♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

اولین لباسای باران جونم/و جفت پایین من و دردام:((

1392/4/19 0:46
1,610 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرانمممممممممممم پسرم ارشدم بزرگممممممممممم خوشگلمممممممم دردونه من

سلام بارانم کوچولوی تو دلی خودممممم

قربونت برم چند تا لباس خوشگل مامانی برات گرفته من عاشقشم دستش درد نکنه ماچتازه مامانی لباسای خودمم و عروسکای خودمو داده برای یادگاری عروسکامو خیلی دوست دارم یادم رفت عکس بگیرم ولی از لباسام عکس گرفتم

و یه خبر بد اینکه هفته پیش که رفتم سونو گفت جفتت پایینه دقیقا سر ارانم همین بودم و خیلییییییی بد بود دردای بدی داشتم مخصوصا ماه های اخر الان چند روزه تا یکم دولا میشم دل دردای خیلییییییییییییییی بدی میگیرم و عزا گرفتم الان که تو تازه راه رفتن یاد گرفتی بعضی وقتا گریه میکنی که بغلت کنمو من دردام چند برابر میشهنگران

امروز اصلا کار نکردم ولی چند بار که دولا راست شدم تا الان داشتم از درد تلف میشدمگریه وای خدایا خودت کمک کننننننننننننننن ماه های اخر سر خودت از 9 صبح تا2 بعد از ظهر درد از کمرمو پام شروع میشدو اشکم در میومد خیلیییییییییی بد بود خیلیییییی حتی نمیتونستم دستشویی برمممم

الانم خیلی میترسم با وجود تو دکتر گفته خیلی هواست باشه نمیدونم والا خدا خودش کمک کنهفرشته

آران نازم جدیدن وقتی راه میری تند تند میگی بابابابابابا یا ماماماماماما خیلی بامزه من و سامانم هی میگم جانم جانم جانممممممبغل خیلی عسل شدی قربون قدو بالات برم ولی وقتی یکم بی محلی کنیمو باهات بازی نکینیم وایییییی جیغایی میزنی که گوشمون کر میشه

راستی اتل متلو لی لی حوضکو بلدیو بازی میکنیم

خلاصه جونم برات بگه تقریبا همه چیز خوبه جز دردای من و جیغ های وحشتناک شبانه تو که همچنان ادامه داره و تو بیدار میشیو جیغغغغغغغغغغغغغ

اینم از این پسر نازنینممممممممممممممممممممم دوستت دارم بی نهایتتتتتتتتتتتتتتتتتت

راستی دختر عمه پریسا هم پنج شنبه به دنیا میاد ایشالا

                          

 

 

 

اینم از لباسای ناز نازی بارانم این عکس کلیشه پیشبندو سرهمیو استین کوتاه

اینم زیریش

بازم این کلیش پیشبندو استین کوتاه و سر همی

اینم زیریش

اینام بقیشون

اینم از لباسای خودمممممممممممممممممممممممم بازم هست ولی دم دستم نبود عکس بگیرم

اران کلا وسایل بازیاشو ول کرده چسبیده به تلویزیون و دور و طرافش

مراحل پایین و رفتن از میز

حالا بقیه وسایل

بعدشم میایی پیش من

همه مبلارمپشتیاشو خوابوندیم تا نری بالا چون چند روز پیش رفته بودی رو دست مبللللللللللل

عسل من فرفرشو خراب کرده و ازش یه چوب مونده و همش با این بازی میکنه

البته اینجا لباساتو دراورده بودیم  با بابا رفته بودی حموم تو وانت نشسته بودی فقط بازی میکردی باباهم دوش میگرفت چون اگه بابا بره حمومو تو رو نبره وایلااا میشه

اینجا داری خودتو لوس میکنی الهی فدات شممممممممممممممممممم

تازی یاد گرفتی دستتو بزاری رو صورتت الکی گریه کنی بگی او او اوووو ادای گریه قربونت برم من الهییییییییییییییییییییییییییییییی

اینجام یاد گرفتی دستو مزنی به لبت مگی بو بو بو

عاشقتممممممممممممم فدات بشم منننن


راستی عکس بچه گیای خودمو سامانو میزارم به نظرتون آران شبیه کدوم یکی از ماست؟؟؟؟؟

دوستتون دارم کوچولوهای خودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (119)

مامان نازی
19 تیر 92 0:58
سلام عزیزم.الهی که لباسارو به سلامتی تن نازگلت کنی.
به نظرم شبیه خودته اران.


سلام عزیزمممم قربونت برم سلامت باشییییی
اا جدیییی چه خوب
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
19 تیر 92 1:33
لباسای خوشگلت مبارک باران جووووون
وای که چه شیطون و شیرین شدی آران جونم
فک کنم بیشتر شبیه باباییشه


مرسی عزیز دلممممم قربونتتتت
اره دیگه همه میگنننننننن:
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
19 تیر 92 1:34
در خلوت شب ز حــق صـدا می آید / از عطر سحر بوی خدا می آید

با گوش دگر شنو به غوغای سکوت / کز مرغ شب ، آواز دعا می آید . . ..


مامان بنيتا
19 تیر 92 1:43
چه لباساي نازي مباركت باشه باران نازم
چه عسلي شده آقا اران فداش شم من
راستي منم سر بنيتا جفتم پايين بود بايد بيشتر استراحت كني
البته باوجود آران جيگر


مرسی عزیزممممممم
قربونت برمم عزیزممممممممممم
وای جقدرم بدهههههههههههه
اره بخدا محالههههه
مامان بنيتا
19 تیر 92 1:45
يادم رفت بگم آران خيلي شبيه باباييشه


قربونت برم همه گفتن دیگه
مامان سانلی
19 تیر 92 1:56
قربونت برم عزیزم که همش از درو دیوار اویزونی
لباسها هم خیلی خوشگلن مبارک دختر نازنینت باشه
مرجان عزیزم واقعا برات ناراحت شدم خیلی سخته ادم هم بچه کوچیک داشته باشه و هم درد...ایشاا.. که بهتر بشی ....مواظب خودت باش خانومی...
اران جون شما هم اینقدر نرو بغل مرجان باران له شد اخه خاله جون بیا بغل خودم

در مورد عکسها هم که صد البته کپ اقای پدرن و شما هیچ دخالتی نداشتین


خدانکنه خاله جونمممممممممممم
مرسی عزیز دلممممممم
ایشالااااا
چشممم عزیزمم مرسییی
اره والا همه گفتن
بهاره مامان ونداد
19 تیر 92 2:05
وای چه لباسای جیگری مرجان جون لباسای بچگی هات از لباسای الان هم قشنگ تره
وای چرا ارانی این قدر لاغر شده
ولی اتیش داره از دست وپاس میباره
راستی عزیزم تا قبل از دیدن عکس ها فکر میکردم اران خیلی شبیه باباشه ولی الان به نظرم ترکیبی از دوتاتونه ولی کلا ژن خانواده پدری غالبه


مرسی بهاره جونممممممممممم
اره قد کشیدههه
دقیقااااااا
جدی نمیدونم ولی بله پدریییییییییییییی غالبه
مامانی آرتین
19 تیر 92 2:33
عزیزم به نظر من که شبیه باباشه آران جونم


بله بلههه دیگه کامل فهمیدمم
مامان نفس
19 تیر 92 2:40
وای چه لباسهای خوشملللی مبارکش باشهههههههههه.اران شیطون بلا شدهبه نظرم شبیه باباشهایشالا دوره بارداری خوبیو سپری کنی مرجان جونم خیلی سخته با یه بچه کوچیک اما تو میتونی


مرسیییییییییییی عزیز دلممممم
اره خیلی بلا شدهههه
مرسی مهربونممم بوسسسسسس
صوفیا مامان سامیار
19 تیر 92 2:46
ای جانم چقد خوردنیه این پسری مرجان جون نگران نباش عزیزم ایشالله که به سلامتی نه ماهتم میگذره وباران کوچولو میاد تو بغلتون


مرسی عزیزممممممممممم
ایشالااااا
قربونتت
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
19 تیر 92 4:13
قربونت برم خیلی مراقب خودت باااااااش ...
فدااااای پســـــــــــرگلم بشــــــــــم ...
مبارکه لباس های جیگــــرطلای خاله ...
ایشالا لباس عروس بخــــری براش ...
اجــــــــازه میــــــــــدید ما بیاییم خواستگـــاری باران جوووووون ؟؟؟



فدای تو خدانکنهههههههههههه عزیزممم
مرسی قربونت برمممم
بلههههههه بفرماییددددد
مامان بردیا
19 تیر 92 8:02
به خاطر دردات و وضعیتی که داری نگران شدم مرجان جون مواظب خودت باش .اما راه سختی رو در پیش داری که انشا... موفق میشی و باران کوچولو حاصلشه...اما کللللللللللللی برای لباساش ذوق کردم عزیزم به نظر میاد اران جون ترکیبی از مامان و بابا باشه البته کفه ترازو به سمت بابا متمایله.


قربونت برم مهربونمممممممم
اره بخدا خیلیییی
مرسی مهربونممم
فدای تووووووووووو دقیقا شبیه باباشههههههه
مینا
19 تیر 92 9:27
آخه ایشالا زود زود خوب می شی مرجان جون خدا خودش کمکت می کنه عزیزم .
به نظر من شبیه باباشه آران جون


مرسی عزیز دلممممممممممم ایشالااا
دیگه نگفته فهمیدمممممم
گـُ لـ ی
19 تیر 92 9:45
مامان مرجان مواظب بارانمون باشی هاااااااا ..
چه لباسایِ نازی؛ مبارکش باشن ..
به نظرم شکل ِ باباشه ..
ولی شما هم چقد ناز بودیااااا ..
راستی قالب نو مبارک ..


چشم عزیزمممممممم مرسی فدات شممم
اره همه گفتنننننننننننن
قربوونت برم ممنونممممممم
مرسیی:
مامان سارا
19 تیر 92 10:00
سلام مرجان عزیز
سارا هستم اولین باره وبتون اومدم از طریق وب سپیده جون عمه آریانا
راستش اسم آران جون توجهم رو لب کرد چون هم اسم پسرمه
ماشاله خیلی ناز و خوردنیه خدا حفظش کنه
ایشاله باران گلتون هم به سلامت دنیا بیاد و ماههای باقیمانده به خوبی طی بشه
جالبه که من وقتی اسم آران را انتخاب کردم گفتم اسم دختر باران بهش میاد

شاد باشین


سلام عزیزمممم خوشبختم از اشناییتوننن
مرسی فدات شم ممنونننن قربونت برمممم سلامت باشی عزیزمم
اخی نازی چه بامزهه*
مامان احسان
19 تیر 92 10:23
سلام عزیزم خوبی خانومی .خدا قوت .به نظر من بیشتر شبیه باباشه.چه لباسهای نازی دلم دختر خواستمبارکش باشه .


سلاممم عزیزم مرسی ممنوننن
اره عزیزم همه میگننن:
مامان هیراد
19 تیر 92 10:25
مامانی اخه این عکسها رو میزاری ادم دلش میخواد این پسرو درسته قورتش بده وای چه لباسهای خوشگلی مامانی دست نکنه افرین به شما مامان زرنگ مامانی واقعا هم شبیه شماست هم شبیه همسرتونه


قربونت برم عزیز دلممممممم
مرسیییییییی
اره والا :
خودم
19 تیر 92 12:20
سلام دوست عزیزم خدا پسرتو حفظ کنه وایشالاه دخترتم به سلامتی به دنیا میاد پسرخوشگلم اران بیشتر شبیه باباشه گلم


سلام عزیزممم مرسی ممنونم سلامت باشی
مامان آيسو وآيسا
19 تیر 92 12:32
اخي مباركه لباساي باران جوووووووووونيواي مرجان جون عكس بچگياتم خيلي بانمكه...لطفا از طرف ما يه دونه آرانو از لپش گاز بگيريدراستي اگه جفتت سر راهي هست بايد خيلي مواظب باشي سنگين بلند نكني زياد حركت نكني...دوستتون داريم يه عالمه


مرسی عزیزممممممممممم
قربونت برمم عزیزممم
چشم حتماااا
اره خیلی باید مراقب باشممممم
مرسییی فدای تووو
negar
19 تیر 92 12:49
سلام مرجان جون.بهترین ؟
آرانییی اینقدر مامان مهربونت اذیت نکن عزیزم.
چه لباسهای خوشگلی گرفتین برای باران خانوم خیلی خیلی مبارک باشه.
از نظر من بیشتر به پدرشون شبیه هستش آران ..


سلام عزیز دلم ممنوننن
مرسی عزیزمممم فدات شممم
جدیییییی اره خوب خیلی میگن
مامان کمیل و کیان
19 تیر 92 14:23
چه لباسای خوشملی مبارکت باشه باران جون.مامانی ایشالله بهتر بشی


مرسی عزیزممممممممممم
دومین جشنواره مجازی کتابخوانی
19 تیر 92 14:34
دوست بزرگوار مرجان عزیز
دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد و نوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان"همکار افتخاری" ما را یاری فرمائید.



سلام حتما ممنونننن
ثریا
19 تیر 92 14:37
سلام اول اینکه وبلاگ نو مبارک
خدای من چه لباسهای خوشگلی مبارک باران نازمون باشه ایشالله به سلامتی استفاده کنه - قربون اداهای آران من که ذوق میکنم چقدر خوردنی میشن و اینکه من فکر میکنم آران شبیه باباشه- سعید ما هم هر روز میره دم در حموم و اینقدر در میزنه و صدا در میاره که میبرمش میزارم تو وانش آب بازی میکنه و میاد بیرون


سلام عزیز دلم مرسیییییییییی
مرسی فدات شمممم قربونت برممممممممممم
خدانکنه مهربونممم
اره والا همه گفتنننن
سحر
19 تیر 92 14:42
عشق منی اراااااااااااان
چقدم لباساسای جیجری خوشمل بوووود
زودی بیااااا نی نی کوچولوی خوشمل
آران بیشتر شبیه باباشه


مرسی مهربونننننننننننننن قربونت برممممم
اره همه گفتنننننننننننن
گُـ لـ ی
19 تیر 92 14:48
لباس زردش خیلی نازه ..


فدات شم مرسییییییییی
رضوان مامان رادین
19 تیر 92 14:55
ای جونم آران خاله ...جیگرتوووووووووو...
وای مرجان جون چقدر سخته دل درد و کمر دردا رو میگم...
عیب نداره عزیزم فقط چند ماه دیگه مونده...ان شاا... این چند وقت هم به سلامتی بگذره و باران جونی سالم دنیا بیاد


قربونت برمممممممممممم
اره بخدا خیلیییییییی
ایشالاااااااااااا
قربونت برم مهربونمممم
شقایق مامان آرشا
19 تیر 92 15:28
امان از این مزاحمین.مرجان جون ایشالا این روزها به خوشی تموم میشه و باران جون هم بقل می گیری
آران جون خاله حسابی خطر ناک شدیاااااااا


مرسی عزیزم ایشالااااا فدای تووووو
اره خیلی
majede
19 تیر 92 15:34
bah bah salam marjan joonaaaam
salam b ninihaye khoshmelaaaaam
khodaroshokr k behtari...eshala dardet ham behtar beshe
che lebasaye khoshmeliiiii
ey arane sheytooonaaaaaaam delam barat tang shode bood kollliiiiiiiiiiiiii
koochooloooye sheytoonaaaaaaam
man fekr konam aran talfighi az shomas...yekam bishtar shabihe babashe ..


سلام عزیز دلمممممممممم قربونت مهربونمممم
مرسی مهربونممممم بوسسسسسسسسس
قربونت برمممممممممممممممممممممممم
نمیدونم والا همه میگن شبیه باباشهههههههههههه
nikta
19 تیر 92 16:28
اران جونم مثل باباشه


اره والا همه میگننننننننننن
گـُ لـ ی
19 تیر 92 16:34
هر چیزی اولیش یه طعم ِ دیگه ای داره؛
اولین غروبِ رمضان
لحظه اول ِ ربنا
اولین چایی و خرما
اولین افطار
وَ
اولین دعا
مهربانم؛ دلخوشم به نیتِ پاکِ تو و دعایی که لحظه اول برایم زمزمه میکنی ..


فدای تو ماروهم دعا کننننننننننننن
لاله
19 تیر 92 16:48
مبارکه مرجان جون پس نی نی تون دختره فداش بشم الهی ایشالا که به سلامت زایمان کنی
از همین حالا معلومه که چه دخمل خوشتیپی میشه
آران جون خیلی شیطون شده من که با دیدن عکسش بالای میز تی وی اینجوری شدم
به نظر من آران جون بیشتر شبیه باباشه



مرسی عزیز دلمممممممممم
سلامت باشی مهربونمممم
مرسیییییی عزیزمممم
ای بابا انگار من کلا نقشی ندارم
مریم (مامان روشا)
19 تیر 92 17:06
نازی تبریک بابت دختر بودن نی نی کوچولوت...نگران نباش دیگه سونو اشتباه نمیکنه...
چه لباسهای قشنگی...راجب اتفاقی که افتاده برات: برای من همچین پیامی اومد...یه عکس بالای وب با روشا داشتم...وقتی دیدم تو ایران آدمهای بی جنبه و سواستفاده کن زیاد هستند برش داشتم...کاری نمیشه کرد عزیزم همه ی آدمها یه جور نیستن
راجب شباهت هم به نظر من که شکل هیچ کدومتون نیست
شوخی کردم به پدرش بیشتر شبیه نه!


مرسی فدات شم ممنونننننننن
ایشالا خداکنهههههههههههه
ااا جدی
اره میدونم خیلی شبیهههههههه
هلیا
19 تیر 92 17:07
سلام عزیزممممممممم
وااااای قدم کوچولوی تو راهیتون خیر باشه یه دختر خوشگل با اسم خوشکل
میارک باشه عزیزم
آران کوچولو مراقب مامانت باش تا زودی یه هم بازی پیدا کنی
بنظر من آران بیشتر شبیه باباشه


سلام عزیز دلممممممممم
مرسی فدات شم ممنوننننننننننن
قربونت برم مهربونننننن
اره دیگه خیلیییییییی
♥متین من♥
19 تیر 92 17:11
مرجان جون خدا بهت کمک کنه واقعا سخته سالی یک بچه اوردن درکت میکنم امیوارم هم خودت و هم نی نی توی شکمت سالم باشین بسلامتی بارداریت طی بشه
چه لباسهای خوشکلی مبارکش باشه باران جون
من احساس میکنم آران زمینه صورت هر دوتون داره
آران جون بازیگوش خیلی ببوس


مرسی عزیزم ایشالااااااااااا
سلامت باشی فدات شمممم
اا جدی چه عجب شبیه منم هست
بوسسس
الی مامی آراد
19 تیر 92 17:20
قالب جدید مبارک چه لباسهای خوشگلی برای باران جون گرفتی مبارکش باشه آران جونم که حسابی شیطون بلا شده عاشقشممممممممممم


مرسی عزیز دلم ممنوننننننننننن
قربونت برمم
الهام مامان یسنا
19 تیر 92 18:09
آران تپلی با نمک شبیه آقای پدره و امیدوارم باران خانوم شبیه مامان خوشگلش بشه. لباس ها باران خانومی مبارک انشالله صحیح و سالم به دنیا بیاد. امیدوارم دردات هم هر چه زودتر خوب بشه.


