♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

مامان بد قول

1390/12/19 2:49
817 بازدید
اشتراک گذاری

        

              

سلام عزیز دلم پسر خوشگل

میدونم دیر اومدم ولی کلی خبر دارم و با دستای پر اومدم

اول از همه اینکه بلاخره دوشنبه اخرین کلاسم بود و نقاشیم تموم شد

و کارمو تحویل دادم و ترم اخرم با خوبی بدی هاش تموم شد هورااااااااااااااااااااااااا

دوم از اینکه دوباره رفتم دکتر میدونی که چون رفتم توی 8 ماهم باید هر 2 هفته 1 بار برم دکتر

رفتم سونوگرافی تو بهش نشون دادم و دکتر مهربونم عکسای قشنگتو دید و وزن وقدتم دید و گفت همه چییییییییی خوب و عالیه اگه همنجوری پیش بری ایشالا پسر خوشگلتون توپول موپولی میشه

بعد بهم گفت 27 اسفندم بیا که بهت بگم تو فروردین کی بیای که معاینه بشی گفت حواست باشه تو عید شیطونی نکونی خیلیاااااااا مراقب باش بعدم که تو فروردین اومدی بهت بگم طبیعی بهتره یا سزارین و در اخرم دیگه دفعه بعد میری واسه زایمان ایشالاااااااااااااااااااااااااا اخ جونننننننن

چند روزم بود زیر دلم خیلی درد میکرد که نمیتونستم بخوابم به دکتر گفتم گفت ماه های اخر ماه درد میگیری دیگه

قربونت برم من با اون دل پاک و مهربونت دعا کن هر چی صلاح پیش بیاد و من راحت زایمان کنم و تورو ببینم                                        

اگه سزارین باشم اخر فروردین اگه طبیعی باشم 5.6 اردیبهشت میوفته حالا هر چی خدا بخواددددددددددددد

دیگه واسه پسر قشنگم بگم که نمیدونی که چقدر بد خواب شدم وایییییییی خیلی بده میدونی من دیشب کی خوابیدم البته دیشب که نه امروز 9 صبح تازه خوابم برددددددددددددددد فکرشو بکن تازه با بدبختی هزار ماشالا شمام تا لحظه اخر تکون میخوری و با من بیداری خوب عسلم بخواب دیگهههههههههه

خیلی بد بود 9 که خوابیدم 1 1.30 پاشدم برای ناهار بعدش دیدم چشمام داره از خواب میرهههههههههه ساعت 3 خوابیدم تا 4.30 بعد با کسلی پاشدم نماز خوندم و رفتم حموم که سر حال شم ولی نه بابا بهتر شدم ولی بازم همون آش و همون کاسه شبا که خودتو سفت میکنی من از گرما گر میگیرم و خوابم نمیبره روزای دیگه هم زودتر از 4.5 نمیخوابیدم که به دکترم که گفتم تعجب کرد ولی گفت ظهرا بخواب که جبران خوابت بشه منم میخوابم ولی خوب شب دوباره بد خواب میشم دیگهههههههههه حالا هر جور شده میخوام دیگه یکم عادت کنم زودتر بخوابم خیلیییییییی سخته ولی چه کنم مادررررررررررررر:))

من دیگه برم لالا ایشالا بتونم بخوابم عزیزم بوسسسسسسسسسس واسه پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

negin
20 اسفند 90 17:47
سلام غزیزم خوبییییییییییییییییییییییییی
تو مسنجر که پیدات نیست شاید اینجا بشه پیدات کرد.خدا رو شکر که همه چیز خوب پیش میره. تبریک میگم بالاخره ترمت رو تموم کردی و راحت شدی.
دوست جونم حیلی با سلیقه ای که صفحه های خوشگل وشاد واسه آران کوچولو طراحی میکنی.
خیلی نازه
دستت درد نکنه مامان مهربون



قربونت برم من نگین جونمممممممممممممممم
مرسییییییییییییییییی بوسسسسسسسسسسس