♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

4 ماهگی آران جون همراه با دندون

1391/5/7 17:06
1,494 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عسلمممممممممم

 بلاخره بعد چند وقت مسافرت رفتیم خوب بود ولی نه خیلییییییی اخه خیلی اذیت شدی اول از همه که فدای تو بشم عزیزدلممممممممم داری  به زودی دندون در میاری شانسمونم زد تو مسافرت اینجوری شد توام همش جیغ میزدی و گریه میکردی

از اون طرفم خیلی گرمایی هستی اولش تو کندلوس خوب بودی چون هوا خوب بود ولی وقتی رفتیم شهسوار چون هوا گرم بود واییییییییییی دائم گریه کردی و اصلا نخوابیدی

تا اینکه ماهم برگشتیم همون کندلوس چون خیلی خنک بود تو حال میکردی خلاصه بیشتر سفر با جیغ تو پر شد وقتی رسیدیم همش خوابیدی عزیزم

بعدشم اینکه هزار ماشالا هر وقت میخوابی وقتی میام بهت سر بزنم میبینم ای دل غافل خودتو کشوندی یه جا دیگه همش میخزی رو زمین میری این ور اون ور یا دور خودت میچرخی تازگیا غلتم میخوری ولی نصفه به جاش خودتو مثل کرم با پات هل میدی جلو

4شنبه هم دکتر رفتیم که خدارو شکررررررررررررر همه چی عالی بود وزن و قد سلامتیت که دکتر گفت عالیه دندونت گفت به بابات رفت اخه بابا سامانم تو 5 ماهگی دندون در اورد ولی تو سبقت گرفتیو 4 ماهگی داری در میاری خدارو شکر دل دردتم نسبت به قبل خیلییییییییییی خوب شده دیگه خیلی جیغ و داد نمیکنی فقط یه کم گریه و زور میزنی بعدشم خوب میشی الهیییییی شکر دکترم گفت از 25 شهریور یعنی وقتی رفتی تو 6 ماه شروع کنم به غذا کمکی خودمم از این هفته شروع کنم اول گوشت بخورم بعد میوه البته کم کم ولی لبنیاتو فعلا نخورم اینم از دلت فدات شم

الانم کلیییییییییی عکسای خوشگلتو میزارم عشقممممم راستیییییییییی 25 مرداد سالگرد ازدواج من و بابا سامان که توام به سلامتی میری تو 5 ماه چه خوبببببببببببب

                              

اینجا از حموم اومدی

اینجام برات سشوار کشیدیم

وایییییی مامان چه فشن شدم

مامانی باز میخوای عکس بگیری

خوب بگیر من عاشق عکسم

اینجام کندلوسه و طبق معمول داری باتعجب نگاه میکنی

اینم کیان و کیمیا دختر عمه سمیرا

وای بسه دیگه خوابم میاد

من و مامان مرجان و بابا سامان

اینم لب دریا تو شهسوار

بازم کندلوس اومدیم بخاطر اقا اران

اخ جون چه حالی میده تاب بازی

یعنی من دارم به چی فکر میکنم

هییییییییی پس کی میرسم به تلویزیون

قربونت برم پسر خوشگلمممممممم اینم از اینا دیگه

فعلا من میریم تا دفعه بعدددد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

negin
8 مرداد 91 13:35
درود به مرجان جون و آران خوشگل
به سلامتی که از سفر برگشتید . ببخشید من دیر اومدم به خدا آمیتیس نمیزاره من تکون بخورم. ماشالا آران جونم هر روز داره خوشگل تر میشه . وای خاله نازی بخورمت با موهای فشنت
مرجان جونم پیشا پیش سالگرد ازدواجت و 5 ماهگی گل پسرت رو تبریک میگم عزیزممممممم همیشه شاد و سلامت باشی دوستمممممممم


مرسییییییییییییییییی دوست خوبم قربونت برم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس