♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

یه دنیا حرف یه دنیا دلتنگی یه دنیا خستگی با یه عالمه چیزای دیگه.........

1392/5/12 3:28
1,587 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزممم سلام جونم سلام آرانم عشقم نفسم عزیز دلم خیلییییییییی  خیلی خیلیییییییی تنگ شده بود بیام و برات بنویسم  ولی نه میتونستم بیام چون نمیزاری نه حالم روبه راه بود و اینکه خیلی خستم خیلییییییییییییی اولین باریه که انقدر طول کشید که برات بنویسم و از شیطنتات بگم عزیزم ببخش منو نازنین پسرم

دومم سلام به باران کوچولوی ناز نازی خودم که وقتی تو دلم لگد میزنه من انقدر ذوق میکنم که انگار دفعه اول حامله شدم و وقتی تکونای خوشگلتو حس میکنم قند تو دلم اب میشه و میفهمم خوبه خوبییییییییییی عسلممممممممممممممممممم

جونم برات بگه آرانم که انقدر حرف دارمو اتفاقات افتاده که بخوام بگم کلیییییییییییییی میشه ولی خلاصه شو میگم که اونم بازم میدونم خیلیه یول

گل گلی من نمیدونم چرا اخه انقدر بد دندونی هم خودت اذیت شدی هم مارو خسته و اذیت کردیافسوس بمیرم برات لثه هات انقدر باد کردن که نگوووووووو انقدر اذیت میکنی میکنی باورتتتتتتتتتتتتتت نمیشه جیغ میزنی گریه میکنی لج باز شدی البته میدونم یه سریش واسه اینه که میخوای حرف بزنی نمیتونی یه سریشم برای شیطنتای بچه گانته عزیزمممم ولی با این همه من خیلی کم طاقتم شدم

انقدر گاززززززززززززززز میگیری خدا وکیلی دستام کبوده و زخم شده انقدر با پا میزنی تو شکمم که نگوووووووونگران با اینکه میتونی دیگه راه بری ولی میریم بیرون وقتی میزارمت راه بری بهانه میگیریو باید بغلت کنم وگرنه بیچارم میکنی منم از شدت دل درد دیگه تلف میشمگریه واسه همین پشت دستمو داغ کردم تنهایی نیام بیرون مگر با بابات باشیم

2 هفتست میخوام ببرمت مشاور ولی از شانس من نیست این هفته ایشالا میبریمت چشم

خیلی خستم خیلییییییییی حتی فکرشم نمیتونی بکنی درکشم برات سخته بعضی وقتا انقدر گریه میکنم که بابات از دست تو عصبی میشه ولی میگم ارانم که گناهی نداره البته بخاطر بارداریمم هست خیلی حساس شدم و خیلیییییییییییییی گریه میکنم

ساعت خوابت که کلا عوض شده اگه ساعت 12 شب بخوابی 3 بیدار میشی تا 7 صبح حتما باید تا 2 بیدار باشی که بعدش بخوابی اونم تازه بعضی وقتا دوباره 3.30 بیدار میشو تا صبح حال منو جا میاری

الهی برات بمیرم عزیزم ببخش که طاقتم کم شده ولی بدون تموم میشه عزیزم و من دوباره شنگول میشمو از این حال در میام

دلم برای بارانم میسوزه که نمیتونم خوب به خودم برسم هر چند که حواسم هست ولی بازم نسبت به اینکه سر تو باردار بودم حواسم خیلی بود الان کمتره دلم بیشتر برای تو میسوزه که الان اوج شیطنتاته و دوست داری بازی کنی ولی من یه کوچولو که باهات بازی میکنم خسته میشمو دلم درد میگریه نگران

دل دردام انقدر زیاد شدن که نگو خیلییییییی اذیتم میکننن

خدارو شکر که باز مامانی میاد کمک بابا هست یا ددی اینا هستن ولی باز همه چی رو دوش خودمه انقدر گریه دارم که نگو خیلیییییییییییییییییییییییی

ولی ارانم به جون تو که از دنیا برام عزیز تری و اگه دروغ بگم لال بشم با تمام این همه خستگیو دل دردو اذیت هیچ وقت ناشکری نکردم همیشه خدارو شکر کردمو گفتم خدایا اگه من بد اخلاقی میکنم ببخش منو و فقط صبرمو زباد و کنو تحملشو بدهخیال باطل

همیشه میگم واقعا راضیم از داشتن تو و از وضعیت الانم که هر چند بر وفق مردام نیست ولی راضیم که بارانو دارمو جفتتون هستینو دارمتون خدایا شکرت شکرت شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتفرشتهبغل

همیشه و همیشه طبق عادتم برای همه دعا میکنم که از این شیرینی زندگی بهره مند بشن هر چند که اذیت بشن

عسل من الهی فدات شم از همه اینا که بگذریم میرسیم به کارای خوشگلتو که روز به روز هزار ماشالا عسل تر میشیو کارات جذاب میشه و شیرین

حرف زدنت تغییری نکرده هر چقدر بهت میگم به دهنم نگاه میکنیو بازم حرف خودتو میزنی به خواب غذا بازی میگیی بببببه البته اگه خیلی تشنت باشه داد میزنی ببببببببببببببببببببببببب اگه گرسنه باشیم داد میزنی ب ب ب بهههههههههههههههه

دایی و ددی همه همون دالیه و چیزه و دهه همه منظورت کار بده

زیه هم این چیه هستش؟ تازگیا وقتی پی پی میکنی دماغتو سفت میگیری یا میگی اه بدو بدو میری دم حموم که بشورمت

عاشق قایم موشکو سر سره بازی و اسب سواری توپ بازی هستی و اینکه قایم شیم بترسونیمتو داد بزنی بترسی فرار کنیاسترسو عاشق یه چیز خطر ناک اونم برق و سیمو پریز

سوار اسبت که میشی یا سوار هر چی تکون بخوره میگی دتیس من میمرم برات چون سینت میزنه و توک زبونی میشیقلب

هزار هزار ماشالا خیلی تو درد مقاومی و اصلا سر زمین خوردن یا وقتی به جایی میخوری گریه نمیکنی فقط جایی که ضربه دیده خودت میمالونی مگر اینکه خیلی بد بخوری زمین و گریه کنیبغل

از وقتی از سر سرت بالا میری دیگه میارمش تو حال جلو چشم خودم باشی که اتفاقی برات نیوفتهقهر

هفته پیشم بردیمت ارایشگاه بلاخره هوراااااا موهاتو کوتاه کردیمبعدشم رفتیم سرزمین عجایب بازی کردی عشق من

از کارای دیگت بگم که دائم دم دری درو باز میکنی میبندی عاشق در باز و بسته کردنی وقتیم که من یادم میره قفل کنم خودت قفلو میخوای بچرخونی ادای منو در بیاری نیشخندماشالا باهوشم هستی بلد شدی تلویزیونو لب تابو همه چیو خاموش روشن کنی یا زنگ تلفنو از رو دستگاهش بلدی عوض کنی که من موندم اینو چجوری یاد گرفتیییییییییییییی تا ببینیم کی اینارم مثل لب تاب میترکونی

خلاصه روز به روز بزرگتر و جیگرتر میشی ولی از جیغ جیغا و اذیتات کم نمیشه فدات بشششششششم قل قلی خودممممممممممممممم

ایشالا شنبه هم وقت دکتر دارم ببینم باران جونم در چه حاله

الانم کلی عکس دارم که بعد مدتها برات میزارم

           

