♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

خاطره زایمان1 / کلی عکس و ماجرا :)

1392/9/17 17:50
3,428 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلمممممممممم پسر قشنگگگگم دلم برای نوشتن

درباره خودت و عکس گذاشتن برات یه ذره شده بود عسلم مهربونم

نازمبغل

از اونجایی که کلی عکس و حرف دارم برای گفتم 2 قسمت میکنم  که

هم خیلی خیلی زیاد نشه هم حوصلمونو سر نبره عزیزکم لبخند

خدارو شکر بر خلاف تصورم و خوشبختانههههه تو معنی حسادتو

نفهمیدیو با باران خیلی خوبی و فقطططططططططط داری بوسش

میکنی جوری که باران له میشه و سرخ میشه مثل لبوخجالت

ولی اصلا اذیت نمیکنی هر وقتم میبینی دارم شیر میدم میایی بغلم

میشینی هی منو بوس کن هی بارانو بوس کنمماچ

ولی خیلی ناراحتم چون از طرف من کمبود محبت داری و میدونم چون

همش میایی بغلم میکنی بوسم میکنی شبا اگه ببینی من بارانو بغل

کردم خوابیدم بلند میشی میایی به زور سرتو بین من و باران میزاری

که پیش من باشی الهی بمیرممممممممممم برات ولی خوب جای

خوشحالیه که اذیت نمیکنی افرین پسرمتشویق

اینم بگم که الان خیلی بهت توجه میکنم ولی تا بخیم خوب بشه و

بتونم کامل بهت رسیدگی کنم یه کم طول میشکه

اینا خلاصه ورود باران جون بودو میریم سراغ خاطرات زایمان عزیزم

شب قبل که من واقعا استرس داشتم حالم بد بود همش گریه میکردم

گریهبخاطر تو مامانمو خالم همش میگفتن خدا بزرگه انقدر اعصابتو

خوردنکن اخه مامانی پیش تو میخواست بمونه با کیمیا و خاله خودم

شب بیاد پیش من

خلاصه بگم که اون شب انقدرررررررررررررررررررررررر جیغ زدی گریه

کردی و بد قلقی که تا 3.30 4 صبح بیدار بودی و اذیت میکردی

 

 

 

منم با زور خوابوندمت خودمم که اصلا خوابم نمیبرد ساعت 5 صبح

کارامو کردمو وسایلمو جمع و جور کردمو خوابیدم

صبحشم زود پاشدی و وقتی میخواستیم بریم کلی بوست کردمو فیلم

گرفتیم و مامان اینا سرتو گرم کردنو رفتیمبای بای

ساعت 9.45 دقیقه رفتیم بیمارستان چون گفته بودن 10 اونجا باشم

خلاصه رفتم لباسامو عوض کردمو

رفتم بلوک زایمان اولش خیلی شاد و خوشحال

تازه پرستارایی که سر خودت بودن اونجا بودنو وقتی بهشون چند تا

نشونه دادم منو شناختمچشمک و خیلی خوب بود کلی هم باهم حرف

زدیمو گفتن چقدر حال داری 2 تا بچه الانم که کلی سر خوشیو ارایش

کردی وشنگولو منگول و سرحال منم همش هر هر کر کر میکردم

ولی چون شب قبلش نخوابیده بودم و تا صبح ده بار بیدار شدم و

چیزیم نباید میخوردم به شدت سرم درد میکردو پف کرده بودم  بعدشم

کلی معطل شدیم که دکتر بیاد تا شد ساعت 1 یا 1.15 گفتن پاشو

دکتر اومد حاضرت کنیم من انقدر استرس گرفتم شروع کردم گریه کردنگریه

بهم گفتن گریه نکن ارایشت پاک میشه فیلمت بد میشه زبان

اخه ما هم سر تو هم سر باران فیلم بردار گرفتیم که خاطرش بمونه

ولی خوب از زایمانم قسمتی که فقط بچه رو در میارن گرفتیم چون

گفتم حالم بد میشهابرو

اره دیگه جونم برات بگه که با چشمای گریون رفتیم بیرونو بابا و خاله

سارا بیرون بودن ددی و مامیا و عمه اینام پایین بود بابا منو دید کلی

دلداریم دادو باهم گریه کردیمگریهنیشخند بعدشم عکس گرفتیم

رفتم تو اتاق عمل باهام حرف زدن. خندیدن که گریه نکنم اروم بشم

بعد کمرمو بی حس کردن خیلی عالیو بدون درد بعدشم دکترم اومد

کلیییییییی باهام مهربون بود وقربون صدقم رفت بغل

که چرا گریه میکنی زود تموم میشه دیگه منم بی حس بودمو پارچه

سبزو  کشیدن جلوی صورتم مثل پرده که نبینم  و شروع شددددددداسترس

من خیلی خوب بودم ولی یهو حالت تهوع گرفتمو شروع کردم به بالا

اوردنسبز و ولی خدا رو شکر مثل دفعه قبل وسط بخیه زدن بالا نیاوردم

تازه اول کار بود هیچی دیگه ساعت 1.30 بود که گریه باران خانوم خوشگل نازنازیو شنیدیم و نشونم دادم و چسبوندن به صورتم تا داغیشو حس کن و اونم بوی منو حس کنه

که واییییییییییییی چه لحظه قشنگیه و موهای تنم سیخ میشه 

وبغضم میگیره وقتی فکر میکنمنگران

ناگفته نماند از وقتی که من میخواستم زایمان کنم شروع کردم دعا

خوندنو اسم بردن همه و دعا کردن

که امیدوارم از ته قلبم ارزو میکنم ایشالاااااااااااااااااااااااااااااااا همه به

مراد دلشون برسن و حاجت روا شن عزیزم آمیننننننننننننننننفرشتهقلب

دیگه بچه و بردنو منم کارم تموم شد و بردن تو ریکاوری تا یکم حس

پاهام برگرده بعد ببرن تو بخش

اینو تا اینجا داشته باشششششششششششش تا خاطره زایمان 2

شروع بشه چون عکسم زیاده دیگه خیلی طولانی میشه منم کف

کردم خوشمزه

       

اینجام اران خودشو میبینه من ازش عکس میگیرم ادا در میارهبغل

یه روز دیدم صدات نمیاد دیدم بلهههههههه خودت برای خودت جا خوش

کردی فدات شم

اینجا یکی دوشب قبل زایمانمه که اتاقو ترکونده بودیو سرسره رو اوردی وسط

یاد گرفتی هر چییییییییی ببینی یا دستت باشه از خوراکی بگیر تا

اسباب بازیو اشغال میندازی تو لباستخنثی یقه هات همه شل و گشاد

شدن

کارای جدیدلبخند

اینجا قبل از اینکه میخواستیم بریم بیمارستانه

اینم من و بابایی اول صبح تو بیمارستان

باران نازنینم ساعت 1.30 دقیقه ظهر 7 آذر 1392 وزن 3 کیلو و 20گرم

بیمارستان نیکان

اینم اقا آران در نبود مامان مرجان

خودش لگن مورد علاقشو آب کرده با لباس رفته توش اونم در یک لحظه

غفلت بابا و مامانیخنده

اینجام اولش زیاد از این حولت خوشت نمیومد ولی بعد رضایت دادی

آرانو اتاق شلوغغغغغغغغغغغ

دیگه خودت گوش پاک کن بر میداری که گوشتو پاک کنی

اولین دیدار آرانم بارانمقلب

که میگفتیم بوس کن داشت خفه میکرد بارانونیشخند

اینم باران خوشگل 10 روزه ما عروسک من

بند نافتم 9 روزگی افتاد برعکس آران که 13 روزگی افتاد عشقم

بقیه عکسای زایمانم و اتاق عمل  و ماجرا بماند برای بعداز خود راضی

سامانم هنوز وقت نکرده و یه پاش دانشگاهو ادارست عکسارو نگرفتیم

ایشالا در اولین فرصت تو این هفته میگیریم منم میزارم عکسا رو عزیزم

همینم که نوشتم هی میام باهات بازی میکنم هی میام مینویسم

هی بارانو شیر میدم هی میام مینویسم

اخه یکی نیست بگه مجبورینیشخندمژه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (145)

سمیه
17 آذر 92 18:04
سلام مرجان جون حوشحالم بعد از اون همه سختی و استرسی که قبل از زایمان داشتی الان با دو تا گلت و شوهرت شاد و سر حالی.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمممممم ممنون مرسیییییییییی
مامان آیسو وآیسا
17 آذر 92 18:06
ای جووونم آران خوشمزه ونازززم که دیگه داداش شده...قربونش برم...عکسهاش مثل همیشه عالیبود...باران جونمم هم که نازززززززززززززززه ماشالله...امیدوارم خوشبخت وخوش اقبال باشه...ودنیا به کامش همیشه شاد... عکسهای خودتونم خیلی قشنگ بودن...مرجان جووون اثری از استرس واینها پیدا نیست تو عکس ازت.... ارانی چه بامزه میبوسه باران جووون رو... امیدوارم با جوجه های کوچولوی نازت همیشه خوشبخت باشی...منتظر عکسهای بعدی فرشته ها هستیم... کلیبرا آران وباران جووونم...
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزممممممم ممنون لطف دارییییییی فدای تووووو خوب میخواستم عکس بگیرم شاد بودم ممنون عزیز دلممممممممممم
مینا مامان آرمانی
17 آذر 92 18:28
وای منم هوس دومی رو کردم مرجان جون.من عشق بچم.نمیدونم سختع؟؟دوتاباهم داشتن؟وقت کردی از حس تازه ات واسم بگو.چقد فینگیلات شبیه هم دیگن.درسته؟؟
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خوب بیار دیگههههههه خوب سخت که هست واقعااااااا چشم حتمااا میگممممممم
مامان نیروانا
17 آذر 92 18:37
سلام مرجان جون خیلی خوشحالم که بعد از تولد باران همه چیز خوب پیش می ره.من واقعا حس می کنم چه استرسی داشتی آخه منم شرایط تو رو دارم.امیدوارم خانواده 4 نفرتون همیشه شاد باشه.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمممم مرسیییییییی اره دیگه خودت میدونییییییی مرسی فدات شممم
مامان بنيتا
17 آذر 92 18:45
واي مرجان جون خيلي قشنگ نوشتي رفتم به دوسال پيش وخاطره زايمان خودم عكستون با همسرتون هم خيلي قشنگ شده چه خوب زياد تغيير نكردي انگار نه انگار كه بارداري براي آران و باران نازنين كلي دلم براي آران تنگ شده بود خصوصي
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برممممممم اخییی عزیزممممم مرسی ممنوننننن فدای تو مهربونممممممم
رضوان مامان رادین
17 آذر 92 19:31
چقدر عالی که آرانی به باران حسودی نمیکنه و خواهر خوشگلشو دوست داره....منتظر بقیه ماجرای زایمان هستیم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
اره خدارو شکررررر چشم عزیزمم
بهار
17 آذر 92 20:08
الهی قربونت برم من. چقد لذت بردم از خوندنش.. ایشالا دوتا گلای زندگیتون همیشه شاد و سلامت باشن.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خدانکنه عزیزممممممممم مرسی ممنونننننن سلامت باشیی
مهسا مامان نفس
17 آذر 92 20:19
سلام مرجان مهربون ونازنینم.خدا رو شکر که اران واکنش خوبی نشون داد بخدا انقدر نگرانش بودم که نگو من پسر عمو هام اختلاف سنشیون دقیقا مثل اران وبارانه پسر عمو بزرگم انقدر حسودی میکرد اولاش ببخشید روم به دیوار شب ادراری گرفت. مرجان وقتی میخوندم که گریه کردی خیلی ناراحتت شدم اما عکسای خندونتو که دیدم این طوری شدم.من مطمین بودم خدا کمکت میکنه چون دلت پاکه و خیلی مهربونی.از اون عکس باران در تشت حمام هم خیییییییییییییلیییی خوشم اومد مرسی مامان گل که اپ کردی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلمممممممم اره واقعاااااااا اخیی چه بد فدات شممم از بس خوبییییی قربونت برممممممممممممممم
مامانه کیاناوهانا
17 آذر 92 21:07
سلام مرجان جونم چقدر خوشحالم که راحت شدی وبه ارامش رسیدیمرسی از عکسهای قشنگ و توضیحاتی که دادی چقدر این دوتا فرشته هات بانمکن امیدوارم باران جون هم مثل مثل مامان خوشگلش اینقدر مهربون و دوست داشتنی بشه برای مرجان عزیز وفرشته های نازش
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلممممممم قربونت برم ممنونننننننن فدای تو عزیزم محبت داری
مینا
17 آذر 92 21:32
کوچولوهای خوشگل و مامان زرنگ
نیلوفر
17 آذر 92 21:37
سلام ای خدا چه مامانیه بی نظیری،مامانی خانوم ممنون که نوشتید و عکس گذاشتید،من که سیر نمیشم از دیدن این دوتا گل خوشگل،هزار ماشالا خدا ایشالا نگهدارشون باشه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم مرسی ممنونننننننننن فدای تووووووو
مامان ارادخان
17 آذر 92 21:54
به به مامان خوش تیپ و پر انرژی امیدوارم دیگه اشک تو چشات نشینه و کنار اران و باران حسابی خوش بگذره افرین به اران جون که حسابی کار درسته و عاشق خواهرجونش مامانی هوای پسر گلمون را دتشته باش
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممممممم ممنون فدات شممم چشم حتمااااا
مامان مهرناز
17 آذر 92 22:24
ای جونم چه عکسای نازی ارانو ببین چه خواهرشو دوست داره ایولله بابا جونم چقدر باران جونی خواستنیه به به چه مامان خوشکلی بابا ایول انگار نه انگار قراره بری برا زایمان
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممم فدات شم ممنوننننن
هلیا
17 آذر 92 22:47
آخه یکی نیست بگه مجبوری رو خییییییییلی خوب اومدی ) سلامممممممم مرجان جونمممممبهتری؟ واااااای چه کوچولوی نازنازی و خانومی و چه داداش مهربونی خدا شانس بده منکه وقتی خودمو میزارم تو شرایط تو از آرایش کردن و هرهر کرکر کردنت متعجب میشم فک کنم همون اول سکته کنم و بچم زیر دست نامادری بزرگ شه نهههههههه؟
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
اره دیگههههههه سلام عزیزممممم مرسی فدات شممممم دیگه چه کنیم اخههههههه نه بابا فکر میکنییییییی
الناز مامان آوا
17 آذر 92 22:50
خدا رو شكر كه حسودي نميكنه تنشالله كه هميشه ميونشون خوب باشه و يه خواهر برادر صميمي بشند. خدا حفظشون كنه خيلي نازو كوچولويه عزييييييييييييييييييييزم ماماني منتظر عكساي جديدتون هستيم. ببوي فرشته هاي نازتو به نظر من كه باران كوچولو شبيه آرانم هست.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
اره واقعااااا مرسی ممنونننن قربونت برمممممم چشممم
عاطفه
17 آذر 92 23:05
سلامممممممممممم عزیزدلم آخیش چقدر منتظر بودیم مرجان جون آخی آران مهررررربون فدات شم عزیزم که مامانی اومد پیشت عزیزم باران چقد جوجو و بانمکه دیگه مامان فعاااال تو زایمان هم فعال بودی انشالا همیشههه به خوشی و سلامتی باشی عزیزم منتظره بقیه ی حرفای قشنگت از کوچولوها هستم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام مهربونمم قربونت برمممم لطف داری عزیزممممم سلامت باشی فدات شممم
مامان آیدین
17 آذر 92 23:26
سلام خانومی خوبی بهتری درد نداری قدم نو رسیده مبارک آران و باران جان خوبن از طرف آیدین من دو تاشونو ببوس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلامممم عزیزمم ممنونننننننننننن خدارو شکر بهترم
زهرا ک
17 آذر 92 23:33
سلام به به ماشالله کیف کردم از دیدن همتون الهی که همیشه شاد و سلامت باشید ماشالله مرجان جون اصلاااااااااااا معلوم نبود حامله ای خوش به حالت باران جونی خیلی جیگره حتما حتما اسفند دود کن آفرین به گل پسر قند عسلی که هوای خواهری رو داره مرجان جون دعا کن خدا یه نی نی سالم و خوش اخلاق هم تو بهترین فرصت به من بده خدا شما رو برای فسقلی ها و اونا رو برای شما حفظ کنه بوسسسسسسسسسسس برای آران و بارن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم ممنونننننن فدات شم سلامت باشیییییییییی قربونت چشم حتماااا ایشالا عزیز دلممممممممممم
مامان الیار
18 آذر 92 0:18
سلام عزیزمدلمون واسه شماو ارانی تنگ شده بودخوشحالم هر سه شما رو خوب و خوش وسلامت میبینمخیلی خونواده 4نفری خوشگلی شدینمیبوسمتوووووووووووووووووووووووووووووووووون کلی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمممممممممم مرسی سلامت باشی فدای تو مهربونمممممممم
مامان یوسف و یگانه
18 آذر 92 0:22
عزیزم خوبی که انشالله ،دو تا خوجلای خاله چطورن،ببوسشون از طرف من
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برمممم ممنون
مامی رادوین
18 آذر 92 2:13
وااااااااااای خدا مرجان اصلا تو عکس بیمارستان بهت نمیخورد باردار باشی جیگرطلا عزیزم آران مهربونم که اینجوری آبجی گوگولیشو میبوسه مرجیییییی دخترت جیگرهههههه ماشالههههههههه خیلی شبیه آران و مامیشه تولدباران خانوم و رادوینم دوروز باهم تفاوت داره جیگزشوووو
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممم ممنوننننننن فدای تو عزیزممممممممم اخی عزیزمممم
اسپاترا
18 آذر 92 2:23
سلام مرجان جون همه عکسها زیبا بودند مخصوصاً اون عکسی که آران کوچولو ناز با اون انگشت کوچولوش داره صورت باران خوشگلم رو لمس میکنه از طرف خاله هر دوشون رو ببوس 😘😘 بیصبرانه منتظره قسمت دوم هستیم خانمی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممممم مرسی ممنونننننننننن چشم مهربونممممممممم
مامان الینا جونی
18 آذر 92 8:08
سلامممم واییییییخدا چقدر ملوس شده آران ماشاا.... موهاش بلندشده دوباره وخوردنی ماشاا... به باران خانوممممم خوش خنده مثل مامانش نازززززززززو دلنشینه و خنده روو ببوسش عسلاتو مرجان جوووووون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممممم ممنون مرسییییییییی فدای تو عزیزممم
مامان الینا جونی
18 آذر 92 8:09
یه سوال مرجان جون ؟از بی حسی تو دوتا زایمانت استفاده کردی ؟؟ شنیدم بعدش خیلی کمردرد میشن درسته میشه واسم بگی ؟
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
اره عزیزمممم نه من سر دومی سر درد گرفتم کمر درد نداشتم سر اران کلا خوب بود درد نداشتم
مامان هانیه و شیرین عسلا
18 آذر 92 8:54
عزیزم مرجان جون خیلی واست خوشحالم که همه چیز عالی پیش رفته دیگه فکر نمیکنم بتونم خاطرات زایمان 2 تو بخونم اخه فردا میرم بیمارستان منم مثل تو شایدم بیشتر استرس دارم مخصوصا به خاطر اینکه شاید اینبار بی حسی نخاعی بشم کمی میترسم واسم دعا کن از روی ماه عسلات ببوس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم ممنوننننننننننن اخی عزیزم به سلامتیییییییییی چشم حتماااااااااااا فدات شمممم
مامان هیما
18 آذر 92 9:21
عززززززیززززززم چقدر قشنگ با احساس بوس میکنه خواهرشو خانومی ما منتظر دومین قسمتیمتقدیم به مامان مهربون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزممممممممممم چشم حتمااا
http://zahraalijon26.persianblog.ir/
18 آذر 92 9:33
نازی باران جونم ببوس آران جونو
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونتتتتتتتتتتت
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
18 آذر 92 9:34
چه مامان ِ خوشتیپی خوشم میاد توی هر حالتی پایه ایاااااا خوشکل خانم دلم سوخت برای آران که گفتی شبا سرشو میازره بین شما و باران آخه خودشم هنوز نی نیه آرانی منتظر پست بعدیت هستم مرجان جونی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم ممنونننننننننن اره طفلییی چشمم حتمااا
نيلوفر( مامان پرهام )
18 آذر 92 9:46
سلام عزيزم ... خيلي خوشحالم كه حالت بهتر شده و با كوچوهاي نازت روزهاي خوبي رو ميگذروني براي همه شما آرزوي سلامتي ميكنم ....
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمممم مرسی ممنونننننننن سلامت باشی
سهیلا مامان آیسا
18 آذر 92 9:53
قربون این پسر فهمیده وناز برم من که اینقدر آبجی کوچولوشو دوست داره وای بادیدن باران جون که دلم ضعف رفت، دخمل خوشگل یاد خاطرات زایمان خودم افتادمخیلی شیرینه. خوشبحالت مرجان جون که گذاشتن فیلم بگیرین،خیلی کار خوبی کردین. خوشبحال این نی نی ها ، چه مامان وبابای خوشتیپی دارن. اینا هم واسه نی نی ها ومامان خوشگلشون. اسپند یادت نره
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خدا نکنه فدات شممممممم مرسی عزیزمممم قربونت برم مهربونمممممم
سمیه
18 آذر 92 10:14
سلام عزیزم قدم نورسیده مبارک امیدوارم همیشه سالم و شاداب در کنار هم باشید هر دو تا فرشته هات خیلی ناز و بانمکن من الان حدود 7/8 ماهه هر روز به آران جون سر میزنم خیلی دوستون دارم.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام زیزمم ممنون سلامت باشییییییی فدای تو عزیزمممممممم
مادر امیرین
18 آذر 92 10:19
سلام مرجان جونم.. آفرین به تو مادر نمونه و زرنگ که به این زودی وبلاگت و آپ میکنی..افرین دختر با انرژی... خدا رو شکر که همه چی به خوبی سر شده.. ببوس این بردر و خواهر نازنین.... منتظر دیدن عکسهاتون هستم.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمممممممم مرسی ممنون قربونت برممممم
خاله هستي
18 آذر 92 10:53
واي مرجان جان واقعا روز زايمان ادم نميدونه خوشحال باشه يل اون استرس رو تحمل كنه لذت ديدن ني ني همه اون فشار روحي رو ميبره ولي باز سخت و خدا رو شكر كه اران جونم راحت با باران جون رابطه گرم گرفته ولي خيلي خوبه ادم هم لذت دختر دار بودن رو بكشه هم پسر دار بودن رو هميشه شاد باشين مامان پر انرژي و شاد
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
اره دقیقا عزیزممممممم مرسی فدات شممممم
مامان احسان
18 آذر 92 11:36
سلام عزیزم خدا رو شکر که خوبی چه دخمری ناناسی وای عاشق خنده اون عکس آخری ام ماشالله به هر جفتشون آران هم دیگه مرد شده مامانی زیاد نگرانش نباش مراقب خودت باش خوب بخور تا جون داشته باشی گلم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم مرسی ممنوننننننن چشم حتما
مامان رادین
18 آذر 92 13:26
مامانی خسته نباشی انگار خودم رفتم یه چند وقتی فک میکنم منم بََََََََََََََََ له مامان شدم دوباره وقتی خاطراتت رو میخونم کابوسای شبانه اتاق عمل و درد شکم و ... برام زنده میشه بارانی چقدر نا ناز و آران چقدر آقاست یه مدت همه یه جا بخوابید تا آران هم احساس نیلزش رفع بشه البته ببخش که دخالت میکنما مامانی برو خصوصی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزممممممممم اخیییییی عزیزممم مرسی فدات شم ممنوننن نه بابا این چه حرفیههههههه
سارا مامانی شیدا
18 آذر 92 14:00
آفرین مامان زرنگ و با روحیه عزیزم خیلی خوبه که لحظه به لحظه اتفاقات رو یادت نگه داشتی و ثبتشون میکنی من که روز زایمانم انگار تو هپروت بودم هیچی یادم نیست قربون این پسر مهربون برم که از الان اینقدر خواهر کوچولوش رو دوست داره و مواظبشه مرجان جون دخترت هزار ماشااله خیلی نازه و به مامان خوشگلش کشیده خدا هر 2 تا گل خوشگلت رو حفظ کنه عزیزم امیدوارم روزای سختت زود زود تموم بشه و آرامش رو در کنار فرشته های کوچولوت و همسر مهربونت تجربه کنی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزممم ممنون لطف دارییییییییی فدات شم عزیزممم خدا دختر خوشگل شمارو هم حفظ کنه عزیزمممم
قاصدك
18 آذر 92 15:07
عزيزم سلام من قاصدكم ني ني سايتيم......... تولد دختر نازتو تبريك ميگم ........ منم قراره برم نيكان خواستم نظرتو كلا در مورد همه چيش بهم بگب اگر ممكنه...... محيط بيمارستان هزينه دكترت دكتر بيهوشي سزارين -طبيعي ايا براي رفتن به ااق عمل اجازه ارايش ميدن همراه مرد ميتونه بياد تو اتاق و بخش زنان كلا بيمارستانش ارزش اين هزينه رو داره ايا؟3 ببخشيد سوالام زياد شد..............خواهشنا اگر برات امكان داره خواهرانه جواب بده. مرسي
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمم ممنوننننننن چشمم حتمااااا میگم تو وبت میگم اگه نرسید بگو اینجا برات بگم
جیران بخشنده
18 آذر 92 15:08
قربون آران قشنگم بشم که اصلا حسودی تو کارش نیست ایشالا 4 تایی همیشه شاد و خوشحال و خوشبخت باشین
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خدانکنه عزیزممم ممنوننننن
✿مامان علی خوشتیپ✿
18 آذر 92 15:25
قربونتون بشم هزارماشالله باران جونی خیلی نازه..مثه خودت مــــــــــــــــاه آفرین به آرانی که مثه یه مرد مراقب خواهرشه و مثه یه مرد ریخت و پاش کرده بازهم تبریک میگم گلم.خیلی مواظب خودت باشه.صدقه هم زیاد بده ما هم این روزها با نی نی آبجیم مشغولیم حسابیخیلی مزه میده نی نی داری
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزممممم خدانکنههههههههههه فدات شم ممنوننننننن چشمم حتمااااا
مامان آروین (الهه)
18 آذر 92 15:35
مرجان عزیزم خیلی مامان خوبی هستی که با اینکه سرت حسابی گرمه بازم میای و مطلب میرازی. خوش به حالت که خدا دو تا گل دوست داشتنی بهت داده. واقعا براتون آرزو میکنم که روزهای خوبی با هم داشته باشید.آران و باران عزیزمو ببوس مراقب خودتم باش
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی فدات شمممممممممم قربونت ممنوننننننننن همچنین شمااا دوست خوبم
الهام خواننده خاموش
18 آذر 92 15:49
سلام مثل هميشه قشنگ نوشتي و پرانرژي
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم ممنون از محبتت
جوجه نارنجی ما
18 آذر 92 15:54
مرجان جون دهم باران خوشگله مبارک واییییییییییییییییییییییی کیف کردم عکس ها رو دیدم. خدا رو شکر پسری حسودی نکرده خوشبحالت راحت شدی بوسسسسسسس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممممممممممم اره خدارو شکر خوب بود قربونت برممم ممنون
مامان پرنیان درنیان
18 آذر 92 16:05
روی ماه جفتشونو میبوسم مامان خوشتیپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیزمممممممم
الهام مامان یسنا
18 آذر 92 17:20
ای جانم به این دو تا وروجک و مامان خوشگلشون. دلم براتون تنگ شده بود عکسا خیلی قشنگ بود. خدا رو شکر زایمان خوب و راحتی داشتی. آفرین که روحیه ات خوب بوده منم وقتی رفتم برای زایمان یسنا همش میخندیدم که پرستارا گفتن این انگار نه انگار که داره میره اتاق عمل چقدر شاده. چقدر گل پسرمون با حوله حموم بامزه و خواستنی شده ماشالله تپلی جونم. لحظه اولین دیدار خواهر و برادر هم خیلی قشنگ بود مرجان جون مواظب باران باش یه وقت زیر بوس های آران تپلی نمونه کوچولو خانوم. راستی چقدر هم خوشگل خندیده تو عکس ده روزگی اش دخملی خوشگل. برای مرجان جونم و آران تپلی و باران خوشگلم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی الهام جونننننننن منم دلم تنگ شده بود براتون عزیزممم مرسی عزیزمممم اخییی چه خوب پس شما هم خوب بودیدددد فدای توووو عزیزمممممم ممنوننننننننن
لیلا جواهری
18 آذر 92 17:29
سلام عزیزم وای الهی قربون جفتشون برم خدا برات نگهشون داره . ماشالا عزیزم . تمام چیزهایی که میگی الان برام یه بار دیگه تکرار شدند. فقط اینکه یه تفاوت بزرگ داشت و اون اینکه من وقتی بعد از یه روز در حالی که هلاک دیدن آراد بودم اونو تو بیمارستان دیدم. بچه یه دفعه رنگش شد مثل گچ سفید و بعدشم اومدیم خونه . اونقدر گریه و اذیت کرد که نگو. فقط خدا رحم کرد آرین مثل یه بره آروم بود و گرنه میمردم. خدا رو شکر که پیشبینی من درست نبود آرادن بچه خوبو عاقلیه. خدا رو شکر. که ناراحتی هات تموم شد و ایشالا از این بعد چهارتایی به شادی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام لیلا جونممممممم خدانکنه عزیزممممم اخی عزیزمممممممم خدارو شکر که اروم بودددد مرسی عزیزمممممممممممم
مامان آیهان
18 آذر 92 17:51
ای جونم مرجان جون قدمش مبارک باشه.. چه ماهه باران خانوم ما.آقا آران گل تبریک میگم داداش شدی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممممممم
مامان مانلی
18 آذر 92 18:55
سلام عزیزم خدا این دو گل زیبا را بهتون ببخشه و همیشه زیر سایه خدای بزرگ صحیح و سالم باشن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم ممنوننننننننننن سلامت باشییی
persian mom
18 آذر 92 20:16
اخ داداشیه مهربون چطوری داره بهش دست میزنه فدات شم چقدر تو مهربونی مرجان جون چقدر روز زایمان ناز شده بودی چشم نخوری ایشالله مواظب اران جون باش بهش زیاد محبت کنااا باران چه ناز خندیده ای جونم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خدانکنه نازنینمممممم قربونت برمممممممم مرسیییی لطف داری فدات شم
me
18 آذر 92 21:45
وای چه نازن خدا حفظشون کنه
زری مامان مهدیار و صدرا
18 آذر 92 23:24
عاشقتم مرجان جونم ایشالا همیشه همینجوری شاد و پرانرژی سایه ت بالای سر نی نی هات باشه خیلی خاطره زایمانت خوب بود یاد زایمان خودم افتادم به خصوص با دیدن عکس باران جون لای پارچه سبزا خیلی گریه م گرفت خیلی لحظه ی خوبیه وقتی صورت نی نی رو روی صورت مامان می ذارن اصلا همه ی خستگی های مامان در می ره
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی مهربونمممممممممممممممم فدات شم محبت داری کلی دوست دارممممممم زری جونمممم اخی نازییییییییی عزیزمممم اره بخداا خیلی خوبه ایشالا قسمت همه بشه
زری مامان مهدیار و صدرا
18 آذر 92 23:25
این مدت منم خیلی دلم می خواست خاطرات زایمانم رو بنویسم تا بعدا ایشالا محمدصدرا بخونه ولی همه ش حس می کردم دو سه تا دوستای وبلاگیم که باردارن بخونن استرس می گیرن شکر خدا که همه تون زایمان کردین ایشالا منم به زودی می نویسم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
اخی اره راستتت میگیااااا خدا رو شکر عزیزمممم خودتم راحت شدی اره حتما بنویسسسسسسس
زری مامان مهدیار و صدرا
18 آذر 92 23:26
چقدر خوشحالم که آران جونم اذیت نمی شه و حسودی نمی کنه داداش نمونه س پسر گلمممممممممم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
اره واقعااااااااا فدای تووو
زری مامان مهدیار و صدرا
18 آذر 92 23:27
الهی قربون این باران تو دل بروت برممممممممم من مرجان من عااااشقشم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فدات شمممممممممممممممممم خدانکنهههههه منم عاشقتم زری جون خوشگلممممممممممممممممممم
مامان ماهان و ملیکا
18 آذر 92 23:34
سلام عزیزم خدا رو شکر که آران جونم عکس العمل خوبی نسبت به باران جون داشته امیدوارم همه چی همینجور خوب پیش بره. وایییییی چرا بچه ها موقع خوابیدن اینقدر ناز میشن بارانی توی عکس آخرش چه لبخند نازی داره فداش شم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممممممم ایشالااااا مرسی عزیزمم ممنون
l مریم مامان شاینا
18 آذر 92 23:45
سلام عزیزم خیلی خوشحالم که شما رو شاد و سر حال میبینم همیشه پر انرژی باشی گلم اینهم برای آران و باران جونم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممممم ممنون مرسیییییییییییی
مامان آراد(خاطره)
18 آذر 92 23:46
وای که من عاشق خاطرات زایمانم...خدارو شکر ک اران تا الا خوب تا کرده ...ایشالا که تا اخرش همین جوری مهربون باشه قربونش برم منننننننننننننننننننننن هزار ماشالا باران هم مثل خودت یه تیکه جیگرهههههههههه منتظر عکساتونم هستم بی صبرانه بوسسسسسسسسسسسسس خانم مجبور
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی خاطره جونممممممممممم قربونت برم ممنوننننننننننننن فدای تووووو بله دیگه
mamane m@ni
19 آذر 92 0:47
عزیزم خیلی خیلی براتون خوشحالم خدا رو شکر خاطرات زایمانتم جالب و خوندنیه راستی ممنونم که حتی تو این شرایط بازم بهمون سر می زنید منتظر دیدن عکسای بیشتر از آرانی و بارانی هستیم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی مهربونمممممممممم قربونت برممممم چشممممم
خاله کمیل و کیان
19 آذر 92 0:56
قربونشون برم من
مامان دینا جون
19 آذر 92 0:57
باران عزیزم شما چه زیبا ودوست داشتنی هستی خوش اومدی گلم.مرجان جون واقعا خسته نباشی امیدوارم لحظه هاتون پر از شادی باشه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزممممممممم قربونت ممنونننن
مامان ارسطو
19 آذر 92 1:20
سلام عزیزم کلی بوس و تبریک برای مرجان جونمممممممممممممممممممم خیلی خیلی خوشحال شدم هر چقدر با خوندن پست اخرت ناراحت شدم و الان خوشحالم خیلی قربون اران جون مهربونم بشمممممم من خدا رو به سلامتی و خوشی همه چی تموم شد و حالا حسابی مامان شدی یه دختر و یه پسر گل عزیزم داداشی اران
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلممممممممممم ممنون خیلی محبت داری دوست خوبمممممممممم فدای تووووووووووو سلامت باشی
مامان بنیتا
19 آذر 92 2:44
نااااازی چه عکسای قشنگی...مخصوصا عکساتون در بیمارستان و عکس آران جون توی لگن با لباس که خیلیییی باحاله قربونه گل پسر مهربون که انقدر خواهرکوچولوشو دوست داره مرجان جونم خوشحالم که حالت بهتر شده عزیزم..ایشالا روز به روزهم بهتر بشی دوست خوبم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممممممممم خدانکنه مهربونممممممممممم مرسی از محبتتتتت
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
19 آذر 92 4:33
اخی عزیزم خیلی خوشحالم که میبینم دلت شاده ان شالله زندگی زود بر گرده به عالت عادی و همه چی به خوشی باشه ماشالله به باران عزیزم منو دعااا کردی اگه نکردی موقعه شیر دادن به بارانم دعا کن تو تنها کسی هستی که بهت ارزو مو گفتم نمیدونم چرااااااا
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون زهرا جونمممممممم همچنین شما عزیزممممممممممم فدات شممم حتمااااااااااا
آهو
19 آذر 92 7:55
عزیزم از صمیم قلب خوشحالم که همتون خوبین حتما" آرانی جونی و بارانی جونی رو از طرف من ببوس عکسات هم خیلی قشنگ بودن مثل همیشه راستی عکس بیمارستانت قبل زایمانه یا بعدش اخه بهت نمیاد بارداری !! شکمت مشخص نیس چیکارش کردی؟ ماله من خیلی تابلو بود
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون از محبتتتتتتتتتتتت دوست عزیزممممم نه بابا هنوز زایمان نکردمممم کلا من شکمم کوچیک بود سر اران که از این یه ذره کوچولوتر بود
خاله ی آریسا
19 آذر 92 8:39
خب خدارو شکر که همه چیز عالی بود واقعاً برات خوشحالم عزیزم بهت تبریک میگم که انقدر مقاومی ایشالله همیشه در کنار هم شاد باشید
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی خاله مهربوننننننننننن ممنوننننننن
قاصدك
19 آذر 92 9:15
مرجاننننننن........بسيار ممنونم ازت........خيلي لطف كردي خانوم .من سوالي داشتم بازم مزاحمت ميشم......ممنونم.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خواهش عزیزممممممممم در خدمتم
مامان ترنم
19 آذر 92 9:36
آفرین مامانه زرنگ من که اینقد تنبل شدم مایه آبرو ریزی بارانه نقلی رو حسابی ماچ مالی کن آرانمم ببوس واسه منم خیلی دعا کن مامانی ایشالا همیشه شاد باشی مثه همیشه هایی که پشت سر گذاشتی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت عزیزمممممم تو بارداری ادم حس نداره والاااااااااا چشم عزیزمممم قربونت برم همچنین
مامان بردیا
19 آذر 92 10:40
منتظر بقیه داستان تولد باران جون هستیم و ضمنا خیلی زحمت داره نوشتن در شرایط شما. ممنون که از حالتون بی خبرمون نمیذاری ببوسشون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فدای تو چشممممممممممم
الهام خواننده خاموش در حال روشن
19 آذر 92 10:43
مثل هميشه شاد و پرانرژي مينويسي مرسي از وقتي که ميگذاري و خاطراتت رو براي کوچولوي نازت و ماهاااا ثبت ميکني آفرين مامان زرنگ
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی الهام مهربونممممممممممم
مامان اهورا(شهرزاد)
19 آذر 92 12:22
سلااااااااام به اين مامان فعال و دوست داشتني . خوبي عزيزم؟درد كه نداري؟؟؟خداروشكر كه همه چي خوب بوده.ديدي بهت گفتم اين دوران تموم ميشه . ديدي از پسش براومدي عزيزمعاشق اون عكسشم كه رفته توي وان . بارانم مثل خودت خوش خنده اس مرجان
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلامعزیز دلممممممممم قربونت خدارو شکرررر اره عزیزممم خوب دیگخ باید بر بیاممممممممممممم فدات شم ممنوننننننننن
مینا( دلنوشته هایی برای دلبندم )
19 آذر 92 13:29
ای جوووووووووووووووووووونم چه خواهر و برادر ناززززززززززززززززی فداتون بشم من جیگرید مرجامن جوووووونم مثله همیشه از دیدن عکساتون و خوندن مطالبتون کلی اترژی گرفتم عزیزززززززززززم تو عکستون که اثری از استرس نیست دوست خوبم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرس یمینا جونممممممممممم فدای تو عزیز دلمممممممم اره دیگه موقع عکس فرق داره
مامان الینا جونی
19 آذر 92 13:56
تو را بیشتر از تعطیلی مدرسه دوست دارم
نیلوفر
19 آذر 92 14:34
سلااااام دوستم دلم واستون تنگ شده بووووود خوبیییییییییی؟ خدای من چه عکسای قشنگی ایشالله زود بخیه هات خوب بشن خانوم خوشگله باران خیلی شبیهته هاااا عکس دیدار اول آران و بوس کردنش خیلی باحال بود ایشالله همیشه شاد و سلامت باشید همممممتون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممممم منم همینطور دوست خوبمممم مرسی ممنونننننننننن سلامت باشی عزیز دلممم
پرهام ومامانش
19 آذر 92 16:30
قدمش مبارک باشه دخملیتون خیلی نازه خداحفظش کنه وهم اینکه شبیه داداششه فعلایجورایی البته هرچی نوشتی بکناررررررررر فقط اران وخواهرش توعکس دوتاییشون خیلی جالبن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیزمممممممم فدای تووووووو
مامان حسنا
19 آذر 92 16:55
ای جونم قربون باران ریزه میزه برم من معلومه حسابی سرت شلوغه مرجان جون... منتظر بقیه داستان زایمانت هستم مخصوصا اون عکسهای خوشمزه خدانکنه عزیزمم چشم حتمااااا
ღبارانღ
19 آذر 92 17:10
سلام مرجانم... تو منو بد عادت کردی..اونجا می بینم دیگه نمیام...خوبییییییییییییی؟؟؟؟عشقم که خوبه...همیشه هست بهتر شدی؟ وای عکسهای اول را من زودتر از بقیه دیدم..یادته؟دیییییییییییی می گفت
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم اخی فدای توووووووو اره عزیزمم
ღبارانღ
19 آذر 92 17:10
خدا حفظ کنه این موش موشکم را...مرجان چقدر روز اخر ناز شده بودیاماشالله
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی از محبتتتتتتتتتتت
ღبارانღ
19 آذر 92 17:12
قربون دوست پر انزژی خودم برمممممممممممم..خدا همیشه حفظتون کنه... دلم برات تنگ شده...ببوسشون...
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خدانکنه عزیزمممممممم مهربونممممم ماهم همینطور
مینا مامان آرمانی
19 آذر 92 17:17
مرجان جون نگفتی باران گلی شبا میخوابه یا اذیتت میکنه. خیلی تو فکرتم و کنجکاوم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
شبا به خودش میپیچه عزیزمممم قربونتتتت مهربونممم
مامان نیروانا
19 آذر 92 19:30
وای مرجان جون چه روز سختی و پشت سر گزاشتی ولی واقعا خدارو شکر که باران ناز صحیح و سالم بدنیا اومد و تو هم حالت خوبه.هوای آرانی رو خیلی داشته باش.من خودم وقتی نیروانارو میبینم یه جورایی دلم می سوزه که اونجوری که باید دیگه الان نمی تونم بهش برسم و باهاش بازی کنم.مواظب خودتون باشین
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
اره واقعااااااا خدارو شکر تموم شد اخی اره راست میگیییی فدای تو عزیزمم
مهسا مامان نفس
19 آذر 92 19:54
مرجان جووونم بیا خصوصی
بهار
19 آذر 92 20:31
خاطره زایــمان 2، کلــــــی عکس و ماجرا.... مرجان جــــــــــــــــــــــــون زود بــــــیا دیگــــــــــــه.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
حتما عزیزمممم در اولین فرصتتتتتتتتت
majede
19 آذر 92 21:13
به به...عروسکای خوشگلمو نگاه...ماشالله باران جون هرچی میگذره ماه تر میشه خوشگل نازنازی...آرانم....داداش مهربووون و ناااازممم...الهی فدات شم که انقده با محبتی کوچولوی من...مرجانم امیدوارم همیشه شاد باشین و لباتون بخنده
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممم ممنونن دوست خوبم همچنین شما عزیزم
نرگس خواننده خاموش
19 آذر 92 21:49
سلاااااااام مرجان جون خوبی عزیزم ؟ عزیزممممم یه دنیا تبریک قدم نو رسیده مبارک مرجان جون من همیشه وبتون رو دنبال میکنم ولی شرمنده که همیشه خاموش بودم نینی های خیلی بامزه ای دارین ایشالا که هر دوشون همیشه سالم باشن بوس برای آران عزیزم وباران خوشکلم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم ممنون خدارو شکر مرسی عزیزمممممم قربونت برم ممنون سلامت باشی عزیزممم
مامان آنیسا
20 آذر 92 3:01
مرجان جون چه حس عجیبی بهم دادی!یاد زایمان خودم افتادم!درسته که میگن زایمان قشنگ ترین سختی دنیا!!! خدا رو شکر که روزهای سخت و پشت سر گذاشتی ایشالا این وروجک ها همبازی خوبی برای هم میشن قربون آران خوشگلم برم من که اصلا حسود نیست ببوس عزیزم باران نازنینت رو
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
اخی عزیزممممممم واقعا خدارو شکررررر مرسی عزیزمم ممنونننننننن فدای تو مهربونممم
ماری
20 آذر 92 3:16
عزیزم احساس میکنم اران و باران شبیه هم هستند اما تا چهله کلی چهره عوض میشه...عزیزم دلم واسه آران که بدون مامان مرجان خوابید هلاک شد ..میدونم چه استرسی داشتی مرجان عزیزم اما مهم اینه که کم کم روزای پر از هیجان و عشق تو راهه..روزایی که صدای بازی و خنده ی اران و باران کل خونه رو برداره ای جاان
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
اره همه میگن دقیقااا حالا کلی موندههههه اخی فداییی توووووو قربونت برم مهربونمممم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
20 آذر 92 5:12
الهی قربونت شم اران جونی که انقدر مهربونی و خواهرتو دوست داری خدا کنه همیشه پشت و پناهش باشی و همیشه همدیگه رو دوستداشته باشین بابا من 2 تا 3 تا پست گذاشتم هااا خبری ازتون نیست
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خدانکنه عزیزمممممممم مرسی ممنوننننن بخدا اومدمممممممممممم نظر دادمم
♥نسرین مامان هلیا و دانیال♥
20 آذر 92 11:12
سلام مرجان جون از دیدن عکسا کلی لذت بردم♥الهی قربون آرانی بشم که اینقدر زود داداش بزرگ خونواده شده ♥همیشه شاد و پر انرژی و سلامت باشین ♥
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام فدات شم مرسی ممنوننننننننننن همچنین شما عزیز دلمممممممممممم
دخترک
20 آذر 92 11:22
سلااااااااااام چندوقت نیومدم چه خبر شدههههههههه وااااای مرجان من عاشق آرانم با اون دست و پاهای کپلشششششش لحظه دیدارشون فوق العاده بوده... امیدوارم هروقت میام وبلاگت شاهد روزهای شاد زندگیت باشم... بارانتم از طرف من آرو ببوس آرانم بچلون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممممم مرسی قربونت برمممممممم ممنون همچنین شما عزیزمممممم
سحر
20 آذر 92 13:38
واااای فدای آرانم بشم که مرد شده هوای خواهری رو داره .. خدا کنه بمونه همیشه همینجوووری شیطون وروجک .. خنده ی وقتی توی تشت بوده رو واااای عزیز دلم بارانی رو ببین .. قربونت برم خاله جووون .. فسقلی خوشمزه عروسک کوچولوووو
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خدانکنه عزیزممممم اره بخدا واقعااااااا مرسی عزیزممممم
مامان احسان
20 آذر 92 13:59
سلام عزیزم خوبی بهتر شدی جیگر طلاهات چطورن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم مهربونمممممممممممم خوبیم خدارو شکرررررر
زهرا
20 آذر 92 14:35
مثل همیشه عالی بود هم عکسای ناز هم نوشته های دلنشین بووووووووووووس برا آران و باران جون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلمممممممممممم
زهره (مامان عرفان خان)
20 آذر 92 15:14
سلام عزیزم دوباره مادر شدنت مبارک ... برات بهترینهارو در کنار همسر گلت و کوچولوهای نازت آرزو میکنم ... باران جونم تولدت مبارک
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی زهره جونم ممنونننننننننن
مريم مامان نيكان
20 آذر 92 15:17
سلام واي مرجان جووووونم اگه بدونيد چقدر از ديدن اين همه عكسهاي قشنگ بخصوص باران جان ذوق كردم هزار ماشالله از اين همه زيبايي خدا رو شكر تما اون روزهاي سخت كه ازش واهمه داشتي گذشت اميدوارم روزهاي پاييزيتون رنگارنگ و شاد باشه آران و باران هم از طرف من ي بوس گندش كنيد
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام مریم جون مهربونمممممممممم قربونت برم عزیز دلممممممممم ممنون از محبتتتتتتتتتتتتتتتت
مامان ابولفضل
20 آذر 92 15:39
خداروشكر كه سختي و استرس و پشت سر گذاشتي... ولي تو عكسها خيلي سرحال به نظر ميرسي... راستي منم هوس ني ني دوم كردم پسرم 19 ماهشه به نظرت از پسش برميام...
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برممم خوب برای عکس بود دیگه اگه خیلی شیطون و اذیت کن نباشه بد نیست عزیزممم
مامان سارا
20 آذر 92 17:07
سلام عزیزم ورود باران جون مبارک انشالا که زودی مثل آران جون بزرگ بشه شیطونی کنه الهی قربونش چه نازه هزار ماشالا واسه هر دوتاشون اسپند دود کن ماشالا خدا حفظشون کنه واستون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم مرسی ممنونن فدای تو
زهرا مامان ارتا
20 آذر 92 17:34
تبریک عزیزدلم قدم نورسیده مبارک چقدر نازه هلهی قربونش برم مرجان جون کپی خودته ایشالاه زیر سایه ی پدرمادر خوبش باشهاران جون مهربونم رو ببوس که اینقدر با خواهرش مهربونه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی زهرا جونم ممنوننننن قربونت برم همچنین شما
divinelove. sara
20 آذر 92 18:03
سلام عزیزم وب زیبایی داری مخصوصا اون دوتا گلای نازت خوشحال میشم بیای پیشم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیز دلم چشم
divinelove. sara
20 آذر 92 18:41
وای مرجان جوون اند کیکتو هوس کردم ک میرم درستش کنم
آتيلا جون و مامان شيما
20 آذر 92 21:14
سلام مرجان جون،خوبي عزيزم.... از ته ته دلم خوشحالم و واقعا بهت تبريك ميگم... خدارو شكر كه همه چي رو براه... بارانم مثه داداشش خيلي ناز و عسل ماشاا... حتما برا جفتشون اسپند دود كن... راستي خونواده ي چهار نفري ِ خيلي شيريني هستين... چشم حسود ازتون دور... خيلي دوستون دارم... مواظب همتون باشيد... ببوس خوشجيل خانوم و شازده رو برام...
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام شیمای مهربونممم ممنون عزیز دلممممممممم چشممم حتما عزیزم لطف داری عزیز دل منم همینطوررررررررر فدای تووو
مامان آریام
20 آذر 92 21:51
مامانی بهت تبریک میگم...با اون همه گرفتاری باز هم میای آپ میکنی و به دوستهات هم سر میزنی...آدم از خودش خجالت میکشه چقدر خاطرات زایمانت قشنگ بود..گریه ام گرفت..یاد خودم افتادم ماشاالله باران چقدر خوشمزه و خوردنیه مثل داداش خوشگلش که ایشاالله فدات بشم خصوصی هم داری
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزممم ممنوننننن قربونت برم لطف داری مهربونممم
مامان ایمان
21 آذر 92 4:38
00__ ______7__________سلام ________0000____________من آپم___ __777____________ ______0000_______________________77777____________ ____00000___گذری_______________7777777_____________ ___00000______________________777777777___________ __000000____________77777777777777777777777777777_ _0000000___نیم نگاهی___7777777777777777777777777___ _0000000_________________777777777777777777_______ _0000__00_________________77777777777777777_______ _0000__00000000__________777777777_777777777______ _000000000000___________7777777_______7777777_____ __0000000000___________77777_____________77777____ ___0000_000000________777___________________777___ ____00000_______0____________0000_________________ ______000000__00000______000000______نظری_________ ________000000000000000000000_____________________
رها مامان راستین
21 آذر 92 10:33
سلام مرجان جون خیلی خوشحالم که بعد از تولد باران همه چیز خوبه عالی نوشتی دستت درد نکنه آران وباران وحسابی ببوس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم رها جون مهربونننن
محبوبه مامان الینا
21 آذر 92 13:26
مرجان دوستت دارم دیگه راحت شدی عزیزم آران و باران و از طرف من ببوس منتظر ادامه خاطرات هستیم همچنان
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی دوست نازنینمممم منم همینطور اره بخداااا چشم حتماااا
مامان امیــــرعلی (پســــرکـــــ شیطـــون)
21 آذر 92 16:13
الهی قربووووووووووووووووووووون آران عزیزم و باران ناااااااااااااازم برم ... دوستتون دارم خیلی زیااااااااااااااااااااااااااااد .... دلم براتون تنگـــــــــــــ شده عزیزای من ... مرجااااااااااااان جونم خوبی ؟؟؟
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خدانکنه زیب مهربونممممم منم همینطور عزیز دلممممممممم قربونتتتتتتت مرسی خدارو شکر خوبیم
زهرا
21 آذر 92 17:08
مرجان جون خوشحالم که بهتری ووبلاگتوآپ کردی وماهم فرشته های نازتوببینیم خیلی خوبه که آران حسادت نمیکنه به نظرم اگه والدین درست بچه هاشونوتربیت کنن حس حسادتشون ضعیف میشه آفرین مامان مرجان گل منتظر عکسای بعدی هستم عزیزم بوسسسسسسسسسسسسسس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت عزیزمممم اره واقعاااا فدای تو چشمممم
منا(مامان کورش)
21 آذر 92 18:05
سلام مرجان جون اصلا تغیر نکردی مثل همیشه زیبا هستی ایشالله همیشه خانواده خوشبختی باشید از طرف من وکورش اران جون وباران جون ببوس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم مرسی ممنوننننن قربونت برمممم
صبـــــا خـــاله ی آیســـا
21 آذر 92 23:36
عزیزم خیلی خوشحالم که باران جونم به سلامتی به دنیا اومد هزار ماشاالله عاشق عکس اخریشم اران جونمم که مردی شده قربونش برم عکسای با حولش دلمو برد عکس دونفریتون هم که عالی مثل همیشه نازی گلم خصوصی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیز دلمممم فدای تو ممنونننن
مامان اهورا(نرگس)
22 آذر 92 10:24
قربونت برم الهی...دلم حسابی برات تنگ شده بود!!!!! از راه دور ماچت می کنم خوش تیپ. واقعا" ببخشید که دیر سر زدم!!! خیلی سرم شلوغه!!! قول می دم جبران کنم.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خدانکنه فدات شمممم ممنون عزیزممم این چه حرفیه مرسی که اومدی فدای تووو
مامان اهورا(نرگس)
22 آذر 92 10:25
عزیزم باران هم مثل بابا و مامان و داداشی عسلش شیرین و نازه.خدا حفظش کنه!!!
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیزمممم
صبــــا خاله ی آیســـا
22 آذر 92 13:23
خصوصی
فرشته فر فری
22 آذر 92 13:41
سلام مامان مرجان گل همیشه از خوندن وبلاگتون لذت میبرم و همیشه خواننده خاموش بودم قدم باران عزیز مبارک باشه .امیدوارم همیشه خانوادتون خوش باشه. راستی خواستم بگم لطف کن سن باران جونم توی اون قسمت روز شمار بالای کادر وبلاگ قرار بدید همون قسمت که نوشته اران جان تا این لحظه 1 سال و 8 ماه سن دارد.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم ممنون هز لطفت عزیزمممم همچنین شم دوست خوبم چشمم خیلی دوست دهرم ولی واقعیتش بلد نیستمممم
زری مامان مهدیار و صدرا
23 آذر 92 20:31
مرجان جونم حال باران گلم چطوره؟ خدایی نکرده دل درد که نداره
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
نمیدونم والا هنگ کردم بخدا 4تا 8 بیداره میپیچه به خودش ولی گریه نمیکنه پیپ که میزنه میخوابه
آناهیتا مامانیه آرمیتا
23 آذر 92 21:00
دوستم خیلی باحالی آفرین به روحیه ات عکس اون دوتاجوجه باهم عاااالی شده همیشه شادوخندون ببینمتون دوست جون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزممممم قربونت برم همچنین
مامان یوسف و یگانه
23 آذر 92 21:38
عزیزم چه ناز می خنده عزیز خاله باران جونم ،برا جیگرای خاله
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برمممم ممنون
najme
23 آذر 92 22:25
به نام خدا توی سایت رسمی عموپورنگ قسمت آیینه برای پدرمادر هاست!چون خودشون توصیه کردند که بگیم منم گفتم http://farziaee.ir/
سمانه مامان ستایش
24 آذر 92 2:35
مرجان جون خوشحالم که همه چیز داره خوب پیش میره و آران جون عاشق خواهر نازش شده.انشالا که همیشه جمع 4 نفرتون شاد و سلامت باشه ای جااااان چه خنده نازی کرده باران جووووون عکس دو نفرتون قبل زایمان خیلی قشنگهاصلا مشخص نبوده که بارداری دوستم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلمممممممممم ممنوننن سلامت باشی فدات شممممم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
24 آذر 92 6:20
خصوصی اگه تیک خصوصی رو نزدم تایید نکنی هااااااا
مامان امیر و ارمیا
24 آذر 92 10:13
ایشالا خدا بهت سلامتی بده ولی خوبه زرنگی ماشالا اینجوری خوبه منم اولش خوب بودما الان دیگه تنبل شدم اساسیییییییی .
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم سلامت باشیییییییییییی
بابابزرگ ارسطو
24 آذر 92 13:45
به به قدم نو رسيده خيلي خيلي مباركه ايشاالله صدو بيست سال در كنار هم زندگي كنيد با شادي و خوشي
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی خیلی ممنوننن
مامان رهام
24 آذر 92 16:09
مرجان جون آفرین با این همه کار باز همت میکنی و آپ میکنی واقعا مرحبا...........عزیزم خدارو شکر که به سلامتی زایمان کردی عزیزدلم چقد نازه هزار ماشاله...........
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت مرسییییییییییی سلامت باشی فدات شممممم
هیراد و عمه لیلاش
24 آذر 92 20:36
سلام مرجان جونم سلام داداش کوچولو سلام باران جون نانازی خداروشکر که همه چی خوب پیش میره انشالله همیشه شاد و سلامت و پر انرژی باشی وجمع 4 نفریتون همیشه خوش باشه و تند تند از خاطرات دو تا فسقلی بنویسی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم قربونت برمممممممممم ممنون سلامت باشی
مامان متین و مهبد
24 آذر 92 22:21
سلام مرجان جون. بخدا خیلی شرمنده ام .فکر نکن بی معرفتم واقعا نمیتونستم بیام وروجکام مگه فرصت میدن .بازم شرمنده . اول از همه قدم نو رسیده مبارک با این که دیر شده .ایشالله سایه شما و پدرش همیشه بالای سرش باشه و کنار هم با آران جون تپلی شاد و سلامت باشید .حالا که اومدم کل مطالبت رو خوندم .امیداورم الان حالت بهتر شده باشه و دیگه سرپا شده باشی. سخت بود میدونم منم با این که 1 سال گذشت ولی انگار همین دیروز بود که این دوره رو گذروندم. ماشالله بارن جوجو چقدر خوشگلو نازه .من که دیدمش با خودم گفتم چقدر شبیه اران قربون خندش که خیلی خوشگل میخنده. آران هم که ماشالله شیطون تر از روز قبلش .و البته حسودی های کم و بیشش .ولی بازم خیلی اقاست که خواهر کوچولوش رو اذیت نمیکنه. به جمع ما خانواده 4 نفری ها خوش اومدی. میبینم که شما هنوز هم فعالی ان شالله همین جوری بمونی و مقل ما مامانای تنبل نشی.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم عزیزممم ممنون که بهم سر زدی عزیزمممممممم میدونم با دوتا بچه خیلی ادم درگیر میشههههههه فدای تو مهربونممممممممممممم
بهاره مامان کیان
25 آذر 92 13:41
سلام عزیزم حال شما ؟ آران خان باران جونم چطورن ؟؟؟ خوبـــــــن ؟ عزیزم چه نازن خدا حفظشون کنه براتون وبتونو به صورت اتفاقی دیدم کنجکاو بودم بپرسم آران جون چقدشون بوده که باران جونو حامله شدین ؟ البته اگه دوس دارین جواب بدین بعدشم اگه تمایل به تبادل لینک دارین خبرم کنید باشه ؟
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم قربونت خوبیم خدارو شکر 11 ماهش عزیزم حتما باعث افتخاره
صفورا مامان آوا
25 آذر 92 14:32
ای جووووووووووووونم قدم نو رسیده مباااااااااااااارک خیلی جیگره
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممممممممممم
مریـــم ( مــامـــان آریـــن )
25 آذر 92 16:09
سلام مرجان جوووون ... امیدوارم حالت خوب باشه عزیزممم ... واااای چه عکسایه خوشگلی آران جوووونی و باران جوووونی خوبن حسابی ببوسشونننننن خوشگلارو
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم ممنون مرسیییییییییی فدای تووو
خاله جونی
25 آذر 92 17:43
عزیزم خیلی خوشحالم که دیگه دوران استرس رو گذروندی الهیییییی چقدر نازه باران جونی فدای دو تا فرشته بشم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم ممنون فدای تو
mamanebaran
26 آذر 92 12:22
وای خدا جونم ، قربون این دو تا فرشته نازم بشم فدای آرانم بشم که انقدر ماهه عزیزم دل انشالله که زود زود بخیه هات خوب میشه و می تونی به فرشته هات بیشتر برسی . فدای این مامان خوشگل و خوشرو و مهربون الهی که سایه پرمهرتون همیشه بالای سر آران و باران جان باشه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خدانکنه عزیزممممممممممم مرسی قربونت برممممم ممنون از محبتت فاطمه عزیزمممممم همچنین شماا دوست خوبممم
مامان نیروانا
26 آذر 92 13:34
خیلی هیجان زده م مرجان عزیزم، باورم نمیشه الان دو تا فرشته داری!!!! چقدرم نازه باران ماشالا. خداااااای من چقدر ازت بیخبر بودم گلم. خدا قوت و همیشه شاد و تندرست باشی با دو تا نازدونه ی قشنگت.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی فریبا جون ممنون عزیزمممممممممم
تاطي جون
26 آذر 92 19:02
خاله مرجان ادرس سايتي كه عكساتو اپلود ميكني بهم ميدي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من هركاري ميكنم نميشه
مينا مامي سام
27 آذر 92 13:47
سلام عزيزم. واااي تبريك ميگم بهت. بارااان جوونم خوش اومدي گلم. تولدت مبارك اران جونم خواهردار شدنت مبارك پسر خوشگله
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزم ممنوننن
فرناز خاله آرسن جون
27 آذر 92 19:49
قدم نورسیده مبارک باشه وای دخملی خیلی نازه آران جون هم خیلی شیطون و با نمکه خیلی خوشحال شدم وبلاگتون رو دیدم اگه مایل بودین تبادل لینک کنیم خدا براتون این دو تا فرشته کوچلو رو نگه داره
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزممم حتمااا
مامانی درسا
30 آذر 92 7:54
الهی مبارکه ..... عزیزم انشاالله تن دوتاشون سالم و لباشون خندون باشه ..... ایام به کامتون خدا قوت دوستم هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=f65f3d54d83d295974e29e82096b8ef4
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممممممممممممممممم
مامان احسان
30 آذر 92 8:33
سلام عزیزم خوبید دخمری و گل آقا خوبن ببخش دیر سر زدم آخه احسان کمی حال ندار بود وقت نکردم ببوسشون و لطف کن برای من جا مانده هم رمز بگذار
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلم قربونت برم ممنون که اومدی حتما
ارغوان
30 آذر 92 9:35
جانننم باران فسقلی
مامانی دختربلا
30 آذر 92 14:48
سلام مرجان جان خوبی فدات شم خوشحالم که سرحال میبینمت وبعداز اون همه اذیت شدن الان کنار گل پسری وفرشته کوچولوت هستی ومی بوسمت عزیزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم خدانکنه قربونت برم مرسی ممنون
مرجان خواهر پارسا
30 آذر 92 18:46
سلام مرجان جون.. حالتون چطوره ؟؟ خدا آران جون و باران جون رو براتون حفظ کنه... اگ ب وب داداشی منم بیای خوشحال میشم.. خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.... یلداتون مبارک...
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم ممنوننن فدای تو چشم حتما ولی ادرس وبلاگت باز نمیشه
مامانی امیر صادق
1 دی 92 0:24
سلام عزیزم خیلی خوشحالم به سلامتی زایمان کردی و باران جووووون سالم و خوشگلتو بغل کردی هزااااار ماشالله خیلی ناااااااازه مثل مامان جووووونش ایشالله قدمش خیر باشه ببخشید دیر تبریک گفتم چند وقت گرفتار سرما خوردگی گل پسری بودم آران جوووووونی داداشی شدنت مبارک عزیزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم قربونت برمممم ممنون عزیز دلمممممممم فدای تو دوست خوبممممممممم
مامان پارسا
2 دی 92 15:10
عزیزم ماشالا نینی هاتون خیلی نازن.خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
حتما عزیزم ممنون
مهسا مامان آیهان
4 دی 92 11:54
آخه من فدای شما عزیزام بشم آران و باران و از همه مهمتر مرجان عزیزم کاش نزدیک بودم و میومدم پیشتون همیشه سلامت و سرحال باشین عزیزانم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خدانکنه مهسای خوبممممممممممممممممممممم قربونت برم ممنونننننننن
نازنین (مامان پارمین)
5 دی 92 2:29
قدم نورسیده مبارک توی نت در مورد تاتو خط چشم داشتم سرچ میکرد توی ی تاپیک مربوط به آذر پارسال اسمتونو دیدم و با وبلاگتون آشنا شدم 2 ساعت تماااااااااااااااام وبلاگتونو خوندم و لذت بردم خدا آران شیطون بلا رو براتون حفظ کنه و همینطور باران نازنازی رو زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلممم قربونت برم چه جالببببببببببب ممنون از محبتتت دوست خوبم
نازنین (مامان پارمین)
5 دی 92 2:30
با اجازه لینکتون کردم خوشحال میشم به وبلاگ دخملمنم سر بزنید
مامان آروین
7 دی 92 21:27
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزییییییییییییییییییییییییزدلم الهیییییییییییییییییییییییی من قربون این دو تا کوچول ناز ومامانی بشم مبااااااااااااااااارکه عزیزم شرمنده ببخش که دیر تبریک میگم خدا رو شکر هزاااااااااااااااااااااااااار مرتبه شکر که به سلامتی فارغ شدی و می تونی یه دل سیر کوچولوهاتو سفت در آغوش بکشی مرجان جون واقعا خوشحالم خیلی خیلی خیلیییییییییییییییییییییییییییی بهتون تبریک می گم برات از خدای مهربون آرزوی سلامتی و بهترین شادترین لحظاتو می خوام الهی همیشه شادو خوش باشید و از جمع 4 نفرتون لذت ببرید بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووووووووووووس خیلییییییییییییییییییییییییی دوستون دارم خدا می دونه چقد خوشحالم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمممممممممم قربونت برممم دوستمممممممممممممممممم سلامت باشی فدا شمممممممم
آیدا
9 دی 92 23:33
ماشاا..... چقدر واسه زایمان خوشگل شده بودین خیلی هیجان انگیزه خیلی استرس داره مگه نه؟
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممممم تقریبااره
مامان کیانمهر
21 دی 92 0:49
ای جونممممممممممممممممم ماشالله به این خانواده دوس داشتنی عزیزم قدم نو رسیده مبارک
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلممممم