♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

ورودت به 19 ماه زندگیت مبارک عزیز مامان

1392/7/26 11:59
939 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربونت برمممم شیرینی زندگیم پسر خوشگل من با 1 روز تاخیر 19 ماهگیت مبارک عزیزم

دیروز 25مهر  18 ماهت کامل شد و رفتی تو 19 ماهگی عزیزدلمممممممم

سلام باران خوشگل مامانیییییی فدای تو دختر شیطون نازم بشم که چیزی به دیدارمون نمونده

از اونجاییییییی که خدارو شکررررررررررررررررررررررررررررررررررررر من اصلانمیتونم مدت زیادی دپرسو افسرده بمونمممممممممم دوباره عزممو جزم کردم که فعالو شیطونو شلوغ بشم گفتم اینا همشونو میگذره خودمو جمع کنمممممممممچشمک که حس بی حالیو غصه ندارم و چیزی دیگه نمونده به زایمانم وبا اینکه خیلی خوب نشدم ولی باز خداروشکر خیلی بهتر شدم بزنم به تختههههه و به این ترتیب فعالیتم شروع شددددددددد

یه چند روزی نبودیمو رفته بودیم خونه خاله سمیرا که کمکش کنیم برای سیسمونیشو که هم خریدای امیر سام جونو بکنیم هم خریدای باقی مانده عروسک نازمممم و لباس و خورده ریز برای آران خودممممقلب

امروز بلاخره مامانم و بابا جونم از شمال دل کندنو اومدن تهران تا دیگه برای زایمان خاله خودشو آماده کنه ایشالاااااااا 16 آبان امیر سام عزیز دلمممو میبینیم اگه خدا بخواد

و تقریبا 24 روز دیگشم باران جونم میاد البته اگه دکتر زودتر نندازه

شنبه هم رفتم دکتر برای چکاب ماهیانم که خدارو شکرررررررررررر همه چیز عالی بود باران جون 31 هفته و 1 روزش بود و همه چیز مرتب عکس خوشگلشم دیدمو دلم ضعففففففففف رفت

ولی از دردام به دکترو گفتم معاینم کردو که گفت سیاتیک نیستو درد دیسکه چون خیلی فشار روته و سنگینه از اون ورم قبلا آرانو بغل میکردم الانم که باردارم رو هم اومده و اینجوری شدهقهر

و دیگه اینکه خریدای باران جونم تموم شد هورااااااااااااااااااادلقک البته چند تا کوچولو مونده که چیز خاصی نیست ولی اصل کاریا تموم شدو من خیالم راحتتتتتتتتتتتتتلبخند

از همه مهمترررررررر واکسنته آران جونم که دوشنبه بابایی خونست و میریم میزنیم مامانیم گفت من میام پیشت و کمکت میکنم منم که دیگه حسابی میترسم از این واکسن 18 ماهگیاسترس

دکترمم گفته خودمم باید واکسن کزاز حتمااا بزنم چون هم زایمان دوممه هم وقتشه و خیلی واجببببب حالا تو هفته دیگه خودمم باید واکسن بزنمخنثی

شیرین عسل من کارات خیلیییییییی خیلی خیلیییییی شیرین و دوست داشتینه برامون و کلی غش و ضعف میکنیم برات عشقم ولی دوباره چند وقته پیش خودم میخوابی ابروالهی فدات بشم که وقتی از خواب بیدار میشی و آب میخوایی بعدش حتما حتما باید تو بغل منو رو دستام بخوابی تا خوابت ببرهمژه

خودت غذاتو میخوری خیلی بامزهههههه لیوانو میگیری آب میخوری پی پی که میکنی میری حموم و کلی کارای دیگه عشق منقلب

 چند وقت پیش تو حسابیییییییییی داشتی اذیتم میکردیو جیغ میزدیو گریه میکردی منم دردم گرفته بود داشتم گریه میکردم نگراناز اونجایی که خیلییییییی مهربونو عسلی  گریتو تموم کردی اومدی روپام نشستی بغلو دستمو از رو صورتم زدی کنار  هی منو نگاه میکردیو تند تند بوسم میکردی میگفتی دییییییییی دیییییییی نازم میکردی اشکامو پاک میکردی وای میخواستم برات بمیرم عزیز دلم قربون محبت و فهم وشعورت برم پسر یکی یه دونه بامعرفتمممممم

