♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

تنبلکم راه افتاد هوراااااااا/ دیدار وبلاگی/مامان خوشحال

1392/4/15 11:47
1,133 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبرک شیرینم پسر کوچولوی نازممممممممممممممممممم آرانمم

قبل از همه بگم دوست خوبم عزیزم نازم خیلی دوستت دارم باران جونممممم

من این مدت که لب تاب نداشتم و هنوزم نداریمنیشخندباران جونم کلی زحمت کشیده برای درست کردن عکس مسابقه و گذاشتنش تو وبلاگو و یه سری کارای دیگهههههههه خیلی ممنونتم عزیز دلم دوستت داریم زیادددددددددددددددددددددددددقلب

جونم برات بگه این چند وقته خیلی سرمون شلوغ بود و وقت نداشتیم بریم لب تابو درست کنیم بابا چشماشو عمل کرده هیپنوتیزمو نتونسته بره گوشی منم که کامل داغون کردی و خاموشه تا بره در دست تعمیر

خوشگلم از جمعه هفته پیش تاتی تاتی کردی و تا اینکه خودت دیگه پا میشی راه میری خیلی بامزهه و الانم از هر 10 دفعه 1.2 بارشو 4 دست و پا میشی بلاخره راه افتادی هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

مراحل راه رافتن آران جونم

راستی ارایشگاهم رفتیم فقط یه کوچولو چتریاشو زد و مرتبش کرد

حالا برمیگرده پیش مامانش

 

دایره لغتتونم شامله آب /غذا/ نو / بعضی وفتا هم خیلی خوابت بیاد همهش میشه بب ببب بببببببببببب

ماما / بابا / هم میگیاز خود راضی افرین خوبه عزیزممممنیشخند

خدارو شکرررر روزای سختمون تقریبا داره به پایان میرسه عشقم شما عاقل تر شدی خوب شدی و اذیت انچنانی مثل قبل نداری البته این ارامشه قبل طوفانه چون هر وقت اروم میشی یهووووووووووو دوباره شروع میکنی و ما نباید یادمون بره که از دست دندونای شما و اذیتاش خلاصی نداریممممممممممممممممممممممممممممممممممممممشغول تلفن

ولی هنوز شبا بلند میشی 1 بار بلند جیغغغ و داد میکنی و تکون میخوری و بعد از تکون دادن دوباره میخوابی که نمیدونم چرا اینجوری هستی

3 شنبه 11 تیر یه قرار وبلاگی بود با دوستامون که من گفتم باید بریمممممممممم چون اولا اولین بار بود با هم میرفتیم بیرون و بعد شما با بچه ها کلا خوبی و گفتم یه تنوعیه

خلاصه رفتیم بهشت مادران و دوستای خوبمون بنیتای نازمو سحر جونم/ امیر علی پسرک شیطون و مامان زینب گلش و عمه جونای مهربون/ کیان خوشگلمو زهره عزیزمم/ ارمیتای نازنینم و اناهیتا عزیزممم/ ایلیا جونو زهرا جون/ هیراد شیطون و عمع لیلا و مامان و گلش / یاشار جونو مامان گلش و فاطمه یسنا و فائزه جون

که همه اینارو دفعه اول بود میدیدم خیلی خوشحال شدممممم هر چند که با سحر جون  مامان بنیتای خوشگلم کلییییییییییی برنامه ریزی کردیم ولی به جز همون اول که همدیگرو دوباره دیدیم البته برای بار دوم بود میدیدیم و خیلی خوشحال شدممممممممممم متاسفانه راهمون جدا شدو همدیگرو گم کردیمو قسمت نشد سحر جون و اناهیتا جون ببینیم

ولی خیلی دلم سوخت از اینکه با سحر جون برنامه ریختیم ولی اونی نشد که میخواستیمافسوس

خلاصه خوب بود ولی من بیچاره شدم بر عکس بود این دفعه شما خوب بودی ولی میخواستی بازی کنی و زمیت خاکی بودو نمیتونستم ولت کنم مجبور شدم بغلت کنم که از دل درد شبش مردممممممنگران

با اینکه زهره جون کالسکه کیان جونمو داد به من ولی شما اخرش میگفتی بغلم کن ولی بازم دوست داشتم و از دیدارمون و بیرون رفتمون خیلییییییییییییییییییییییی خوشحال شدم

میرسیم به مهمترین مساله که  دختر نازم باران عزیزمه نمیدونم چجوری بگم خیلی خوشحالم همش میترسم سونوگرافی اشتباه گفته باشهاسترس

راستش سامان خیلی دوست داشت دختر باشه ولی من میگفتم فرقی نمیکنه ولی دوست داشتم دختر باشه وقتی رفتم سونو بابا موند خونه پیش تو بعد 2 ساعت اتنظار رفتم تو و گفت دختره وای خدایا باورم نمیشد گریم گرفته بود گفتم سامان از خوشحالی خودشو میکشهههههههههههههههههتعجب

همه خوشحال شدن از اون اولم سامان کفت اسم آرانو تو گذاشتی اسم دخترمونو من میزارم باران فقطم اسم دختر انتخاب کرده بودیم گفتم اگه پسر بشه چی گفت نههههههههههه دختره که شد ولی نمیدونم چی بگم خیلی خوشحالم خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

خودمم خدارو شکر خیلی بهترمممممم حالت تهوعم بهتره و وضعیتم خوبه  امروزم شد 18 هفتم و زمان مثل برق و باد میگذره

باران عزیزم الان اندازه یه سیب زمینی بزرگگگگگگگگگه 220 گرمو 14 سانت تقریبااا فدای تو بشممممممممممممممممممممممم

منم دوست دارم زودی خریدای خوشگل باران جونم بکنم

و بقیه عکساااااااااااااا

اینجا اران جونم از خواب پاشده و طبق عادت باباش ماساژش میده

اگه غافل میشیدیم افتاده بودییییییییییییییییییییا

خوابالو از خواب پاشده رفته بغل عمو امیر خوابیده بعدشم با گاز تلافی میکنهچشمک

اران جونم داره یاد میگیره به جای اینکه چوب بلزو بخوره باهاش بزنهنیشخند

الو کردنم یاد گرفته گوشیو میزاره بغل گوشش میخندهاز خود راضی

اینم از این ببخشید دیگه چون من تند تند اپ میکردم مطالب جمع میشنو من نتونستم بیامو زیاد شدددددددخجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (80)

مینا
15 تیر 92 12:51
خوشحالم که حالتون خوبه امیدوارم همیشه خوب باشید با این ندیدمتون عاشقققققققققققققققتونم مرجان جون


مرسی فدات شمممممممممممممم ممنوننننننننننننننننننننننن
مامان هیراد
15 تیر 92 13:39
عزیزم ما هم از دیدار با شما بسیار خوشحال شدیم خیلی به ما خوش گذشت امیداوارم که این دیدارها ادامه داشته باشه روی ماه اران جونمو ببوس جیگر خاله مواظب نی نی باش مامانی دوستون داریم


مرسی فدات شم همچنین ایشالاااا
قربونت برم
مامان اهورا
15 تیر 92 13:57
عسسسسسيسم .چقدر خبراي خوبي دادي مرجان . از همه مهمترش باران كوچولو . انشاله به سلامتي باشه عزيزم. آرانم عزيزم هم راه رفتنش مبارك باشه. اون عكسش كه خوابيده و باباييش ماساژش ميده خيلي نازه . مواظب خودت باش عزيزم


فدات شممممم عزیزم سلامت باشییییی
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
15 تیر 92 14:23
الهی خاله قـــربونتـــ بره عزیزدلم ...
مبارکــــه امیدوارم همیشه استوار و محکـــــم قـــدم برداری ...
مــــرجان جونم الآن کارت بیشتــــــر شد و باید بیشتــــر مراقب وروجکـــ باشی ...
ایشالا چند ماه باقی مونده بارداری ات رو هم به سلامتی سپــــری کنی ...
راستی نی نی خواهرشوهرم پســــــره

قـــــربونت برم میدونم که اون روز کلی اذیتــــ شدی ولی خیلی خیلی خوشحال شدم از اینکه دیدمتـــ امیدوارم آخــــــــرین دیدارمون نـــباشـــــه ...
دوستتون دارم زیــــــــــــــــــــــــــاد



خدا نکنه عزیزمممممممممممم
سلامت باشی عزیزمممممم
منم خیلی خوشحال شدمممم ایشالاا همدیگرو بازم میبینیم
منم دوستتون دارممممممممممممممممم
بهناز مامی یلدا و سروش
15 تیر 92 14:27
را افتادنت مبارک عزیزم.