مرسی عزیزمم اا جدیییییی
مرسی عزیزم ایشالاااا
قربونت برم سلامت باشی فدای تو
ღبارانღ
19 تیر 92 18:48
سلام...
دوستم قالب عوض کرده...مبارکه... ای جانم..می بینم که خانومها دارند وارد وب عشششششششخم می شند...


سلام عزیزم مرسی فدات شمممممممممممم
اره دیگهههههههههههه
ღبارانღ
19 تیر 92 18:49
مرجان اون حرفی که بالای وب زدی چیه؟یکی امده اذیتت کرده گفته عکست را زدند تو وبها؟اینها مریضند..خب تو چرا پی گیری کردی...خوششان میاد ..خدا به خودشون مشغولشون کنه...نمی دونم والا چی بگم؟؟؟


چی بگم والااااااااااا گفتم شاید راست باشه
ღبارانღ
19 تیر 92 18:51
آرانم خاله خب راه برو...هی مامان بیچاره را می گی بغلم کن...


اره والا میبینییییییییییییییی
ღبارانღ
19 تیر 92 18:52
الهی خوب باشی... جانمممممم...آرانم راه می ره...خدااااااااااااااااااا...با اون صدای کلفتششش...


مرسیییییییییی
ღبارانღ
19 تیر 92 18:53
مبارکههههههههه..ان شالله به سلامتی...مبارک عمه پریسا...


قربونت برممممممممممممممم سلامت باشیی
ღبارانღ
19 تیر 92 18:53
مبارکه... چه لباسهای خوشگلی...عزیززززززززززززززم....


مرسی فدات شمممممممممممممممممم
ღبارانღ
19 تیر 92 18:54
می گم توپول من چه علاقه ای به بالارفتن از میز تلویزیون داره...


اره والا میبینیییییییییییییییی
ღبارانღ
19 تیر 92 18:56
واییییییییییییییییییییییی خدا..مرجان مردددددددددددم..چقدر این عکسش که خودش را لوس کرهد ناززززززززززززززززززززززه..مرجان من آرانم را می خوااااااااااااااااام...خدااااااااااااااااااا...قربونت بروم توپولو نازم...


فدای توووووووو عزیز دلمممممم
قربونت برم میام اونجا ایشالاا
ღبارانღ
19 تیر 92 18:56
مرجان خب تابلوهه..شبیه اقا سامان ..از همین حالاشون مغلومه...الهییییییییییی...ان شالله باران مثل تو باشه...


ااااااااااا جدی
همه میگنننننا
مرسی ایشالااااااااااااااااااااااااا
ღبارانღ
19 تیر 92 18:59
مرجانم من از شنیدن صدای نازت خیلییییییییییی هم خوشحال می شم...نگو این حرف را..خیلی هم دوست دارم...الهی همیشه سر زنده باشی و شاد و پر انرژی...خدا حفظتون کنه..ان شالله اقا سامان هم زود خوب بشند..آران و باران هم حالشون خوب باشه...


فدای تو باران جونم قربونت برمممممممم
منم همینطورررر
سلامت باشی مهربونمممم
مرسی قربونت برممممم:
مامان بابای الیسا
19 تیر 92 20:09
مرجان عزیزم دوست خوبم بهت تبریک میگم و امیدوارم به سلامتی دختر نازتو بغل کنی وای چه لباسای نازی هم برای این ناز پری فسقلی گرفتن مبارکش باشه وروجک خاله اون بالا چیکار میکنی عزیزم واااااااااااااااااااااای آران کپی باباشه خیلی شبیه باباشه


مرسی عزیز دلم ممنون مهربونمممممممممممم
قربونت برم عزیز دلممممممممم
ااا جدی همه میگناااااااااااا
صبا خاله ی ایسا
19 تیر 92 20:09
الهی عزیزم
خیلی ناراحت شدم امیدوارم
خودتو فرزندت صحیح و سلامت باشید
و روزها به خوبی بگذره
لباس ها هم مباااااااااااارک زیبا بودن
اران جونم خیلی خیلی شبیه باباشه


مرسی فدات شمممم قربونت سلامت باشی عزیزممممم
مرسی مهربونممممممممممم
ااره دیگه همه بهم گفتن
مریم ( مامان آرین )
19 تیر 92 20:16
مرجان جون امیدوارم خودتو باران جون صحیح و سلامت باشین و این روزها زودتر تموم بشه و زودی بیاد بغلت
لباساشم خیلی خوجلن
واییییییییییی کارای آران جونم که خیلی باحاله عزیزه دلممممممم
راستی آران جون خیلی شبیه باباشه


مرسی عزیز دلممممم ممنوننننننننننننن
قربونت برمم فدات شممممممم
اا مثل اینکه واقعا شبیه باباشه
مامان کیان
19 تیر 92 20:48
راه افتادن آران خوشگلم مبارک
باشه انشالله همیشه قدمهاش
تو زندگی استوار و محکم برداره .
لباسهای باران جان مبارک باشه
خیلی خوشگله به نظر من آران
شبیه باباش هست .


مرسی مهربونمم قربونتتتت
فدای توووو ممنون
مامان یگانه و ریحانه
19 تیر 92 21:31
سلام عزیزم
لباسای نی نی مبارک باشه خیلی خوشگله ان و ان شالله به سلامتی استفاده کنه
خدا جونم عکساش خیلی خوشگلن قربون شیطونیاش
ان شالله خودتون هم بهتر بشین و به سلامتی زایمان میکنین
فکر کنم آران جون شبیه باباشه
راستی تو این ماه مبارک ما رو هم دعا کنید


سلام عزیز دلممم مرسی ممنونننننننن
قربونتتت
ایشالااا مرسی سلامت باشی عزیزمممم
اره دیگه خیلی شبیهپچشمم همچنین شما هم
مرجان مامان ادرین
19 تیر 92 23:15
سلام مرجان عزیزم چه لباسای خوشگلی برای بارات خریدی مبارکش باشه وای منم دلم دختر خواست ولی من عمرا بتونم از پس یکی دیگه بر بیام راستس اران جونم عین باباییشه