اینم از باران 22 هفته یی خودم که الان 27.7 سانته و حدودا 450 گرمه قربونت برم کوچولوووووووووووووووو


برای اولین بار حوله حمامتو تنت کردم کلی گریه کردی منم پشیمون شدم گفتم همون حوله بپیچم فعلا دورت کافیهههههههخنثی

اینم از اسب سواری عشقم با دتیس دتیس کردنش

یه دقیقه نمیتونم تنهات بزارم گذاشتموت تو صندلیت رفتم غذاتو بیارم بهت بدم برگشتم دیدم اومدی بالای میزززززززززززززززز

واسه همین چیزا موهاتو زدیم دیگه که نری گل سر  بزنیزبان

کلا عشقت اینه یا با وسایل اشپزخونه بازی کنی یا با عطر و وسایل من

بلاخره به ارزوم رسیدم با وسایله خودت سر گرم بشی که اونم یه کم دوام داشتمژه

اینم اران شیطون ما در حال سر سره بازی کردن خطرناک همراه با عمو پورنگ عزیزش

یه روزم رفتیم خونه عمه پریسا اینا پرند 16 روزه رو ببینیم

اقا اران خوشگلم با موهای کوتاه تو وقتی رفتیم سر زمین عجایب

ماشینه تکون میخوره تو هم میگی دتیسسسسسسسس

اول بررسی میکنی چی داره چی نداره

اینم اخر شبه با تمام وجود خوابت میومد ولی پلک نمیزدی عمو پورنگ میدیدی

و یه عکس صحنه دار که از بس بامزه بود دلم نیومد نذارمشخنده

عاشقتم فندق مامانننننننن از ته ته قلبم میگم پسر دوست داشتنیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (91)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
12 مرداد 92 3:41
عزیزم عاشق عکس آخرت شدمایشالا همیشه سلامت وشیطون باشی گلممرجان جون امیدوارم هرچه زودتربه ارامش درونی برسی واین خستگی هات کمترشه خب طبیعیه گلم هم مشکلات بارداری هم یه نی نی تازه راه افتاده شیطون . سعی کن زیادگریه نکنی دوستم برای باران جونی خوب نیست میدونم دست خودت نیست وازخستگی وحساس شدن امایه کمی صبورترباشی تموم میشه واین نیزبگذرد
میبوسمت مواظب خودت باش عزیزم


اره منم خیلی خندیدممم
مرسی عزیزممم سلامت باشییی
ممنون مهربونممممم
دیگه بعضی وقتا گریم میگیره ولی دقیقا باید کنترل کنم باران اذیت نشههه
مرسی که اومدی بوسسس
نرگس مامان باران قلنبه
12 مرداد 92 3:54
ایشالا این روزا هم به خوبی میگذره
چند ساله دیگه ما حسرت میخوریم که خوش به حال اران جون همبازی داره
ماشالا حسابی شیطون شده از رو صندلی غذا رفتنش معلومه
خدا رو شکر بچه دوم دخمله وگرنه حسابی شیطون میشد وقتی ی مربی مثل اران جون 24 ساعته یالا سرش بود
وااااااااااااای کلی خندیم سر عکس صحنه دارش
بوووووووووووووس برای دوست گلم و گل پسرش


مرسی نرگس جونن
اره بخدا دقیقاااا
اینم شانس اوردم دختر شد دیگهه

منم کلی خندیدم سر عکسهههههههههه
قربونت برم بوسسسسسسسسسسس
ماری
12 مرداد 92 4:06
ای جانم اران جیگگگر چه اقا شده با موی کوتاه

مرجان جون من هم هر کاری کردم امیرعلی پای اسباب بازیاش نمیشینه ...وای خوش به حال مامانایی که بچه هاشون عشق اسباب بازی اند ...

فدات شم این روزا با تموم سختیاش شیرینه ..میگدره و شیرینیش یادت میمونه و بس


قربونت عزیزمممم
اره بخدا منم خسته شدمم
ایشالااا
مرسی اومدی عزیزم
مامان نفس
12 مرداد 92 7:45
الهههههههههههههههههههی قربونش بشم چقدر ناناز شدددددددده ماشا.... خیلی موی کوتاه بهش میاد.دلم براتون یه ذره شده بود


خدا نکنه مهربونمممممممممممممممممم
مرسییییییییی
مامان هديه
12 مرداد 92 8:34
سلام خوفي ؟اومدم واااي خداي من من يك لحظه هم نميتونم جات باشم با اين اوضاع مرجان جونم،راستي دقيقا پسر گلت چند ساشه كاشكي كمي صبر ميكردي بزرگتر بشه بعد باردار ميشدي آخه خيلي سخته،راستي دختر تو عكسا ديدمت تو سرزمين عجايب بيخيال بابا با اون بارداريت سوار اسباب بازيا هم ميشي تو ديگه كي هستي بخدا من از دست كارات در تعجبم ماماني،راستي الان 5ماه و خورده اي هستي درسته تو 22 هفته من تو 28 هفته هستم اي ناقلا اصلا شكم نداريا ههه خوب ديگه بايد برم تا بعد مراقب اون دخترت باش بخدا گناه داره بوووووس


سلام هدیه جوننننن قربونت تو خوبیییی
1 سالو 4 ماهشه عزیزمم
اره ولی دیگه شدد
نه گنده نشدمم
اخه ارانم گناه دره بازی میخواد طفلییی
فدات شم مرسی اومدیییییییی بوسسسسس
عمه ی آتنا
12 مرداد 92 8:34
وایی قربونش برم کاش زودتر موهاشو کوتاه میکردین چقد بهش میاد ماشااله مرد شده وای عجب عکسی این آخریه فقط مسدودش نکنن
مرجان جون ماشااله صبرت زیاده خدا بازم بهت صبر بده، خداروشکر که نی نی هات سالمن


قربونت عمه جوننننننننن مرسییی
اره راحت شدیممممم
ممنون عزیزممم بوسسسسسسسسسس
مریم مامان نیکان
12 مرداد 92 8:36
سلام خیلی خیلی خوش آمدید مرجان جان ما هم واسه خواب نیکان این مشکلات رو داریم ولی هر شب بابا حمید بیچاره نیکان رو میبره تو ماشین و دور شهر میچرخه و وقتی خوابش برد میارتش خونه اینجوری اگه بخواهیم تا 3 بیدار باشیم اذیت میشیم عزیزم شما هم امتحانش کنید.امیدوارم سختیها زود تموم بشه مراقب خودتون باشید .پرند عزیز هم ماشالله زیباتر شده آران را هم ببوسید


سلام عزیزممممممم مرسی فدات شم
اخی جدی راست میگیییییییی
اره اینم خوبه ولی اخه کار یه بار دوبار نیست که
ممنونم مریم جونم بوسسسسسسسسسس:
مینا
12 مرداد 92 9:17
آخه الهی بمیرم عزیزم که اینقدر خسته ای عزیزم ، مرجان جون می دونم خیلی سخته ولی گریه نکن گلم قوی باش یه کم دیگه صبر کنی دیگه تمام میشه
آران جون مامانیو کمتر اذیت کن
عکساتون هم خیلی نازه عزیزم


خدا نکنه مینا جونمممم
چشم عزیزم حتماااا
قربونت بوسسسس
مرجان مامان ادرین
12 مرداد 92 10:30
سلام عزیزم الهی بمیرم واقعا خیلی سخته با یه بچه شیطون بارداری ولی ایشااله زود زود این سختی ها تموم میشه
امیدوارم هرچی زودترم دلدردات خوب شه و اران جونیم اذیتاش کمتر بشه


سلام عزیزممم خدا نکنه قربونت برمممم
مرسی ایشالاااا
قربونت
مامان ندا
12 مرداد 92 12:26
اخــــــــــــــــــــــــــــــی عزیزم درکت میکنم بارداری خسته کننداس و یه کوچولوی فوضول دوست داشتنی داشته باشی دیگه بدتر

صبور باشی عزیزم زود میگذره

خوشحالم که اپ کردی منتظرت بودم

مراقب خودتو اران و باران باش

ارانو یه خیلی ببـــــــــــــــــــــــــــــــــوس


عزیزممم

مرسی ممنونننننن

قربونت برمممم بوسسسس




عالمه مامان امیرحسین
12 مرداد 92 13:02
سلام مرجان جون،انشاالله بهتر بشی،چند روز ازت خبری نبود دلم واست تنگید


سلام عزیزممم مرسی ممنونننننن منم همینطورررر
زهرا
12 مرداد 92 13:49
سلام مامان مهربون و صبور من هراز چندگاهی میام به وبتون و کوچولوها سر میزنم ماشالله آران خیلی با نمک و خوردنیه خدا نگهش داره
دعا میکنم هرچه زودتر اذیتا و بیقراری هاش کمتر بشه و بشه یه گل پسر نمونه
اگر شرایطش رو داشته باشید و بتونید آران رو به کارگاه های خلاقیت مادر و کودک ببرید تا با بچه های دیگه آشنا بشه و اجتماعی تر بشه به نظرم چون همیشه پیشش بودید و همه کارهارو براش انجام دادید بدعادت شده
گل پسر قدر مامانتو بدون که خیلی زحمت میکشه
بوسسسس محکم برای آران جیگری
بیشتر مراقب خودتون باشید امیدوارم به سلامتی باران فسقلی رو به دنیا بیارید.



سلام زهرای مهربون ممنون از لطفت عزیز دلممم مرسیییییی
ممنون برامون وقت گذاشتییی بوسسسسسسس
خاله جونی
12 مرداد 92 14:43
سلام خوشحالم که اومدین دلمون واستون تنگیده بود مخصوصا واسه آران جونی
عزیزم ایشالا دیگه دل درد نداشته باشی
عاشق اون عکس صحنه دار شدم
بوسسسسسسسس واسه مرجان،آران،باران


سلام عزیزمممم قربونت برم مهربونم منم همینطوررر
مرسی فدات شم ممنونننن
بوسسسسس برای خاله جونی مهربون
مامان کوروش (زهره)
12 مرداد 92 15:25
وای چقدر خندیدم از این عکسِ که از پشت نشسته! پشت کله قل قلیشُ ببین؟؟؟؟؟؟؟؟؟


اره خیلی بامزستتت
هلیا
12 مرداد 92 15:51
سلام خوشحالم که خوبینننن


سلام عزیزم ممنونننننن
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
12 مرداد 92 16:21
الهی فدای هر 3تایی تون ...
خیلی خوشحالم که حالتــــ خوبه مـــرجان عزیزم ...
امیدوارم که این سفـــــر 9ماهه رو به خوشی سپـــــری کنی ...
آران نااااازم ایشـــالا که همیشه لبهاتــ خندون باشه ...
الهی فدای خنده هاتـــــ گل پســــرم..
عزیزدل خاله ایشالا آرایشگـــآه دومادی بــــری خیلی موهاتـــــ ناز شده فداتـــ شم ...
دوستتون دارم خیلی زیاااااااااااااااااااد



سلام زینب جون مهربونمممم
قربونت برم عزیز دلم خدا کنههه
مرسی از محبتتتت عزیزممممممممممممم
منم دوستتت دارم زیادددددددد
الناز مامان آوا
12 مرداد 92 17:07
ْخي ناااااااازي آران خوشگلم انشالله دندونات زودتر دربياد و اينقدر اذيت نشي


آران جونم خيلي لاغر شده

مامانب ناراحت نباش به خاطر ندوناشه .شبا هم اگه بيدار ميشه واسه دندوناشه نگران نباش انشالله كه زودي خوب شه.

به به به مامان مرجان خوشگل

ماماني مواظب فرشته كوچولومونم باش

موهاتم مبارك خوشگل خاله خيلي بهت مياد ديگه يه مرد واقعي شدي


ایشالا عزیزم بخدا مردیممممممم
نمیدونم والااا چی بگممم
مرسی عزیزم لطف دارییییییییی
فدات شممم بوسسس
لیلا جواهری
12 مرداد 92 17:22
سلام دلم براتون تنگ شده بود. ایشالا سختیها به زودی تموم میشه.


سلام عزیزممم مرسی فدات شم همچنین:
majede
12 مرداد 92 17:33
وااااااااااااااای دوستمممم...بالاخره اومدیییییییییییییییییییییییییییییی
خوبی عزیزم؟؟؟/
الهی من قربون اران توپول خودم برم که موهاشو کوتاه کرده چه ماااااااااااه شده...
باران جونمم که ایشالله خوبه و همه چی روبه راهه...
وااااااااای مرجان جون خوبی؟؟؟؟؟
وای خدا...کاش زود ار این دردات خوب شه...خیلی سخته با آران
واااااای خیلی عکسا خوشگل بودن...
مرجان جونمممممممم....دوباره نری تا 2 ماه دیگه هاااااااا....
خوب ما دلمون تنگ میشه براتون کلییییییییییییییییییی
وااااااای خیلی خوشحال شدم دیدم مطلب جدید نوشتی...
مواظب خودت خیلی باش...همیشه برات دعا می کنم دوستممممم


سلام عزیز دل مهربونمممممممممممم
قربونت برم با محبتمممممم خوبیم خدارو شکررر
فدات شم منم دلم تنگیده بود چشممم زود زود میامممم
قربونت برم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
خاله کمیل و کیان
12 مرداد 92 18:02
وای مامانی الهی زود زود خوب بشی .چه ذوقی کرده گل پسر چه کار خطرناکی خاله جون رو میز چرا رفتی سرسره و .....عکس صحنه دارتم خیلی خوشمله


مرسی عزیزمممممممممم اره میبینیییییییییییییی
قربونتتتتتت
الهام مامان یسنا
12 مرداد 92 18:20
قربونت برم آران جون که اینقدره شیطون شدی. ای جان با اون عکس صحنه دارت.
مرجان جون انشالله این روزها هر چه زودتر بگذره و آران جونم یه کمی آرومتر بشه و تو کمتر اذیت بشی. واقعا حق داری من که باردار نیستم و بچه ام دختر و شیطونی های آران رو نداره بعضی وقتها از کارهاش گریه ام میگیره. به خدا توکل کن که انشالله بهت صبر و توان بده تا این روزها رو به سلامت بگذرونی. انشالله باران جون هم به سلامت به دنیا میاد و این روزهای سخت تموم میشه.
عزیزدلم سعی کن از خانواده ات بیشتر کمک بگیری چون واقعا بارداری و نگهداری از یه پسر بچه شیطون به اسم آران تپلی کار خیلی سختیه که ماشالله شما تا اینجا عالی پیش اومدی.
بوس برای آران و باران


خدا نکنه خاله جون مهربونننننننن
قربونت برم ممنون عزیزمم ایشالااااااااااا
سلامت باشی فدای توووو
چشم حتما بوسسسسسسسسسسس
مامان آيسو وآيسا
12 مرداد 92 18:48
عزيزم چه خوب كه بالاخره اومدين عكسهاي اراني خيلي ناززززن عزيزم اميدوارم حالت بهتر بشه دوستم شرايط تو درك ميكنم اخه منم دوتا بچه دارم خيلي سخته مخصوصا كه مال تو آران جوووون هنوز خيلي كوچيكه ممنون كه بهم سر زده بودي هزار تا بوس برا آران وباران توراهيو مامان گلشون
زودتر خوب شو دوست جون


