♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

انقدر دوست دارم که باورش برات سخته

1392/5/16 4:12
1,098 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلمممم قربون پسر ناز و نمکیم برم عروسک تپل خودم

این دفعه نیومدم  بگم از اذیتای دندونت  ناراحتم نیومدم بگم از شیطنتات کلافم ونه اینکه هیچ شکایتی دیگه یی بکنم

اومدم بگم انقدر دوستت دارم عاشقتمممم که نمیتونی فکر کنی پسرم 

اومدم بگممم با اینکه پیشم میشینیو باهات بازی میکنم ولی بازم یه دقیقه نبینمت دلتنگتم و دلم برات پر میکشه

همه مامانا بچه هاشونو دوست دارنو میپرستن ولی من میگم من بیشتر دلم برات تنگه شده میدونم هر دقیقه با همیم و پیشم هستی ولی دوست دارم انقدر بغلت کنمممممم و فشارت بدمو بوست کنم که دیگه خسته بشیم ولی میدونم هیچ وقت من خسته نمیشم

ارانم عزیزممممم همیشه دوست داشتم بهترین مامان دنیا باشم خوب بچمو تربیت کنم و با بچم دوست باشم نمیدونم تا الان که اول راهم چقدر تو تربیتت موفق بودم

هر چند بخاطر بارداریم و اذیتایی که شدی خیلی خیلی خیلییییییییی عذاب وجدان دارم نگرانکه تو کوچولویی و شیر میخوردی و الان وقت بازیای بچه گانته و من دارم با درد و ناراحتی کلنجار میرم که تو شاد باشی و دیگه ناراحت نباشمو قول دادم گریه نکنم و صبرمو زیاد کنم

از خدا تشکر میکنم که بازم بهم صبر و تحمل داد که خودمو کنترل کنم گریه نکنم که تو و باران تو دلیمو بابا سامان  ناراحت بشنبغل

شاید تو این چند ماهه خیلی سختی کشیدم ولی خدا شاهده پشیمون نبودم چون بچه دومیو میخواستم ولی فقط ناراحتیم این بود که یه کم زود شدو کوچولو بودی به هر حال خدارو شکرفرشته

بلاخره بعد 2 هفته وقت گرفتیمو فردا میریم مشاوره تا ببینیم چی میشه و چی میگههیپنوتیزم

خودمم شنبه رفتم دکتر که گفت تو چرا اصلا عوض نشدی با اینکه تو 6 ماهی گفتم از بس با اران سر و کله میزنم همه چی سوخت میشه دیگهنیشخند هر چندم هر چی بخورمو ولی هیچی به هیچی ولی وقتی سونو کردم دیدیم یه کوچولو وزن بارانم کمه ناراحتکه دکتر کلی بهم سفارش کرد استراحت کنمو و چند تا دارو و پودر داد و بازم کلی سفارش کرد که حواسم به بارانی بیشتر باشه

به خودم قول دادم که همه کارامو دوباره برنامه ریزی کنم که هم  به تو برسم هم خودمو باران کوچولوقلب

البته ناگفته نماند من مثل روزایی که تو رو باردار بودم بد غذا هستمو نمیتونم چیزی زیادی بخورم که الان تو هم اضافه شدیو وقتی گرسنم میشه و میخوام غذا بخورم تو هم میخوای اون موقع من دیگه اشتهامو از دست میدمو دیگه میلی ندارم فقط حالت تهوعش برام میمونهسبز

ولی ایشالا خدا بخواد دارم کارارو انجام میدم تا همه چی خوب بشه مژه

شمام که طبق معول شیطونتر و بلاتر و شیرینتر شدی عروسکم و همش از دست کارات میخندیم و کارای مارو تکرار میکنی یا ادای مارو در میاری عزیزمممممممم

کم کم داری اقا تر از قبلت میشیو روزای اخر 16 ماهگیتو سپری میکنی عسلم

وای از الانم غصم گرفته برای واکسن 18 ماهگی که میخوای چقدر اذیت بشی بمیرم براتتتتتتگریه

