♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

روز شمار تولد بارانم / آتلیه/روزای ما

1392/8/14 2:45
1,590 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر خوشگلمممممم ماچ عزیز دلممممم ببخشید مامانی این چند وقت تنبل شدم نه وقتشو دارم نه حالشو دارم عزیزمممم ایشالا زایمان کنم حالم خوب بشه و این دردای بد من تموم شه میشم بازم مامانی فعال و شیطون عشقم

باران خوشگل مامانی هم که ماشالااااااا به جونش بیاد دیگه جاش کم شده و هی شیطونی میکنه و تکون میخوره و نمیزاره مامان بخوابه و دردای همیشگی که ماه دردم بهش اضافه شده که دیگه عادت کردم بهشونو یه چیز عادیه برامخنثی

پنجشنبه هم ایشالا خاله سمیرا زایمان میکنه و امیر سام خوشگلمو میبینم

و خودممممممممم ایشالاااااااااااااا 26 روز دیگه زایمان میکنم 10 آذر و کارم شده روز شماری و خط زدن تاریخ که به روز موعود برسم

بلاخره من و بابا تنبلیو کنار گذاشتیم و امروز رفتیم آتلیه که عکس بگیریم ولی واییییی که چه کردی بیچاره شدیم انقدر نق زدی جیغ زدی اذیت کردی بیچاره شدیم و پشیموننننننن کلافهخدایی تا وقتی که یکم عقلت برسه و اذیت نکنی عکس نمیریم بندازیم انقدر استرس داشتیم که عکسا اونجور که میخوام نشدنقهر

ولی باز همین که انداختیم جای شکرش باقیه و ایشالا 12 اذر 2 روز بعد زایمانم آماده میشهلبخند

دیگه برات بگم عشقم که نسبت به قبل خدایی جیغات نصف شده مگر اینکه چیز خاصی بشه یا نذاریم کاری بکنی و دیگه اینکه کلا روز به روز بهتر میشی خدارو هزار مرتبهههههه شکر اذیت خاصی نداری دیگه و ترسی که داشتم تو شاید همینجوری اذیتی بمونی عملی نشد

وهزار ماشالا که عاقلتر شدیو یه سری چیزا رو میفهمی و کارم خیلی آسونتر شده بهت میگم دماغت کو صورتتو جمع میکنی فین فین میکنی میگم گوشت کو گوشتو میکشی زبونت کو زبونتو در میاری و میگم دستت کو دست میزنی ولی هر چی مو و چشم و پا رو بهت میگم میخندی انجام میدی ولی دیگه تکرار نمیکنیچشمک

جلوی کسی هم بهت بگم خجالت میکشیخجالت  و دستتو میزاری رو چشمت میخندی سرتو قایم میکنی فدات شم تازگیا رقصت بهتر شده و دستاتو تکون میدیو کمرتو تکون میدی قر میدی  عزیزمممم

اخلاقت تو خونه زمین تا آسمون فرق داره با بیرون اصلا فکرشو نمیکردم ولی بیرون یا مهمونی که هستیم خیلی خجالتی هستیتعجب و تقریبا آروم اگر بچه هم داشته باشن تو  یا باهاش بازی میکنی یا کاری بهش نداری برای خودت بازی میکنی اگرم هل بده تورو یا حتی بزنتت تلافی نمیکنی تازه گریه هم نمیکنی میری تو فاز خودت برای خودت حال میکنیبغل

در صورتی که من فکر میکردم جیغ جیغو باشی یا مثلا اذیت کنی و تخس بازی دربیاری ولی خدارو شکرررررررررر که خوبی البته باید بزرگتر بشیو باز ببینیم اینجوری میمونی یا نهچشمک

چند روز پیشم خونه ددی اینا با عمه  پریسااینا بودیم که وقتی پرند دختر عمه پریسا رو بغل میکردیم اولش خوب بودی ولی بعدش خیلییییییییییی جیغ میزدیو میومدی طرفمون اویزون ما که بغلت کنیمتعجب یا میرفتی رو کریرش میخوابیدی تا تکونت بدیم هیپنوتیزمماهم که واییییییی یه حالی داشتیممم نگو نگرانواسه همین بابا زودتر رفته نی نی لای لای برقیه که تکون میخوردو اورده بالا که باهاش بازی کنی برات عادی بشه قرار شده بعدشم کریرو بیاره که بازم برات عادی بشه که اون موقع خیلی حساس نباشی رو وسایل بارانخیال باطل

واینکه عاشقتم پسرممممم عاشق مهربونیتو بوس کردنتو محبتتم ماچبا اینکه خیلی کوچولویی ولی قشنگ با کارات فهموندی که پسر قدر شناشی هستیقلب کاری که انجام میدیم بوسمون میکنی یا اگه کارت بد باشه سریع میایی با زبون خودت از دلمون در میاری و تن تن ناز و بوس میکنی

 خدایاااااااااااااای خوبم شکرت شکرت شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت برای همه چیز فرشته

                       

باران خوشگل 34 هفته یی خودم که حدودا 45.5 سانته و از 2 کیلو بیشتره و داره کم کم خودشو آماده میکنه برای اومدن

 

برای اولین بار حوله حموم سرت کردیم که کلاااااا عاجزی و به زور گذاشتیم سرت که عادت کنیاز خود راضی

اینجا فرار میکردی لباس تنت نکنیمزبان

الهی فدات شممممممم خوابت میمود و محو عمو پورنگ بودی

تا اومدم عکس بگیرم حول رو از سرت کشیدی ولی من بازم گذاشتم سرتگاوچران

داشتیم میرفتیم آتلیه مگه میزاشتی آمادت کنیماوه

اینجام گفتم آران دماغت کوووووو فین فین کردینیشخند

بر خلاف قبل که خیلی از استخر توپ میترسیدی الان خیلی دوست داریو پرتت میکنیم کلی خوشت میاد

و جای همیگی خالیییییییییییییی کلی دلم کیک میخواست که یه بار توی یه سایتی دیده بودم دوست داشتم درست کنم یهو هوس کردمو دست به کار شدم هر چند کلی وقتمو گرفت ولی خیلی خوشمزه شده بود بخداااااااخوشمزهنیشخند

         تمام خوبی ها را برایت آرزو میکنم

                    نه خوشی ها را

        زیرا خوشی آن است که تو میخواهی

     و خوبی آن است که خدا برای تو میخواهد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (78)

مامان لیانا جون
14 آبان 92 5:13
وایییییییییییییییی مرجان جون اول بگم کیکت خیلی خوشگل شده و این وقته صبح شکمم ب قار و قور افتاد
تبریک برا خاله شدنت و اینکه انشا.. خوش قدم باشه
انشا... خودتم به سلامتی فارق شی عزیزم
اران جونم از طرفم ببوس


قربونت برممم عزیزمم
ای بابااااااااا ببخشیداااااا
فدات شم سلامت باشی مهربونممم
مامان مهرناز
14 آبان 92 6:37
عزیز دلم ان شالله باران جون صحیح وسالم بیاد بغلت وتمومی دردا وخستگی ها از تنت برن بیرون
پیشاپیش تولد امیرسامو بهتون تبریک میگم ان شالله که قدمش پر از خیر باشه
اران خوشکله چه برای اتلیه خوش تیپ شده ماشالله
عجب کیک خوشکلی مرجان جون ایول


مرسی قربونت برم سلامت باشیییییییی
فدای تو عزیزمممم
ممنوننننننن
مامان بهراد
14 آبان 92 9:04
واي چه پسر نازي حموم عافيتت باشه مرجان جون خوشحال شدم كه به سلامتي ديگه داري براي زايمان آماده ميشي برات آرزوي سلامتي دارم
اي جان دلم كيك خواست راستي ميشه بگي تزئين روي كيك رو چه جوري درست كردي آخه من خراب هنرم خودت كه بهتر ميدوني فوري جواب ميخوام


قربونت برم سلامت باشی عزیزمممم
بفرمایدد کیکککککک
چشم میام میگم
مامان احسان
14 آبان 92 9:20
سلام چه خوب پس دیگه چیزی نمونده که جوجه کوچولوت بیاد بغلت .آران گلم رو هم ببوس که دیگه واسه خودش مردی شده .کار خیلی خوبی کردی رفتی آتلیه به سختیهاش میارزه حتما هم قشنگ میشن


سلام عزیزمممم
اره دیگه چیزی نمونده
ولی مردیم دیگههههههه از دست ای اقا
مامان بابای الیسا
14 آبان 92 9:30
سلام مرجان جون عزیزم و آران خوش تیپه خودم و باران فسقلی جیگر انشاالله که به سلامتی این مدت رو هم به خوبی پشت سر میذاریو به امید خدا باران ناز نازی ما هم بسلامتی بدنیا میاد و خودتم دوست گلم راحت میشی وااااااااااای این آران جونم چه تیپی زده برای آتلیه ای جونم خیلی ناز شدی خاله جونی قربون فین فین کردنت حوله حمومتم خیلی بهت میاد گل پسری مرجان جونم حسابی مواظب خودت باش عزیزم و منتظر عکسهای امیر سام کوچولوی ناز نازی هستیم تا به سلامتی بدنیا بیاد گلم


سلام الهام جون مهربونمممم
سلامت باشی عزیز دلممممم
مرسی فدات شممممممممم
چشمم حتماااااااا
قربونتتتتتتتت
زری مامان مهدیار و صدرا
14 آبان 92 10:20
عزیز دلم ایشالا به سلامتی هم خودت و هم خاله سمیرا زایمان کنید
آخ جون بازم عکس بارداری
من عااااشق عکس بارداری ام
ایشالا به زودی باران جون رو ببری و ازش عکس بگیری


