♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

توفیق اجباری اجباریییییییییی :):):):)

1392/7/7 11:38
990 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممم به عزیز دل مامان و بابا آرانمممممممممم عزیز نازم الهی قربونت برمممم

و سلام به بارانی ناز خودم که هر روز شیطونیاش بیشتر میشه

جونم براتون بگه که سه شنبه مامان اینا و خاله اینا میخواستن برن شمال سامانم گفت ما میاییم ولی من گفتم نه که نههههههههههههههه چون هم میترسیدم چون درد دارم چند وقته هم تازه شمال بودیم خنثی

ولی سامام گفت الا و بلا بریم من نگه میدارم تو راه بری حواسم هست کمرمم خوب شده تازه دانشگاها شروع میشه سرمون شلوغ میشه مامانم اینام هی میگفتن بیا بیااااااااااااا منم گفتم باشه دیگه چه کنیمممممچشمکمتفکر

خلاصه سه شنبه یهویی شد رفتیمو دیرزو برگشتیم خدارو شکر شما اقااااااااااااا خوب ماه بودی کلی بازی کردی و شیطنتتتتتتتتتتت خسته میشدی میومدی میخوابیدی خواب

ولی من عجیب حالم بد بودددددد همش حالت تهوع داشتم ترش میکردمو داغون بودمنگرانخیلی خسته شدممم این اخریا ناراحت

یه چیز عالی و باور نکردنی که برای اولینننننننننننننننننننننننننن بار وقتی 9.30 شام خوردی خودت همون بغل دراز کشیدی و خوابیدی همینهورا وای انقدر خوشحال شدمممممممممممممم ولی همش فکر میکردم بیدار میشی که نشدی تا 8 صبح خوابیدی البته یه بار 6 صبح سر حال پاشدی ولی چون من کنارت بودم خوابیدی چون شب قبلشم خیلییی خیلیییی بازی کردیو خسته شده بودی منم کلی حال کردماز خود راضی

عشق مامانی خیلی خیلی مهربونیییییییییییی من عاشقتممممم همش بوسمون میکنی و وقتی کار بد میکنی میایی خودتو لوس میکنی که از دلمون در بیاری یا عکسای خودتو یا مارو میبینی تند تند بوس میکنییییییییقلب

  5 صبح از خواب بیدار شدی گریه گریههههههههههههههههه بابا اومد پیشت فکر کرد اب میخوایی ولی گریت بند نیومد تا اینکه اوردیمت پیش خودمون تا منو دیدی گریت بند اومد و سریع رو دست من خوابیدی تو حالت خواب و بیداری هی منو بوس میکردی بغلوایییییییییییییی الهی بمیرم انقدرررررر ناراحت شدممممم یه لحظه که تو منو میخوایییی و میخوای پیش من باشی حالم خراب شد کلا و دلم سوخت پشیمونم از اینکه جدا خوابیدی و دوباره دو دل شدم که بیایی پیش ما بخوابی نمیدونممممممممممگریهگریه

خلاصه اینم از این دیگههههه 20 روز دیگه هم واکسن داریو منم حسابیییییییییییی نگرانتمممم فدات بشمممماسترس

و دیگه اینکهزیاد نتونستم عکس بگیرم چون یه جا بند نبودیو و همش این ور اون ور منم که دیگه نمیتونم دنبالت بدو بدو کنم

        

تا رسیدی  لباس عوض کردی مشغول انگور خوردن شدی و از یه دونشم دست بر نمیداشتینیشخند

اینجام میخواستی با شلنگ آب بخوردیخنده

بعدشم بردیمت حموم مثل گل شدیماچ

اینجام بابایی برات یه انار کوچولو اورده بود انقدر ترش بودی خوردی صورتتو جمع کردییییییییچشمک

بعدشم جنگللل که دیگه حسلبی شیطونی کردی و مامانی به زور میاوردتت

گیر داده بودی بری تو گلا خاله سمیرا نمیزاشتمتفکر

اینجام هی میخواستی بری به آتیش دست بزنی

اینم از اینااااااااا خودم موندم که چقدر کم عکس گرفتم ازت چون قدیم این دوربین دست من بود هی بدو بدو میکردمخنده

راستییییییییییییییییی دیروز وقتی اومدیم رفتیم برای باران جونم خرید کردیم دلقکحالا حتما عکساشو میزارم ولی بازم لباساش موند چون آران خان انقدر اذیت کردنننننننننننننن که کلافه شدیم یه چیزایی هم موند تا اخر هفته بریم دوباره ولی رنگارنگ گرفتم صورتیو قرمزو ابیو اینا ایشالا تو اولین فرصت تو پست بعدی تازه دراورشم که سفارش دادیم اومد ولی اینشو نیاوردن فعلا همه چی نصفه نصفهآخ

بوسسسسسسسسسسسس بوسسسسسسسسسس برای آرانمممم عشقمممم نفسممممممممممممممممممممممم و بارانننننن عزیز دلللللللللللللللللممممممماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (61)

مامان آيسو وآيسا
7 مهر 92 12:27
اي جووون دلم آران خوشمل وناززز..
اون عكسشه با شلنگ آب بازي ميكني خيلي خوشگله...
ميبوسمتون مادر وپسر وباران جووون توراهي..
مرجان جون هميشه به گردش عزيزم كار خوبي ميكني ميري گردش اينروزهاي آخر خيلي سخت ميگذرن..
قربونت...باي


قربونت برم عطرا جونننننننن
فدای تو مهربونممممم
لطف کردی بوسسسسسسسسس
پگاه مامان آرتین
7 مهر 92 14:45
عزیزم مراقب خودت ونی نی باش وتو روخدا یکم آروم بشین این روزای باقیمونده رو.عکسای پسرمم عالی خودشم که آقا.
مرجان جون خصوصیو چک کن


مرسی پگاه جونم
چشممم حتمااااااااا
ممنونننننننن
مامان آروین (الهه)
7 مهر 92 14:49
سلام عزیزم
ایشالا این دفعه با باران گوگولی چهار تایی برین مسافرت


سلام الهه جون مرسی عزیزممممممممم ایشالا
مامان پرنيان درنيان
7 مهر 92 15:20
عزيززززززززززززززززم عشقه ايت پسمل با همه شيرينياش
خوب شد رفتين هم هوا عالي بوده و ديگه اينكه فعلا با وجود گلي كه قراره به جمعتون اضافه بشه نميشد برين
هميشه به سفر
در مورد خريد هم مبارك باشههههههههههههههههههههههه


فدات شم عزیزم ممنوننننننننن
اره دیگه واقعااااااااا
ممنوننن عزیز دلمم
زهرا
7 مهر 92 15:36
سلام مرجان جون.از چهره آران جون معلومه که حسااااااابی شیطونه.
حتما لباس باران جونو گذاشتی بگو بیاییم ببینیم من عااااااااشق لباس نی نی ام اونم دخترنه.
آران جونو ببوس


سلام عزیز دلممم جاتون خالییییییی
چشم عزیزم حتماااااااااا
هدی و حسنا(زیباترین آغاز)
7 مهر 92 15:48
سلااااااااااااام آران عزیز و مرجان جون!! امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشین!! رسیدنتون بخیر!! عکساهم مثل همیشه خیییییییییلی خوشگل بود ممنون!!


سلاممممممم دوستای مهربون ممنون عزیزای دلمممممممممم
مامان بردیا شیطون
7 مهر 92 16:40
همیشه به تفریح عزیزم
عکسای قشنگی بود
اران جون رو ببوسید ماشالا به این پسر خوب


ممنون عزیز دلمممممممممممممم
مامان الیار
7 مهر 92 17:00
سلام
جه پسر خوشگل و خوشتیپی
من با اجازه شما رو لینک کردم اگر شما هم دوست داشتید ما رو لینک کنید


سلام عزیزم ممنوننن لطف داریییی
ممنون عزیزممم منم لینکتون میکنم
گـُ لـ ی
7 مهر 92 17:25
ای جانم؛ اون جایی که میخواسته با شیلنگ آب بخوره تصورش خیلی خنده داره ..


اره خیلییییی
مامان بردیا شیطون
7 مهر 92 17:37
لینک شدین عزیزم


منم لینکتون کردم عزیزم
مريم مامان آريا
7 مهر 92 17:39
اي جانم چه پسملي شده
خداروشکر سفر بهتون خوش گذشته و انشالله ديگه ماماني اذيت نشه
مرجان جون بايد قول بدي با اومدن باران اين وبلاگ فعال باشه و شما مرتب عکس از گوگولي ها بذاري باشه


قربونتت برم عزیزممممممممم
چشممم عزیز دلم ایشالااااااا
مريم مامان نيكان
7 مهر 92 17:57
عزيزم چه عكسهاي قشنگي از آران جون انداختيد .مرجان جونم رمز رو براتون خصوصي فرستادم.


مرسی مریم جونمممممممم
مريم مامان نيكان
7 مهر 92 17:59
راستي عزيزم كاش ي عكسي از خاله سميرا ميگذاشتيد روي ماه خاله آران جونم ميديديم.


حتمااا عزیزممممممممممم
مامان بنيتا
7 مهر 92 18:06
چه خوب كه رفتين مرجان جون
فداي اران نازم كه انقدر دوست داشتنيه
عزيزم چه ناز با شيلنگ اب خورده
واي منتظر ديدن لباساي باران جونم هستم
نگران واكسن نباش عزيزم سختيش يه روزه
مواظب خودتون باشين


قربونت برم سحر جونم
جای شما خالییی
اره خیلی باحال بود
خداکنه چیزی نباشه
چشم عزیزمم
میرزا کوچک خان
7 مهر 92 18:53
عزیزم. همیشه به سفر. خداروشکر که خوش گذشته. چقد پسرگلت بامزه شده ماشاالله

میگم خاله خصوصیتم چک کن. رمز همه مطالب همینه...

همه پستایی که نخونده بودم و خوندم....

عزیزم... انشاالله هر چهارتاییتون سالم و سلامت باشید...


قربونت برم عزیز دلمممممممم مرسییییی
چشمممم دستت درد نکنههههههههه
فدای تووووو لطف کردی
صبا خاله ی آیسا
7 مهر 92 19:43

امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه
مرجان جون عزیزم این روزها هم میگذره زودی نی نی بارانمون به دنیا میاد
رااستی نزار با شیلنگ اب بخوره
بیشتر ابها ابه چاهه و اصلا خوب نی


مرسی عزیز دلمممم
ایشالاا
اره حوتسم هستت صبا جونممممممممم
majede
7 مهر 92 19:51
اخی...عزیزم...بازم درد داری دوستم؟
الهی فدات شم پسرک مهربووووووووونم...به مامانت رفتی که انقده مهربووووووووووونی دیگه خوشگله من
وسایل بارانم مبارک باشه...ایشالله

خصوصی داری


قربونت برم یه کوچولووووووو
خدانکنه مهربونمممممممممم مرسییی عزیزممم
ممنوننن
مامی امیرین
7 مهر 92 19:52
سلام مرجان جون..
واقعا سفر تو آخرهای بارداری خیلی سخته...
خدا رو شکر که باز تقریبا راحت بودی..در عوض این کوچولو کلی کیف کرده..
لباسهای باران جونم مبارکش باشه...


سلام عزیزممم
اره بخدا دقیقاااااااا
ممرسی جاتون خالی
فدای توو
persian mom
7 مهر 92 20:05
عزیزمممممممم اران مثل خودت مهربونه فداش شمم
خوش به حال زنش
عکسا هم عالی بود
شیکمتووو
زود سیسمونی دخملیرو بزاررررر


لطف داری قربونت برممممممممم
اره والاا همینو بگووووووو
چشمم حتماا
زهرا
7 مهر 92 21:17
سلام به به همیشه به گردش و شادی میبینم که بعد از پست آخرین سفر دو بار دیگه همه توفیق زیارت شمال نصیبتون شده! خدا رو شکر ایشالله که همیشه به شادی و گردش باشید.
مرجان جونم یه وقت دوباره آرانی رو نیاری پیش خودت وگرنه هر چی رشتی پنبه میشه
آران گلم خوردنی خاله آفرین که هر روز آقاتر میشی
باران جیگری ایشالله به زودی میبینمت
بوسسسسسسس محکم برای مرجان و آران وبارن


سلام عزیزممممممم
اره والا دیدییییییییی
قربونت برمممم همچنین
اره نمیدونم چیکار کنم دودل شدمممممم
فدات شم مهربونمممممممم
مامان ترنم
7 مهر 92 22:27
خصوصی


مامان ترنم
7 مهر 92 22:36
خوب مرجان جونم میبینم که منم باهات دوست شدم واگیر بوده انگار منم ازت گرفتم
من الان تو هفته هفتمم 3-4 روزه فهمیدم علاوه بر اون اشتراکات 13 (یادته که) اینم یه نمونشه دیگه
خودمو وسعید هنوز تو شوکیم فقط ترنمه که لحظه به لحظه حال نی نی جانو میپرسه


اره دیگه من واگیر دارم یکی از دوستای دیگممم مامان شد دوبارهههههههه
به سلامتی ایشالا عزیزممممممممممم
اخی قربونش برم
مهسا مامان نفس
7 مهر 92 22:57
سلام مرجان جونم خوووبی؟نگرانت شدم.ماشا... اران داره بزرگ میشه معلومه خیلی چیزا رو داره یاد میگیره.الهی دلم سوخت که گریه کرده تو خواب .مبارکش باشه باران جونم.خییلی مواظب خودت باش عزیز دلم یه دنیا ممنونم که همیشه بهم سر میزنی عزیزم مرسییییی.کاش از انار خوردنش عکس میگرفتی


سلام مهسا جونممممممممم فدات شممم مهربونن
اره خیلی ناراحت شدمم خودمم
مرسی قربونت برم ممنونننن
قربونت خواهش میکنمممممممم
دیگه حواسم نبودد
هلیا
7 مهر 92 23:30
سلامممممم عزیزم خوبین همگی ؟؟
خوبی مرجان عزیز؟
ماشالا آران جونم که اینقدر اکتیوی خاله
لباساتم که خیس آب کردی ... وااااااای خوبه که من مامان نیستم
مراقب خودتون باشیییییین


سلام هلیا جونممم مرسی خوبیمممم مهربون
فدای تو عزیزممممم
چشممممم
مامان مانلی
7 مهر 92 23:46
همیشه به سفر خانومی

آران جون ماشالله چقدر بزرگ شده

باران جون چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟



مرسی عزیزمممممممممم
قربونت خوببببه
نیر
8 مهر 92 2:07
عزیرم همیشه به سفر
قربونت برم که برا یه بارم شده خودت خوابیدی
منتظر عکسهای خرید باران جون هستیم


قربونت برم ممنوننننننننن
چشمم عزیز دلممم
مامان نی نی
8 مهر 92 6:37
مرجان جون سلام خوبی؟باران جون خوبه؟
خوشحالم که دیگه اران جون اذیتاش کمتر شده وایشاا... روز به روز اقاتر و بهتر شه
این اخریا خیلی مواظب خودت باش عزیزم اران جونم از طرفم ببوس


سلام عزیزمم مرسییییییی خوبیم
فدای تو ممنوننننن
قربونت همچنین
زری مامان مهدیار
8 مهر 92 9:47
مرجان جونم خوب کردی رفتی
دیگه داره هوا سرد می شه و خودت هم کم کم سنگین می شی و دیگه امکان مسافرت کمه
ایشالا که به زودی چهارتایی سفر برین
آران جونم هم دیگه مرد شده مامانیش
لباسای باران جونم مبارک باشه ایشالا

ایشالا بیاد و زودی همه رو بپوشه و عکساش رو بذاری
قربونت برممممممم که همونجوری خوشگل و خوش هیکلی
ایشالا که هم خودت و هم همسرت و هم نی نیای گلت همیشه سالم باشین


فداتش م عزیز دلممممممممم جای شما خالییییی
قربونت برممم مهربونمممم
ایشالا محمد صدرای خوشگلممم زودی بیاد عکسای خوشگشو ببینیم
فدای تو مهربون مرسیییییییییییییییی
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
8 مهر 92 10:09
ممنون اومدی پیشمون


الناز مامان آوا
8 مهر 92 11:13
خيلي خوشحالم كه بهتون خوش گذشته
عكساتونم مثل هميشه قشنگ بود قربوووووون آران شيطون و بلا بشم من

آفرين كه خودت خوابيدي بله ديگه مردي شدي از الان داري تمرين ميكني تا وقتي باران كوچولو اومد مستقل شي

واقعا نميشه از شمال گذشت
مرجان جون مباركه لباساي باران كوچولو . بذار ببينيم


مرسی الناز جونم ممنونننننن
اره خدا کنه یاد بگیره بخوابه خودش
چشم عزیزمم حتماا
مامان احسان
8 مهر 92 12:07
سلام عزیزم کار خوبی کردی رفتی اینطوری این روزها برات زودتر میگذره دوستتون دارم یه عالمه هر چی بگم باز هم کمه


سلام مهربونمممممم
مرسی ماهم همینطوررررررررررررر
خاله کمیل و کیان
8 مهر 92 12:46
قربونت برم که انقد مهربونی و تو خواب و بیداری بازم مامان و بوس میکنی عکسات خیلی قشنگ شده


خدانکنه خاله جوننننننننن
http://zahraalijon26.persianblog.ir/
8 مهر 92 12:56
والا مرجاااااااااااان جوووون فک کنم اینجووور که پیش میره باران و یا تو راه تهران به شمال به دنیا میاری یا شمال به تهران یا شایدم تو خوود شمال


نه دیگهههههههه صددرصدی تهرانم قول میدممممممم
سمیرا مامان پرنیان
8 مهر 92 13:59
خوشحالم که خوش گذشته و سالم برگشتینخریدای گلدخملی رو هم زودتر بگذار ببینیم کیف کنیم


ممنون عزیزدلمممممممم
ثریا
8 مهر 92 15:14
همیشه به گردش عزیزم - چه نازه این پسر اگه یه روز ببینم میخورمش - مبارکه خریدهای باران ناز- مواظب خودت باش عزیزم


مرسی ثریا جون مهربونممممممممم
فدای تووووو
مامان اهورا
8 مهر 92 15:19
مرررررررررررررررررررجان آخه من چقدر حرص بخورم از دست تو . ي كم بيشتر رعايت كن دختر اين ماهاي آخرو بيشتر بياد استراحت كني نه اينكه مثل فرفره همش بچرخي. .قوربون اون كپل خوشگلم بررررم من با اون دستاي خوشگلش كه داره انار ميخوره . توروخدا مواظب خودت باش



نههههههه حرص نخور فدات شممممممم
چشمم دیگه نمیرممممم
خدانکنه عزیزممممم بوسسسسسسسسسسسس
الهام مامان یسنا
8 مهر 92 16:27
چه توفیق اجباری خوبی. مرجان جون خوب کردی رفتی با به دنیا اومدن باران تا چند وقت دیگه نمیتونی بری سفر پس حالا استفاده کن. قربون این گل پسر برم که رفته حموم و لباس هندونه ای پوشیده. دلم براش آب افتاد تپلی جونم. چه بامزه با شلنگ آب میخوره
بوس برای مرجان و آران و باران جونم


اره دیگههههه
دقیقاااااا حالا حالا هاااا تعطیلممممممم
خدانکنه فدات شممممممم
مرسی قربونت بوسسسسسسسسس
زهرا مامان ارتا
8 مهر 92 16:27
سلام مرجان جون سفر بیخطر اما منم چون وضعیت تورو دارم خیلی میترسم مسافرت برم بخاطر نی نی بارانی و اران کوچولومونم که شده بیشتر مراقب خودت باشتقدیم به اران جونو مامان مرجان مهربون


