♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

کوچولوی من

1390/12/8 20:22
976 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم امروز خوشحالم خونه خاله که بودم هر کی منو دید کلییییییییی ذوق کرد گفت واییییییی چقدر شکمت بزرگتر شده اخه تا چند وقت پیش هر کی منو میدید میگفت بهت نمیخوره 6.7 ماهه باشی خیلی جمع و جورینیشخندتازه که رفتی تو 8 ماه دیگه کامل مشخص شده

تازه توهم برای اولین بار جلو همه انقدر تکون خوردی که نگو اخه قبلا تا تکون میخوردی هر کسیو صدا میکردم که بیاد ببینه یهو تو آروم میشدی

 

 

ولی امروز همه نگات کردن ذوق کردن تازه مامان جونم انقدر قربون صدقت رفت که نگو ماشالا عزیزم انقدر محکم لگد میزنی  من پرت میشم یه ور دیگه:))))

منم خودم خیلی خوشحالم الانم همش داری تکون میخوری من و بابایی هم ذوق میکنیم

عشق من بیاااااااااا دیگهقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ثمین
19 اسفند 90 1:16
سلام
اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید
منتظرتون هستم
راستی با تبادل لینک موافقی؟


مرسی ممنون از دعوتتون
بله موافقم عزیزم)
مه سا
4 خرداد 93 14:35
وای از دست آران ))) پس از قبل اینکه دنیا بیاد شبا دز شیطنتش می رفت بالا
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
اره بخداااااااااا
hanieh
11 مرداد 93 15:42
وااااااااااای مرجان جون چقده اون موقع حس خوبی داشتی؟مگه نههههههه؟ الان میخوای بری به اون موقع بازم؟؟؟؟؟؟اخه الان همش خسته ای.....