♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

چند تا مورد جالب / یه عذر خواهی از دوستای خوبم

1392/7/21 17:20
1,382 بازدید
اشتراک گذاری

سلامم عزیز دلممممممممم قربونت برم آران خوشگل گوگول مگولی شیطونم

سلام باران جونم عسلک شیرین عسل مامان

اول از همه بگم حالم خیلی بده و احتمالا کمتر بیام آپ کنمو و به دوستای خوبم نتونم سر بزنم پیشاپیش از دوستای مهربونممممممممممم که همیشه به ما لطف دارن معذرت خواهی میکنم اگه نمیتونم بیام پیشتون

 و بعدش اینکه چند وقت بود یه موردای جالب توی اسما و فصلامون دیدم گفتم بیام بنویسم اینجا بمونه لبخند

برات از حال و روز خودم بگم که واقعااااااااااا واقعاااااااااااااا بده بده بدههههههه هر چی بگم کم گفتم حالت تهوع اومده سراغم دوباره جفتم به شدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت پایینه و دردای خیلی خیلی خیلی بدی دارم کارم شده گریه یه روز رگ سیاتیک کمرم سمت چپم میگریه یه روز سمت راستم یه روز رون پای راستم یه روز چپم

دل دردامم که نگوووووووووو سر به فلک کشیده این 1.2 ماه باقی مونده خیلی برام سخت میگذره و دارم جون میکنمگریه از اون ورم سر تو حامله بودم این دردا ماه اخر اومده بود و همش استراحت میکردم ولی سر باران جون از 6 ماهگی کم کم نمایان شد تا الان که دیگه افسوس بریدممممممممممممممممممممممممممممم دیگه تازه صبحا از شدت درد میخوام بمیرم ولی تو گرسنه میشی بیدار میشی اونم صبح زود منم مجبورم بیدار شم دیگه عشقمنگران

هیچی دیگه فقط دلم میخواد این روزا بگذره خسته شدم خیلی خیلی خسته حالم بده داغونم تو هم همش دست منو میکشی باهات بازی کنم ولی خیلی سختمه فدای تو بشم ببخش منو جبران میکنم گل پسر نازم

حالا میرسیم به خودمو

سر اسمامون که همش هم قافیه هستش

سامان  مرجان   آران   باران  همشون اخرشون آن داره

بعد اینکه ما 4 تا فصلو داریم

یعنی آران فرودین  فصل بهار

خودم شهریورم فصل تابستان

باران آذر فصل پاییز

سامانم اسفند فصل زمستان

تو 2 تا چیز آرانم تکهچشمکمژه

آران اول  فصله یعنی بهاره /ولی من و باران و سامان اخر هر فصلیم

سامان و باران و من 3 تایی متولد  اوایل ماه هستیم /ولی آران اخر ماهه

من و آران نیمه اولی هستیم  باران و سامان نیمه دومی

همین دیگهنیشخند یه روز داشتیم با خاله سمیرا حرف میزدیم اینارو یهو یاد آوری کرد برام جالب بود گفتم بیام بگم بدونی چون احتمالا بعدن خودت حواست نیست به اینا فکر کنی خجالت

دوستتت دارم دردونه منننننننننننن ببخش کم توجهی های منو پسرم عاشقتمممممممممم

راستی این عکسم یکی از دوستای ویلاگیمون زهرا جون مامان ایلیا خوشگلم برای روز کودک درست کرد برامون مرسی عزیزممممممممممممممممممممممم

تازه یه چیز دیگه با این حال روز بد من دوباره جیغای شبانت اضافه شده و کلافه هستی که صد در صد دوباره با مشکل بد و غول دندن مواجه هستیم استرسخدا کمک کنهههههههههههههههههههههه

دوستای خوبم برام دعا کنید این اخریا اتفاقی نیوفته به زودی برام بگذرهماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (77)

