♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

1 ماه و 3 روزگی آران شیطونه

1391/2/27 19:33
963 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی من و بابایی خوبی گل پسرم  خوبی عزیز دلمممممممممم وای عزیزم 1 ماهگیت مبارک

چه زود گذشت انگار دیروز بود میخواستی به دنیا بیایی و من میترسیدم و دل شوره داشتم الهی فدات شم قربونت برم من که انقدر بامزه شدی هزار ماشالاااااااااااااااا

عزیزم دیگه کم کم دارم عادت میکنم و همه چی داره رو به روال عادی میره اوایل سخت بود ولی بازم ناراضی نبودم درسته کمرم خیلییییییی درد میکنه پشتم میسوزه کم خوابی شدید دارم بعضی وقتا هم ضعف دارم ولی خدارو شکرررررررررر راضیم تازه الکی که نمیگن بهشت زیر پای مادران باید سختی بکشیم دیگهههههههه

قربونت برم من بعضی شبا از زور دل درد تا صبح بیداریو جیغ میکشی الهی بمیرم برات ولی بعضی وقتا خوبی یه روزایی هم از 6 صبح سر حال میشی تا 4.5 بعد از ظهر شیطونی میکنی و نمیزاری مامانی بخوابه

به جاش شب خوب میخوابی چون روز بیدار بودی ولی وقتایی که روزا همشششششششششششش خوابی شبا از 12.1 سر حال میشی تا صبححححححح بعد تازه 6.7 صبح میخوابی ولی خداییییی الهی قربون بابا جون برم اگه اون نبود که هیچی خیلی کمک میکنه بعضی وقتا که من دارم بیهوش میشم با اینکه بابایی باید بره سر کار ولی تا صبح بیداره و به من کمک میکنه یا تو رو نگه میداره باباجون خیلی مهربونیییییییییییی بوسسسسسسسسس

فقط از یه چیزی ناراحتم البته ناراحت که نه ولی دیگه هیچی نمیتونم بخورم هر چی میخورم تو دل دردت بیشتر میشه و نفخ داره خیلی باید حواسم باشه و چیزای باد دار نخورم دیگه همه میوه ها و غذا ها رو نمیتونم بخورم  دکتر گفته هندونه و لیمو شیرین و سیب قرمز بخور ولی بازم عیبی نداره تو خوب باش منم خوبم نهایت تا4.5 ماهه دیگه باید تحمل کنم دیگه

راستی تازه داری کم کم روز و شبارو تشخیص میدی عزیزم  منم بلاخره با چشمای باز ازت عکسای خوشگللللل گرفتم هزار ماشالااااااااا قربونت برم مننننننننننن

قربونت برم اینجا تازه خوابیده بودی

ا

اینجام از خواب پاشدیو حسابی سرحال بودی

الهی فدات بشم که هر وقت میخوای جیش یا پی پی کنی سوت میزنی

تازه از خواب پاشده بودیو بردیمت با بابایی حموم

بازم اینجا عزیزم سرحال و شادددددددددددددد

دلم میخواد هر چی ازت عکس گرفتمو بزارم ولی نمیشه که خیلیهههههههههه ولی میام عزیزم با کلی عکس و خبر بوسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

negin
27 اردیبهشت 91 23:39
بوس بوس بوسسسسسسسسسسسسس
یه دنیا بوس برای گل پسر خوشگل و توپولو با مامان مهربونش که اینقدر مراقب ونگه دار گل پسرشه

مرجان جونم من براش اسپند دود کردم انقدر که ناز شده. خدا نگه دارش باشه ایشالااااااااااااااااااااااا



مرسی مهربونم فدات بشمممممممممممممممم عزیزم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
mary
28 اردیبهشت 91 18:52
سلام
خوبی آران خاله خاله جونی خیلی نازی خدا برای مامان و بابای مهربونت نگهت داره
ببین مامانی چقدر زحمت میکشه برات هی براش دعا کن خدا هر چی تو دل پاکشه هر دعایی برآورده کنه

خاله ماری
بوووووووووووووووس



قربونت برم خاله جون فدات شم عزیزمممممممممممممم