان مرجان؛ الهی که صحیح و سالم باشه ..
مبارکِ ..


فدات شم گلی جونممممم مرسییییییی
شبنم
12 تیر 92 10:07
مرجان جون ان شااله نی نیت به سلامتی دنیا بیاد
چه قشنگ اسامیتون و هماهنگ کردید


قربونت برم شبنم جونمممممممم مرسی::
صبا خاله ی ایسا
12 تیر 92 10:43

تبریک
عزیزم نگفتم دختره
انشاالله صحیح و سالم به دنیا بیاد و همیشه خوشبخت باشید


مرسی صبا جونممممم بله درست گفتی عزیزم
فدات شم ممنوننننن
الهام مامان یسنا
12 تیر 92 12:03
مرجان جان مبارک باشه انشالله باران جون هم صحیح و سالم به دنیا بیاد. خیلی براتون خوشحال شدم. انشالله همیشه شاد باشید.


مرسی عزیزممممم ممنون
قربونت مهربونمممممم*
ناهید
12 تیر 92 12:06
سلام عزیز دلمممممممممممم مبارک مبارک مبارک
به سلامتی ایشالا به دنیا بیاد.قدم باران کوچولو ایشالا پر از خیر و برکت باشه.آرانمو ببوس


سلام عزیزم ممنوننننن سلامت باشی
فدای تووووو
مامان کمیل و کیان
12 تیر 92 12:55
عزیزم مبارک باشه ایشا...سالم باشه اسم قشنگی هم انتخاب کردی


مرسی عزیزم ایشالا
ممنون قربونتتتتت
majede
12 تیر 92 13:10
bah bah tabriiiiiiiiiik migam behetoon..
esmam k entekhab kardin....che esme ghashangi...
eshala baran joonam mese dadashesh y ninie khoshgel mishe


مرسی عزیزممممم ممنونننن
فداتش شم مرسی::
سعيده
12 تیر 92 13:56
مرجان عزيزم بهت تبريک مي گم، خيلي خوشحال شدم، خداي مهربون کوچولوهاي نازتت رو برات نگه داره، اميدوارم هميشه سلامت و شاد باشي



مرسی عزیز دلمممممم ممنونننننن
سلامت باشی فدات شممم
persian mom
12 تیر 92 15:49
مبارک باشهههههههههههههههههههه
هوراااااااااااااااااااا
دیدی گفتممممممممممممممممم دخملهههههههههههه؟ اخ جون ن ن ن من میخواستم بگم اسمشو بزار ارٌن aron هر چی بزاری قشنگه به اسمتونم میاد عزیزممممممم دختر دار شدیااااااااااااااااااااااااااا کش و تل و سنجاقارو اماده کن


فدای تووووووو اره درست بود
اخی نازی بامزستتتتتت
مرسی فدات شمممممم
اره واقعا کلی میخرمممممم
زری مامان مهدیار
12 تیر 92 16:21
واااااای مرجان نازنین و مهربون مبارک باشه ایشالاااااااااااا
ایشالا که سالم باشه و زیر سایه ی پدر و مادر و داداشی نازنینش همیشه خوشبخت باشه
خیلی خیلی خوشحالم



قربونت زری جونممممممممم
مرسیییی بوسسسسسسسس:
زری مامان مهدیار
12 تیر 92 16:23
یعنی الان آران جونم آقا داداش شده
چه داداشی بشه این گل پسر



فدات شم بله دیگهههه
♥متین من♥
12 تیر 92 17:06
وایییییییییییییییییی خدا خیلی خص نمیشه دختره دقیقا همینو به خواهرم دکتر گفته بود خیلی خوشحال شدم ایشالا بسلامتی دوران بارداریت طی بشه بیاد تو بغلت اسمش گذاشتی باران خیلی قشنگه تبریک میگم


قربونت برم ممنوننننننن
لطف داری عزیزمممم:
بهناز مامی یلدا و سروش
12 تیر 92 19:54
خیلی بهت تبریک میگم مرجان جون. انشاالله خوش قدم باشه.
چه اسم زیبایی هم انتخاب کردی هر دو تا فرشته های پاکت در پناه حق


