♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

باران جونم خوش اومدی

1392/9/9 2:52
1,925 بازدید
اشتراک گذاری

باران نازنینم 7 آذر 1392 با وزن 3کیلو 20 گرم به دنیا اومد

تو یه روز بارونی به دنیا اومدی عشقم

کوچولوی نازنم خوش اومدی نظرات پست قبلو تایید کنم

این پستم تکمیل میشه با کلی عکس

واقعا کلی بهم دلگرمی دادید عزیزان

به یاد تک تک دوستای خوبم بودم

دوستتون دارم دوستای مهربونم

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (150)

مریم مامان شاینا
9 آذر 92 3:08
واااااااااااااای مرجان جونم تبریک میگم عزیزم خیلی نازه روز زایمانتون من تهران بود خیلی دوست داشتم میدیدمتون امیدوارم با دیدن باران عزیز تمام نگرانیهات به اتمام رسیده باشه خیلی خیلیییییییییییییییی خوشحال شدم باران جون رو دیدم
نیلوفر
9 آذر 92 3:24
واااااااااااااااااااای مرجان چقد حس خوبیهههههههههههههههه بهت تبریک میگممممم الهی فدات شم من ، خوشگلم چه نازه ماشالله به جوووونش ایشالله قدمش پر از خیر و برکت و شادی باشه واستون واقعا نمیدونم چی بگم چقد شبیه آرانههههه داره اشکم درمیاد ناز منی تووووووووووو ببوسش خانومی رو
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
9 آذر 92 3:27
وای خدایا شکرت خدایا بزرگیتو شکر خدایا ممنونم ازت مرجان جون خیلی خیلی خوشحالم خیلی خوشحال شاید باورت نشه اما اشک ذوق به چشم دارم خدا برات حفظش کنه فعلا نمیتونم ادامه بدم
نیلوفر
9 آذر 92 3:34
قربون اون جذبت برم من اینو یادم رفت بگم مرجان
عاطفه
9 آذر 92 3:35
واااااااااااااااااااااااااییییییییییی خدااااااااااااااااا چقد خوشگل و بانمکه وای سلام مرجان جون از ذوق یادم رفت سلام کنم مبارک باااااااااااشه به سلامتی انشالا قدمش همیشه خوش باشه عزززززززززززززززیزززم چقد خوشگلهههههههههه دلم ضعف رفت براش بخدااااعززززیزززم لپاشووو،چقد با کلاه با مزه شده انشالا سایه اتون همیشه بالا سر آران و باران باشه آرانی خوشگلم به توام تبریک میگم داداشی
منا منا مامان کورش
9 آذر 92 5:28
'سلام مرجان جون چشمتون روشن چه دختر ناز وقشنگی خیلی خوشگل خدا اران جون وباران جون بهتون ببخشش خیلی خوشحال هر دوتون سالم هستید
مامان سارا
9 آذر 92 6:06
سلام عزیزم قدم نو رسیده مبارک،خوش اومدی باران عزیزم،مبارک مبارک
مامان ترنم
9 آذر 92 6:21
فرشته کوچولو اومدنت مبارک واااااای مرجان جونم بهت تبریک میگم ماشاالله لا حول ولا قوه الا بالله دلم میخواد بخورمش
مامان ترنم
9 آذر 92 6:23
باران جونم تولدت گل باران و البته پر باران ... عزیزم هر دو تا جوجو طلارو ببوس
✿مامان علی خوشتیپ✿
9 آذر 92 8:05
ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم هزارماشاالله چقدر نانازهههههههههههه مبارک باشه گلم...خدا حفظش کنه براتون
عمهِِ ِ آتنا
9 آذر 92 8:12
وای وای واییییییییییی نیگاش کننننننننننن عزیزمممممممممم مبارک باشه مرجان جونم قدمش مبارک باشه واستون آران خوووبه؟؟ خیلی نازه قربوووونش ماشااله
مامان بهراد
9 آذر 92 8:31
عزيزم خوش اومدي فداي اون روي ماهت مرجان جون من توي خونه همش به يادت بودم روز پنجشنبه ساعت 2:30 هر كاري كردم كه وارد وبلاگت بشم نشد كه برات پيام بذارم آخه با موبايل بود و به سختي ميشد وارد نت شد الان هم اومدم و روي كوچولوي نازت و ديدم واقعاً مباركت باشه الان بهترين حس و داري به آقا سامان، آقا آران تبريك ميگم اميدوارم كه قدمش مبارك باشه. به يادت بودم يه وقت فكر نكني كه چون پيام نذاشتم بي معرفتم
مامان كيان
9 آذر 92 8:44
مرجان عزيزم هزا ران بار تبريك ميگم انشاالله قدمش براتون پر از خير و بركت باشه ماشاالله خيلي ناز و خوشگله خدا برات حفظش كنه .
مامانی گیلدا
9 آذر 92 8:45
سلام مامانیییییییییییییییی گل.قدم خانم خوشگل ما مبارک باشه.تولدش رو هزاران بار بهت تبریک می گم عزیزم.ان شالله همیشه سلامت باشه.دیدی بالاخره تمام شد و چه آسون گذشت.خداروشکر که نی نی مون سالمه.عزیزم خودت چطوری؟خوبی؟ صورت ماهش رو می بوسم
خاله ی آریسا
9 آذر 92 8:48
باران کوچولو خوش اومدی عزیزمممم تبریک میگم یه عااااااااالمه خواهر آران کوچولو خوش اومدی عزیزممممممممممممم
سعيده
9 آذر 92 8:59
مرجان عزيزم بهت تبريک مي گم اميدورام هميشه سلامت و خوشحال باشي
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
9 آذر 92 9:02
مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه آفرین به مامان مرجان زرنگ ممنون عکس نی نی بارانو گذاشتی برامون قدمِ نو رسیدتون مبارک چقدر شبیه آران جون هستش باران گوگولی
مامان هیما
9 آذر 92 9:05
عزیزم فداش بشم این دخمل خوشگله
مامان اهورا(شهرزاد)
9 آذر 92 9:13
قددددددددددمش مبارك باشه عزيز دلم. راحت شدي ديگه از اونهمه سختي. خيلي خوشحالم مرجان . چقدر نازه ماشاله كپي خودته
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
9 آذر 92 9:13
ای جووووووووووووووووووووووووووونم خوش اومدی عزیززززززززززززززم چقدر نازی ماشالله ااااااااااااااا یادم رفت سلام کنم اینقدر ذوق زده شدم که یادم رفت سلام مرجان جونی خوبی گلم ؟؟؟؟؟؟؟؟ مبارک باشه انشالله قدمش پر از خیر و برکت باشه عزیززززززززززم واااااااااای خدای من چقدر شبیه آران جونه
مامان ماهان
9 آذر 92 9:23
الهیییییییییییییییییییی.بی صبرانه منتظر عکس های باران جون بودم.ایشاا.... خدا حفظش کنه.چقدر تو این عکس آخری شبیه آران جونه
مامان احسان
9 آذر 92 9:27
سلام وااااااااااااااایییییییییییی قربون این دخمر ناناس ماشالله خدا حفظت کنه عزیییییییییییزم .
پگاه مامان آرتین
9 آذر 92 9:32
عزیزم خوش آمدی.قدمت مبارک. به امید روزای قشنگ. مرجان جونم تبریک میگم. خدا قوت مامانی آران جونم تولد خواهرنازتو تبریک می گم.هوای مامان وباران داشته باش مرد کوچولو خونه دوستون داریمممممممممممممممممم
محبوبه مامان الینا
9 آذر 92 9:35
مبااااااااااااااااااااااااااااااارکه مرجان عزیزم وای خدا ماشاله هزار ماشاله مث فرشته هاست
نرگس مامانه باران
9 آذر 92 9:37
الهی قربونش برم من مرجان عزیزم قدم نو رسیده مباااارک از طرف من آران جون و بارانه عزیزمو ببوس
زهرا ک
9 آذر 92 9:38
سلااااااااااااااااااام واییییییییییییییی خدای مننننننننننننننننن هزار ماشالله چه عروسکییییییییییییییییییییی خیلی ذوق کردم از دیدن این فرشته کوچولو عسلیییییی که شبیه آران فسقلی هم هست ایشالله به سلامتی و مبارکی و انشالله که قدمش پر از خیر و برکت و شادی باشه انشالله که سالیان سال زیر سایه پدر و مادر مهربونش و با موفقیتهای بسیار بزرگ و بالنده بشه دخمل نازمون آران گلم به شما هم بابت داشتن خواهر عسلی تبریک میگم و امیدوارم قدر همدیگه و پدر و مادرتونو بدونید مامانی جون یه توصیه هر چند که میدونم میدونید ولی نکنه خدای نکرده بعد از این آران رو بزرگ بدونید و ازش انتظار بیشتر از سنش رو داشته باشید یادتون نره آران گلی هم هنوز نی نیه ببخشید ولی همونظور که گفتم چون خودم و خواهرم شیر به شیره هستیم و تجربه اش رو داشتم گفتم وگرنه میدونم که شما حسابی حواستون هست با آرزوی بهترینها برای مرجان و سامان و آران و باران بوس محکممممممممممم برای فسقلی ها
پرتو
9 آذر 92 9:59
خدایا شکرت که باران جونم سلامت به دنیا اومد خوبی مرجان جونم ؟ دردی که نداری انشاالله ؟ الهی بگردم که چقدر ملوسه این دخمل خدا براتون حفظش کنه همین طور اران گل پسر و مواظب خودتون باشید بوسسسسسسسسسسسسس
asal
9 آذر 92 10:06
khosh umadi naziiiiiiiiiiiiiiiiiii
سهیلا مامان آیسا
9 آذر 92 10:23
ای جونمممممم،قربونت برم،چه نی نی نازی مرجان جون قدم نو رسیدتون مبارک،ایشالا سالهای سال زیر سایه خانواده ی خوبی مثل شما شاد وسلامت زندگی کنه باران نازنینم. آرانی در چه حاله؟ واااااااااااای اصلا یادم حال خودتو بپرسمچطوری؟زایمان خوبی داشتی؟ حتما حتما آران وباران عزیزمو از طرف من ببوس
مهسا مامان نفس
9 آذر 92 10:30
سلااااااااممممممممممممممم مرجان مهربونم.مرجان از پنجشنبه دایم میومدم وبلاگت به امید اینکه خبری ازت بشه صبحم که بیدار شدم سریع اومدم عکسای عزیز دلمو دیدم وووووای چقدر ذوقیدددم هزار الله اکبر ماشا.... براش اسپند اتیش میکنم الان عزیزم.مثل ارانه خییییلی شبیه داداشیشه.خودت خوبی؟اران بی قراری که نکرد؟خیلی دعات کردم مرجان خیلی به یادت بودم.انشالله همیشه سالم و شاد و خوشبخت باشید.مرسی بامعرفت که زود اپ کردی
پرهام ومامانش
9 آذر 92 10:36
نفیسه
9 آذر 92 10:51
آران عزیزم تولد خواهر نازت ،باران رو به تو و مامان و بابات تبریک می گمامید وارم قدمش واستون خوب خوب باشه
نيلوفر ( مامان پرهام )
9 آذر 92 11:12
سلام مرجان جون سلام عزيزم... واقعا از ته دل براي شما و كوجولوتون آرزوي سلامتي و تندرستي دارم....خيلي خوشحالم كه به اون همه سختي كه كشيدي ني ني تون سالم و سلامت پا به اين دنيا گذاشت.... ايشالا هميشه جمعتون جمع باشه ... ولي من واقعا ترسيدم چون خودم يه ني ني 3 ياله دارم و ميخواستم از تنهايي درش بيارم ولي شما با اون همه سختي كه كشيدي با اين دو تا ناقلا ته دلم خالي شده ...راستشو بخاي ترسيدم .... بازم بهت تبريك ميگم آرزو دارم كوچولوهاتون همبشه زير سايه پدر و مادر گلش بزرگ بشه ....
