♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

فردا میای بغلممممممممم هورااااااااااااااا

1391/1/24 5:03
718 بازدید
اشتراک گذاری

 

            پیشاپیش تولدت مبارک آران جونم

سلام قربونتتتتتتتت برم من وای عزیزمممممممممم فردا میای بغلم ایشالاااااااااااااااااااااااا به امید خدا من جمعه 9.30 صبح

 //       میرم بیمارستان تا 10 دکتر بیاد و شما صحیح و سالم بیای بغلم همه باهم میریم من و باباسامان و مامانی بابایی من و بابا سامان با خاله سمیرا وخاله ساراو عمه پریسا و عمه سمیرا با شوهراشونو بچه هاشوننننننننننننننن

همه بی صبرانه منتظرن تو رو ببینن مخصوصا من وبابایی عزیزم الهی قربونت برممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

نمیدونی چه حسی دارم هم استرس دارم هم خیلی خوشحالم هم گریممممممممم میگیره امروز سر نماز گریه کردم نمیدونم عزیزم هر وقت یادش میوفتم گریم میگیره مثل الان که دارم مینویسم خیلییییییییی گریه دارم حس خوبیه ولییییییییییی نمیدونم حس عجیبیه..........

نمیدونم چی بگم عزیزم فقط میتونم بگم که از ته دلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل با این دل شکستم برای همه اونایی که بهم سپردن دعاشون میکنم که نی نی دار بشن امروز کلی از دوستام بهم سفارش کردن عزیزم

خدا جوننننننننننننننننننننننن ایشالا همه مامان و بابا که آرزو دارن
نی نی هاشون زودتر بیاد بغلشوننننننننننن ایشالاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

وای خیلی حس خوبیه عزیزم امروز همه جارو تر تمیز کردیم البته من که نه بابا سامان بعد یکی از تختاتو اوردم بغل خودم گذاشتم 

وسیله هاتم گذاشتم روی میز بغل تختم

ای خداااااااااااااااااااااااا

شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

نمیدونم یه استرسیم دارم یه ترس خاصی نمیدونم واسه زایمان یا چیز دیگه ایی ولی یه حال عجیبی دارم میترسم یه کم


قربونت برم دارم برای دیدنت بال بال میزنم ایشالا هم من هم تو صحیح وسالم باشیم و بیایم خونه

به امید دیداررررررررر عزیزمممممم

دلم خیلیییییییییی واسه وقتایی که تو شکمم بودیو لگداییییییییی محکم میزدی تنگ میشه حتی دلم واسه وقتایی که از درددددددددددد نمیتونستم پاشم برم دستشویی یا از این پهلو به اون پهلو شم تنگ میشه خیلیییییییییی تنگ میشه عزیزم

بوسسسسسسسسسسسسسسس

منتظرتیم عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان امیرعلی
24 فروردین 91 6:16
آخی .ایشالا صحیح و سالم بیای بغل مامان و بابا جونت


قربونت برم من عزیزممممممم


soraya
24 فروردین 91 17:05
سلام عزیزم ایشالله به سلامتی فردا نی نی تو بغل بگیری - برای ما هم دعا کن این چند وقتی رو که مونده به سلامتی بگذرونیم - مبارک باشه- تو فیس بوک هم منتظر خبر ازت هستم


سلامت باشی عزیزم قربونت برم
negin
24 فروردین 91 19:19
تولد تولد تولدت مبارککککککککککککککککککک آران جونمممممممممم البته پیشاپیش
کمتر از 15 ساعت دیگه ایشالا میای تو بغل مامان مرجان عزیزم.
مرجان جونم به سلامتی زایمان کنی و خودتو نی نی شاد و خوشحال وسلامت بیای خونه عزیزمممممممممممم
@}
خیلی برات خوش حالم و دعا میکنم که زایمان راحتی داشته باشی. به خدا توکل کن و خوش حال باش .تورو خدا به دلت استرس و غم نده . قوی باش مامانی دیگه میخوای پسر توپولو رو تو بغلت بگیری. بوسسسسسسسسسسس
هروقت حالت بهتر شد بیا عزیزم عکسای پسرت و خودتو برامون بذار. بی خبرمون نذاری از حال و احوالتون نگرانتون میشیم.


مرسی از لطفتت عزیزم
چشم عزیزم در اولین فرصت عکس میزارم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس برای تو وآمیتس عشقم
negin
25 فروردین 91 17:21
تولد تولد تولدت مبارک عزیزمممممممممممم درود مرجان جونم تولد آران جونو بهت تبریک میگم. ایشالا به سلامتی وشادی بانو امیدوارم حال هردوتون خوب باشه و به سلامتی زایمان کرده باشی عزیزم.
negin
26 فروردین 91 0:04
درود به مرجان جونم و آران جونم
عزیزم خیلی ناراحت شدم متوجه شدم آران کوچولو زردی داره اما نباید خودتو نگران و اذیت کنی. زود زود خوب میشه عزیزم میاریش خونه . به خودت استرس نده میدونم که سخته اما تو باید قوی باشی تا خودتم زود جون بگیری عزیزم و بتونی ازپسر توپولو نگه داری کنی. آران جونم تو هم قول بده خیلی خیلی زود خوب بشی تا مامانی زیاد غصه نخوره عزیز دلممممممممممم مرجان جونم به این فکر کن که زودی خوب میشه و میاریش خونه و براش جشن میگیرییییییییییییی


فدات شم نگین جونم که انقدر مهربونی دوست خوبم
مامان امير حسين
26 فروردین 91 22:19
سلام
الهيييييييي ، نازي ، انشاالله صحيح وسالم زايمان كني و به سلامتي كوچولوتو بگيري بغلت انشاالله وقتي به سلامتي زايمان كردي و ني ني اومد حتما عكسشو بزار تا ما هم اون صورت نازشو ببينيم وقتي اومدي يه سري هم به من و پسرم بزن خوشحال ميشيم اينم يه بوس خوشگل واسه اون ني نيه خوشگل


قربونت برم عزیزم منم بوسسسسسسسسسسسسس
مامان هستی
27 فروردین 91 15:20
مبارکهههههههههههههه عزیـــــــــــــــــــزم




مرسی قربونت برمممم
مامان سامان
28 فروردین 91 16:26
مامان شدنتون رو من و سامان تبریک میگیم. به وبلاگ سامان سربزنید خوشحال میشیم .


چشم عزیزم حتمااااااا سر میزنم
مرسی از لطفت
negin
28 فروردین 91 21:01
درود به مامانی و پسر توپولوی خوشگل ما
ما دلمون برای مرجان جونمون تنگ شده خیلیییییییییییییییییییییییییییی
خیلی زیاد زیاد هم مشتاقیم تا اولین عکسای آران جونمونو ببینیممممممممممممممممم
ایشالا که هر دوتون سالم و خوش حال باشین همیشه / مرجان جونم زود بیا من وآمیتیس منتظریم عزیزممممممممممممم


سلام عزیزم خوبی فدات شمممممممممممم منم حتما میزارم در اولین فرصتتتتتتتتتتتتتت قربونت برم بوسسسسسسسسسسس