خونه خاله سمیرا اینا بودیم داشتیم بازی میکردیم و شوخی میکردیم با عمو امیر که تو هی بلند بلند داد میزدی و جیغ میزدی دیییییییییی دیییییییییییی که یه موقع عمو امیر منو اذیت نکنه از خود راضیماهم هممون مونده بودیم که اینجوری کردی یا اگه بابا بیاد کنارم بشنیه یا بوسم کنه تو میدویی مارو از هم جدا میکنیخجالت با دستت خودتو به زوررررررررررر جا میدی وسط ما صورتتو میزاری رو صورتم که یا من بوست کنم یا خودت بوسم کنی فدات شمممممممممنیشخند

صددر صد من عاشق محبتتم پسرم ولی خوب ترسم خیلی بیتشتر میشه که باران بیاد هر چقدررررر ما بی محلی کنیم به باران و فقط حواسمون به تو باشه ولی بازم موقع شیر خوردن یا چیزای دیگه تو میخوای چیکار کنیو عکس العملت چیه ناراحتالهی بمیرممممممممممم براتتتتتتتتتت که حسادت میکنی آران نازنینمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممنگرانماچماچ

جدیدا خیلی خیلی بد خواب شدم به زور خودمو میخوابونمو هی تا صبح 10000 بار بیدار میشم حتی با این همه کم خوابیم بازم خوابم نمیاد یا اگرم خودم بخوام بخوابم بازم خوابم نمیره بد بختیییییییییخمیازه خاله سمیرا گفت مرجان چقدر صورتت لاغر شده چشمات گود شدههههههههههیپنوتیزم منم که دیگه موندم چیکار کنمممم

خلاصه این بود ماجرای ما که داره جلو میره فدای تو بشممم

     

اینم از باران ناز نازی خودم که شنبه ایشالا 32 هفتشه /42.3 سانت قد خوشگلشه و ناخن دست و پاشم دراومده و برای خودش خانومیییییییییی شدهههه

                           

جدیدا یاد گرفتی این جوری رو مبل میشینی پاهاتو تکون میدیزبان

با دستای پر سی دی عمو پورنگخنثی

برای اولین بار گذاشتیمت تو صندلی ماشین غوغاااااااااااا کردی اخرشم وسط خیابون درت آوردیمعینک

خونه یکی از دوستای بابا بودیم شمامثل موش به زور از اینجورجاها رد میشدی

اینجام خونه خاله سمیرا اینا قبل از اینکه بریم خرید این کلاهو هر برمیداشتی میزاشتم

وقتیم برگشتیم عمو امیر بلال درست کرد مگه میزاشتی لباستو عوض کنم هی میدوییدی بازی میکردی

بلاخره موفق شدم لباستو عوض کنمزبان ولی داشتی از خواب بیهوش میشدی

همینجوری دست و صورتتو پاک کردمو صدقه سر عمو پورنگ شما خوابیدی اونم چه جوریییییییییییییییینیشخند

از خریدای بارانم یه دست لباس مونده دیگه با  و چند تا گل سر کوچولو خوشگل و عروسک که دیگه اینا چیز خاصی نیستو انجامش میدیمچشمک

و البته خریدای آران نازمممممممم برای زمستون

ودیگه اینکه کلاه و پاپوش و هد سر خوشگلللللی که برات سفارش دادمو گفته آخر آبان حاضر میشه

دیگه همینننننننننن بوسسسسسسسسسسسس فراووووووون برای 2 تا فلفلیه خودممممم

قول قول که دفعه دیگه خریدای بارانمو بزارممممممممممممممم

 

                                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (69)

خاله کمیل و کیان
26 مهر 92 12:49
وای خوابیدنشو نگاه کن فداتشم عزیزم که کلی شیطونو شیرین زبون شدی


خدانکنه عزیزممم
جیران بخشنده
26 مهر 92 13:29
آران قشنگم 19 ماهگردت مباااارک خاله جون ما منتظر عکسای وسایل باران جون هستیما


مرسی جیران جون مهربونننننننننم
persian mom
26 مهر 92 14:56
اخ جون برگشتی
میدونستم طاقت نمیاری
قربونِ مدل خوابیدنتتتتت وای یعنی میشه یه روز ارمیا اینجوری خودش بخوابه

عکسای سیسمونی رو یزارررررر
ارمیا هم تو صندلی ماشین نمیمونههههه همیشه به زور میزارمش حامد میگه باز وسط راه باید درش بیاری میگم نه میمونه 2 دقیقه نمیشه گریه میکنه باید بیاد بغل من موندم تو با اون شیکم چطوری تو ماشین بغلش میکنی


قربوت عزیزمممممممم
ایشالا میشهههه
چشم میزارم حتماااااا
اره والا ماهم همینطور
میمرم بخدااااا
پرهام ومامانش
26 مهر 92 16:03
بسلامتیییییی مبارک باران جون باشه


بوووسسسسسسسسس برای ارانجونممممممممم


سلامت باشی عزیزممممممم
مهسا مامان نفس
26 مهر 92 17:09
سلام مرجان جونم.خیلی خوشحالم که حالت بهترهافرین به این همه انرِزی.اران جوووونم چه قدر مهربونه که نمیتونه ناراحتی مامانیشو ببینهما منتظزززززززززززززززززییییییییییییییممممم


سلام عزیز دلممممممم
قربونتتتتت اره طفلکییییی
چشم
رضوان مامان رادین
26 مهر 92 18:17
مبارک باشه عسلم 19 ماهیگیتو میگم آران خوشگلمخاله عاشقتم آران جونم عاشق خودتو شیطنتات


مرسی رضوان جون مهربونمممممممم
زهرا مامان ارتا
26 مهر 92 18:25
انشاالله همیشه شاد باشی عزیزم الهی اران جون خوشگل که از الان حسادت میکنه اما مرجان جون نگران نباش اران عزیز با باران کنار میاد و همدیگرو خیلی دوست خواهند داشت مخصوصا که فاصله سنیشونم که خیلی کمه


مرسی عزیزم همچنینننن
ایشالاااااااا
مامی سویل
26 مهر 92 23:02
بلال خوردنتو من برممممممممممم جیگررررررررررر


شقایق مامان آرشا
26 مهر 92 23:11
خدا را شکز که خوبی مرجان جون
آران جون حسادتاتم نازهههههه
پس دیگه باید خودمونو برا دیدن باران جون آماده کنیم
ایشالا به سلامتی فارغ میشی دوست خوبم


قربونت برم عزیز دلمممممممممم
سلامت باشییی
عاطفه
26 مهر 92 23:21
سلام
عزیززم گوگولیه ناز انشالا نی نی بارانی میاد آران هواشو داره اسااااسی،قول میدم
داداشی غیرت


سلام عزیزممم
مرسی فدات شم ممنون
سحر
26 مهر 92 23:22
19 ماهگیت مبارک قشنگ خاله ..
قربون او چشمات بشم کپولچه ی من
خریدای باران جوووونم بزار دیگه مامانی دلمون آب شد خوووب



مرسی سحر جونمممم
خدانکنه عزیزمم
چشمممممممم
پرهام ومامانش
26 مهر 92 23:33
خصوصی


خاله مزگان(مامان گلبرگ)
27 مهر 92 1:20
سلام دوست مهربونم
خوبی .خب به سلامت دیگه نزدیک شدی به زایمان. عزیزم خیلی خیلی مواظب خودت باش تا این چند هفته باقی مونده هم به خوبی سپری کنی.
آرآن جونم رو هم از طرف من یه ماچچچچچچچچچچچ ابدارش کن و بهش بگو گلبرگ خیلییییییییی دوست داره.


سلام عزیز دلمممممممم
مرسی فدای توووو مهربونممم
ماهم همینطورررررر
سمیرا مامان پرنیان
27 مهر 92 2:10
جیگرتو بشممممم آران گلیخدا هردوتاشونو حفظ کنه


ممنون سمیرای عزیزممم
مامان الینا جونی
27 مهر 92 9:50
سلاممم مرجام جونم خدارو شکر که حالت خوبه حداقل سعی کردی که بهتر باشی خیلی خوبه و روحیه تو میبره بالا تصمیمت عالیه دوست عزیزم
ببوس آران جونه شیطونکمو منتظر خریدای ناز باران جونی هم هستم


سلام عزیز دلمم
مرسی ممنوننننننن

مامان ماهان
27 مهر 92 9:52
ایشاا.... باران جون صحیح و سالم به دنیا بیاد و همچنین واکسن آران جون هم بدون دردسر باشه


مرسی عزیزممم ایشالااا
زری مامان مهدیار
27 مهر 92 9:53
آفرین به دوست قوی و پر انرژی خودم
منم سعی می کنم ازت یاد بگیرم و قوی و پرانرژی باشم


فدات شم مهربونممممممممم
زری مامان مهدیار
27 مهر 92 9:55
قربون آران جونم برم که داره سرش هوو میاد
خیلی سخته مرجان جون، من از اینکه برای مهدیار وقت کمتری دارم از عذاب وجدان دارم می میرم


اره بخدا طفلیییییی
اخیی دقیقا میدونم چی میگیییییییییی
خاله ی آریسا
27 مهر 92 10:52
باران جونم دیگه کم کم باید از فرشته ها جدا شی عزیزم
آران جونم عکس آخریت محشرههههه
معلومه بعد از کلی شیطنت سخت خوابیدی ها
بوس بوس برای هردو نی نی و مرجان جون


اره دیگه واقعااااا
قربونتتت عزیزم مرسیی
گـُ لـ ی
27 مهر 92 11:22
قیافه یِ خـُــمآرشو نیگا ..


مامانی امیر صادق
27 مهر 92 12:00
19 ماهگیت مبارک آقا عسسسسلی با مزه


مرسی عزیزمممم*:
مامان اهورا(شهرزاد)
27 مهر 92 12:08
عزززززززززيز دلم قوربون اين شكلي خوابيدنت كه پاتو بغل كردي . بخخخخخخخخخورم تورو ناناسي من . يعني مرجان عاااااااااااااااشقشما. ي روز اگه از نزديك ببنيمش حسابي گازگازيش ميكنم آرانو. خدا رو شكر كه بهتري و تصميم گرفتي خوب باشي عزيزم ديگه چيزي نمونده انشاله همه چي به خوبي سپري ميشه و گل دخترت به زودي مياد تو بغلت


قربونت برم شهرزاد جونمممممممم
از بس مهربونی فدات شمممم
فدای تو بوسسسسسسسس
مامان آویسا
27 مهر 92 12:26
آران عسلی چقدر خوبه که باران کوچولو داداش مثل شماداره!


مرسی خاله جون
زهرا ک
27 مهر 92 13:15
سللللللللللللام به به به این مامان مهربون و زرنگ و صبور
دلمون کلی تنگیده بود
چه جیگری شده آران گلی شیطنت از چشاش میباره خریدای فسقلی ها مبارک باشه ایشالله که به سلامتی و دل خوش استفاده کنن
راستی عیداتونم مبارک
و در آخر مثل همیشه بوسسسسسسس
پ. ن: من واسه وبلاگهای با دو تا نی نی همیشه به تعداد زوج شکلک میذارم(یه جورایی وسواس دارم )خودتون نصفش کنید جیگر طلاها


سلام زهرا جونممم
قربونت برم منم همینطورررمرسی عزیزمممممم
عید توهم مبارککک
قربونت ممنونننننن
الهام مامان یسنا
27 مهر 92 17:08
سلام مرجان جون. خیلی کار خوبی کردی از حالت افسرده دراومدی هرچی بیشتر خودت ناراحت کنی روزها سخت تر و طولانی تر میگذره.
خریدای باران خانومی مبارک. دیگه چیزی نمونده مرجان جون خاله بشی.
انشالله واکسن آران جونم به راحتی تموم بشه و دیگه راحت میشه تا شش سالگی البته به زودی باید واکسن های باران جونم رو شروع کنی و حالا حالا راحتی نداری
قربونش برم چقدر این گل پسر مهربونه دلم آب شد که اومده مامانیش رو بوس کرده که گریه نکنه عزیزم
اتفاقا یسنا هم تا باباش میاد کنار من میشینه سریع میاد بغل من و تکون نمیخوره
قربون تیپت برم تپلی که با کلاه خواستنی تر شدی


سلام الهام جون مهربونمممممم
مرسی عزیزم
دقیقااااا دوباره شروع میشه
خدانکنه فدای تو عزیز دلمممممممم
مامان بنيتا
27 مهر 92 17:31
عزيز دلم 18 ماهگيت مبارك
ايشالا واكسنتم راحته واذيت نميشي عزيزم
مرجان جون نگران نباش نهايت يك شب تب داره ديگه


مرسی سحر جوننن
قربونت ایشالاااا
ثریا
27 مهر 92 18:13
سلام مرجان عزیزم -آران و باران ناز
تا چند هفته دیگه این سختی ها تموم میشه و روزهای خیلی شادتری توی راه دارید - ایشالله همیشه سلامت و شاد باشید
خریداتونم مبارک


سلام عزیزممم
فدای تو مرسییییییییییییی
سلامت باشیی
مامان نیروانا
27 مهر 92 19:29
مرجان جون خوش بحالت که دیگه چیزی نمونده باران بیاد بغلت.عزیزم پسرت انقدر با نمک شده که فکر کنم با دیدنش انرژی بگیری از طرف من ببوسش و مواطب خودت و باران و آران باش.