فدات شم زری جونمممممممم
قربونتت ممنوننننننن
خاله ی آریسا
14 آبان 92 10:23
تبرییییک برای اسم جدید سایت
پس تا کمتر از یک ماه دیگه باران کوچولو میبینیم .
آران جونم تبریک برای خواهر کوچولوت
با تولد آریسا آپیم



مرسی عزیز دلممممممممم
اره دیگههه
فدای توو
چشم حتما میامم
مامان بردیا
14 آبان 92 11:00
پس یلدای امسال رو همراه باران کوچولو جشن میگیرید. چه پاییز قشنگیه برات مرجان جون. دعا گوی وجود شما دوست خوبم و باران نازنینت هستم .آرزوم سلامتی هر دوی شماست.راستی عجب کیکی پختی خانمی... نوش جونتون


ایشالا اگه خدا بخواددددددددد
قربونت برم ممنون عزیزممممممممم
مرسیی بفرمایددددد
مامان هیما
14 آبان 92 11:21
فداش بشم که اینقدر قشنگ بازی میکنه که ما رو هم یادت بچگیهامون میندازه


خدانکنه عزیزمممممممم
اره بخدا
زهره (مامان کوروش)
14 آبان 92 11:59
چقدر با انرزی هستی ماشالا
پسرت گوله نمکه قربونش برم


قربونت برم زهره جونم
سمانه
14 آبان 92 12:07
سلام خانمی امیدوارم زایمان خوبی داشته باشی 1عکس هم از خودتون بزارید ببینیم چطور شدین تو ماههای آخر


سلام عزیزم مرسییییی
عکسام هست خیلی عوض نشدم
persian mom
14 آبان 92 14:57
کیکشووووو.. چجوری این مدلی شکل گل شد؟؟؟؟ به منم یاد بده
چه نمکی شده فین کرده الهیییی ارمیا هم جلوی کسی بگم خجالت میکشه هیچچچ کاری نمیکنه ادمو ضایع میکنن ایت بچه ها


میگم عزیزمممممم
قربونتتت اره دهنشم کج میکنه
اخییییییی عزیزمممممممم
مامانی امیر صادق
14 آبان 92 15:19
ماشالله به این گل پسری خوش تیپ
مامانی ناراحت نباش پسر منم مثل آران جووون میبرمش آتلیه خیلی اذیت میکنه تو همه عکساش در حاال گریه کردن ولی مگه من از رو میرم


قربونت عزیزممم
وای من که کم اوردم بخدااااااااا
خاله کمیل و کیان
14 آبان 92 15:29
چه کیک خوشگلی افرین مامان هنرمند .قربون بو بشم من که انقد باهوشی .منتظر عکسای اتلیه و عکسای باران جون هستیم


مرسی عزیز دلمممممم
مامان بنيتا
14 آبان 92 16:47
واي مرجان جون ديگه چيزي نمونده تا ديدن باران جيگر
فداي آران نازم كه انقدر اقا شده وهواي مامانشو داره
عكسات خيلي نازن عزيزم


اره بخدا کمتر از یه ماه
فدای تو عزیزم خدانکنههههه
مرسییییی
مامان آریام
14 آبان 92 16:51
وای چه کیکی منم میخوام چه عکسی شده اونیکه خوابش میاد...درکل پسرمون خیلی خوش تیپه خداکنه زودتر 10 آذر برسه و ما باران خانوم گل رو هم ببینیم ایشاالله همه چی به خوبی پیش بره


مرسی عزیزمممممم
قربونت برمممم
فدای تو مهربونم
مامان ایلیا
14 آبان 92 17:01
سلام مرجان جونم.
خداروشکر چیزی نمونده تا باران جونو بغل بگیری،منم خیلی ذوق دارم تا زودتر به دنیا بیاد ایشالله.
آران خوشگلمم که ماشالله داره هر روز شیرین تر میشه.
ایلیا هم خیلی از کلاه بدش میاد انقدر گریه میکنه که اخرش مجبور میشم از سرش در بیارم


سلام عزیزمممم
قربونت برم ممنونننن
من دیگه هی سرش میکنممممم
الهام مامان یسنا
14 آبان 92 17:30
ای جونم عکساش با حوله سر خیلی بامزه و خواستنی شده. انشالله هم خواهرت و هم خودت به راحتی زایمان کنید. واقعا منم سر بارداری یسنا روزها رو میشمردم که زودتر تموم بشه حق داری ماه آخر خیلی سخت میگذره. انشالله به زودی امیر سام و باران میان تو بغلتون.
اتفاقا یسنا هم هر آتیشی داره تو خونه میسوزونه و بیرون میریم خیلی آرومه و همه فکر میکنن خیلی دختر ساکتیه نمیدونن چه بلایی سر من میاره.