ایندفعه عکسای خوشگل ازت ندارم با اینکه کلی بیرون رفتیمو پارک بردمتو این  ورو اون ور ولی نشد که عکس بندازیم فقط طبق معمول از شیطنتای خوشگلت عکس دارم شیرینم

عاشق وقتیم که محو تلویزیون میشیبغل

البته این جور نشستنتم خیلی بده برای پاهات چ.ن شکل میگیره ولی خودمو میکشمو تو دوباره اینجوری میشینیخنثی

تازگیا عاشق ماکروفرو هودو این جور چیزا شدی مارو میکشی تا یکم باهاش بازی کنی

اینجام اران هپلی شدیخنده تا شاتوت خوردی بدو بدو اومدی اینجا تا صندلی بالا بری

یعنی مجبورمون کردی برات صندلی بزاریم بالا وایسی بازی کنی ماهم بغل مواظبت باشیمچشمک

عاشقتم عاشقتم عاشقتمممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (80)

مامان بابای الیسا
16 مرداد 92 4:41
مرجان عزیزم دوست گلم خیلی خوشحالم که بهتری و دیگه گریه نمیکنی و معلومه که بهترین مامان هستی هم مهربونی و خیلییییییییییییی خوبی عزیزم وای این آران جونو میخوام محکم ببوسم وقتی این مدلی نشسته مواظب باران فسقلی هم باش و بیشتر از همه مواظب خودت عزیزم.


قربونت عزیز دلممم فدای محبتتت
لطف کردی عزیزمممم :
مامان سام
16 مرداد 92 5:04
خیلییییی خوشحال شدم که بهتری دوست عزیز
امیدوارم هرگز خنده از خانواده چهار نفریتون دور نشه


قربونت برم مهربونمم
مرسی از دعای قشنگگگگگت
مامان بهراد
16 مرداد 92 7:22
من نظر میفرستم اما احساس میکنم که نمیاد


نمیدونم بخدا باشه من تایدد میکنم دوستمممممممم
مینا
16 مرداد 92 9:08
خدا رو شکر که تصمیم گرفتی که دیگه اینقدر خودتو اذیت نکنی عزیزم منم اگه لایق بودم از خدا برات طلب صبر و بردباری بیشتر می کنم تا چشم به هم بزنی این دوران حاملگیت به خوبی و خوشی تمام شه و باران جونی بیاد تو پیشه مامانیش و بابا و داداش کوچولو خوشگلش


مرسی عزیز دلمممممممم لطف داری دوستم
قربون محبتتت بوسسسسسسسسسسسسسسسسس:
مامان ندا
16 مرداد 92 9:18
خوشحالم که حالت بهتر شده دوست عزیزم
اران به نظرم طبیعیه شیطنتاش دقیقان دختر منهم همین کارارو میکنه
از جانب من ببــــــــــــــــــــــوسش


مرسی دوست خوبم
بله عزیزم
قربونت ممنون
مامان ایلحان
16 مرداد 92 11:08
سلام عزیزززززم
خودت خوبی مرجان جون،آران گل پسر هم خوبه؟
خانومی صبور باش که روزهای طلایی در انتظار توست.
راستی مرجان نگفتی نی نی سمیرا خواهرت دخمله یا پسمل؟


سلام عزیز دلممم
قربونت خدارو شکررر
چشم حتماا
یادم رفت
پسره عزیزم
مامان آيسو وآيسا
16 مرداد 92 11:49
واي پسر خشششششششششگل موهاتو كوتاه كردي خوردني تر شدي
مرجان جون يه گاز از لپ از طرف من پليييييييييز

بوس برا آران جون وباران جون


مرسی خاله جونننننننن
فدای توووو
مامان نیروانا
16 مرداد 92 12:47
عزیزم خیلی صبرت زیاده که می تونی خودت و کنترل کنی.امیدوارم روزهای پر از شادیت همراه با خانواده 4 نفرت زودتر از راه برسه


قربونت عزیزم مرسیییی
ممنون از دعای خوبت
خاله ی آریسا
16 مرداد 92 13:56
خداروشکر کم کم داره این روزهای سخت میگذره و باید خودتو برای شلوغکاری و شیطنتهای باران کوچولو هم آماده کنی
ایشالله همیشه شاد باشید


واقعا خدارو شکرررر
فدای تووو بوسسسسسسس
مامان بنيتا
16 مرداد 92 14:10
عزيزم معلومه كه بهترين مامان براي آران عزيزم هستي
به خودت بيشتر برس دوست خوبم هم به خاطر خودت هم باران ناز
واكسن هم زياد سخت نيست يك شبو بايد تحمل كرد فكرشو نكن



قربونت برم عزیزمممم
ممنون از محبتتت
بوسسسسسسسسسسس
بهناز مامان یلدا و سروش
16 مرداد 92 15:46
استشام بوی خوش عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجودت پاکتان


:
مامان ارسطو
16 مرداد 92 15:47
آره عزیزم اینطورخیلی بهتره تصمیمات خوبی گرفتی به شرط اینکه اجراشون کنی، آرامش وخونسرد بودن برات بهترین چیزه ، انشالا که این روزای سخت به زودی بگذره و آینده ای پرازخوشبختی درانتظارته


مرسی ممنون مهربونممممم قربونت
بهناز مامان یلدا و سروش
16 مرداد 92 15:52
قربون گل پسری ماشآلله دیگه بزرگ شده و چیزی تا واکسن زدن نمونده
انشآلله که اذیت نشی گل پسرم
خصوصی هم داری گلم


مرسی عزیزمم خدانکنههه
مرسی عزیز دلمم
رها مامان راستین
16 مرداد 92 16:43
عزیزم روزها با سرعت میگذرن این روزا هم با صبر شما میگذره خصوصی داری


دقیقااا عزیزممم
ممنون
مامان آنی
16 مرداد 92 16:54
سلام مرجان جون خدا روشکر که خوب و سلامتی و تلاش میکنی برای خوب بودن این آران جون ناز رو هم از طرف من یه بوس گنده بده دلم براش تنگ شده بود


سلام عزیزمممم ممنون قربونت برمممم
همچنینن عزیزمم
مریم ( مامان آرین )
16 مرداد 92 18:45
خیلی خیلی خوشحال شدم که بهتری عزیزممممم ...

وااااای قربون آران جون برم که موهاشو زده مثل مردای کوچک شده عزیزمممممم ..

برای آران و باران



مرسی مریم جون لطف داریییییییییییییی
بوسسسسس
خاله کمیل و کیان
16 مرداد 92 20:15
خوشحالم که بهتر شدی عزیزممممممممممممممممممممم.عیدتون مبارک


قربونت برمممممممممممم
شبنم
16 مرداد 92 20:31
سلام مرجان جونننننننننننننن
ببخشید نشد این چندوقت حالت و بپرسم
راستی موهای آران و زدیییییی؟؟؟؟؟؟؟؟
بامزه شده
ولی لاغر شده اونم فکر کنم به خاطر قدکشیدنشه
ان شااله به زودی همه چیز برات خوب شه



سلام شبنم جونننننننن
قربونت ممنون که اومدی عزیزمممم
اره کوتاه کردیم
اونم برای قد کشیدنه
قربونت برممم
مامان خورشید
16 مرداد 92 20:48
مرجان جان خصوصی


عمه ی آتنا
16 مرداد 92 23:12
ماشااله بزنم به تخته بازم داری اکتیو میشی امیدوارم همیشه شاد ببینمتون


قربونت برم ممنوننن عزیز دلممم
نازنین
16 مرداد 92 23:44
هزار ماشاا.. این گل پسر روز به روز نازتر و ماه تر میشه ها...
از طرف ما ببوسینش...


ممنون عزیزممممم
majede
17 مرداد 92 2:39
واااای...بازم احساسات خوشگل مرجان جوووووووون
خیلی قشنگ نوشتی عزیزم...مطمئنأ اران درکت میکنه بعدا عزیزم...
خیلی نگران نباش....وایشالله این روزای سختم میگذره و خونواده ی 4 نفره ی خوشحال میمونه برامون+یه مرجان خندون و پر انــــــــــــــــــــــــــــــرژی


قربونت برم ماجده مهربونممممممممم
فدای محبتتتت ممنون عزیزممم
SaYa
17 مرداد 92 8:47
مرجان جون نظرات من برات نمیاد؟


نه عزیزم نیومدههههههههههههه
مامان برديا
17 مرداد 92 9:06



مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
17 مرداد 92 10:10
الهی خاله فدات شه....
گل من موهاتـــ و کوتاه کردی خیلی بانمک شدددددددددددددددددی...
مرجان جونم خیلی مراقب خودت باش برات بهترین ها رو ارزو دارم ...
ایشالا این 3 ماه اخیر به سلامتی تموم شه ...



خدانکنه زینب مهربونممم
فدات بشم ممنوننننننننننن
ایشالا
مامانی آرتین
17 مرداد 92 11:15
عزیزم تو بهترینی.برات خیلی خوشحالم.میبوسمت
راستی خاله جون بیاین وبم نظر سنجی داریم


مرسی عزیزمممم قربونت برم
چشمممممم حتمااا
الی مامی آراد
17 مرداد 92 11:59
ماشالله روز به روز نازتر میشه


مرسی عزیزمممممممممم
مهسا مامان آیهان
17 مرداد 92 14:06
سلام مرجان جونم خیلی خوش حالم که خودت نباختی
همیشه همین جوری یه مامان شجاع باش و شعار من همیشه مثبت بیندیش قربونت بررررررررررررممممممممممم
آران خوشگلمم بوسه بارونش کنننننننننن


سلام مهسای مهربونم قربونت ممنون از محبتتتتت
لیلا جواهری
17 مرداد 92 18:12
سلام. مامانی
خوشحالم بهتری


سلام لیلا جون مرسی عزیزممم
مامان آرادخان
17 مرداد 92 18:28
سلام مرجان جون بعد از هرسختی یه راختیه انشالله به زودی گرفتاریها کمتر شه و وقتی دو تا کوچولوی ناز رو تو بغلت گرفتی همه چیز فراموشت شه
آران جون هم ماشالله با نمک شده بوس از طرف من از اون لپ های نازش


سلام عزیزم قربونت ممنوننننننننننننننن
بوسسسسس
persian mom
17 مرداد 92 19:03

خوش به حالتتتت ارانی خواهر دار شدی منم خواهر میخوامممممم


فدای تووووووووووو عزیزمم منم خواهرتتتتتتتتتتتت
مريم مامان نيكان
17 مرداد 92 21:33
عزيزم وقتي مطلبهاي اميدوارانه تان را خوندم خيلي براتون خوشحال شدم اميدوارم سختيهاتون زود به خوشي تموم بشه عكس آران كوچولو كه روبروي تي وي نشسته بود خيلي بانمك بود


قربونت برم مریم مهربونممممممممممممممم
SaYa
17 مرداد 92 22:47
عید فطر.. عید پایان یافتن رمضان نیست.. عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است.. چونان ققنوس که از خاکستر خویش دوباره متولد می شود. رمضان کوره ایی است که هستی انسان را می سوزاند و آدمی نوبا جانی تازه از آن سر بر می آورد. فطر شادی و دست افشانی بر رفتن رمضان نیست، بر آمدن روز نو، روزی نو و انسانی نو است. بناست که رمضان با سحرهاوافطارهایش.. با شبهای قدر و مناجاتهایش از ما آدمی دیگر بسازد. اگر درعید فطر درنیابیم که از نو متولد شده ایم.. اگر تازگی را در روح خود احساس نکنیم.. عید فطر عید ما نیست.عیدت مبارک گلم


همچنین عزیزمممم
مهسا مامان آیهان
17 مرداد 92 23:23
عید فطر بر شما و خانواده محترم مبارررررررررررررررررررررکککککککککککک


قربونت برم ممنون همچنینننن
مامان ندا
17 مرداد 92 23:29
عید سعید فطر، عید آسودگی از آتش غفلت و رهیدگی از زنجیر نفس

بر میهمانان حضرت حق مبارک باد



http://www.niniweblog.com/r43.1.php?m=YXluYXo5MS8xMzc1NzAxOTQ1NS5qcGc=


مرسی عزیزم همچنین
هیراد و عمه لیلاش
17 مرداد 92 23:33
بگذشت مه روزه ، عید آمد و عید آمد

بگذشت شب هجران، معشوق پدید آمد

آن صبح چو صادق شد، عذرای تو وامق شد

معشوق توعاشق شد، شیخ تو مرید آمد
عید سعید فطر بر شما عزیزان مبارک


عید شما هم مبارک عزیزممم
زهره مامان آریان
18 مرداد 92 1:15
مرجان جون به زودی باران جونمون به دنیا میاد و باید خیلی صبر بیشتری داشته باشی تا به آران عزیز هم بد نگذره.
امیدوارم روزای شادی با اران تپلوی نازمازی داشته باشین.


مرسی مهربونمممم
ایشالاااااا
پرهام ومامانش
18 مرداد 92 1:45
فدات بشمممممممم اران جونم هم کوتاهی موهات بهت میاد
هم اینکهههههههههههههه اب شدی ولی مهم نیست تنت سلامت باشه خیلیییییی دوستت دارم


خدانکنه عزیزممم
قربونت برمممم ممنون
خاله کمیل و کیان
18 مرداد 92 2:16
مامانی هر روز میام پیشتون اما شما انگار دوسمون ندارین چون کامنت های شما تو همه وبلاگ ها هست الا ما


نه عزیز دلمم باور کن من اومدم نظرم براتون گذاشتممم مگه نبودد
خاله جونی
18 مرداد 92 2:56
خیلی خوشحال شدم که بهتر شدی عزیزم
امیدوارم همیشه خوب و سر حال و شاد باشی
قربون گل پسری برم
مو کوتاه خیلی بهش میاد


مرسی عزیز دلممم
قربونت برم همچنین
مرسی خاله جونییی
مامان اهورا
18 مرداد 92 12:51
آآآاخی عزیز دلم مرجان جونم توروخدا بیشتر مواظب خودت باش چرا وزن بارانی کم شده خیلی سخته شرایطتت ولی تو میتونی از پسش بر بیایی عزیزم خوشگل توپولو رو ببوس که خیلی دوستش دارم



قربونت برم عزیز دلممممم
چشممم حتماا
فدای تو بوسسسسسسسس
majede
18 مرداد 92 15:54



*
منا مامان کورش
18 مرداد 92 18:32
سلام مرجان جون خیلی خوشحالم که بهتر شدی مرجان جون عید بهت تبریک میگم اران جونم عید شما هم مبارررررررررررررررررررک


سلام عزیزم ممنونننننننن
قربونت همچنینننننن
مريم مامان نيكان
18 مرداد 92 19:24
از پنجره روزگار به درخت عمر كه مينگرم،خوشتر از ياد عزيزان ثمري نيست مرا،يادتان خوش ،جانتان سلامت .عيد فطر بر شما وخانواده محترم مبارك


فدای تو عزیزممممممم
مامان یگانه و ریحانه
18 مرداد 92 21:09
سلام مرجان جون خوبین؟امیدوارم که این ماههای باقیمونده هرچه زودتر تموم بشه باران جون زودی بیاد تو بغلت درکت میکنم خیلی سخته من که واقعا تو بارداریهام می میرم و زنده میشم
آران جون هم ان شالله که صبورتر بشه و دیگه مامانی رو اذیت نمیکنه ببوس آرانی رو