شقایق مامان آرشا
19 مهر 92 15:49
ایشلا خیلی زود و به سلامتی باران جون رو هم بغل می گیریی.
خیلی این تشابه هاا قشنگ بود


مرسی شقایق جونمممم ممنون
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبدم )
19 مهر 92 15:53
آخه الهی قربونت برم من مرجان جووووووووووووووووووووون که داری این همه دردو تحمل میکنی انشالا که به زودی و به خیر و خوشی تمام میشه گلم


خدانکنه مینا جونممممم
مرسی عزیزمممم
عمه ِ آتنا
19 مهر 92 16:11
عزیزدلم خدا صبرتو بیشتر کنه میشناسمت خیلی مامان صبوری هستی ولی دعا میکنم خدا این دو ماهه آخر و بعد از به دنیا اومدن باران جونو که تازه حس حسادت های آران شروع میشه! رو واست آسون کنه ولی کمکی خیلی داری راحت میگذره


مرسی قربونت برممم
اره دیگه دقیقااااااا حسادت میکنه
سمیرا مامان پرنیان
19 مهر 92 16:21
روز کودک مبالکه گلپسرعزیز دلم سعی کن استراحت کنی و سنگینی برنداری مخصوصا ارانو بغل نکنانشاالله که چیزی نمیشه و دخملی سالم بدنیا میاد


مرسی سمیرا جوننن
قربونت ممنون
زهرا مامان ارتا
19 مهر 92 19:04
چه نکات جالبی رو سمیرا جون یاداوری کردن راستی مرجان جون منم حال روحیم خیلی بده هی دعا میکنم این دوران سریعتر سپری بشه اما همه میگن بازم این دوران بهتره بچه بدنیا بیاد سختر هم میشه حالا من موندم و این همه فکر ایشالاه همیشه شاد باشید


اخی عزیزمم ایشالا شما هم بهتر بشیی
مرسی از دعات عزیزمممم
مامان كيان
19 مهر 92 20:07
مرجان جان حتما برات دعا ميكنم ، نگران نباش انشاالله روزهاي آخر به خوبي و خوشي تموم ميشه خيلي مواظب خودت و باران خوشگل باش


مرسی عزیزمممم لطف داری*
زری مامان مهدیار
19 مهر 92 21:57
ایشالا این چند وقته هم به سلامتی طی کنی و دختر نازت بیاد بغلت


قربونت برم زری جونممممم
مامان ندا
19 مهر 92 22:01
ارن عزیزم باران گوگولی خاله روزتون مبارک


مرسی خاله جونمممممممممم
مامان ندا
19 مهر 92 22:04
الهی چقدر زجر کشیدی تو با این بارداریت
انشالا باران جون سالم و سلامت به دنیا بیاد شما هم یه نفسی تازه کنی


قربونتتتتتت سلامت باشیییی
زهرا
19 مهر 92 22:28
سلام مرجان جون چه جالب!!!
عزیزم بخدا برات ناراحت شدم.برات دعا میکنم آران جون آروم تر بشه وحالت بهتر بشه تا ان شاالله تموم بشه بسلامتی زایمان کنی.همیشه بفکرتم عزیزم.


سلام زهرا جونممم
مرسی فدات شمممم
سلامت باشییییییییی قربونت برمم
مامان کیاناو هانا
19 مهر 92 22:34
سلام مرجان عزیز:با اینکه تفاوت سنی کیانا وهانا 5.5 سال ونیمه من بعضی وقتها خسته می شم کم می یارم برات دعا می کنم که این روزها با درد کمتر برات سپری بشه و به زودی باران کوچولو بیاد بغلت...


سلام عزیزمممم
اخیی خدا حفظشون کنه
مرسی ممنو لطف داریییییییی
مامان نیروانا
19 مهر 92 22:55
عزیزم از اینکه روزهای سختی رو داری می گذرونی خیلی ناراحتم و الان کاملا درکت می کنم.از ته دل برات از خدا می خوام بهت صبر بده تا این روزها با بغل کردن باران فراموش بشه.مواطب خدت و آران و باران باش.


مرسی الی جونم قربونت برم
تو هم مواظب خودت باش دوستمممم
خاله کمیل و کیان
20 مهر 92 0:03
ایشالله بهتر بشی عزیزم .واااااااااااای خیلی جالب بود چه دقتی کلی کیف کردم


مرسی خاله مهربونننننننننن
ساره
20 مهر 92 0:07
سلام عزیزم.معلومه حسابی شرایط سختی داری...خدا کنه هر چه زودتر بگذره و دخملیه خوشمزت بیاد توی بغلت .واقعاً حقه که میگن بهشت زیر پای مادراست .مواظب خودت باش عزیز.


سلام عزیزمم
ممنون مرسی
والا فعلا برای ما به قسمت جهنمش خورده
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
20 مهر 92 4:18
سلام مرجان جون الهی فدات شم چقدر سختی میکشی خیلی نگرانتم عزیزم به نظرم بهتره از کسی کمک بخوای این 2 ماهی که مونده رو بیشتر استراحت کن اگه نظر من و بخوای و دخالت ندونی بهتره یه پرستار بگیری تا بیشتر کارای اران جون و تو نبود باباش انجام بده برات مثل غذا و بازی و پوشک تا بتونی بیشتر استراحت کنی نازنینم باید بیشتر به فکر سلامتی خودت و باران کوچولوی نازنین باش اخه بچه ها تو این سن صد بار به ادم بشین پاشو میدن و تو شرایط شما خیلی سخته

امیدوارم روزهای اخر بارداریت برات به سرعت بگذره و از خدا میخوام کمکت کنه که حداقل دردات کم شه
میبخشید قصد دخالت نداشتم چون برام عزیزی گفتم



سلام زهرا جوننن خدانکنه عزیزممم
اره کمک هست ولی خوب همیشه که نیست
ممنون از محبتتت عزیز دلممم
قربونت مرسی از نظر خوب و قشنگت
مامان اهورا(شهرزاد)
20 مهر 92 8:58
آخي عزيزم چه روزاي سختي رو ميگذروني خدا بهت كمك كنه انشاله زودتر خوب شي و اين روزاي سخت تموم شن. به چيزاي جالبي اشاره كرده بودي مرجان .


مرسی شهرزاد جونمممممممم
مهسا مامان نفس
20 مهر 92 12:32
سلام مرجان جونمبمیرم که اینقدر درد داری عزیزم.زیاد نشین پای نت.اصلا هم به من سر نزن تا بعد از تولد باران.ایشالا هیچ اتفاقی نمی افته و به وقتتش و راحت زایمان میکنی عزیزم.جالب بود این ماها و فصل های تولد.تو خییییلی مامان خوبی هستی عزیزم


سلام مهسا جوننننننم
خدانکنه عزیزممممم
قربونتت ایشالااا
مرسی مهربونمم
پگاه مامان آرتین
20 مهر 92 13:12
عزیزم چشم به هم بذاری تموم شده وباران گلی توبغلته
مرجان جون اگه کمکی ازدستم بر میاد بگو اگه نگی مدیونیا.
آران جونمو ببوس ومواظب خودت و باران جونم باش


مرسی پگاه جون مهربونممممممممم فدای تووووو
:
بهاره مامان ونداد
20 مهر 92 14:03
روزت مبارک اران جونم
اره عزیزم خیلی تصادف جالبی بود که همتون تموم فصل های سال رو تصرف کردید
اسماتون هم خیلی به هم میاد
امیدوارم زایمان به موقعی داشته باشی مرجان جون


مرسی بهاره جونممم
قربونت برممممم
جیران بخشنده
20 مهر 92 14:55
عزییییزم روزت مبااارک خاله جون ایشالا بدنیا میاد راحت میشی ولی بازم دلت واسه این دوران تنگ میشه