دیگه کم کم شیطونیهات رنگ دیگه ای میگیره هااااا .. از ما گفتن بود مرجان جون


مرسی قربونت برمممم
بله واقعااا
بهناز مامی یلدا و سروش
15 تیر 92 14:28
باران فسقلی چه میکنه مامان جون. خیلی مراقب خودت و باران کوچولو و آران جون باش


چشم عزیزممممممممممم
بهناز مامی یلدا و سروش
15 تیر 92 14:28
دیدار وبلاگیتون همیشه مستدام و پایدار باشه.





مرسی عزیزمممممممم
مامان ایمان
15 تیر 92 14:38
سلام عزیزممم مبارکههههههه راه رفتنت فدای اون راه رفتنت بشممممممم خوشگل خاله شرمنده من نمی تونم زود زود بیام کنارتون مرجان جان بادته من بهت گفته بودمممممم این کوچولو دخترههههههههه خدا سلامتش کنه خیلی خوشحال شدممممممم باور کن چه اسم نازی هم انتخاب کردین اران جونو ببوسسسس


سلام عزیزمم قربونت برمممم
قربون لطفت عزیزمممم
مرسییییییییییییییی فدات شم
persian mom
15 تیر 92 14:52
عزیزمم مبارک باشه راه افتادن پسملی،راحت میشی دیگه، ارمیای منم که هنوز 4 دست و پا نمیره فکر نکنم از این به بعد دیگه بره کی جرات کرده عکسای ارانووووووووو بزاره خدا نکنه وای ی ی ی.. منم اینقدر میترسم از عکسای ارمیا سو استفاده کنن.. یه عده مریضن دیگه چه میشه کرد..


مرسی فدات شممممممم
اخییی نترس بابا راه میره اران 11 ماهگی راه افتاد
نمیدونم والا چی بگم
شیما مامان درینا
15 تیر 92 14:55
مرجان جونم سلام خیلی خیلی خوشحالم که یه خانواده کامل میشین و با یه دختر خوشگل به نام باران امیدوارم صحیح و سلامت باشه خوشحالم که بهتون خوش گذشته و یه قرار وبلاگی داشتین آفرین که با دو تا نی نی انقدر فعالی


سلام عزیزمممم مرسی ممنون مهربونمممم
اره دیگه حسابی فعال شدممم
مامان آروین (الهه)
15 تیر 92 15:22
سلام عزیزم
راه رفتن آران جونمون مبارک
منکه وقتی آروین راه افتاد از خوشحالی به همه زنگ زدم با اینکه ساعت 12 شب بود
خیلی خوشحال شده بودم.
بوس بوس برای آران


سلام عزیز دلممممممممممم مرسی
اخیی راست میگی بخدا منم کلی ذوقیدمممم
مامان نفس
15 تیر 92 15:31
پست ثابتتو خوندم خیلی ناراحت شدم مرجان جون واقعا فضای نی نی وبلاگ مسموم شده.عزیزممممم اران مثل همیشه ماهههههمثل مامان خوش تیپشبغلش نکن مرجان جون بارانمون اذیت میشه


قربونت برم مهربونمممممممممممممممممممممم
فدای تووو
چشممم
زهرامامانه ایلیا جون
15 تیر 92 15:44
با دوتا پست جدید اپم بدو بیا دوست خوبم

-------------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
-((((\\-,...-------,((((---\----`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--\------------(((------/
-))-|----------------------|
((--|--------.-------'---- -|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/\--
)---/-.\--)-\---------`/--/
---|.\---(-(-----------\-\'
---||-----//----------\\'|
---||------//-------_\\'|ا
---||-------))-----|_\--||
---/_/-----|_/----------||
---`'"------------------\_|
برات اسب گذاشتم که زود بیای
فقط اسب سواری که بلدی ؟؟
آپم خوشحال میشم که بیای


چشم زودی میاممممممممممممم
زهرامامانه ایلیا جون
15 تیر 92 15:45
عزیزم روز خوبی بود
به امید دیدار دوباره که به لطف خدا این بار باران جونم هم باشه


فدات شم زهار جونم
بله واقعا روز خوبی بودد
رضوان مامان رادین
15 تیر 92 15:57
آران جونی تبریک میگم خاله...دیگه تاتی میکنی و کلااااااااا خونه را به هم میریزی آره؟؟بازم تبریک به خاطر گل دخترت...


مرسی فدات شم ممنونننننننننننن
پرهام ومامانش
15 تیر 92 15:57
کلیییییییییی خوشحال شدم بابت را رفتن اران ولی خب دیگه رسما کارت دراومد مامانیییییییییییییییییی دیگه از الان د بدو که رفتیم داری! ولی خب یخورده راحت شد خودشون یخورده از عهده کاراشون برمیان




مرسی فدات شمممم
اره بخدا واقعاااااااااااااا
زری مامان مهدیار
15 تیر 92 16:17
سلااااااااااام چه پست تپل و شادی
شکر خدا که هم آران خوبه و هم حال و روز خودت بهتره عزیزم
راه رفتن آران جیگر هم مبارک
داره تند تند کاراش رو می کنه که باران جون به دنیا اومد کامل مجهز باشه و مواظبش باشه



سلام عزیز دلممممم ممنونننننننننن
اره واقعا گفتیااااااااااااا
مامان نازی
15 تیر 92 16:42
سلام عزیزم.روز به روز نانازتر میشه آران.بوسسسسسس
گلم کیانا هم توی مسابقه شرکت کرده اگه دوست داشتین رای بدید ممنونم


سلام عزیزممممم مرسی
چشمممممممممممم
negar
15 تیر 92 16:52
جانممممممممممممم آران و باران عزیزم
آران جونی رنگ آبی چقد به شما میاد نفسی مبارکه لباسهای جدید من تا حالا اینارو توتن خوشگلت ندیده بودمااااااااا


مرسی عزیزممم
بله افرین باهوشش
رها مامان راستین
15 تیر 92 17:41
وای تبریک میگم نی نی دختر شده خیلی خوشحال شدم مبارک آران جونم هم راه میره به سلامتی


مرسی عزیز دلم ممنونننننننننننننن
حنانه
15 تیر 92 18:59
سلاااام دیدی گفتم دختره
به سلامتی


سلام عزیزم سلامت باشی
بلهههه
گـُ لـ ی
15 تیر 92 19:05
عزززیزززم؛ قدم های برداشته ش مبارک ..
اسم باران رو میاری دلم میخواد زودتر ببینمش ..
ایشاالله که زودتر بیاد ..
منم قرار وبلاگی می خوام خب ..!!
مواظب خودتون باشین ..
بارانیییییییی ..
آرانیییییییییی ..


مرسی گلی جونممممممممممم ممنون
ایشالا همدیگرو ببینیم عزیزممممم
مامی امیرین
15 تیر 92 20:41
ای جونم..مبارک باشه..
چه اسم قشنگی!!!
امیدوارم جمع 4 نفرتون همیشه شاد باشه در کنار هم.


مرسی عزیز دلمممممم
مريم مامان آريا
15 تیر 92 20:49
اي خدا چقدر خوشحالم ني ني دخمل طلا شده
چقدر باسليقه ايد
سامان مرجان آران باران
انشالله هميشه به سلامتي و شادي در کنار هم زندگي کنيد و خوش باشيد
باران جان هم صحيح و سلامت بياد تو بغلتون و کنار داداش با نمکش
آران جون راه افتادنت مبارک پسمل بلا


مرسی مریم جونممممممم
قربون محبتت مرسییییی سلامت باشی عزیزمممم
مامانی هدیه
15 تیر 92 20:53
اولین قدم های اران جون و اومدن باران جون مبارک ایشالا سلامت باشن


مرسی فدات شممممممممممممممم
مامان ايسو وايسا
15 تیر 92 21:17
مباركه راه رفتن پسمليييييييييچقدر خوب كه ميتونيد همديگه رو ببنيد مرجان جون.........هزار تا بوس برا باران جون وآران جون


مرسی عزیزممممممممممممم
جای شما خالی
قربونتتت
مامان ایمان
15 تیر 92 22:07
سلام عزیزم دلمممم ایمان جونم توی مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشم بهش رای بدین این کد 454 رو به این شماره 20008080200 پیامک کنید
دوستونننننننننننننننن داریممممممممم


سلام عزیزمممم چشم
مامان احسان
16 تیر 92 9:54
سلام مرجان عزیز خوشحالم برات خیلی خوشحالم امیدوارم باران کوچولو هم به سلامت به جمع شاد خونوادتون بپیونده .میبوسمت


قربونت برم مهربونممممممم
هستي
16 تیر 92 10:49

واي تبريك ميگم مرجان جون بخاطر جنسيت ني ني جونت و آرانم واقعا بزرگ شده ما يه مدتي نبوديم ولي الان ميبينم گل پسرت واسه خودش آقايي شده


مرسی فدات شم ممنوننننننننننن
مامان ایناز.ندا
16 تیر 92 10:55
اولین قدمت مبارک خاله
انشالا موفقیت های بعدی.همیشه به خوشی


مرسی عزیزمممممممممم ممنوننن
صبا خاله ی ایسا
16 تیر 92 11:41
هوووووووووووووووووورا
باریکلا اران جونم کارای جدید یاد گرفتی
عاشقتم


قربون صبا جون مهربننن
مامان کمیل و کیان
16 تیر 92 12:46
فدات باهوش خاله


خدا نکنه خاله جون
راستی ادرس وبلاگتو بزار نتونستم پیدات کنم لینک کنم عزیزممم
♥ نیم وجبی ♥
16 تیر 92 13:21
فدات بشم آران گلم مبارکه راه رفتنت خوشگل خاله
همیشه به گردش و این قرارهای باحال
ای جونم چه خوشگلم لم داده ماساژش بدن
خیلی خوشحال شدم اوضاعتون رو به راه شده ایشالا موقتی نباشه و دیگه آرامش داشته باشین
دوست جونم دارم میرم مسافرت خیلیییی دلم واستون تنگ میشه


خدا نکنه نیکو جونمممممممممممم
قربونت برم مرسی مهربونممممم
اخی عزیزم خوش بگذره جای مارو هم خالی کن
راحیل
16 تیر 92 14:34
مبارک باشه عزیزم نگفتم بچه ات دختره ایشالله که سالم باشه و یک آبجی کپل گیر ارن خان بیاد

خودت هم بخاطر موضوع عکسها هم ناراحت نکن شاید کسی می خواسته اذیت کنه به حال آدم مریض زیاده.


مرسی عزیزممممم
اره واقعااااااااااااااا
عسل
16 تیر 92 15:22
سلام قند عسل من خوبي عزيزم دلم برات خيلي تنگ شده چندوقت نبودم امروز اومدم بهت سر زدنم كپل جان خاله داداشي شدنت مبارك فدات بشم مرجان دوباره مامانت شدنت رو بهت تبريك ميگم عزيزم اميدوارم خانواده4نفريتون هميشه شادوخنداون وسلامت باشين


سلام عزیز دلم مرسی فدات شم ممنونننننننننننننننن
مريم مامان نيكان
16 تیر 92 16:15
واي تو اين مدت كه نبودم چه خبرها كه نشده نميدونم براي كدوم مطلبتون پيام بگذارم اول از همه هزاران تبريك واسه اينكه دختر دارشديد اسمش هم خيلي قشنگه منم عاشق دخترم انشالله سالم باشه .واي چقدر دلم ميخواست منم پيش شما باشم و تو قرار وبلاگيتون حضور داشتم ودر آخر تبريك واسه تاتي تاتي كردن پسمل توپوليمون


قربونت برم عزیزم شما همیشه لطف داری
ایشالا دختر دارم میشیییییییییییی
اخی عزیزمممممم اره واقعاااااااااااا
قربونت برم ممنون
سمانه مامان ستایش
16 تیر 92 16:35
واااااااااای مرجان جووون تبریک میگم برای وجود باران جووونخوشحالم جنستون جور شد و نی نی یه دخملهوانشالا سالم و سلامت به دنیا بیاد و زندگی تونو شادتر و پر برکت تر از قبل کنهاسماتونم خیلی بهم میان
راه رفتن آران جون هم مبااارکه
برای آران جون و مامان مرجان


مرسی عزیزممممم ممنونننننننننننن
قربونت سلامت باشی عزیز دلممممم
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
16 تیر 92 16:43
خصوصی داری


چشم عزیزم
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
16 تیر 92 16:47
سلام مرجان جون این متنی رو که نوشته بودی اول وبت خیلی ناراحت شدم واقعا چه آدمهای بیکار و از خدا بی خبری پیدا میشه خواهر جون که خیلی راحت وارد حریم شخصی دیگران می شوند و احساسات انها رو خدشه دار میکنن کسی که این پیامو بهت داده درسته اسمی از خودش نذاشته ولی آی پی که داره آی پی این پیامو با بقیه پیامهایی که تا حالا برات اومده چک کن درسته دردسره ولی میارزه حداقل میدونی طرفت کیه ؟



سلام عزیزم اره واقعا ادمای مریض و بیکارین
چه نفعی میبرن موندم بخداااا
باشه عزیزممم مرسیییی
الی مامی آراد
16 تیر 92 17:13
قربونت بشم راه افتادن و تاتی کردنت مبارک چه خوب که دوست جونیها هم دیگه رو میبینین


مرسی الی جونم ممنونننننننننن
منا (مامان کورش )
16 تیر 92 18:38
افرین اران جونم که پسمل خوبی شدی اخ ببخشید خوب بودی خوبتر شدی


قربونت برم بلههههههه دیگه
تاطي جون
16 تیر 92 19:37
سلام مرجان خانوم خوبين
پيشاپيش قدم باران جون مبارك باشه
ايشالله كه صحيح و سالم بدنيا بياد ومثل اران گلم خوشگل باشه
محض احتياط عكساتو بذار ادامه مطلب رمز بذار اينجوري بهتره


سلام عزیزم ممنون مرسییییییییی
تاطي جون
16 تیر 92 19:37
راستي به اران جونم راي دادم


مرسی عزیزممم
مه لقا
17 تیر 92 1:21
بهتون کلی تبریک میگم که نینیتون دختر شده.خیلی خوب و عالیهههههههههههههههه


مرسی عزیز دلممممممممم
مامان الینا جونی
17 تیر 92 1:22
سلامممممم خوبی عزیزم وایییییییییی چقدر خوشحال شدم که نی نی ناززززز نیومده یه دخمله ناززززززززززززززززززه خیلی مبارکتون باشه عزیزم انشاا... رحمت و شادی رو صد چندان کنه تو کلبه عاشقانتون... مبارک باشه راه رفتن شازده پسرررر عجب خبرای خوشیییی بودمرجان جوووووون


سلام عزیز دلم مهربونم
قربونت برمممممممممممممممممممممم عزیز دلمم:
مامان بنيتا
17 تیر 92 1:37
اولين قدمات مبارك باشه خوشگل خاله كه خودم از نزديك ديدم نشد كه با هم باشيم مرجان جون مواظب خودتون باشين


مرسی سحر جون قربونتتتت عزیزمممممممم
آتيلا جون و مامان شيما
17 تیر 92 2:58
سلام مرجان جون...
خوبي عزيزم،،،
تبريك ميگم ي همدم كوچولوي خوشگل،همون كه نقش اول آرزوهاي جا موندت ميشه...
همون كه زير ذربين ميزارتت تا وقتي بزرك شد عين خودت بشه...
واقعا خوشحال شدم...
مبارك...
وجودش سرشار از بركت و خوشبختي باشه انشاا...
زير سايه ي اول خدا،بعد پدر و مادر بزرگ شه انشاا...
ميبوسمتون عزيزم...


سلام عزیزمم
مرسی قربونت خوبیمم
مرسی عزیزم اره دقیقااااا
فدای تو شیمای مهربونممممم
مامان نوژا
17 تیر 92 8:36
وایییی عزیزم مبارکه راه رفتنت.دختر دار شدنت هم مبارک


مرسی قربونت برممم
SaYa
17 تیر 92 11:03
عزیزم خصوصی♥


مامان بهراد
17 تیر 92 11:06
سلام مرجان جونم به اين مطالب كه برات ميفرستن و تنت رو ميلرزونن اصلاً اكتفا نكن براي باران جون ضرر داره كساني كه اينكار و ميكنن مريض هستند. خوب خودت چطوري خوش به حالتون چرا به ما نميگين كه چنين جاهايي ميرين البته من سركار هستم و نميتونم بيام ولي براي يك بار هم عاليه به هر حال اميدوارم كه هميشه شاد و سرزنده باشي.تبريك به خاطر راه رفتن آران جون حالا شيطنت‌اش مونده صبر كن ببين چيكار ميكنن.مراقبت از خودت داشته باش بوس بوس


سلالم عزیز دلممم اره عزیزم میدونم درست میگی
مرسی عزیزمم ممنونننننننننننن فدای تووو
SaYa
17 تیر 92 11:13
نظرم خصوصی نشد حواست باشه♥


باشه عزیزممم
الهام مامان یسنا
17 تیر 92 13:45
مبارکه راه افتادن آران تپلی. انشالله بقیه مدت بارداری هم به خوبی بگذره. خوشحال شدم که آران هم آرومتر شده و شما با اون وضعیت یه کم آرامش پیدا کردی عزیزم. برای آران و باران


قربونت برم الهام جون ممنونننننننن
صبا خاله ی ایسا
17 تیر 92 13:53
عزیزم میشه سایت طراح تم تولد اران جونو بدی؟؟ممنون گلم


حتما عزیزم
سارا مامانی شیدا
17 تیر 92 15:04
مبارکه عزیزم ایشااله همیشه قدمهات پر از موفقیت باشهمرجان جونم خوشحالم که بهتری و این گل پسر کمتر اذیتت میکنه امیدوارم همیشه خوش باشید چقدر خوب که قرار وبلاگی میزارید منم خیلی دوست دارم امیدوارم یه روز منم تو جمعتون باشم


کرسی عزیز دلکککککککککککک قربونت برمم
اخی عزیزممم ماهم خیلی دوست داریم ایشالا دفعه بعددددددددددددد
قربونت برم بوسسسسسسسسسسس
زهرا(ترنم عشق)
17 تیر 92 15:17
مرجان جونم خصوصی داری


مرسی عزیزم
مامان ایلیا
17 تیر 92 16:22
سلام مرجان جونم
راه رفتن آران جوووون مبارک باشه.
یه عالمم تبریک که نی نی خوشگلت دخمل شده.
ایشالله که باران جون صحیح و سالم به دنیا بیاد عزیزم


سلام عزیز دلمم ممنونننننننننننن
مامان حسنا
17 تیر 92 16:55
سلام عزیزم نی نی تو بهت تبریک میگم که دختره ایشالا که قدمش خیره


قربونت عزیز دلممممم
گـُ لـ ی
17 تیر 92 17:05
اینکه نمی تونی زود به زود سر بزنی؛ دلیلش موجه ِ ..
راحت باش مامان مرجان ..


قربونت برممممممممممم
زهرا مامان ارتا
17 تیر 92 19:21
سلام مرجان جون اران و باران جون خوبن من عکسا و خاطرات اران جونو از نوزادی دنبال کردم منم برای ارتای کوچولوی شش ماهه توی دلم یه وبلاگ زدم بهمون سر بزنید خوشحال میشیم




سلام عزیز دلمممم

خوبیم فدات شم ممنون

اخییییییییییی عزیزمم مرسی

مبارکه چشم حتما میام

عزیزم ادرس نداری کهههه
مامان امیرعلی جیگر
17 تیر 92 20:38
سلام بر مرجان خانم گل

مثه اینکه شما سرتون از ما شلغ تره ها.

اولا تبریک برا نی نی دخترت.ایشالا صحیح و سالم بیاد تو بغلت گلم.

دوما ماشالا آرانی بزرگ شده واسه خودشا.راهم که میره دیگه هیچی کارت در اومد.باید هر چی داری رو به در و دیوار آویزون کنی


سلام عزیزم بلههههههه خیلییییی
قربونت برم مرسییییییییییییییی
دقیقا همینههههههههههههه
مامان اهورا
17 تیر 92 21:07
خصوصی داری عزیزم


مرسی عزیزمم
مامان ایلحان
18 تیر 92 0:48
تبریک مرجان همونی که میخواستتتتتتتییییی یه دخمل نازززز
عروسی خواهرممممم بود واسه همون کم پیدا بودم.


قربونت عزیزمممممم
اخی به سلامتی شاد باشیدددد
مامان نفس
18 تیر 92 1:00
مرجان جونم خصوصی داری


مرسی عزیزممم
زهرامامانه ایلیا جون
18 تیر 92 2:41
سلام گلم یه خواهش دارم این که میتونی عکسهایی رو که داری رو برای من ایمیل کنی مخصوصا از اون عکسه که ایلیا از پشت درخت سرشو اورده و میخنده انو خیلی دوست دارم میشه برام بفرستی
برات خصوصی میزارم


سلام عزیزم حتمااااا
ماری
18 تیر 92 3:11
اییی جان دل مننن چه ماساژی هم میگیره ...جیگری تو پسر جیگرررر

خوشحالم که خوبید....
قدم هات استوار خالههه


فدات شم ماری جونمممممممم مرسییییی
لیلا
18 تیر 92 8:18
سلام مبارکه انشالله به سلامتی


سلام عزیزم سلامت باشی
مامان یگانه و ریحانه
18 تیر 92 11:10
سلام خانومی خوبین؟نی نی کوچولو چطوره؟
راه افتادن آران جون مبارک باشه
عکساش هم مثل همیشه قشنگ
راستی به آران جون رای دادم ان شالله که برنده میشه


سلام عزیز دلممم قربونت خوبیمممم
مرسی فدات شمممم لطف داری
وای قربونت برم ممنوننننننننننننننن
zohre,mamane kiyan
18 تیر 92 11:13
الهی قربونت بره خاله زهره
آرانم مبارکه راه افتادنتون عزیزم
مرجان عزیزم خیلی خوشحالم شما رو از نزدیک دیدم و با شما آشنا شدم
خیلی مراقب خودت و پرنسس و شاهزاده کوچولومون باش میبوسمتون


خدانکنه عزیزممممممممممممم
مرسی خاله جونممم
منم خیلی خوشحال شدم عزیز دلمممممم
فدای تووووووووووووووووو
zohre,mamane kiyan
18 تیر 92 11:15
عزیز دلم با این مزاحمت ها اعصاب خودت رو به هم نریز
شما به خودت نباید استرس وارد کنی و خیلی مراقب خودت باش


قربونت برمممم چشم حتماااا
مامان اميرحسين و ارميا
18 تیر 92 11:30
اي واااااااااااي آران وروجك اون بالا رفتي چيكار.خدا را شكر اذيت نميكنه


دیگه حسابی شیطون شدههههههههههه
مامان بردیا
18 تیر 92 15:10
خوشحالم که روزای خوبی داشتی من هم انرژِی گرفتم با خوندنش.


قربونت برم مرسی مهربونممممممممممممم
مامان ساجده
18 تیر 92 18:32
خوب به سلامتي آران جونم راه افتاد خانمي تازه كارت درومد حالا بايد بيشتر مراقبش باشي


سلامت باشی عزیز دلممممممممممممم
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
18 تیر 92 18:58
ســـــــــلام عزیزدلم ...
خوبی ؟؟؟
همین طوری اومدم تا ی حالی از جیگـــــرای خاله ...
آران کوچولووووو و باران نااااااااااز ناااااازی
بکنم ...



قربونت برم زینب جون مهربونمممممممممممممممممممممم
مامان سانلی
19 تیر 92 1:51
سلام به عزیزانم
قربونت برم اران جونم...اولین قدمهات مبارک باشه عزیز دلم

ایشاا... قدمهای بزرگ و پراز موفقیت تو زندگیت برداری.....
فدات بشم علو میکنی به ما هم یه زنگ بزن کیف کنیم



سلام عزیز دلمممم مرسییییییی مهربونمم
ایشالاااااا فدای تووو
قربونت برممممم

شقایق مامان آرشا
19 تیر 92 15:34
خدا را شکر که دختر دار شدی .آران جون ماساژور خصوصی داره؟ خاله فدات خیلی با حال دراز کشیدی



مرسی عزیزممممم
خدانکنه خاله جون
لاله
19 تیر 92 16:55
جونم به آران جون که راه میره کی بشه ترمه راه بره

ماساژشو حال کردما



مرسی فدات شمممممممممممم
مامان متین و مهبد
20 تیر 92 0:03
به به چه عالی دیگه باید برای اران جونی کفش سوتی بخری. مبارک باشه .
البته خدا کمکت کنه توی این شرایط که اران دیگه دنبال کردنی شده.
ان شالله



مرسی عزیزمم
بله سوت سوتییییییییییییییییی
واقعا خداکمکنههههه
محی مامان ملینا و کوروش
20 تیر 92 18:48
مبااااااااااارکه آفرین به آران زرنگممامانی کارت دراومد حالا باید بیشتر مراقبش باشی تا کم کم ماهر بشه تو راه رفتنچقدر قرارای این جوری خوبه ماهم با خانومای مشهدی قرار داشتیم جات خالی خیلی خوش گذشت. همیشه خوش باشی عزیزم


مرسییییییییی
اره دیگه واقعاااا
مرسی عزیزم دوستان به جای ما همچنین
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
23 تیر 92 3:14
سلام عزیزم نتونستی برام عکسها رو ایمیل کنی البته اگه برات زحمت میشه نمیخوااااد
دوستون دارم هوارتااا



فرستادم برات عزیزمممم دوباره میفرستم
زهره مامان آریان
29 تیر 92 13:03
راه افتادنت مبارک آران خوشکلم.امیدوارم همیشه تو راه درست قدم بذاری.
راستی واقعا از ته دلم خوشحال شدم که نی نی ت دخترر شد.
امیدوارم به سلامتی به دنیا بیاد.


مرسی عزیزمممم ممنون
قربونت برممممم محبت داری
سلامت باشییی