سلام عزیزممممم ممنوننننن
قربونت ممنون از لطفت عزیزمممم
مامان یگانه و ریحانه
18 مرداد 92 21:12
عزیزم منم که اگه این وروجکا بزارن میام و بهتون سر میزنم البته بیشتر تو وقت خوابشون ولی همیشه به نصفه نرسیده خوندن وبلاگت که بیدار میشن و موفق به نظر دادن نمیرسه معذرت میخوام دیگه ولی همیشه سعی میکنم که همه شو بخونم عزیزم


قربونت برم ممنون از لطفتتتت
مامان یگانه و ریحانه
18 مرداد 92 21:13
عید سعید فطر هم به شما و خانواده گرامیتان تبریک میگم


همچنین عزیزم مرسی
majede
18 مرداد 92 21:33
عیدت مبارکه کامنت قبل جا موند


قربونتتتتتتتتتتتت
الناز مامان آوا
18 مرداد 92 21:52
مرجان جون نگران نباش اين دورانم سپري ميشه و خاطرش ميمونه.

انشالله به سلامتي دختري رو بغل ميكني و با آران جون و بابا سامان خوش ميگذرونين.

آران عزيزم اين دوران و تحمل ميكنه تا خواهر خوشگلش بيادو همبازي خوبي واسه هم بشن.
ماماني بيشتر استراحت كن و مراقب بباران كوچولو هم بااااش


قربونت برم عزیزممم
سلامت باشی ایشالاااا
فدای توووو
مامان ایلیا
18 مرداد 92 22:26
سلام مرجان جون.
عید شما هم مبارک خانمی
خداروشکر که بهتری ایشالله که از اینم بهتره بهتر بشی عزیزم..


سلام عزیزم همچنین
مرسی ممنون
بابابزرگ ارسطو
18 مرداد 92 23:28
سلام
ممنون كه اومدين به وب ارسطو
اينهم تقديم به آران خوشكل


سلام خواهش میکنمم
ممنون
خاله کمیل و کیان
19 مرداد 92 0:12
الان دقت کردم چقد جالب .
سامان مرجان اران باران چه هم قافیه


مامان نازی
19 مرداد 92 0:23
سلام عزیز دلم.مارو همیشه با حضورتون خوشحال میکنین.چقدر موی کوتاه به آران میاد ناناز شده.الهی که به سلامتی فارغ بشی و از داشتن این نعمتهای بزرگ خدا لذت ببری.


سلام عزیزممم
قربونت ممنونننن
سلامت باشییییی
زری مامان مهدیار
19 مرداد 92 0:38
مرجان جونی صبور و نازنین خودم، خوشحالم که حالت بهتره و شکر خدا شرایط هر روز و هر روز داره بهتره میشه
عزیزم آران جونم هم مامانی گلش رو درک می کنه چون قراره براش یه خواهر قلقلی و خوشگل بیاره
بیشتر مواظب خودت باش و تا می تونی استراحت کن ایشالا که همیشه پستات شاد و پر انرژی باشه
عیدت هم مبارک دوست جونم


مرسی عزیزممممم قربونت برم ممنون از مهربونیتتتتتتتتتتتتت
همچنیننننننننن
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
19 مرداد 92 1:13
ای جانم گل پسر قند عسل ماشالا با این شیطون بازیهاش بانمک تر و خوشمزه تر میشه آتیش پاره ی خالهههههههههه
خانومی مواظب خودت و باران کوچولو باشیااااا


مرسی عزیزممم ممنوننننننننننننن
مامی سویل
19 مرداد 92 9:30
سلام عزیزم عیدتون مبارکککککککککککککککککموچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ واسه اران گلم و مامانش


سلام عزیزمممممممم
قربونت برم همچنیننننننننننن
ღبارانღ
19 مرداد 92 9:40
سلام ...
من که می گم باید مواظب وبهامون باشم می خندی برای همینه...کو پس نظراتت؟ خوبی؟ با زحمتهای شبانه من مرجان تو این پست را کی گذاشته بودی...حالا امدم دیدم آؤانم نشسته اونم مردونه


سلام عزیزمممممممم
نمیدونم والا بخدا نظر میدممممممممممم
چند روزه گذاشتممم
ღبارانღ
19 مرداد 92 9:42
همه مامانها میخواهند بهترین مامان دنیا باشند.....تو خوبی عزیزم...قربونت بروم دوستم..