قربونت برممممم از محبتت ممنونممممممم
خیلی لطف داری ببخشید بی معرفتیوووووو
فدای تو بوسسسسسسسسسس
مامان بنيتا
12 مرداد 92 19:05
خوشحالم كه اومدين اميدوارم اين روزا زود سپري شه دركت ميكنم مرجان جون
واي آرانم خوابش مثل بنيتا ميمونه نميدونم چرا اينجورين
كوتاهي موهات مبارك باشه عزيز خاله
عزيزم چه عكس صحنه داري
مواظب خودتون باشين


مرسی سحر جونننن مهربونمم
اره خیلی بده میبینی تو روخداااااااا
ممنون عزیز دلم
بوسسسسسسسسسسسس
ღبارانღ
12 مرداد 92 20:18
سلام عزیزممممممممممممم..خوبی؟عشقم خوبه؟وایییییییییییییییییییی امدم کامنت دونی را باز کنم...عکس اخررا دیدم..خدااااااااااا....می چلوندیش... قربونت بروم بااین نشستنت...


سلام عزیزممم قربونت برم فدات شم مهربونمممممممم
ღبارانღ
12 مرداد 92 21:49
سلام من امدم....
چه ون ایکاد خوشگلی گذاشتی...خدا حفظتون کنه...


سلام عزیزممم مرسیییییییییی
ღبارانღ
12 مرداد 92 21:52
چقدر خسته ای...الهی...دلم برای دوتایی تون سوخت...امیدوارم خدا بهتون ارامش و صبر بده...آرانم خوب و سالم باشه...عزیزممممممممم...


ایشالاا فقط صبررررررررررررر
ღبارانღ
12 مرداد 92 21:54
مرجان خوب و خوش قلبم...می دونم که تو خیلی خوبی..ولی ادم خوبها همخسته می شوند...قربونت بروم گلم...

حرف زدنت را برم مننننننننننننن..


فدات شم لطف دارییییییییی
اره خیلی با نمکهههه
ღبارانღ
12 مرداد 92 21:56
قربونت بروم با آرایشگاه رفتنت...

خدا حفظت کنه عزیز دلممممممممممم....همه تون را...


فدای تو عزیزمممممممم
ღبارانღ
12 مرداد 92 21:57
کوهنورد مننننننننننننن....گل سرش را نگاه...در قابلمه را نگاه...خاله خیلیییییییییییی شیطون شدیا..ماشالله...


اره میبینییییی بلا شدهههه عسلممممممممممم
ღبارانღ
12 مرداد 92 21:59
مرجان این عشقم را بگیر بچلونشششششششش از قول مننننننننننننن...وایییییییییییییی خدا... همان جا را که گفتی هم ببوس ای جونم....خب فیلم می بینه...بروید شماها بخوابید آرانم راحت باشه.این طوری بشینه...


قربونت برم بارانممممممممممممممممممممممممم
باشه حتماا
مامان نیروانا
12 مرداد 92 23:13
عزیزم پسرت موهاش کوتاه شده خیلی ناز شده ببوسش.مرجان جان چه روزای سختی و می گذرونی.امیدوارم این روزا زودتر با بغل گرفتن باران نازت تموم بشه و با دیدنش همه این روزای سخت و فراموش کنی.مرجان جون من خیلی دوست دارم با هم بیشتر آشنا بشیم یا حتی با هم دوست بشیم.اگه تمایل داشتی خبرم کن.خوشحال می شم دوستی مثل تو داشته باشم آخه تیپ و روحیت خیلی به من نزدیک..اگرم مایل نبودی برات همیشه آرزود موفقیت می کنم.


مرسی عزیزممم لطف داریییییییی
ایشالا عزیزمممم
ممنون مهربونم
باعث خوشحالیمه حتماااااا
همچنین شما عزیزم :
مامان سام
13 مرداد 92 2:13
خوش اومدین...دلم براتون تنگ شده بود...عزیییییییییزم خیلی شرایطت سخته اماواقعاخوبه که باتمام سختیهایی که داری بازم امیدواری و شاکر.همینم مهمه!
خب گلم همه بچه ها زود خسته میشن چون خیابون که براشون جذابیتی نداره اما راهش اینه که کالسکه همراهت ببری اینجوری میتونین هرروز باآران جان برین بیرون وهم براخودت وروحیت خوبه وهم آران جان مشغول میشه
دوست من بچه ی چهارونیم ساله داره ولی هنوزم بدون کالسکه بیرون نمیره
میتونی برای جیغ هاولگدزدن های آران جون تنبیه هایی درنظربگیری مثلا اینکه باجدیت بهش بگی بایدچنددقیقه تواتاقش بمونه یانمیتونه بایه اسباب بازیش بازی کنه یایکی ازخوراکی هاش روبخوره و...چند بارکه باجدیت تکرارکنی وادامه بدی حتمانتیجه میده!
برای خوابیدنش هم بایدیه مدت هرروزسرساعت مشخص خونه روتاریک کنین وشرایط خواب روایجادکنین که احساس کنه همه میخوابن وحتی براش قبل خواب داستان بخونین تاهم ذهنش ازمشغولیت های روزانه آزادشه وهم احساس امنیت کنه اینجوری راحتترمیخوابه واحتمال نصفه شب بیدارشدنش خیلی کمتر میشه!!
خیلی برات دعامیکنم دوستم وامیدوارم خیلی زوداوضاع بهبودپیداکنه
آران جان روببوس و بیشترمراقب خودت باش.شاااادباشین چهارتایی


سلام عزیز دلم ممنون از محبتت منم همینطوررر
بخدا باورت نمیشه همین کارو کردم ولی تو تاریکی میشینه بعدش که میبینه ما بلند نمیشیم گریه میکنه و جیغ میزنه که صدامون بکنه
تنبیه اصلا حالیش نیست چه تو اتاق چه یه جور دیگه هنوز درکشو نداره
ممنون از نظراتتو و محبتت مرسی برامون وقت گذاشتی دوستممم
قربونت برم بوسسسسسسس
persian mom
13 مرداد 92 4:40
مرجانییی کجایی تو عزیزم خوب نی نی ها سرگرمت کردناااامرجان من هر شب کارم شده گریه . ساعت 3 میخوابه یهو 5 بیدار میشه 1 ساعت خودمو میکشم تا دوباره بخوابه .. الانم که دندونا همه حمله اوردن خدایا شکرت ولی اعصاب برام نمونده اززززز ته ته قلبمممم از خدا میخوام دخترتتت فوق العاده اروم باشه و اصلا اذیتتتتت نکنه (امیییین) عکس اخریووووووووووووو چقدرررر موهاشو کوتاه کردی جیگررر شدددددددددددددددد دختر کش شدددد قندکم[ماچ اسپند بدوددددددددددددددددددددددد


فداتش شم عزیزممم شرمنده نبومدم عزیزم پیشتم نیومدم ببخشید عزیزممم
وای اره خیلی بده میدونممممممممممممم
قربونت برم چشمتای خوشگلت ناز میبینههه عزیزمممم بوسسسسسسسس
خاله ی آریسا
13 مرداد 92 9:29
خدا کنه زودتر دندوناش در بیاد خب گناه داره همش اذیت میشه
اینجوری هم که شما نوشتید معلومه که حسسسسسسسسسابی بلا شده
اون عکس صحنه دار خیلی بامزه بود
بوووووووووووووس برای آران و باران جونییییی


مرسی عزیزم ایشالاااااا
اره خیلییی بلا شده
قربونت برم ممنون بوسسسسس
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
13 مرداد 92 9:44
عزیز دلــــــــــــــــــم خواهش میکنم ...
امیدوارم همیشه دوستیشون پایدار باشه هم آران و امیرعلی و هم مــــــــا ...
دوستتون دارم زیااااااااااااااااااد ...
:
الهی خاله فدای اون باســــــــن نازت بشه ///



قربوبنت برم مهربونممممممم ایشالاا
ماهم دوستتون داریم زیاددددددددد
خدانکنههه
بوسسسسسسسسسس
مامان اهورا
13 مرداد 92 10:19
عزززززززززززززززيزم بالاخره اومدي دلم واست يه ذره شده بود بابا. چه روزاي سختي رو مي گذروني مرجان عزيزم. خدا بهت كمك كنه كه به بهترين نحو ازش بر بياي. چقدر اين جيگر طلا خوشگل شده .موهاش مبارك باشه . خيلي ناز شده. ببوسش از طرف من . مواظب خودت هم باش. در ضمن خصوصي داري عزيزم


قربونت برم مهربونم منم همینطورررررررررر
اره خیلییی بخدا
مرسی فدات شم ممنونننن
قربونت برم
مهسا مامان آیهان
13 مرداد 92 11:27
سلام مرجان جون میبخشی دوست جونم یه مدت نبودم نتوتستم بهتون سر بزنم اول یه تبریک واسه شما واسه دخملی نازم
بعدم ایشالله زودی از این وضعیت در میای آران نازمم زودی آروم میشه


سلام عزیزم این چه حرفیه مرسی که اومدی عزیزممم
ممنون از محبتتت
مامان بابای الیسا
13 مرداد 92 11:50
سلااااااااااااااام به دوست گل خودم مرجان جوووووووووووووووونم دلم براتون تنگ شده بود و حسابی جاتون خالی بود و میشد اینو حس کرد و خدارو شکر که همتون خوبید مرجان عزیزم حق داری خسته بشی اما گریه نکن دوستم آخه برای باران جونی خوب نیست اما حق داری گلم شرایط سختی داری اما به زودی اینم تموم میشه وااااااای آران جونم چه ناز شد موهاشو کوتاه کرده خیلی بهش اومده مبارکککککککککککک باشه


سلام عزیز دلم مرسی مهربونم لطف داری دوست خوبمممممممممم
قربونت برم چشم حتماااا سعی میکنممم
مرسی لطف داری بوسسسس
عمه الناز درینا
13 مرداد 92 12:54
عزیــــــزم الهی فدات بشم من
آخه چرا انقدر شیطون شدی تو مامانت انقدر خوبه داره واست 1 خواهر خوشگل میاره پسر خوبی باش زودی دندونات در بیاد راحت بشید
واااایییییی عاشقتم چقدر موهات بهت میاد خیـــــــــــــلی خوشگل شدی


خدا نکنه الناز جون مهربوننننن
چی بگم والا بلا شده اقاا
ایشالا زودتر در بیادددد
مرسی فدات شم بوسسسسسسسس
مامان فائزه
13 مرداد 92 15:55
ی قــــــــــرار نی نی وبلاگی دیــــــــگه !!!! بــــــــدو بیا تو سایت فرشته های 91 http://ninihaye91.niniweblog.com/ و نظر ت و بذار ... منتظـــــــرما
شهرزاد
13 مرداد 92 16:47
بالاخره اومدی مرجان جوون؟! هر روز بهت سر می زنم ببینم اومدی یا نه! قلبون آران گلی برم که هر وقت می بینمش نمی دونم چرا یاد آراد خودم میوفتم! به نظرم قیافه ی آران جووون شکل آراده ... موهای خوشگلشو چرا کوتاه کردی مامانش البته بهش میاد با موی کوتاه از حالت بچگی خارج شده قیافش قربونه عکس سکسیش


بله اومدیم چه اومدنیی دست پرر
مرسی فدات شممم ممنوننن
اره جفتشون تپلیو مو دارن
اخه خیلی گرمایی بود همش عرق میکرد
فدای توووو :
شهرزاد
13 مرداد 92 16:48
یادم رفت بگم خودتم خیلی لاغر شدی خانومی البته شاید تو عکس اینطوریه؟!


اره لاغر شدم عزیزم
مريم مامان آريا
13 مرداد 92 17:05
انشالله خدا کمکت کنه و بتوني هردوتا کوچولو رو به راحتي بزرگ کني و از خدا ميخوام دختر کوچولوت اونقدر آروم باشه که سختي هاي آران جون برات راحت بشه
ولي با تمام سختي هاش اينکه سال ديگه هردوتاشون با هم همبازي ميشن خيلي خوبه
من با اينکه آريا سه سالشه ولي جراتشو ندارم به يکي ديگه فکر کنم وگرنه حداقل آريا از تنهايي درميومد چون اينجا هيچ همبازي نداره و مامانم اينا ازم دورن
هميشه شاد و سلامت باشين


مرسی عزیزممممم ایشالاااا
قربون محبتتتتت برمممم خدا کنه از دعای شما دوستانننن
اره واقعا درسته
سلامت باشی مهربونممم
ولی خوب دیگه بیار بابا اریا بزرگه ماشالااا
رضوان مامان رادین
13 مرداد 92 17:31
چقدرررررررررررر دلم براتون تنگ شده بودددددددد...الهی آران خوشگلم ببینید که موهاشو کوتاه کرده و آقا بوده آقاترم شده...هزار ماشا...
باران کوچولو هم که با لگدهای کوچولوش از مامانش پذیرایی میکنه...مرجان جون قول بده زودتر بیای...دلمون واستون تنگ میشه خیلیییییییییییییی


قربونت برم منم دلم کلی برات تنگ شده بود عزیزمممم
مرسی فدات شم ممنونن
چشم عزیزم حتماااااااااااا
مامان آویسا
13 مرداد 92 18:18
عزیزم این سختیها میگذره و فقط خاطرات شیرینش یادت میمونه. مواظب خودت و دوتا فرشته خوشگلت باش


بله عزیزم دقیقا ایشالا به امید روزای خوبب
ارغوان
13 مرداد 92 18:22
ای جان آران با ابن ورژن جدید چقدر بانمک تر شده خیلی بهش میاد موهای جدیدX


قربونت برممم عزیزم ممنوننن
مامان متین و مهبد
13 مرداد 92 18:27
عزیزم شرایطت رو درک میکن خیلی سخته ولی سعی کن ارومتر باشی گل پسرت هم که ماشالله خیلی شیطون و خیلی هم کوچیک که بشه حرفی بهش زد .ولی میتونی برای بغل کردنش صبورتر باشی .متین پسرم هم همینجوری بود اینقدر گریه میکرد که بغلش کنم ولی من ساعت ها شده حتی توی خیابون کنارش میموندم تا خودش راه بره اون خیلی گریه میکرد و مدام آویزونم میشد و میگفت بغل ولی چون خیلی سنگین بود نمیتونستم بغلش کنم میجبور شدم این عذاب رو بجون بخرم و گریه هاشو ببینم تا بالاخره بعد 1 ماه خوب شد و دیگه خودش راحت راه میرفت و البته اطرافیان هم کمکم کردند و اونا هم راه من رو رفتن که خیلی تاثیر داشت .شما هم که الان حساسی.
برای خونه هم اگه میتونی برای قسمتایی که نمیخوای بره اونجا محافظ هایی هست که به دیوار وصل میشه و جلوگیری میکنه از رفتن بچه ها به اون فضا هم برای پله خوبه هم برای اتاق .ایشالله که این روزا با خوبی سپری میشه .خیلی مواظب باران جونی باش .به خودت هم برس .اگه کسی رو داری که آران روبرای حتی 1 ساعت پیشش بذاری حتما این کار رو بکن و یه استراحتی به خودت بده مثلا: استخر برو یا اصلا فقط بخواب یا موزیک آرام بخش گوش بده یا هر کار دیگه ای که ارومت میکنه .ببخش خیلی حرف زدم ولی چون خودم توی این شرایط بودم این راهارو امتحان کردم خیلی کمکم کرد .ان شالله بدرد تو هم بخوره.