سلام عزیزمممم مرسی مهربونممممممم
اخی خوب بیار بابااااااا
اره میدونم دیگهه
مامان متین و مهبد
19 تیر 92 23:59
سلام عزیزم .چه عالی شما هم دیگه مامان بعلاوه شدی.دیگه از این به بعد دوتا فرشته هستن که براشون مینویسی .به جمع ما خوش اومدی.
مبارک باشه باران جون توی دل مامانی.
وای خدا چه دلی داری میذاری آران بره روی میز به اون کوچولویی.
ای جان لختشم جیگر آران جونم آدم لش میخواد بخورتش.
ب هنظر من شبیه هردوتاتونه


سلام عزیز دلمممم مرسی قربونت برم ممنوننننننننن
دیگه میره چیکار کنم
قربونت برمممممم:
هما
20 تیر 92 0:23
بیشتر شبیه باباشه
راستی اسم کوچمولوی جدید بارانه؟وای فداش بشه خاله هما
به به به اونهمه لباسای قشنگ
واقعا بهشت زیر پای مادرانه با این همه زجری که می کشین.ایشالله برای منم باشه بهشتو می گم ها..........
راستی من آپم خواستی سری بزن
چقدر ناراحت شدم اون نوشته ات رو خوندم در مورد عکست چه آدمای بیکاری پیدا می شن ها


بله عزیزم خیلی هم شبیههه
مرسی ممنونننن
اره بخدا ایشالاااااا حتما هستتتتتتتتتتتتتتت
چشم الان میامممم
اره بخدا
مامان سویل
20 تیر 92 10:02
سلام عزیزم چرا نیستی خانومی مبارکه لباسای فنقلی جوجو
اران جونم فک کنم بیشتر شبیه باباشه


سلام عزیزمم هستممم
قربونت برم
بله خیلیییی
حنانه
20 تیر 92 11:33
سلام مامان مرجان
ای جانم چه لباسای خوشکلی
آرانجونم خیلی بانمک شده
راستی آران شبیه باباشه


سلام عزیز دلممممممممم
مرسی مهربونمممم
قربونت برمم
اره والا همه گفتنننننننن
مامان نفس
20 تیر 92 11:41
مرجان جونم خصوصی داری


مرسیییییییییییییی
مامان ایناز.ندا
20 تیر 92 12:02
سلام عزیزم درک میکنم چقدر درد میکشی الهیییییی لباسهای باران چقد ناناسن


سلام عزیزمممم قربونت برممم مرسی
مامان فائزه
20 تیر 92 12:13
ای جــــــــــــــــــان
وقتی میام تو وبلاگت اینقدر نوشته هات برای باران جــــــــــونم هیجانیه
منم هیجان زده میشم ....
از حال و احوالت ما رو بی خـــــــــبر نذار

مواظب جفتت باش ... انقدر اران و بغل نکن اگه میتونی این چند ماه یا مامانت بیاد پیشت یا تو برو خانه شون
خیلی خطرناکه بچه تا 7 ماه خطر سقط داره مخصوصا اگر جفتم پایین باشه ...

ممکنه به خاطر فشاری که به شکمت میاری این اتفاق خـــــــــدایی نکرده بیافته ...
من خیـــــــــــلی نگرانت شدم ...
آران و بغل نکن نشسته بغلش کن ...
مرجان جون خیلی ممنون که سر زدی ایشاالله دخترت و بغل کنی ...
من که خیلی در انتظارم ...

اران گلم رو ببوس به بارانم سلام من و برسون ...


قربونت برم عزیز دلم مرسیییییییییییی
اره حواسم هست ولی چیکار کنم مجبورمم
ممنون از محبت و لطفت عزیز دلممممممممممم
فدای تووو بوسسسسس
عالمه مامان امیرحسین
20 تیر 92 12:53
چه لباسهای قشنگی مبارکش باشه مرجان جون ،آران جونی هم شبیه هردوتونه


مرسی عزیز دلممم
جددیی چه خب
الناز مامان آوا
20 تیر 92 13:29
مباركه خيلي قشنگه انشالله به سلامتي استفاده كني عزيزم
واي چه كيفي داره لباس خريدن اونم از نوع دخترونش
مرجان جون استراحت كن انشالله زودي خوب شي ميدونم سخته اما فقط بايد استراحت كني كاش ميشد ميرفتي خونه مامانت اينا.

قربون آران خوشگلم بشم راه رفتنشووووو ناز كردنشوووووو


قربونت برم عزیزمممممم
اره بخدا خیلییییی
چشم عزیزمم حتمااا اخه با ارانم سخته همش میخواد اذیت کنه میریم یه جا
خدا نکنه قربونت برم ممنون
مریم مامان نیکان
20 تیر 92 14:05
عزیزم چه لباسهای نازی انشالله به سلامتی زایمان میکنید و از دست این کمردردها راحت میشید.الهی بگردم چقدر آران جان شبیه بچگیهای باباشه


قربونت برم مریم جون مهربونممممم
ایشالا خداکنههههههههه
اره والا میبینی
مامان شیوا
20 تیر 92 14:20
ای جون چه لباسای نـــــــــــازی.انشالله با تن سالم و دل خوش بپوشه دخملی مرجان جون خیلی مراقب خودت باش .
راستی آران خــــــــیلــــــــــــــــی شبیهه باباشه


فدات شم مرسی عزیزممممم سلامت باشیی
اره خیلییییییی
ماری
20 تیر 92 16:39
وااای جیگر چقدر شیطون شده ...گریه های الکیت رو قربون ای جان

کپی باباشه ..ایشالله باران شبیه تو باشه دوستم

چه لباسای نازی داشتی مامان خانوم ناز


قربونت ماری جونمممممممممم خدانکنهههه
اره والا میبینییییییییییی
فدای توو
مامان ایلیا
20 تیر 92 17:13
واااااای خدا چه لباسای نازی،ایشالله به سلامتی و خوشی استفاده کنی.
آرانم خیلی شبیه باباشه عزیزم.
راستی خیلی مواظب خودت باش مرجان جون سعی کن بیشتر استراحت کنی


قربونت عزیزم مرسیییییییییی
اره خیلییییی
چشم عزیزم ممنوننننن
مامان نیروانا
20 تیر 92 18:03
سلام مرجان جون دیگه فعلا وبلاگم رمز نداره ولی اگه رمز گزاشتم بهت میدم.
عزیزم لباسای باران جون خیلی نازهپسر نازتم ماچش کن از طرف منم لپش و بکش


سلام عزیزمممم باشه
قربونت ممنوننننن
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
20 تیر 92 18:06
راستی یادم رفته بود بگم که آران شبیه کدومتونه ...
بنظــــــر من ی جورایی مخلوطه .. ولی درصدش بیشتر شبیه باباشه ...
وااااااااااااااای اگه باران مثــــل مامان نااااااااازش بشه من دیگه ولــــــش نمیکنم ...
باید عـــــــــــــروس خودم بشه ...
قــــــــــــربونتون برم ...