مریم مامان کیارش
9 آذر 92 11:22
مبارککککککککککککککککککککککککککککککککک.
سمانه
9 آذر 92 11:22
ووواااای قدم نو رسیده مباارکشبیه آرانمه مرجان زودی بیا خاطرات زایمانتو تعریف کن
مامان بهراد
9 آذر 92 11:50
مرجان جونم يه هديه خيلي ناقابل از طرف بهراد درست كردم و تو وبلاگ بهراد جونو ميتوني ببيني چون بلد نبودم بايد چه جوري به صفحه آران و باران منتقل كنم بازم مبارك باشه
مامان رادین
9 آذر 92 12:06
وایییییییییییییییییییی چه جوجه نازییییییییییی مبارکه قدمش مامانی دیدی مامانی تموم شد حالا واستا و این هلوی ناز رو نگاه کن و اذت ببر این روزها که بارانی آرومه به اران جون بیشتر برس و محبت کن
سمیرا مامان پرنیان
9 آذر 92 12:14
عزیزمممممممممممممم خیلی نازه هزار ماشااللهمرجان جونم خیلییییی خوشحالم که به سلامتی زود گذشت..انشاالله که حالتون خوب باشه...منتظر عکسای بان گلی هستم
زهره مامان کیان
9 آذر 92 12:21
تولدت مبارک باران جونم خاله زهره من و کیان میبوسیمت فرشته کوچولو
مامان ساجده
9 آذر 92 12:29
سلام مرجان جون خيييلي خوشحال شدم كه حالتون خوبه قربونش برم چقدرم نازه چه اخمي هم كرده منتظريم كه عكسهاي خوشگل خانمو ببينيمو از آران جونم بنويسي كه چيكار ميكنه مواظب خودتون باشيد
شبنم
9 آذر 92 12:52
سلام مرجان جون چقدر نازه باران هزارماشااله ان شااله در کنار هم همیشه شاد و خوشحال باشید
الناز مامان آوا
9 آذر 92 13:14
قربوووووووووووووونت برم خوش اومدي فرشته كوچولو آخه چه نااااااااااااااااازه خدا حفظش كنه مرجان جون به شما و بابا سامانم تبريك ميگم. انشالله زودي حالت بهتر شه عكساي خوشگلشو بذاري آران و باران خوشگلمو ببوووووووووووووس
آزاده مامان کوروش
9 آذر 92 13:14
سلام مادر عزیز. تبریک می گم. خیلی سخت بود برات ولی به لطف خدا همه چیز تموم شد. به سلامتی و قدمش مبارک. درکنار هم شاد شاد باشید
فاطمه
9 آذر 92 13:25
مرجان عزیز سلام. من یکی از خواننده های خاموش وبلاگتون هستم. هزاران بار تولد باران کوچولوتونو تبریک میگم امیدوارم شما و همسرتون زندگی قشنگی رو کنار آران و باران عزیز داشته باشید.
مینا مامان روشا
9 آذر 92 13:30
ایشالا قدم گلش مبارکه. خوش اومدی عزیزم
الی مامی آراد
9 آذر 92 13:48
ای جوووووووووونم ماشالله چقدر نازه خدا برات حفظش کنه مرجان جوونم منتظر عکسهای جدیدت هستم
majede
9 آذر 92 14:12
عزیزممم...تبرییییک...یه عالمه تبریییییییک....باران ناز و خوشگلمممم به دنیای ما خوش اومدی عسل طلا...مرجان جونمممم خوبی عزیزم؟!!