قربونت برم عزیزمممممم
مرسی الهام جونممممممممم
اخیی قربونش برممممممممم
مینا مامان آرمانی
14 آبان 92 17:56
وای مرجان جون چه همتی داری خانم.با این اوضاع و با آران کوچولو م وب هم عکاسی هم تایپ ......
ایشالله زودتر فارغ شی باران کوچولو رو هم ببینیم
مواظب خودت باش عزیزم.می بوسمت


ههههه قربونت دیگه چه کنیممم
ممنون عزیزممممم
زهرا
14 آبان 92 18:01
سلام عزززززززززززززززززیزم.خوبی؟
وااااااااااااای منتظر عکسای خوشگل آتلیه ایم
چه کیک زیبایی آفرین
ان شاالله خواهرتون بسلامتی زایمان کنه.



سلام عزیزم قربونت برممممممم
مرسی ممنون
فدای تو سلامت باشی
مینا
14 آبان 92 18:18
مرجان جون اگه میتونید راخنمایی کنید.
من برای کم کردن حجم عکسام همیشه راست کلیک میکنم رو عکس و بعد از باز شدن پنجره کامپرس میکنم عکسو.اما بعضی از عکسام نمیشه و ارور میده که نمیشه سیو بشه این عکس.
هرچی سرچ کردم هم پیدا نکردم.شما دلیلشو نمیدونی؟ به این مشکل بر خوردی؟


چشم عزیزم میام میگم
رضوان مامان رادین
14 آبان 92 19:52
ای جوووووووووووووونم خاله خیلی دوست داره شیطون بلااااااا
چه جالب باران کوشولو روز تولدش با روز تولد مامان من یکیه


مرسی خاله جون مهربونننننن
اخی چه جالبببب
مادر امیرین
14 آبان 92 19:55
چقدر خوب بچه هات با بچه های خاله سمیرای همنام من با هم همبازی میشن و خودشون با هم یه مهد درست میکنن.
ایشالا اینروزا هم زود سپری میشه و سال بعد این موقع کم کم تازه راحت شدیباور کن جدی میگم.


دقیقاااااا مهد کودکه دیگه
مرسی عزیز دلمممم
شایدم از 1 سال بیشتر
مامان بردیا شیطون
14 آبان 92 20:14
عجب تیپی زدی اران جووووووووووووووووووون

منتظر عکسای اتلیه ای هم هستیم...
مامانی عجب کیکی شده دستورش رو بزار ما هم بپزیم


قربونت برم عزیزممممممممم
چشم حتمااا
من و امیدهای زندگیم
14 آبان 92 21:09
مرجان جون ماشاالله به پسرت بزرگ و اقا شده ا
خاله شدنت هم مبارک
انشالا روز فارغ شدن خودت باشه
میدونم الان دیگه روزای اخر و رفته رفته سختتر میشه


قربونت برم عزیزممم
اره بخدا خیلی سخته
مامان ساجده
14 آبان 92 21:34
خدا رو شكر كه آران جون بهتر شده انشاالله بزرگتر بشه بهترم ميشه
انشاالله خواهرتونم زايمان راحتي داشته باشه
اميدوارم عكساتونم خوب بشه
چه كيك خوشگلي از شكلش معلومه خوشمزست مرجان جون نوش جونت


مرسی عزیزممم
قربونتتتت
asal
14 آبان 92 22:49
barano aran juni chetoraaaaaan?


قربونت عزیزمممم خوبن
سمیرا مامان پرنیان
14 آبان 92 23:24
واییییییی خدای من نگاش کن با اون مدل موهاش قربونش برمممممممرجان جونم دیگه چیزی به زایمان نمونده انشاالله که به سلامتی دخملی هم به دنیا بیاد


خدانکنه عزیزمممم
اره دیگه دقیقاا
سلامت باشی فدات شممم
مامانه کیاناوهانا
15 آبان 92 0:19
سلام دوستم ایشا اله باران کوچولو به سلامتی دنیا بیاد زودتر راحت بشی .اران جون هم کلی اقا شده خدا رو شکرراستی باران شبه تولد من دنیا می یاد چه جالب من متولد 11اذر هستم.برای اران وباران عزیزم


سلام عزیز دلمم مرسیییییییی
اخی جدییییی چه جالبببببب
مرسی مهربونمم
مامان الینا جونی
15 آبان 92 1:05
واییییییییییییی عجب کیکی مرجان من هوس کردم چیکار میکنی حالا
راستش یه مدتیه هوس کردم ولی حال درست کردنشو هنوز ندارم اینو که دیدم دیگه بیهوش شدم چقدر خوشگله چجوری شبیه گل شده



ای وای عزیزمممممممممممم شمام که بارداری اخهههههه ببخشیدااا
مرسی عزیزمم
حتما دستورشو میدم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
15 آبان 92 1:14
عزیزم سلام فرصت ندارم پست جدیدتو بخونم تا بعد بیا خصوصی رمز و گذاشتم برات


مامان کوروش
15 آبان 92 1:21
سلام . حالتون چطوره؟
امیدوارم این چند روز باقی مانده به خوبی و با خیال راحت بگذره.
این شیطون وقتی بغل باباشه خیلی بامزه شده.
مواظب خودتان باشید .


سلام عزیزمم مرسی
قربونت برم ممنونننن
مامان اهورا(شهرزاد)
15 آبان 92 8:38
مرجان په نظر من كووووو؟؟؟


بخدا نبوددددددددد
صـبــا خاله ی آیـــســـا
15 آبان 92 9:05
عــــــــــاشقتما
عکسات خیلی نازن
کیکتم خیلی خوشگل شده
باریکلا به مامان هنرمند
انشاالله روزای خیلی خیلی خوبی در راه داری


مرسی صبا جونممم ممنون
مريم مامان آريا
15 آبان 92 11:08
واي چه کيک خوشمزه اي
چه آران نازي
من ميخوام هردوشون رو بخورم
اتفاقا من هم چند وقت پيش درست کردم و خوب شد
نوش جونتون
اي جانم باران هم که انشالله به زودي مياد تو بغلتون
هميشه شاد و سلامت باشين


مرسی مریم جونمممم
بفرماییددددد
ااا چه خوببببببب
مرسی عزیز دلممممم
سمیه مامان آیسا
15 آبان 92 17:17
چه کیک خوشگلی حتما خیلی هم خوش مزه بود هوس کردم

بی صبرانه منتطر باران جان هستیم..
و عکسهای اتلیه...

خیلی مواظب خودت باش مرجان جونم

آرانی رو ببوس


مرسی عزیزمممممم
حتما ایشالاااااااا
چشمممممم
مامان بنیتا
15 آبان 92 19:24
آخی عزیزم پس چیزی به تولد عروسک کوچولو نمونده ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد و خوشبختیتون رو تکمیل کنه دوستم
وای الهی قربونت برم ماشالااااا بزنم به تخته چه قدر ناز شده بودی می خواستی بری آتلیه آران جونمممم
مرجان جون خاله شدنت هم مباررررک عزیزم


دقیقا عزیزمممم
مرسی فدات شم سلامت باشیییییی
قربونت عزیزممممم
بوسسسسسسسسسس
مامان مانلی
15 آبان 92 20:51
خیلی کیکت خوشمل شده
ایشالله نی نی ناست به سلامتی به دنیا بیاد خیلی دلم میخواد باران خانوم ناناسی را ببینم



مرسی عزیز دلممممممممم
سلامت باشی
مهسا مامان نفس
15 آبان 92 23:38
سلام مرجان جوووووووونم.دلم برات تنگ شده بود خخخخخخیلی زیاد.عزیزم ایشالا خیلی راحت زایمان کنی و باران جونم نینی ارومی باشه.الهی فدای ارانی بشم خییییلی دوستش میدارم.چه کیک ای خانم کدبانو.امیدوارم عکسای اتلیت خوب شه عزیزم.مرجان مرررسی یه دنیا مرسی بهم سر میزنی مهربوونم


سلام عزیز دلممم قربونت برم مهربونممممم منم همینطور
فدای تو عزیزمممم
مرسی ایشالاااااااااا
قربونت عزیزممممم
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
16 آبان 92 1:32
قربونت برم عزیزم ایشالا این 26 روز هم بخوبی سپری کنی و باران عزیز خاله بسلامت بدنیا بیاد ...
عمه بزرگه که یکشنبه زایمان میکنه ...
دوستتون دارم زیااااااااااااااااااااااااااد ...
مراقب خودت و باران و آران عزیزم بااااااش...



خدانکنه زینب جونمممممم سلامت باشییییییی
اخییی به سلامتی ایشالاااااا
منم دوستت دارم زیادددددددددددد
محبوبه مامان الینا
16 آبان 92 7:27
سلام مرجان عزیزم.
واااااااااای از قیافه کیکه معلومه که چقددددددددددر خوشمزه بوده آفرین به دوست هنرمندم
ای جان آران با کلاه حموم چه بانمک شده
رمزو خصوصی فرستادم


سلام عزیزمممممم
مرسی ممنونننننننن
قربونت برممم
گـُ لـ ی
16 آبان 92 9:14
واااااااااای باران 10 آذر بدنیا میاد ؟!
ای جوووووونم چقد زود گذشت .. دلم میخواد زودی ببینمش ..
عزززززیزززززم آران چقد شبیه باباشه؛ خیلی خوشتیپ شده تویِ اون سرهمی ..
چه کیکِ خوشگلی مرجان ..


