♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

آرانی 5 ماهه میشود:))

1391/5/22 18:52
1,006 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه کوچوله مامان

فدات بشم که دلم میخواد بخورمت

عزیزم اول از همه اینکه این هفته به سلامتی 4 ماهت تموم میشه میری تو 5 ماه ایشالاااااااااااااا 4 شنبه هم سالگرد ازدواج من و بابا جونه 4 سال تموم میشه میره تو 5 سال

چه قدر خوببببببببب که جفتش مثل همه

بعد جونم برات بگه که هنوز دارم با دندونات کلنجار میرم که در بیاد توام تا مچ دستت تو حلقته انقدر میکنی تو دهنت که اخرش یا اوغ میزنی یا بالا میاری وقتیم که دستمو میکنم تو دهنت هی فشار میدی که گاز بگیری قربون اون لثه های بی دندونت برم من یا اینکه گریه میکنی

بعدشم اینکه 27 وقت واکسنته منم دوباره دلم شور میزنه که میخواد چی بشهههههههه

راستی الهی فدات بشم گذاشتمت تو روروئک وای که چه ذوقی میکردی عزیزممممممممممم خیلی حال کردی میخندیدی هیجان داشتی

تازهههههههه بردیمت ارایشگاه موهاتو زدیم وای که چقدر ناززززز شدی خوشگلم خیلی باحال شدی اصلا بد قلقی نکردی خیلی دوست داشتی از وقتیم که غلت زدن یاد گرفتی همش میخوای غلت بزنی حتی نمیزاری عوضت کنم تو خوابم همش دمرو میشی بعد تند تند خودتو میکشونی جلو وول میزنی

دیگه کم کم از آب و گل داری در میایی و دلت روز به روز بهتر میشه خدا روشکررررررر مثل قبلم تند تندم شیر نمیخوری فقط تازگیا تو خوابم بغلی شدی تا میزارمت تو تختت بیدار میشی از 5 صبح به بعدم که اصلا تو تختت نمیخوابی تو بغلم خوابت میبره حالا باید فکر کنم ببینم چیکار کنم از سرت بندازم

دیگه اینکه همش در حال شیطنت مخصوص خودتیو یا جیغ میزنی یا دستت تو دهنته یا میخندی و هزار تا کارررررررررررر دیگه یا اینکه من دارم برات کتاب میخونم عکس نشونت میدم باهات بازی میکنم در اخرم میبرینت بیرون

اخ اخ چند روزه سرفه میکنیو خس خس داره سینت فکر کنم سرما خوردی باید بریم دکتر چون اگه مریض باشی نمیتونیم ببریمت واکسن بزنی تا خوب بشی حالا وقتی که رفتیم واکسنتو زدیمو رفتیم دکتر بازم میام عزیزممم

الانم از اون عکسای خوشگلت میزارم کوپول مامان

وقتی ادا درمیاوردی شکار لحظه ها کردم

وقتی آران ارایشگاه میره

فدات بشم مو قشنگ من

قربونت برم بی دندون مامان

حالا هییییی وول بخور

وقتی آران میره تو روروئک

 وقتی آران و باباش میرن مهمونی

فضول خان

اینم از نی نی لای لای آقا

فدات بشم پسرم بوسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

negin
24 مرداد 91 14:55
درود مرجان جونم و آران جونمممممممممممممم
توپولو رو بردی آرایشگاه برای اولین بار نازی عزیزم
مبارک باشه خاله
4 ماهگی آؤان جون و سالگرد ازدواجتون مبارک دوستمممممممممم


سلام عزیمز قربونت برم مرسییییییییییی بوسسسسسسسسسسسسسسس
❤مامان آزی❤
28 مرداد 91 11:46
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
پگاه مامان آرتین
4 شهریور 91 0:53
سلام عزیزم.5 ماهگیت مبارک.،مرجان جون کم پیدایی.ماشالا چه بزرگ وخوشگل شده.می بوسمش.عکسای آتلیه آرتین رو گداشتم ،یک سری بزن فدای تو


قربونت عزیزم مرسیییییی میام حتمت بوسسسسسسسسسسسسسسسسس