قربونت عزیزمم ممنوننن که گفتییی
اره هم خودم باید اروم باشم هم روی اران کار کنم
ایشالا پرستار میگیرم
قربونت برم این چه حرفیه لطف کردی از نظر خوبتم ممنون عزیز دلمممم
مامان ایلیا
13 مرداد 92 18:33
سلام مرجان جون.
الاهی بمیرم که اینقدر اذیت میشی،ایشالله فقط این روزا به خوبی برات زود تموم بشه.
ایشالله آران جونم زودتر دندون در بیاره که دیگه نه خودش اذیت بشه نه شما.
عزیزم بیشتر مواب خودت و باران خوشگلم باش


سلام عزیزممم
خدانکنه قربونت برممم
ایشالا عزیزمم
فدای تو
زهرا مامان ارتا
13 مرداد 92 19:01
سلام مرجان جون خوبی خیلی نگرانت بودم منم خیلی سنگین شدماما مطمین هستم بچه هامون بدنیا میانو جبران میکنن اران جونو ببوس که دلم براش یه ذره شده بود


سلام عزیزمم ممنون مهربونممم
ایشالاااااا
قربونت برم
یه مامان
13 مرداد 92 19:29
چه مامان بابای خوش تیپی چه نی نی نازی
همیشه خوش و خرم در کنار هم


ممنون از لطفت عزیزم
بابابزرگ ارسطو
13 مرداد 92 21:38
آخي
آران جون چرا از حوله پوشيدني خوشت نمياد؟


میترسه دیگه
هیراد و عمه لیلاش
13 مرداد 92 23:11
عزیز دلم خیلی خوشحالم که دوباره اومدی
بمیرم برات که خیلی داری سختی میکشی ، دلم برای اران جون هم میسوزه چون هنوز خیلی کوچولو هستش و نمیوتونه درکت کنه ،
هیراد جونی هم سال گذشته خیلی بد میخوابید و هیچی هم بهش اثر نداشت تا یه روز مشاور تغذیه عسل مهوین یه دستور براش صادر کرد که خیلی موثر بود گفت هر روز بعد از ظهر ا قاشق عسل سوسن بر با یه قاشق ابلیمو یا سرکه تو نصف لیوان اب ولرم بخوره
بابت ارایشگاه هم مبارکه ایشالله دامادیش
همه عکسها هم خوشگلن مخصوصا اون اخریه
انشالله هر چه زودتر به سلامتی این هفته ها هم بگذره باران جون هم بیاد به جمعتون


مرسی عزیز دلممم که لومدیی
قربونت برم خدا نکنه مهربونمم
اا جدی نمیدونم والاا حالا منم میخوام ببرمش
مرسی لطف داری عزیزممم
سلامت باشی عزیزمممم
بوسسسسسسسسس
الی مامی آراد
14 مرداد 92 1:19
سلام عزیزم خوشحالم اومدی و ازت خبر دار شدیم عزیزم انشالله زودی بهتر میشی دیگه حاملگی چه میشه کرد دلم حسابی براتون تنگیده بود ماشالله آران جون شیطونی شده برای خودش


سلام عزیز دلممممممم ممنوننننننننن قربونت برم منم دلم تنگ شده بود براتونن
قربونت برم
fateme jon
14 مرداد 92 2:22
دلـ♥ـم خـیـلــی بــیــشــتــر از حـجـمــش پـــُر اســت ؛

پــُـر از جــایِ خــالـیِ ♥تـــو♥

پــُـر از دلـ♥ـتــنـگی بـرای نگــاهِ تـــو

پــُـر از خــاطـراتِ قــدم زدن

در کـوچــه پــس کــوچـه هـــای شــهـر بـا تــ♥ـــو

پــُـر از حــس پــرواز

پــُـر از تــــــــ♥ـــــــــو ♥





مامان ارسطو
14 مرداد 92 2:24
سلام خانومی، ایشالا این روزای سخت زود زود بگذره و همون مرجان پرانرژی وسرحال بشی، عزیزم آران جون چقدرباموی کوتاه خوب شده ماشالا، این عکس آخری یه نیشکون میخواست، مراقب خودت باش


سلام عزیزمممم ممنون ایشالااا
قربونت برم لطف داریی
سمانه مامان ستایش
14 مرداد 92 3:06
وااای عزیزم چه روزای سختی رو میگذرونیامیدوارم حداقل اذیت های آران جون که برای دندونشه کمتر بشه و خوابش هم مرتب بشه،چون سختی های بارداری رو میشه تحمل کرد.
به روزای خوبی که در کنار دوتا عشق کوچولوت قراره سپری کنی فکر کن دوستم...
این شهامتت واسه داشتن نی نی دوم رو خیلی دوست دارم،کار هر کسی نیست.
ماشالا چه جیگر شده موهاشو کوتاه کردیداون عکس آخری هم که خییییلی باحال بود
برای آران جووون و مامان مرجان


اره عزیز خیللیییی
قربونت ممنون عزیزم
لطف داری مهربونم بوسسسسسسسسسسسسس
مامان دانیال
14 مرداد 92 3:09
سلام خانومی خوبی واقعا خدا قوتت بده
این پسر ناز نازی چه جیگری شده ها
ماشاالهههه
امیدوارم باران جونو زودتر ببینم و اونم صحیح و سالم و تپل مپل باشه مثل آران گل.راستی تاریخ زایمانت کی هست؟
تازه رمزت هم بهم ندادی
مزاحمت نمیشم عزیزم منتظر خبرای خوبت هستم


سلام عزیز دلم ممرسیییییی
اذر زایمان میکنم عزیزم
رمز چییی الان میام پیشت
فدای توو بوسسسسسسس
مامان نوژا
14 مرداد 92 7:47
سلام عزیزم .با وجود تمام نگرانیها این روزها هم میگذرن.ایشالا به سلامتی دختر گلت به دنیا میاد و از شر این دردها خلاص میشی.یه روز هم میرسه که دلت واسه این روزهای کمی سخت تنگ میشه.گل پسری رو یه ماچ آبدارش کن با این عکس...