اره عزیزمممممممم
منم دلم میخواد بخداااا
قربونت برم مرسیی
اره همه میگن شبیه
فدای تو عزیزمم
گـُ لـ ی
16 آبان 92 11:07
چشات خوشگل می بینه ..
به خوشگلی ِ شما که نمیرسم ..


اواااااااااا چقدر زود اومدی
گـُ لـ ی
16 آبان 92 11:38
قربوووووونت برم .. من انگاری همیشه آنلاینم ..!!


افرین خانومممممممممممم
مریـــم ( مــامـــان آریـــن )
16 آبان 92 12:00
مرجان جووون برات کلی آرزوی سلامتی میکنم عزیزمممم
امیدوارم امیرسام جوون هم به سلامتی بدنیا بیاد و قدمش پر از خیر و برکت باشه
واااای عزیزمممم ... قربونت بشم که انقدر جیگری شما
بابا هنرمند چه کیک باحالی درست کردی


مرسی مریم عزیزمممممممم
قربونت برم سلامت باشی فدات شممممم
مرسیییی ممنوننن
مينا مامي سام
16 آبان 92 14:05
عزيزم اميدوارم كه به سلامتي فارق شي.
عكسهات هم اگه تونستي بذار ببينيم.

زبرا كيكت هم عاليه. افريييين
اميدوارم هميشه شاد و سالم باشيد.


سلامت باشی عزیز دلمممممم
چشمم حتمااااااااا
همچنین عزیزمم
ثریا
16 آبان 92 14:29
سلام عزیزم خوبی؟
خاله شدنت مبارک مرجان مهربون
ایشالله به زودی و سلامتی آران ما هم دنیا بیاد و مامانیش سبک بشه
آران هم دیگه نگو شیطون بلاست دیگه قربونش برم با اداهای خوشگلش کیک هم خوشگله و حتما خوشمزه
عکسهاتونم مبارک


سلام ثریا جونننن
قربونت برم مرسییییییییییی
سلامت باشی عزیزمممم
بوسسسسسسسسس
الی مامی آراد
16 آبان 92 16:02
ای جووونم چه ناز پسری شده این حوله چقدر بهش میاد چه تیپی زده برای عکاسی کیکت هم عالی شده من مثل این رو درست کردم ولی شکل روش اینجوری نشدهههههه منم نمی دونم چرا بی صبرانه منتظر باران کوچولو هستم که بیاد از الان عاشقش شدم دختر خیلی دوست دارم


مرسی عزیزمممممم
چشم میگم حتمااااا
فدات شم مهربونممممممممممممم
مامان اهورا
16 آبان 92 18:45
خوب منکه از رو نمیرم حتی اگه نظرمو قورت بدن کیکت خیلی خوشمزه به نظر میاد . چطوری این شکلی شده ؟؟؟راستشو بگو


قربونت برم مهربوننننننننننننن
بخدا نبوددددد
فدات شممم
چشمم میگم حتماااا
مامی سویل
16 آبان 92 19:08
ماشالله به مرجان جونم. با این حال انقدر هم خوب پست میذاره مرجان جونم پست ها نمرشون2000000000000راستی کیک هم خیلی قشنگه میشه دستورشو به منم بدی البته اگه ممکنه؟؟


قربونت برم عزیز دلمممممممممممم
لطف داری مهربونمممم
چشممم حتماااااااا
جیران بخشنده
16 آبان 92 19:45
واییییییی فقط 26 روز دیگه باران جون به دنیا میاد اخ جووون عاشق تیپ اران موقع رفتن به اتلیه شدم چه خاله مرجان هنرمندی نوش جونتون


مرسی جیران جون مهربونمممممممممممم
مامان آروین
16 آبان 92 22:32
الهیییییییییی من قربون این پسر ماه و خوشگل و خوش تیپم بشم که اینقده آقا و ماهه اینقده خاص و دوست داشتنیه بووووووووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووووووووس
عزیزم ایشاله به سلامتی فارغ میشییییییییییییی ماشاله به صبوریت ماشاله به هنر و سلیقت
از ته دل صمیمانه برات آرزوی سلامتی و خوشبختی دارم ایشاله همیشه زندگی بروفق مرادت بوووووووووووووووووووووس بوس مرجان جون دوست ماهم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خیلی دوست دارم و برات بهترین هارو از خدا می خوام ببوس پسر گلمونو و مواظب خودت و پرنسس کوچولومون بااااااااااااش


خدانکنه نسیم جون مهربونممممممممم فدات شمم عزیز دلممممممممم
قربونت برممم که انقدر خمب و مهربونی
منم برای شما اروزی خوشبختی و شادی میکتن عزیزممممممممم
بوسسسسسسسسسسسسس
زهرا
17 آبان 92 1:10
خصوصی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
17 آبان 92 2:08
سلام منم کیک میخوام خوب نمیگی ادم هوس میکنه اما خیلی خوش رنگ و خوشمزه شده نوش جونتون
افرین بلاخره پسر نازنین ما استخر توپ و افتتاح کرد قربون فین فین کردنت شم
مرجان جون چه خوبه اران جونم میشینه پای عمو پورنگ ایلیا از برنامه عمو پورنگ خوشش نمیاد جز بالا پایین پریدن پهلون پنبه که حالا دیگه حداقل روزی 2 بار رو تخت خوابمون میپره و میخونهمنم کلی ناراحتم که نیوفته بس که با شتاب میپره
کلاه حمام مشو خدایا شبیه هندی ها شده چه خوب کاری کردی رفتی اتلیه منتظر عکساتون میمونیم


سلام عزیزمممم
اخیییی عزیزمممم ببخشیدددددد
اره میشینه خدارو شکررر
ای جانمم چه بامزه ببوسش گل پسرووو
هههه شبیه هندیا راست میگی
قربونت برمم
مریم مامان شاینا
17 آبان 92 2:46
تبریک که دارین خاله می شین امیدوارم که باران جون هم صحیح و سالم در آغوش مامان جونش بیاد


مرسی عزیز دلممم
هیراد و عمه لیلاش
17 آبان 92 10:32
خدا رو شکر یواش یواش داره روزهای سختت داره تموم بشه و بالاخره باران جون داره میاد تو بغلت
فدای اران جونم که حسابی داره شیطونتر میشه


قربونت عزیزمممم
خدانکنهههههههههه
بآنوی هجدهُم
17 آبان 92 10:49
aZiiiiiizam arsn goliiiiiiiiiiii


مامان ارادخان
17 آبان 92 14:46
سلام خدا رو شکر که روز شمار تولد باران جون شروع شده ولی قدر این لحظات را هم بدون
به به جه کیکی نوش جون
خریدهای باران هم خیلی نازند انشاللع به شادی و سلامتی بپوشه
منتظر عکس اتیله تون هم هستیم


سلام عزیزمممممم
مرسییی
قربونت برممممم
چشمممم
جوجه نارنجی ما
17 آبان 92 16:22
عزیزم واقعا 10 آذر؟ خوشبحالت من تاریخ زایمانم احتمالا بشه برای 16 دی ماه.من هفته پیش گهواره نیکا رو اوردم بالا اولش همش میگفت برای منه اما از فرداش اصلا نگاشم نکرد.ایشالا به سلامتی زایمان کنی عزیزم تو اتاق عمل یادم باش بوسسسسسسسسس


اره عزیزممم
اخی به سلامتی ایشالااااااا
ای جانممممم عزیزممممممم
چشم فدات شممم
لیلا جواهری
17 آبان 92 16:53
سلام مرحان جون. به سلامتی دیگه چیزی نمونده. خاله شدنت مبارکککککککککک. اصلا فکر نکن به این زودیها میشه بری آتلیه ما که هر بار رفتیم سر هرکدوممون از یه عکس دیگه آورده شد. خلاصه اینطوره دیگه. به هر حال دوستتون دارم


سلام عزیزمم بله دقیقاااااا
مرسی فدات شمممم
قربونت برمم بوسسسسس
زری مامان مهدیار و صدرا
17 آبان 92 19:49
مرجان جونم نی نی خاله سمیرا به دنیا اومد؟
ایشالا سالم باشه
ما منتظریم تا خبر به دنیا اومدن پسرخاله ی آران جون را بهمون بدی عزیزم


سلام عزیزممم بلههههه
فدات شم مهربونم
مامان ایمان
17 آبان 92 20:30
سلام مرجان جان بانوی هنرمند چه کیک خوشگلی درست کردی منم می خوام دست گلت درد نکنه آقا فسفلی خاله چه تپیپ زده چقدر خوشحاله می خواد بره دردرررررر قربونش برم من


سلام عزیز دلم قربونت برم ممنوننننننن
الناز مامان آوا
17 آبان 92 21:49
پس شمارش معكوس شروع شده.ديگه تا روز موعود چيزي نمونده هاااااااااااا

قربونت برم من چه تيپي زدي آران جونم حتما عكساتون خوشگل ميشه مرجان جون نگران نباش

حتما خواهرتونم به سلامتي زايمان كردند.تبريك ميگم

انشالله شما به سلامتي زايمان كني و باران كوچولو رو بغل كني


بله دقیقااااااا
قربونت برم لطف داری عزیزممم
اره 5شنبه زایمان کرد عزیزممم
مرسی عزیزم سلامت باشی
الناز مامان آوا
17 آبان 92 21:50
راستي كيكتم خيلي خوشگل بود معلومه خيلي هم خوشمزه بوده

