♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

باران 5روزه ما

1392/9/11 23:01
1,855 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه سلام به دوستای واقعاااااااااااااااااا خوبم که وقتی اینهمه نظرای پر محبتو

مهربونشونو دیدیم واقعا خوشحال شدمقلب

و از اینکه انقدر مهربون هستین و به فکر حال و روز ما بودین ممنونم نمیدونم چجوری از تک تک

شماها تشکر کنم که متوجه بشین از صمیم قلبم دوستتون دارمو خوشحالم از داشتن دوستای

خوبی مثل شما بغلولی بدونید اینایی که نوشتم از ته قلبم گفتمو اغراقی نبوده ماچ

ببخشید که نظرای خیلی خوب و قشنگ شما مهربونارو بدون نظر گذاشتم دوست نداشتم ولی

واقعا نمیتونستم عزیزان

دیگه بگم من هنوززززز مامان فعالممممممم و اینکه همچنان وقت دارم برای آپ کردن

وبلاگگگگگگنیشخند ولی هم اینکه لب تاب دستم نیست که بیام بهتون سر بزنم و آپ کنم و هم اینکه

بر خلاف زایمان اولی این زایمانم فوق العاده اذیتم کردنگران و از شدت درد از روز اول گریه

میکردم و حالم بد بود ولی امروز خدارو شکر بهتر شدم اومدم که آپ کنم دوستای خوبمممممم لبخند

باور کنید تک تک شماهارو دعا کردم و به یادتون بود اسم بردمو از خدا خواستم حاجتتون بر آورده

بشه اینو  بدونید که به یاد همه شما بودم فرشته

کلی عکس دارم از پسر خودم عشقم آران مهربونم که

همش در حال بوس کردنه محکمهههههه باران جونه زبانو کلی حرف دارم ایشالا دفعه بعد عکسای

آتلیه و عکسای زایمانو میزارم و عکسا و ماجرای همیشگی ولی این دفعه با وجود 2تا فرشته نازقلب

اینم از باران خانمی که کلی عوض شده همه میگن شبیه خودمهزباناز خود راضی

 

 



 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (120)

مامان مهرناز
11 آذر 92 23:07
قربونت برم مرجان جون کلی دلم واست تنگ شده بود ایول به این مامان فعال منتظر بقیه ی عکسا هم هستیم دوتا نانازی هاتو ببوس ماشالله خیلی دخمل نازوخوشکلی داری واقعا شبیه خودته خوشکله
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خدانکنه عزیزممم مرسی فدات شم ممنونننن
سهیلا مامان آیسا
11 آذر 92 23:14
ای جونم فرشته کوچولو...........آره مرجان جون خیلی شبیه خودته.مثل خودت خوشگله .خیلی دلم واستون تنگ شده بود. ببوس آرانی وبارانی گلمو. منتظر پست بعدی هستم با کلی عکس.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم ممنون عزیزممم چشم زودی میاییم
بهار
11 آذر 92 23:22
ای جونم، چقدر گوگولیــــــــــــــــــــــــــــ] مرجان جونم خوشحالم که الان بهتری.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلمممم
زهرا
11 آذر 92 23:35
سلام مرجان جونم مبارکههههه گلم انشاالله در کنار هم شاد و سلامت باشید دوست دارم گلم منتظر پستای جدیدتم هستیم مواظب خودت باش و به خودت برس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمممم مرسی فدات شم چشم حتما ممنونن
مهسا مامان نفس
12 آذر 92 0:44
سلام عزیز دلم الهی من فدای مامان مرجان و باران خانومی برم.مرسی مامان فعالما منتظر پست بعدی هستیم همه راست مگن شبیه مامانشه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام مهسا جونمممممممممم خدانکنه فدات شمممممممممم چشم عزیزمممممممممم
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
12 آذر 92 1:56
وااااااااااااای قربونش برم ... فدای اون لپ های نازت گل من ... مرجان جووون ایشالا هرچه زودتر سرپا بشی با وجود دو تا فسقلی خیلی سخته ... خدا بهت قوتـــ بده ... ببووووووووووووووووووووووووسشوووووووووووووووووووون محکککککککککککککککککککککککککککککککککککممممممممممممم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خدانکنه فدات شممممممممممم مرسی ممنون عزیز دلممممممممممممممممم
اسپاترا
12 آذر 92 1:57
سلام مرجان جون آفرین به تو مامان زرنگ و فعال باران کوچولو نازمون رو ببین دلمون واسه آران جون هم تنگ شده خوب زود زود بیا که کلی منتظریم واسه عکسهای شما خانواده خوشبخت چهار نفری
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم قربونت برمممم چشم عزیزممممممم
عاطفه
12 آذر 92 2:04
سلاام عزیزم مامان فعااااااااال انشالا تمومه کسالتا تموم بشه و سرحال بیای پیشمون که شدید منتظر عکس و خبر نی نی ها هستیم یعنییییییییییی شدید باران خوشگل و بانمکههه عزززززززززیززه خاله قربونه آران برم داداشه مهربون خدا ایندفعه رعاایت کرده و مثه اینکه باران شبیه مامانیه انشالا همیشه به خوشی عزیزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عاطفه جونننننننننن قربونت برممممم لطف داری عزیزممممممم اره والااااااااااا مرسییییییی عزیزم
مامان بنیتا
12 آذر 92 2:08
الهی قربونت برم آران جونم که به جای حسودی همش خواهری رو بوس می کنی از بس که گلی عسلممممم مرجان جون خسته نباشی عزیزم آره واقعا باران جون شبیه خودته ناز و دوست داشتنی...البته توی بعضی عکسا هم عجیب شبیه داداش خوشگلشه ایشالا خیر هردوشونو ببینین عزیزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خدانکنه عزیزممممممم قربونت برممم گلناز جونمممممم لطف داری عزیزممممم
ماری
12 آذر 92 3:53
واااای عزیزززم نگاش کن چقدر معصوم و نازه ...خدا این دوتا فرشته رو حفظ کنه ..وای مرجان جون خدا رو شکر که از درد بارداری و زایمان راحت شدی از این به بعد همه چیز بهتر پیش میره ایشالله
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممم اره بخدااااا راحت شدم ایشالاااااا
helen
12 آذر 92 8:11
عززززززززززززززززززیزم واقعا فعالی اصلا انتظار نداشتم بیام ببینم مطلب گذاشتی اونم 2 تا قدم نو رسیده مبارک ببووووووووووووووووووس 2 تا فرشتتو
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت ممنوننننننننننننن
الهام خواننده خاموش
12 آذر 92 8:24
مبارکه من مدتي وبلاگت رو خاموش ميخوندم ولي دلم نيومد اينبار پيام نذارم. خيلي خيلي مبارک باشه و وقتي به دختر نازت شير ميدي ما رو هم که منتظر اومدن بچه هستيم دعا کن عزيزم مرسي
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری شما چشم عزیز دلممممم
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
12 آذر 92 8:42
خوشحالم که آپ کردی نشون دهنده اینه که حالت خوبه عزیزم واقعا توی این عکسا کلی فرق کرده شبیه شما شده ولی توی عکسهای بدو تولد شبیه آران بودش منتظر ِ پست زیبای بعدیت هستیم مرجان جون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت ممنون عزیزم اره خیلی شبیه بودن
زری مامان مهدیار و صدرا
12 آذر 92 9:00
جیگر این باران خانوم خوشگلوووووووو خدا حفظش کنه مرجان جون خدا رو شکر که مرجان جون پر انرژی ما برگشت
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزممممم دیگه چه کنیمممم
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
12 آذر 92 9:24
سلام مرجان جووووووونم خوبی گلم امیدوارم هر چه زودتر خوب خوب شی دوستم دلم برات یه ذره شده بود گلم هر روز می یام وبت ببینم آپ کردی یا نه ؟ باران جون خیلی نازه ماشالله آره واقعاً چهره اش با اون عکسایه روز اول خیلی فرق کرده عزیزززززززززم آران جوووووووووونی خوبه گلم ؟؟؟؟؟
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمممم مرسی فدات شمممم منم همینطور خیلی لطف کردی مهربون قربونت برم خوبه
الناز مامان آوا
12 آذر 92 9:41
خدا فرشته هاي گلتو حفظشون كنه مرجان جون. خدا رو شكر كه الان بهتري. آفرين به اين مامان فعال. قربووووووووووووووون باران كوچولوي نازنازي بشم من منتظر عكساتون هستيم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی الناز جون ممنون عزیزممم چشمم زود عکس میزارم
مامان هیما
12 آذر 92 9:46
سلام مرجان جون بهتری خانومی ،آران چطوره اذیت که نشد شما نبودید دندونش چی شد؟ باران عسلی چطوره خوبه ؟
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم خداروشکر بهترم والا یکم بهتره ولی نمیزاره ببینم قربونت خوبه عزیزم
صبـــــا خاله ی آیســـا
12 آذر 92 9:46
الــــــــــــــــــهی چقد نانازه این خوشگله خیلی خوشحالم که بهتری افلین به مامان فعال باور کن ماروهم خوشحال میکنی وقتی آپ میکنــــــی ارانمو ببوس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی صبا جونمممم قربونت برم لطف کردی
مامان اهورا(شهرزاد)
12 آذر 92 10:05
مرجان جونم زودتر بيا كه كلي دلم واست تنگيده دختر. باران واقعا خوشگله مرجان و دوست داشتنيه. سزارين بودي ؟
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
چشم شهرزاد جون مهربونمممممممممممممممم فدات شم اره عزیزم
مامان لیانا جون
12 آذر 92 10:22
وایییی چه دخمل نازی مرجان جون هزار ماشاا... انشا.. قدمش براتون پر خیر و برکت باشه خوشحالم که حالت خوبه عزیزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلمممممممممممم ممنون
خاله هستي
12 آذر 92 10:26
آخ كه چقدر دخترتم مثل پسرت نازه واقعا كه مامان خوب و با انرژي هستي وقتي وبتو ميخونم هميشه انرژي ميگيرم با وجود دو تا ني ني و سختي هاي دوران حاملگي خوب از پسش براومدي من خودم با وجود اينكه دخترم بزرگ شده فعلا جرات ني ني دوم رو ندارم بايد به تو مامان خوشگل و مهربون تبريك گفت وكردخودشم آبدار اميدوارم هميشه در خوشي باشيد
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلممممممممم ممنون لطف داری فدات شم همچنین شماااااااا
asal
12 آذر 92 10:40
vaaaaay daskeshasho nigaaaaaa
سارا مامانی شیدا
12 آذر 92 10:48
وای دوستم خیلی ناناز این دخمل کوچولو خدا حفظش کنه مرجان جونم خوشحالم که حالت بهتره امیدوارم هم خودت هم تا فرشته کوچولوت همیشه سلامت باشید
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزممممممم سلامت باشییییییی
مامان بردیا
12 آذر 92 10:50
خداروشکر که بهتری. باران جون هم که هزار ماشا... روز به روز ناز نازی تر میشه. منتظر بپتهای بعدی هستیم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برمممممممممم مهربونم
نيلوفر( مامان پرهام )
12 آذر 92 10:57
سلام مرجان جون خيلي دوست داشتم الان پيش باران جون بودنم ميبوسيدمش.... حواست به گل پسر هم باشه طوري نشه حسودي كنه ... باز بوسسسسسسسسسسس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممممم ممنون مهربونممممممم چشممم حتمااا
محبوبه مامان الینا
12 آذر 92 11:00
سلام به مرجان عزیزم واااااااااااای خدا حفظش کنه عکس دوم کلاه رفته بالا ماشاله چه موهایی هم داره منتظر عکسها و پست جدید هستیم عزیزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم مرسی ممنونننننننن چشمم زودی عکس میزارم
دخترک
12 آذر 92 11:05
سلام مرجان جون احساساتتو کاملا درک کردم... عزیزم باران چقدر جیگره دهن کوچولوشو نیگا اتفاقا دیروز داشتم فکر می کردم آران چطور با نی نی جدید کنار اومده... دیگه میتونی آرانو بغل کنی حسابی... دوستون دارم مواظب خودت باش
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمممممم ممنون از محبتتتت قربونت برم ماهم همینطورررررررررر
مامان شیوا
12 آذر 92 11:08
عزییییییییییییزم.فرشته کوچولو مرجان جونم انشالله روز به روز بهتر میشی عزیزم.بی صبرانه منتطرم که مثل قبلنا شاد . پر انرژی پست بزاری.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسییییییییی قربونت برم ممنونننننننن
مامان یگانه و ریحانه
12 آذر 92 11:34
سلام مرجان جون چطوری عزیزم؟ قدم نو رسیده مبارک خدا جون چقدر نازه این ملوسک از طرف من یه بوس کن دخمل نازم رو،آران جون چطوره با آبجی کنار میاد؟ واقعا زایمان دوم خیلی سخته و درد آورتر منم همینجوری بودم اصلا تحمل دردم کم شده بود و همش گریه میکردم برعکس زایمان اول
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم مرسی ممنوننننننن قربونت برمممم اره بخدا خیلییییییییییی
مامان ندا
12 آذر 92 11:44
جوجوی خاله چه نازه ماشالا مرجان جون خودت خوبی؟اینقدر ذوق جوجو رو داشتم یادم رفت احوالتو بپرسم جمع 4 نفرتون پایدار و شاد باشه انشالا
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی ندا جون خداروشکر بهترم مرسی مهربونمممم
گـُ لـ ی
12 آذر 92 12:44
قربوووووووونش برم؛ چقد دلم میخواد بغلش کنم .. خدا حفظش کنه .. ماشاالله .. آرانو ببوس .. خدا رو شکر که الان بهتری ..
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خدا نکنه عزیزمممم مرسی ممنوننننن
رضوان مامان رادین
12 آذر 92 12:47
عزیز دلم ماشاا... چقد ماه ا این دخملی.... مثل مامانش خوشگل و دوستنداشتنیه خدا نگهدار دو تا فرشته هات باشه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی رضوان جونمممممم
مینا مامان روشا
12 آذر 92 13:44
عزیزم چه نازه ماشالا.بووووووس
مامان نیروانا
12 آذر 92 14:14
عزیزم باران خیلی نازه.آره برعکس آران که شبیه باباش باران شبیه خودت از طرف من هم باران و ببوس.مواظب آرانم باش.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی الی جوننن ااا خوبه پس دیگه این به من رفت
خاله جونی
12 آذر 92 14:56
سلام مرجان جون مبارک باشه گلم نی نی کوچولو خیلی نازه فدای باران و آران جونی هم بشم تبریک میگم به آران و باران بابت مامان فعالشون دو فرشته رو ببوس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم مرسی لطف داری قربونت برممم
هلیا
12 آذر 92 14:58
سلام عزیزممممممممم آدم نمیدونه قربون صدقه کدوماشون برهههههههه الهیییییییییی خاله که اینقده ناز و خانومی ** به به شما مرجان عزیزممم که فعالی و پر انرژی آفرین مامان مرجان امیدوارم بهتر بشی هر روز و زود زود بیای پیشمونهاااااااا
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام هلیا جونننن قربونت برم مهربونممم مرسی عزیزمممم چشم زودی میاممم
مامان احسان
12 آذر 92 15:04
وای خدای من چقدر ماهه خدا حفظشون کنه مراقب خودت باش عزیزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیزممم چشم
خاله کمیل و کیان
12 آذر 92 15:09
واااااای تپل من ایشالله قدمت خیر باشه چه نانازی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیزمممممم
بهاره مامان ونداد
12 آذر 92 15:20
ای جانمممممممممممممممممم گوگولی من مبارک باشه مرجان جون انشالله پا قدمش مبارک باشه روزای خوبی با هم داشته باشید
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممم
من و امیدهای زندگیم
12 آذر 92 15:39
مرجان جون ماشالله به دختر ناز و خوشگلت فداش بشم ا خودت خوبی؟ اران جون چطور حسادت میکنه؟ من که خیلی نگرانم انشالله همتون همیشه سلامت باشین و لباتون خندون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممم بهترم خداروشکر مرسی فدات شم سلامت باشی
الهام مامان یسنا
12 آذر 92 16:03
عزیزدلم چه دخملی خوشگلی ماشالله. خدا روشکر همه چی خوبه. دلمون واستون تنگ شده. چقدر خوب که آران جونم آبجی کوچولوش رو دوست داره. منتظر عکسای خوشگلتون هستیم.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی قربونت برم ممنون ماهم همینطور چشم حتمااا
persian mom
12 آذر 92 16:17
نازی نازی عزیزم چقدر ملوسی بلا ازت دور باشه کپِ مامانشه دوباره شیر دادنا شروع شد هر 2 ساعت اران نمیگه منم میخوام ؟
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فدات شم نازنین مهربونمممممممم وای نگووووو نه خداروشکر نمیگه
مریم مامان شاینا
12 آذر 92 16:23
سلام عزیزم خیلی خوشحالم که بهتری ای جوووووووون بارانم خیلی ملوسه خدا حفظش کنه براتون آران جونم چه میکنه برای آبجی ناز و ملوسش از طرف من روی ماه هر دو شون رو ببوس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم قربونت برم ممنون
nahid
12 آذر 92 18:02
سلام مرجان جونم خوبی ؟قدم باران ناز بانو مبارک باشه. دوسش دارم زیاد ببوسش.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم ممنون قربونت برم
مینا مامان آرمانی
12 آذر 92 18:26
وا ا ا ی خدایا.چه ناز دونه ای مرجان جون پیغامام فکر میکنم نمیرسه.خیلی به فکرت بودم.ایشالله که همه اونروزای سخت تموم شده.خوش باشی.فقط بنویس این جوجو خانم شبا میخوابه؟؟؟؟
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برمممم نمیدونم هر چی بود تایید کردم عزیزممم چشم حتمااا اره بد نیست خداروشکر میخوابه
مامان ساجده
12 آذر 92 19:20
وااااااااااااي قربونش برم چقدر نازه ماشاالله دو تا گل داري كه هر كدومشون ي خوشگلي دارن خدا حفظشون كنه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزم لطف دارییی
نیر
12 آذر 92 20:59
عزیزم
سمیرا مامان پرنیان
12 آذر 92 21:06
وایییی عزیزم خدا رو شکررررررررر که حالتون خوبه هرروز میومدم وبلاگتون دلم حسابی واستون تنگ شده بودقربون دخملی نانازی برم مثل هلو صورتیه هزار ماشاالله
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم سمیرا جونننننننننن مرسی ماهم همینطور عزیزممممممممممم
هیراد و عمه لیلاش
12 آذر 92 21:46
باران جونم خوش اومدی مرجان جونم و اران جونم تبریک میگم عزیزم از پنجشنبه همش به فکرت بودم تا که پست جدید گذاشتی همون لحظه اول که عکسهای باران کوچولو رو دیدم کلی قربون صدقه اش رفتم هزار ماشالله خیلی نازه ولی نتونستم کامنت بذارم انشالله که هم خودت هم دو تا عشق کوچولوی نازنینت همیشه سلامت باشید
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت عزیزم مرسیییییییییی فداات شم ممنونننن
زهره (مامان کوروش)
12 آذر 92 22:51
وای عزیزم خیلی مبارکه! چقد رررررررررر خوشگله ماشالااااااااااااا
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونتتتتتتتتتتتتت
مامان رادین
12 آذر 92 23:10
خیلی نازی فرشته کوچولو مامانی مواظب خودت و نی نی خوردنیتو آران جیگری باش
سمیه مامان آیسا
12 آذر 92 23:26
سلام گلم قدم نو رسیده مبارک..انشاله در کنار شما همیشه سلامت و تندرست باشه بارران جونم خیلی شبیه خودته ...ببوسش
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیزمممممم سلامت باشی
2 عـــدد وروجـــکــــ
12 آذر 92 23:28
5 روزگیت مبارک بارن جووون
زهرا ک
13 آذر 92 0:01
سلااااااااااام به مرجان و سامان و آران و باران و البته سلام ویژه به باران گوگولی خوشمل خانم عسلیییییییییی این اولین سلام ویژه من برای گل دخملمون الهی که همیشه سلامت باشی ورودت به دنیای رنگارنگ مبارک باشه یه سلام ویژه هم به داداشی جیگر طلای خوشمل تپلی خوردنی یه خسته نباشید ویژه به مامان و بابای مهربون و البته بسیار ویژه به مامان مرجان عزیز و صبور الهی که همیشه شاد و سلامت باشی از اینکه دوباره و زود و البته شادو سالم برگشتید و ما رو خیلی منتظر نذاشتید خیلی خوشحالم براتون بهترینها رو از خدای بزرگ می خوام و البته صبر و طاقت و حوصله مضاعف برای سر و کله زدن با وروجکا بوسسسسسسسسس بوسسسسسسسسس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلممممممممممم قربونت برم ممنون از محبتتتت مهربونمممممممممممممم سلامت باشی عزیزمم خیلی لطف کردیییییییییی
جوجه نارنجی ما
13 آذر 92 0:09
ماشالا به این مامان فعال عزیزممممممممممممممم چه ناناسه الهی همیشه سایتون بالا سرش باشهههههههه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت عزیزم همچنین شما عزیزممممم
مامان بنيتا
13 آذر 92 6:44
عزيز دلم ماشالا خيلي ناز و بانمكي خوشگلم براي آران وبارن جونم مرجان جون ايشالا هميشه در كنار گلهاي زندگيت وهمسر خوبت شاد وخوشبخت باشين ومثل هميشه فعال براي خودتون اسپند يادت نره
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی سحر جونننن قربونت برم همچنین عزیزمممم مرسی چشممممممممم
مامان آروین (مریم)
13 آذر 92 8:09
وای قربونش برم مثل آران جونی خوشگل و توپوله
مامی قوقولی
13 آذر 92 8:47
قدم نو رسیده مبارک خوشحالم که حالت بهتره .......
مامان آتنا
13 آذر 92 10:19
مبارک و مبارک، قدم باران کوچولو مبارک. ماشالا چقدر ناز و جیگر،خدا رو شکر که الان بهتری.مرجان عزیزم واقعاً خسته نباشییییییییییییییییییییییییییییییییییی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فدات شم عزیزم مرسییییییییییییییییییی
نیلوفر
13 آذر 92 11:47
سلام قدم باران نازنین مبارک باشه،هزار هزار ماشالا،خیلی نازه خدا هر دو فرشته ناز رو براتون حفظ کنه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیزمممم
مامان هدیه
13 آذر 92 14:09
وای چه زود گذشت نینیت به دنیا اومد نازی جوووونم قربونش برم گل دخترو بوووووس مبارکه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممم
مامان الینا جونی
13 آذر 92 14:31
سلام مرجان جون مبارکت باشه فرشته خانومت انشاا... که به سلامتی خوشی روزهای خوبی رو در کنار هم داشته باشید خیلی خوشحال شدم روی ماه فرشتتو دیدم مراقب خودت باش گلم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم مرسی ممنون سلامت باشی مهربونمممم
فاطمه مامان ملودی
13 آذر 92 14:51
الهی عزیزممممممممم قدمش پربرکت باشه ایشالله
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت عزیزممممم
مامان بهراد
13 آذر 92 15:14
مثل اينكه نظرات ما رو نخوندي كلي ناراحت شدم چون من خيلي نظر گذاشته بودم ولي ديدم فقط به تعدادي خاص جواب دادي اشكال نداره عزيزم مباركت باشه راستي شبيه خودته من يه عكس از باران جون از طرف بهراد توي سايت بهراد گذاشتم و بهت هم پيام دادم اما متاسفانه اينجا هم مثل اينكه بند پ وجود داره ناراحت نشي از دستم ولي من اينجوري تصور كردم موفق باشي
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم نه من همه رو تایید کردم پست قبلو اصلا جواب ندادم این پستم همه رو جواب دادم عزیزم
♥ نیم وجبی ♥
13 آذر 92 18:36
عزیییییزم چقد نانازه
مامان آیسو وآیسا
13 آذر 92 20:17
ماشالله خیلی ناز میشه بارانم ...شبیه خودته مرجان جووون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عطرا جونننننن
مامان آروین (الهه)
13 آذر 92 20:48
سلام مرجان عزیز باران کوچولو خیلی خیلی نازه منم هوس کردم آران عزیزمو هم ببوس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممممممممم مرسیییییییییی اخی خوب بیار دیگهههههههه
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
13 آذر 92 20:48
عزیززززززززمممممممممممممممممممم قدمش مبارک باشه چشمتون روشن ماشالا هزار هزار ماشالا خیلی ناز و تو دل برو هستش این وروجک خوشگل شیرین
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزم ممنونننننننننننننن
majede
13 آذر 92 22:09
اخییییی مرجانم...مامان مهربووووون....ماشالله به بارانی...دخترک ناز و کوچولوووو...فرشته کوچووولووو ی ناز و خوشگلممم... اخیییی اران مهربونمممم از الان مثل داداش بزرگا محبت میکنه داداش کوچولوی نازنازی...خدا حفظشون کنه برات دوستمممم...
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممممممممم قربونت دوست مهربونممممممممممممم
مامان آیسا
13 آذر 92 23:20
الهی!چه نانازیه این دختر به نظر من خیلی شبیه داداشی هست خدا حفظش کنه عزیزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممممممم ممنون
شقايق
14 آذر 92 0:56
خيلي خيلي دوستتون دارم،اميدوارم هميشه خندون و سلامت ببينمتون منتظر عكساي زيباتون هستم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلمممممممممممممم سلامت باشی ممنون از محبتتتتتتتتتتتتتتتتتت
مامان آراد(خاطره)
14 آذر 92 1:19
ای جون دلممممممممممممممممممممم تبریک مرجان جون.....قدم نو رسیده مبارک باشه ایشالا هزار ماشالا چقدر هم نازه مثل مامانش از عوض من از روی هر 2 فرشتت ببوس بازم یه دنیا تبریککککککککککککککک
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممممممم فدات شمممممممم
mamane m@ni
14 آذر 92 2:13
بازم مبارکه
پرتو
14 آذر 92 10:16
مرجان جونم خوبی عزیزم ماشاالله به این دخمل زیبا چه ناز خوابیده عشقم ممنون عزیزم که به یادم بودی مواظب خودت باش دوستم تا میتونی استراحت کن عزیزم بوسسسسسسسس فراوون برای دو تا فسقلی ناز
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزممممممممم قربونت برممممم
جیران بخشنده
14 آذر 92 10:23
آخی چه قدرررر نازه مرجان جونم امیدوارم زود تر بهتر بشین
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممممممم
مريم مامان آريا
14 آذر 92 13:00
اي جانم الهي بگردم مرجان جون ماشالله خيلي نازه قربون آران که خواهر کوچولوشو دوست داره جفتشون رو ببوس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فدای تو عزیزممممم مرسیییییییییی
الهام خواننده خاموش
14 آذر 92 13:57
راستي مرسي مرجان خانم که وقت ميذاري و به همه نظرات پاسخ ميدي ، اين نشون ميده چقدر براي خواننده هاي وبلاگت ارزش قائلي
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت عزیز دلممممممم
SaYa
14 آذر 92 14:13
سلاااااااااااااااام عشقممممم من جزو اولینا بودم که عکس دخملیو دیدم قربونش برم من عزیزدلم خوشحالم که صحیح و سالم و سلامت بدنیا اومد این نفس کوچولو آران عزیزدلمو هم کلی ببووووووسش
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممممممممممممم اره فدات شمممممممم خدانکنه مهربونممممممم سلامت باشی مرسییییییییییییی
منا(مامان کورش)
14 آذر 92 15:39
سلام مرجان جون بازم بهت تبریک میگم واقعا باران جون حیلی ناز وقشنگ هستش خوب این همه زیبایی مغلوم از کی برده از مامان نازش خدا باران جون واران جون بهت ببخش این بوسها از طرف من وکورش به باران جون واران جون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمممممممم مرسی ممنوننننننن قربونت برم
مامان ایمان
15 آذر 92 0:52
وایییییییییی چه عکسهای نازی خدا حقظش کنه خیلی نازههه ماشالله خیلی فعالی مرجان جان چه جوری وقت می کنی واقعا خوش به حالتتتتتت اران حسودیش نمیشههههههه به باران خوشگله ببوسشششششششششششش
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلمممممممممم نه خدا رو شکررررر اذیت نمیکنه فدای تو
خاله کمیل و کیان
15 آذر 92 2:43
منتظر عکساتون میمونیم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
15 آذر 92 5:40
مرجان جون ممنونم که امدی پیشم با پست جدید اپم عزیز دلم اران جون چه کار میکنه با ابجی گلش کنار میاد دوسش داره ان شالله هر دو تنشون سالم باشه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خواهش میکنم عزیزمممممممم سلامت باشی عزیزممم چشمم حتمااااااا
مريم مامان نيكان
15 آذر 92 6:46
واي عزييييزم من كه عاشق اين كوچولو زيبا صورت شدم هزار ماشالله مرجان جون خيلي برات خوشحالم از اين به بعد پستهاتون شادتر و زيباتر ميشه هورااااا از طرف من اين دخمل نازمو هزار تا بوسش كن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم مهربونممممممممممم فدای تووووو عزیزممم
