♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

فقط 5 روز دیگه

1391/1/20 21:16
643 بازدید
اشتراک گذاری

             

سلام عزیزم خوبی پسر قشنگمممممممممم

دیگه کم کم داریم به روزهای خوشمون نزدیک مشم خیلی خیلی خوشحالیممممممم من و بابایی دیگه صبرمون تموم شده عزیزم  شنبه 19 فروردین اخرین دکترمو رفتم عزیزم که بگه چیکار کن چیکار نکن بهم گفت جمعه ساعت 10 صبح بیمارستان باشم منم دیگه همه چیز و حاضر کردم ساکتم بستم البته اگه احتیاج شد استفاده کنم عزیزم

راستی 5 شنبه خیلی منو ترسوند از 9 صبح تا 2 بعد از ظهر خیلیییییی کم تکون خوردی جوری که من هر چی چیزای شیرین خوردم تکون نخوردی وایییییییییی مامانی خیلی ترسیدم گریم گرفته بود به دکتر گفتم گفت برو یه سونو گرافی خدایی نکرده چیزی نباشه شایدمجبور شیم زود زایمان کنی منم رفتم سونو گرافی خدا رو شکرررررررررررر همه چی عالی بود دکتر صورت خوشگلتو بهم نشون داد وایییییی عزیزم خیلی با مزه بودی شصت پات تو دهنت بود من اول فکر کردم دستته ولی دیدم نهههههههههه شصت پاته الهی قربونت برم مننننننن حالا الان عکستو برات میزارم یه کم سخته صورتت واضح نیست ولی من میزارم تا ببینو داشته باشی

ایشالا مامان و بابایی و خاله اینا پنج شنبه شب میان اینجا که همه با هم صبح بریمممممممممممممممم بیمارستان مامان بابای بابا سامانم جمعه صبح میان که باهم بریم بی صبرانه منتظرتیم آران جونممممممممممممممم ایشالا صحیح و سالم بیای پیشمون بازم میام قبل اومدنت تا برات بگم که چقدرررررررررر دوست داریم و منتظرتیم بوسسسسسسسسس بای بایییییییی

       

                                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پگاه مامان آروین وآرتین
21 فروردین 91 1:48
سلام مرجان جون.ایشاالله به سلامتی
آرتین منم 24 اسفندبه دنیا اومد.امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشن.تا میتونی این چندروز خنکی بخور تا آران جون زردی نگیره.یک سرم به سایت آرتین من بزن وعکساشو ببین.مرسی
http://artinjan90.niniweblog.com


چشم عززم حتماااااااااا
ایشالا که سلامت باشه قربونت برم بوسسسسسسسسسس
negin
21 فروردین 91 13:55
درود به مرجان جون و آران جونم
آران شیطون چرا مامانی رو انقدر ترسوندی؟
عزیزم مرجان جونم این چند روزم طاقت بیار ی دیگه به سلامتی آران جونو میبینی و این ناراحتی ها و دلهره ها رو فراموش میکنی ایشالاااااااااا
راستی آران جون هم شیطون هم شکموووو
شصت پاشو میخورده .وای نازیییییییییییی عزیزمممممممممم . ایشالا که هر دوتون همیشه سالم و خوش حال باشید


قربونت برم مننننننننننن نگین جونم