امیر رضا
9 آذر 92 14:16
خوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووش اومدی باباننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن جونییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی. مبارکه خدارو شکر که سختی ها گدشت
زری مامان مهدیار و صدرا
9 آذر 92 14:20
مرجان جونم ایشالا خوش قدم باشه این دخمل ناز خیلی مبارکههههههههههههه
مرجان مامان ادرین
9 آذر 92 14:22
سلام مرجان جونم مبارکهههههههههه عشقم ماشااله چه جیگریهههه عزیزم از طرف من کلی ببوسش مامان مهربون خداروشکر روزای سختت تموم شد حالا یه عالمه شادی میاد به خونتون امیدوارم دیگه هیچ وقته هیچ وقت ناراحت نباشی و چشات گریون نباشه و همیشه لبت خندون باشه عشقم تو بهترین وصبورترین مامان دنیایی من مطمئنم
مامان بهراد
9 آذر 92 14:22
واي مرجان جون اينقدر ذوقزده شدم كه هر چند ساعت ميام و عكس باران جونو ميبينم اميدارم كه هر 4 نفري در سلامت و ساليان سال در كنار هم با خوبي و خوشي زندگي كني
رضوان مامان رادین
9 آذر 92 14:24
عززززززززززززززززییییییییییییززززمممممممممممم تتتتتتتتتتووووووووووووللللللللللددددددددتتتتتتتتت مبارک عشق خاله... ماشا.. هزار ماشا... چقدرم ناز و ملوسه...خدا نگهدارش باشه _♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\__♥ _♥___\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥
صبـــــا خـــاله ی آیســـا
9 آذر 92 14:29
عزیزم تبـریک هزار ماشاالله چقد نازو خوردنیه مرجان جون شبیه خودته هااااااااااااااااا
صبـــــا خـــاله ی آیســـا
9 آذر 92 14:34
تولد زیباترین هدیه خدا که مانند سروشی روح بخش به زندگی تان نور امید دمید را تبریک می گم قدم های کوچکش برایتان پر از خیر و برکت باشه
مامان مهرناز
9 آذر 92 14:38
سلام عزیز دلم قدم نورسیده مبارک ماشالله ماشالله چقدر نازه بیصبرانه منتظر عکسا هستم
فاطمه مامان ملودی
9 آذر 92 14:39
عزیزز دلمممممممم چقدر نازه مرجان خیلی خوشحالم برات ک مامانه دوتا فرشته ناز هستی جای شکر داره واقعا تندی بیا ازاین روزا برامون بگو خودت وفرشته هاتو ب خدای بزرگ میسپارم
♥نسرین مامان هلیا و دانیال♥
9 آذر 92 14:42
سلام زیبا ترین باران پاییزی ♥خوش اومدی ♥
جیران بخشنده
9 آذر 92 14:52
وااااااای حسابی سورپرایز شدم مرجان جونم بهتون تبریک میگم خیلی نازه باران کوچولومون
سحر
9 آذر 92 15:03
واااااای جوووووووووونم بارانی می دونی ما چقد انتظار کشیدیم تا بیای خوش اومدی عزیزززززم قربونت برم خیلی نازی ماشالله.. دخمل فینگیلی .. خوشمزه ی ریزه میزه مامانی به شما هم تبریک می گمممممم به آرانی که داداشی شد مامانی خودت خوبی ؟ زایمانت خوب بود ؟ زودی بیاااا
خاله کمیل و کیان
9 آذر 92 15:43
واااااای مبارک باشه ایشالله قدمش مبارکه.چه تپل هم هست منتظر عکسای بعدی میمونم
مامان بنیتا
9 آذر 92 15:48
وای عزیزززززم چه نی نیه نازی ...مبارک باشه مرجان جونم امیدوارم قدمش پر از خیر و برکت باشه برای خانواده خوشبختتون عزیزم
رالیا
9 آذر 92 16:04
اییییییی عزیز دلم قوربون اون قیافه نازت بشم من خاله جون انشالا که قدمهای کوچولوی شما برای مامان و بابا و داداش نازنینت که عیییین خودشی پر خیر و برکت باشه عروسک نازم انشالا که این دنیا یه مکان امن و آروم و شاد و سرشار از خوشی باشه برای شما و کنارخونواده عزیزت خوشبخت زندگی کنی خانم کوچولوی بامزه مااین آران ناز خاله و اینم باران عروسک کوچولو موچولوی ما بوس به روی ماه هردوی شما مرجان جان خسته نباشی از طی این دوران سخت انشالا که تن کوچولوهاتون همیشه سالم باشه و زیر سایه پر مهر خانواده باشن همییییییییییشه
زهرا
9 آذر 92 16:22
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام مباررررررررررررررررررررررررررررررررررک بسلامتی ان شاالله خوش قدم باشه و در پناه خدا و زیر سایه پدرو مادر بزرگ بشه. خوشحالم بسلامتی فارغ شدی عزیزم خیییییلی خوشحالم. انشاالله زودی خوب خوب بشی و بیایی از گلای نازت بنویسی.
تاطي جون
9 آذر 92 16:22
سلام خاله مرجان خوبين پاقدم نورسيده مبارك من ميگم خيلي شبيه اران جون هستش اران جون رو ببوسين
مامان بنيتا
9 آذر 92 16:25
عزيز دلم خوش اومدي تولدت مبارك مرجان جون تبريك ميگم دوست خوبم اميدوارم قدمش پر از خير وبركت باشه ماشالا خيلي نازه عزيزم
mamanebaran
9 آذر 92 16:29
فرشته خوشگلم زمینی شدنت مبارک ، آران جونم بهت تبریک میگم خواهرتم مثلِ خودت خوشگله مرجان جونم مادرشدنت دوبارتو بهت تبریگ میگم ، الهی که سایه خودت و همسرت همیشه بالای سرشون باشه ، مراقبِ خودت باش عزیزِ دلممم
الهام مامان یسنا
9 آذر 92 16:32
خوش اومدی باران گلم. ماشالله چه دخملی خوشگل و تپلی خدا حفظش کنه. مرجان جون چشمت روشن عزیزم. انشالله که خودت و باران جون و آران جون خوب خوب باشید. پنج شنبه خیلی به یادت بودم خدا روشکر که همه چیز به خوبی تموم شد. میبوسمتون منتظر عکسهای خوشگل خانوم هستیم
مامان الیار
9 آذر 92 16:59
مبارکه ...مبارکه ...مبارکه...به این دنیا خوش اومدی باران جوووووووووووووووووووووووونهمه گلا تقدیمه تو ومامان مهربونتقدم نو رسیده مبارک مامانیخیلی میبو سمتووووووووووووووووون چقدم خوشگله ماشالاه بزنم به تخته
مريم مامان آريا
9 آذر 92 17:17
الهي قربونش برم جانم ماشالله چقدر بامزه است بخدا پنج شنبه بارون ميومد گفتم ببين بارام مرجان تو روز باروني دنيا اومده خوشحالم سلامتيد هردوتون مرجان قول بده مرتب عکسهاي گلهاتو برامون بذاري اي جانـــــــــــــــــــــــــــــم
عمهِِ ِ آتنا
9 آذر 92 17:21
قربونش برم مثه آدم بزرگا خوابیده
سلام مامان یوسف و یگانه
9 آذر 92 17:27
سلام عزیزم قدم نو رسیده مبارک ،خودت خوبی که انشالله ،آران جون چطورهماشالله چه دخمل نازی ، خادا دو تاشونو حفظ کنه برات
مامان آیسو وآیسا
9 آذر 92 17:49
وای مرجان جووون مبارکه خیلیییییییییی نازه ماشالله
مامان بابای الیسا
9 آذر 92 17:51
ای جاااااااااااااااااااااااااااااااانم خوشگل خاله پرنسس خانم خوش اومدی عروسک خانم چه نازیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ماشاالله خدا حفظت کنه عزیز دلم مرجان عزیزم دوست گلم خیلیییییییییییییییییی بهت تبریک میگم و امیدوارم حالت خوب باشه دوست گل و مهربونم و آران جونمم ببوس و خیلیییییییییییییییییییییییی مواظب خودت باش
اسپاترا
9 آذر 92 18:00
وای خدااااا چه دخمل نازییییییی باران کوچولو 😍خوشگل خانم😍خوش آمدی عزیزم😘😘😘 مرجان جون بهت کلی تبریک میگم واسه این دخمل نازت امیدوارم که حالت خوب باشه خانمی حتماً بیا از خودت برامون بگو بووووووس
مامان آریسا
9 آذر 92 18:25
ای جووووووووونم مبارک باشه . خوش اومدی عزیزم
مامان بردیا
9 آذر 92 19:20
عزییییییییزم چقدر ماههههههههههههمطمئنم که قدمش مبارکه. خداحفظ کنه پرنسس باران خوشکلت رو مرجان جون. خوشحالم که هر دو سالمید. خداروشکر
مامان نیروانا
9 آذر 92 19:41
عزیزم بارانی تولدت مبارک.هزار ماشاا... خیلی نازی.عزیزم امیدوارم همیشه در پناه خداوند شاد و سلامت باشی.
♥ نیم وجبی ♥
9 آذر 92 21:13
وای واییی فرشته کوچولوووو زمینی شدنت مباااارک باورم نمیشه این عروسک همون باران فسقله مرجان عزیزم تبریک میگم فدات ایشالا قدمش براتون خیر باشه
شیدا
9 آذر 92 21:20
مرجان جون قدم باران ناز مبارک باشه. ماشااله چقدررررررررررررر ناز. خیلی خوشحالم که سالم و سلامت تموم شدی. خدا شاهد از چهارشنبه به فکرت بودم و دعات میکردم. مواظب خودت باش
مامانه کیاناوهانا
9 آذر 92 21:35
وای مرجان جونم مبارک باشه قدم گل دخترت خیلی برات خوشحالم واقعا انگار خواهرم نی نی دار شده مرسی که به قولت عمل کردی عکس باران جون رو گذاشتی... برای مرجان جونم واران وباران عزیزم
مامان ایدین
9 آذر 92 22:13
سلام خانومی قدم نو رسیده مبارک چشمتون روشن ایشالله همیشه صحیح و سلامت باشه از طرف آیدین ،باران و آران رو ببوسید به ما هم سری بزنید خوشحال میشیم
زهرا
9 آذر 92 22:32
فرشته ی ناززمینی شدنت مبارک مرجان جونم خوشحالم که به سلامتی زایمان کردی وروزهای پرازاسترس تموم شد منتظرعکسای خوشکلتونم
مینا مامان آرمان
9 آذر 92 22:36
وای چه دخمله نازی.مرجان جون مباررررک.پاقدمش خیر باشه براتون.باران جونم خوش اومدی به دنیامون عزیزم.چقد شبیه داداشی هستی گلدختر
مامان آنیسا
9 آذر 92 22:40
ای جونم چه نانازه مامانی مبارک باشه قدم نو رسیدهروزهای خوشی رو براتون آرزومندم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
9 آذر 92 23:13
ای جان دلم قربونت شم عزیز دل خاله الهی فدات شم خوش امدی به دنیا الهی روزگاری پر از شادی داشته باشی مرجان جون دوباره بهت تبریک میگم فدات شم قدمش مبارک باشهامیدوارم حالت خوب باشه عزیز دلم چقدرم باران جونی ما نازه خدا حفظش کنه برات خدا رو شکر که صحیح و سالم به دنیا امد امیدوارم خودتم حالت خوبه باشه هم جسمی و هم روحی
مریم (مامان روشا)
10 آذر 92 0:10
وای مرجان جون بهت تبریک میگم عزیزم چقدر نازه ماشالا... قدمش مبارک باشه یه عالمه بوش برای هرسه تون..مرجام و آران و باران
رها مامان راستین
10 آذر 92 0:26
تبریک تبریک خیلی مبارک باشه عزیزم قدمت مبارک باشه تو این عکسا که مثل آران جونم
مامان شیوا
10 آذر 92 0:26
باران کوچولو خوش اومدی عزیزم مرجان جونم با همه وجـــــــــــــودم بهت تبریک میگم.اتشالله که حال هر دو تایی تون خوب باشه و آران جونم هم از دیدن شما شاد بشه
نیر
10 آذر 92 0:39
مبارکه مبارکه ماشالله هزار ماشالله عاشقت شدم باران جونم امیدوارم همیشه سالم باشی عزیزم بخورمت خیلی نازی مثل دادشت
سمانه مامان ستایش
10 آذر 92 2:29
واااای مرجان عزیزم دوباره مامان شدنت مبارک به دنیا اومدن باران ناز و خوشگلو تبریک میگم.انشالا قدمش براتون پر از خیر و برکت باشه چقدر شبیه آران جونه خدا حفطش کنه.
یاسی
10 آذر 92 3:08
عزییییییییزم...چ دخمل نانازی....خدا حفظش کنه... واقعا تبریک میگم...
persian mom
10 آذر 92 3:29
عشقه من خوش اومدی به این دنیااااااااااااااااااااااااا ،چقدر تو نازی چقدر شبیه ارانی مثل اران کپلی هم که هستی ای جونممممممممممممممممم خدایا شکرت که این دوران هم تموم شد و مرجان جون فارق شد واقعا خوشحال شدم عزیزم ایشالله دیگه در ارامش باشی با نی نی هات به خودت سخت نگیر که بیای وبلاگ ،خوب استراحت کن خانوممم مثلا تازه زایییدیا جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
سارا مامي عسل
10 آذر 92 7:55
عزيزم مبارك ماشالا مثل مامانش خوشكله عزيزم اران وباران وببوس دوست خوبم
مامان آریام
10 آذر 92 9:21
قدمش مبارک باشه ایشاالله....خدارو شکر که باران عزیز و خوشگلت هم صحیح و سالم اومد بغلت و دنیاتون کامل شد چقدر هم شیرین و نازه....ماشاالله...هنوز نیومده چه ژستی هم گرفته دخمل خانوم مامانی خیلی خوشحال شدم از اینکه هم خودت و هم باران جون سلامت هستید و دیگه اون روزهای ناراحتی تموم شد...ببخش من دیر اومدم..خیلی گرفتار بودم
مامان پرنیان درنیان
10 آذر 92 10:33
وای خدای من یه فرشته است ماشااااااااااااله مبارک باشه مرجان جونم خودت خوبی پسملی خوبه
خاله جونی
10 آذر 92 10:40
قدم نو رسیده مبارک ماشاالله چقدر نازه
خاله هستي
10 آذر 92 11:01
مرجان جان مباركه قدم نو رسيدت خدا از چشم بد نگه داره ماشاا.. مثل آران جيگرم خيلي نازه واقعا شبيه آرانم هست از روتون ميبوسيم دوستون داريم اميدوارم هميشه زندگي خوب و پر از آرامشي و به دور از بلا در كنار هم داشته باشيد
مانا
10 آذر 92 11:57
هزار هزار تا تبریک به خانواده دوست داشتنیتون! قدمش پر خیر و برکت باشه ! مامان نسیم با داشتن همسر مهربان و پسر قند عسلش پشتش گرم بود و حالا با دنیا آمدن دختر زیبا و عسلیش تو زندگیش یار وهمدم و محرم اسرارداره
نی نی ما ( مامان ملیحه )
10 آذر 92 13:23
وااااااایییییییی چه بامزه و نازه ان شالا قدمش مبارک باشه
کیمیا
10 آذر 92 13:42
عزیزم ماشالا چه نازه مبارکه انشالا با داداش کوچولوش جور بشن و یکم از شیطنتاش کم بشه منم یه پسر 19 ماهه دارم درکت میکنم با اجازه لینکتون کردم
مادر امیرین
10 آذر 92 13:44
مبارک باشه عزیزم... ماشالا ماشالا.. خودت خوبی مرجان جون؟
ســــــــــــــــحر
10 آذر 92 14:29
سلام عزیزم تبریک میگم انشاالله عروسش کنی قدمش بسازه پیشم بیا
nahid
10 آذر 92 14:38
سلام مرجان جونم. خدارا شکر به سلامتی باران جون به دنیا اومد چقدر نازه ماشالا.چقدرم اخمو افتاده بلا.ببوسش آران جونم ببوس.بهش تبریک بگو آبجی دار شدهمواظب خودت باش.بوس بوس سیه عالمه بوس.
مامان هستی کوچولو
10 آذر 92 15:04
به سلامتی مرجان جون ایشالا قدمش خیر باشه براتون، الهی قربونش چقدر ناززززه
شهرزاد
10 آذر 92 15:29
واااای عزیز دلم سلام خوشگلم خوش اومدی قربونت برم مبارک باشه مرجان جووون ایشالا نه دلدردی باشه نه بد دندون یه بچه ی خوب و آروم باشه واست
توتم
10 آذر 92 16:40
سلام . اولین باره که به شما سر زدم و چه خوب موقعی اومدم! تولد باران کوچولو مبارک باشه. می دونم روزهای شیرین ولی سختی رو داری می گذرونی با دو تا نی نی. خداوند پشت و پناه شما و بچه های نازت.
جوجه نارنجی ما
10 آذر 92 16:49
ای جاننننننننننننننننننننننننننننننننن خدا روشکر که نینی سالمه واییییییییییییییییییییییی چقدر ناناسه .مرجان جونم ایشالا زیر سایه پدر و مادرش بزرگ بشه بوس گلمممممممممممممممممممم
محبوبه مامان الینا
10 آذر 92 16:58
سلام مرجان عزیزمخوبی؟ باران جونی و آران جونی خوبن؟
مامان مانلی
10 آذر 92 17:25
مبارکه عزیزم چقدز ناناسه ایشالله سالم وسلامت باشه زیر سایه شما
مینا
10 آذر 92 17:32
قدمش پر از خیر و برکت باشه.
لیلا جواهری
10 آذر 92 17:42
سلام مرجان جوووووووووووووووووونم وای ماشالا. جیگر. عسل. خوشمل. قربون اون اخمش. فداش شم. خدا برات نگه داره. مبارکت باشه. حالا حسابی خستگیهات درمیاد
فلوریا مامان دیانا
10 آذر 92 17:44
قربونت برم عزیزم ، خوش اومدی به دنیا
دخترک
10 آذر 92 18:14
سلام واااای مرجان چه نازه هزار ماشالا... همین که این پستو گذاشتی خیلی خوبه خیلی خوشحالمون کردی... خیلی جیگره به خدا... امیدوارم زود زود بیای با کلی عکس
زهرا
10 آذر 92 18:14
خدا جونم مواظب این فرشته ی ناز باش اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم....
میرزا کوچک خان
10 آذر 92 18:55
ای جونم. مبارکه عزیز دلم. ماشاالله چه نازه.... آرانی خوبه؟ خودت خوبی خانومی؟ عزیزم..... بخدا هر روز اینجا سر میزدم این چند روزه تا خبر ازت بگیرم. سیم کارتمم ترکیده با گوشیم توسط سینا. بخدا نشد بهت زنگ بزنم...
راحیل
10 آذر 92 20:16
وای عزیزم خوشگلم جیگرشوزنده باشی عروسک کلی ذوق کردم ماشالله
مامان ایلیا
10 آذر 92 21:22
سلااااام مرجان جونم. قدم نو رسیده مبارک عزیزم وااای که هزار هزار ماشالله چقدر خوشگل و خواستنی ای گل دختر. خدا حفظش کنه
sama
10 آذر 92 21:44
ای جونم. ماشاالله.خدا بهتون ببخشدش و همیشه چهارتایی و بلکه هم بیشتر خوش و خرم و شاد و سلامت باشین.
رها
10 آذر 92 22:07
خوش امدی عزیزمممممممممم یه عالمه بوسسسسسسسسس برای تو فرشته کوچولو خیلی دوست دارم بدونم عکس العمل اران از دیدن خواهرش چه طور بوده.مامانی خسته نباشی و تبریک بابات نی نی
مامان ماهان و ملیکا
10 آذر 92 23:09
واااااااای خوش اومدی باران کوچولووووو مرجان جون قدم نورسیده مبارک باشه خوشحالم که اون همه انتظار و سختی با یه پایان خوب همراه بود ایشالا که همیشه سلامت باشید خانواده شما هم مثل ما بزرگ شد 4 نفره دوست دارم بدونم عکس العمل آران جون از دیدن خواهرش چی بوده برای آزان و باران
مامان آروین (الهه)
10 آذر 92 23:25
مرجان عزیزم تبریک خیلییییییییییییییییییییی زیاد امیدوارم قدم باران کوچولو براتون خوب باشه منتظر عکسای قشنگش هستم
مامان آروین (الهه)
10 آذر 92 23:26
اولش عکساشو ندیدم خیلی حیلیییییییییییییییییییی نازه
سمیه
10 آذر 92 23:53
سلام مرجان جون .تبریک میگم به دنیا اومدن دخملی را.باران جون خیلی ناز و خوشمله.ان شا الله راوزای سختی تموم شده باشه و روزای خوببببببببببببب شروع.منم دعام کن.
خاله مزگان(مامان گلبرگ)
11 آذر 92 0:14
وایییییییییییییییی خدای من چه فرشته نازی مبارک باشه قدمش عزیزم با دیدنش اشکام سرازیر شد چقد منتظرش بودیم چه عسلیه خدا آران چی کار میکنه؟ خودت خوبی حتما برامون بنویس
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
11 آذر 92 1:37
قرررررررررررررررررربونت برم خوش اومدی ناااااااااااازنین ... خیلی شبیه آرانیییی فدات بشم... ایشالا که همیشه سالم و سلامت باشی ... زیر سایه پدر و مادر عزیزت بزرگـــــ بشی ... مرجان جونم خودت چطوری ؟؟؟ خوبی ؟؟؟
گـُ لـ ی
11 آذر 92 12:01
قربوووووووووونش برم؛ بازم تبریک میگم مرجان جوووون .. ماشاالله ش .. ایشاالله که قدمش پر از خیر و برکت باشه واستون .. آرانی ورودِ آبجیتو به تو هم تبریک میگم عزیزکم ..
مامان بهراد
11 آذر 92 13:00
دخمل جان معلومه حسابي وقتت و گرفته كه آپ نيستي من همچنان ميام و يه دل سير نيگاش ميكنم و ميرم اي جانننننننننننننننننننن
مريم مامان نيكان
11 آذر 92 13:05
دست و جييغ و هوراااااااااااااااااااا تولدت مبارررررك باران جانم .اي جانم چقدرم مثل مامانت خوشكلي هزار ماشالله روي ماهتو ديدم و حظ كردممرجان جونم قدم نو رسيده مبارك زير سايه پدر و مادر عزيزم از طرف من كوچولوتو ببوسش
زهرا
11 آذر 92 13:36
الهی قربونش بشم ماشالاه ماشالاه چه نازه شبیه خودته خدارو شکر راحت شدی بوس بوس زود اپ کن از خودتم عکس بزار
مهسا مامان آیهان
11 آذر 92 13:40
واااااااااییییییییی قدم نو رسیده مبارککککککککککککههههه خوشگللللللللممممم
متین من
11 آذر 92 15:28
وای چه خوب بعد از مدتها نبودم به وبت سر نزده بودم ولی الان که برگشتم به دنیای مجازی وبت خوندم غافلگیر شدم مرجان جون خیلی خوشحال شدم مبارکه مبارکه بسلامتی و تندرستی باران جون ببوس این فرشته ی کوچولوی ناز رو
عالمه مامان امیرحسین
11 آذر 92 16:35
مباااااااااارکه مباااااااارکه خوش اومدی باران کوچولووووووو،پیش ما هم بیا کلی عکس گذاشتم
هلیا
11 آذر 92 17:05
ای خدااااااااااااا سلام مرجان عزیزم وووووووووووووووووووی سلام به عروسک خوشکل الان بعده حدودآ یک ماه اومدم و از دیدن عکس دوم شوکه شدم الهههههههههههههههههی بسلامتی خیلی نازه خیلی کوچولو و دوس داشتنی امیدوارم خودتم خوب باشی و بهمراه کوچولوهای نازت و خانوادن روزای خوبی رو سپری کنی زود زود بیاااااااا دلم براتون تنگ میشه
بهار
11 آذر 92 18:22
مبارک باشــــه مرجان جونم. چقدم اخمالوئـــــــــــــــــــــــــــــه! ایشالا خودتو و نی نی های نازتو و بابا جونشون همیشــه سلامت باشین.