سلام عزیزممممم ممنونننننن
چشم حتمااا عزیزمم
فدای تو
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
8 مهر 92 16:39
عزیز دلم ایشالا که همیشه خوش باشیـــــــــــن ....
بی نهایت منتظر اینم که باران جوونم بدنیا بیاد و یکم بزرگــــ بشه تا بتونیم با هم بریم بیرون ...
وقتی با مامان های دیگه قرار میزاریم همش به فکر تو ام ولی بهت پیشنهاد نمیدم چون میدونم نمیتونی با آران و این وضعیتتــــ بیایی بیرون ...
چاره ای نیستــــ یکســــــال دیگه صبر میکنیم ...
اونوقتـــــــ
با هم میریم بیــــــــــــــــــــــرون ...
قربونت برم ایشالا که برای واکسن خیلی اذیتـــ نکنه ...
دکتر امیرعلی دو تا واکسن و تو دو نوبتـــــ میزنه تا بچه کمتر اذیتــــ بشه 2 مهر واکسنی که به پاش میزنه و قطره فلج اطفال و داد اونی به دست میزنن و یکماه دیگه میزنیم خداروشکر خیلی اذیت نشد و فقط ی کوچولو تب کرد که اونم با شیاف گذاشتن ســــــریع خوب شد ...
قربونت برم بی صبرانه منتظـــــر خرید های پرنسس ناااااز هستیم..
دوستتون داریم زیاااااااااااااااااااد ...
آران و ببووووووووووووووووووس محکم



مرسی زینب جون مهربونم قربونت برممممممممممم
فدات شمم ایشالاااااااا
ممنون از محبت و توجهت عزیزممممممم
چشم خریدارو زود میزارممم
منم دوست دارم واکسنو دو نوبت بزنم ولی نمیتونم سختم میشه خیلیییییییی متاسفانه
قربونت برممممم ماهم دوستتون داریم بوسسسسسسسسسسسس
لیلا جواهری
8 مهر 92 17:01
سلام عزیزم. همیشه به خوشی و شادی. قربون جفتشون برم. خیلی مواظب خودتون باشید. دوستتون دارم


سلام لیلا جوننننننننن ممنون عزیز دلمممم
همچنیننننننن
majede
8 مهر 92 17:27
الهی بمیرم مرجان...من اصلا قصدم توهین نبود دوست گل من..
ببخشید اگه سو تفاهم شد...



نه باباااا ماجده جونمممم شوخی کردم
فدات شم مهربوننننن
مامان نیروانا
8 مهر 92 20:11
آرانی چقدر بزرگ شدی. عزیزم همیشه به گردش.من انقد حوس شمال کردم ولی وقت نداریم.


مرسی عزیز دلممممممممم
ایشالا قسمت شه برین
رضوان مامان رادین
8 مهر 92 20:48
پسر شیطون حسابی اتیش سوزموندی آره؟؟؟ای جونم عسل خاله...
یکم دلم گرفت که آرانی موقع خواب دلش واسه مامانش تنگ میشهراستی باران جونی خاله مبارکت باشه تمام وسایل خوشملت که البته ما هنوز ندیدیمش


اره حسابییییییی اتیش سوزوندددد
منم همینطورررر
قربونت برم رضوان جونممممم
مامان ارادخان
8 مهر 92 23:02
خصوصی داره خوشکله


مامان نازی
9 مهر 92 0:08
سلام عزیز دلم.همیشه به گردش و تفریح باشید.
اران جونم که حسابی خوش گذرونده خدارو شکر.میبوسمت خاله جون.


مرسی عزیزمممممممممم
مامانی آرتین
9 مهر 92 2:31
مرجان عزیزم وقتی میشنوم زیاد حال نداری ناراحت میشم.انشاا... وقتی باران جونو بغل گرفتی عوض همه ی اینا درمیاد.راستی یه پیشنهاد: من جای توبودم آرانو جدا نمیکردم.طفلی دلم براش سوخت دلش میخواد کنار تو باشه.حتی با دیدنت دل کوچولوش آروم میگیره


قربونت برم هربونم ممنوننننننننننن
اخه بعدن سخت میشه
نمیدونم خودمم موندممممممممم
سهیلا مامان آیسا
9 مهر 92 8:58
معلومه که خیلی خوش گذشته مخصوصا به ارانی...قربونش برمممم
واااااااای چه جرأتی داری مرجان جون تو این هوای سرد شمال اجازه اب بازی میدی به آران؟خیلی مواطبش باش مواظب خودتم باش.می بوسمتون


جای شما خالی عزیزمممممممم
نه بابا گرم بود بخدااااااااا
چشمممممم
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
9 مهر 92 9:24
عزیزم همیشه به تفریح و گردش مرجان جون
عزیزم الان تا این باران خانم نیامده برید دوراتونو بزنید که این وروجکا دو تا بشند اسیرید باید بس تو خونه بشینید
آارن جونی رو ببوس


قربونت برم مرسییییییییی
اره دیگه واقعاااااا
رها مامان راستین
9 مهر 92 10:19
عزيزم چه ناز با شيلنگ اب خورده
واي منتظر ديدن لباساي باران جونم هستم



چشمممممم
مامان رهام
9 مهر 92 10:59
ای جونم آرانی نازم که اینقد خوشمل آب میخوری


SaYa
9 مهر 92 14:18
عزیززززززم الهی قربون اون انگور خوردنت بشم من
عزیزم توام مثل بچگیام دوست داری از شیلنگ آب بخوری
البته دور از گوشت من وقتیم کسی نیست همین کارو میکنم
عزیزم دوست خوشگله خودموووووو ببین چه نازتر شده ه ه
یه مامان خوشگل ناز و خوشتیپ
مرجان جونم امیدوارم که همیشه شاد و سلامت در کنار هم باشید عزیزززززم
عزیزم همه چی زود زود جور میشه
ناراحت نباش


خدانکنه سایا جونمممممممم
اره خیلی حال میده هاااااااا
مرسی قربونت برم لطف دارییییی
همچنین شمااا عزیزم سلامت باشییییییییییی
mamane m@ni
9 مهر 92 16:43
آرانی قربونت برم خاله که دلت می خوا هنوز پیش مامان بابا بخوابی
مرجان جون ترو خدا این آخرا خیلی خیلی مراقب خودت باش و مسافرت نرو.
منتظر دیدن عکسای مربوطبه باران جونم هستیم


اره طفلییییی
چشم عزیزمم حتماااا
مامان رادین
10 مهر 92 0:12
قربونت بشم اینقدر آب بازی کردی تا سرما خوردی ...
مامانی خیلی برات ناراحت میشم
من دست تنها با رادین تا آخر شب کلافه میشم دیگه شما که یه تو دلی هم داری
بیشتر مراقب خودت باش مامانی
خدا خودش مراقب آران عزیز و باران نازی هست


اره بخدا همیننن
چشم عزیزمم ممنوننننننننن قربونتتت
مامان رادین
10 مهر 92 0:13
همیشه به گردش عزیزم



مرسی عزیز دلمممممم
مامان رادین
10 مهر 92 0:14
لباسهای بارانی هم مبارکش باشه
ایشالا با سلامتی دنیا بیاد و خوشکل بشه تو لباسهاش


قربونت برم ممنونننننننن
الی مامی آراد
10 مهر 92 12:57
همیشه به گردش و شادی عزیزم


فدای تووووووو
نسرین مامان هلیا و دانیال
11 مهر 92 2:04
عزیزم همیشه به گردش و سفر و خوش کذرونی .آران گلی دوست دارم



عزیزم فدای تووووووووووووو
مامان مهرناز
13 مهر 92 16:11
چه عکسای قشنگی عزیزم
عکسی که با شیلنگ اب میخوره خیلی خوشکل شده

ببخشید که دیر اومدم حسابی درگیر اثاث کشی ام
خوشحالم که بهتون خوش گذشته


مرسی عزیزمم ممنوننننن
خسته نباشییییییی فدای تو
مامان رخی
30 مهر 92 3:02
آرانی خاله جیگر این وروجک بازیات عشقمممممم
مرجی عجب مامان نینیدار خوشکلی شدی میبوسمت با این شکم کوشولوت که توش عروسک داری


قربونت برم عزیز دل مهربونمممممممممممممم:
بهار
25 آبان 92 9:52
همیشه به تفریح به شادی.