♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

9 ماهگی همراه با عید

1390/12/29 16:09
749 بازدید
اشتراک گذاری

           

سلام عزیز دلم عیدت مبارک باشه قربونت برم من فردا صبح عیده ساعت 8.44 دقیقه عزیزم

ایشالا قدمت خیر باشه که 100 البته هم خیرو خوشی میاره میگن سالی که نکوست از بهارش پیداست تو هم داری بهار میایی            

و دل همه روووووووووووووووو شاد میکنی

اول از همه دل من و بابایی شادددددددددددد میشه بعدشم مامان بابای ما که نوه دار میشن البته مامانی بابایی من که بیشتر از همه چون اولین نوه شونه اونم از دختر ته تغاریشون اخریه زودتر نوه دارشون کرد

البته مامانی بابایی باباهم خیلیییییییییی خوشحالن چون نوه پسریشونه با اینکه 3 تا نوه دارن ولی تو گوگولی یه چیز دیگه ای هستیااااااااااا

الهی قربونت برم که روز به روز به اومدنت نزدیک میشیم خیلی خوشحالم یه جورایی باورش هنوزززززززززززز برام سخته عسلم

بابایی خودم که خیلی خوشحاله میگه بزار آران بیاد همش میبرمش بیرون همش پیش خودمه

راستی 27 رفتم پیش دکتر بهم یه قطره هایی داد گفت هر روز بریز تو آب پرتقال یا آب آناناس که برای زایمان خیلی خوبه

بعد گفت 5 فروردینم بیا که معاینت کنم بگم سزارین یا طبیعی مامان جون دعا کن هر چی قسمته پیش بیاد عزیزم بعدشم که گفت همه چیت طبق معمول خوبه هم بچه هم خودت وزنتون عالیههههههههه همه چی شکر خدا هزار مرتبه شکر خوبه خوبه

خدایااااااااااااااااااااااااااااا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

وای مامانی نگفتم بهت ماه دردام شروع شده کمرم زیر دلم رونم انقدررررررررررر درد میگیره یه وقتایی که نگو مخصوصا صبحا زیر دلم دو طرف انقدر درد میگیره که نمیتونم بخوابم خوابم نمیبره نه میتونم به پهلو چپ بخوابم نه راست طاق بازم که نمیشه اخرشم بلند میشم ولی عیبی نداره دیگه چیزی نمونده بخاطر تو همه چیو تحمل میکنم

کارای خونم که زیاد نتونستم انجام بدم بیچاره باباییییییییییییی خیلی کمک کرد قربونش برم کلی کار کرد اخیییییییییی بوسسسس برای بابایی

من میام دوباره با کلی خبرا دیگهههههههههههههههه عزیزم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

negin
1 فروردین 91 20:05
درود مرجان جونم
نوروزت مبارک عزیزمممممممممممممممم

عید پسر کوچولو هم مبارک.به سلامتی چیزی دیگه نمونده که گل پسرت رو تو آغوش بگیریییییییی
واییییییییییییییییییی نازییییی
سال خوبی رو براتون آرزو میکنم .
مواظب خودت باش مامانیه مهربون


مرسی نگین جونم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس