♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

شیطنتات منو کشتههه:))/ روز کودک

1392/7/16 17:10
1,043 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلمم عشقم عمرم آران عزیزتر از جونم روزت مبارککککککککککککککککککککک

سلام باران خوشگلم عروسکم عسلم شیطون خوشگلم که چند وقته هزار ماشالا شیطونتر شدیو همش داری تکون میخوریو خودتو میکشوننننننننننننننننی به شکمم انگار میخوای بپری بیرون عزیزم روز توهم مبارککککککککککماچ

جونم برات بگه پسرکم که بابایی برای روز کودک یه ماشین مسابقه یی فرمول 1 با 4 تا عروسک همراهش برات از تو اینترنت سفارش داده بیارن 1 دونه تو 1 دونه برای امیر سام خاله سمیرا که تو دل خاله جونه مبارک باشه عشقم

ذیروز بلاخرهههههههههه وقت کردم برم آرایشگاه هی میخواستم برم یا میرفتیم شمال یا بابا کمر درد داشت این اخریا هم تو مریض شدی دیگه حسابی شده بودم عمو سیبیلووووووووووقهقهه

تو رو گذاشتم پیش بابا و رفتم دلی از عزا درآوردم وقتی برگشتم بابا از شیطنتات ولوووووووووو بود گفتم ببین من چی میکشم تازه تا 1 ماه دیگم ایشالا میشن 2تا من دیگه وقتی برای خودم ندارم

منم مدام به حال خودم غصه میخورم که چیکار کنم فقط خدا کمک کنه که از پس وورجکی مثل شما بر بیام

از شیطنتات بگم که سر به فلک کشیده فدات شم هزار ماشالاااااااااااااا هزار ماشالااااااااااااااااااااااااااااااا انقدر شیطونی و جنب و جوش داری کم نمیاری دیشب خاله سارا اومده بود خونمو واییییییییییی مونده بودیم خودمونم مگه کم میاوردی نمیدونم چیزی زده بودی چی بودنیشخند انقدر خندیدیممممممممم دعواتم میکردیم تو باز به کارت ادامه میدادیو مارو نگاه میکردی میخندیدی میدوییدی ماشالا به جونت بیاد عزیزکم

برات بگه که خیلی قرتی هستی وقتی به دنیا اومدی بابام همش میگفت بهت قرتی پسر دیدم بله واقعا همینه چون با هر اهنگییییییییی از اهنگ اذان بگیررررررر تا رنده کردن پیازو سیب زمینییییییییییییییتعجب و اهنگای دیگه سریع بلند میشی میرقصی

عشقت اینه بری روو تخت ما بازی کنی بپر بپر کنی خودتو پرت کنی بری زیر پتو جیغ بزنی تازه دست مارو میکشی بیاییم اونجا بیاری

تازگیا خودت میری لبه پنجره دستگیررو باز میکنی میایی پایین دوشو باز میکنی بعد دوباره میری بالابیرونو نگاه میکنی

نمیدونم چه علاقه یی داری هر چی روزمین باشه میخوری من با این حالم خدا شاهده همش جارو برقی میکشم ولی نمیدونم از کجا آشغال پیدا میکنی اگه خوردنی باشه میخوری اگه نه پرتش میکنی همونجایی که بود

به دکترو و مشاوره هم که رفته بودیم گفتیم گفتن عیبی نداره خودش میفهمه چی به چیه تازه اینجوری ضد میکروبم میشی از خود راضیسوسول بار نمیایی ماهم دیدیم دقیقاااااااااا شما فقط خوردنیارو میخوریزبان

تازیگیا هم هر چی میبینی میندازی تو ماشین لباسشویی حتی لباسایی که شستم درشم میبندی وثلا روشن کردی اگرم چیزی گم بشه یا تو ماشین لباسشوییه یا تو تخت خودت

فقطم دوست داری از مبل و تخت و دیوار بری بالا یا کلید برقو روشن خاموش کنی یا قاب عکس برداری رو دیوارا هم جای دستتت کاملااااااااااا مشهوده به در باز و بسته کردنم علاقه داری

وایییییییییی تازه دستت به دستگیره میرسه میری تو حموم سر توالت فرنگی یا در چاهو بر میداری ولی اینجا دیگه خیلییییییییییییییییییییییییییییییی دعوات میکنیم اخه این چه کاریه اه اهسبز کارمون شده دستو صورت شستن تو

بخاطره شما همه صندلیا رو خوابوندم که بالا نری بخوری زمین آخ

تازه خوب شد زیر انداز میندازم وایییییییییییییییییییییییی چند روز پیش سس سالادو بر داشته بودی ریختی زمینی بعد کاملا با دست مالیدیییییییییییییییی فکر کننننن خوب شد زیر انداز داشتیم وگرنه بیچاره بودیمنگران

کلا ادم خرابکاری هستی که به بابات رفتی ولی من کوچولو بودم اینجوری نبودم خدارکنه بارانم مثل من باشهمژه ولی جیغ جیغو کولی بودنت مثلللللللللل خودمه همه میگن آران مثل مرجان کولی بازی در میاره

عاشق میوه یی هلو انگور آلوووووو خیلی دوست داری وقتی از میز میری بالا به هیچ صراطی مستقیم نیستی که بیایی پایین من بهت الو نشون بدم یا انگورو هلو مثل فشنگگگگگگگ میایی پاینن بخوری نوش جونت عزیزکمممممممم

دیگه مخم هنگه چیزی یاد نمیاداگه یاد اومد بازم میگم

10 روز دیگم وقت واکسن 18 ماهگیته و دل تو دل من نیست ایشالا به خیر بگذره عزیزکمممممممم

ایشالا شنبه هم میرم دکتر چند روز دیگه هم میرم تو 30 هفته و 8 هفته ایشالا باقی میمونه منم دلم پر میکشه که زودتر بگذره همشم میگم ساماننننننننننن بیا بریم بقیه وسایلو بگیریم میگه چشم ولی یهو یه کاری پیش میاد به خودم بود الان همه چی تموم شده بودااااااااااااچشم

     

اینم عکس ماشینست البته عروسکاش تو عکس نیستن

خاله سارا بستنی گرفته بود نمیخواستم بدم خودت بخوری ولی با گریه ازم گرفتی خودت بخوری

یه نون کوچولو بستنی افتاده بود رو پات میخواستی به زور برداری از بس کوچیک بود تو دست نمیومدنیشخند

عکساهایی از خرابکاریا اقا اران

یه تیکه کیک دادم همه رو ریختی رو تختمون

این دیگه کلا مال خودت شده تیکه تیکه کردیش

اون روز بعد چند وقت حس کار داشتم اومدم کار کنم دیدم بلههههههههه جارو برقیو برداشتی گذاشتی زیر پات رفتی دم ظرفشوییییهیپنوتیزم

بخاطر تو جلوی ماشین لباسشویی صندلیارو تو هم میزارم تکونشون ندی که به ماشین ور بری خاموش کنی

رفتی رو تختت که همه عروسکارو بر داری پرت کنی بعدشم با کلید برق بازی کنیو بعدشم خودتو بندازی رو تختچشمک

با هزار بدبختی هم خوابببببببببببببببببب

اینجام اوردیمت بالا مثلا بترسی یه دقه بشینی دیدم نههههههههه هر هر میخندی خوشت اومده دیگه ما خودمو کم اوردیمخوشمزه

دوستت دارم عزیز تریییییییییییییییییییییییییییینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (63)

عمه ی آتنا
16 مهر 92 17:18
واییییی خدای من این پسر شیطونکه به معنای واقعییییییماشااله خدا کنه همیشه سرحال باشه اینجاش جالب بود که عشق میوه س واسش زودی میاد پیشتقربوووونش بازم روز کودک مبارک آران جووونم


مرسی عزیز دلممممم
اره دیگه به زور باید بیارممم پاییین
مرسییییییییی مهربونم
خاله کمیل و کیان
16 مهر 92 17:31
قربونت برم که انقد شیطونی چه پست کاملی کیف کردم.


خدانکنه عزیزمم
خاله کمیل و کیان
16 مهر 92 17:32
اپم
persian mom
16 مهر 92 17:34
روزت مبارک اران جونمممممممم
هدیه هات هم مبارکتت باشه
وورررووجکه خالهه..کارات چقدررر شیرینهههه باران بیاد دیگه سرش با نی نی گرمه.. بهش میگی نی نی تو دلته؟ 598


مرسی نازنین جونمممممممممم
اره گرمه ولی خفش نکنه خیلیههههههههههه
میگم ولی متوجه نمیشه بابا
مامان ارسطو
16 مهر 92 17:35
روز کودک مبارک شیطون بانمک
ارسطو هم همیشه بستنی قیفی رو از تهش شروع میکنه که تا تموم بشه گند بزنه به همه چی
عزیزم ببوسش
بی صبرانه منتظر اومدن باران جون وعکس العمل اران هستم



مرسی عزیزمممممم
اخییی چه بامزه
اره منم منتظرم بخدااااااا
مامان ساجده
16 مهر 92 17:46
روزت مبارك عزيزم


مرسی عزیز دلممم
الهام مامان یسنا
16 مهر 92 18:10
اگر کودک نبود ، نه پدر معنا داشت ، نه هیچ مادری بهشتی می شد .
روز کودک مبارک . . .
آران جونم روزت مبارک
چه کادوی قشنگی
ماشالله خرابکار شیطون بلا. قربونت برم جیگر خاله بستنی نوش جونت


قربونت الهام جون مرسییییی
منا(مامان کورش)
16 مهر 92 18:13
سلام اران جونم روز کودک بهت تبریک میگممممممممممممممممممممممم


مرسی عزیزممممممممممممممم
majede
16 مهر 92 18:38
روزت مبارک باشه شیطون بلای من...
روز تو هم مبارک باران نااااااااازم...
ایشالله صحیح و سالم بیای به دنیای ما عزیزدلمممممممم....
وای وای عکسای وروجکمو نگاه


مرسی ماجده جونممم
ممنونننننننننننننن
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
16 مهر 92 18:39
اران شیطون بلا عشق خاله روز ت مبارک عزیزم
اینم یه هدیه ناقابل به عزیز دل خاله

http://www.niniweblog.com/upl/iliyaboy/13812447178.jpg


ببخشید خوب نشد عکس دیگه ای نداشتم


قربونت زهرا جونممممممممممممم
مامان ماهان و ملیکا
16 مهر 92 18:53
روزت مبارک باشه آران جونم
خاله جون آخه تو چیکارت به ظرفشویی ا


مرسی فدات شممممم
رضوان مامان رادین
16 مهر 92 19:09
ماشاا... هزار ماشاا...به گل پسرررررر...روزت مبارک عزیزم


ممنون رضوان جوننننننن
مامان ارادخان
16 مهر 92 21:11
روزت مبارک کوچولوی شیطون
مرجان جون چشمت روشن که حسابی پسری شیطون شده کلا خصلت پسراس آرادخان هم هروقت میوه بهش بدم نمیخوره که هیچ لهش میکنه روی فرش و لباسش


ممنون سمیه جوننن
اره حسابیییییییییی
اخی عزیزمممممممممممم:
مريم مامان نيكان
16 مهر 92 21:21
كوچولوي عزيزم روزت مبارك انشالله كودكي شاد و زيبايي داشته باشي


مرسی مریم جون مهربونننننننن
مامان نیروانا
16 مهر 92 21:43
عزیزم چقدر شیطون شده آران.مرجان جون خدا بهت صبر بده.البته درکت می کنم چون نیروانا هم با کمک راه میره و جدیدا سر از همه جا در میاره.مواظب خدت و باران هم خیلی باش


مرسی الی جونم واقعا صبر بدهههه
قربونتت بوسسسس
مهسا مامان نفس
16 مهر 92 22:00
سلام مرجان عزیزم.الهههههی من فدای ارانی بشمممممممممم با این شیطنت هاش.وای مرجان دلم ضعف رفت براش شکمو بودنش که داداش خودمه اما داداش من تنبل بود همش یه جا میشستکشتی ما رو خب عکس های وسایل بارانو بذار.ارایشگاه رفتی ناناز شدی مبارک.واسه اران اسفند دود کن عزیزم.راستی وقت زایمانت کیه؟


سلام مهسا جونمممممممممم
خدانکنه عزیز دلممممم
قربونت ممنونننننن
بخدا میزارمم هنوز نگرفتم لباساروووووووو
چشم عزیزممم فدای توو
مامان آراد(خاطره)
16 مهر 92 22:54
خانومی خصوصی داری


نسرین مامان هلیا و دانیال
16 مهر 92 23:09
وااااااااااااااای عزیز شیطون بلا که شیطونیات هم شیرینه.ولی مرجان جون خدا بهمون صبرو حوصله ی بیشتر بده ایشالله با این پسملیها


مرسی عزیزممممممم
اره بخدااا صبر ایوببببب
مامان بنیتا
17 مهر 92 2:50
عززززیزم تو هم که خیلی شیطون بلا شدی.. مامانی درکت می کنم عزیزم چون منم از دست فوضولی های بنیتا دیگه موندم چی کار کنم به ثانیه نمی کشه همه کمدا و کابنیت ها رو می ریزه بیرون
ولی ایشالا تنشون سالم باشه این از همه مهم تره
روز کودک مبارککک آران خوشگلم و باران نازم


اره بخداا خیلی ووروجک شدن ماشالاااااااااااا
ایشالااااااا واقعااا
ممنون گلناز جونمممممم:*
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
17 مهر 92 8:26
کاش ،دنیا همیشه کودک بماند و کودکانه ترانه های عاشقانه اش را لالایی شبهای بی خوابمان کند.

کاش دنیا به زیبایی روزهای کودکی میشد!

کاش کودکان صمیمیتشان را همچون دوستیهای بی ریایشان فراگیر میکردند.

کاش دنیا سراسر کودکانه میشد و ما کودک.

اگر کودک نبود، نه پدر معنا داشت و نه هیچ مادری بهشتی می شد.

شکوفه بهاری مامان و باباها روز جهانیتون مبارک


ممنون عزیزمممممممم
مامان الینا جونی
17 مهر 92 8:50
سلام مرجان جوووون خدا قوت واسه یه همچین پسمل شیطونیییی وای خدای من عجب صبری داری واز خدا میخوام چند برابرش کنه بخدا
نمی دونی چقدر خندیدم واسه اون کنترل فلک زده این پسر چی میخواد از اون بیچاره دیگه خوبه خوردنی نیست



سلام عزیزم مرسیییییییییییی
دیگهچیکار کنیم جز صبورییییییییی
مامان یگانه و ریحانه
17 مهر 92 10:54
سلام عزیزم خوبین؟آران جون،خودت و باران کوچولو چطورین؟
روز کودک رو به آران عزیزم تبریک میگم از طرف من ببوس این خوشگل خاله رو
قربون شیطونیات برم من


سلام عزیز دلمم ممنونننننننننن
قربونت برممم لطف کردی
فاطمه
17 مهر 92 10:56
سلام...خدا براتون حفظش کنه..هزار ماشالا جیگریه برا خودش
یه سوال داشتم اگه دوست داشتین جواب بدین....فاصله سنی اران خان و باران کوچولو چن ماهه؟؟؟
آخه منم یه پسر 10.5 ماهه دارم و4 هفته باردارم....امیدوارم برا هر دومون راحت بگذره...


سلام عزیزممم مرسیییییی
این چه حرفیه عزیزم
1سال و 8 ماهه
به سلامتی ایشالاااا
http://zahraalijon26.persianblog.ir/
17 مهر 92 11:28
مرجاااااااااااااااااااااااان جووونم سلام
فدات شم مرسی
چشمات قشنگ میبینه
ای جوووووونم چه شلوووووووووووووووغه این پسر


دستقررررررجیغ هوووووووووووووووورا
همین الان دیدم این تغییر بزرگ رو
مرجان مامان آران و بارانای جوووووووووووووووووووووووووووونم عزیزم



سلام زهرا خانوم خوشگللللللللل
قربونتتتتت مرسییییییی
مریم (مامان روشا)
17 مهر 92 11:32
قربون شیطونیات عزیزم
روز مباررررررررررررررررررررک


ممنون مریم جوننننننن
مامان بردیا
17 مهر 92 11:48
کوچولوی دوست داشتنی روزت مبارک عزیزم
چه بلایی سر آشپزخونت آورده مرجان جون.واقعا خسته نباشی


مرسی خاله جوننننننننن
اره بخدا میبینیییییی
گـُ لـ ی
17 مهر 92 12:00
مامانی؛ تازه به اسمت دقت کردم ..
"مرجان مامان آران و باران"
ای جوووووووونم ..


قربونت گلی جونمممممممممم
صبا خاله ی آیسا
17 مهر 92 12:04
عزیزه دلم روز کوووووووووووووووووووودک مبااااااااااااااااالک ارانم


مرسی صبای خوبممممممممممممم
محبوبه مامان الینا
17 مهر 92 13:04
سلام مرجان عزیزم
روز کودک به کوچولوهات چه بیرونی چه درونی مبارک
مرجان نوشتنت رو خیلی دوست دارم خیلی راحت مینویسی خوشم میاد
آیکون سبیل منو کشتههههههههه خب دختر لااقل سبیلات رو بکن خودت تو خونه
خیلی باحال و هیجانی هستیخوشم میاد ازت


سلام عزیز دلممممممم
مرسی مهربونممممممم
لطف داری عزیزمممم
ههههههههه:d
باور کن حال نداشتممممم
قربونتتتتتتتتتتتتتتتتتتت من دوستتت دارممممممم
مامی امیرین
17 مهر 92 14:19
روزت مبارک آران جونی...
ووویییییییییییی ماشالا چه شیطون.من ÷سرام با اینکه 2 تا هستن تا حالا ازاین خسارتها بار نیاوردن..اصلا هیچ چیزم جمع نکردم..همه چی عین اولش...اونوقت مینالم از شیطونیهاشون.اینا فقط با اسباب بازی سرگرمن همین.به وسایل خونه اصلا کاری ندارن.
ماشالا شما هر روز با این وروجک خونه تکونی داری مرجان جون.
خداحفظش کنه و همیشه سلامت باشه.


مرسی عزیز دلممم
وای جدیییییییییییی خوشبحالتوننن بابا پسرای شما آرومی ازشون میریزههه
فدای توووووو سلامت باشیدد
مامان اهورا(شهرزاد)
17 مهر 92 14:27
خيييييلي بامزه بود مرجان كلي خنديدم چند تا عكس واقعا جالب بود يكي عكس كنترل كه كون فيكن شده واقعا يكي اينكه جارو برقي گذاشته زير پاش. ماشاله چقدر شيطون شده . روزش مبارك باشه عزيزم دلم . روز باراني هم مبارك باشه . بوووس


قربونت شهرزاد جونمم
میبینی توروخداااااااااا
قربونت برم ممنوننننننننن
persian mom
17 مهر 92 14:33
اره یکی از نظراتو خودمممم دیدماااااااااااااا بعدا دیدم نیس


چه میدونم والااااااااا
مامان آروین (الهه)
17 مهر 92 15:14
سلام به آران جیگری و باران گوگولی و مامان مرجان عزیز
قربون اون شیطنتات عزیزم


سلامممم عزیزممممم
خدانکنه فدات شممم
خاله ی آریسا
17 مهر 92 15:30
ای جونم جوجوی ناز نازی آخه اون تکه نون چیکار بهت داشت؟؟
روزت مبارک شیطوووووووووووووووون


کلا آران ریزه میزه هارو میبینه
ممنون خاله جونمممممممممممممم
خاله ی آریسا
17 مهر 92 15:32
وااااااای اون بدبخت کنترله
چیکار کردی آران
عاااشق بستنی خوردنت شدم.
بیچاره مامان مرجان اما خوشبحال مامان مرجان با وجود همچین فرشته هایی


قربونت عزیزم ممنوننننن
هیچی پدرشونو در آورده
لیلا جواهری
17 مهر 92 15:58
روزتون مبارک شیطونهای خاله قررررررررررررررررربونتون برم چه بیرونی چه درونی


ممنون لیلا جونممممممم
مامان مانلی
17 مهر 92 16:41
خیلی شیطون بلا شدی



مامان مانلی
17 مهر 92 16:41
روزت مبارک عزیزه خاله



مرسی خاله جونننن
مريم مامان آريا
17 مهر 92 16:55
جانم
روزت مبارک عشقم
ماشالله چه شيطونه
خدا کمکت کنه بتوني از پس شيطنت هاي اين وروجک بربياي
واي چه زود ميگذره همين ديروز خبر بارداريتونو شنيدم
انشالله هم باران جون صحيح و سلامت باشه هم شما به راحتي زايمان کنيد
بوس براي هردوتا وروجک


مرسی مریم جونممممممممم
اره بخدا ایشالااا کمک کنهه
ممنون از دعای خوبت عزیزمممممممممم
مامان رهام
17 مهر 92 16:57
سلام مرجان عزیزم خوبی فدات شم....خسته نباشی با شیطنتای این وروجک خوشگل...خیلی بهم انرژی میدی جدی میگم میبینم با یه فسقلی مث آران با وجود بارداریت هزارماشاله خیلی اکتیوی..مسافرت ..آرایشگاه.....آفرین..مهمونی و خلاصه اینا همه مال سن کمته البته منم شصت و دوی هستم ولی بازم خیلی کم انرژیم..بزرگ مرد کوچک روزت مبارک..کادوی خوشگلتم مبارک


سلام عزیز دلممم مرسی قربونت برمممممممم
ممنونننننننننن
اخیییییییی فدای تو عزیز دلم لطف داری
خوبه دیگه خودتم جوونی ماشالاا همسنه خواهرمی
مرسی ممنون از محبتتتتتتتتتتتتتت
مهسا مامان آیهان
17 مهر 92 17:07
وای من این شیطون بلا رو بخورم مبارکه مرجان جون


مرسی عزیز دلممممممممممم
مریـــم ( مــامـــان آریـــن )
17 مهر 92 20:27
روزت مبارک آران جووووونمممممممم


امیدوارم همیشه صحیح و سالم باشی و به شیطونیات ادامه بدی جیگرمممم




ممنون خاله جونممممممممممممم
سلامت باشی
مامان رخي(مامي رادوين)
17 مهر 92 20:39
روزت مبارك جيگرخالههههههه ❤👼ماشاله به شيطونيات عزيز دلم هواي مامان مرجيتو داشته باش مرد كوچولوي مامانتي


مرسی عزیز دلمممممممممممممممممم
نیر
18 مهر 92 1:21
روز کودک آران جونم و باران جونم مبارک
مامانش بذار بارانم بیاد اونوقت از شلوغیهای این خواهر و برادر سر به بیابون میزنی


مرسی عزیزممممم
اره والا دقیقااااااااا
خاله جونی
18 مهر 92 9:54
شیطون بلا روزت مبارک با تاخیر


ممنون خاله جونننننننننننن
جیران بخشنده
18 مهر 92 12:06
آران عزیز و قشنگم روز تو و باران جونم رو بهتون تبریک میگم قربونت بشم من آخه تو چه قدر وروجکی من عاشقتم


مرسی جیران جونمممممممممممم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
18 مهر 92 13:35
روزت مبارک شیطون بلای خاله


مرسی خاله جوننننننن
زهرا
18 مهر 92 13:35
وااااای عزیزم ماشاالله به انرژی ان شاالله همیشه شاد وسالم باشی آران جون.
مرجان جون مواظب خودت و بارانی باش وکار خونه رو ول کن همیشه هست.


مرسی عزیز دلمم قربونت برم سلامت باشییی
چشم عزیزمممممم
مامان اهورا
18 مهر 92 14:32
واااااااااااااااااااای قربون شیطونی هات بشه خاله!!!!!!!!!
روزت مبارک عزیز دلم.


خدانکنه خاله جون مرسییی
مامان بردیا شیطون
18 مهر 92 15:42
قربونت برم تو چه بلا شدی
ماشین خوشگلت مبارک باشه.....
اران جون تو که کار مامان رو 1000برابر کردی قربونت برم فردا ابجیت هم میاد دیگه مامان بیچاره نمیتونه نفس بکشه قربون شیطنتت برم با اون خنده خوشگلت
بلایی ها.....
ایشالا همیشه سالم باشه


خدانکنه خاله جونننننن
مرسی ممنونننننن
اره دیگه چه کار کنیمممممم
مرسی فدات شممم
مامانی درسا
19 مهر 92 2:22
خدا قوت مامانی ...... هزار ماشاالله انرژی گل پسر مثبت هزاره ..... عزیزمی تنت سالم باشه تا میتونی دلبری کن و شیطونی قرتی پسر


ممنون عزیز ذلممممممممممم سلامت باشی
زیباترین آغاز(حسنا)
19 مهر 92 10:41
با تاخیر فراوان : آران شیطـــــــــــــون و باران کوچولو روزتون مبارک!!


مرسی عزیزمممممممممممم
مامان آروین
19 مهر 92 13:14
ملوسک من پسر شیرین و دوست داشتنیه من روزت مبارک عزیزم
انشالله کودکیت پر باشه از سلامتی و شادی و خنده و بازی
ببخش که یه چند وقته پیشت نیومدم ولی امروز 2 تا پستی رو که ندیده بودم خوندم و از دیدن همممممممممممممممممه عکسهای خوشجلت کلی کیف کردم قربووووووووووووووون تو که برااااااااااااااااااااااااام خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عزیز و خاصی
دوست دارم پسر شیرینه من دوست دارم کلوچه عسلییییییییییییییه من



مرسی نسیم جون مهربونممممممممم قربونت برم ممنون از محبت و لطفت عزیز دلمممممممممممم
ماهم دوستتون داریممممممممممممممم
بوسسسسسسسسسسس:8
شقایق مامان آرشا
19 مهر 92 15:58
ای آران شیطون بلا
ایشالا باران جون به خودت می کشه اما خوب آران جون به عنوان برادر بزرگ راه و چها رو نشونش میده


مرسی قربونت برم ممنون
مامان كيان
19 مهر 92 19:56
عزيزم روزت مبارك ،ماشينت خيلي خوشگله مبارك باشه


مرسی خاله جونننننننن*
مامان امیرحسین و ارمیا
20 مهر 92 15:14
ههههههه از دست این آران اون لیوانها شکونده بود خندیدم کجا انداخته بود آخه


اره بخدا حسابی بلاشده
رها مامان راستین
20 مهر 92 17:34
فدای این گل پسر شیرین بشم با اون بستنی خوردنش . نوش جونت



خدانکنه عزیزمممم مرسی:
مامان آرشیدا کوچولو
22 مهر 92 0:48
مامانی 100 % ماشین لباش شویی ت قفل کودک داره بزن که دیگه از شز این صندلی ها راحت بشی


داره عزیزم میزنم ولی خاموش روشنش با قفل کودک نیست
مامانی هدیه
22 مهر 92 19:53
عزیزممممممممممم
ایشالا همه چیز به خوبی و خوشی بگذره واکسن اران جونم اذیت نکنه


مرسی عزیزممم
پرهام ومامانش
22 مهر 92 22:35
فقط برای اران عسیسسسسسسسسسسسسسم


مامان سام
23 مهر 92 3:03
پس شماهم گلدتگی هستین خواهر
منم راضیم از سایتشون خیلیییی
مبارکه آران جون باشه



»رسی عزیزم
مهسا مامان نفس
26 مهر 92 2:13
مرجان جون خوبی عزیزم؟


قربونت مهسا جونممممممممممم