قربونت برم الی جون
ولی این اخریا بدترهههه
فدای تووو
نیروانا جونو ببوسسسسسسس
مامان كيان
27 مهر 92 21:25
عزيزم خدا رو شكر كه بهتر شدي و باران جان حالش خوبه ،انشاالله واكسن ١٨ ماهگي آران رو بسلامتي بزني فقط يكي دو روز پاش درد ميكنه .


مرسی عزیزمم
ایشالااااااااا
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
28 مهر 92 4:02
سلام عزیزم شما هم که بیداری خوبی هنوز پستت و نخوندم گفتم اول منم یه بیدار باش اعلام کنماران جون شیطونم خوبه باران نازنین چه طور مواظب خودت باش نازنینم


سلام عزیزم بلهههههه بیدارر
مررررررسی فدات شمم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
28 مهر 92 4:11
خوندمشون خیلی جالب مینویسی با اینکه خوابم میومد همه رو خوندم
الهی من فدای این دوتا جوجه ناز بشم که انقدر مامانی ازشون شیرین حرف میزنه
مرجان جون برای خودت و انرژی با حالت و برای دو تا غنچه های زیبات صدقه بده و اسفند دود کن ان شاالله به سلامتی همه چی خوب پیش بره مرسی بهم سر زدی خیلی خوشحال شدم زودی امدم دنبالت
منم هم منتظر دیدن سیسمونی باران نازنین هستم گذاشتی خبرم کن اوکی


مرسی زهرا جون مهربونمممممممم
خدانکنه عزیز دلمممممم
چشم حتماا فدای تووووووو
مامان بردیا شیطون
28 مهر 92 13:11
قربونش برم حسابی شیطون شده....
19ماهگیت مبارک عسل......

ایشالا به سلامتی باران جونم میاد به جمع خانواده و همگی شاد و خوشحال زندگی کنین


خیلی عکسای قشنگی بود ممنون مامانی....
ایشالا که واسه واکسنشم اذیت نشه....
افرین مامان پر انرژی......تصمیم خوبی گرفتی...

اینم تقدیم به مرجان جون و اران و باران



مرسی فدات شم لطف دارییییییییی
قربونت برم ایشالاااا
بوسسسسسسسس
مامان ایلیا
28 مهر 92 13:13
19 ماهگیت مبارک شیرین عسل خاله.
قربون خودتو شیطونیاتو خوابیدنت برم من
مرجان جون آفرین و ماشالله به این همه انرژی،ایشالله که همیشه همینطوری باشی،منکه خیلی خوشحال شدم.



مرسی عزیزدلممممممممم
قربونت برمم مهربونننن
مامانی گیلدا
28 مهر 92 14:08
سلام عزیزم.خریدهای باران گلی مبارک باشه گلم.وای خدا این آران خوشگل ما رو ببین چطوری خوابیده.عزیزم مواظب خودت باش .ان شالله به سلامتی به دنیا میاد نگران نباش حتماً باهم رابطه خوبی خواهند داشت.درکت می کنم که الان چقدر کم خواب شدی .ببین بالشت بگذار پشت کمرت به صورت لم دادن بخواب .بین لم دادن و نشستن.من ماه آخر رو اینطوری می خوابیدم.نگران نباش.مواظب آران گلی هم باش


سلام عزیزممم
قروبنت برم ممنوننننننما مرسی عزیزممممممم
چشم حت
مامی یلدا وسروش
28 مهر 92 15:07
سلام عزیز دل خاله 25 ماهگیت مبارک. انشاالله همیشه شاد باشی و لبت خندان باشه.
باران جونی دیگه چیزی نمونده که قدم به دنیا بذاری از همین الان تمام خوبیها رو برات آرزو میکنم امیدوارم کنار خانواده خوبت لحظات شادی رو سپری کنی.


سلام عزیزممممم
خاله جون 19 ماهگی اگه 25 بود مامانم غمی نداشت که
فدات بشم مهربونمممممممممممممم
بهاره مامان ونداد
28 مهر 92 16:07
وای عزیزم خوابیدنش و نگاه چه با نمک
قولت یادت نره مرجان جون


حتما عزیزممممممممممم
هدی و حسنا (زیباترین آغاز)
28 مهر 92 16:20
مرجان جوووووون عکسا خیییلی خوشگل بودن همشون!! ایشالااااااااااا 2 ماه دیگه هم عکسای باران جون خوشگلو میبینیم و مثل الان کلـــــــــــی لذت میبریم باران و آران عزیز خیییییییییلی دوستتون داریم!


مرسی عزیز دلمممممممم
ایشالااااا
قربونتتتتتتتتت
منا(مامان کورش)
28 مهر 92 17:57
اران جونم 19 ماهگیت بهت تبریک میگممممممممممممممم باران جونم من لحظه شماری میکنم تا وسایل نازت ببینمممممممممممممم


مرسی فدات شمممممممممممم
چشممممممممم
خاله مزگان(مامان گلبرگ)
28 مهر 92 21:10
عزیزم خوشحال میشم اگه خواستی از نی نی نازت عکس بنداری به آتلیه ما هم یه سر بزنی تا عید غدیرتو تخفیف هستیم و به تمام نی نی وبلاگی ها هم تخفیف ویژه میدیم
اینم آدرسش وب سایتش
www.studio-shayan.epage.ir
فقط آدرس رو توی toolbar سرچ کنید نه توی


چشمم حتماااااا
نیر
28 مهر 92 22:58
ای جونم اران توپولی 19ماهگیت مبارک
چه با نمک خوابیدی
خدا شما و باران جونو حفظ کنه


مرسی عزیز دلممممم
قربونت برمممم
ممنوننننن
مامان ارادخان
29 مهر 92 0:03
سلام مامان با انرژی
من هم کمی درگیری دارم ببخشید
منتظر خریدهای باران جون هستیم


سلام عزیز دلممم مرسییی که اومدییییی
چشمم
مریم (مامان روشا)
29 مهر 92 1:13
سلام مرجان جون مهربون...مرسی که همیشه به یادمون هستی من چندوقت بود لپ تاپم مشکل داشت نمیتونستم آن بشم با تبلت روشا هم میتونم بیام ولی نظرام ارسال نمیشه...به هرحال منو ببخش


سلام مریم جونننننن
قربونت خواهش میکنمممم
ممنون که سر میزنی
مریم (مامان روشا)
29 مهر 92 1:16
آران خوشگلم وای خاله مردم وقتی عکسای خوابیدنتو دیدم عزیزم چقدر تو بانمکی عزیزم
مرجان جون خیلی مواظب خودت باش عزیزم...ایشالا این روزها زود میگذرن و باران خوشگلمو توی بغلت میگری و همه ی درداتو فراموش میکنی


قربونت عزیزممم
ایشالاااااا
مامان بهراد
29 مهر 92 1:36
سلام عزیزم...گل پسر شیطونایشال که هرچه زودتر هم دردت کمتر میشه وبهتر میشی وهم آران جون اذییت نمیکنه واسه آوردن هوو...خیلی سخته واقعا


سلام عزیزمم
مرسی عزیز دلممممممممممم قربونتتت
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
29 مهر 92 2:22
سلام عزیزای دلم ...
شرمنده دیر اومدم پیشتون ...
دلم براتون ی ذره شده ...
خوبید ؟؟؟؟
باران جونم خوبه ؟؟؟
قربونت برم مرجان جونم بیصبرانه منتظــــر عکس های لباس باران عزیزم هستم ...
قربون پســــــــــــر قشنگم برم ...
مرجان جونم ی سوال دارم ...
میتونم بپرسم چطوری آران عزیزم و از شیـــر گرفتی میخوام امیرعلی رو بگیـــــــــــرم دیگه !!!
ممنون میشم خانومی ...
آران جون و ببوووووووووووووس ///



سلام عزیز دلممممممممم
قربونت برم مرسی که اومدییی
ماهم همینطور عزیزممم
چشم حتما میزارمم
خدا نکنه مهربونممم
میام میگم عزیز دلمممم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
سمانه مامان ستایش
29 مهر 92 2:31
خوشحالم که باز روحیۀ خوبتو به دست اوردی و نذاشتی افسردگی حالتو خراب کنه.امیدوارم همیشه خوشی و شادی مهمون دلت باشه عزیزم
واااای خوابیدنشوووو ببین چه ناز خوابیده عزیزم
آخیییی چقدر داره زود میگذره بارداریت مرجان جون...البته از نظر منمیدونم برات خییییلی تا الان سخت بوده و دوست داری زودتر تموم بشه.
انشالا نی نی سمیرا جون هم به سلامتی به دنیا بیاد
راسیت مرجان جون میبینی واسه دختر خرید کردن چه لذتی داره


مرسی مسانه جون مهربونممممممممم
سلامت باشی عزیز دلمممم
اره زود میگذره بیشتر برای شما
نه برای خودمم یهوو گذشتتتتتت
فدات شم ایشالااااا
اره بخدا خیلییییییییییی خوبهههه
آناهیتا مامانیه آرمیتا
29 مهر 92 2:38
۱۹ماهگیت مبارک گل پسریییییباران جونی هم حسابی ازآب وگل دراومده هاااامرجان جون دیگه چیزی نمونده دوستم راحت میشی به سلامتی
میبوسمتون