مرسی جیران جونن
نه برای سخته دلم تنگ نمیشه بخدا
مامان احسان
20 مهر 92 15:07
عززززیزم میگذره این روزها هم نگران نباش و توکل کن به خدا ماهم برات دعا میکنیم میبوسمتون


فدای تو عزیزمممممممممممم مرسی
مامان امیرحسین و ارمیا
20 مهر 92 15:12
آخی ایشالا این ماههای آخری هم به سلامتی سپری بشه و با بغل گرفتن باران جون همه اینا از یادت میره.هر کدوم تو یه فصل بودین جالب بود


قربونت برم ممنوننننننننن
مامان ابسا
20 مهر 92 15:23
انشالاه که به سلامتی فارغ بشی مرجان جون ....
مواظب خودت باش سرما نخوری....
من سرما خوردم .زایمانم خیلی بد بود تنگی نفس گرفته بودم


ممنون عزیزممممممممم
ای وای چه سختتتتتتتتت
majede
20 مهر 92 16:42
الهی بمیرم عزیزم...اخه چرا دردای تو تموم نمیشه
کلییییییییییییییی برات دعا میکنم که دردات تموم شه و حالت خوب شه...ایشالله این دو ماهم به خیر و خوشی میگذره و بارانی میاد تو بغلت دوست خوبممممم....
ایشالله که مشکلی پیش نمیاد...
اون نکاتی هم که گفتی...خیلی جالب بود


خدانکنه ماجده جونم
مرسی عزیزممممم
فدای تووووووووو
مامان رادین
20 مهر 92 17:28
سلام عزیزم
نمیدونم چی بگم
میدونم چی میکشی
هم دلم برای خودت میسوزه هم برای اون دوتا جیگری
میدونم گفتن این حرفها بی فایده است
همون که خودت گفتی ، فکر کنم دعا کنیم بهترین کار باشه
خدای مهربون هم تو دلی مامان رو به سلامت به دنیا بیار
هم رانی رو به راحتی بیرون بیار
هم مامانی رو کمک کن تا این چند ماه هم با آرامش سپری کنه
ایشالا


سلام عزیزممم
ممنون مرسیییییییی
فدای تو لطف داری عزیزمممم
persian mom
20 مهر 92 19:05
مرجان عزیزم ایشاللله این دورانم زودی میگذره و باران جون میاد بغلتتتت و این روزارو یادت میره
ارمیا هم داره دندون درمیاره 2 شبه نخوابیدمممم همش میگم وای بمیرم واسه مرجان
راستی ماهی که باران دنیا میاد فصلللل بارونه که بهن اسمششش میادد اینم هستاااا من کشفیدم


سلام نازنین جونممم
ای واییییی دندونننن
اره گفتیااااااااا افرینننن
شادي مامان آرين
20 مهر 92 19:53
مرجان عزيزم سلام
خيلي ممنون كه با اين حالت وقت ميذاري به وبلاگمون سر ميزني
عزيزم منم حاملگي خيلي سختي داشتم وكلمه كلمه ي حرفاتو با تمام وجود درك مي كنم و از صميم قلب برات دعا ميكنم دردات كمتر شه
خدا گل پسرمونم حفظ كنه انشالله
مواظب خودتون باشين


سلام عزیزممم
این چه حرفیه
اخیی پس برای شمام سخت بود
ممنون عزیزم
هلیا
20 مهر 92 22:07
سلام عزیزمممممم
آخی ... امیدوارم حالت زوده زود خوب بشه و باران جونم بدنیا بیاد تا راحت بشی ازین همه درد هرچند همه میگن همین دردا هم واسه مامانا شیرینه نمیدونم والا

بهرحال امیدوارم به روزای سابق برگردی و آران جونم همون پسر آروم بی جیغ بشه
دلم براتون تنگ میشه