قربونتتتتتتتتتتت
اره بیشتر شبیه باباشههههههه
ایشالاااااااا
فدای تو عزیزممممم
سارا مامی عسل
20 تیر 92 18:09
سلام مرجان جونم خوبی عزیزم

اران جونم خوبی خاله راه رفتنت مبارک عزیزم

وای چه خوشکله لباسهای باران جون به سلامتی بپوشه .


سلام عزیزمممم
مرسی قربونت برممم
ممنونننن
محی مامان ملینا و کوروش
20 تیر 92 18:32
عزیزم خیلی خوشحال شدم نی نی تو دلت دخمله خدا برات حفظش کنه.دیدی گفتم سونوگرافی من درست بود
خیلی مراقب خودت باش سعی کن آران جونمو بغل نکنی تا جایی که میشه.به نظر من آران شکل باباییشه


مرسی قربونت برمممم
حتمت عزیزمممم
بله خیلیییییی
زری مامان مهدیار
20 تیر 92 19:21
باران خوشگل لباست مبارککککک
آخ آران گلم شما رو هم که دیگه عاااااااشقتم
مرجان جونم نگران نباش گلم ایشالا که خدا حافظ خودت و نی نی گلتو و آران و بابا سامان باشه




مرسی عزیز دلمممم
ایشالاااا فدای تو مهربونم:
زری مامان مهدیار
20 تیر 92 19:22
خصوصی عزیزم


چشمممم
خواننده خاموش
20 تیر 92 22:16
سلام مرجان جون عزیزم من همیشه وبلاگتون رو دنبال میکنم ایشالا به سلامتی باران خانمم بیان بغل مامانشون عزیزم باران وبلاگ نداره؟


سلام عزیزم ممنوننن
نه والا فکر نکنم وقت کنممممم
مامان کمیل و کیان
20 تیر 92 22:55
ایشالله خدا بهتون صبر و حوصله زیادی بده که بتونید با شرایط کنار بیایید مواظب خودتون باشید لباسهای دخترتون خیلی نازه مراقب اران جونم باشید .


مرسی عزیزمممم ممنون
majede
21 تیر 92 1:52
مرجان عزیزم.....این چند روز کللی به یادت بودم...نوشتم یه چیزاییشو...
اران عسلمو ببوووووووووووس کلی..


قربونت برم عزیزممم
کجا نوشتیییییییی
فدای تو بوسسس
نیر
21 تیر 92 9:23
مدتی میشه به وبت سر نزدم مبارکههههههههههههه دیدی گفتم دختره البته اینو همه گفته بودنند خیلی خوشحالم دوست جونم خدا هر دو تا جوجتو برات حفظ کنه پسرت کپی باباشه امیدوارم دخترتم شبیه داداشش باشه تا من جفتشونو با هم بخورم من بچه توپولی دوست دارم ولی بچه سومت یعنی دختر دومت شبیه خودت باشه ایشالله


مرسی عزیزممم ممنونننننن
قربونت برم لطف داری عزیزم
فدای تو مهربونممممممممممممم
مامان اهورا
21 تیر 92 10:13
چه دوران سختی رو داری می گذرونی عزیزم .چه لباسای خوشملی هم لباسای باران هم لباسای خودت . ایشاله به سلامتی دنیا بیاد و مثل اران خوشگل و توپولی باشه. به نظرم آران خیلی شبیه باباشه ولی یه ته چهره از تو هم داره . الهی که زنده باشن


قربونت برممم
ممنون مهربونمممممممممم سلامت باشی عزیزممم
بله خیلییی شبیهه فدای توو
مامان نیروانا
21 تیر 92 10:41
عزیزم کپی پدرش. ولی در هر صورت مامانا غالبن به پدرا


بله دقیقااااااا
اااااااا واقعااا
فاطمه مامان الیناجون
21 تیر 92 10:41
سلاممممم عزیزم مبارک باشه لباسای نازززز باران جوووووووووننننمممممم
قوربونه آران جیگگگگگگرهم بشم که مثل الینا از اطراف تلویزیون نمیاد اینور اخه میبینن توجها به اون سمت زیاده به اونجا بیشتر علاقه مندن

انشاا... بزودی اینروزها هم تموم بشه وبارانننن عزیزرو تو آغوش گرمت ببینم خیلی مراقب خودت باش عزیزم.
به نظر منم آران جون شبیه باباجونشه


سلام عزیز دلممممممممممم
خدانکنه مهربونممممم اره میبینیییییییی
ایشالااا عزیزم ممنونننن
اره والا همه گفتنن
فاطمه مامان الیناجون
21 تیر 92 10:59
راستی به آران خوشمزه خورم رای دادم انشاا... که برنده شه


مرسی مهربونممممممممممممم
الناز مامان آوا
21 تیر 92 12:51
راستي يادم رفت بگم آران بيشتر شبيه باباشه .
مرجان جون بيشتر اوقات بچه اول به باباش ميره و بچه دوم به مامانش
احتمالا باران موچولو شبيه مامانيش بشه


مرسی مهربونمم
ایشالاااااااا
مامان ساجده
21 تیر 92 13:55
الهي چه لباساي نازي مباركش باشه
دست ماماني تونم درد نكنه
به نظرم شبيه جفتتونه


مرسی عزیزم ممنوننن
جدیییی اخه اکثرا میگن باباشه
مامان کمیل و کیان
21 تیر 92 15:26



majede
21 تیر 92 16:54
تو وبم عزیزم...یکم طولانی بود اخه


اهان باشه عزیزمممم میاممم
خاله جونی
21 تیر 92 17:19
به به چه لباسهای قشنگی مبارک باشه
به نظر من آران جون شبیه باباشه


مرسی عزیزمم بلههه خیلییی
خاله جونی
21 تیر 92 17:25
سلام گل دختری ما هم در مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده اگه دوست داشتین کد 600 را به شماره20008080200 ارسال کنید و رای بدین ممنون میشم


ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
21 تیر 92 18:07
وای چه لباسایی آدم هوس یه نی نی دیگه میکنه
آران جون شبیه به باباشه


خوب بیار دیگهههههههههههههه
اره خیلییی
majede
21 تیر 92 18:15
وااااااااااااای عزیزمممممم.....تورو خدا نگگووووووووووووووووووووووووووو این حرفاروووو...