مرسی دوستممممم
اره بخداااا
سلامت باشی عزیزم
ماری
29 مهر 92 3:13
عزیزم خیلی دلم واستون تنگ شده بود ..گل پسر خاله با تاخیر روزت مبارک...فدای اون حسادت ات و غییرتی که روی مامان داری...حالا فردا که باران بزرگ شد این غیرت رو نسبت به باباش خواهد داشت ...پسرا مامانی ان دیگه

مرجان جووون نگران نباش دوست قشنگم اران و باران یه روز از تو تشکر میکند که این همه سختی کشیدی واسه بزرگ کردنشون ...و قدر تو رو خواهند دونست..تازه چی بهتر از این که باهم بزرگ شند


مرسی ماری جونم ماهم همینطورررررررر
فدای تو عزیز دلمممم
اره دیگه دقیقاااا
آزاده مامان کوروش
29 مهر 92 6:22
سلام
خدا رو شکر که حالتون بهتر شده
امیدوارم این چند وقت هم به خوبی و شادی بگذرونی تا نی نی به دنیا بیاد.
خیلی مواظب کمرتون باشید استراحت کنید. ( این قدر خرید نرید)
این قدر هم از این پسر عکس های بامزه نگذارید دل آدم غش می کنه براش


سلام عزیزممم
مرسی ممنوننننننن
چشم حتمااااااا تموم شدد
قربونتت عزیزممممم
مامی امیرین
29 مهر 92 8:43
18 ماهگیت مبارک پسر قشنگ.
باز خوب خیلی اذیت نشده.من که 2 تا پسرام 18 ماهگی خیلی درد کشیدن
ای جانم پس کم مونده تا اومدن باران جون.
خوب پس با اومدن امیرسام جمعشون جمه میشه و دیگه اعصاب براتون نمیزارن
منتظر عکس لوازم باران جون هستیم.
مواظب خودت باش مرجان مهربونم.


مرسی عزیز دلمممم
نه بابا تازه امروز زدممممم
اره بخدا دویوانه میشیممممممممم
چشم عزیز دلمم
فدای تووووووووووووووووووووو
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
29 مهر 92 9:01
عزیزم 19 ماهگیت مبارک خوشگله خاله
ماشالله روز به روز شیرین تر و ناززززززززززززززززتر میشی قربونت برم من


قربونت مینا جونم مرسییییییی
mamanebaran
29 مهر 92 9:22
عزیز دلــــــــــــــــــــــــــــــــم 19 ماهگیت مبارک
عشقم 19 ماهگیت مبارک
فدای باران خانوم خوشگلمون که ناخناش در اومده ، عسل خانوم ناز
عاشقتم با اون خوابیدنت [


مرسی فاطمه جون مهربونممممممممممممم
محبوبه مامان الینا
29 مهر 92 9:50
سلااااااااااااااااااااااااام به مرجان عزیزم که همیشه و تحت هر شرایطی روحیه شو حفظ میکنه و هیجانی و باحاله
انشاله زودتر جوجو نازنازی شما و خواهرتون دنیا بیاد و راحت شین(البته این اول ماجراستاز لحاظ تیپی و سنگینی و کمردرد و این چیزا میگم)
منتظر عکس خریدهای باران نانازی هستیم
آران عزیز جیگر طلای بلال خور که دوست داره مامانش فقط مال ِ خودش باشه رو ببووووووووووووووووووووووووس


سلام عزیز دلمممممممم مرسی فدات شمممممم
اره دیگهه دوباره تازه شروع میشههههه
چشم حتماا میزارمممم

مامان اهورا
29 مهر 92 10:15
آفرین به تو مرجان جون با این همه انرژی!!!
واسه خودت حتما" اسپند دود کن...
راستی برامون عکسای سیسمونی رو هم بذار...
وای نمی دونی چقدر دوست دارم زودتر باران و ببینم...