سلام هلیا جونمممم
قربونت مرسی عزیزم
نه این واسه من شیرین نیست
قربونت بره ماهم دلتنگتون میشیم
مامان امیر رضا
20 مهر 92 23:47
سلام
چه جالب
خوبه اگه ادامه بدین چیزای جالبتر هم پیدا میکنین
خوشبحال آران و بارانی که مامان مهربونی داره. وبلاگتون عالیه


سلام عزیزمم ممنون لطف دارییی
شادی
21 مهر 92 2:28
عزیزم بعضی از پست هاتو خوندم
واقعا خیلی مامان پر انرژی و باحالی هستی
امیدوارم خونواده قشنگتون همیشه خوشبخت و شاد باشن



مرسی شادی جون مهربوننننننننن
مامان بنیتا
21 مهر 92 2:45
آخی مرجان جونم خیلی برات ناراحت شدم عزیزم...خدا ایشالا بهت کمک کنه تا این یکی دوماه باقی مونده رو هم به سلامتی پشت سر بذاری
چه موارد جالبی ...امیدوارم فصل مشترک همه اعضای خانواده خوشبختتون سلامتی و سعادت باشه دوستم


فدات شم عزیزم سلامت باشییی
ممنون از دعای قشنگت
عالمه مامان امیرحسین
21 مهر 92 11:38
سلام مرجان جان بیشتر مراقب خودت باش این روزها هم انشاالله به سلامتی میگذره


سلام عزیز دلم مرسی ایشالا*
مامان ساجده
21 مهر 92 12:16
مرجان جون امیدوارم این دو ماهم به سرعت بگذره و راحت بشی
مراقب خودت و آران و بارن جونم باش عزیزم


ممنون عزیز دلممممممم
ایشالاااا
زهرا
21 مهر 92 12:58
سلام عکس ادیت شده گل پسرتونو تو گالری دیدین؟؟



نه عزیزم الان میاممممممممم
مهناز
21 مهر 92 16:42
انشااله باران کوچولو رو میبینی همش یادت میره سختی ها .دوست داشتی تنبادل لینک کنیم


مرسی عزیزم
لینکتون کردم
مامان بنيتا
21 مهر 92 17:09
سلام مرجان جون خوبي عزيزم
ببخشيد دير اومدم آخه سه تاييمون مريض شديم مواظب خودت باش عزيزم كاملا دركت ميكنم ايشالا اين ماه اخر هم به سلامتي تموم ميشه
واي كه من عاشق آهنگ اسماتونم اميدوارم چهارتايي در كنار هم روزاي خوشي داشته باشين


سلام عزیز دلمممم
مرسی قربونت برم لطف کردی اومدی
ایشالا شماهم زودتر بهتر بشین
قربونت عزیزمممممممممممممم
خاله کمیل و کیان
21 مهر 92 23:21
اپم خانومی
مامان آریام
21 مهر 92 23:48
مامانی ایشاالله این روزها برات به راحتی بگذره و کمتر اذیت بشی قربون اون آران خوردنیم بشم من واقعا چقدر جالب بود


مرسی عزیز دلمممممم ممنونننن
صبا خاله ی آیسا
22 مهر 92 0:35
ایشاالله خیلی زود میگذره
چ عکس زیبایی


مرسی عزیزممممم:
عاطفه
22 مهر 92 1:57
سلام عزیزم
چه کوچولوی خوشگل و بانمکی دارین
و بیشتر خودتون که با حاملگی اینقد ناز و خوشگل هستی
انشالا خیلی زود دردها تموم بشه و کوچولو بیاد


سلام عزیز دلمم
ممنون لطف داری
فدای تووووووو
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
22 مهر 92 9:26
عکس عشقولانه مادر و پسر رو ببین خیلی قشنگه مرجان جون تابلو اینجا بارداری اینجور نیست خواهر جون
چه محاسبه هایی کردی ها من خودم هم یه وقتایی همچین فکرایی به سرم میزنه
انشالله که به صحت و سلامت زایمان کنی عزیزم و هر چی زودتر باران ناز و کوچولو به جمعتون اضافه بشه الهی آمین


