♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

بدون عنوان

1393/5/20 2:17
537 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای گلممم ممنون از نظرات خوب و با محبتتون ببخشید

نظراتتونو بدون جواب تایید کردم ولی همه رو خوندم  یه

دنیاااااااااااااااااا تشکر میکنم از همه که انقدر خوب و مهربونید و منو

آروم میکنید حتی راه های خوبی جلوی پام میزارید دوستتون دارم

زیادددددددددددددددددددددددددددددددد ببخشید واقعا وقت ندارم و

انقدر بهم ریختست همه چیز که نمیشد

آپ کنم

ایشالا میام با کلی خبرای جدید محبتبوس

پسندها (10)

نظرات (10)

مامان لیانا جون
21 مرداد 93 13:22
سلام مرجان جوون خسته نباشی واقعا خیلی خوشحالم که زحمتات داره نتیجه میده و روزای خوبت داره میاد عزیزم خیلی مواظب خودت و جوجو ها باش میبوسمت
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلمم مرسی ممنوننننننننننن فداتشم بوسسسسسسسس
زیبا
21 مرداد 93 15:26
سلاممممممم مرجان جون آران وروجک و باران عسلی خوبن? خودت خوبی خانمی? انشاءالله همه امور زندگیتون به آرامش و نشاط کامل برسه عزیزممممممممم دست گلهای خوشبو ات رو ببوس عزیزممممممممم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام فدات شممم مرسیییی مهربوننننننن
مامان امیرصدرا
21 مرداد 93 16:03
سلام انشاالله که زود بیای ما منتظریم
majede
22 مرداد 93 12:03
مرجان عزیزم...همیشه به یادت هستم و کلی برات دعا میکنم..امیدوارم این مشکلاتت زودی حل شه و بشی همون مرجان شیطون و با انرژی خودم...هرچند الانم هستی ولی خوب امیدوارم بهتر و بهتر بشی دوست خوشگلم اران عزیزم و باران ماهم رو میبوسم از راه دوووووووور
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی ماجده جون مهربونممممممممممم
مریم مامان سروش
24 مرداد 93 15:31
موفق باشی گلی!
هلیـا
25 مرداد 93 11:22
قربونت برم عزیزمممممممممممم خوشحالم که با خبرای خوب مییای انشاله همیشه زندگی 4 نفرتون پر از خوبی و خوشی باشه دوستون دارمممممممممممممممممممممممممممممممممم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
شما عزیز دلی فدات شمممممممممممم
مامان پوریا
25 مرداد 93 18:04
منتظر عکسای جدید و خبرای خوب هستیم
پگاه مامان آرتین
27 مرداد 93 1:06
عزیم ببوسشون ما عاشقشونیم.هرجا هستین خوش باشیننننننننننننن
پگاه مامان آرتین
27 مرداد 93 1:07
عزیزم ببوسشون ما عاشقشون هستیم هرجا هستید خوش باشین
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فدات شم عزیزم مرسیییییییییییییییییی ماهم همینطورررررررررر