منم ميخوام البته با چايي


قربونت برم بفرمایددددددد
مریم مامان نیکان
17 آبان 92 22:34
سلام به مرجان عزیزم وای که چقدر دلم براتون ی ذره شده بود ببخشید دیر به دیر میام ی کم سرم شلوغ شده.مرجان عزیزم بیصبرانه منم منتظر 10 آذرم تا باران خوشگلمو ببینم و آرزوی زایمانی راحت و سالم و بی استرس براتون دارم .عزیزم آران عزیزم رو هم از طرف من ببوسید و مواظب خودتون باشید


سلام مریم جون مهربونممممم
منم دلم خیلی برات تنگ شده بود عزیزمممم
میدونم دیگه دانشگاهوووووووو
فدات شم مرسی مهربونممممم
بوسسسس
پرهام ومامانش
18 آبان 92 0:08
فدای ارانننننننننننننننن جون که همچی بهش میادددددددددددددددددددددددددددد توخوشتیپ منی!


قربونت برم عزیزممم مرسییییی
عرفان خان و مامان زهره
18 آبان 92 1:50
سلام به آران و باران عزیزم و مامان خوبشون
آخی عزیزم عین عرفان میمونه موقع لباس پوشوندن پروژه ای داریم خواهرجون
همیشه به شادی عزیزدلم
ایشاله هم خودت و هم خواهر گلت به سلامتی و بدون درد فارغ بشید و نی نی های ناز تون بیان توی جمع خانواده
"راستی مرجان جونم لباسهای آران رو از کجا خریدی و چند ؟؟؟ " البته جسارتا
خیلی خوشملن و خوشم اومد

بهترینها آرزوی ماست برای شما عزیزای دل


سلام عزیز دلممممممم
قربونت برم سلامت باشی مهربونممممممممم
قربونت برم این چه حرفیه
از دبی گرفته بودمقابل نداره عزیزمممممم
ممنون همچنینننننننن
من و امیدهای زندگیم
18 آبان 92 8:09
مرجان جون زایمان من و شما فکر کنم تو یه حدوداست
کدوم بیمارستان میخوابی؟


من ایشالا 10 اذرم عزیزم
نیکان میرم تو اقدسیه
وبلاگ نداری؟
مامان آیسو وآیسا
18 آبان 92 13:27
قربونت برم اران توپولوی نازززز...
منتظر عکسهای اتلیه هستیم مرجان جوووون
انشالله دخمل نازمون بزودی بپره تو بغل مامانش ماهم ببینیمش


خدانکنه عزیزممم
فدای توووووو مرسی
مامان الیار
18 آبان 92 16:30
سلام مامانی
واااااای چه پسر خوشتیپی شدی گلم ماشالاه مامانی خدا رو شکر کم مونده باران کوچولو هم بیاد ایشالا به خوشی و سلامتیخیلی میبوسمتون


سلام عزیزمممم
مرسی ممنون قربونت برمممممم
مامان ندا
18 آبان 92 20:53
سلام عزیزم دیگه برای ورود باران جون چیزی نمونده
چه اران خوش تیپی شیطونک


بله چیزی نموندههه
قربونت
مامانه کیاناوهانا
18 آبان 92 23:16
سلام دوستم کجایین خبری ازتون نیست دلم براتون تنگ شده


سلام عزیزممممم
اومدیمممم دوستممممم
خاله مزگان(مامان گلبرگ)
20 آبان 92 0:51
وایییییییییییییییی دوستم از ما هم با تو روز شماری میکنیم تا بارن خوشگل رو زودتر ببینیم
عزیزم پس چرا نیومدی اتلیه ما ایشالا با بارانی بیایین

یعنی باورم نمیشه این کیک رو تو درست کردی... آفرین واقعا آفرین به همتت


قربونت برم عزیزمممممم مرسیییییییییی
ایشالا میایممممممم
فدای توو:
mamane m@ni
21 آبان 92 0:41
تولد امیرسام جون مبارکه و البته خاله شدن شما و آران جونم که پسرخاله شده از ظاهر کیک معلومه که خیلی خوشمزه شده
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممممممم
مامان اهورا(نرگس)
21 آبان 92 12:56
نمی دونم چرا همه ی بچه ها دوست دارن لخت باشن!!!!!!! راستی مرجان جون کیکت خیلی خوشگل شده!!آفرین...ماشالله به تو که تو ماه های آخر هم اینقدر زرنگی!!!!
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلمممم ممنوننن
مامان رهام
24 آبان 92 15:43
ایشاله که عکساتون خوب از آب دربیاد.........به به عجب کیکی ...منتظر دستورشیم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برمممممممممم