قربونت برم باران جونممم مرسیییییی
ღبارانღ
19 مرداد 92 9:43
قربونت بروم همان خدایی که صبر به ادم داده همان خدا هم گریه را داده..تو چرا هر وقت ناراحتی گریه نمی کنی..عزیزم مهربونم...


اره عزیزم واقعا
بابا من انقدر گریه کردم مردم
ღبارانღ
19 مرداد 92 9:45
آقا شده ها..خدا حفظت کنه عزیزمممممممم..موهاش را... دو زانو می شنیه...قبلا که می شست چقدر گومبولویی تر بودا..حالا بزرگ شده عزیز خالـــــــــــــــــــــــــــه


فدات شم عزیز مهربونمممم
اره یادته کپلی بوددد
ღبارانღ
19 مرداد 92 9:47
مواظب خودت باش خیلی تا....دوستتون دارم زیاد تا...ببوسش هزار تا


فدات بشممم منم زیاد دوستت دارممممممم:
مامان كيان
19 مرداد 92 11:37
عزيزم خدا رو شكر كه بهتر شدي انشاالله به سلامتي اين روزها تموم ميشه .
من عاشق tv نگاه كردن آران جونم هستم خيلي با مزه است


مرسی فدات شم سلامت باشی عزیزممم
قربونت برم ممنون
♥ نیم وجبی ♥
19 مرداد 92 14:13
دوست گلم خیلی براتون خوشحالم که بازم اوضاع خوب شده،،واقعا درک میکنم چقدر شرایط سختی داری اما روزهای سخت بلاخره تموم میشه مرجان عزیزم
گل پسر و قندعسل و ببوس دوست دارم که همیشه شاد ببینمتون


قربونت برم عزیز دلمممم ممنوننننننننننننننن
majede
19 مرداد 92 15:14
عیدت مبارک باشه 100 باره
مرسییییییییییییییییی عزیزدلمممممممممممممم....
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
وای مه من از دست بلاگفا عاصی شدمممممممممممم


قربونت برم مهربونمممممممممممم
اره بخداااااا
مامان ایسا
19 مرداد 92 15:58
مرجان عزیزم خیلی خیلی خوشحالم ک بهتری
عاشقتونم عکسای اران مثل همیشه خوشگله


مرسی عزیز دلممم ماهم همینطورر
بوسسسسسسسسسسس:
مريم مامان آريا
19 مرداد 92 18:44
سلام عزيزم
عيدتون مبارک
مطمئنم بهترين مامان دنيا هستي
خوب حس مي کنم از اينکه از خودت گذشتي و فقط به بچه ها فکر مي کني مادربودن يعني همين
منتظرم سه ماه ديگه بشه و عکس زيباي باران جونو کنار آران ببينم
بوس


سلام عزیز دلممم همچنین
قربونت برم ممنونننننننننننننننن
خاله کمیل و کیان
19 مرداد 92 18:46










زهرا مامان ارتا
19 مرداد 92 19:54
سلام بر اران و باران جون جونی امیدوارم مرجان جون روند بهبودی رو طی کنی مطمین باش تو بهترین برای اران و باران هستی


سلام عزیزمم ممنوننننننننننن
رضوان مامان رادین
19 مرداد 92 20:24
الهی فدای آران جیگرررررر...آرانی تو هم مثل رادین عاشق کُمکِه (دکمه)مایکروویو هودی؟؟؟؟


خدانکنه خاله جونننننننن
اره والا میبینییییییی
سارا مامانی شیدا
19 مرداد 92 21:18
سلام دوست خوبم امیدوارم همیشه همینجوری با انرژی بنویسی امیدوارم این روزای سخت زود زود تموم بشه فقط شادی و خوشحالی برات بمونه خیلی خوبه که باران جونم تا چند ماه دیگه به دنیا میاد و آران جونی صاحب یه خواهر خوشگل میشه مواظب خودت باش و توکلت به خدا باشه عزیزم


سلام عزیز دلمممم ممنون از دعای خوبت و مهربویت
قربونت برم
مامان آروین
20 مرداد 92 15:19
ایشالله خدا این مادر و پسر عاشقو برای همدیگه نگه داره . مرجان جون امید وارم همیشه همینطور سرحال و شادمان ببینیمتون . خیلی مواظب خودت باش و مطمئن باش که یکی از مادرهای خوب دنیاییییییییییییییییییییییییییییییییییییی .



مرسی قربونت برممممم
ممنون عزیز دلمممم فدای تووووووووو
zohre maman kiyan
20 مرداد 92 16:52
سلام مرجان جونم
خوبی دوست مهربونم
خیلی خوشحالم که بهترین و باران و اران گلم هم آروم و خوبن
پیشاپیش سالگرد ازدواجتون رو هم تبریک میگم عزیزم



سلام عزیز دلمممم
مرسی فدات شمممم ممنونننن*
زیبا مامان آرنیکا
22 مرداد 92 16:25
سلام مرجان جون آران جون و باران جون...چقدر ماشالا آران تغییر کرده و قیافش مردونه شده...امیدوارم که روز به روز حال عمومی خودت بهتر بشه و باران کوچولو سالم و تپلی به جمعتون اضافه بشه...سالگرد ازدواجتون مبارک...جالبه که 19 مرداد هم 6مین سالگرد ازدواج ما بودراستی مشاوره که رفتی در چه مورد بود و کی بود.منم حس میکنم به مشاور نیاز دارم شدیدا...خوش باشید و ممنون که بهمون سر میزنید.وبلاگ آرنیکا رو آپ کردم


سلام عزيز دلممم ممنون
قربونت عزيزمممم مرسيي
اخي اره خيلي خوبه
چشم حتما ميام
نسرین مامان هلیا و دانیال
22 مرداد 92 20:52
راستی سالگرد ازدواجتون هم پیشاپیش مبارک.لحظاتتون سر شار از عشق


قربون مهربونيت عزيزمممم
آزاده مامان کوروش
23 مرداد 92 9:04
سلام .حالتون چطوره ؟
پسر گلمون خوبه؟ معلومه این پسری خیلی شیطونه . دعا می کنم خدا به ما صبر بده تا از پس این بازیگوشها بربیایم.
شاد باشید


سلام عزيزم ممنون
اره بخداا واقعا
مرسي مهربون
لاله
23 مرداد 92 10:27
خدارو شکر عزیزم که بهتری
کپلک جونو از طرف من یه ماچ آبدار کن

ترمه هم دقیقا" همینجوری میشینه منم نگرانشم
مواظب خودت و باران جون باش



مرسي دوستمممم
اره خيليم بدههه
فداي تو عزيزمم
مامان سارا
23 مرداد 92 21:48
خوشحالم که بهتری از نظر روحی

خیلی خوبه که تصمیم گرفتی به هر سه تاییتون برسین

موفق باشی عزیزم

ای جونم چه جور محو تماشای تلویزیونه


مرسي مهربونمممم
مامان آرادخان
25 مرداد 92 17:35
سلام دلمان براتون تنگ شده . منتظریم]


قربونت دوست خوبم هچنيننن
مامان اميرحسين و ارميا
28 مرداد 92 9:45
خدا را شكر همه چي خوبه .مشخصه ديگه كه بهترين مامان هستي براي آران جون ايشالا باران جون بدنيا اومد تموم اون كارهايي رو كه تصميم داري انجام بده موفق تر خواهي شد


مرسی عزییز دلمممممممم
مامان حسنا
28 مرداد 92 11:51
الهی فدات بشم...
خوشحالم که بهتری
قربون ارانم برم ک چه بانمک شده با اون موهاش


خدا نکنه عزیزمممممم
مرسیی مهربونم