♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

12روزگی آران جونم

1391/2/5 1:48
1,496 بازدید
اشتراک گذاری

          

سلام به آران خوشگلممممممممممممممممم عزیز دلم عشق منو بابایی خوش امدی به خونههههههههههههههههه

عزیز دلم شما جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 11.45 دقیقه به دنیا اومدی و چشمای خشگلتو باز کردی

امروز بعد ١٢روز وقت کردم بیام وبلاگتو درست کنم و برات بنویسم و عکسای خوشگلتو بزارم عزیزمممممممممممم

الهی که مامان فدات شه

ای خدا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

باورم نمیشه یعنی من واقعا مامان شدم پسرم بغلم میاد بهش شیر میدم نمیدونم چی بگم یه حس خیلی خوبی دارم هنوز یه جورایی باورم نشده وقتی تو بغلمی میخندی و شیر میخوری گریم میگیره باورم نمیشه واقعا تو چه جوری تو شکمم انقدر لگد میزدی و تکون میخوردی خدایا عظمتتو شکرررررررررررررررررررررررررر

نمیدونی از وقتی که میخواستم برم سوار ماشین بشم تا  برسم بیمارستان گریه هام شروع شد تا وقتی که از کمر بی حس شدمو شروع به کار کرد خانم دکتر همه تعجب کرده بودن من هم استرس داشتم هم میترسیدم و باورم نمیشد دکتر و پرستارا کلی بهم دلداری میدادن و درکم میکردن میگفتن الان آران خوشگله میاد و سر حال میشی

ولی وقتی که تو اومدی بغلممممممممممممم وای عزیزم صورتو داغتو چسبوندن به صورتمو بعدشم یه کم بهت شیر دادم الهی من فدات شم که انقدر خوشگلو نازیییییی

هزار ماشالااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا همه عاشقت شدن پرستارا میخواستن بخورنت ماشالا ماشالا خیلی بانمک بودی چشاتم باز بود قربونت برم ذل زده بودی به بقیه خیلی لحظه قشنگی بود وقتی یادش میوفتم گریم میگیره تو همون حالم برای همه دعا کردم برای همه دوستای خوبم و خانوادم 

ای خدا تو رو به بزرگیت قسم میدم دل همه مامان و بابا ها رو شاد کنی و یه نی نی خوشگل و سالم بهشون بدی

الهی آمینننننننننننننننننننننننننننننننننن

قربونت برم من فقط 3.4 روزی بیمارستان بودی واسه زردیت چون گروه خونی من و تو باهم یکی نبود زردیت یه کم بیشتر بود عزیزم ولی تا وقتی بیایی من مردم و زنده شدم  ولی هر روز میومدمو بهت شیر میدادم تا اینکه خدارو شکر سه شنبه  صحیح و سالم صبح اومدی خونه دل همه رو شاد کردی

  جمعه یی هم خانواده من و بابا سامان دور هم جمع شدیمو برات یه کیک خریدیمو یه شمع صفر روش گذاشتیم حالا عکسای خوشگلتو میزارم عزیزم

  

                                

قربونت برم تو اینجا تازه از شکمم اومده بیرون هزار ماشالااااااااا

اینجام عزیزم تو 6روزت بود

اینجام 8 روزت بود و ما کیک صفر برات گرفتیم

کلی عکسای خوشگل دارم ولی الان نتونستم برات بزارم ولی دوباره میام میزارم عزیزم

                       

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

صوفیا
5 اردیبهشت 91 2:26
قدم نورسیده مبارک


مرسی عزیزم ممنون
پردیس مامان آرتین
5 اردیبهشت 91 12:42
سلام مرجان جون،قدمش مبارک،ماشالا اینم مثل آرتین چه موهای بلندی داره،خیلی نازه،ازطرف من ببوسش امیدوارم دوستای خوبی بشن.


ممنون پردیس عزیزمممممم فدات شم
پگاه مامان آرتین
5 اردیبهشت 91 12:43
سلام مرجان جون،قدمش مبارک،ماشالا اینم مثل آرتین چه موهای بلندی داره،خیلی نازه،ازطرف من ببوسش امیدوارم دوستای خوبی بشن.


مرسی پگاه جون خدا پسرت گلتو حفظ کنه عزیزم
بوسسسسسسسسسسسسس
negin
5 اردیبهشت 91 14:12
درود به مامان مرجان مهربون و درود به آران جونم
هزار ماشالاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
چقدر ناز و توپولویی عزیزممممممممممممم
چه موهای نازی داریییییییییییییییییییییی وای قربونت برم عزیزمم
12روزگیتم مبارک باشه پسر خوشگل توپولو. خدا حفظت کنه عزیز دلم. مبارک مرجان جونم پسر یه دونه باشه عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم


مرسی نگین عزیزممممممممم فدات شم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
mami neda
5 اردیبهشت 91 19:25
سلام مرجان جونمممممممممم تبریک میگمممممممممم عزیزمممممممممم
فدای این اران خوشگلمممممم بشممممممممممممم هزار ماشالا خیلی نازههههههههههههه 120 ساله بشییی عزیزممممممممممممممم بووووووس


قربونت برم ندا جونممممممممممممممممممممم مرسی عزیزم
خاله بهاره
17 اردیبهشت 91 23:39
واااای مرجاااان ماشالا چقدر نازه خدا حفظش کنه ایشالا وجودش براتون پر از برکت باشه.. عزیزم اشک منم دراووردی یاد شب عروسیت افتادم! عاشقتم!


قربونت برم بهاره جونمممممممممممممممممممم منم عاشقتم دوستم بوسسسسسسسسسسسس مرسی فدات شم )
مامان احسان
9 دی 91 8:06
سلام دوستم ماشالله چه گل پسرس از روزی که دنیا اومدی تا الان مثل ماهی گل پسر ببوسیدش مامانی


مرسی خاله جونممممممممممم
خاله مزگان(مامان گلبرگ)
17 اسفند 91 14:21
ای خداااااااااااااا
این آران خان شما خیلیییییی نازه هااااااااااااا.
مواظب باش دخترا ندزدنش.


قربونت برم خاله جونیییییییییییییی
بهار
21 شهریور 92 16:18
الهی من این عکساشو ندیده بودم.
وای چقد خوشگل تر شده ماشالا.
موهاش چقدر قشنگه...
جانم...



مرسی عزیزمممم ممنون