من اصلن منظورم به تو نبود مرجان جونم....من درکت میکنم به خدااااا..
اصلن همینکه وب ارانو مینویسی خودش کللییییییییییه....
من همینکه تو وبت از خودت میگی برام کافیه به خدا.....
دیگه نگو اینارو....باشه؟
چشم عزیزممممممممممممم. به زودی ایشالله میزارم و بهت خبر میدم...
بوووووووووووووووووووووووووووس


نه بخدا راست گفتمممممممممممم بیمعرفتی در اوردمم
فدای تو مهربونمم از بس خوبی تووووو قربونت برممممم
بوسسسسسسسسسسسسسس
majede
21 تیر 92 18:23
اما جدا شبیه نیستم به adel ها...بعدا عکسمو دیدین نگین چقد اعتماد به سقف بود خودشو شبیه adel میدونست...


نه بابا این چه حرفیههههههههههه
مامان بنیتا
21 تیر 92 18:26
وای عزززززززیزم چه لباسای دخملونه خوشگلی مبارکت باشه باران جونم ..ایشالا که خطری نیست مرجان جون منم همین طور بودم فقط بیشتر مراقب خودت باش عزیزم
به نظرم آران بیشتر شبیه الانه باباشه تا بچگی شون ..ایشالا زنده باشه عسللللل خاله


قربونت برم ممنوننننننن
ایشالاااا عزیزمم
اره دقیقاااا
فدای تو مهربونمم
مامان کمیل وکیان
21 تیر 92 18:46
واای چقد شبیه بابایی هستی


اره خیلیییی
مامان مانلی
21 تیر 92 23:10
خیلی شبیه خودته گلم



جدیییییی اولین نفری هستی میگی
مامان ایلحان
21 تیر 92 23:23
لباسای باران جون خیلی خوشگله مبارکش باشهههههههههه



مرسی مهربونممم:
پرهام ومامانش
22 تیر 92 0:46
خیلییییییییییییییییید مراقب خودتون باشین


قربونت چشم عزیزم
پرهام ومامانش
22 تیر 92 0:48
اران جونم کپ پدرشون هستن
انشالله دخملیتون کپ خودتو میشه تاعدالت رعایت بشه



اره واقعااااااااا
ایشالا ایشالاااااا
مامان اميرحسين
22 تیر 92 1:00
اول سلام خانم خانوما
سراغي از ما نميگيري الهي چه اسم نازي واسه جوجومون گذاشتي من عاشق اسم بارانم به سلامتي انشاالله راستي در مورد جيغاي آران گوگولي بگم اميرحسين هم كه ميخواست به حرف بيافته مدام جيغ ميزد ضمن اينكه از شير هم كه گرفته بودمش مدام شبها پا ميشد و جيغاي وحشتناك ميزد تا يه مدت اينطوري بود هيچ جورم ساكت نميشد من واقعا اينجوري بودم خوب ميشه كم كم راستي آران كپيه خودته زنده باشه انشاالله نه زنده باشين انشاالله هر ٤ تاتون


سلام عزیزممممم بخدا میام میدیدم اپ نکردیییی
فدای تو مهربونممممم
ااا جدی چه میدونم والاااا خدا کنه زودتر خوب بشههه
مرسی عزیزم سلامت باشییی
ارغوان
22 تیر 92 13:19
خصوصی


مرسییییی
مامان اميرحسين و ارميا
22 تیر 92 13:22
مواظب خودت باش .مباركه باران جون باشه لباسها به نظر من آران تركيبي از تو و همسرته


چشم عزیزم قربونت ممنونن
مامان هديه
22 تیر 92 14:23
سلام خوبي؟ چه قالبت قشنگ شده من نبودم همه چقدر آپ كردن يا عوض شدن انگار نباشم بهتر هههه
عزيزم من آپم به كمكت نياز دارم بدو بيا راستي آران جون شبيه باباشه راستي لباساي دخملتم قشنگن


سلام عزیز دلم قربونتت خوبیم
اخییی این چه حرفیهههه
مرسی عزیزم اومدمم:
لیلا جواهری
22 تیر 92 16:52
سلام سلام سلام به مرجان آران و باران. مبارک باشه عزیزم. قدمش براتون خیر باشه. قربون لباسهای خوشملش برم. ایشالا چهارتایی باهم در خوشی و سلامت زندگی کنید. شاید یه روز برای آرینم اومدیم خواستگاریندید از طرف ما که قبوله از طرف شما رو دیگه ...... قالب وبلاگت هم مبارک[سوال


سلام عزیز دلممممممم قربونت برم مهربونممممممم
سلامت باشی عزیزمممم
بفرماییدددد قدمتون رو چشم
;)..... 000 ZAHra ANd AlI 000...... ;)
22 تیر 92 18:39
سلام عزیزمشرمنده بابات دیر کردنم و دیر دیر سر زدنمعزیزم مبارک یاشه مشخص شدن جنسیت نی نی جونمیارک باشه ایشالاامیدوارم این روزا ی نستبا سخت اما شیریت به زودی تموم بشه و باران جون بیا تو بغلتمراقب خودت باش عزیزم


سلام عزیزمم قربونت برم ممنوننن عزیزممم
فدای تو مهربونمم
پگاه مامان آرتین
22 تیر 92 20:09
مرجان جونم امیدوارم این چندماهم به سلامتی پشت سربزاری.
عزیزم بااین لباسای نازنازی دلم دخترخواستتتتتتتتتتتتتتتتتتت
عزیزم به نظرمن بیشترشبیه آقا سامانه


قربونت برم عزیزمممم
خوب بیکی دیگه بیاررر
اره خیلیییییی انگاری
مامان آروین
23 تیر 92 0:44
سلام مرجان جون
ببخش که دیر اومدیم پیشتون . خدا می دونه چقدر از خوندن این پست زیبا و پر انرژیت خوشحال شدم ایشالله همیشه خوش خبر باشی . خیلی مواظب خودت و نی نی ناز دونه مون باش . وااااااااااااااااای این آران آدم دلش می خواد یه جا بخورتش ماشالله چه شیطون شده .ماچ باروووووووووووونش کن .