سلام عزیز دلمم ممنون مرسیییییییییی
فدای توو
صفورا مامان آوا
14 مرداد 92 11:13
واااااااااااای عزیییییییییییزم تبریک میگم بارداری من دفعه اول وبلاگتو میبینم چه جالب که دوباره باردار شدی چه جراتی با بچه کوچیک خودت می خواستی؟ وووی ببخشید چقدر فضولی کردم نتونستم پستتو تا آخر بخونم می ترسم به هوس بیوفتم آخه من خییییییلی دوست دارم دوباره حامله بشم عاااااشق دوران حاملگی و بچه ام اما خوب نمی خوام چون از اینده اشون می ترسم می ترسم نتونم به اندازه کافی مامان خوبی برای دوتاشون باشم اما خوب خیلی سخته مقاومت می ترسم آخرشم دسته گل به آب بدم
به هر حال خیییییییلی بهت تبریک میگم که قراره مادر دوتا ووروجک بشی
همه وبلاگتو نرسیدم بخونم سرکارم سعی می کنم کم کم بیام بخونم ببینم از جریانات نی نی دوم کامل نوشتی
راستی رمزو خصوصی میذارم ببخشید زیاد وراجی کردم


قربونت عزیزم مرسییییییییییی
اره خودم خواستممم ولی برای چند وقت دیگه که الان شد

اخی راست میگی خوبه ولی خوب بچه کوچیک سخته
ممنون از نظرای خوبت خوشحالم کردی عزیزمممم
بوسسسسسسسس
مرسی از رمز
مامان ماهان
14 مرداد 92 11:41
ماشاا... چه پسر شیطونی.عاشق عکس آخری شدم.خیلی بامزه بود.
عزیزم مواظب باران جان باش.میدونم خیلی سخته ولی این نیز بگذرد.....


قربونت برم عزیزمممم
ممنون
میرزا کوچک خان
14 مرداد 92 12:16
عزیزم...... چه عشقی شده جیگر خاله...


قربونت برممممم
مامان ايلحان
14 مرداد 92 14:15
سلام عزيزم.
مرجان جون صبور باش دوست عزيز روزهاي طلايي منتظر توست.
اران عكس اخريت 20 بيسته عزيز


سلام عزیزم بله دقیقااااااااااا
قربونتت
مامان ایمان
14 مرداد 92 14:36
سلام عزیزمممممم ماشالله اران جون خیلی ناز شدههههههههه وخوردنییییی فدات بشممم مرجان جون خیلی وقته نیستییییییی خواهر عزیز دلمممممم ومراقب خودت باششششش


سلام عزیزمم قربونت برم ممنون عزیزممممممممممم
چشم فدای تووو بوسسسسس
رها مامان راستین
14 مرداد 92 18:00
وای که چقدر دلم برای آران جونم تنگ شده بود موهات خیلی خوشگل شدن عریرم عکساتم عالین


مرسی عزیزمم لطف دارییی
ثریا
14 مرداد 92 18:05
سلام
دیگه چیزی نموندهع سختیا تموم شه - غیبتت دیگه طولانی نشه خواهر
قربون پسر گل با اون شیطنتای قشنگش با اون عکس قشنگترش


سلام عزیزمممم
اره دیگه ولی سختع
چشم عزیزمممم قربونت برم
♥ نیم وجبی ♥
14 مرداد 92 18:37
سلام دوستم
نمیدونی چقدر خوشحال شدم آپ کردی
واقعا درک میکنم روزهای سختی رو میگذرونی اما توکلت به خدا باشه همه چی درست میشه
الهی فدات گل پسریکه عمو پورنگ دوست داریوای عکس آخریش منو کشت
دوس داشتم دم دستم بودی گازت می گرفتم تپل مپلی جونم
ای جونم باران جون هم که ماشالله بزرگ شدهههه>>خیلی مشتاقم روی ماهشو ببینمهمیشه سالم و سلامت باشین دوستم


سلام عزیزمممممممم
مرسی ممنوننننن
خدانکنه قربونت برممم
ایشالااا
ممنون از محبتتتتت بوسسسسسسسسسسسس
مامان بنیتا
14 مرداد 92 18:51
سلام مرجان جونم..واقعا خسته نباشی عزیزم ایشالا به زودی روزهای خوب بر می گرده
قربونه آرانم بشم با این عکسای خوشگلش عزیزززززم



سلام عزیزممم مرسی ممنوننن
ایشالا عزیزم
خدانکنه مهربونن:
ناهید
14 مرداد 92 19:35
salam azizam.mashala aran goli kheyli naz shode mohasho zade.
azizam eshala harche zodtar khodetam roberah besh.


سلام عزیزممم قربونت برمم ممنوننننننننن
مامان کیان
15 مرداد 92 3:01
سلام عزیزم دلم براتون خیلی تنگ شده بود وای اون عکس اخری رو که دیدم کلی خندیدم خیلی با نمکه .عزیزم مبارک باشه موهاتو کوتاه کردی خیلی
بهت میاد ،مرجان جان انشاالله
باران خوشگل صحیح و سالم بدنیا میاد و خستگیش از تنت در میاد .این پسر خوشگل و بانمک و شیطون رو حسابی ببوس


سلام عزیزممم منم همینطورررر
اره خیلی خودممم خندیدممممممممم
قربونت برم ممنونننننن
سلامت باشی ایشالاااااا
مامان آریام
15 مرداد 92 9:07
وای مامانی خدا بهت قوت بده...میدونم شرایط خیلی سختی داره ولی خدا رو شکر که همه سالم هستین دلم میخواد باران زودتر بیاد و ببینمش آران هم که حسابی خوردنی شده نگران برق و پریز نباش...گذراست. ایشاالله دندونهاش هم دیگه اذیت نکنند


مرسی عزیز دلمممم
قربونت برم مهربوننن
فدای تووووو بوسسس
مامان امیرعلی جیگر
15 مرداد 92 9:28
آخی الهی بمیرم برات که اینقد داری زجر میکشی.


ایشالا باران کوچولو هم صحیح و سالم بیاد کنارت تا راحت بشی با اینکه همه میدونیم تا بچه ها تو شکمممونن ما راحت تریم البته با اینکه اذیت بازم داره.


آرانم ایشالا زودی دندوناش تموم بشهخ تو راحت بشی آخه منم سر امیرم کلی عذاب کشیدم.

خدا رو شکر کن مامان و بابات و شوهرت کنارت هسن.


قربونت عزیزم ممنون
اره بخدا خیلی سخته
ایشالا عزیزم ممنوننن
شیما مامان درینا
15 مرداد 92 11:12
سلام مرجان جون حق داری که خسته باشی هر کی بود کم میاورد واقعاً سخته اما یادت نره خیلی شیرین چند سال دیگه وقتی هر دو به سلامتی بزرگ شدن و همبازی شدن غرق لذت میشی یه وقتایی که مادر دو قلوها رو میبینم میخوام برم جلو بگم ببخشید خانوم شما اینا کوچیک بودن چه کار کردین خدا هر نعمتی رو میده شرایط بهره مندیشم میده امیدوارم زود زود اوضاع روحیت بهتر بشه مواظب خودتو باران و آران عزیز باش


سلام عزیز دلممم قربونت برم ممنون
بله دقیقا صبرشم میده
ایشالا واقعا به امید روزای خوب
اخی نازیییییی چه بامزههه اره منم همیشه میگم دوقلو خیلی سخته دیگه
ممنون از محبتتتت
صبا خاله ی ایسا
15 مرداد 92 11:46
سلا عزیزم چقد دلتنگتون بودم
انشاالله این روزای سخت به زودی تموم میشه
باران جونم ب سلامتی به دنیا میاد..
الهی اران جونم چقد ماشاالله بزرگ شده
قربونش برم.چ عکسای خوشگلی...


سلام عزیزم منم همینطوررر
ایشالا عزیزم
سلامت باشی فدات شم
خدانکنهه عزیزم
گـُ لـ ی
15 مرداد 92 11:47
چقد مویِ کوتاه بهش میاد؛ عزززززیززززم ..
واسه خودش مردی شده هااااا ..


قربونت عزیزمممم بوسسسس
مامان احسان
15 مرداد 92 13:12
سلام مرجان عزیزم خدا قوت گلم مبارک باشه موهای گل پسر .مراقب خودت باش عزیزم .


سلام عزیزم مرسی ممنونننننننننن
زری مامان مهدیار
15 مرداد 92 13:30
عزیز دلم می دونم روزای سختی رو می گذرونی موقع هایی که بی حال می شم یا درد دارم خیلی به یادت می افتم همش با خودم می گم مرجان بنده خدا با یه بچه ی کوچیک هر چه قدر هم که درد داشته باشه نمی تونه یه ذره استراحت کنه
ولی آفرین به این تحمل و اراده ت
ایشالا یه روزی که آران جیگر با باران خانوم بازی می کنه و یه خواهر و برادر نمونه می شن و یاد این روزا می افتی می بینی ارزش تحمل این همه سختی رو داشته



قربونت که درک میکنی فدات شم مهربونمممم
ایشالاااا میرسه اون روزا
فدای تووو
زری مامان مهدیار
15 مرداد 92 13:31
موهات مبارک جیگرممممممممممممم
قربون این عکس صحنه دارت بشم تپل من


مرسی عزیزممممممم
مامان ساجده
15 مرداد 92 13:38
انشاالله اين روزها هم به خوبي ميگذره
واقعا سخته ولي با هم بزرگ ميشنو راحت ميشي
واي چقدر سر عكس صحنه دارش خنديدم خيلي باحال بود
در ضمن موهاشم كوتاه كرديد خيلي قشنگ شده مباركش باشه
مرجان جون ميدونم سخته ولي سعي كن گريه نكني باران اذيت ميشه اون طفلي هم همه چيز رو درك ميكنه
براي آران جون


ایشالا عزیزمممم به امید روزای خوبببب
قربونت برم ممنوننن
چشم حتمااا گریه نمیکنم عزیزم
قربونت بوسسسسسسس
مامان برديا
15 مرداد 92 14:34
چقدر دلتنگ گل پسر بودم. مرسي مرجان جون بابت عكساي خوشكلش
اميدوارم روزهاي سختت به سرعت بگذره و باران جونو در آغوش بگيري


مرسی عزیزممم
قربون مهربونیتتتت بوسسسسسس
محی مامان ملینا و کوروش
15 مرداد 92 15:19
سلام مرجان جون باور کن خیلی خوشحال شدم اومدی و از حالت باخبر شدم همش میومدم تا ببینم ازت خبری هست یا نه حالا خیالم راحت شد که خوبی. عزیزم مثل اینکه این دوستی مجازی یه جورایی واقعی شده و ما بهم وابسته شدیمامیدوارم این روزای سخت زود زود بگذره و تو نی نی باران رو تو بغلت بگیری و خستگیهات در برهآران خوشگلم الحق همه کارات مثل کوروش بلای ماست و وقتی میبینمت فکر میکنم کوروش خودمیدوستت دارم تپل خاله مواظب مامانی باش عزیزم راستی موهاتم خیلی ناز شده مبارکت باشه


سلام عزیز دلممم ممنونن قربونت برم منم خیلی دلم برات تنگ شده بود
ایشالا عزیزم به زودی تموم بشههه
اره بخدا خیلی شیطونننن
قربونت برم ممنون از مهربونیتتتتت بوسسسسسسسسسسسس
مامان آراد(خاطره)
15 مرداد 92 23:41
سلام مرجان جون...عزیزم
وایییییییی چه روزای سختی داری میگذرونی...ولی عزیزم همین روزا هم کلی برای خودشون لذت بخش و شیرینن
خدا به همه کسایی که بچه میخوان این لذتو بچشنونه
دلم براتون خیلی تنگ شده بود
اران عزیزمو از عوض من محکم ببوسش...موهاش محشررررررررررررررررر شدن...خیلی بهش میاد مبارکش باشه
بیشتر مواطب خودت باش خانومی


سلام خاطره جون قربونت برم ممنون همچنین
بله میگذره واقعااا
فدای تو بوسسسسسس
زهرا
16 مرداد 92 1:30
مرجان جون خوشحالم که بهتری وتونستی آپ کنی انشالله بهتروبهتربشی گلم
موی آران کوتاه کردی خیلی بهش میادماشالله
روژان هم موقع دندون درآوردن خیلی اذیت شدچه شبهاکه بیدارمیشدم وگریه میکردم و...ولی همش فراموش شد
مواظب خودت وباران باش بعدهاچیزی ازاین گریه ها ودردهایادت نمیمونه فقط نتیجه این روزهایعنی آران وباران دوستداشتنی بهت زندگی میبخشن


مرسی عزیزممم ممنون
مرسی عزیزم از راهنمایتتت
فدای تو بوسسسسسسسس
خاله جونی
16 مرداد 92 3:02
خصوصی داری عزیزم


مرسیییی
مامان سانلی
16 مرداد 92 3:06
به به سلام مامان خانوم گرفتار...

سلام به اران قند عسلم...فدات بشم دلم یه ذره شده بود برات اخه خودمم یه مدت نبودم..
فدای دندونات که اذیتت میکنن...
حسابی مامانی رو اذیت کن مگرنه این مرجانی که من میبینم یه نی نی سوم هم پشت سر باران میاره

وای که چقدر موی کوتاه بهت میاد عزیزم...مبارک باشه گلم.
بوسسسسس برای هر سه تاتون


به به سلام خانومممممممم
نه بابا حالا دومیو خواستیم دلیلی نیست سومیم بخوایمممممممممم حالا باید فکرامونو بکنیم
قربونت برمممم بوسسسسسسسسسسس
مامان احسان
16 مرداد 92 11:35
سلام خانوم گل امیدوارم امروز بهتر باشی میبوسمت


سلام مرسی عزیزممم ممنوننن
مامانی درسا
17 مرداد 92 16:35
صدای پای عید می آید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است.. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاک ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است.
پیشاپیش عیدتون مبارک


همچنین عزیزمم ممنون
zohre maman kiyan
20 مرداد 92 16:55
آران خوشتیپ خاله زهره
قربون خنده هات نازنینم
وای چه عکسای قشنگی
مبارک باشه موهای پسری رو کوتاه کردین مرجان جونم خیلی ناناز شده


قربونت برم زهره جونمممم
مرسی عزیزمممممم ممنون
لاله
23 مرداد 92 10:23
سلام مرجان جون خوبی عزیزم
ماشالا چقدر آران جون با موهای کوتاه بامزه شده
این کوچولو خیلی شیطون چجوری از صندلی غذاش رفته بالا
آخرین عکسشم که دیگه...



سلام عزيزمممم مرسي
قربونت ممنونن
اره بلا شده
مامان سارا
23 مرداد 92 21:45
عزیزم خودت را ناراحت نکن این شرایط تو و حساس شدنت طبیعیه و کارای آران هم اقتضای سنشه
به زودی همه چی به خوبی تموم میشه

اینکه به خودت و بارانی کمتر میرسی هم معمولا برای همه بارداری های دوم اینجوری
ببوس این گل پسر با موهای فشنش رو


قربونت دوست خوبمم
ممنوننننن
شهناز
27 مرداد 92 13:44
وااااي خدا
كاراي پسر شيرينتون مثل دخترمه
آيلين هم عاشق عموپورنگه و صبح تا شب ما عمو پورنگ ميبينيم
خدا دو تا ني ني هاتون رو براتون نگه داره.


اخي عزيزززز دلم نازي ببوسش
قربونت برم ممنون