مامان سونیا
11 آذر 92 19:08
ای جونم قدم نورسید مبارک باران جون به دنیای خاکی خیلی حیلی خوش اومدی عزیز دلم مرجان جون هزاران بار تبریک که باران عزیز به دنیا اومد و شد نور چشمای مامان مرجان و بابا بابا سامان خیلی خیلی مبارک باشه انشالله قدمش پر از خیر و برکت و شادی باشه براتون از طرف من روی ماهش رو که هنوز زود و نمیشه دوست و پاهای کوچولو و نازنینش رو ببوس بازم تبریک میگم عزیزم
شقایق مامان آرشا
11 آذر 92 20:12
واییییییییی بازان جون چه نازیییییییییییی تولدت مبارک خوشگلم خیلیی شبیه آرانیییییی بوسسسسسسسسسسسسسس
مامان رخي مامي رادوين
12 آذر 92 4:00
واااااااااااي خدا خيلي خوشحالم مرجان جون قدمش واستون مبارك باشه ماشالههههه عروسكههههه خيلي شبيه خودته و آراني خاله قربون اين دخمل بشه بازم عكس بزار ميخوااااام
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فدات شم عزیزمممممممم مرسی ممنون
سارا مامانی شیدا
12 آذر 92 10:50
باران جونم خوش اومدی بیصبرانه منتظر دیدن روی ماهت بودیم عزیزممرجان جونم قدم نورسیده مبارک الهی که سلامت باشید
مامان ندا
12 آذر 92 11:40
اااااااااااااااااااااااااااااااااااخ جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــانم بالاخره عزیز خاله بدنیا امد چشمم کف پاش چه نانازه برای دخترم اسپند دود کن مامانی اخ جونم فداش بشم مبارکت باشه خوش قدم باشه و قدمش پر از خیر و سلامتی مراقب خودتون باشین
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فدات شم عزیزمممممم مرسی چشممممم ممنون عزیزم
مریـــم ( مــامـــان آریـــن )
12 آذر 92 13:05
مرجان جووونم بهت تبریک میگم باران عزیز خوش اومدی امیدوارم قدمش پر از خیر و برکت باشه هزار ماشالا خیلی ناز و خوردنیه ... حسابی براش اسپند دود کن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیزممم چشمم فدات شم
MOZHGAN
12 آذر 92 13:32
واااااااااااااای خدای من چقد نازه ایشاالله قدمش مبارک باشه من تازه ازدواج کردم و واقعا دارم لحظه شماری میکنم که منم نی نی داشته باشم بیستر 2قلو یا 3قلو
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزممم اخی ایشالا به سلامتییییی
2 عـــدد وروجـــکــــ
12 آذر 92 23:27
قدم نو رسیده مبارک ایششالله همیشه خودتو بچه هات سالم باشن ماشالله چه دخمل نازی هست اسپند براش دود کن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلمممممممم
مامان ایمان
13 آذر 92 20:10
سلام مرجان جان قدم نو رسیده مبارککککککککککک ماشالله چقدر نازو دوست داشتنیه خدا حفظش کنه خیلی شبیه ارانه ببوسشششششش
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممممممم ممنون قربونت عزیزم
mamane m@ni
14 آذر 92 2:10
واااااااااااااااااااااااای خدای من چه دخملیییییییییییییییی مرجان جون واقعا تبریک یه تبریک صمیمانه برای جمع چهارنفره تون واقعا ببخشید من با کلی تاخیر اومدم آخه خودمم اسباب کشی داشتم حسابی در گیر بودم ولی خیلی خیلی براتون خوشحالم و یه تبریک مخصوص هم به آران نازم که داداشی یه آبجی خوشگل شد ببوس روی ماهه جفتشون رو برای مامان مرجان
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلممممممممممممم قربونت برم ممنون که اومدییییییییی فدای توووو عزیزمممممممم
مامان سویل
16 آذر 92 10:17
وای چه نازه خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا. مرجان جونم دخملی شبیه اران خوشگلسالهی قولبونه هردوتاشون بشه خاله مرجان جونم خوبی گلم ؟؟ایشالله قدمش پر برکت و مبارک باشه عزیزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلممممممممممم خدا رو شکر بد نیستممممم ممنون عزیزمممممممم
مامان فائزه
16 آذر 92 13:57
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای انقدر خوشحال شدم که کلی جیغ کشیدم قربونت برم باران خانم جون مرجان جون تبریک میگم خانومی ایشاالله همیشه شاد و خندون باشید .. اران جونم تبریک میگم داداشی شدی عشقم ... منتظر عکسا و ماجراهای آران و آبجی نازش هستیم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی قربونت برم ممنونننننننننننننننننننن
مامان بردیا شیطون
16 آذر 92 18:05
ای اخمی که کرده بعدا حتما از اون خوشخنده ها میشه بردیا هم اولا که دنیا اومده بود اخمو بود ماشالا...........
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فدات شم عزیزممممم
ღبارانღ
19 آذر 92 17:19
این دو تا را که همان وقت دیدم...ای جانم...خدا حفظت کنه عزیزم...
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فدات شممممممم
مامان اهورا(نرگس)
22 آذر 92 10:28
لبخند زدی و آسمان آبی شد شب های قشنگ مهر مهتابی شد پروانه پس از تولد زیبایت تا آخر عمر غرق بی تابی شد... باران زیبا تولدت مبارک.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممممم