♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

44 روزگی عشق مامان و بابا

1391/3/7 2:31
767 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلممممم خوبی عسل مامان

به سلامتی 40 روزتم تموم شد و44روزه شدی 16روز دیگه 2ماهت تموم میشه و میری تو 3 ماه ایشالااااااا هوراااااااااااااااااااا 

ولی واقعا چقدر زود گذشتا انگار دیروز بود همش میگفتم ای خدا کی آران جونم میاد بیرون از دلم حالا 1ماه و نیم اومدی بیرونو دل من وبابایی و شاد کردی الهی فدات شم پسر خوشگلممممممممممم

نمیدونی چقدر دوست داریم من و بابا عاشقتیم مامانو بابای خودم که نگوووووووووووووووووو دلشون برات پر میکشه نه که نوه اولی نمیدونی چقدر عزیزی عاشقتتتتتتتتتن مامان وبابای بابا سامانم که نگو با اینکه 3 تا نوه دارن ولی تو یه چیز دیگه یی براشون همه دوست دارن همش زود زود میان بهت سر میزنن همش دلشون برات تنگ میشه

راستی پسرم فیلمتو بهمون دادن وای نمیدونیییییییییییییی چقدر قشنگه  خیلی فیلمش خوب شده اهنگای قشنگی روی عکساتو فیلمت گذاشتن و وقتی به دنیا میایی خیلی لحظه زیبا و شیرینیه و طبق معمول مامان احساساتیت هر وقت این فیلمو میبینه کلیییییییییییییییی گریه میکنه از خوشحالی چه میدونم والا ما اینیم دیگه همش از خوشحالی گریه میکنم

وای نمیدونی هفته پیش چه عذابی کشیتیم هم من هم تو من کباب خوردم عزیزم تو تا 2 روززززززززززززززززززز دل درد شدید همراه با جیغ و داد و زور زدن بودی منم تو 48 ساعت فقط 3.4 ساعت اونم 20 دقیقه نیم ساعت میخوابیدم الهی بمیرم برات که درد کشیدی پس کی دل دردت تموم میشه عروسکم کار منم شده همش مرغ بخورم یا جوجه یا غذاهایی که توش مرغ باشه و سردی نباشه و باد نیاره

جونم برات بگه که جمعه رفته بودیم خرید کنیم وای الهی فدات شم گذاشتیمت تو کالسکه توام انقدر اروم بودی همش خواب بودی  یا اگه بیدار بودی ساکت بودی یا ساکت بودی هر کی میدیدت میگفت وای هزار ماشالاااااااا چقدر بامزه و خوشگله چه موهاییییییییییی داره ماشالااااااااااااااااااااا من و باباییم برات صدقه گذاشتیم یه موقع چشم نخوری عزیزم بعدشم رفتیم پارک با دوستامون خیلی خوب بود توام مثل یه پسر اقا خوابیدی و اذیت نکردی خلاصه روز خوبی و داشتیم

راستی خیلی شیطونییییییییییی هر روز صبح از 6 صبح پا میشیو شیطونی میکنی و میخندی و قان و قون میکنی من وبابا هم دلمون برات ضعف میره و باهات بازی میکنیم فدات شم زورتم که هزار ماشالا زیاده دیگه از کوچولو بودن و ریزگی در اومدی خودت گردنتو نگه میداری و این ور او ور میشی پسر قشنگم الهی فدات بشه ماماننننننننننن از وقتی اومدی انقدر سرم شلوغ شده و وقتم پر شده که وقت نمیکنم کارای دیگه رو بکن همش پیشت نشستم یا شیر میخوری یا دارم میخوابونمت کارای دیگرم اخر شب انجام میدم شیطون مننننننن بوسسسسسسسسسسسسسسسس

                     

بازم عکسای قشنگگگگگگگگگگ

اینجا از حموم اومده بودی منم کلاه سرت گذاشتم سرما نخوری میخوایم بریم بیرون

اینجام خونه دوستمون بودیم کلاهتو دراوردیم بابا سامانم موهاتو فشن کرده بود عزیزم:)))

قربون موهای خوشگلت برم 

اینجام خونه مامان و بابای بابا سامان دفعه اولی که اینجوری خوابیدی

قربونت برم ایشالاااااااااااااااا


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کورش
7 خرداد 91 4:26
سلام عزیزم واقعا پسر دوست داشتنی دارید خدا حفظش کنه اگه دوست داشتید به کورش سر بزنید وبا یادگاری خودتون وبش زیباتر کنید


مرسی عزیز دلم لطف کردی
حتمااااااااااا سر میزنم
شبنم
7 خرداد 91 10:30
وای مرجان جون
این نی نیت چقدر نازه
هزارماشااله


قربونت برم عزیزممممممممممم
persian mom
19 خرداد 91 0:46
ای جان موهاش منو کشتههههههههه.. به جون خودم همش ماشالله ماشالله گفتمااااااااااااااااااا... دعا کن پسری منم سالم بیاد بغلمممم


مرسی عزیزم فدات شمممممممممم ایشالا که سالم میاد پیشت بوسسسسسسسسسسس