♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

خدایاااااا.... همینو کم داشتم دیگه:(((((((

1392/7/9 1:03
1,344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلمممممممممم فدات بشممم آران نازم که انقدر حالت بدهههههههههههه

واقعا همینو کم داشتم تو این دورانو اینم این آخرا که اذیت میشم الهی بمیرم برات که درد میکشی و شبا جیغ و داد و گریه راه میندازی

دیشب وقتی خوابیدی و گذاشتمت تو تخت هی بیدار میشدی نق میزدیی فکر کردم آب میخوایی ولی هی بیتاب بودی منم میزاشتمت رو پامو باز میخوابیدی تا اینکه 4 صبح با جیغغغغغغ پاشدی دیگه خسته شدم آوردمت پیش خودمون بخوابی دیدم داغ داغی گفتم شاید گرمته چون هر شب کولر روشنه امشب عادت نداری آخه تو اصلا سابقه تب نداری حتی تو واکسنت یا مریضیا شاید یه کوچولو تب میکردی خنثیولی بعد خوابیدیو پا شدی دیدم وای تنت مثل کوره داغغغغغغغغغغغغغه خیلی بده باورم نشد گفتم همون طفلکی انقدر بیتابو کلافست سامان رفت برات شیاف آوردو گذاشتیم خوابیدی

صبحم خیلی بهونه گرفتی گریه میکردی دیدم دوباره وایییییییی افتضاحی از داغی دوباره شیاف گذاشتم ولی دیدم بی اثره و بهت استامینوفن دادم با بدبختی خوابیدیییییییی

بعد عصری کلا میخواستیم  ببریمت دکتر که زدو مریضم شدی دکتر معاینت کرد گفت واییییییی گوشش و گلوش عفونت داره افتضاحتعجب

خدارو شکر قد و وزن و چیزای دیگت خوب بوددددد مشکلی نبودد خیالم راحت شدلبخند

گفت حموم بردی یا باد خورده گفتم نه شمال بودیم احتمالا از اونجا اومدیم اینجوری شد چون کلی هم اب بازی کردیو بعدشم حموم و بعدش دوباره بدو بدو حتماااااااااا برای اون بوده

بعدم بهت دارو وآنتی بیوتیکو  قطره گوش و بینیو چند تا چیز دیگه داد بهت بدم

وای از اونجا که اومدیم ساعت 7.30 این طورا بود تا ساعت یه ربع به 9 خدا شاهده یک بندددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد جیغ میزدیو گریه میکردیو بهانه میگرفتی یه چیز خیلی خیلی خیلی بد هر چی بگم کم گفتمافسوس

بخدا من و بابا واقعا داشتیم دیوانه میشدیم یه چیز عجیب و غریب من که داغون بودم چون همشم میومدی خودتو پرت میکردی تو بغلم با سر میزدی تو شکمم خیلی درد داشتی یا گازم میگرفتی جوری که دستم خون اومد و کبود شدگریهگریه

امشبم اصلا شام درست نخوردی دارو خوردی 11خوابیدی   1 ساعت پیشم با جیغ پاشدی دیدم دوباره مثل آتیشی بهت استامینوفن دادم گذاشتم پیش خودمون بخوابی تا بهتر بشی حواسم باشه بهت عزیز دلممممم

انگار این جدا خوابیدن تو طلسم شده هی قطع و وصل میشهابرو

بیچاره بابا سامان کلییییی نگرانه منه که چیکار کنم دست تنها میگه تو دیگه این اخریا انقدر اذیت نکن خودتو حالام که تو اینجوری شدی داره غصه میخوره منم خودم استرس فردا رو دارم که چیکار کنم انقدر بد قلقی دیگه بغلتم نمیتونم بکنممممممممممنگران

ایشالا زودی خوب بشی یا حداقل فردا بهتر باشی وگرنه من بیچارممممممممممممم

میخواستیم تازه دوباره بریم خریدو منم کار داشتم کلی که اینجوری شد

این پستم نشد برای بارانی باشه و خریدای نازشو بزارمناراحت

عشق مامان الهی بمیرم برات که انقدر درد میکشی از جیغات و گریه هات و بی تابیات معلومه  دردت مثل همیشه نیست و چقدر داری اذیت میشی و با این تب بالا کلی کلافه یی

عاشقتم عزیز نازممممممبغلقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (77)

زهرا
9 مهر 92 1:24
الهی بگرررررررررررررردم.جانم ...
چرا اینطوری شده؟؟؟ان شاالله زودتر خوب بشه...


خدانکنه عزیزمممممم
نمیدونم والا از بس جنب و جوش کرد هی خیس شد
ایشالاااااا
مامانی آرتین
9 مهر 92 2:32
عزیزم ناراحت شدم.ایشاا... خیلی زود خوب میشی آران جونم


ممنون عزیز دلممممممممم
ماری
9 مهر 92 2:53
اخی الهی عزیزم خییلی ناراحت شدم ..خدایا خودت حال اران عزیزمون رو زودتر خوب کن....خییلی گوش درد بده و طاقت فرسا..خدا میدونه پسرمون چی میکشه..مرجان جون نگران نباش ..بچه ند دیگه بدنشون ضعیفه ...فقط باید زمان بگذره تا خوب شه ...


قربونت برم ماری جون مهربونمممممم
اره خیلییییییی بخداااایشالا که زودی بگذره
ا
مامان ترنم
9 مهر 92 5:30
الهیییییییی آران جونم ایشالا زودتر خوب بشی . ناراحت شدم عزیز دلم . مرجان جونم مواظب خودت باش


ممنون عزیزمممممممم
چشم حتماا قربونت برم
زهره مامان آریان
9 مهر 92 6:30
اخی خیلی سخته.انشالله زود زود خوب بشی آران خوشکلم.


مرسی زهره جونمممممم
عمه ی آتنا
9 مهر 92 7:13
وای عزیزم خیلی خیلی ناراحت شدم خدا کنه آران جونم زوده خوب بشه و آرامش به خونتون برگرده


مرسی قربونت برمممم
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
9 مهر 92 7:35
آخی بمیرم آران کوچولو ان شالله هر چی زودتر خوب شه


خدانکنه عزیزمممم مرسیی
سهیلا
9 مهر 92 9:04
آخیییییی عزیزم چرا مریض شدی خاله؟کی دل داشت؟

واسه تب استامینوفن تایلانول خیلی زود جواب میده مرجان جون.خیلی مواظبش باش.

زیاد بغلش نکن عزیزم خطرناکه برات بزار باباش بغلش کنه آخه اونم گناه داره طفلک




دادم بهششش ولی بی اثر بود انقدر بالا بود

چشم عزیزمم مرسییییی


مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
9 مهر 92 9:25
وووووووووووووووووووووووی الهی بمیرم آران جونم که اینقدر حالت بده ایشالا زود زود خوب میشه مرجان جووووووووووووووون
عزیزم مراقبت خودت و باران و آران جون باش انشالا این روزایه سخت تون هر چه زودتر تمام شه


خدانکنه مینا جونممممممم
مرسی عزیزم ایشالاااااا
مامان بنيتا
9 مهر 92 9:40
آخي عزيز خاله ايشالا امروز بهتر شده باشي
واي مرجان جون ما كه بهم نزديكيم يه موقع كاري از دستم بر بياد خوشحال ميشم عزيزم
آخه شرايط خيلي سختي داري ايشالا آران جون زودتر خوب ميشه


مرسی سحر جونممممم
قربونت برم ممنون از محبتتتتیتتتتت فدات شمممم
بهاره مامان ونداد
9 مهر 92 10:02
اخی مرجان جونم خیلی گناه داری واقعا نگرانت شدم خدا کنه ارانی زود تر خوب شه ولی فکر کنم از اون ویروس های موذی دوباره شایع شده تا الان چند تا وب رو خوندم بچه ها این جوری شده بودند


مرسی بهاره جونممممممم
نمیدونم والا فقط گفت عفونتههههه
مامان ماهان
9 مهر 92 10:28
الهی....ایشاا... زودتر خوب بشه.الان می فهمم چی می کشی.وقتی یه بچه تب می کنه پدر و مادر پیر میشن.مواظب خودت هم باش


مرسی عزیزم ایشالااااااااا
اره بخدا واقعااااااا
مامان رهام
9 مهر 92 10:57
سلام مرجان عزیزم الهی بمیرم که اینقد سختی میکشی....چقد غصه خوردم امیدوارم الان حالش بهتر باشه


سلام عزیز دلمممممم خدانکنههههه
مرسی عزیز دلمممممم
محبوبه مامان الینا
9 مهر 92 11:33
ای وای منخیلی ناراحت شدم مرجان عزیزمانشاله زودتر خوب خوب خوب شه آران جونواقعا خیلی سخته تو این شرایطمرجان عزیزم من همیشه از اول پاییز هر روز به الینا شلغم میدم بخوره یا تو سوپش میریزم خیلی تو جلوگیری از عفونت و سرماخوردگی موثره عزیزم


ممنون محبوبه جونننننم
ایشالاااااا
اره بخدا خیلیییییییییی
اره خیلی خوبهههه
مامان بردیا شیطون
9 مهر 92 11:58
ای جانم عزیزم
ایشالا زودتر خوب بشی گلم.....

مامانی خیلی مواظبش باش


ممنون عزیزم ایشالاااااااا
مامان اهورا
9 مهر 92 12:02
وای.............بلا به دور!!!!!!!!
الآن چطوره حالش؟؟!!!


مرسی قربونت برمم
هی بد نیستت
مامان اهورا
9 مهر 92 12:02
روز مهــر و مـاه مهــر و جشـن فــــرخ مهــــــرگان
مهــــر بیفـــــزا ای نگــار مــاه چهـــــر مهـــربان
10 مهرماه جشن باستانی مهرگان , بر شما دوست ایرانی خجسته باد


مرسی عزیزممم
خاله کمیل و کیان
9 مهر 92 14:08
الهی بمیرم واست عزیزززززم ایشالله بهتر بشی و مامانی اذیت نشه گلم عکستم خیلی نازه


خدانکنه خاله جون مهربونننننننننن*
SaYa
9 مهر 92 14:13
الهی بمیرم برات عزیزززززززززززم
مرجان جون این ماهای آخر حسابی داری اذیت میشی عزیزدلم
ایشالله نفسی زود زود زووووووووود خوب بشه فداش شم
خیلی مواظب خودتون باشید


خدانکنه عزیزمممممممم
اره بخدا خیلییییییی
ایشالااا
قربون محبتت بوسسسسسسس
مامان بردیا
9 مهر 92 14:52
فدات شم گلم. نبینم مریض باشی
مرجان جون از حال آران جون بی خبرمون نذار لطفا


قربونت برم عزیز دلم خدانکنههه
چشمممم حتماا
مامان ندا
9 مهر 92 15:49
الهی بگردمانشالا زود زود خوب میشه مامانی نگران نباش


مرسی عزیز دلمم ایشالااااااا
مامان آيسو وآيسا
9 مهر 92 16:21
واي بميرم برات آراني گلم انشالله زودي خوب شي خاله جووون


خدانکنه عطرا جوننننننننن
مرسیییی
mamane m@ni
9 مهر 92 16:46
خیلی ناراحت شدم به خدا
ایشالا هرچی زودتر آران جون حالش خوب شه
نمی دونم چرا با خوندن این پست کلی استرس گرفتم! شاید چون کمی شرایطتون رو درک می کنم.آران جون دعا می کنم زودتر رو براه شی


مرسی عزیزمم ایشالاااااا
قربونت برممم مهربوننن
سهیلا
9 مهر 92 16:53



نرگس مامان باران
9 مهر 92 17:26
آخی الهی بمیرم خیلی سخته اینجوری
ایشالا آران جونم زودتر خوب بشه
گوش درد خیلی سخته واقعا بچه کلافه میشه
راستی مرجان جون دکتر باران به من میگه وقتی بچه تب داره اول باید استامینوفن بدیم و با پاشویه تبش رو پایین بیاریم اگه نیومد پایین اونوقت شیاف
راستی ببخشید دیر به دیر میام از بس این دخملی شیطون شده


خدانکنه نرگس جوننننننننن
ایشالااااا عزیزمممم
اا جدی من نمیدونستم ممنونننننن
فدای تو مرسی از محبتتتت
گـُ لـ ی
9 مهر 92 17:49
قربوووون اون موهاش .. ایشاالله خیلی زود خوب میشه ..


خدانکنههه گلی جونم مرسی
nahid
9 مهر 92 18:28
سلام عزیزم .ایشالا که زود زود خوب میشه.
ایشالا باران خوشگله هم زودی به سلامت به دنیا میاد.
دوست دارم


سلام عزیزمم ممنوننننننن
سلامت باشیییی
منم همینطوررر
مامان پرنیان درنیان
9 مهر 92 19:35
میدونم خیلی سخته پرنیان هم اصلا تب نمیکرد ولی بد مریض بود و خیلی اذیت میشد اتفاقا الان هم مریضه ولی درنیان خیلی تب میکنه و تب خیلی سخت و خطرناکه مواظبش باش خیلی
شیر پاستوریزه هم بهش نده چون تبشو بالا میبیره بهش هندونه بده که تبشو بیاره پایین
میفهمم الان چی میکشی ولی نگران نباش زودی خوب میشه ایشالله




اخییییی طفلکیییی بچه هااا
ممنون از راهنماییت عزیزممم
ایشالااا
majede
9 مهر 92 20:07
وای الهی بمیرم برات پسر مهربون من...ایشالله زودی خوب بشی نانازم...
مرجان جونم...واقعا همینو کم داشتی
ایشالله زودی ارانم بهتر بشه


خدانکنه ماجده جونمممممممم
مرسی عزیزم ایشالاااااااا
persian mom
9 مهر 92 22:42
الهی بمیرممم
احتمالا اب دریا رفت تو گوششش
توروخدا به خودت مسلط باش که نه خودت حرص بخوری نه این بچه اذیت شه دست خودش که نیس درد داره ما باید طاقت بیاریم 2 .3 روز دیگه ایشالله خوب میشه بیرون میبریش مواظب باش عرق نداشته باشه دوباره اوت کنه خالهههههههههههههه فداش


خدانکنه نازنینننننننن جونمم
نه بابا دریا ایندفعه نرفتیمم
اره دیگه دقیقااا
خداکنه مهربونن
مامان نیروانا
9 مهر 92 23:00
مرجان جون خیلی ناراحت شدم آران مریض امیدوارم هر چه سریع تر خوب بشه.روزهای سختی و داری می گذرونی امیدوارم خدا بهت صبر و تحمل زیاد بده.آران کوچولو هم ببوس


ممنون قربونت قربرممم
مامان نی نی
9 مهر 92 23:36
اخی الهی بمیرم
ایشاا.. که ارانی زودتر خوب شه عزیزم
خیلی مواظب خودتو باران جون باش امیدوارم این دوره هم زودتر تموم شه تو به سلامتی فارغ شی عزیزم


خدانکنه عزیزممممممممم
مرسی عزیزمم ایشالاااا
مامان رادین
10 مهر 92 0:16
ایشالا خیلی زود خوب بشی عزیزم تا مامانی یکمی استراحت کنه


ممنون عزیزمممم ایشالا
مهسا مامان نفس
10 مهر 92 0:24
الههههههی من بمیرم براش .وای مرجان چی کار کنم برات؟؟؟؟؟؟؟؟؟جز بههههترین دوستای منی عزیزم نمیتونم یه ذره ناراحتیتو ببینم.ترخدا ما رو بی خبر نذاری


خدانکنه مهسا جونمممممممممم
قربونت برم مهربونمم لطف داری عزیزمممم توهم همینطوررر
چشمم حتماااا
مامان بنیتا
10 مهر 92 2:52
الهییییی عزیزم خیلی ناراحت شدم هم برای تو گل پسر که مریض شدی هم برای مامان گلت که با این وضعیت نمی تونه استراحت کنه
مرجان جون ایشالا زودتر حال آران خوشگلمون بهتر بشه..مواظب خودتون باشین دوستم


مرسی گناز جون مهربونمممممممم
چشم عزیزمم:
صوفیا مامان سامیار
10 مهر 92 3:00
الهههههههههههههههههههی عزیز دلم خدا میدونه چقداذیته که اینقد بی تابی میکنه ایشالله که زود خوب بشه .یه خسته نباشی گنده هم به خودت و باباییش


مرسی فدات شمتت
اره طفلکیییییی
ممنوننننننن
مامان سام
10 مهر 92 4:04
کلی غصم گرفت عزیییزم.ایشاالا خوب خوب میشه بزودی
آدم توهمچین مواقعی ترجیح میده خودش مریض باشه بجای بچش
بااازم آفرین که بااین شرایط پست هم میذاری.کارت درسته


ممنون عزیز دلممممممم
نه دیگه اون موقع خواب بود خوببببببببب
مامان الینا جونی
10 مهر 92 7:32
سلاممم واییییی نه چی شده خاله جون انشاا... زودی خوب شی آران جووونم وای مرجان جون خیلی ناراحت شدم چقدر اذیت شدید الهی عزیزم انشاا... زود زود خوب آران عزیز مراقب خودت باش مرجان جووون




سلام عزیزممم

ممنون قربونت برم ایشالااا

فدای تووووو


مرضیه مامان امیرحسین
10 مهر 92 12:40
عزیز دلم خدا کنه زودتر خوب بشی مموشی
دوست گلم کی وقت زایمانته عزیز؟


مرسی عزیزممممممممممم
ایشالا 10 اذر عزیزمممم
الی مامی آراد
10 مهر 92 12:56
الهی بمیرم تب خیلی بده بچهها هم غذا نمی خورن انشالله زودی خوب میشه عزیزم نگران نباش برات بده


خدانکنه عزیزمم
اره بخدا خیلی بدهههههههه
مامان ایلیا
10 مهر 92 13:10
وااااای الاهی بمیرم من،چقدر بد
ایشالله که زودی آران خوشگلم خوب بشه و این ماه های آخرم زود برات بگذره مرجان جونم که کمتر اذیت بشی عزیزم


خدانکنه عزیز دلممممممممم
ایشالااااا
قربونت برم مممنوننننننن
مامان اهورا(شهرزاد)
10 مهر 92 13:28
الهي كه من بميرم واسه اين كوپول خوشگلم چشم خورده مرجان واسش اسفند دود كن اين بچه صحيح سالم بود بابا. الهي بگردم كه مريض شده انشاله زودتر خوب شه


خدانکنه فداتش ممممممم
اره طفلکی چشم خوردددددددددد
ایشالااااااا
مامان اهورا(شهرزاد)
10 مهر 92 13:31
الان رفتم دوباره پست قبليشو خوندم ديدم بعلللله آقا حسابي باشيلنگ آب بازي كرده و خودشه خيس كرده خوووب معلومه سرما ميخوره


اره دقیقاااااااا عزیزممم
شبنم
10 مهر 92 14:29
طراحی تقویم سال 93 و کلیپ با عکس کودک دلبندتان با کمترین هزینه انجام میشود ،
از طرح های ما دیدن فرمائید
بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک
http://babyclip.persianblog.ir/
به علت تحویل به موقع، سفارشات تقویم، از الان گرفته می شود



تو که شبنم خودمونییییی
باشه چشمممممممممممم
سحر
10 مهر 92 15:08
اخی الهی .. وقتی بچه مریضه آدم خودش بیشتر از اون کلافس .. ایشالله زودی خوب می شه مرجان جووون
شما مواظب خودتو بارانی بااااش



اره بخداااا دقیقاااااا
ممنون عزیزم
الهام مامان یسنا
10 مهر 92 16:29
الهی بمیرم عزیزدلم. انشالله زود زود خوب بشی تپلی جونم. مرجان جون وقتی خیلی تبش بالا میره و با استامنیفون پایین نمیاد 1/4 شیاف دیکلوفناک 50 براش بزار سریع میاره پایین. دفعه قبل که یسنا تب ویروسی گرفته بود دکتر گفت من براش بذارم. انشالله زود زود خوب میشه.
مواظب خودت و آران و باران باش.
میبوسمتون


خدانکنه الهام جونننننن
مرسی عزیزمم
اا جدی من نمیدونستممممممنون گفتی
فدای تووو
مامان نرگس جون
10 مهر 92 18:05
سلام گلم پسرتو ببوس.دوس داشتی به ماهم سربزن


سلام عزیزم ممنون
ادرس نداری
مریـــم ( مــامـــان آریـــن )
10 مهر 92 18:09
الهی بمیرم که آران جوووونم مریض شدی
ایشالا زودتر خوب بشی گلمممم
مرجان جوووون امیدوارم شما هم این ماهای آخر بارداریو به سلامتی بگذرونی


خدانکنه عزیزمممممم
قربونت برم ممنوننننننن
سلامت باشییی
ثریا
10 مهر 92 19:31
الهی - آران نازم ایشالله زود زود خوب میشی عزیزم - تو هم خیلی مواظب خودت باش عزیزم - سخته ولی زود تموم میشه


مرسی عزیزم ایشالااااا
چشمم حتماا
هلیا
10 مهر 92 23:42
سلام
آخی طفلکی .. ایشالا که زوده زود خوب بشی خاله
مرجان عزیزم ؛ امیدوارم بعد از سختیهایی که کشیدی به آرامش و راحتی صد برابر بیشتر برسی
مراقب خودت باش عزیزم


سلام هلیا جونم
مرسی عزیز دلمممم
ممنون ایشالاااااااا
بهار
10 مهر 92 23:50
جااانم، خیلی ناراحت شدم که...
اینجوری هردوتون دارین اذیت میشین، هم آران خوشگلم هم خودت.
ایشالا زودتر حالش خوب شه که خودتم بتونی استراحت کنی عزیزم...


قربونت برمممم
ممنون عزیزم
نیر
11 مهر 92 0:52
الهی فدات بشم توپولی من انشالله زودی خوب بشی عزیزم
مامانش شما واقعا مادر خوبی هستی امیدوارم خدا شما رو برا بچه هات نگهداره


مرسی نیر جون مهربونممممممممممم
نسرین مامان هلیا و دانیال
11 مهر 92 2:06
الهی عزیزم ایشالله زود زود خوب بشی .قربونت برم که درد کشیدی.ایشالله دیگه از این اتفاقا برات نیفته داداش باران


مرسی نسرین جونممممممممممم
مريم مامان نيكان
11 مهر 92 6:55
عززيزم خيلي از خوندن اين پست ناراحت شدم هم براي آران جان هم براي خودتون انشالله زود زود آران گلم خوب بشه و مامانش رو اينقدر اذيت نكنه.عزيزم اگه ميبيني تب آران جون با شياف پايين نمياد بهش شربت بروفن بچه ها رو بده خيلي زود تبشو مياره پايين.به اميد سلامتي كامل اراان جان


قربونت برم مریم جونم مرسییییی
خدارو شکر خوب شد تبش ممنون عزیزممم
خاله ی آریسا
11 مهر 92 8:21
ایشالله هیچ وقت مریض نشی عزیزم و ما همیشه از خنده هات و شیطنتهات بخونیم .


مرسی قربونت برممممممممم
جیران بخشنده
11 مهر 92 8:55
سلام من جیران هستم و 14 سالمه و از وقتیکه ارانجون کوچیک بود وبلاگشو میخوندم خیلی خیلی پسرتون نازه ایشالا زود تر خوب بشه


سلام عزیزممم ممنون لطف داری
صبا خاله ی آیسا
11 مهر 92 15:14
الهی قربونت برم نانازم
انشاالله زود خوب بشی خوشگلم
خیلی ناراحت شدم
عاشق عکست شدم مووووووووووووو قشنگ


خدانکنه صبا جونمممممم
فدای تو مرسییی
رها مامان راستین
11 مهر 92 17:41
لهی بمیرم تب خیلی بده بچهها هم غذا نمی خورن ایشاا.. که ارانی زودتر خوب شه عزیزم
امیدوارم این دوره هم زودتر تموم شه تو به سلامتی فارغ شی عزیزم


خدانکنه عزیزمممم
ممنون قربونت برمممم سلامت باشی
مامان هستی کوچولو
11 مهر 92 22:50
نبینم مریضیتو آران خوشگلم ایشالا زوده زود خوب بشی عزیزممممم


مرسی عزیز دلممم
مامان ارادخان
12 مهر 92 8:08
سلام ناراحت نباش آنتی بیوتیک بگیره خوب خوب میشه فقط کمی بی اشتها
ولی از توی پست قبلی میشه فهمید که بادخورده و سرما گرفته
ماشالله کارش درسته و همیشه میخنده خدا حفظش کنه انشالله باران جون هم اروم باشه و بعد از بدنیا امدنش تمام سختی ها یادت بره و اسوده بشی یه کوچولو صبر کن


سلام عزیزم مرسی ممنون
اره دیگه اب بازی کرده
قربونت ایشالااا
zohre maman kiyan
12 مهر 92 10:20
مرجان عزیزم قربونت برم خیلی غصه خوردم
آخه چرا همه چی باهم؟
کاشکی میشد کمکی کنم...


فدای تو زهره جونممممممممممم
مامان ترنم
12 مهر 92 11:06
ممنونم مرجان جونم
اما اصلا رمزو نمیشه زد نمیدونم چرا
دوست داشتم بخونمش اما نشد
به هر حال ممنونم ازت عزززززززیزم
آران جونمو ببوس ... باران جونم نازش کن قربونش برم


قربونت
باید از یه برنامه دیگه باز میکردی میام پیشت عزیزم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
12 مهر 92 15:39
ای خدا اخه چرا عزیزم کاش مریض نمیشدی الهی فدات شم
مرجان جون درک میکنم خیلی برات سخته با داشتن باران واقعا مریضی اران جونم سخته
امیدوارم زود خوب شه و دیگه از این اتفاقات بد نیوفته


مرسی فدات شمممم ممنونننننننن
مامان ایمان
12 مهر 92 16:08
سلام عزیزم خوبی؟شرمنده که نمی تونستم بیام یشتون دلم واستون تنگ شده بود فدات بشممم


سلام عزیزم قربونت ممنون که اومدی
سمانه مامان ستایش
12 مهر 92 18:24
آخیییی عزیزمچه بد که آران جونی تو این شرایط مریض شده.انشالا که تا الان حالش خوبِ خوب شده باشه و پست بعدی خریدای خوشگل باران جون رو بذاری
مرجان جونم مواظب خودت هم باش


قربونت برم عزیزم پچشممم حتمااااا
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
12 مهر 92 22:03
آخی عزیزم چقدر بد
ایشالا زودی خوب میشه
آخ که بد تر از مریض شدن بچه ها چیزی وجود نداره
مرجان جون مواظب خودتو باران هم باش خانومی


مرسی عزیزمم
♥ نیم وجبی ♥
13 مهر 92 0:35
ای واای بازم مریضی
واقعا ناراحت شدم مخصوصا برای تو مرجان این آخری چقددر بهت سخت گذشت
ایشالا زودی خوب بشه آران جونی


ممنون نیکو جونممممم
مامان احسان
13 مهر 92 9:35
ای جونم نبینم مریضیتو خاله جون .مرجان جون خودت هم مراقب باش نکنه یه وقت خدای ناکرده خودت هم سرما بخوری شلغم بگیر همه با هم بخورید شیر گرم هم همینطور .میبوسمتون و دعا میکنم آران گلم هم زود زود خوب بشه


قربونت برم عزیزممم مرسی
چشم حتماااا
مامی امیرین
13 مهر 92 10:41
فصل ÷ائیز که شروع میشه ویرئوسها هم باهاش میان...
ایشالا خوب میشه..فقط خیلی مراقب خودتم باش که خودتو نی نی هم مریض نشین وگرنه این ویروس هی میچرخه تو خونتون...



بله عزیزم دقیقااا چشمم حتما
رضوان مامان رادین
13 مهر 92 11:04
انشاا.. که زود زود خوب میشه این پسملی...مرجان جون خیلی مواظب خودت باش


قربونت برم عزیزم
مامان هدیه
13 مهر 92 11:19
سلام خوبی؟ من آپ جدید کردم از اتاق پسرم وقت داشتی یه سر بزن بوووووووس


مامان ترنم
13 مهر 92 13:52
آران جونی بهتر شده ایشالا


بله عزیزممم قربونتتتت
مامان مهرناز
13 مهر 92 16:08
نبینم مریضیتو عزیزم
ان شالله زود زود خوب بشی پسر قشنگم



ممنون عزیزممم
مامان کیان
13 مهر 92 18:03
وای عزیزم خیلی ناراحت شدم انشاالله آران جونم زودتر خوب بشه و آرامش دوباره به خونتون برگرده .


ممنون عزیزم
مامان بهراد
15 مهر 92 9:15
اي جان مرجان عزيزم اين بچه چرا اينقدر مريض ميشه البته بچه توي اين سن و سال كلاً اينجورين چه ميشه كرد بايد مراقبشون بود بهراد منم يه دو سه روزي گل مژه در آورد خوب شد دوباره ديروز تا حالا سرماخورده و دماغش گرفته و از راه دهان نفس ميكشه بميرم براي بچه‌ام راستي باران جون چطوره حالش خوبه حال خودت چطوره


خدارو شکر خیلی وقت بود مریض نمیشد اینم عفونت بود باد خورده بود
اخییی طفلیی چقدر اذیت میشهههه
قربونت برم خوبیممم عزیزم
مامان رخی
26 مهر 92 5:02
قربون موهای قشنگ و خیست بشم خاله اییییی دیگه سرما نخور رادی ه مریضه ما مامانا گناه داریم


خدانکنه خاله جوننننن