قربونت برم عزیز دلممممم
مرسی چشممممممم
فدای تووو
مامان یگانه و ریحانه
29 مهر 92 11:18
سلام مرجان جون خوبین؟آران و باران خاله چطورن؟
19 ماهگیت مبارک عزیز خاله ان شالله 120سالگیت
بروزم عزیزم


سلام عزیز دلمممممم
ممنوننن
چشم حتما میامممممم
خاله کمیل و کیان
29 مهر 92 12:25
اپم خانومی
مریـــم ( مــامـــان آریـــن )
29 مهر 92 13:13
19ماهگیت مبارک آران جوووونم

مرجان جووون خوشحالم که حالت بهتر شده عزیزمممم، امیدوارم باران جووون به سلامتی بیاد بغلت
قربونت بشم آراان جووون که روز به روز شیطون تر و خوردنی تر میشی جیگرممم



مرسی مریم جونمممم
قربونت برم ممنونننننننننن
لیلا جواهری
29 مهر 92 13:24



مامان مانلی
29 مهر 92 13:46
ای جونم



رها مامان راستین
29 مهر 92 16:17
عزیزم 19 ماهگیت مبارک ايشالا واكسنتم راحته واذيت نميشي عزيزم


مرسی عزیزمممممممم
مامان بنیتا
29 مهر 92 17:24
18 ماهگی مبارررک آران جونم..قربونت برم که انقدر مهربونی و روی مامانی حساسی عزیزدلم
مرجان جون واکسن آرانو زدین؟دیدی اونقدر که می ترسیدی چیز مهمی نبودبنیتا که فقط شب اول تب کرد و از فردا خوبه خوب بود
خریدای باران گلی هم مبارک..ایشالا به سلامتی دنیا بیاد و استفاده کنه عروسک کوشولووو


سلام عزیز دلمممممممم مرسیییی
اره زدم حالا امشب ببینم تب میکنه یا نه
اااا چه خوب که اذیت نکردددددددد
مرسی فدات شممممممممممممم
majede
29 مهر 92 19:18
کامنتم نیومده
ارانممممممممم 19ماهگیت مبارک باشه قندعسلممممممممممم..وای وای نیگاش کن وقتی خوابش میاد
مرجان جونم مرسی بابت دعات...دعای تو زودتر براورده میشه....بازم ممنونم دوست گل من...ایشالله زودتر این سختی ها هم تموم میشه و بارانی میاد و خونوادهی 4نفره کامل میشهههههه


نه عزیزممم
مرسی قربونت ممنون
خواهش میکنم فدای توووو
بابابزرگ ارسطو
29 مهر 92 20:20
ما هم نوزده ماهگي آران جون و بردار باران جون را تبريك ميگيم


مرسی ممممممنون
هلیا
29 مهر 92 21:48
سلام مامان مرجااااااااان
بهتری عزیزم ؟؟؟؟
ببخشید من چند روز سفر بودم دیر رسیدم

خیلی خوبه که دوباره پر انرژی شدی و زود زود مییای
باران کوشولو هم که اومد قول بده ازون مامانایی نشی که میخوان تا چند ماه فقط بخوابن و خستگی در کننااااااا
آران خانم که ماشالا آقا شده واسه خودش خصوصآ با اون پیرهن 4خونه که دل منو برده عزیزززززززززززززم


سلام هلیا جونممممم
قربونت برممم ممنون که اومدییییییی
اره دیگه فعال شدممممم
نه بابا منو خواببببببببببببببببب
فدای تو عزیزممم
مامی یلدا و سروش
30 مهر 92 0:23
خصوصییییییییییییییی


مامان رخی
30 مهر 92 2:58
وااااای قربونت بشم خاله آران خوشتیپو جیگرم شماهم مثه رادوین خوشکل بلال میخوری الان عکس بلال خوردنشو داشتم میزاشتم جانممم داداشی رادوین منی تو
بارانی خاله
جیگر اون ناخونای کوشولوت
ایشاله به سلامتی به دنیا میای چندسال دیگه با مامان مرجی میری مانیکورشون میکنی دخملهههه


فدات شمممم خدا نکنهههههه
ای جونم قربون رادوین خوشگلممممممممممممممممره دیگه والاااااا*
ا
مامان ایمان
1 آبان 92 15:34
عزیزم نوزده ماهگیت مبارکککککککک انشالله که 90000 ساله بشیییییییی فدات بشمممم چقدر ناز خوابیده


فدات شم مهربونممممم
مینا
5 آبان 92 22:59
سلام.خدانگهشون داره.ببخشید عزیزم آران به چه معنی هست؟؟اگه تمایل به تبادل لینک هستید خوشحالم میکنی؟؟
s


سلام عزیزمممم
یه معنیش به فارسی اریایی یه معنیش به کردی طبیعت گرم اسم یه شهرم هست
و اسم پادشاه آذربایجان پادشاه عهد باستان
حتما عزیزممم