♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

♥♥21 ماهگیت مبارک عشق مامان♥♥

1392/10/28 13:20
1,924 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممم آران نازممم عشق من پسر دوست داشتیو مهربونممم عزیز

مامان 21 ماهگیت مبارک

بلاخره بعد چند تا پست این پست مخصوص

خودته تک تک بدون باران چشمک

عزیز دل من روزا میگذره و تو بزرگتر و شیطونترو عزیزتر میشی مهمتر از

همه یعنی 3 ماه دیگه تا 2سالگیت مونده روزی که من لحظه شماری

میکنممممبغل

آرانم عاشقتممممم دوستتتت دارم پسرمممم امیدوارم وقتی میخونی

همینجوری که من از ته قلبم با تمام وجودم میگم تو هم دوست

داشتن منو با تک تک سلولات حس کنی بفهمی عزیزم ♥♡♥♡♥  

 

          

 

 

          برام هیچ حسی شبیه تو نیست

                 کنار تو درگیر آرامشم

              همین از تمام جهان کافیه 

              همین که کنارت نفس میکشم

                                     


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (118)

hanieh
25 دی 92 13:20
سلااااااااااااام ارانی 21 ماهگیت مبارک عجییییییییییییییجم تولد منم امروزه کوچولوی بامزه... بوس بوس. مامان مرجان بووووووووووووووووووووووس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمم مرسیییی اخیی مبارکهههه
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
25 دی 92 13:31
21 ماهگی آران جون مبارکــــــــــــــــه
مامان متین جون
25 دی 92 13:42
ای ولله مامانی ایشالا خدا نیروی بیشتری بهت بده واس بزرگ کردن نی نی ها منم عاشق دخترم ولی میگم متین کوچیکه ولی وقتی شمارو میبینم انرژی میگیرم خدا براتون نگهشون داره
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزممم
الهام خواننده خاموش
25 دی 92 14:34
منم براي دعاي مامان مرجان بلند از ته قلبم ميگم آميننننننننن و ايشالله آران عزيز عمر با برکت، سلامتي و عاقبت بخيري داشته باشه و هرگز زحمات پدر و مادرش رو فراموش نکنه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم الهام جونم
پریساپ
25 دی 92 15:05
سلام عزیزم مبارکه ارانی اقا پسر گل تو همیشه یه دونه ای تکی هر کاری کنی هر چقدر هم شیطونی کنی بازم مامان و بابات و ما دوستت دارم قربونت برم 21 ماهگیت مبار ک عزیز دلم انشاالله همیشه شاد باشی عزیزم .
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی فدات شممممم
mamane mani
25 دی 92 15:13
خصوصی داری
مامان ایمان
25 دی 92 17:09
سلام عزیزدلمممممممممممممممم 21 ماهگیت مبارکک عسل خاله انشالله که سالیان سال شادو تندرست باشییییییی عشق خاله
مامان کوروش
25 دی 92 17:35
21 ماهگی پسر گلمون مبارک. ماشاء اله به این مامان زرنگ که با وجود دو تا نی نی باز هم به وبلاگ سر میزنی . موفق وشاد باشید. نی نی کوچولو ها رو بجای من ببوسید
مامان بردیا شیطون
25 دی 92 19:03
21ماهگیت مبارک تا تولدت چیزی نمونده جیگر
jalal &fahimeh
25 دی 92 19:49
سلاممم ما اپییم خیلی مهمههه بدو بیااا
مامان ساجده
25 دی 92 20:20
21 ماهگردت مبارك گل پسر عاشقتم
عاطفه
25 دی 92 20:42
سلااااااااااااام عزیزه دله من 21 ماهگیت مبــــــــــارک مــــرد کوچولو انشاااالا تولد 210000 سالگیت رو جشن بگیری جوجو هزار تا بووووس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عاطفه جون
الناز مامان مهیار
25 دی 92 20:55
21 ماهگیت مبارک انشا الله 21 سالگیت 210 سالگیت زیر سایه پدر و مادرت و پیش خواهرت به سلامت جشن بگیری
نازنین (مامان پارمین)
26 دی 92 0:06
آران عزیزم 21 ماهگیت مبارک
زیبا
26 دی 92 0:40
ای جون دلممممممممممم 21 ماهگیت مبارک آران وروجک
عمهِِ ِ آتنا
26 دی 92 0:48
اصن پسر باید شیطوون باشه پسری که خرابکاری نکنه پسر نیست،البته فعلا 21 ماهگیت مبارک گل پسر
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
دقیقااامرسی عزیزم
مامان مهرناز
26 دی 92 0:55
21ماهگیت مبارک عزیزم
مهسا مامان نفس
26 دی 92 1:04
ایشالا همیشه سالم و شادزیر سایه مامان مهربونش و بابایش و در کنار خواهر ناناسش باشه.ایشالا جشن تولد 21 سالگیش
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممحون مهسا جونم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
26 دی 92 2:06
عزیز دلم 21 ماهگیت مبارک فدات شم
farnoosh
26 دی 92 2:08
21 ماهگیت مبارک اران جوووونییی ایشالا همیشه قدر مامان مهربونتو بدونی عززززییییزکم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیزمم
جیران بخشنده
26 دی 92 9:44
21 ماهگیت مباااااارک آران جونم خیلی دوست دارم آخ جون یه تولد در پیش داریم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزممم
مامان آیهان
26 دی 92 11:07
21ماهگیت مبارک
سمیه
26 دی 92 12:46
اران گلی 21 ماهگیت مبارک. انشاالله120ساله شی نه120 سال کمه همیشه زنده باشی.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیزممم
مامان اهورا (شهرزاد)
26 دی 92 12:56
چه کار خوبی کردی که بعد از اومدن باران فینیگیلی ی پست تکی واسه آران خوشگلم گذاشتی مطمئن باش بعدا که بخونه کلی کیف میکنه .بوووووس
مامان بردیا شیطون
26 دی 92 12:58
خداوندا عزيزم را تو ياري کن پناهش باش و در حقش تو کاري کن الهي هرچه ميخواهد نصيبش کن خدا بر لبش لبخند جاري کن .
ترلان(خاله، آیدا زندگی ما)
26 دی 92 14:01
مامان آران و باران عزیز؛ قسمت آخر شعر اشتباهی تایپ شده «همین که کنارت نفس میکشم»
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیزم درست کردم
سحر
26 دی 92 15:01
21 ماهگیت مباااارک عزیز دلم .. عشق منی تو آرانی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیزممم
مامان رهام
26 دی 92 15:17
21 ماهگیت مبارک آران خاله
مامان آیسو وآیسا
26 دی 92 17:53
مبارررررررررررررکه
نرگسی
26 دی 92 18:27
21 ماهگیت مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ عشقم
باباحسين
26 دی 92 19:43
هزار ماشا الله به فرزندان گلتون صدبوسه براي آران و صدبوسه براي باران
فسقلی
26 دی 92 21:08
الهییییییی خدا نگهداره آقا کوچولو باشه پیشاپیش تولدش مبارک مرجانی شعرو ادیت کنهمین که کنارت نفس میکشم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزممم اره درست کردم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
26 دی 92 23:22
اونی که لیاقت تو رو نداره....، خب نداره دیگه،،،، غصه کم سعادتی مردمم ما بخووورییییم!!!!!! والاااا.......... عاششششششششقتم دوست خوبم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برممممممم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
26 دی 92 23:23
21ماهگي آران جونم مبارككككككككككككك
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسییی عزیزم
مامان ماهان
26 دی 92 23:39
مامانی سلام ... شرمنده که دیر برات نظر میذارم ... آخه از دست وروجک خانمون صفحه کلید کامپیوتر خراب شده بود .... 21 ماهگی آقا آران مبارک .... یه عالمه بوس برا آران جون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم مرسی دوست خوبم
نیلوفر
27 دی 92 0:28
سلام دوست گل و ناز و دوست داشتنی من یه چند وقته نظرامو که ارسال می کنم سایت نمی پذیره ! فک نکنی بی معرفت شدمااا تمام پستاتو می خونم با دقت تمام منتها نظرم نمیاد ... بگذریم خواهر خوبی ؟ قند و عسل خوبن؟ ماشالله گل دختری عییین خودته ملوسکم آرانم که همچنان آتیش می سوزونه دقت کردی که به هرچی چیز گرون و نو و با ارزشه نشونه گیری می کنه؟!! اون دراورو تازه خریده بودی آخههه البته فدای سرش از قدیم گفتن بچه که شیطونی نکرد باید نگرانش شد قربونش برم که دیگه بزرگ شده مرد شده ایشالله دامادیشو ببینی گلم دوستم می دونم صدقه میدی اما بیشترش کن آیة الکرسی بخون ذکر ماشالله لاحول ولا قوة الا بالله العلی العظیم بگو ایشالله که شر و حادثه ازتون دور باشه و همممممممممممیشه سلامت باشید جوجوهارو ببوس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلمممم قربونت برم ممنون که هستی عزیزمممم لطف داری عزیزم بله همچنان شیطونننن بلهههه دقیقااااا درست گفتن قدیمیا مرسی فدات شم چشممممم سلامت باشیییی قربونت برممم
helen
27 دی 92 14:13
وااااااااااااااااااااای خدا فرشته کوچولو ها رو نگاماشالا چع بزرگ شدنخسته نباشی عزیزموااااااااااای 3 ماه تا تولدش!!چشم بزاری باید تولد 2 سالگی باران و روز شماری کنی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمم اره واقعا زود میگذره
مامان ابولفضل
27 دی 92 15:14
21 ماهگيت مبارك قندعسل.... ايشالله 120 ساله شي خوشگلم...
مهسا مامان آیهان
27 دی 92 18:30
نفس خاله 21 ماهگیت مبارکککککککککککههههههههه
پریسا پ
27 دی 92 21:38
الهی من قربونت برم 21 ماهه نازممممم تو تنهای پسری بچه ای هستی که من عاشقشم اگه یه روز عکسها تو نبینم روزم شب نمیشه تو باعث شدی نظرم راجب پسر بچه ها عوض بشه همیشه دوست داشتم بچه ام دختر باشه ولی وقتی اون لبخند شیطون و در عین حال معصومتو دیدم هر روز از خدا میخوام یه پسر مثل اران بهم بده به زیبایی و خوشتیپی و معصومی اران خان گل اخ که ازت سیر نمیشم شما تنها پسری هستی که وبلاگتو دنبال میکنم قربوووونتتتت برممممم مننننن عزیز دلمی شماااااا
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خدانکنه پریسا جونممممم نظر لطفته عزیز دلممممممم
مینا مامان آرمانی
27 دی 92 23:08
خصوصی عزیزم. پسرم مباررررک باشه ایشالله تولد 120سالگیت
سحر
28 دی 92 8:51
سلام به آران خوشگل خودم.افرين مرجان جون كه هنوزم فعالي من هر روز وبلاگتونو چك ميكنمو يه پست جديد كه ميبينما كلي از خودم ذوق نشون ميدم.خدارو به خاطر اين 2 تا وروجك شيرينت هميشه شكر كن كه خيلي ها در انتظارن.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمم مرسی ممنونننن واقعا شکررر مرسی عزیزم
پگاه مامان آرتین
28 دی 92 8:59
مرجان جونم ایشالا همیشه درکنارهم خوشبخت باشید.آران جون وباران جون روزبه روزشبیه ترمی شن.ببوسشون . عزیزم جمله آخرواصلاح کن نفس می کشم.دوستون داریم مهربونا
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم پگاه جونممم اره همه میگن مرسی که گفتی درستش کردم
مامانی هیما
28 دی 92 13:34
21 ماهگیت مبارک عزیزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزممم
hanieh
28 دی 92 14:06
برام هیچ حسی شبیه تو نیست ! کنار تو درگیر آرامشم همین از تمام جهان کافیه.. همین که کنارت نفس میکشم . . . برام هیچ حسی شبیه تو نیست تو پایان هر جستجوی منی تماشای تو عین آرامشه .. تو زیباترین آرزوی منی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
شعرو درست کردمممم
hanieh
28 دی 92 14:09
سلام مرجان جوووووووووووووووووووووونی خوبی عزیزم؟؟؟؟؟؟ میگم توروخدا تند تند پست جدید بزارید،اخه من معتاد شدم به آران و باران. بوووووووووووووووس مرجان جون: آران: باران:
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممممم قربونت برم چشمممم مرسی دوست مهربونممممم
پرتو
28 دی 92 21:29
مژده دهيد چون كه هفته وحدت آمده ميلاد امام صادق و پيمبر رحمت آمده كاش در اين جمعه از آسمان ندا دهند اي منتظران ظهور،منجي بشريت آمده ولادت پيامبر اكرم(ص) و امام صادق(ع)تبريك و تهنيت باد.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برمممم ممنون
هیراد و عمه لیلاش
28 دی 92 23:08
از مکه فروغ ایزدی پیدا شد سر چشمه فیض سرمدی پیدا شد در هفدهم ربیع از دخت وهب نو دسته گل محمدی پیدا شد عید شما مبارک
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممم
خاله کمیل و کیان
29 دی 92 1:17
سلام عزیزم من یه مدت نبودم از وبت عقب موندم ایشالله جبران کنم 21ماهگیت مبارک عزیزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمم مرسی
خاله کمیل و کیان
29 دی 92 1:19
سلام عزیزم من یه مدت نبودم از وبت عقب موندم ایشالله جبران کنم خصوصی
بهاره مامان ونداد
29 دی 92 2:45
21 ماهگیت مبارک شیطون بلای خاله
majede
29 دی 92 3:28
اران جوجوییییییی...عزیزکم...21ماهگیت مبارک باشههه..پسرک مهربوووونمممم مرجانممم...خوبی؟!!! روزهای پرمشغله چطوره؟!
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیزم هیچی دیگه میگذرونیم
persian mom
29 دی 92 3:40
مبارکک باشهههههه این اهنگه کی بود؟؟ قشنگگگگگ بودددددددد
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برمممم احسان خواجه امیری
hanieh
29 دی 92 12:10
من دخترم، من دخترم روبان دارم روي سرم موهام بلند و خوشگله چشام به رنگ عسله عروسکم خانم گلي لپاش قشنگ و تپلي لباس خوشگل به تنش هزار تا گل رو پيرهنش واسه باران گلیییییییییییییییییییییییییییی
hanieh
29 دی 92 12:18
خرگوش من چه نازه گوشاش چقدر درازه مثل بخاري گرمه چه خوشگل و چه نرمه دستاشو پيش مياره به روي هم ميزاره ميخوره برگ کاهو ميپره مثل آهو اران جونم.پسر گلمممممممممممممممممممممممممممممم میشه من مادرخوندت بشم؟؟؟؟؟؟؟؟خواهش میتنم.اخه خعععععععلی دوسمت دالم.
маяYам gΘℓï
29 دی 92 13:02
ایشاالله تولد ِ 21 سالگیش ..
maman sonia
29 دی 92 13:10
یمن مقدم رسول خاتم معطر آمده محیط عالم مولد صادق آل محمد مقارن گشت با میلاد احمد میلاد نبی اعظم (ص) و امام صادق (ع) مبارک باد
maman sonia
29 دی 92 13:10
21mahegit mobarak arani aziz
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیز دلم
hanieh
29 دی 92 14:38
مرجان جونم کممممممممممممممممممممممک اگه میتونی بیا به این وبم که باهاش الان کامنت گذاشتم. پلییییییییییییییییییز
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
29 دی 92 16:23
اللهم صلی علی محمد و ال محمد پیامبر(ص)میفرماید :هرکس صلوات بر من را در نوشته ای بنویسد تا زمانی که ان نوشته باقی است فرشتگان برای او استغفار میطلبند. میلاد حضرت محمد (ص) مبارک
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیزممج
مامان جوجه طلا
29 دی 92 18:07
پسر ناز و خوشگلم 21 ماهگیت مبارک باشه . مامان مهربونت چه شعر خوشگلی گفته برات من عاشقشم . برام هیچ حسی شبیه تو نیست...
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی دوست خوبممم
مریـــم ( مــامـــان آریـــن )
29 دی 92 23:38
21 ماهگیت مبارک عزیزه دلم ...
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 7:18
سخته نبودن کنار آدمی که اگه کنارشم باشی دلت براش تنگ میشه! مهربانم هرکجا هستی جایت سبز و لبانت پرخنده باد و مرا همین بس که یادت هستم، مثل دیروز... مثل امروز... تا ته فردا...
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم دوست خوب و مهربونم
مامان الینا جونی
30 دی 92 9:30
به به یه پست زیبا مخصوص آران جیگگگگگگگگگگگگگگگگرررر مبارکت باشه پسر ناززززززززززززز دو دوست داشتنی 21 ماهگیت انشاا... جشن دوسالگیت و جشنهای سالهای خوب زندگیت رو ببینی عسللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فدای تو عزیزممممم ممنون
مادر امیرین
30 دی 92 10:24
ای جانم 21 ماهگیش مبارک باشه. آخی مرجان جونم ÷س شما هم درگیر بیماری بودین..خیلی سخت با 2 تا بچه کوچولو...
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزم اره خیلی سختههه
راحیل
30 دی 92 11:14
جیگر 21ماهگیت مبارک
سهیلا مامان آیسا
30 دی 92 12:32
21 ماهگیت مباررررررررررررررررررررک پسر نازززززززززززززززززز
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلممم
آزاده مامان کوروش
30 دی 92 12:47
سلام نی نی های شیطون چطورن؟
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خداروشکر خوبن عزیزم
مریم مامان کیارش
30 دی 92 15:31
آران جون عزیزم 21 ماهگیت مبارکککککککککککککککککککککککمرجان جون خسته نباشی عروسکو ببوس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیز دلمممم
mamane mani
30 دی 92 15:55
عزیزم میشه بهم بگی که پیغامی که خصوصی برات گذاشتم رو گرفتی یا نه؟
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
بله عزیزم رسید ممنونننن
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
30 دی 92 17:54
21 ماهگیت مبارک آران ناززززززززززززززززززززززززم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی مینا جونمممم
مامانه کیاناوهانا
30 دی 92 18:07
ماهگردت مبارک اران عزیزم قربونت برم خیلی بانمکی خاله ...دوست دارم یه عالمه...
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی ندا جونممم
مامان یگانه و ریحانه
30 دی 92 19:22
سلام خانومی خوبین؟آران و باران چطورن؟دلم واستون تنگ شده بود ولی متاسفانه به نت دسترسی نداشتم 21ماهگیت مبارک باشه آران جونم خانومی بروزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم قربونت برم ماهم همینطور فدای تو چشممم
شهرزاد مامان حسین
30 دی 92 21:45
ای جون. خدا حفظش کنه.
divinelove. sara
1 بهمن 92 0:20
azzzzzziiiiiiizaman bekhoda kheyli 2seshun daram khoda negah dareshun bashe
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون ساراجوننن
مامان امیــــرعلی (پســــرکـــــ شیطـــون)
1 بهمن 92 1:38
اااااااااااا چرا کامنت من نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اشکال نداره گل من ماهگردت مبارک ایشالا 1000 ساله شی ... دوستت دارم زندگیم زیااااااااااااااااااد ... باران نااااااااااااااااااااااااازم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
نبود عزیزممممم قربونت برممم زینب جونممممم فدای توووو عزیز دلمممم
مریم مامان آریا
1 بهمن 92 14:28
این پست خیلی کوتاه بود ولی من که قشنگ عشقتو به آران حس کردم خدا دوتا کوچولوتو برات نگه داره زیر سایه خودت و همسر مهربونت امیدوارم این پست ارسال بشه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
دقیقا عزیزمممم مرسی مریم جونممممم
خاله ی آریسا
1 بهمن 92 14:31
3 ماه مونده به دو سالگیت مبارک آرااااااااااااااااااااااااااااااان کوچولو
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
بله خاله جونننن
الهام خواننده خاموش
1 بهمن 92 14:49
سلام، مرسي عزيزم که به وبلاگم سر زدي، شما تنها کسي هستي که خواننده وبلاگم شدي ، و ممنون از اينکه دعام ميکني انشالله هميشه تو زندگيت سلامت و تندرست باشي و در کنار همسر و بچه هاي نازت شاد زندگي کني عزيزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم الهام جونم
مامان ایلیا
1 بهمن 92 15:02
21ماهگیت مبارک شیرین عسل خاله بوووووووووووووس برای خوشگلم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلمممم
مامان بردیا
1 بهمن 92 15:14
شاد و سالم باشی عزیزم 21 ماهگیت مبارک
♥ نیم وجبی ♥
1 بهمن 92 15:32
21 ماهگیت مبارک آران جونی ایشالا همیشه سالم و سلامت باشی گل پسری
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت نیکو جونم
زهرا مامان ارتا
1 بهمن 92 18:21
21 ماهگیت مبارک عزیزدلم
مامان بنيتا
1 بهمن 92 20:06
سلام مرجان جون خوبين دلم براتون تنگ شده آران و باران جونم خوبن كم پيدايي دوستم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم منم همینطوررر سحر جوننن شرمنده نیومدم در گیرم با این بچه هااا
حدیث مامان آرش کمانگیر
2 بهمن 92 1:29
به به بیست و یک ماهگیت مبارک گل پسر.یه دنیا بوس
اسپاترا
2 بهمن 92 3:59
بیست و یک ماهگیت مبارک باشه آران عزیزم
سارا مامي عسل
2 بهمن 92 12:11
سلام عزيزم خوبين ؟ همه عكساتون خيلي خوشكلن ببوس خوشكل كوچولو هاتو مرجان جون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم قربونت برممم
محبوبه مامان الینا
2 بهمن 92 12:14
21ماهگی آران عزیز مبارک
صبا خاله ی آیسا
2 بهمن 92 18:04
اران جونم 21 ماهگیت مبااااااااااااااااااااااااااارک
نیر
2 بهمن 92 18:55
21 ماهگیت مبارم عزیزممممممممم گلم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 11:34
آموخته ام که خدا عشق است و عشق تنها خداست آموخته ام که وقتی ناامید می شوم خدا با تمام عظمتش عاشقانه انتظار می کشددوباره به رحمت او امیدوار شوم آموخته ام اگر تا کنون به آنچه خواسته ام نرسیدم خدا برایم بهترش را در نظر گرفته است آموخته ام که زندگی دشوار است اما من از او سخت ترم.......
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خیلی قشنگ بود عزیز دلممممممم
مامان نیروانا
3 بهمن 92 12:19
سلام مرجان جون ببخشید دیر جوابت و دادم از یک طرف درگیری سرماخوردگی از طرفی هم امتحانای من خلاصه اصلا وقت نداشتم.اردیبهشت زایمانم.حتما سر فرصت عکس از بارداریمم می زارم. آران شیطون و باران نازم از طرف من ببوس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلمممم اخییی ممنون که سر زدی چه خوببب پس منتظرمم
فرناز خاله آرسن جون
3 بهمن 92 14:38
هوررررررررررررررررررا اران جون 21 ماهه شده خیلی پست قشنگی بود من که واقعا حس کردم با چه حسی نوشتی مرجان جون مطمئنم اران جونم اینو حس میکنه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی فرناز جونم
مامان پرنيان درنيان
3 بهمن 92 15:43
ما پست جديد ميخايمممممممممممممممممممممممممممممم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
چشم عزیزمممم
مامان الینا جونی
3 بهمن 92 17:42
سلام مرجان خوبید که انشاا... ببوس گلای نازنینمون رو مراقب خودت هم باش گلممممممممممم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلتم عزیزم قربونت برممم
الناز مامان مهیار
3 بهمن 92 19:32
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤-
شقایق مامان آرشا
3 بهمن 92 20:17
21 ماهگیت مبارک
مامان هاجر (یوسف و یگانه)مامان
4 بهمن 92 0:06
21 ماهگیت مباررررررررررررررک شیطون خالهآبجی چطوره
مامان امیر رضا
4 بهمن 92 0:52
سلام مرجان جون باز هم مثل همیشه جذاب و دوست داشتنی. 20 ماهگیت مبارک عزیز جون
маяYам gΘℓï
4 بهمن 92 15:27
ایشاالله تولد ِ 21 سالگیش رو جشن بگیرین ..
مامان لیانا جون
5 بهمن 92 18:36
مرجان جون بدو اپ کن دلم برا اران وباران طلا تنگ شده
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
چشم عزیز دلممممممم
سمیرا مامان پرنیان
5 بهمن 92 20:10
21 ماهگیت مبارک عسیسمممممممممممم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
6 بهمن 92 1:07
دلم برای نگاه هایی که میدیدند تنگ شده است..... دلم برای برای گوش هایی که میشنیدند.......،برای لبهایی که میخندیدند تنگ شده است، دلم برای سرود سارها،........برای کلاغ ها تنگ شده است، برای ارزن های کپه شده روی سنگفرش که غذای یاکریم ها میشد، برای خرده های نان پشت پنجره،که گنجشکها را میهمان میکرد، دلم برای خودم تنگ شده است....
مامان بهراد
6 بهمن 92 1:17
آران جونم عشق خاله 21ماهگیت مبارکایشالا همیشه در کنار مامان وبابا و آبجی کوچولوی خوشگلتون شاد باشید
مامان رهام
6 بهمن 92 11:19
سلام مرجان جون خوبید عزیزم..دلم براتون تنگ شده بود اومدم روی ماهتونو دیدم و رفتم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلتم عزیزم قربونت بدم مرسییبی
گلی
6 بهمن 92 15:47
سلام خوشحالم با شما و کوچچولوهای نازتون اشنا شدم من یه سوال خیلی مهم دارم ازتون امیدوارم کمکم کنید من کد قفل راست کلیک میزنم توی وبم اما با فایرفاکس بازم امکان کپی کردن عکسهام هست اما مثلآ وقتی با فایرفاکس مییام تو وب شما نمیشه به هیچ عنوان راست کلیک کنم میشه یه خواهشی بکنم ؟ میشه شما این کدو به من بدین و بگین دقیقآ کجا این کد رو وارد میکنین ؟ چون من هم توی ویرایش قالبم زدم هم تو قسمت کدها و جاوا اما بازم فایده نداشت ممنون میشم هر کجا هم دوست داشتین جواب بدین اگه نیومدین تو وب خودم حتی زیر سوالم این لطفو بکنید من باز سر میزنم موفق باشین و خوشبخت
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم من کد خاصی نزدم تو تنظیمات وب بود
مامی پوریا
6 بهمن 92 18:29
چه نی نی های نازی خدا حفظشون کنه
سمیه مامان آیسا
7 بهمن 92 0:36
ماهگردت مبارک خوشگلمکم پیدایی مرجان جون...البته درکت میکنم....خدا خودش کمکت کنه
مامان آیهان
7 بهمن 92 14:39
21ماهگیت مبارک آران جون
خاله ی آریسا
10 بهمن 92 10:30
این دو تا فرشته کوچولو حسسسسابی خوردنی شدن 2 ماهگیت مبارک باران کوچولوووووووووووو جفتتونو میبوسم اونم محکمممممممممممم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برمممم
مامان بردیا شیطون
13 بهمن 92 13:40
2ماهگیت مبارک عروسک خاله... دندونات مبارک اران جونم چه نقاشی قشنگی...... ماشالا چه بزرگ شدن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی فدات شممممم
مامان كيان
17 بهمن 92 11:02
21 ماهگي آران جونم مبارك
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی لیلا جونم
منا(مامان کورش)
18 بهمن 92 18:39
سلام عزیزم اران جونم 21 ماهگیت مبارک ایشالله تولد 210 سالگیت بگیر در کنار مامان وبابا وباران جون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمممم مرسیییییییییی
مامان آروین ( مهناز )
23 بهمن 92 10:45
21 ماهگیت مبارک آران جون ببین چه مامان خوبی داری با این همه مشغله چقدر به یادته داره لحظه شماری میکنه واسه تولد 2 سالگیت
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فدای تو عزیز دلمممم