مامان ایلیا
15 آذر 92 11:25
سلااام مرجان جونم خداروشکر که بهتر شدی،خیلی خوشحال شدم. هززززاااار ماشالله به این گل دختر خوشگل خیلی شبیه خودته مامانی. خدا حفظش کنه..
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممممم مرسی بهترممممم قربونت برمممم ممنوننن
رویا
15 آذر 92 12:16
واااااااای دخملمونو ببین ایشالله همیشه سلامت باشه سایتون هم همیشه بالا سرش خیلی مواظبش باش تو این هوای سرد و آلوده .... بووووووووووس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممم همچنین شماااااا چشم حتماااااااا
مرضیه مامان دانیال
15 آذر 92 13:11
سلام عزیزم قدم نو رسیده مبارک ماشاله
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم مرسی ممنونن
مامان اندیا
15 آذر 92 15:33
قدم نو رسیدت مبارک خانمی ایشالا زیر سایه پدر مادرشون بزرگ بشن عزیزم هر روز میومدم بهتون سر میزدم ولی نمیتونستم نظر بدم نی نیت خیلی نازه ماشالا بوسسسسسسسسسسسسسس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلممممممممم ممنوننننن
یک زن
15 آذر 92 15:34
مرجان جون من خیلی وقته که خواننده خاموشتم نمیدونم چرا اینقدر دوست دارم و حس خوبی ازت میگیرم.الانکه اومدم دیدم باران کوچولو سالم و سلامت به دنیا اومده یه دنیا خوشحال شدم منم تو ماه دومم روزای سخت تو که میخوندم استرس میگرفتم اما بازم خدارو شکر که هدیه خدارو سالم و سلامت به دنیا آوردی.برات آرزوی روزای خوب و شاد و دارم واقعا به دعات نیاز دارم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزم محبت داریییییییییییییییی قربونت برم سلامت باشیییییییییی ایشالا خودتم زایمان راحتی داشته باشی عزیزممممم ممنون از لطفت عزیزم
حدیث مامان آرش
15 آذر 92 17:19
سلام مرجان جون.ماشاا... به این پسر و دختر خوشگلی که داری.قدم نورسیده مبارک.یه من هم سر بزن عزیز دل.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمممم مرسی ممنوننننننننننن چشم حتماااا
کوچولوم
15 آذر 92 17:27
سلام مرجان جونم خوبی ایشالاه بچه های خوبی باشن و سایه هردوتون رو سر بچه هاتون باشه قدم نورسیده هم مبارک
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم مرسی ممنون از محبتتتتت
مامانی دختربلا
16 آذر 92 0:59
سلام مرجان جون خوشحالم که حالت خوبه وکنار فرشته کوچولوهات هستی ببخشیددیر آمدم وکامنت گذاشتم جایی بودم که نت نداشتم خیلی تو فکرت بودم وایییییییییییی باران گلی رو ببوس از طرف من قدمش خیر وپربرکت باشه واستون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمم ممنون که بهمون سر میزنی عزیزممممممممممم فدای توووووووووو
مامان كيان
16 آذر 92 4:32
باران خوشگلم رو ببوس شبيه خودته خوشگل و دوست داشتني ،خدا رو شكر بهتر شدي آران تپلي رو ببوس دلم براش خيلي تنگ شده
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلمممممممم ممنوننننن
خاله ی آریسا
16 آذر 92 8:42
ای جووووووووووووووووووووونم عزیزم خیلی خوشگل و نازه خدا حفظش کنه باران کوچولو رو آران کوچولو یه دنیااااااااااااا تبریک
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزممممممم
مامان سویل
16 آذر 92 10:21
ماشالله چه مامان پر انزیی البته بزنم به تخته یه لحضه میشه بیایین خصوصی؟
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم حتماااااا
سحر
16 آذر 92 11:57
ایول مامان فعااال .. خدارو شکر که بهترین زودی بیا و عکسای این دوتا فرشته رو بزار قربوووون قیافت بشم من بارانی .. خیلی جیگره ماشالله
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم عزیزممممممم چشم حتماااااااااا فدای توووووو
پگاه مامان آرتین
16 آذر 92 13:17
سلام به مرجان جون وگلهای نازش.ماشالا چه نازشده.آران جون رابطش باهاش چطوره؟؟؟ببوسشون عزیزم.زنده وسالم وخوشبخت باشن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممممممممم خوبه خدارو شکر سلامت باشی عزیزم
مامان نازی
16 آذر 92 16:00
سلام عزیز دلم.حالت خوبه؟ از ته دل بهت تبریک میگم الهی که همیشه شاد و سلامت باشین.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم قربونت برم ممنوننننننننن
http://zahraalijon26.persianblog.ir/
16 آذر 92 16:11
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیزم قدم نو رسیده مبارک ببخشید که نیستم مدتیه بخدا حالم خیلی بده و حسابی داغووننم مرااااااااااااااااقب خانواده ی 4 نفریت باش خوووووووووووووووشگل خانوم رو ببو س از طرف من خیلی خوشحال شدم وقتی اومدم دیدم هنوز این قدر پر انرژ هستی هزارررررررر ماشالا
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام زهرا جونممممممممممممم قربونت برم ممنون که اومدیییییییییی اخی عزیزمممممممممم مرسی فدات شمممممممممممممم
مريم مامان آريا
16 آذر 92 17:40
دلم هوس بوي نوزاد کرده بوي بهشت ميدن ميخوام بغلش کنم هر روز ميام اين عکسها رو ميبينم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
از بس مهربونی مریم عزیزمممممممممممممممممممم
مامان الیار
16 آذر 92 17:57
عاشقتم بارانی جونمامانی امید وارم حال شما هم خوب خوب باشهبرا اران جونم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزممممممممممم
مامان بردیا شیطون
16 آذر 92 18:02
ای جوووووووووووووووووووووووونم قربونش برم چه نازه ماشالا..... ایشالا قدمش مبارک باشه ببوسش مامانی خیلی نازه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیزم خدانکنههههههههه
مامان الینا جونی
16 آذر 92 18:42
سلام مرجان جون اومدم بگم ببوس گل دخمل و پسر نازت رو
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی مهربونممممممممم
زری مامان مهدیار و صدرا
16 آذر 92 19:26
ایشالا که جفت فینگیلیات خوب خوب باشن چقدر خوشحال شدم که باران جونم دل درد نداره ایشالا همینجوری آروم و خانوم باشه تا مامانی بتونه به آران جونم برسه از آران بگو، با نی نی چیکار می کنه ؟
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم عزیزمممم خداکنه نمیدونم والااااااااا خوبه خداروشکرررررر
مامان ايلحان
16 آذر 92 19:34
به به چه كوچولوي نازي مرجاني خوشحالم كه حالتون خوبه بوس از طرف من برا اراني و باراني خوشگل منتظر پست بعدي با عكسهاي نازتون هستم.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممممممم
مریـــم ( مــامـــان آریـــن )
16 آذر 92 23:19
سلام مرجان جووون ، امیدوارم حالت خوب باشه وااای خدا چه جیگریه این باران خانمممم آران جووونم خوبه ؟ بوس بوس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممممم مرسی ممنوننننن قربونت برمممم
آزاده مامان کوروش
17 آذر 92 0:15
وای خدای من چقدر نازییییییییییی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فدات شممممممم
مامان بنیتا
17 آذر 92 3:15
یه دنیا برای مامان مرجان مهربون و فرشته های نازش
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم گلناز جونمممممممممممممممممممم
زری مامان مهدیار و صدرا
17 آذر 92 9:35
ایشالا که باران جون دلدری نباشه ولی محمدصدرا هم تا 10-15روزگی آروم بود و تقریباً از 15 روز به بعد یهو دلدردش شروع شد ولی به محض اینکه رژیم غذاییم رو رعایت کردم و دیگه لبنیات نخوردم خوب شد شکر خدا یه چکاب بردمش پرفسور مرندیان اصلاً آب رو آتیش شد خدا رو شکر خیلییییی حاذقه اگه دیدی خدایی نکرده ناآروم شد ببرش. امیدوارم که آروم آروم باشه باران جونم دلدردای محمدصدرا از ساعت 6 بعد از ظهر شروع می شد تا 10 شب ادامه داشت فقط جیغ می زد یه لحظه هم آروم نمی شد و تو طول روز هم گاهی به خودش می پیچید.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
وای نمیدونی چه عزایی گرفتم اعصابم خورددددددددددددددددددد ایشالا که نباشه مرسی فدات شممممم
mamanebaran
17 آذر 92 9:46
ای جانم به باران نازنینِ 5 روزه ای جانم به آرانِ خوشگلم ای جانم به مرجانِ نازنینم با این همه فعالیت فدای شکل ِ ماهت عزیزم . خیلی خیلی مراقبِ خودت باش
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربو فاطمه جون مهربونممممممممممممممممممممم فدات شم عزیزممم
مینا مامان روشا
17 آذر 92 12:58
حتما به وبلاگ من سر بزنین و واسه یه نی نی کوچولو دعا کنین
مریم (مامان روشا)
18 آذر 92 10:29
وای عزیزم چقدر نازو دوست داشتنیه هزار ماشالا...
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیزمممممممم
ღبارانღ
19 آذر 92 17:18
ای جیگر طلا من... عاشق خودت و مامانت و داداش خوشگل و یه دونه ات هستم...
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم عزیزمممممممممممم
زهرا
21 آذر 92 16:59
من همین الا نبگم اولین خواستگار دخترت کیانه منه .راستی با این که دختر داشتی اصلا زشت نشده بودی ورمم خبری نبود ها عکست اینجوری نشون میداد یک سوال چرا از کمر بی حس کردن منو بیهوش کردن واسه سزارین فرقش چیه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت عزیزممم ممنوننننن خوب من خودم خواستم بی حس باشم نه بیهوش
مامان اهورا(نرگس)
22 آذر 92 10:26
قربونت برم چقدر نازی گلم... آفرین به تو مرجان جون!!!!چطور می تونی این همه فعال باشی؟؟؟!!!!!من به هیچ کاری نمی رسم!!!!یه کم راهنمایی کن خو!!!!
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
دیگه چه کنیم عزیزمممم
مامان رهام
24 آذر 92 16:11
دخملی همه جا دستش زیر سرشه و لالا کرده دورش بگردم..منم دخمل میخوام
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
اره والاااااااااا خدانکنهههه خوب بیار یکی دیگه
hanieh
2 دی 92 23:38
سلام من و نامزدم قراره اسم بچه هامون و بزاریم اران و باران.چ الب.مثل مال شما میشهههههههههههههههههههههه. من همیشه میام سر یزنم.چند مااااااااااااااااااهه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام به سلامتییی ممنون