♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

نفسای من و عکسای نزاشته و ماجراهاشون

1394/10/22 0:25
2,362 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلم عشقای منقلب

انقدر شیطونیتاتون زیاده واقعا نمیتونم و وقت نمیکنم اخرشم تنبلیم میادخجالت

باران نگو فلفل بگو بلا بگو سرتق بگو هزار ماشالا به جونت بیاد 1ریزه

قد و وزن داری ولی هزار ماشالا همه رو حریفه همه ازت مترسناااااسترس

ارانو که کشتی طفلک بچمو البته ارانم به جا پوستتو میکنهنیشخندخداروشکر

خداروشکرحرف زدنت از اران بهتره و اران از تو زیاد یاد گرفته ارانم از

شهریور نسبت به قبل خیلی راه افتادهتشویق ولی کلمات رو ببشتر میگی

دست پا شکسته همینم جای شکر داره

کارگاه مادر و کودکم میریم اونم خیلی خوبه برات

دیگه بگم این چند وقتم زیاد این ور اون رفتیم شمالم رفتیم با دوستامون

دوره داشتیم تولد باران شهربازی رفتیم و با اینا رفتیم باغ وحشو و

خلاصه جاهای دیگهچشمک

عشقای من خدارو شکر میکنم شمارو دارم روز به روز شیرینتر میشید یه

روزای انقدر باهم بازی میکنید ازخنده غش میکنید یه روزی از دعوا باهم

سیاهو کبودین خلاصه داستانی دارم خنده

بعضی روزام میخوام خودمو دار بزنم از دستون انقدر عصبی میشم

خنثیمیخوام لهتون کنم ولی به زودی پشیمونم نیشخنداخرش بگم میمیرم براتون

فرشته های نازمماچ

عزیزای من با اینکه دیر میام ولی تمام سعیمو میکنم باز خاطراتتونو ثبت کنم بغل

از دوستای گل بامعرفتم ممونم میبوسمتونقلب

پسندها (3)

نظرات (9)

مامان عالمه
23 دی 94 18:36
,وای خدا چقدر بزرگ شدن از طرف من ببوسشون به ما هم سربزن.راستی چقدر لاغر شدی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت عزیزمم از دست بچه ها لاغر شدم
نونو
24 دی 94 12:24
وااااااااااااااای جون دلمممممم نفسای منو ببببببین
عشق مشکی یواش
25 دی 94 6:24
سلام صبح زیباتون بخیر خوبید امیدوارم خوب و سلامت پر انرژی باشید میگم ادم دوتا بچه ی شیطونم داشته باشه خیلی خوبه ها فقط مشکلش اینه که از دستشون کچل میشه با آزروی بهترینها برای شما دوست دار همیشگی شما زری
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم ممنون دوست گلم میبوسمت
مامان فرح
27 دی 94 1:33
سلام عزیزم ببخشید مزاحم شدم من مدت هاست وبتون رو دنبال میکنم،منم چهار هفته دبگه انشالله زایمان میکنم و یه دختر یک سال و ده ماهه هم دارم اما خواستم اگه ممکنه یه خورده ازتون در مورد بزرگ کردن بچه ها راهنمایی بگیرم چون دخترم ماشالله خیلی خیلی شیطونه و خیلی مراقبت میخواد و بد غذاست،از استرس بزرگ کردن بچه ها شب و روز ندارم ،اگه خواستید و براتون زحمتی نبود توی بخش پرسش و پاسخ وبلاگ این سوال و مطرح کردم و از دوستان کمک خواستم اونجا بهم جواب بدید ممنون میشم فرشته هاتونو ببوسید
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم خوشحال میشم عزیزم اگه کمکی از من بر بیاد بگم امیدوارم موفق باشی
رضوان
27 دی 94 23:56
سلام سلام وای چقدر دلم تنگ شده بود واستون...خانومی شده باران‌ طلا و البته اقای خوشتیپ ما اران جونی😍😘
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم دل به دل راه داره عزیزمممم
مامانی مینا
28 دی 94 1:55
ای جووووووووووونم چه ناز شدن، موهای آران جون هم خیلی بهش میاد
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت عزیزم
زیبا
28 دی 94 16:46
جوووووووون دلممممممم، جیگرای منو ببین
کیان
30 دی 94 13:54
وای چقدر خوبه که این دوتا خواهر و برادر سنشون نزدیکه همه ولی خوب فکر کنم اولاش یکم سخت باشه خاله
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
بله عزیزم خیلی سخته