مرسی بهناز جونننن ممنون
لطف داری عزیزمممممم
مامان یگانه و ریحانه
12 تیر 92 21:34
وای عزیزم خدا رو شکران شالله که صحیح و سلامت به دنیا میاد
واقعا اسم قشنگی انتخاب کردین
بروزیم


مرسی عزیزممممم سلامت باشی
منونممممم
چشم حتما میام
زهرا
12 تیر 92 22:13
مبارکهههههههههههه


مرسی عزیزمممم
پرهام ومامانش
12 تیر 92 23:14
مثل اینکه همه ویا بیشتر مامانا تشخیص درس دادن وبسلامتی دختر دار شدید
همیشه سلامت باشه این مهمه خیلی مبارکت باشه مامانی خودمونیم باین میگن اخر شانس!


بله عزیزم اکثریت درست گفتن
مرسی سلامت باشیییییی فدات شم اره واقعا
عالمه مامان امیرحسین
12 تیر 92 23:23
مبااااااااااااااااارکهههههههه


مرسی عزیزممممممم
رضوان مامان رادین
13 تیر 92 0:48
واییییییییییییییییییییییییییییی اینقدرررررررررررررررررررررررررر خوشحالمممممممممممممممممممممممممم که نمیدونم چطوری ابراز کنم...منم همیشه دوست داشتم بچه اولم پسر باشه و دومی دخترررررررررر...ان شاا... سالم دنیا بیاد و خانواده 4 نفرتون روز به روز خوشبختر و شادتر بشه...واسه عاشق این حسن سلیقتمونم اسمهاتونو میگم....منم سر اسم رادین خیلی گشتم تا اسمی که به رضوان و شهرام بیاد پیدا کنم...اما نشد


مرسی رضوان جونمممممممممممم
قربونت برم ممنونننننننن
لطف داری مهربونممممممم
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
13 تیر 92 2:12
مرجاااااااااااان عزیزم ...
بی نهایتــــــ خوشحال شدم از اینکه فهمـــــــــیدم "بـــــــاران " خاله هم داره به جمع سه نفـــــــرتون اضافه میشه ...
ایشالا ســـــــلامتـــــــ باشیـــــــــن عزیزای دلم ..
من فدای این خانواده 4 نفـــــــره بشـــم ...



قربونت برم زینب جونم از بس خوبیییییییییییی
فدای تو عزیزمممممم سلامت باشین
خدا نکنه قربونت برمممممم
بوسسسسسسسس
مامان بردیا
13 تیر 92 8:12
تبریککککککککککک
چه جمع قشنگی شدید همه با الف و نون....
مطمئنم وجود نازنینش مثل اسم زیباش پر از رحمت و برکته.


مرسیییییی عزیزم
ممنون لطف داری فدات شم
قربونت ایشالا
مامان ایناز.ندا
13 تیر 92 9:46
سلام مرجان جون یه دخمل ناز داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بهت تبریک میگم زندگبت شیرین میشه.صحیح و سالم باشین


سلام عزیزممممم ممنون مرسیییییی
مامان شیوا
13 تیر 92 10:24
وااااااااااای خدایا.یه دختر کوچولوئه خیلی براتون خوشحالم مرجان جون.انشالله صحیح و سالم به دنیا بیاد


مرسی عزیزمممممم ایشالا
سلامت باشی فدات شم
سارا مامانی شیدا
13 تیر 92 11:21
سلام دوست خوبم مبارکه خیلی خوشحال شدم به سلامتی


سلام سارا جون ممنون عزیزممممم سلامت باشی
زیبا مامان آرنیکا
13 تیر 92 12:23
مرجان جون تبریککککککککککک امیدوارم قدمش برات پر از خیر باشه...حدسم درست بودااا


مرسی زیبا جونننننننننن
قربونت ایشالا بله درست بود
SaYa
13 تیر 92 12:24
سلام عزززم خوبی؟ببخش که من خیلیییییییییییی معرفت شدم بخدا این مدت منم مثل تو حال خوبی نداشتم
هوووورا ص5 ماهگی آران جونم مبارک و 5ماهگی باران مهربووووونم...ایشالله ک همیشه شاد باشید
بیرم تو این مدت تو چی کشیدیییییی همش ناراحتی...ولی سفر خیلی روحیه آدمو عوض میکنه دست آقا سامان و مامان گلت درد نکنه
بمیرم آرانم دست خودش نیست درد دندون خیلیییی بده
عزیزم خیلی خوبه یه دختر و یه پسر
خصوصی هم داری مهربونم


سلامم عزیزممم قربونت این چه حرفیه اتفاقا به یادت بودم
اخی عزیزم چرا
مرسی فدات شممممممممم
خدانکنه دوستممممممم اره خیلی خوب شد
قربونت ممنون
چشم مرسیییییییی
مامان هدیه
13 تیر 92 12:25
سلام آخی ناری مبارک باشه دختر دار شدی بوووووس الان جفت شدن دیگه خیالت راحت مامانی مرافب هردوتاشون باش و به خودت فشار نیار و زیاد آران جونتو بغل نکن عزیزم برات ضرر داره بوووس تا بعد راستی رای دادیم ایشلا برنده بشه


سلام عزیزمممممم مرسیییی اره دیگه
چشم حتما عزیزم
فدات شم خیلی مرسییییییییی
رنگارنگ
13 تیر 92 14:04
سلام دوست خوبم
خدا کنه آران جون رای بیاره
باران جون چطوره مواظبش باش


سلام مهربونممممممم
ایشالا
خوبه فدات شممممم
زهرامامانه ایلیا جون
13 تیر 92 14:25
عزیزم خیلی به خاطرت خوشحال شدم
ان شاا.. همیشه شاد باشی

امیدوارم باران کوچولو صحیح و سالم به دنیا بیاد
چــــــــــقــــــــــــدرم اسماتون به هم میاد
الهی همیشه خوشبخت باشید


مرسی عزیز دلممممممم
همچنین شما
فدات شم مرسی
شما هم شاد باشیددددددد
ثریا
13 تیر 92 15:15
به سلامتی و دل خوش عزیزم ایشالله همیشه در کنار هم سلامت و شاد باشید بوس برای آران و باران چه اسم قشنگی


سلامت باشی عزیزممممم ممنونم همچنین
قربونت برممم
مامان آروین(الهه)
13 تیر 92 15:17
سلام

آران جون ماشالا خیلی نازه خدا حفظش کنه
به خاطر باران عزیز هم که هنوز نیومده تبریک میگم امیدوارم به سلامتی دنیا بیاد.
هزار تا هو بوس برای آران جیگر
راستی من میخوام شما رو لینک کنم با اجازتون


سلام عزیزمم
ممنون قربونت برم
منم بوسسسسسسس برای اروینم
ممنونم منم لینک میکنم فعلا با گوشی هستم نمیتونم عزیزمممم
مامان نفس
13 تیر 92 17:30
منم زووود نظر گذاشتما اما انگار ثبت نشدمممممممممممممممممممممممممممممممممممبارککککککککککککککک باشه مرجان جونم....خیلی ذوق کردم ایشالا سالم و صالح باشهدیدی ماها همه سونوگرافی سرخود بودیم؟اسمشم خیییییییییلی قشنگه مبارکش باشه


ا جدی عزیزم نمیدونم نبود
فدات شم عزیزمممممم مرسیییییی
اره واقعا درست گفتید
ممنون قربونت برم
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
13 تیر 92 18:06
به بـــــــــــــــــه خوش به حال آران جون آبجی باران میخواد بیاد پیشش
ایشالا به سلامتی بدنیا بیاد دخمل نازموووووووون


مرسی عزیزممممم سلامت باشیددد
negar
13 تیر 92 18:33
خیلی خیلی مبارکههههههههههه باران خانومی الهی که دور شما فسقلی بگردم من خوشگل خانوم..
(راستی مرجان جون قرار بود از حال و هوای خودتم در مورد جنسیت برامون بگی..حالا وقتشه ....)


مرسی عزیزمممممم خدا نکنه عزیزمممم
چشم حتما اخه فعلا لب تاب ندارم عزیزم با گوشیم
حتما مینویسم
مينا مامي سام
14 تیر 92 0:54
سلام عزيزم. قدم نو رسيدت مبارك.
پسرس منم همسن ارانه. اگه دوست داشتي به وبلاگم سر بزن. پايه اي باشه براي دوستي هاي بيشتر.  


سلام عزیزمممم ممنون
اخی چه خوب
حتما عزیزمممم ایشالا
مامان رهام
14 تیر 92 2:05
سلام مرجان جون خوبید عزیزم؟ببخشید دیربهتون سرمیزنم به نت دسترسی نداشتم .به به چه خبرای خوبی به سلامتی مبارک باشه ....خودت خواستی به این زودی نی نی دار شی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بوس واسه خودت و آران جون و باران جون[ماچ


سلام عزیزممم
خواهش میکنممممم
قربونت سلامت باشی عزیزمممم اره عزیزم میخواستم
فدای تووووووو
بهارک مامان آردا
14 تیر 92 2:05
مبارکه
خیلی خیلی تبریک میگم
چه تیم جالبی:
مرجان، سامان، آران، باران
خدا رو شکر

امیدوارم همیشه شاد شاد باشی


قربونت برم عزیز دلممممممممم
همچنین شما بوسسس
zohre,mamane kiyan
14 تیر 92 9:51
سلام مامان مرجان
خانمی تبریک میگم ان شالله سالم و صالح بدنیا بیاد.
آران جونم مراقب باران کوچولومون باش


سلام عزیزممممم
قربونت برم زهره جونممممم
شقایق مامان آرشا
14 تیر 92 9:59
وایییییییییی خوش به حالتون .شکر.مبارکهههههههههههههههههههههه


مرسی عزیزممممممم
مریم ( مامان آرین )
14 تیر 92 10:48
وایییییییییییییییییییی مرجان جون خیلی خوشحال شدم عزیزم
امیدوارم باران جون صحیح و سالم بیاد بغلت
بوس بوس


قربونت برمممم مریم جون مرسی عزیزمممممم
ایشالا فدای توووو
سمیرا مامان پرنیان
14 تیر 92 11:05
مبارکه مرجان عزیزم خیلی خدا بهت لطف کرد که یک دخمل و یک پسمل بهت داده سالم باشن انشاالله اسم قشنگی هم براش انتخاب کردی


مرسی سمیار جون ممنوننننن
سلامت باشی عزیزمممم ممنون
مامان سانلی
14 تیر 92 11:45
مبارک باشه مرچان جونم...دختر بزرگترین نعمت خداست...بزار بیاد ببین چقدر شیرینه..ملوس و دوست داشتنی...اسمشم فوق العاده اس ایشاا... صحیح وسالم به دنیا بیاد و قافیه تون جور بشه
فدای اران گلم بشم خان داداش میشه


قربونت برم عزیز دلمممممممم
اره بخدا واقعا
مرسی ممنونننننننن
خدانکنه مهربونمممم فدای تووووو
الناز مامان آوا
14 تیر 92 11:46
مباركه مباركه تبريك ميگم خانوم به سلامتي
خدا خيلي دوست داره كه يه دخترم نصيبت كرد

پس حدس منم درست بود
مرجان جون خيلي مواظب خودتو و ني ني تو دلت باش


مرسی عزیزممممممم قربونت اره واقعا عزیزم
چشم فدات شم ممنون
مامان کیان
14 تیر 92 13:13
مرجان عزیزم مبارک باشه انشاالله قدمش براتون پر از خیر و برکت باشه اسمی هم که انتخاب کردین خیلی خوشگله


مرسی عزیز دلمممممممم ممنونننن
پگاه مامان آرتین
14 تیر 92 13:32
عزیزم مبارکه ایشالا به سلامتی متولدبشه.هردوشونوببوس.آران جونم مواظب مامان ونی نی باشیا


قربونت عزیزمممم ممنوننننن
مامان کمیل و کیان
14 تیر 92 13:40
مامانی پیش ما نمیای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


چرا عزیزممم حتما میام شرمنده با گوشی هستم باز نمیشه کنده لب تابم خرابه عزیزمممممممم
★ خاله مرجان ِایلیا ★
14 تیر 92 16:04
سلاااااااااااااااااااااااااااام مرجان جونم!
چطوری؟
نی نیا چطورن؟
خودت خوبی؟
وای تبریک میگم یه پرنسس تو راه داره!
بخدا مرجلن قبل اینکه جنسیتش مشخص شه به خودم گفتم یادم باشه به مرجان بگم اگر نی نیش دخملی بود اسشمو بذاره باران
که دیگه نتونستم نت بیام تا الان!
وایییییییییییی چقد دلامون نزدیکه!
خدانگهش داره!
منو ایلیام به روزیم!


سلام عزیزمممم قربونت برم ممنون
فدات شمممم اخی عزیزمممم نازی چه بامزه
چشم حتما میام عزیزم
مامان نیروانا
14 تیر 92 16:11
عزیزم امیدوارم پرنسست رو صحیح و سالم بغل بگیری


مرسی عزیزمممممممم
persian mom
14 تیر 92 17:03
سیسمونی نمیخری براش؟ بدو بدو لباس و دامن و تاپ و گِت براش بخررررر ای جونممممممممممممممممممممم باران جون داره میاد


چرا ولی نه همه چی
قربونتتتتتتتتتتتت
عمه ی آتنا
14 تیر 92 18:24
دختر واسه مامان یه چیز دیگس


اره واقعاااااااااااا
مامان فائزه
14 تیر 92 22:01
الهـــــــــــــــی عزیزم
خوشحالم که به ارزوت رسیدی
و خوشحالم که خوشحالی
توپوله من و یه بوس محکم کن ...
لینکتون کردم


مرسی عزیزممممم
مامان آراد(خاطره)
14 تیر 92 23:01
سلام مرجان جون...تبریک میگم عزیزم.
خیلی خوشحال شدم
انش الله که بسلامتی به دنیا بیاد
باراه هم اسم خیلی قشنگ و شیکیه به آران هم خیلی میاد
مبارکهههههههههههههههههههه


سلام عزیزمممم ممنوننن
قربونت برم عزیزمممم
سام
15 تیر 92 2:50
چقدر خوش ذوقین و آدمو به وجدمیارین!سلیقتون تو انتخاب اسم هم حرف نداره
بااجازه لینک کردم.خوشحال میسم شمام لینک کنین
http://sam_mansoori.niniweblog.com


مرسی ممنون منم لینک کردمم
غزال مامان آرتین
15 تیر 92 3:08
مرجانننننننننننننننننننن وای مردم از ذوق! الهی شکرت. الهی من قربون این داداشکپلی بشم. فقط قول بده بارانو اینقده کپلی نکنی ها اونوقت همش باید رژیم بگیره. تازه بهت حسودیمم شد :-))))))))))))))))))
ایشاله بادرایو به خوبی پشت سر بذاری و دخملی نازتو بغل بگیری. میبوسمت عزیزمممم


قربونت برم عزیز دلممممممممممممممممممم مرسیییی
چشم حتماااااا
فدای توووو بوسسس
آناهیتا مامانیه آرمیتا
15 تیر 92 3:20
بازم مبارک بااااشه مرجان جووون ازدیدنت خیلی خوشحال شدم وحس نزدیکی داشتم باهات انگارچندباردیده بودمت امیدوارم بازم به زودی ببینمتون .. وای خیلی ایت ترتیب اسماتون رودوست دارم
میگم سومی هم اگه دخمل شدبذارماهان
میبوسم پرنسس وپرنس خوشگلتو


مرسی عزیزمممم ممنون
واقعاااا منم همچین حسیو داشتمممممممممممم
ایشالا فکرشو میکنیم
قربونت برممممم
صوفیا مامان سامیار
15 تیر 92 5:00
ااااااااااااااااااااااااااااااای جانم خیلی خوشحال شدم مرجان جون ایشالله نه ماهت به سلامتی بگذره عزیزم ونی نی گلت بیاد تو بغلت


قربونت برم عزیز دلمممممم ممنوننننننننننننننننننننن
مامان بهراد
15 تیر 92 9:41
واييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي اينا از خوشحاليه مباركا مباركا مباركا جينتون تكميل شد. به سلامتي اميدوارم كه صحيح و سالم به دنيا بياد. اين گلا تقديم به خانواده 4 نفره خوشبخت راستي بهراد تو جشنواره نيني شكمو شركت كرده كدش 422 لطفاً بهش راي بدين ممنونممممممممممممممممممممممم


قربونت ممنونننننننننننن
چشم عزیزممممممم
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
16 تیر 92 16:42
ووووووووووووای خیییلللللیی خوشحال شدم مرجان عزیز
دیدی گفتم نینیتون دختره



قربونت برم عزیزمممممممممممممم
منا (مامان کورش )
16 تیر 92 18:30
سلام مرجان جون بههت خیلی خیلی تبریک میگم خیلی خوشحال شدم هوررررررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااابه قول ما کاشونی ها جنست جور شد ا


قربونت برم عزیزمممممممممممممم
مامان اميرحسين و ارميا
18 تیر 92 11:29
عزيزم مبارك باشهه چقدر برات خوشحال شدمممممممم


قربونت برم مرسیییییییییی
مامان ساجده
18 تیر 92 18:31
مبارك باشه عزيزم خيلي خوشحال شدم خدا رو شكر جفتت جور شد


قربونت برم مرسیییییی عزیزممم
مامانی آرتین
19 تیر 92 2:32
مرجان عزیزم بینهایت خوشحال شدم و بهت تبریم میگم.انشاا... باران کوچولو صحیح و سالم بیاد تو آغوشت.برای خونواده 4 نفریتون بهترینها رو آرزو میکنم


مرسی قربونت برم ممنوننننننن
سلامت باشی ایشالااااا
مامان دانيال
19 تیر 92 23:37
مباركا باشه عزيزم.انشااله خدا توان بهت بده بچه هاي خوب و سالمي تربيت كني.بيصبرانه منتظر باران كوچولو هستم.

خاله جووون چرا به ما سر نميزني.بيا ديكه.
بوسسس


مرسی عزیز دلمممم ممنون
چشم الان میامممممممممممم
لیلا جواهری
23 تیر 92 9:45
salam marjan joon
man oomadam behet pishnahad bedam age doost dari va ta hala in karo nakardi . baraye jashnvare nini shekamoo ba ham etelaf konim. mitoonim too post sabet axe jofteshoono begzarim o to tablighate saito ghaire saiti ham ba ham tabligheshoon konim az hala be bad. albate mikham be shirshah joonam begam. doost dashti ye coment begzar too weblogam ta tablighato ba ham shoroo konim.movafagh bashi azizam


سلام عزیزم خیلی خوبه ولی بخدا من فعلا نیستم که بتونم عکس بدم یا بزارم جایی هستم ولی اگه زود برگشتم حتما
مرسی بازم عزیزمممم
خاله مزگان(مامان گلبرگ)
25 تیر 92 16:42
وایییییییییییی خدایا...نمی دونی چقد حوشحال شدم وقتی این پست رو خوندم
مبارکت باشه و ایشاله که صحیح و سالم دنیا مییاد.
چه اسم قشنگی هم انتخاب کردی.


قربونت برم مهربونممممممم
سلامت باشی عزیزمممم مرسییی
مینا
6 آبان 92 7:30
وای فکر کنم این قشنگترین حس زندگیت بوده.من وقت کنم بقیه رو هم میخونم.خیلی قشنگه.تا اینجاروخوند د د د د د د د م با اجازتون.
راستی لینکتون کردم مرجان جون.دوست داشتید شماهم سر بزنید وبم.خوشحال میشم.مرسی


مرسی عزیز دلمممممممم
منم لینکتون کردم مهربونننن