سلام عزیزممم قربونت این چه حرفیهه
فدای تو عزیز دلمممم قربونت برم
بوسسسس
سمانه مامان ستایش
23 تیر 92 3:24
وااای چه لباسای خوشگلیمرجان جون انشالا باران جووون به سلامتی به دنیا بیاد و همشونو به شادی تنش کنی و حساااابی لذت دخمل داشتنو ببری.
آران جووون هم که حسابی شیطون و عسسسسل شده
مراقب خودت و کوچولوها باش


مرسی قربونت برمممم
سلامت باشی عزیزمممم
قربونتت
آناهیتا مامانیه آرمیتا
23 تیر 92 3:39
اول بگم آران جونی شبیه باباییشه یعنی بیشترشبیه الان باباییش
بعدشم اون لباسای عسل خانومت خیییلی خوشجل موشجله حالا بری خریدمیفهمی که چقدربرای نی نیه دخترخریدکردن بیشترلذت داره وجالبتره
آران جونی روببوس اون دخملی هم حساااابی نازش کن مواظب خودت باش دوستم


اره خیلیییییی
مرسی عزیز دلمممممم اره واقعا راست میگیییی
قربونت برمممم بوسسسس
نرگس مامان باران قلنبه
23 تیر 92 11:36
واااااااااای جونممممممممممم چه لباسهای خوشگلی مبارکش باشه ایشالا به دنیا بیاد و به سلامتی از همشون استفاده کنهماشالا اران جونم شیطونه
چقدر خطرناکه این سرسرش مرجان جون مواظب باش یه موقع چپه نشه


مرسی عزیزمممم ایشالا سلامت باشی
اره حواسم هست همش بغلشم عزیزمم
نسرین مامان هلیا و دانیال
23 تیر 92 17:59
سلام مرجان جون خیلی خوشحال شدم وقتی فهمیدم نینی دخمله.بین خودمون باشه آدم وقتی دخمل نداره انگار هیچی نداره.البته خدا همشونو حفظ کنه عاقبت بخیر ایشالله.اولین لباسای باران جونم مبارک باشه.




سلام عزیزممم

مرسی قربونت برم ممنوننننن

اره والا گفتیا ایشالا

مرسی فدات شممم


سمیرا مامان پرنیان
23 تیر 92 21:48
لباسای باران جونی مبارکه به نظرم خیلی شبیه باباشه


مرسی عزیزممم
اره خیلییی
مامان سام
24 تیر 92 3:12
ای جونم به آران نمکی و خوردنی عزیزم من متوجه نشدم الان شما برا باران بارداری ؟؟؟؟


مرسییی خالهههه
بله عزیزم دقیقا
مامان بهراد
24 تیر 92 14:46
واييييييييييييييي خداي من عزيز دلم چقدر اين پسر كاراش زيباست به نظر من آران شبيه باباشه ناراحت نشي هاااااااااااااااااااااا


قربونت عزیزم
نه بابا پس عکسو چرا گذاشتم
مامی امیرین
25 تیر 92 10:38
مراقب خودت باش مرجان جون.
لباسهاشم مبارکش باشه.
آران شبیه باباش...


چشم حتما عزیزممم
مرسیییی
مامان فرشته
25 تیر 92 16:54
سلام دوست جونی خوبی
ای جانم به این آران شیطونک که تا باباش میره حمام دوست داره بره باهاش شیطون از میز هم میری بالا تو نشونه بارز یه پسر بلایی
مرجان جونم چه لباسای بچگیت ناز بودن راستی من نمیدونستم نی نی دخمل شده تبریک میگم خوش اومدی باران کوچولو لباسای نازش هم مبارک
ببوس هردوشون رو و مواظب خودتم باش زیاد سنگین بلند نکن و آران هم سرگرم کن تا بغل نخواد بوسسسس


سلام عزیزمممم
اره میبینی توروخدا
قربونت ممنون عزیزممم مرسییییی
فدای تووووو
مامان فرشته
25 تیر 92 16:56
ببخشید نظرم اندازه یه پست شد خیلی وقت بود نیومده بودم دلم تنگ شده بود آران هم شبیهه باباشه


قربونت عزیزم ممنونننن
زهره مامان آریان
29 تیر 92 13:08
وای وای چه کارهایی می کنی وروجک.
آریان اینجا نشسته وقتی عکسا رو دید گفت: نی نی کارهای خطرناک میکنه.زمین میخوره سرش درد میاد.
نه اینکه خودش اصلا اصلا ازین کارها نمی کنه

خوشکله حالا راستکی گریه می کنن هی چ÷ و راست گریه الکی هم می کنن.اریان هم همینطوریه
ببوس گل پسر نازتو


اره میبینی توروخدا
اخی عزیزمممم نازیییی
واقعا همینه
قربونت تو هم همینطور:
مامان علی خوشتیپ
31 تیر 92 11:54
سلام مرجان نازم
وااااااااای خیلی خوشحال شدم نی نیت دختره...الهی سالم باشه...مبارکه
وای چقدر لباساش نازن...
معلومه آران شبیه باباشه


سلام مهربونمممم
قربونت برم ممنوننننن سلامت باشیییی
فدای تووووو بوسسسس
مامان ماهان
1 مرداد 92 9:32
سلام مامان آران.چه پسر بامزه ایی داری ماشاا....من شما رالینک کردم و از این به بعد به وبتون میام و سر میزنم و نظر میدم.شکا هم اگر دوست داشتین به وب پسر من هم بیاین و نظر بدین.خوشحا می شم.
www.mahan90.niniweblog.com


سلام عزیزم ممنون مرسییی لطف میکنی
چشم حتما میام عزیزم
مامان بردیا
2 مرداد 92 10:58
سلام عزیزم

عکساش خیلی قشنگ بود




ممنون عزیزم
مامان آرادخان
2 مرداد 92 16:54
سلام خوبی امیدوارم آران و باران جون تا دو سال دیگه که تحمل کنی باعث بشن تمام این روزهای که برات کمی سخت شده را جبران کنن و برای هم همبازیهای خوبی بشن آران جون که کپ باباشه انشاله باران جون کپ شما شه تا دوباره عدالت برقرارشه دو تا اقا شبیه هم دو تا خانم هم شبیه هم


سلام عزیزممم مممنون قربونت برم
مرسی از نظرت
مامانی آرتین
12 مرداد 92 15:34
عزیز دلم آران قشنگم با دبدن عکسات و نوشته های زیبای مامانیت کلی کیف میکنم.هزاران بوس برای تو و باران خوشگلم


مرسی خاله جون مهربونمممممممممممم
مامان رادین
10 شهریور 92 18:21
چه پسر قشنگی
خدا حفظش کنه براتون
به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم


ممنون عزیزمم
حتمتتتت