مرسی قربونت برمممممم
اا جدی نمیدونممممممم
اره اخه جالب بوددددد
مرسی فداتشم سلامت باشیییییییییی
مامانی امیر صادق
22 مهر 92 9:46
ایشالله این روزهای آخر بارداری به سلامتی و خوشی تموم شه و دخملی گلتو بغل کنی همه این دردها رو فراموش میکنید



ممنون عزیز دلممممممممممم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
22 مهر 92 10:38
عزیزم به فکرتم مواظب خودت باش همیشه برات دعا میکنم


مرسی زهرا جون خوبممممممممممممممممم
مريم مامان نيكان
22 مهر 92 10:45
سلام اميدوارم زود زود اين سختيها تموم بشه و جاشو به به شيريني هاي زندگيتون بده عزيزم چه تحليل هاي زيبايي كرديد خيلي جالب بودولي خداييش خيلي باسليقه ايد از اسمهاي انتخابيتون مشخصه


مرسی مریم جون مهربونممممممممم
فدای تو لطف داری عزیزممممممممممم
رضوان مامان رادین
22 مهر 92 11:24
گلم خیلی مواظب خودت باش...الهیییی...ناراحت شدم چقدر داری اذیت میشی....مامان دو تا وروجک شدن این دردسرها را هم داره دیگه


مرسی رضوان جونمممم
اره دیگه واقعاااااااا
مامان یگانه و ریحانه
22 مهر 92 11:59
سلام مرجان جون خوبین؟
عزیزم واقعا خیلی سخته ان شالله که این مدت باقی مونده و هرچه زودتر به سلامتی پشت سر بزاری و زودی باران جون رو تو بغلت بگیری و همه سختی ها رو فراموش میکنی و روزهای خوبی در انتظارتونه
آران جون رو هم از طرف من ببوس

ما هم بروزیم


سلام عزیزم مرسی ممنوننننن
قربونت برم ایشالااااا
سلامت باشی فدای توو
چشم حتما میامم
گـُ لـ ی
22 مهر 92 12:31
ایشاالله که هیچ مشکلی پیش نمیاد و باران جون صحیح و سالم میاد ..
نمیخوای یکیو بیاری کمکت مرجان ؟!
مواظبِ خودت باش ..
اون توضیحات راجع به اسم و فصل و اینا هم خیلی جالب بودن ..


مرسی گلی جونمممم
مامانم هست
ولی خوب پرستارم دنبالشم سنشون کمه
فدای تو عزیزم
مامان آویسا
22 مهر 92 13:38
عزیزم صبر داشته باش چیزی نمونده! می دونم خیلی سخته امابی خود نیست که بهشت زیر پای مادرانه



بله دیگه واقعاااااااااا عزیزمم
شیما مامان درینا
22 مهر 92 13:57
ایشالا باران جونم به سلامتی به دنیا میاد و یه کوچولو دیگه صبر کنی همه این روزای خسته کنننده و سخت جاشو به یه دنیا لذت به خاطر دو تا فرشته میده
چه موارد جالبی دارین منم به این چیزا فکر میکنم خیلی بامزه بود امیدوارم همیشه سلامت باشین


مرسی شیما جونممممممممم سلامت باشی عزیزمممم
مرسی دوست خوبممممم
نازی
22 مهر 92 15:46
سلام مامان نمونه

در حد یه پیشنهاد این یکی دوماه آخر رو یه پرستار بگیر هم مراقب آران باشه و سرشو گرم کنه تا تو بتونی استراحت کنی و هم کارهای خونه رو بکنه
مواظب خودت باش عزیزم که باران خوشگلمون هم سر موقع به دنیا بیاد


سلام عزیزمم
مرسییییییی
اره خوبه ولی اران همش بیرونو بازی میخواد
بعد چند تایی که پیدا کردم سنشون کم بود
فدای تو عزیزززم
مامان بردیا شیطون
22 مهر 92 16:51
چه جالب بود مرجان جون

ایشالا به زودی همه این سختی ها تموم میشه.....
و باران جون رو وقتی بغل کردی همه چی یادت میره......
دوستت دارم

تقدیم به شما

_____♥█████████████♥___♥███████████♥
___♥█████████████████♥████♥________♥████♥
__♥████████████████████████♥___________♥███♥
_♥███████████████████████████♥__________♥███♥
♥████████████████████████████████♥_____♥███♥
♥█████████████████████████████████♥___♥███♥
♥██████████████████████████████████♥_♥███♥
_♥██████████████████████████████████████♥
__♥████████████████████████████████████♥
____♥████████████████████████████████♥
______♥████████████████████████████♥
_________♥███████████████████████♥
____________♥██████████████████♥
______________♥█████████████♥
_________________♥████████♥
___________________♥████♥
____________________♥██♥




ممنون عزیز دلمممممممممممممم
الهام مامان یسنا
22 مهر 92 17:52
انشالله این روزهای سخت زود زود بگذره و تموم بشه و باران خانومی خوشگل به دنیا بیاد.
مواظب خودت باش مرجان جون. خیلی خودت رو خسته نکن.



مرسی الهام جون مهربونممممممممم
مامانی هدیه
22 مهر 92 19:55
الهی چقدر سخت شده براتون ایشالا به سلامتی فارق بشی عزیزم


قربونت برم ممنونننننن
میرزا کوچک خان
22 مهر 92 22:28
انشاالله بزودی فارغ میشی. خدا مواظب تو و نی نی گوگولیات هست!

چقد عکستونم قشنگه!




فدای تو عزیزممممممممممم
پرهام ومامانش
22 مهر 92 22:34
این نیز بگذرددددددددددددددد
همیشه سلامت باشین


مرسی عزیزممممم
سمانه مامان ستایش
23 مهر 92 3:41
چه روزای سختی رو میگذرونی مرجان جونامیدوارم این هفته های آخر هم به سلامتی بگذرونی،به سلامتی هم زایمان کنی و باران جونو تو بغل بگیری و این سختی ها و دردا رو فراموش کنی عزیزم
عکس اولی همم خیلی قشنگه
اون تشابه ها و تاریخ ها هم خیییلی جالبهمخصوصا اسماتون
مواظب خودت باش عزیزم


فدات شم عزیزمم سلامت باشیییییی
مرسی قربونت برممم
مامان ماهان
23 مهر 92 8:57
راستی عزیزم خواستم بگم واکسن آران جونو زدی؟


نه دوشنبه عزیزم میزنم
آزاده مامان کوروش
23 مهر 92 9:25
سلام مامان مهربون
امیدوارم حالتون خوب باشه
موظب خودتان و نی نی ها باشید

چشم به هم بزنید این روزها می گذره و یه نی نی خوشگل خستگی و درد رو از یادتون می بره


سلام عزیزممم
ممنون مهربونمم
قربونت ایشالااااااا
خاله ی آریسا
23 مهر 92 10:15
عزیزم خیلی داره سخت میگذره اما ایشالله به خوشی تموم میشه و ما باران جونمونو شما رو شاد و سرحال میبینیم مرجان جون.
واقعاً اسماتون به هم میاد و خیلی جالب بود


مرسی عزیز دلممممممم ایشالااا
فدای تو
مامان ترنم
23 مهر 92 18:08



خاله کمیل و کیان
23 مهر 92 19:42
عیدتون مبارک .اپم
نسیم
23 مهر 92 20:15
مرجان عزیزم ایشالله باقیه راه هم به سلامتی بگذرونی و باران جونم صحیح و سالم بیاد بغلت و همه دردات فراموش بشهآران خوشگلمو از طرف من بوس کن


مرسی نسیم جونممممممممممم فدای توو
پرهام ومامانش
23 مهر 92 22:24
زندگی‌تان به زیبایی گلستان ابراهیم و پاكی چشمه زمزم

مبارک باد عید قربان، نماد بزرگترین جشن رهایى انسان از وسوسه هاى ابلیس


مرسی مهربونممم
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
23 مهر 92 23:51
عید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم

سلامی بکنیم ، نام شما در اندیشه و مهرتان در قلب ماست . . .

عید قربان بر شما مبارک


مرسی عزیزم همچنین
جیران بخشنده
24 مهر 92 7:09



مامان سمانه
24 مهر 92 11:28
این روزا میگذره و خوشبختانه آدم فقط شیرینیاش یادش میمونه!!


دقیقاا عزیزمم
♥ نیم وجبی ♥
24 مهر 92 13:22
سلام مرجان جونم،،خوبی عزیزم؟؟؟ فسقلیهای من خوبن؟؟
ایشالا زودی باران جونی میاد و یکم سختیهات کمتر میشه
ببوس آران عزیز دلمو


سلام نیکو جون
ممنون عزیزممممممم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
24 مهر 92 18:13
عید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم

سلامی بکنیم ، نام شما در اندیشه و مهرتان در قلب ماست . . .

عید قربان بر شما مبارک



مرسی زهرای مهربونممممممممم
مامان سونیا
24 مهر 92 18:27
ز اسماعیل جان تا نگذری مانند ابراهیم
به کعبه رفتنت تنها نماید شاد شیطان را
کسی کو روز قربان، غیر خود را می کند قربان
نفهمیده است هرگز معنی و مفهوم قربان را .
عید قربان مبارک


ممنون عزیزممم همچنینننننن
مامان سونیا
24 مهر 92 18:30
چه جالب بود به چیزای قشنگی فکر کردید منم به این چیزا زیاد فکر میکنم
مثلا اسم باران رو من فکر میکردم خودتون عمدا باران انتخاب کردید تا هر چهارتاییتون اخر اسمتون آن داشته باشه


مرسی عزیزمممم
اره دیگه از قصد اتخاب کردیم چون بهم میومد واقعااا
مامان رهام
24 مهر 92 22:13
سلام مرجان عزیزم الهی بگردم می دونم چقد سخت میگذره ان شاله به سلامتی این ماه آخرم سپری میشه


قربونت مونا جونم ممنوننننننن
محبوبه مامان الینا
25 مهر 92 8:34
مرجان عزیزم از ته دل برات دعا میکنم که زودتر این روزهای سخت تموم شه و باران خوشگل رو در آغوش بگیری و آران جون هم مامانشو سالم و سرحال ببینه


فدات شم محبوبه جون مهربونمممممممممممممممم
مامان بردیا
25 مهر 92 10:10
خیییییلی سخته درکت میکنم مرجان جون. انشاا... به دیدن روی ماه و لبخند دلنشینش همه دردات التیام پیدا میکنه مامان مهربون


فدای تو عزیزمم ایشالاااااااا
مامان آنیسا
25 مهر 92 16:21
عزیزم!معلومه خیلی سخته !ایشالا به سلامتی و خوشی همه اینها تموم میشه ببوس آران عزیزم رو مرجان جون خیلی قافیه اسم هاتون جالبه !


مرسی عزیز دلممم ممنونننننننن
مامان اهورا
29 مهر 92 10:17
آخی جونم!!!چه جالب!!!آفرین به تو و خاله سمیرا که اینقدر دقت دارین به همه چیز.


مرسی عزیزمممممم
.
3 آبان 92 0:06
عزییییییییییییزم مبارکتون باشه همه چیزهای جدیید و لحظات شاد
راااستی دوستم شنیدم که عروسک باربی برا دختربچه ها اصلامناسب نیست.البته رو حرف من حساب نکن ولی حتما یه سزچ کن مامانی مهربون که سهوا باران عزییییز اذیت نباشه
خصوصی هم داری


مرسی عزیزم چشم حتمااا
قربونت